#1 kim milyoner olmak ister İbrahim

  görünümler 1,133,745

Abdulsamed Taştan

3 yıl önce

arkadaşlar merhaba bugün sizinle yeni bir video ile karşınızdayız. mantığı harika bence kesinlikle izleyen. abone olmayı unutmayın ve beğenmeyi unutmayın.
küfür edenleri lütfen spamlayın.
Yeni video: trshow.info/watch/cUyiDPWsqZs/video.html

YORUMLAR
Abdulsamed Taştan
Abdulsamed Taştan 9 aylar önce
yeni kim milyoner olmak ister videosu : trshow.info/watch/cUyiDPWsqZs/video.html
Hak yolunda
Hak yolunda Aylar önce
Babama sordum diyo kimse anlamiyorki Gavs babaya sormuş
Tuncay Demirdaş
Tuncay Demirdaş 5 gün önce
Kalbi temiz olan insan hep kazanır
Mehmet Gök
Mehmet Gök 7 gün önce
C gaaaşık son gararim
Kuralay
Kuralay 9 gün önce
10:42 -heğğ 10:44 -hııaaağ
Ömer Mirza
Ömer Mirza 17 gün önce
Hemşehrim Allahına kurban senin
Abdullah
Abdullah 17 gün önce
Murat yıldırım sağolsun yardim etti :)
Şurup Sönmez
Şurup Sönmez 29 gün önce
Fazla doğal bir yarişmaci.😂😂🦁
Evlad-u Fatihan_YAVUZ baha
Evlad-u Fatihan_YAVUZ baha Aylar önce
İzleyen izlemeyen herkes koptu ben adamdan daha çok sevindim ya stüdyoda seyirci TV ekranlarında biz öldük dirildik resmen adam kazansun diye ilk defa bu kadar kazanmasını istediğim bir yarışmacı çıktı.
Evlad-u Fatihan_YAVUZ baha
Evlad-u Fatihan_YAVUZ baha Aylar önce
Telefon Joker hakkını kullanırken adama seslenişi hitap şeklini Duydunuz mu? -gurban🤣🤣
Evlad-u Fatihan_YAVUZ baha
Evlad-u Fatihan_YAVUZ baha Aylar önce
hedefim yoktur Ne geldiyse kâr dır büyük güldüm🤣✔️ Haklı adam😍
Evlad-u Fatihan_YAVUZ baha
Evlad-u Fatihan_YAVUZ baha Aylar önce
Adam sürekli karşındaki muhatabına Allah razı olsun diyor en büyük dua Vallahi helal olsun✔️🌿🕋
b d
b d Aylar önce
kurgu işte :D
Seldaa
Seldaa Aylar önce
2020 olmuş halâ açıp açıp izliyorum :D
tuncay deniz
tuncay deniz Aylar önce
Murat yıldırımın samimiyeti bu başka
Hak yolunda
Hak yolunda Aylar önce
Valla hedefim yoktur ne gelirse kâr dir
Batuhan Dumano
Batuhan Dumano 2 aylar önce
22:12 muratonda ağzı kaydı afwşskslansna
ahmet kaya
ahmet kaya 2 aylar önce
Size yemin ediyorumki bu benim halay hocam
Leoft
Leoft 2 aylar önce
ADAM 31 YASŞINDA EN SEVDİĞİM SAYI
S S
S S 3 aylar önce
60.000 lira değil, 48.000 lira kazandı
lova
lova 4 aylar önce
adama bakım yapsak dişlerini yaptırsak şöyle de bir güzel giydirsek çoğu modelden kat kat yakışıklı maşallah
Toys Markt
Toys Markt 4 aylar önce
Ya sen nasıl bir insansın yaaa. Başka dünyadan mı geldin? Cennetden mi indin? Allahına kurban senin.
