Doğduğun Ev Kaderindir 22. Bölüm Fragmanı | Tv8

  görünümler 250,214

TV8

Aylar önce

#TV8 #TürkiyeninEğlenceKanalı olarak Survivor, MasterChef Türkiye, O Ses Türkiye, Doğduğun Ev Kaderindir, Kırmızı Oda, Seda Sayan ile Yemekteyiz, En Şık Benim, Doya Doya Moda, Gel Konuşalım en güzel haberleriyle bu kanalda sizlerle! :)
Kaçırdığınız bölümleri ve en özel anları TV8 TRshow kanalı üzerinden izleyebilirsiniz!
Kaçırmamak için Abone Olun 👉: goo.gl/J81W7v
www.acunn.com/
www.tv8.com.tr/
TV8
TV8
TV8

YORUMLAR
Yusuf Orman
Yusuf Orman Aylar önce
Buney ya farktan kaç mehdiyle mehdi dende barişa ayile kavramidiye birşey birakmadiniz Nalet olsun
Şükran Erduğan
Şükran Erduğan Aylar önce
Yaa bu mehdi düşmanlığı nedir yaaa. Evet mehdi bir sinir harbi yaşadı bir hata yaptı kendide kabul ediyor bunu. Defalarca af diledi zeynebin ayaklarına kapandı. Bacısı Müjgan çok doldurdu. Evet dolduruşa gelmemeliydi bunu da kabul ediyorum. Ama gerçek hayatta da bu böyle değilmi dir. Herkes etkilenebilir dolduruşa gelebilir. Ama zeynebi çok ama çok seviyor kılına zarar gelse dünyaları yakar. Zeynep de onu çok seviyor. Onun için bir şans daha vermeliydi bence mehdi biraz zaman istedi biraz ayrı yaşayalım dedi. Bu zaman zarfında zeynep Mehdiyi psikoloğa götürebilir Di.. Gerçek ten seviyorsa bunu yapmalıydı bence. Benim düşüncemde bu yönde kim ne diyorsa desin..
Marimari Alizade
Marimari Alizade Aylar önce
Bu Mehdi niye bele eseb vericidi bu dizide.çox ozunden razidi.
Münevver Güĺ Temiz
Münevver Güĺ Temiz Aylar önce
Zeynebin kendini korumasi icin ne mehdiye ne de barisa ihtiyaci var lutfen barisi zeynebe yaklastirmaktan vazgec senarist
Mine Kamisoglu
Mine Kamisoglu Aylar önce
Zeynep in annesi ne kadar kötü
Ceyhune Abdullaeva
Ceyhune Abdullaeva Aylar önce
Çox gözəl dizi
Simon heuman
Simon heuman Aylar önce
Mehdinin yuzu ve saclari makiaj cok kotu. Ilk bolumden yuzu iyidir saghal folan yokdur ama giyecek kotuydu. Simdi giyecek iyu yuzu kotu. Neden bunu yapiorsunuz ibrahim celikolo? Cirkin gostermek zorundasin?
Merve Bakir
Merve Bakir Aylar önce
Mehdiyi hayatindan cikarmali zeynep artik cok fazla oldu
Malikinden Com
Malikinden Com Aylar önce
🏎️🚓🚗🚕🚙🚐🚛🚚🚒
Powerful Instagram Tool
Powerful Instagram Tool Aylar önce
Auto Comment to Specific Accounts for Instagram and other features. This app only costs $3.
t c
t c Aylar önce
Barış defol git artık sahte iyilik boş yani
Metanet Mustafayeva
Metanet Mustafayeva Aylar önce
Mən bu diziyi azerbaycandan izləyirəm cox gözəl dizidi hec bir bölümü üaçırmıram sizlərədə ugurlar
Esmer Elixanova
Esmer Elixanova Aylar önce
İlk once barisin heç vakiti yoxdu.Şimdi bom boş dolaniyor
Gul İbadov
Gul İbadov Aylar önce
Kacinci gunler basliyor
ferhat aslı
ferhat aslı Aylar önce
Çarşamba günü
Xenzation
Xenzation Aylar önce
👎👎👎👎
Giada 96
Giada 96 Aylar önce
😭
ismi c
ismi c Aylar önce
2. Fragman nerde gelsin artık
Yildirim Hira
Yildirim Hira Aylar önce
Bana göre hecanimi kayıp etti
Yildirim Hira
Yildirim Hira Aylar önce
Çok saçma olmuş filim
* Cheapest Instagram B0t *
* Cheapest Instagram B0t * Aylar önce
Increase your Organic Followers on Instagram and many more features. This app only costs $3.
