Karabatak ve Avcı'dan Düşmana Sobe! | SÖZ

  görünümler 69,243

Söz Dizi

3 aylar önce

Söz - Avcı ve Karabatak Yücel için düşmanın yuvasına sızdı.
Söz 27. Bölümü tek parça izlemek için TIKLA: trshow.info/watch/4Y2bzhyqCY0/video.html
Büyük bir çatışma hazırlığında olan teror unsurları kahraman askerlerimizle burun burunadır. Bu çatışmanın en az kayıpla atlatılabilmesi için time iki önemli görev verilir.
Yavuz ve Tim, çatışmayı organize eden terör unsurlarının liderlerini ve çatışmayı yürüttükleri karargahı yok etmek için harekete geçerken timin diğer yarısı, teror unsurlarının mühimmat depolarını vurmak için sıcak temasa başlar.
Çatışmaların büyük bir zaferle sona ermesi her şeyin bittiğini anlamına gelmeyecektir. Esas düşman yani 'Bir Dost' yaşadığı sürece ülkemiz böyle tehlikelerle burun buruna olacaktır. Yavuz ve tim son bir görev için harekete geçer. Hayatları pahasına da olsa Dost'u yok edeceklerdir. Fakat onları bekleyen çok daha büyük bir sorun vardır. ''O'' geri dönmüştür. TİM artık, sözün bittiği yerdedir.
Серия слов о жизни солдат описывает хрупкую битву на границе. Помимо борьбы группы солдат с врагами, пытающимися войти в нашу страну через границу, это также препятствует играм иностранных союзников в нашей стране. Помимо борьбы за Родину ценой своей жизни, усилия этой военной команды во главе с Явузом коммандером, чтобы жить нормальной жизнью, показывают, с какими трудностями сталкиваются наши солдаты.
Die wortserie über das Leben der Soldaten beschreibt den zerbrechlichen Kampf an der Grenze. Neben dem Kampf einer Gruppe von Soldaten gegen Feinde, die versuchen, unser Land über die Grenze zu betreten, behindert es auch die Spiele ausländischer Verbündeter in unserem Land. Die Bemühungen dieses militärteams, das von Yavuz commander geführt wird, um Ihr normales Leben zu Leben, zeigen neben dem Kampf um die Heimat auf Kosten Ihres Lebens, welche Schwierigkeiten unsere Soldaten haben.
The series of words about the lives of the soldiers describes the fractious struggle at the border. As well as the struggle of a group of soldiers against enemies trying to enter our country across the border, it also hinders the games of foreign allies on our country. The efforts of this military team led by Yavuz commander to live their normal lives in addition to the struggle for the homeland at the cost of their lives reveals what difficulties our soldiers are experiencing.
Yapım: Tims&B Productions
Yönetmen: Yağız Alp Akaydın
Yapımcı: Timur Savcı & Burak Sağyaşar
Uygulayıcı Yapımcı: Nükhet Özel
Senaryo: Ethem Özışık, Hakan Bonomo, Ercan Uğur
Müzik: Atakan Ilgazdağ
Sanat Yönetmeni: Erol Taştan
Görüntü Yönetmeni: Cihan Yeşiltarla
Oyuncular: Tolga Sarıtaş, Deniz Baysal, Meriç Aral, Nihat Altınkaya, Sarp Akkaya, Görkem Sevindik, Eren Vurdem, Aytaç Şaşmaz, Doğukan Polat, Atsız Karaduman, Ece Çeşmioğlu, Genco Uzak, Nil Günal, İlayda Ildır, Yağmur Ün.
Söz Resmi TRshow Kanalını takip edin:
goo.gl/p9iCnF
Söz Resmi Facebook Sayfası: goo.gl/loYG8t
Söz Twitter Sayfası: goo.gl/ojQKQR
Söz Instagram Sayfası: goo.gl/vqECPd
Tims & B Resmi Facebook Sayfası (Official Facebook Page): goo.gl/1TBbvJ
Tims & B Resmi Twitter Sayfası (Official Twitter Page): goo.gl/lQTyzQSöz
Tims & B Resmi Instagram Sayfası (Official Instagram Page): goo.gl/yF12pZ
#SözDizisi #TolgaSarıtaş #AybükePusat