Bilind Çekdar
Bilind Çekdar 3 aylar önce
Niye şaşırdın ki doğu insanın çoğu böyle (tabi İbrahim abi bir başka kral)
Arzu Mammadova
Arzu Mammadova 7 aylar önce
Azerbaycan sivesi gibi
ÖMER BABA
ÖMER BABA 7 aylar önce
Eğitim seviyene göre kolay veya zor sorular çıkıyor üniversite mezunu biri ve ilkokul mezunu birine aynı sorular gelmiyor bana bu sorular gelse affedersin güler gecerim bile cevaplarım onun için üniversite mezunlarını aşşağılamanıza hiç gerek yok
Roscoe Hamilton
Roscoe Hamilton 8 aylar önce
Adam yarısını salladı ama helal olsun
Ömer Faruk Demirhan
Ömer Faruk Demirhan 8 aylar önce
5:18 murat abinin yüzü çok komik
Ahmet Erkal
Ahmet Erkal 8 aylar önce
Murat yıldırım da çok samimi sıcakkanlı
Esma Bayram
Esma Bayram 8 aylar önce
Ne güzel insanlar var bu dünyada ya ayağının tozuna kurban
abdurrahman Ylmz
abdurrahman Ylmz 9 aylar önce
Murat yıldırım süpersin
Massimo Darko
Massimo Darko 9 aylar önce
Yarışmanın en güzeli Moderator 🤙
Evlad-u Fatihan_YAVUZ baha
Evlad-u Fatihan_YAVUZ baha 9 aylar önce
Adam kral ya hemşehrim 😅😅😆😆
Edepsiz Yaratık
Edepsiz Yaratık 9 aylar önce
14:45 15 dakika bozuk konuşmaya maruz kalmanın zararı :D
Michael Scofield
Michael Scofield 8 aylar önce
Bozuk konuşma derken neyden bahsediyorsun sen adam bulunduğu yörenin ağzıyla konuşuyor ne güzel işte sokaktaki gençler gibi küfür yok en azından konuşmasında
Axeetkisi43
Axeetkisi43 9 aylar önce
Bu yarışmanın genel yayın yönetmeni hemşehrim mi (Kütahya'lı mı) yoksa? Jsjsjdjdj WhatsApp numarasına bakın hele
Ali Ekmekci
Ali Ekmekci 9 aylar önce
Adam 125 lik soruyu bile bildi be.helal olsun.
Michael Scofield
Michael Scofield 8 aylar önce
Bu gidisle 1 milyonu da alırdı valla
Ali Rezai
Ali Rezai 9 aylar önce
Çok Eğlenceli biri
Taner Çiftçi
Taner Çiftçi 10 aylar önce
Paranoidten gelenler
Gul Kan
Gul Kan 10 aylar önce
Murat Yıldırım'a helal olsun bey efendiye bayağı yardımcı oldu, o olmazsa bu kadar kazanamazdı.
Ecaron
Ecaron 10 aylar önce
İşte türk halkının böyle insanlara kötü davranması en nefret ettiğim şey
# Beşiktaş
# Beşiktaş 7 aylar önce
Niye bu Adam pkklı mı ypg li mi ?
erzurum lee
erzurum lee 9 aylar önce
Böyle ınsanlara can kurban pkk lı olmasın yeter
Ecaron
Ecaron 10 aylar önce
Reyiz ya
SquArLyx
SquArLyx 10 aylar önce
Nobody: Beyin özürlü ergenler: aağğh muşlu aaaağh Doğulu aağğh kürt aaaağh pkk lı eğeğeğeeğeğe Cidden böyle mallar var
Yakup Oğuzhan
Yakup Oğuzhan 10 aylar önce
Ne alsak kar dır 😂😂 a
Barista Röportaj TV
Barista Röportaj TV 10 aylar önce
Başkan Böcek iş insanlarına projelerini anlattı Raylı sistemde 4. Etap Liman-Kundu arasında olacak ANSİAD'ın konuğu olan Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, raylı sistemde dördüncü etabın Liman-Kundu arasında olacağını belirterek, "Doğu-Batı hattı ön fizibilite ihalesine çok kısa bir zamanda çıkıyoruz" dedi. Başkan Böcek, Kırcami'de hem ana arter yolların açılması hem de alt yapı çalışmalarına önümüzdeki günlerde başlanacağını açıkladı.