Elif ozturk
Elif ozturk Aylar önce
Apaci mehdi. Acayip sinir bozucu oldu
Segah Official TV
Segah Official TV Aylar önce
Konuşan 🐈🧿 kedilerimi sayfamda izleyin 😘
Şirin Ülker
Şirin Ülker Aylar önce
barış kişisel gelişimini tamamlamış ama mehti ancak geriletir kızı. kendi gelişir sonra kapının önüne koyar kızı. böyle erkek dolu etraf.
nefiye kılıç
nefiye kılıç Aylar önce
arabada yapma diyerek zeynebin elini tutan mehdi aslında tesbih var elinde
Fazilet Özkan
Fazilet Özkan Aylar önce
Zeynep bırakın ayaklari üstünde dursun niye iki erkek arasında yok onlami yok bunlami mahalle maçına cevirdiniz
dilara kaya
dilara kaya Aylar önce
Ay lütfen mehtiyle barışmasım barışla çok yakışıyolar
süper tv
süper tv Aylar önce
Mehdiden artık gıcık kalıyorum ne diye kızı takip ediyorsun bı rahat bırak
Küçük Ressam
Küçük Ressam Aylar önce
son zamanlarda biraz fazla karşılaşıyoruz tesadüf olamaz herhaldeğğğ
Yeliz Özkan
Yeliz Özkan Aylar önce
Zeynep mehti barışmasın barışırlarsa izlemicem
Papazfrenk
Papazfrenk Aylar önce
mehdi adamdır fırat kazan gibi
Gediz BALNAK
Gediz BALNAK Aylar önce
Mehtisiz bu dizinin anlamı yok. Zaten gerçek bir hikâye. Olaylar ona göre ilerler. Hikâyenin orijinalini bozmamak gerek. Oyuncular da rollerinin hakkını veriyor. Güzel bir dizi.
Öznur Çetin
Öznur Çetin Aylar önce
Artık güçlü bir kadın görelim . Birde Zeynep ile barış çok yakışır senariste duyrulur
Elish A-ov
Elish A-ov Aylar önce
Hayır Nerminle Barış ❤️
Atanamamış Filozof
Atanamamış Filozof Aylar önce
Sçtnız dizinin içine ya
Mery29 29
Mery29 29 Aylar önce
Bu barışa ne oluyo?
BirŞahsiyet
BirŞahsiyet Aylar önce
Dizide hem Zeynep'i güçlü kadın karakter olarak tanıtıyorsunuz hem de her seferinde Mehdi'ye dönecek oluyor.NeYiN kaFaSı¿
Bir yolcu
Bir yolcu Aylar önce
Niye güçlü kadınlar aşkına sadık kalamiyormu?
Duygu Türkmen
Duygu Türkmen Aylar önce
Zeynep🤍🤍
Bambi Karavan
Bambi Karavan Aylar önce
Karavanımız devam ediyor. Herşeyini kendimiz yaptığımız İveco M29 karavana dönüşüm hikayesi ilk 16 video yayında hadi destek olun 😋
ner fun
ner fun Aylar önce
Bunun neresi gercek hikaye?? Benim hayatımı anlatayım daha olay..
Premium Market
Premium Market Aylar önce
Netflix/Spotifty Aylık 5 TL & TRshow Premium + Music Aylık 10 TL. Hesapların hepsi premium,kaçak işlem yapılmıyor.. İlgilenen kişiler detay için alt açıklamayı okusun.. -Netflix Aylık Premium tek profil 5TL. -Netlix Aylık Premium Aile Paketi( 5 profil ) 15TL. -Spotify Aylık Premium tek profil 5TL. -BluTV Haftalık Premium 5TL. -Eğer diğer devam etmek isterseniz aynı hesaplardan devam edebilirsiniz.. -İşlemleriniz her hangi bir kartan üzerinden aşamalı olarak güvencemiz ile yapılır.. -İlk gün içinde vazgeçersiniz para iadesi yapıyoruz.. -İletişim için instagram adresim : melih.ckmk
Birsen Birsen
Birsen Birsen Aylar önce
Mehdinin kasıntı ,kulhanbeyi dursu çok itici...
luminescence
luminescence Aylar önce
mehdi'den daha ne kadar soğuyabilirim aw?
