Dolu Kadehi Ters Tut - Uğurhan Özay Voice Analysis (Great Vocal Works)

  görünümler 1,248,292

Emre Yücelen Vocal Coach Istanbul (Online Education)

Emre Yücelen Şan Dersi 2018
Emre Yücelen Vocal Coach Istanbul


Emre Yücelen & Şan Dersi X Hollyhood licenced special collection:
www.hollyhood.com.tr/emre-yuc...

Subscribe To This Channel : goo.gl/tXRnRL

------- Clothes : KOTON
------- Web site : www.koton.com/

My Website :

Vocal Lessons Website : www.sandersi.com
My Personal Website : www.emreyucelen.com

My Other TRshow Channels :

- Emre Yücelen Studio TRshow Channel : goo.gl/gjTW1H
- My Personal TRshow Channel : trshow.info
- TRshow Channel Of My Production Firm : trshow.info

Twitch Channel : (Live Broadcast On Wednesdays
www.twitch.tv/emreyucelen
Discord Channel : discord.gg/CMh8ybu

Detailed Information About Twitch Broadcast : www.youtube.com/watch?v=h2CQT...

Social Media :
emreyucelen
emreyucelen
emreyucelen

FOR PR AND COLLABORATION :
sehnazgul@gmail.com (05342082502)

Bu videoya altyazı yazmak için :
If you want to write subtitles on this video :

Kanaldaki Videolara Altyazı Yazmak İçin : goo.gl/15CgnF
If you want to write a subtitle on this channel : goo.gl/15CgnF