Efor is coming
Efor is coming 10 aylar önce
Ya adamin sivesi cok tatli ya 😁
Merve Nur baltaci Baltaci
Merve Nur baltaci Baltaci 11 aylar önce
Bıravo öğretmenim sana bir alkış 👏👍👍😘
Keay1923
Keay1923 11 aylar önce
Hulusi Kentmen banko bilinmeliydi, tereddüssüz
AbdulGani Çelik
AbdulGani Çelik 11 aylar önce
Stermen
futbol troll
futbol troll 11 aylar önce
Gidin doğuya gezin dolanin yardim isteyin kapilarinj acarlar yemeklerinden verirler doğu insani gibisi yoktur akillari kalpleri birdir Kürdün kalbi temizdir onu kirli göstermeye calisan ve kirletmeye calisanlarda kendi.kirliliginde kaybolacaklar elbet Irkcilik hepsini bir kenara birakin bu sicak.kalplerle bir olun ortak olun birlik ve beraberlik olsun!
Tan Cakar
Tan Cakar 11 aylar önce
babam para isterse vereyem canina kurban dedi , anadoluda ne kadar emiz insanlar var.
ArZ l Zireael
ArZ l Zireael 11 aylar önce
Devamını oku
*****************
***************** 11 aylar önce
Adam çok tatli ya
maida malikyan
maida malikyan 11 aylar önce
Is he Turkish what dilect is that ,,,,,,Bu Adam nereli dir .......Ah Musdan OLD ARMENIA ,,,,He must be Kurdish
Jean Candolle
Jean Candolle 10 aylar önce
where are you from ? vordeghits es ? hetakrkraserem menak
Mari Mari
Mari Mari 11 aylar önce
Çok iyiydi de keşke murat beyi duyup bir halay çekse idi adamın içinde kaldı ya 😂
Alpha Ata
Alpha Ata 11 aylar önce
spaydırmen batman himan supermen
Merthan Doğan
Merthan Doğan 11 aylar önce
Video hojdir he abi
fatih piştar
fatih piştar Yıl önce
helal olsunj
Birhat Zeyneb Aslan
Birhat Zeyneb Aslan Yıl önce
Ne kadar doğal ve samimi
Sirac Kaymakçı
Sirac Kaymakçı Yıl önce
AHAHAHAHAHHA
Servet Mutlu
Servet Mutlu Yıl önce
Yoğ üç tene bu tarafta üç tene öbür taraftadır abi 😂😂 Allah ına kurban İbrahim
Emir Fırat
Emir Fırat Yıl önce
Tamam son kararım tavle 3:55
Karpuz Adam
Karpuz Adam Yıl önce
Muşlu İbro
Ramazan Bayram
Ramazan Bayram Yıl önce
KESKE ŞU ZOR HAYATTA İNSANLAR İBRAHİM KADAR DOĞAL VE SAMİMİ OLSA NE OLURDU
turan turan
turan turan Yıl önce
Boyuklerimin duasi 👌👌👌
turan turan
turan turan Yıl önce
Allah razi olsun abi. 👌👌👌
Emir Çinkılıç
Emir Çinkılıç Yıl önce
Helal olsun abim
Kardelen Kethudaoglu
Kardelen Kethudaoglu Yıl önce
yok artik adam ata ata nerelere geldi ahahahahah
TM tufthkmğm Onojufuv
TM tufthkmğm Onojufuv Yıl önce
Bilmıremkı ne dıyem. 😂😂😂😁😁 senın Allah’ına kurban olayım temız kalpli abim 🙏🙏😁😁
the order
the order Yıl önce
müşliyem çalışirem ele çıkdi :) şive mükemmel
Emir
Emir Yıl önce
18:08 den itibaren adam 5 tane allah razi olsun dedi
SUPHİTALE
SUPHİTALE Yıl önce
Reis yav
Akyüz Bhr
Akyüz Bhr Yıl önce
Babamiz ne derse o olur🤲😊
Mahlası Halaskar
Mahlası Halaskar Yıl önce
bu adam cinli abi bak o son soruyuda salladı tuttu
CocoJombo
CocoJombo Yıl önce
Bu videoya ırkçı yorum yapan şerefsizdir.
İbrahim SAĞLAMDEMİR
İbrahim SAĞLAMDEMİR Yıl önce
Artık öyle bir hale geldikki halktan birisi yarışmaya katılsa ve samimi olsa duygulanıyor
Orkun Karaman
Orkun Karaman Yıl önce
şu türkiyemin her yöresinin insani bir başka güzel helal olsun
Gökhan Kara
Gökhan Kara Yıl önce
Murat beyde doğuludur Mardinlidir .