Nur Yağmur Yüksel
Nur Yağmur Yüksel Aylar önce
Haha hıhı bu kadar tamam yeter insanı verem etmeyin lütfen
Bir yolcu
Bir yolcu Aylar önce
Zeynep Mehdiyi seviyorsa affeder pardonda niye bu kadar karşı çıkılıyor anlamıyorum.İnsanlar hata yapabilir evlilik de sevgililikdede.Arkadas ortamında ailede iş yerinde hicmi yanlışınız hatanız olmadı karşındaki pismansa neden affetmeyesin?
Irem Ekinci
Irem Ekinci Aylar önce
@Bir yolcu çok özür dilerim fikirlerimiz asla ama asla uyuşmuyor, ayrıca ben asla bu tarzda bi erkek istediğimi dile getirmedim siz nereden çıkardınız? He bi de kocanız hangi parfümü sıkacağınıza bile karışıyorsa size geçmiş olsun....
Bir yolcu
Bir yolcu Aylar önce
@Irem Ekinci Hem erkekleri bu kadar düşman bekleyip hayatinizda hiç bir söz hakkı vermezsiniz hemde hayatınızda olan erkeği sahiplenen koruyan adam gibi seven istersiniz.Severek ayrılan bir insanin bakın erkek demiyorum otekilestirip insan diyorum severek ayrılan bir insanın sevdiğini merak etmesi onu ozleyip görmek istemesi niye yanlış niye psikolojik rahatsızlık,?Bence siz bu yazdiklarinizi iyi okuyun ama algilayin sadece okumayın ondan sonra konuşun.Bir kadın esinin ne giydiğine hangi parfümü kullandığına saat kaçta eve geleceğine kiminle dışarı çıktığına telefon rehberindeki erkek isimleri acaba kadın mı diye yoklama cekmesi ne kadar normalse erkeginde kıskanması o kadar normal
Irem Ekinci
Irem Ekinci Aylar önce
Abi siz ciddi misiniz ya? Kadınların bu kadar çok hor görüldüğü bi zaman da mehdinin zeynebi işe gitmesin diye eve kapatması normal mi? Sen benimsin demesi normal mi? Kıyafetine karışıp açık giyinemezsin demesi normal mi? Tefonun gizli gizli karıştırması? Hepsini geçtim gizli gizli sapık gibi takip etmesi? Bunlar savunmacı hareketler falan değil bunlar psikopatca hareketler. Rica ediyorum savunduğunuz şeye dikkat edin! Zeynep Mehdi onu öldürsün diye mi affetsin niye affetsin?
Bir yolcu
Bir yolcu Aylar önce
@Firdevs Ünsal gerçekten mi
Firdevs Ünsal
Firdevs Ünsal Aylar önce
@Rukiye Xx valla artık barışla olabilir çünkü ibrahim diziden gerçekten ayrilacak
Lakayıtlar
Lakayıtlar Aylar önce
YA TAMAM DA PROFİLİMDE Kİ VİDEOYU SONUNA KADAR İZLEMEYEN ÇOK ŞEY KAÇIRIR Soosowooslww
acb bcb
acb bcb Aylar önce
Evett Mehdi vurulur Zeynep ile yakınlaşır bravo senaristler!!!çok yaratıcisiniz bir kere de KADININ AYAKLARI ÜZERİNDE DURDUĞUNU GÖSTERSENİZ!
Gula Dersim
Gula Dersim Aylar önce
👍🏽👍🏽
Aslı Topal
Aslı Topal Aylar önce
İyice Zeynep in K....kaldırdı
Nursena Sezer
Nursena Sezer Aylar önce
Zeynep mehdiyle barışırsa ben izlemem , klasik güçsüz kadin ayakları
Ahsen Güngör
Ahsen Güngör Aylar önce
@eylem devrim Affetmek zaten güçsüzlük değil . Gerektiğinde çok güzel birşey aslında . Ama seni eve kitleyen sana psikolojik şiddet uygulayan birini affedersen bu senin aciz olduğunu gösterir , asıl güçsüzlük budur .
Nursena Sezer
Nursena Sezer Aylar önce
@eylem devrim eğer zeynep o kapıyı açmasaydı kazandığiz aşk degil , kaybettiği hayalleri , işi olacaktı
eylem devrim
eylem devrim Aylar önce
Affetmek güçsüzlük değildir affetmektir Aşk güç değildir yenilemektir
ismail filiz
ismail filiz Aylar önce
Durun siz daha Mehdi kibritin kemanı Barıştan aldığını görsün kıracak kemanı. O zaman yine zeyneple mehdi karşı karşıya gelecek ama bi durum olup yakınlaşıp gibi olacaklar sonra yine bi terslik böyle böyle izlettiriyorlar işte.