YORUMLAR
Emre Yücelen Şan Dersi
Emre Yücelen Şan Dersi 2 yıl önce
Uğurhan Özay ile Yaptığımız Sohbet : trshow.info/watch/y5aKn13uuxY/video.html
İlbey İkiz
İlbey İkiz 4 aylar önce
,
İlbey İkiz
İlbey İkiz 4 aylar önce
@bahattin demir 7
İlbey İkiz
İlbey İkiz 4 aylar önce
S,t
İlbey İkiz
İlbey İkiz 4 aylar önce
@Ali eren Göçer z
İlbey İkiz
İlbey İkiz 4 aylar önce
@Gökay Batuhan Yörükul t,y,8,
Beyaz papatya
Beyaz papatya Gün önce
abi kullandığın hiç bi terimi anlamıyoruz ama yine de olsun çok tatlı sjskdsk
Ayça a
Ayça a Gün önce
hocam cok tatlısınız ahshdhahhshahshahh
Ayberk Ekşioğlu
Ayberk Ekşioğlu 7 gün önce
arkadaşlar bende bir şarkı yaptım bakalım beğenecek misiniz? trshow.info/watch/0x1Ecc5lwb4/video.html
Ece Caner
Ece Caner 10 gün önce
Taş gibi gurup taş gibi vokalllll dktt kurban olurum beeeee
Yusuf Dindar
Yusuf Dindar 16 gün önce
Arada gelip gelip izliyorum anlamadım
Şu Tegin
Şu Tegin 22 gün önce
Bu adam 1:46 bu hareketleri yaparken nasıl ciddi kalıyor aq ben gülmekten söylediklerine odaklanamıyorum
Buse Gümrükçü
Buse Gümrükçü 25 gün önce
2:02 Wğsöxö
BEST GAMER OF TR
BEST GAMER OF TR 28 gün önce
trshow.info/watch/HZrfXaQ61ec/video.html
Nurtac Sikkak
Nurtac Sikkak Aylar önce
Sen mizik gurusun ve doğru tagminlerde bulunuyorsun
Bitchesare bitches
Bitchesare bitches Aylar önce
Şarkıyı İngilizce zannetmem
chocolatemacaron
chocolatemacaron Aylar önce
Emre Bey yeniden yorumlasanız, şu seriyle birlikte: trshow.info/watch/G0ru06H3bo4/video.html
Batu Kasim
Batu Kasim Aylar önce
2.06 Emre Yücelen Khontkara dönüşüyor
Arzu Mehdiyeva
Arzu Mehdiyeva Aylar önce
Begenmeyecek diye kaskatı dinledim gerginlikten gachgjagcj
HlYa
HlYa Aylar önce
Resmen zevk aliyorum bu videoyu tekrar tekrar izlemekten 😅 DKTT müthiş ötesi grup zaten Emre Hocanın yorumlariyla da iyice mest oluyoruz 😅
Mutsuz Keltoş
Mutsuz Keltoş Aylar önce
Abi 2.10 da koptum ya "naber, iyiyim baba senden naber" efsanesin abi
Osman Çetinkaya
Osman Çetinkaya Aylar önce
Hocam benim sesimi inceleyebilirmisiniz? trshow.info/watch/yAKlnb6ODr4/video.html
Alita_
Alita_ Aylar önce
Dktt fanıyım ve çok gururla izledim cidden ve hocam o kadar güzel eleştiriyor sunuz ki bayıldım tebrik ederim
Berra Gürler
Berra Gürler 2 aylar önce
Benim bu kanala tek sorum ve önerim şu -bu beni çok rahatsız ediyor hatta bu yüzden videoları tamamen izlemeden kapattığım oluyor- kaç kez telif yediniz ki videoları bu kadar durduryorsunuz? Hatta bu ne diyip abonelikten çıkmıştım. Videoları çok durdurup -özür diliyorum bunu söylediğim için- durdurduğunuzda bazen gereksiz konuşuyorsunuz. Videoları durdurmayj azaltmalısınız.
b
b 2 aylar önce
ilk defa karsima cikti abii adam cok iyi yorumluyor vee cok gururlandim
Sena Küçükkılınç
Sena Küçükkılınç 2 aylar önce
uğurhanı övdüğü zaman gururlu anne moduna girdim..
peiztre
peiztre 2 aylar önce
Gururlu bir anne gibi hissettim
Hasan
Hasan 2 aylar önce
Yine burdayım
Bénsu
Bénsu 2 aylar önce
Şuan çocuğuyla gurur duyan bir anne gibiyim 🤍
MÜCAHİT TOPÇU MÜZİK
MÜCAHİT TOPÇU MÜZİK 2 aylar önce
Hocam kanalimda az sayida coverlar var sesimi kendimce ve cevrem begeniyor sizdende degerlendirmenizi istiyorum
ძi მngelo
ძi მngelo 2 aylar önce
evladımızın veli toplantısına geldik bakalım
başka bir evrende
başka bir evrende 2 aylar önce
Veli toplantısına gelen gururlu bir anneyim şuan
Ömer Aktürk
Ömer Aktürk 2 aylar önce
Space tuşu yasaklanmalı 😂
Elena Arslan
Elena Arslan 3 aylar önce
