MÜMTENİ 9.BÖLÜM & İBRETLİK BİR AŞK HİKAYESİ

  görünümler 55,109

cihan bozacı

cihan bozacı

5 aylar önce

Birlikte büyüdü onlar...
Fakat büyüdükçe değişti birinin hisleri.
Arkadaşlık değildi bu içindeki, sevdi Hafsa.
İçin için, gizli gizli sevdi Fatih'i.
Kimi zaman diline kadar taştı aşkı, ama her seferinde zorlukla yuttu. Zira konuşsa Fatih yüzüne bakmazdı.
Peki Fatih öğrense gerçekten yüzüne bakmaz mıydı?

Muhteşem bir aşk hikayesi, içinizi ısıtacak bir sesli kitap.
YAZAR: TUĞÇE MELEK
SESLENDİREN ; CİHAN BOZACI

YORUMLAR: 281
Elnare Dolxanova
Elnare Dolxanova
Çok sevindim 😍 Nasıl biliyor musunuz?
Taleh Veliyev
Taleh Veliyev
Abi mawallah gec gelen hikayelerin acisini cikariyorsun.hep boye hikayelerimiz dolu dolu olsun.bu guzel hikayeler sizin sesinizle daha da guzellewiyor.yazarimizada tewekkur ediyoruz ki boyle guzel hikayelerle bizlerin hayatina reng katib bizi dunya sorunlarindan az da olsa uzaqlawdiriyor.👏👏👍😊
AnİmE🍯🍫
AnİmE🍯🍫
Tamamını sabah dinliyecegim ağzınıza sağlık yazara çok teşekkür ederim mükemmel ötesi bir kitap 💯😉😉❤️👏
Z.E.0165
Z.E.0165
Ve Aleykümselam...
Rabia
Rabia
Ve Aleyküm Selam kardeşim... Bu defa dinlemeden yorum yapıyorum... Bu hikâye'si için yazar hanım... TUĞÇE MELEK...Çoook teşekkür ederim...Sesinize ve yüreğinize sağlık... CİHAN BOZACI kardeşim...
Sevim ortahisar
Sevim ortahisar
Aleyküm selam Cihan abi ve dinleyen arkadaşlar sabırsızlıkla beklediğim hikayem gelmiş 👍
Meryem AKIN
Meryem AKIN
Aleyküm selam hikaye geldi dilerken sessizlik ve hikayenin içinde olduğumu düşünerek hayel ediyorum bakalım neler olacak herkese keyifli dinlemeler
hatıce tabakcı
hatıce tabakcı
Aleyküm selam hoş geldin abim Allah razı olsun abim agzına sağlık yazarımızında kalemine sağlık☺️👏
Zeliha Kilinc
Zeliha Kilinc
Gelmiş beklediğimiz yeni bölümlerden biri . Yazarımızın kalemine sağlık cihan bey inde ağzına sağlık
Emine Cıga
Emine Cıga
Aleyküm selam hoşgeldiniz keyifli dinlemeler herkese🌺
Birsen Barış
Birsen Barış
Çok çok güzel anlatım ve hikaye çok beğenerek takip ediyorum emeğinize sağlık tebrik ederim 👏👏
hatun eşit
hatun eşit
Allah razı olsun kardeşim yazar hanımdan yüreğine eline sağlık senide ağzına yüreğine sağlık Allah'a emanet olun
Zeynep Yılmaz
Zeynep Yılmaz
Aleykümselam abi hoş geldin ağzına ve yüreğine sağlık İyi dinlemeler arkadaşlar
Hanife Yildirim
Hanife Yildirim
Aleykümselam abim emeğine yüreğine sağlık Allah razı olsun herkese iyi dinlemeler arkadaşlar 👍👍👍👍👍👍🙏
Ceylan Hatipoglu
Ceylan Hatipoglu
Aleyküm selam hoş geldin abi safaler getirdin çok mutlu oldum yeni bölüm görünce inşallah uzun ömürlü sürer hikayemiz 🥰💯🙌
Nuriye Tasgin
Nuriye Tasgin
Dinliyorum tüm hikayeleri Rabbim hem dünyada hem ahirette sevdiklerinizle birlikte cennetinde buluştursun
CEMİLE ŞİMŞEK
CEMİLE ŞİMŞEK
Alykum selam vallahi cok guzel gidiyor yazarın kalemine sizinde emegenize salık Allah yazı olsun tekrar tekrar dinliyoruz 🤲
Emine Nuhoğlu
Emine Nuhoğlu
Ve Aleykümselam kardeşim sesine nefesine ağzına yüreğine sağlık
Merve Ateş
Merve Ateş
Ve aleyküm selam cihan abi hoşgeldin yüreğine sağlık abi Allah razı olsun ☺️ yazarın eline sağlık
Anelia Sharkova
Anelia Sharkova
Aleküm selam oşgeldin azına yüreğine salık yazarında kalemine sağlık çok güzel bir hikaye faorilerimden biri oldu
GÖKTEN YAĞMUR GELME VAKTİ & HİKAYE ZAMANI
1:22:52
cihan bozacı hikayeleri
görünümler 31 B
VAV 7.BÖLÜM & FİNAL BÖLÜMÜ
3:47:27
cihan bozacı
görünümler 69 B
"Gönül Dağı Kurban 2" Tanıtımı
1:03
Gönül Dağı
görünümler 1 Mn
Hasanmucci bel kütleten makinayı denedim #shorts
0:50
MÜMTENİ 14.BÖLÜM & İBRETLİK BİR AŞK HİKAYESİ
1:22:27
NUN 5.BÖLÜM & İBRETLİK BİR AŞK HİKAYESİ
1:26:24
MÜMTENİ 11.BÖLÜM & İBRETLİK BİR AŞK HİKAYESİ
1:35:22
MÜMTENİ 13.BÖLÜM & İBRETLİK BİR AŞK HİKAYESİ
1:33:25
AFİTAP & İBRETLİK BİR AŞK HİKAYESİ
1:42:17
cihan bozacı
görünümler 30 B
"Gönül Dağı Kurban 2" Tanıtımı
1:03
Gönül Dağı
görünümler 1 Mn