Elish A-ov
Elish A-ov Aylar önce
Mehdi keman kırmaz
nora g
nora g Aylar önce
baris>>>m*hdi
sarika vaid
sarika vaid Aylar önce
Baris ve Zeynep with happy. Both u
Zeynep Albayrak
Zeynep Albayrak Aylar önce
bayram kim?
Gülay Acik
Gülay Acik Aylar önce
Zeynep“in babası
alien smile
alien smile Aylar önce
Bu gerçek hayat hikayesi orjinali neyse o olur neden sürekli şöyle olsun diyorsunuz sksks
ibo ibo
ibo ibo Aylar önce
@Ceyda baska eski filmi de varmi bunun??
Ceyda
Ceyda Aylar önce
@Tuğba Hüroğlu Bide buna gerçek hayat hikayesi diyip uyduruyorlar ya
Ceyda
Ceyda Aylar önce
Gerçek hayat hikayesi değil Uyarlama yapmışlar internetten bakabilirsiniz orjinaline
nini
nini Aylar önce
sonunda noluyor lütfen biri söylesin
Tuğba Hüroğlu
Tuğba Hüroğlu Aylar önce
Gerçek hayat hikayesinde mehdi doktor. Zeyneple Mehdinin bir tane öz çocukları var. Mehdi zeynepi aldatıyor. Borçları var kumarbazın teki. Zeynep öğrenince boşanıyor. Ve nerminin yanına gidiyor. Aylarca eve kapanıyor. Sonra seanslara gidiyor. Mehdiyle evlenmeden önce zeynepin sevgilisi vardı. Çok seviyordu ama öz annesi babası istedi diye mehdiyle evlendi. Mehdiye aşık falan değildi. Kitapta böyle geçiyor. Mehdi de zeynepe aşık değildi. Senarist kafasından uyduruyor. Maden reyting için yapilacak bişeyler mehdi çıksın şu diziden. Böyle bir karakteri istemiyoruz. İbrahim çelikolda hiç güzel canlandıramıyor zaten.
Yeşil çay
Yeşil çay Aylar önce
Ben son bölümden sonra mehdiye kıyamamaya başladım özür dilerim kızlar
Elish A-ov
Elish A-ov Aylar önce
@Firdevs Ünsal çikarsa kim izler, Mehdisiz dizi dizi diyil bence anlamsız olur.
Yeşil çay
Yeşil çay Aylar önce
@Firdevs Ünsal kanka sallama yahu adam başrol
Şinda DİLMEN
Şinda DİLMEN Aylar önce
@Firdevs Ünsal Google mi çıkmaz şimdilik bu
Firdevs Ünsal
Firdevs Ünsal Aylar önce
@Yeşil çay evet gogeleden arastirdim
Yeşil çay
Yeşil çay Aylar önce
@Firdevs Ünsal hadi canım
Yüce Honos
Yüce Honos Aylar önce
olum babasını niye kızın evine getirdin hödük bilmiyom diyip geçsene bela etceksin yine kızın başına
Diziler Filan
Diziler Filan Aylar önce
Pussyine kıramp giresice mehdi
Kite Unabara
Kite Unabara Aylar önce
Arkadaşlar kanalımda rekabete dayalı videolar yapıyorum henüz ilk videom destek olursanız sevinirim
Maria De Gracia Jimenez Ruiz
Maria De Gracia Jimenez Ruiz Aylar önce
Como sea asín no veo más ni una
Baran Bager Avcı
Baran Bager Avcı Aylar önce
İiilllllkkkkkk
umid şahin
umid şahin Aylar önce
71 yorum trend youtube içmiş
Dilek Semiha Celepci
Dilek Semiha Celepci Aylar önce
Iyice boka sardın senarist. Bikez de güçlü bir kadın görelim.
Neye Baktım
Neye Baktım Aylar önce
@ceylin u Boş yapmazmısınız hanımefendi mehdi adamdır
ceylin u
ceylin u Aylar önce
@Neye Baktım neden? Güçlü bir kadın görmek zorunuza gidiyor anlaşılan.
Dilek Semiha Celepci
Dilek Semiha Celepci Aylar önce
@Neye Baktım aynen devam.👍👍
Neye Baktım
Neye Baktım Aylar önce
@Dilek Semiha Celepci çook
Dilek Semiha Celepci
Dilek Semiha Celepci Aylar önce
@Neye Baktım güçlü kadın görmek zor mu geliyor
Elçin İsayev
Elçin İsayev Aylar önce
Gözünüz aydın Barış Zeynebi artıq sahibleniş aferin sana Barış böyle davam
Elçin İsayev
Elçin İsayev Aylar önce
@Elish A-ov Patronu olaraq burdakı çok insan zaten onu istiyor aklım almıyor bu nasıl bir dünya mantık
Elish A-ov
Elish A-ov Aylar önce
Barış kim olaraq sahibleniyor Zeynepe, babası diyil, kocası diyil.
hello kity
hello kity Aylar önce
Mehtiden nefret ediyorum
nora g
nora g Aylar önce
@Hasna Mina manyağın teki de ondan??