Hocam sizin yorumlarınız sayesinde kendimde eksik olan şeyleri de fark edebiliyorum. Gerçekten çok yardımcı oluyor, teşekkürlerr 🤍
Buldum Galiba
Buldum Galiba 3 aylar önce
Farklı bir bakış açısından değerlendirdiğimizde sanatçılar sanatlarını icra ederken illa kendileri mi olur? Mesela İbrahim Tatlıses türküyü söylerken daha tiz seslere çıkar ama günlük konuşmalarında bunu görmeyiz.
Yasemin Sezer
Yasemin Sezer 3 aylar önce
Müziği sadece dinleyen, ara sıra da mırıldanan, biri olarak yorumlarınızdan çok keyif alıyorum ve anlamaya çalışıyorum. Şarkıcılığı sadece bağırmak olarak gören herkes sizi takip etmeli bence. Bu keyifsiz şarkı yarışmalarına danışmanlık yapsanız keşke. Belki o zaman insanlar da biraz olsun bu işin aslında ne kadar girift olduğunu anlar diye düşünüyorum.
Burnufındık Ağzıkahve
Burnufındık Ağzıkahve 3 aylar önce
Dolu tüfeği ters tut
Lena ve Canlılar
Lena ve Canlılar 3 aylar önce
Allah mekanını cennet eylesin, Awesome C.G. gibi söylüyor.
Mustafa Demir
Mustafa Demir 3 aylar önce
Abi makine gibisin maşallah bir öğretmen edası. müzik bilgim olmadığı halde sizi dinlemek harika ötesi tebrikler
SuganınBandanası #Happyjmday
SuganınBandanası #Happyjmday 3 aylar önce
Gururlu anne moody aktifff
Queen
Queen 4 aylar önce
Sanırım aşık oldum🥵
Eylül Dursun
Eylül Dursun 4 aylar önce
ALEXANDER RYBAK FAİRYTALE SES ANALİZİ GELSİN
Seren Kayıkçı
Seren Kayıkçı 4 aylar önce
Dolu kadehi ters tut çok iyi bir grup ve burda gelmiş saçma yorumlar yapıyorsun
grimshawmoonlight
grimshawmoonlight 4 aylar önce
Yıllarca bu işte eğitim alırsın, daha sonra kendin eğitim vermeye başlarsın ve bir gün biri gelir saçma yorumlar yapıyorsun der.. Aynen saçma yorumlar yaptığı için analizi yapılan solist de sohbete geldi zaten.
Burak Çil
Burak Çil 4 aylar önce
adamın senin hayatın kadar bu işte kariyeri var ne saçmalıyorsun sen ajdiaxhhaydahz
Sena Özcan
Sena Özcan 4 aylar önce
"taş gibi grup abi"
armakaradnz
armakaradnz 5 aylar önce
gitaristin gitarı acayip güzel
lola
lola 5 aylar önce
yine asik oldum ugurhana
lola
lola 5 aylar önce
binlerce kez izledim bir dahadan zarar gelmez 😋😋
Elif Efe
Elif Efe 4 aylar önce
Bendee
Gülin Gül
Gülin Gül 5 aylar önce
Şarkı dinleyen biri değilim, Nadiren ve çok az müzik dinlerim neden bu videoları takip ediyorum neden?
Lana ile İman Power
Lana ile İman Power 5 aylar önce
Uğurhan annem gurur duyuyorum seninle
Zeyneprbks •
Zeyneprbks • 5 aylar önce
Kendim gurur duydumm
Grupsal Kanal
Grupsal Kanal 5 aylar önce
08:04 Adam Hobbit kokusu almış Orc'a döndü ya :))
Cesur
Cesur 6 aylar önce
Hahahahaha bu analize güldüm + iyi baba senden naberrr
Fatima Mehdizade
Fatima Mehdizade 6 aylar önce
Adam bunlarinerde nasil okumus oyrenmis ya yani bunlarda kitabdan ogrenilmezki
Büş BüşüBük
Büş BüşüBük 6 aylar önce
Pera nın da ses analizini yapar mısınız
Gilbert Blythe
Gilbert Blythe 6 aylar önce
videonun girişindeki müzik fundamentals biyolojide de var ah şu dersler peşimi bırakın
Dora Özdemir
Dora Özdemir 6 aylar önce
Dktt🥺
a girl
a girl 6 aylar önce
Hocam lütfen değerli yorumlarınızı Barış Yiğit Ceylan için de yapın
zeze
zeze 6 aylar önce
Emre abi dediğin hiç bir şeyi anlamasam da hoşuma gidiyor yorumların.
gizem
gizem 4 aylar önce
kxwlldwçldwçdlwşx dimi
Yavru Can
Yavru Can 6 aylar önce
Hocam ben müzikle ilgiliyim şarkı söylemeyi çok seviyorum ilkokuldan beri fakat sesim kötü o kadar çok istiyorumki güzel doğru şarkı söylemeyi size bi şarkı atsam dinleseniz benden olur mu olmaz mı eğer bi umut varsa eğitimini bile almak istiyorum amacım sadece bi ortama girdiğimde 2 3 şarkı sötleyebilmek