YORUMLAR
Aliyev Senan PATİ ÖZEL HAREKAT
Aliyev Senan PATİ ÖZEL HAREKAT 5 gün önce
50 yorum benden
#Nisa Koyuncu
#Nisa Koyuncu 6 gün önce
11:50 gulmekten oldum eren Cok iyi oynuyorsun Bu rolu yaa
Muzaffer Savaş
Muzaffer Savaş 9 gün önce
abi adamın gözü kör klavyeyi ezbere biliyo ben 2 yıl uğraşsam ezberleyemem vallaha
PRO OYUNCU HD TR
PRO OYUNCU HD TR 23 gün önce
Türk her şeydir
Şikemperver varlık
Şikemperver varlık Aylar önce
0:58 deki şeefeefsiiiz dlshjfgşsfkjşdkshgşkfjg
angel Filipov
angel Filipov Aylar önce
💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩😜😂🤣
Eylül Şahin
Eylül Şahin Aylar önce
Oyunculuk. Muk
Ayoub Benmez v1zoughi
Ayoub Benmez v1zoughi 2 aylar önce
112200
Ayoub Benmez v1zoughi
Ayoub Benmez v1zoughi 2 aylar önce
40
İzzet Polat
İzzet Polat 2 aylar önce
Ne yani sizde silah taşiyorsuniz😂
Yasemin Bircan
Yasemin Bircan 3 aylar önce
Ha şöyle ya size küs olmak yakışmıyor .... Biz sizin dostluğunuzu kardeşliğinizi sevdik .😭
Sebahat acar
Sebahat acar 3 aylar önce
Selam
inu inuu
inu inuu 3 aylar önce
Mühendis Boncuğun eşi değil mi?
C Y L
C Y L 2 aylar önce
Evet 😂 😂 Doktor Deniz ve Sütlaç Reis bir arada🤪
Tuna Keceli
Tuna Keceli 3 aylar önce
Çok iyi
Tuna Keceli
Tuna Keceli 3 aylar önce
Abi kavgadan geldim sizi izliyom 😂😂
Berat yıldırım
Berat yıldırım 3 aylar önce
Abi özlüyorum ya 😭
emirhan yüce
emirhan yüce 2 aylar önce
Evettt 😥😥😥😥 keske yeni sezon olsa
Rüfət Hüseynov
Rüfət Hüseynov 3 aylar önce
☆SÖZ☆ gibi 2-ci bir dizi var mı? "Söz"ü sevenler bu yorumuma like atsin da sayımızı bilelim
Kayla Kumsal Arıkan
Kayla Kumsal Arıkan 3 aylar önce
Karabatak ve Avcı'nın çok güzel bir dostluğu vardı özledik ♡
Talip Yılmaz
Talip Yılmaz 3 aylar önce
İnanamicaksiniz ama ortalama 97 matematik 90 türkçe 90 Fen 90 sos 90 ALLAH herkese nasip etsin amin😊
Talip Yılmaz
Talip Yılmaz 2 aylar önce
@the kenan yasin kacc
Talip Yılmaz
Talip Yılmaz 2 aylar önce
@the kenan ALLAH sana da nasip etsin inşallah aminnn
the kenan
the kenan 2 aylar önce
Amin kardeşim
emirhan yüce
emirhan yüce 2 aylar önce
Benimkide hepsi 100
MR.BerkeCan
MR.BerkeCan 3 aylar önce
🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷türk kürz
Le Rageux
Le Rageux 3 aylar önce
Söz geri dönsün diyenler 👇🏽
MR.BerkeCan
MR.BerkeCan 3 aylar önce
Tolga abi
MR.BerkeCan
MR.BerkeCan 3 aylar önce
Abi
Şule'
Şule' 3 aylar önce
Ya bu Karabatak Harika Şive yapıyor😂
Eren YEAGER
Eren YEAGER 3 aylar önce
en ilk bölümü izle özel harekat timi kuruluyoru izle