Hasna Mina
Hasna Mina Aylar önce
Neden?
Samo Bayram
Samo Bayram Aylar önce
Mehdi bi tane koysaydı şu avukatın yüzüne diyecem ama simdi aranızdan şiddete karşı kurgulanmış bu dizi kadın hakları anlatılıyor diyeceksiniz , gercek hayat hikayesiymiş efenim...
Ayşegül Gök
Ayşegül Gök Aylar önce
Mehdi yeter artık koşma şu kızın peşinden nolur senin sevgini haketmiyor. Sen ilgini çekince o senin peşinden koşacak. Mehdiyi resmen psikopat bi manyak ilan ettiler. oysaki o dümdüz ve güzel yürekli bir adam. Gıcık oldum şu zeynebe iyicene
• Ayşenur
• Ayşenur Aylar önce
Al senin olsun Mehtin bizden uzak olsunda
Carpe Diem
Carpe Diem Aylar önce
Mehdi niye zor göz teması kuruyor
Naciye Demircan
Naciye Demircan Aylar önce
Çünkü mehdi duygularını açığa hiç bir zaman veremez... 😏
RKY Öztürk
RKY Öztürk Aylar önce
Barışla Bulgarıstan'a da gıdecekler beraber sanırım 1-2 haftaları kaldı
RKY Öztürk
RKY Öztürk Aylar önce
şimdi faruk Zeynepin boşandığını bilse 1 dk durur muydu ? :)):
Adel Yk
Adel Yk Aylar önce
Bu dizide kahramanımiz barış olacak
Nergis
Nergis Aylar önce
Zeynep lütfen sen dik dur senibörnek aliyoruz senden güç alıyoruz 🙏💜
Nergis
Nergis Aylar önce
@Kurtuluş Öztürk pardon !
Kurtuluş Öztürk
Kurtuluş Öztürk Aylar önce
@Nergis 🤭😂😂 ayarsız
Kerim GÜNGÖR
Kerim GÜNGÖR Aylar önce
@Nergis güç sende esasında o karakter işin bahanesi
Nergis
Nergis Aylar önce
@Hacer Yılmaz gerçekten anlamıyorum bu zihniyeti ben alıyorum sizi ilgilendirmez
Hacer Yılmaz
Hacer Yılmaz Aylar önce
Dizi karakterinden güç mu alınır ???
Mayanín del Valle Guzmán Díaz
Mayanín del Valle Guzmán Díaz Aylar önce
Medhi, por favor así no se enamora. Estas de Sicólogo eres un acosó total, no dejas vivir a Zeinep por tu culpa ella se divorcia por tu actitud. Ahí se ve que no vas a cambiar. Le estás haciendo mucho daño🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
Hemanta
Hemanta Aylar önce
Master Mendi will be killed by soul sister's sis.
Güneş Tasan
Güneş Tasan Aylar önce
Mehdi cok fazla kasıntı duruyor
Maribel Exposito
Maribel Exposito Aylar önce
Interesante bravo 💯💯💯👏👏👏👏👏👏🥰
Лиза Галмурзаева
Лиза Галмурзаева Aylar önce
Мехди и зейнеп
Aleyna Selenay Aydin
Aleyna Selenay Aydin Aylar önce
Ya valla baris da bu ilgilenme olayini iyice abartti artik bir patron calisaninin hayatinin icine bu kadar dahil olamaz
Ersin Er
Ersin Er Aylar önce
Ya nasıl yönetmenler var haftalardır aynı senaryo Zeynep mehdiyi seçiyor yok sevmiyor Mehdi iyibiri yok kötü biri barisacaklar yok barismayacajlar 3 haftadır izlemiyorum sevdiğim diziden diskindirdiniz sadece fragmanı bakıyorum tahminde bulunuyorum Zeynebim işi göster ama elletme tiribinde
Rıfat Ramay
Rıfat Ramay Aylar önce
Hadi hadi mehti Barış kapışması başlasın 😉
Abuzer Şahin
Abuzer Şahin Aylar önce
Sayın seranist bey methiye bu kadar kötü göster me biz de mehdiyi seviyoruz aynı zamanda Zeyne bide bu işi çıkmaza sokma tamam barış beyde eline dikkat etsin
Nur XX
Nur XX Aylar önce
Mehdinin neresini seviyorsunuz zeyneoten boşanmış sapık gibi takip ediyor kadını eve kitledi ayrıca
murat dağdeviren
murat dağdeviren Aylar önce
Barışma olmasın yoksa yaptığı ettiği hiç birşey in anlamı olmayacak mesaj yine aynı olacak eee dik durdun sonra geri döndün falan filan bizim burda bir laf var iyiysem niye gittin kötüysem niye döndün...