ᴍᴏᴏɴxɪᴜs
ᴍᴏᴏɴxɪᴜs 6 aylar önce
DKTT yi övmicek diye ödüm koptu :')
œ
œ 6 aylar önce
4:36 kral ne yaptın
Eylül Dursun
Eylül Dursun 6 aylar önce
Oğluna kız bakan ve oğlunu anlatırken ki annenin gururu var üstümde ehehehe
Merve Yaman
Merve Yaman 6 aylar önce
Bana çok lezzetli geliyo
Doğa Erkan
Doğa Erkan 7 aylar önce
1:45 tabi sivisi çik firkli gizikiyi şxiwöxğwmzğwmziwöd
kapandı kanal
kapandı kanal 7 aylar önce
herhalde dünyanın en harf yeme durumu olan şarkıcısı MJ'dir :D (kötü anlamda değil çok iyi bir şarkıcı hatta belki en iyisi ve en iyilerinden ama kabul etmek lazım qwsedrftghjklç)
kapandı kanal
kapandı kanal 7 aylar önce
@Hüseyin Haydar Duran ayn knk ayn basketbolcu tövbe qwserfgthyjkjhgfdsdfg küfür edesim geldide etmicem neyse :D
Zekiye Öksüz
Zekiye Öksüz 7 aylar önce
@Hüseyin Haydar Duran jackson
Hüseyin Haydar Duran
Hüseyin Haydar Duran 7 aylar önce
Michael Jordan ?
Universe's Space
Universe's Space 7 aylar önce
onlar ne yorumlar be katılıyorum :))
Mübarek
Mübarek 7 aylar önce
Backvocal gitaristin yaptığı yodel'leri kimse duymuyor mu ya
Centilmen Herif
Centilmen Herif 7 aylar önce
Her introda biyoloji aklıma geliyor :(
EMİR ALİ
EMİR ALİ 7 aylar önce
Canlıda o kadar iyi değil dktt editli daha güzel
Mustafa İsmail ERGİN
Mustafa İsmail ERGİN 7 aylar önce
Şarkıyı saniye başına durdurmaktan dinlemiyor ki
Beste Deniz Ağırbaş
Beste Deniz Ağırbaş 7 aylar önce
Sesi güzel kimseler için ses bir enstrumandır buna katılıyorum. Şarkıyı söyleyen, seslendiren kişinin de doğru notalara, doğru zamanlarda, doğru tonlarda basıp basmaması da şarkıya anlam katar bu da doğru. Fakat Allah aşkına siz o videouyu durdurdukça benim ekranı kırasım geliyor. Aynı şeyi babam da yapardı kendisi de bir müzisyendir... ben ne zaman şarkı söylesem sizin o farenin tuşuna bastığınız gibi benim üzerime basardı ve ben nefret ederdim. Tabi bu kişisel bir olay fakat bırakın değerlendirmeyi insanlar istedikleri gibi söylesinler güzel ya da çirkin müzikle armoniyle uyumlu ya da uyumsuz beyenen dogru notaya basmadiginda da beyeniyor...
Ahsen Yüsra Tosun
Ahsen Yüsra Tosun 7 aylar önce
Hocam, Konuya Fransız Ses Analizi gelebilir mi 🙈🤍
e
e 8 aylar önce
taş gibi grup, taş gibi vokal ajküxahhzjnwjs
Hz. Silva
Hz. Silva 8 aylar önce
+Dön bebeğimmm -Efendim? KDGSLŞFJKGŞSDFK
ᴡɪᴇʟᴀx
ᴡɪᴇʟᴀx 8 aylar önce
Yapma n"olursun çok gözel .d
hazal yazıcı
hazal yazıcı 8 aylar önce
O boşluk tuşu sesi ... Anlayamazsınız .
Music River
Music River 8 aylar önce
Çok haklı yorumlar yapmışsınız hocam gerçekten.Ama vokalin farklı bir tarzı var şahsen ben o daaaaaa kısmını seviyorum.O aksan kısmını
mesut korkmaz
mesut korkmaz 8 aylar önce
Kapak fotoğrafından Orkun Işıtmak sandım.
sibel
sibel 8 aylar önce
Her izlediğimde çocuğumla gurur duyuyor gibi hissediyorum ❤️
Elif Sarıtaş
Elif Sarıtaş 8 aylar önce
Aferin oğlum sana
Mükerrem Tüzün
Mükerrem Tüzün 8 aylar önce
5:30 gitaristin hareket çok cool klas değil mi
Çağla Naz
Çağla Naz 8 aylar önce
merhabalar hocam. videolarınıza bayılıyorum. benim de "sen benim şarkılarımsın" coverıma ses analizi yapabilir misiniz acaba? trshow.info/watch/mGC1Gs9zyYc/video.html
arda servet
arda servet 8 aylar önce
Konuşun Hocam ya, vallahi sabaha kadar dinlenirsiniz ha. O kadar tatlı anlatıyorsunuz.
Eren Aşman
Eren Aşman 9 aylar önce
Fundamentalsin dersine girdim zannettim
İrem
İrem 9 aylar önce