Mustafa Erdem
Mustafa Erdem Yıl önce
Adas abbas yanbasan gibi konusuyor aynı abbas ın nereli oldugunu bulduk asdsdasd
relaxxx
relaxxx Yıl önce
adamın son kararım diyişlerine kopuyorum :)
İbrahim GFB
İbrahim GFB Yıl önce
Sorular demekki adamina gore tipine gore degisiyor buda kanitlanmıs oldu
İbrahim GFB
İbrahim GFB Yıl önce
Aysun kayacıya sevgilerle
TOP 10
TOP 10 Yıl önce
Helal olsun adama çok güzel yarıştı.
Barış Sever
Barış Sever Yıl önce
hırbo aldı la 60 bini :D
Pooh
Pooh Yıl önce
Ne kürt ne türk hepimiz insanız
Cristiano Ronaldo
Cristiano Ronaldo Yıl önce
Vay sofi can
kaannkalpkalp
kaannkalpkalp Yıl önce
Tutti
Issız Genç
Issız Genç Yıl önce
Adam banker bilo 😂
Sjsjsj Hshwhw
Sjsjsj Hshwhw Yıl önce
Ne geldiyse kardirr
Abdul Samet Alkan
Abdul Samet Alkan Yıl önce
Seydanin Himmeti var ya masAllah
Metolayzer Hd
Metolayzer Hd Yıl önce
En samimi yarışçı olur
Goekmen Burak
Goekmen Burak Yıl önce
Şansına güvense milyonu alıp götürecekmiş aslında..
Niyaziayberk Aktürk
Niyaziayberk Aktürk Yıl önce
Helal olsun cok samimi böyle insanların varlıgı bile insanı mutlu ediyor 😄
Santra Kick
Santra Kick Yıl önce
Sunucu da çok istiyor kazanmasını
İbrahim gülşen
İbrahim gülşen Yıl önce
Helal olsun kardeşim be...
Elmas Nasıl Bulunur
Elmas Nasıl Bulunur Yıl önce
click View link trshow.info/watch/4ck00xQ-sgQ/video.html Diamonds coming out of the rocks the first in the world Dünyada ilk kayalardan çıkan elmaslar
Haşim Yıldırım
Haşim Yıldırım Yıl önce
adam 125.000 kazanacaktııı 😂😂😂😂😂👏👏👏👏👏
Kuruluş 2023
Kuruluş 2023 Yıl önce
Mutat'ta çok güzel ve samimi insan
Kuruluş 2023
Kuruluş 2023 Yıl önce
Son kararım tavle 😁😁😁adam
Nurdan Yıldız
Nurdan Yıldız Yıl önce
Ibrahim ne kadar tatlı bir insansın.
Eyuphan Altuntas
Eyuphan Altuntas Yıl önce
Gönüşden söylüyorum keşle s2nin gibi arkadasım oşsa hiç zarar gelöez kqlbi temiz kıral adam
Aynur Akkoç
Aynur Akkoç Yıl önce
Gözlerim yaşardı yaa bu kadar samimi insan kalmadı yaa çok az
Efe Gedik
Efe Gedik Yıl önce
125 bine kadar çıkıyomuş dıştan baksanız 200 derdiniz maks
Ejder Türkiye
Ejder Türkiye Yıl önce
Adammm
Дворец для Путина. История самой большой взятки
1:52:51
Kim Milyoner Olmak İster Uşaklı Yarışmacı Akın Yeniceli  ATV
21:31
TÜRKİYE HAYRAN KALDI
17:33
2Eylül Gazetesi
görünümler 3,4 Mn
Дворец для Путина. История самой большой взятки
1:52:51
Seni özledim... - Baraj 23. Bölüm
3:21
Medyapım
görünümler 401 B
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 179. Bölüm
2:18:33
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
görünümler 2,9 Mn
Aleyna Tilki - Nehir (İşte Bu Benim Masalım Soundtrack)
3:19
Doğan Music Company
görünümler 311 B
Uyanış Büyük Selçuklu 18. Bölüm Ön İzleme
1:00
Uyanış: Büyük Selçuklu
görünümler 1,1 Mn
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 179. Bölüm Fragmanı
1:06
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
görünümler 2,5 Mn