glsn erdogan
glsn erdogan Aylar önce
Burhan mehdıyı barısın yanında vurur zeynepte mehtiiiiiimmmm dıe koşar barısırlar 😬
Fâni F.Z.
Fâni F.Z. Aylar önce
Barışlamı güçlü oluyor yalnız olsun madem.
Elish A-ov
Elish A-ov Aylar önce
@Kubra Tagiyeva Zeynep gücsüzmü? Mehdiyle olunca gücsüzmü olmuş olucak?
Şinda DİLMEN
Şinda DİLMEN Aylar önce
Yok Barış orada ya vurmaz bence
Kubra Tagiyeva
Kubra Tagiyeva Aylar önce
Ozaman diziyi iyice izlenmeyecek duruma getirirler. Sirf zeynebi guclu gormek icin izliyordum. Bu kadarda saf olunmazki
Aytac Aslanlı
Aytac Aslanlı Aylar önce
Mehdinin zeynepe yapdiklarin tabiki desdeklemiyoruz amma zeynepde her dakika bariwin arabasinda nerde gorulmuw boyle patron iwci iliwkisi?azadligi desdekliyoruzda amma yanliw yollarla deyil.Birinin karisi patronuyla her dakika yan yana ve ya kocasi butun gun iw adiyla diger kadinlarla olsun budumu azadliq??Bence bu dizide bele azadliq,özgurluk anlayiwini yanliw yollara yansitmiwlar
shrek severim
shrek severim Aylar önce
@Rukiye Xx ne kadar nefret dolusunuz, kadının kadına zulmü bu olsa gerek içiniz kararmış hepinizin..
Rukiye Xx
Rukiye Xx Aylar önce
Helal olsun çok güzel yazmışsın, boşandılarsa 2 yıl önce boşanmadılar, yeni boşandılar, zeynepte özgürlük diye diye başka patronunun yada erkeklerin yanında geberip gidecek
• Ayşenur
• Ayşenur Aylar önce
Karısı degil. Bosandılar anlayın artik sunu. Hic bir seyi degil
Norma Elizabeth Rodas Santos de Mendendoza
Norma Elizabeth Rodas Santos de Mendendoza Aylar önce
Zeynep y Mehdi juntos
Margarita Ramos
Margarita Ramos Aylar önce
En un avance ya la toco dos veces y a ella parece que no le gusto ...(como dice el refran el esta mostrando la hilacha)🤔
Nazlı Alpaslan
Nazlı Alpaslan Aylar önce
mehdiyle barışıcak diye korkudan izleyemiyorum
oyun dünyası
oyun dünyası Aylar önce
Senin gibiyim knk
Mehmet Vardi
Mehmet Vardi Aylar önce
@Firdevs Ünsal nee
Firdevs Ünsal
Firdevs Ünsal Aylar önce
@Zeliha Şemili ibrahim celikkol
Zeliha Şemili
Zeliha Şemili Aylar önce
@Firdevs Ünsal o kim
Firdevs Ünsal
Firdevs Ünsal Aylar önce
Ibrahim diziden ayrılacak gercekten
can sarıkaya
can sarıkaya Aylar önce
Adami hor gorecektin madem.niye evlendin iki araba bi ofis gorunce bi yerlerin kalkti o zengin anasida veriyo gazi barista tilki gibi kumese girmeye scalisiyo mehdi o oyunu bozar
Şinda DİLMEN
Şinda DİLMEN Aylar önce
Arkadaşlar sakin yönetmen yazıyor bu diziyi oyuncular kafasına göre oynamıyor
can sarıkaya
can sarıkaya Aylar önce
@Hiko! Demkki sen zeynep karektrrini ornek alip eski sevgilinle yatip abin diye tanistiriyosun barisin zeynepe olan ilgisini gormuyomusun zeynepte yandan yandan pas veriyo sen nasil film izliyosun asil zeynep vicdanen iyi olabilir ama kesinlikle masum deyil... Kac tane mehdi gibi adam gordun kayin babasi icin gidip bicaklanan siz alismissin entel dantele delikanli adamlar sizi bozar kardesssss
Hiko!