Gözlerim yaşardı ahh çocuklarım kfkdkdl yapma nolursun daha iyi olurdu bu arada.
AYŞE SEVİNÇ SOFU
AYŞE SEVİNÇ SOFU 9 aylar önce
O kadar basarili ki, videonun orijinali yerine burayi acip izliyorum ; bi yandan Emre Yucelen tarafindan övülmesi keyfimi arttiriyor :)
Ayakşamdan Işıktır
Ayakşamdan Işıktır 9 aylar önce
Abi resmen sinirden kudurarak izledim. Ya ben de çok seviyorum hatta bayıldığım bir grup DKTT ama abi Adamlar'ın çok iyi performans videoları başarılı çalışmalarını es geçip sadece Akustikhanede Kapısı Kapalı performansını değerlendirmesi 🤪Allahım sinirden kafamı duvara vurucam şimdi.
Melike Gun
Melike Gun 9 aylar önce
Dediginiz gibi sesin sahte çıktığını düşünüyorum. Beğenmediğiniz bir çok şeyi beğenmedim. Kulağım mı iyi anlamadim.
zfalaan
zfalaan 9 aylar önce
Hocam sena Şener yapar mısınız iki yıl önce yapacaktiniz ama hala yapmadınız
İrem Tuncay
İrem Tuncay 9 aylar önce
Gururlu bir anne gibiyim şuan ezğneğsnepek
gilbert
gilbert 9 aylar önce
Emre hoca videoyu durdurup piyonadan biseylere basıyo falan ya. Ne yaptığını anlamıyom ama çok hoşuma gidiyo bxhshheheuw
Samir Abbasov
Samir Abbasov 9 aylar önce
"Nargiz Zakirova"ses analizi yaparmisiniz hocam cok super ses ve cok super muziyi seyirciye yaşatıyor
edits.
edits. 10 aylar önce
Dktt yavrum🥺💜
dlt
dlt 10 aylar önce
Hoca şarkı komple bitse yorumları ozaman yapsan daha güzel olur 😁
Irem Can
Irem Can 10 aylar önce
hocam büyük ev ablukadayı da analiz eder misiniz, teşekkürler
Nisa
Nisa 10 aylar önce
şu grubun keşfedilmesi çok moralimi bozuyor arkadaşlar
rmzn srshn
rmzn srshn 10 aylar önce
O kadar cok durduruyosun ki sinir oldum
hüzünlü bir kedi
hüzünlü bir kedi 10 aylar önce
Göğsüm kabara kabara izledim yaa.
mehmet
mehmet 10 aylar önce
@ coverıma destek olursanız sevinirim
Kerim Gfb
Kerim Gfb 10 aylar önce
Kral izletiyosun kendini be
Wime
Wime 10 aylar önce
videoyu izleyenlerin %65 i müzikle bu kadar içli dışlı olmayan insan hepsi meraktan
aschill 55
aschill 55 10 aylar önce
Ya sıkıldıkça izliyorum gelip gelip
Alin Arslan
Alin Arslan 10 aylar önce
Çocuğumu övüyorlar sankiii püt dikkat dinlemem ve gururlanmam xosjspsms
rt lol LOL
rt lol LOL 10 aylar önce
Arkadaşımın cover ı lütfen dinler mısnız sesi cidden çok güzel ❤️trshow.info/watch/7ojRGVFWHdw/video.html💎
cemal değirmenci
cemal değirmenci 10 aylar önce
01:17 😁 01:45 hocam seviliyorsunuz ya
Muhsin
Muhsin 10 aylar önce
space sesini içimde hissediyorum
#Susamam Voice Analysis (The Art of Rap) #analysisrecord
45:01
Emre Yücelen Şan Dersi
görünümler 703 B
Worlds 2021 Grup Aşaması: 7. Gün - D Grubu
9:48:50
Sizce?😂
0:46
Turk Sevdali
görünümler 664 B
Kalp Yarası 16.Bölüm 2.Fragman
0:31
Süreç Film
görünümler 323 B
HONEYCOMB SQUID GAME CHALLENGE! 😂 #shorts
0:43
Pushing To The Limits! Dimash Kudaibergen Vocal Analysis
5:47
Emre Yücelen Şan Dersi
görünümler 1 Mn
Our World-Class Voice ! Hafız Yusuf Gebzeli Voice Analysis
18:48
Emre Yücelen Şan Dersi
görünümler 1 Mn
Türkiye's Top Three at the Eurovision!
29:32
Emre Yücelen Şan Dersi
görünümler 241 B
Doğa İçin Çal Voice Analysis 10 (Full Cast Analysis)
23:56
Emre Yücelen Şan Dersi
görünümler 1 Mn
En İyi 'TÜKENECEĞİZ' Kim Söyler ? #1 #kimsöyler #ZeynepTürköz
18:51
Worlds 2021 Grup Aşaması: 7. Gün - D Grubu
9:48:50
Sizce?😂
0:46
Turk Sevdali
görünümler 664 B
Kalp Yarası 16.Bölüm 2.Fragman
0:31
Süreç Film
görünümler 323 B
HONEYCOMB SQUID GAME CHALLENGE! 😂 #shorts
0:43
DOĞUM İÇİN AMERİKAYA GİDİYORUZ (VLOG)
18:18