sahra kayaaltı
sahra kayaaltı 3 aylar önce
Söz aynı kadroyla tekrar başla yaaaa
erdemyase y
erdemyase y 3 aylar önce
guzel
Muhammet Sait
Muhammet Sait 3 aylar önce
Abi ilk ben yazdım demekle eline ne geçer
Haldun Nesimi
Haldun Nesimi 3 aylar önce
Güzeel
Zekiye Nur
Zekiye Nur 3 aylar önce
"Şşş bak lan bana" Olum Ateş dövseydin bi de 😂 Fet🖤At
Zekiye Nur
Zekiye Nur 3 aylar önce
@Şirin Sweety Aynen çok tatlılar 🤣❣
Şirin Sweety
Şirin Sweety 3 aylar önce
FetAt’ın tripleri 😂😂
adil khan TV
adil khan TV 3 aylar önce
I miss this day's
Hayrunisa Özipek
Hayrunisa Özipek 3 aylar önce
FetAt shipperlar burda mığğ
Recep Tugay
Recep Tugay 3 aylar önce
Bu Dizi Neden Bitti...
M. İhsan Güllü
M. İhsan Güllü 3 aylar önce
Abimbe. Meslek. Taşım
Gülcan Kocaoglu
Gülcan Kocaoglu 3 aylar önce
Nasil???
Nurullah Aydın
Nurullah Aydın 3 aylar önce
Yaa bunlara bayılıyorum 💖💖
• GECE•
• GECE• 3 aylar önce
İlkkkkkk
• GECE•
• GECE• 3 aylar önce
İlkkkk
Şirin Sweety
Şirin Sweety 3 aylar önce
Fethi ve Ateşin operasyonları bambaşkaydı 😎❤️ Onların tripleri 😂 dialogları, kardeşliği çok güzeldi 😞
Nicat Ehmedov
Nicat Ehmedov Aylar önce
Aynen
Ali Zakirov
Ali Zakirov 3 aylar önce
@MERVE SAĞDIÇ evt doru
MERVE SAĞDIÇ
MERVE SAĞDIÇ 3 aylar önce
Aynen
Timden Çolak'ı Çıldırtan Hamle! | SÖZ
10:52
FUNNY DIY FOOT SOAP 🧼🦶😂 || #SHORTS
0:36
5-Minute Crafts FAMILY
görünümler 28 Mn
Avcı ve Karabatak'tan Efsane Operasyon | Söz
14:07
Kahraman Sarı Komutan Sahneleri | SÖZ
1:53:42
Söz Dizi
görünümler 633 B
Söz | 61.Bölüm | "YAŞAMIN KIYISINDA"
2:17:27
Söz Dizi
görünümler 14 Mn
Karabatak (Eren Vurdem) Unutulmaz Sahneler | SÖZ
42:33
Karabatak'tan Nazlı İtirafı! | SÖZ
14:07
Söz Dizi
görünümler 88 B
Keşanlı'nın Avcı'ya Sitemi | SÖZ
13:11
Söz Dizi
görünümler 164 B
Söz | 65.Bölüm | "ATEŞİMİZ SÖNMEYECEK"
2:18:00
Ateş ve Ece Seçkin Sahneleri | SÖZ
16:10
Söz Dizi
görünümler 1,9 Mn
Fethi'den Kritik Müdahale! | SÖZ
14:10
Söz Dizi
görünümler 456 B
FUNNY DIY FOOT SOAP 🧼🦶😂 || #SHORTS
0:36
5-Minute Crafts FAMILY
görünümler 28 Mn
Kırmızı Oda | 33. Bölüm | "EVDEKİ SIR"
2:13:48
Kırmızı Oda
görünümler 1,9 Mn
Arıza 30.Bölüm (Final)
2:0:00
Arıza
görünümler 1,5 Mn
Acemi Anneler 130. Bölüm
57:45
Acemi Anneler
görünümler 155 B
Doğduğun Ev Kaderindir 40. Bölüm Fragmanı
0:57
Doğduğun Ev Kaderindir
görünümler 1,4 Mn
Arka Sokaklar 587. Bölüm Fragmanı
0:55
Arka Sokaklar
görünümler 872 B
Mucize Doktor 58. Bölüm 2. Fragmanı
0:54
Mucize Doktor
görünümler 1,4 Mn