Hiko! Aylar önce
@can sarıkaya yahu adam gece vakti o... kadinin evine gidiyo. Kadini o sekilde görüyo, ve hala evden cikmiyo. Mesele evrak imzalamak ise. Kapinin önünden imzalarsin biter gider. Adam karisini ise gitmek istiyor diye eve kapatiyor. Bu hakki ona kimse vermez. Istese sikayet eder hapise girer o Cok sevdigin, örnek aldigin ve muhtemelen zaten sana ve senin karaktersizligini benzeyen adam.
can sarıkaya
can sarıkaya Aylar önce
@Ayşegül Gök eywallah 🙏
Ayşegül Gök
Ayşegül Gök Aylar önce
@Hiko! Kes
Canan Özkan
Canan Özkan Aylar önce
Mehdinin Külhanbeyi duruşu ters ters bakışı cok itici
Selma Sayan
Selma Sayan Aylar önce
Eğer finalde mehtiyle olurlarsa ciddi anlamda çıldırırım
Mai Z NJ
Mai Z NJ Aylar önce
Mehdi wants Zeynep back but will he be happy with her ?? Will he accept the fact that she will go to the same office working with Bariş? What if she has to travel with Bariş for a case will he say ok.. or if she wants to stay late at work ? If he is ok with all of that just not lose her again will he be happy with her ?
misteriosa soledad
misteriosa soledad Aylar önce
He will not be happy and will do his best to make her unhappy too.
Zeliha Şemili
Zeliha Şemili Aylar önce
@Gul İbadov actually thursday
nora g
nora g Aylar önce
the guy is such a jerk who is not mature. once an asshole always an asshole🙄🙄 she should not forgive him
mafiosoginger
mafiosoginger Aylar önce
@Gul İbadov merhaba carsamba gunleri, haftanın 3. gunu oluyo sanırım sizde
Gul İbadov
Gul İbadov Aylar önce
Kacinci gunler basliyor
maraya
maraya Aylar önce
Ibrahim çelikkol 👏👏👏👏👏👏💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓
Firdevs Ünsal
Firdevs Ünsal Aylar önce
Ibrahim diziden ayriliyor
Şevval Pekru
Şevval Pekru Aylar önce
Ya Zeynep kendi ayaklarının üstünde dursun
Şevval Pekru
Şevval Pekru Aylar önce
@Hilalars 🤣🤣
Hilalars
Hilalars Aylar önce
Tamam
Elish A-ov
Elish A-ov Aylar önce
Barışdan uzak
Berfin Doğan
Berfin Doğan Aylar önce
Zeynep doğru yolda
Pilar Al
Pilar Al Aylar önce
ZAYNEP y BARISH juntos 🔥♥️♥️♥️♥️♥️♥️
Servet Özkan
Servet Özkan Aylar önce
Barış voltani başka yerde at zira her zaman sevgi kazanır
Danla Biliç
Danla Biliç Aylar önce
Hayır her zaman mantık kazanır(bence) ve de mehtinin sevdiği felan yok zeynebi o anca kendini düşünüyor yok sensiz uyuyamıyorum bilmem ne gecelikli bir kadının evinde otururken baya iyiydin nedense
Gizem Aydin
Gizem Aydin Aylar önce
Sevgi senin dediğinse kalsın
Bensu Akça
Bensu Akça Aylar önce
Zeynep ve mehdi barışırsa büyük hayal kırıklığı
Jüpiter
Jüpiter Aylar önce
Herkes mehdi-yi kötülüyor ama, Dizide en kötüsü burhan armut dibine düşermiş.Babasının oğlu
Jüpiter
Jüpiter Aylar önce
@Pınar B. İki deli birbirlerini dakkada tanırmış. Burhanda, müjganın olayı gibi?
Pınar B.
Pınar B. Aylar önce
Burhan bile Müjgana daha iyi davranıyor çünkü sevgisinin kıymetini biliyor 20 Yıldır kavuşamamışlar sonuçta. Burhanla Müjganın aşkı Mehtinin öfke dolu aşkından daha iyi.
Elaine Aparecida
Elaine Aparecida Aylar önce
Aiai Menhdy tenha MTAAA calma nesta hora
Sedat Kaya
Sedat Kaya Aylar önce
E mehti kardeş zeynep gözü acıldı kadın milletini 100 defa tasırsın 1 defa düşürmeyi ver senden kötüsü olamaz. Zengin manita ne isi var lastikciyle :)
Danla Biliç
Danla Biliç Aylar önce
@Sedat Kaya üstelik kimse biriyle evlenip boşandı diye ana bağlı kalmak hayatına devam etmemek zorunda değil
Danla Biliç
Danla Biliç Aylar önce
@Sedat Kaya ya evlendiğini nereden çıkardın kardeşim film yönetmeni gelip sana senaryoyu söyledi herhalde şuan iş hayatında sadece patronu normal hayatta ise sadece ona yardım eden bir arkadaş
Sedat Kaya
Sedat Kaya Aylar önce
@Danla Biliç :)) adamım eski eşi bukadar kolaymı bi baskasıyla evlenmek
Danla Biliç
Danla Biliç Aylar önce
@Sedat Kaya ya evlenirse evlenebilir ne alakası var bunun mehtiyle bu mehtiyi ilgilendirmiyor
Sedat Kaya
Sedat Kaya Aylar önce
@Danla Biliç umrumda değil hımmm anası şimdiden kızını verecek sen ey gidi sonrası Zeyneple evlencek bakında görün
Gülfidan Mustafi
Gülfidan Mustafi Aylar önce
Ne olac mehdi ve zeynep barisak lutfen soylein inshAllah ic bu dizi bitmes
Mar La
Mar La Aylar önce
This is an edited , misleading Trailer, but: Better Haroun shoot Mehdi , when Zeynab and Barish are/ were together going to........., how fast she has trusted him, even faster than marrying Mehdi!!!!!
Nahide Hesenova
Nahide Hesenova Aylar önce
Bu kinonun vaxtini bilen var ?varsa deyin mende bilimde zehmet deyilse baxiram ancaq yutubdan
Fatma Zehra Öden
Fatma Zehra Öden Aylar önce
Çarşamba günü
Nisa Abbasova
Nisa Abbasova Aylar önce
3 cu gun saat 9
Doğduğun Ev Kaderindir | 22. Bölüm
2:15:26
Doğduğun Ev Kaderindir
görünümler 3,5 Mn
Doğduğun Ev Kaderindir | 28. Bölüm
2:18:59
Doğduğun Ev Kaderindir
görünümler 2,8 Mn
Emanet | 100. Bölüm
1:4:17
Emanet Dizisi
görünümler 359 B
Massaka vs. Kodes 2
9:46
Hiphop Magazine
görünümler 51 B
Yener Çevik - Yıkıla Yıkıla (Lyrics Video)
3:25
Yener Çevik Official
görünümler 165 B
Sol Yanım 8. Bölüm
2:18:47
Sol Yanım
görünümler 2,4 Mn
Doğduğun Ev Kaderindir | 21. Bölüm
2:13:00
Doğduğun Ev Kaderindir
görünümler 3,5 Mn
Sol Yanım 1. Bölüm
2:05:38
Sol Yanım
görünümler 6 Mn
Doğduğun Ev Kaderindir 22. Bölüm 2. Fragmanı
01:14
Doğduğun Ev Kaderindir
görünümler 1,8 Mn
Alev Alev 11. Bölüm
2:27:11
Alev Alev
görünümler 1,8 Mn
Benim Adım Melek 49. Bölüm
2:34:27
Benim Adım Melek
görünümler 975 B
Mucize Doktor 46. Bölüm
2:09:14
Mucize Doktor
görünümler 801 B
Doğduğun Ev Kaderindir | 1. Bölüm
2:20:45
Doğduğun Ev Kaderindir
görünümler 7 Mn
Masumlar Apartmanı 12. Bölüm 2. Fragman
00:52
Masumlar Apartmanı
görünümler 3,9 Mn
Emanet | 100. Bölüm
1:4:17
Emanet Dizisi
görünümler 359 B
Massaka vs. Kodes 2
9:46
Hiphop Magazine
görünümler 51 B
Yener Çevik - Yıkıla Yıkıla (Lyrics Video)
3:25
Yener Çevik Official
görünümler 165 B
Emanet | 100. Bölüm
1:4:17
Emanet Dizisi
görünümler 352 B
Bir Zamanlar Çukurova 80. Bölüm 2. Fragmanı
1:01
Bir Zamanlar Çukurova
görünümler 902 B
Kuruluş Osman 42. Bölüm
2:29:13
Kuruluş Osman
görünümler 5 Mn
Sadakatsiz 15. Bölüm Fragmanı
0:54
Sadakatsiz
görünümler 3,4 Mn