Dilek Hakkı (77.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2

  görünümler 4,141,839

Çok Güzel Hareketler

Çok Güzel Hareketler

10 aylar önce

Bir dilek hakkın olsa, ne dilerdin? 🧞‍♂

“Çok Güzel Hareketler 2” 77. bölümü ile yayında! 👉 trshow.info/watch/t1rp1yX2QMk/video.html

Çok Güzel Hareketler 2 Resmi Hesapları:
cokguzelhar...
CokGuzelHareket
cokguzelhareketler2

► Çok Güzel Hareketler Kanalına Abone Ol: goo.gl/inzjIu
► BKM Kanalına Abone Olun: goo.gl/rq6Yql
► BKM Müzik Kanalına Abone Olun: goo.gl/xmCkJH

YORUMLAR: 1 075
Çok Güzel Hareketler
Çok Güzel Hareketler 10 aylar önce
Çok Güzel Hareketler 2'nin içeriklerinden ilk siz haberdar olmak istiyorsanız bit.ly/3iyXMDU linke tıklayarak resmi TRshow kanalına abone olmayı ve bildirimleri açmayı unutmayın!
GMT BOSKURT
GMT BOSKURT Aylar önce
Ama böyle bir yanlış var zaman geriye dönsün diyince hakları geri geliyor ama olmamış buradan düşük puan alır.
Efe Turkmen
Efe Turkmen 2 aylar önce
@Aynur Sarac .j..£
Bayram Ev
Bayram Ev 2 aylar önce
12*&
Hacıhas Atasoy
Hacıhas Atasoy 6 aylar önce
SaraP
Sümeyye
Sümeyye 9 aylar önce
SEN ANLAT KARADENİZ'İN PARODİ SKECİ GELSİN LÜTFEN
Göksu. Kartall
Göksu. Kartall 10 aylar önce
Peki ömerin normalde çok mütevazi ve utangaç olup skeçlerde normal halinden eser kalmayacak kadar iyi oynaması sana da bayılıyorum, çok mükemmelsin Ömer Faruk Çavuş
Bedirhan Şahin
Bedirhan Şahin 4 aylar önce
Abi*
Seyircisalakseviyo
Seyircisalakseviyo 7 aylar önce
@Gladyatör gerçekte görmesine gerek yok verdiği röportajlar varsa orada fark etmiştir yaptığı paylaşımlardan görüp öyle olduğunu düşünmüş olabilir
Gladyatör
Gladyatör 9 aylar önce
PARDON AMA SEN ÖMERİN GERÇEK HALİNİ NERDEN BİLİYORSUN ONUNLA ARKADAŞMISIN özür dilerim caps açık kalmış
Gelecek Lideri
Gelecek Lideri 10 aylar önce
Ömer adamdır
sıla
sıla 10 aylar önce
kesinlikle çok tatlı
İrem Öztaş
İrem Öztaş 10 aylar önce
kesinlikle ömer'in skeçlere daha fazla dahil edilmesi gerekiyor. adamın öyle bir havası var ki, sadece duruşuyla bile insanı gülümsetebiliyor.
Hypnos Pubg Mobile
Hypnos Pubg Mobile 6 aylar önce
@Rabbit ne alaka knk
Hypnos Pubg Mobile
Hypnos Pubg Mobile 9 aylar önce
Lahmacunu yeşillikle seni gelinlikle KDNXAKBJSNDJSBDJS
İrem Öztaş
İrem Öztaş 10 aylar önce
@Özlem ÖZTÜRK evet katılıyorum
Özlem ÖZTÜRK
Özlem ÖZTÜRK 10 aylar önce
Aynı Kemal Sunal gibi
Medine Ayçiçek
Medine Ayçiçek 10 aylar önce
Tuğba ve Cenan'ın partner olduğu bir skecin kötü olma ihtimali yok
Sinem Snm
Sinem Snm 5 aylar önce
aynen
Beyzi nuri
Beyzi nuri 5 aylar önce
Ayyyyynennnnnn
Elif Arığtekin
Elif Arığtekin 5 aylar önce
@Gol Kralı TR tqbi
Gol Kralı TR
Gol Kralı TR 5 aylar önce
Altyapının olduğu skecin kötü olma şansı yok
Perihan Şengül
Perihan Şengül 5 aylar önce
Aynen
birisi.
birisi. 10 aylar önce
Tuğba : "Bir sonraki dilek hakkımı oğluma ve kocama vizyon eklenmesi için kullanmak istiyorum" Ömer : "Sen zahmet etme abla bu seferlik benden olsun acıdım sana" Slskksksksksks
Ouzhan polat
Ouzhan polat 8 aylar önce
@OYUN TV jjj
Renas Yüksel
Renas Yüksel 9 aylar önce
2 b olur
OYUN TV
OYUN TV 9 aylar önce
Profilimde 400 yazıyor bir el atta 401 olsun be reiss
Kemer Baber
Kemer Baber 10 aylar önce
Ömere her rol yakışıyor hele o yürüyüş lflglfog
İsimsiz Oyuncu
İsimsiz Oyuncu 9 aylar önce
@Nehir ile Eğlence terbiyesiz
Mahi Akbulut
Mahi Akbulut 10 aylar önce
@DarkMoon CludyX Berra
Nehir ile Eğlence
Nehir ile Eğlence 10 aylar önce
@DarkMoon CludyX özür dilerim yanlış anlamışım
DarkMoon CludyX
DarkMoon CludyX 10 aylar önce
@Nehir ile Eğlence nerede ? Eğer o * bu işareti diyorsan o Ömer'e nin doğru yazlisini gösterdikten sonra yazılıyor ayrıca tek harfli küfür yok
Nehir ile Eğlence
Nehir ile Eğlence 10 aylar önce
@DarkMoon CludyX küfür ettin ya
Burak Özkök
Burak Özkök 10 aylar önce
Cenan : "Aynısından bende de var evde" gerçekte Hacı Ahmet le aynı evde kalıyorlar ya oraya gönderme.
Məryəm
Məryəm 3 aylar önce
Biliyorum ztn
İ.İlham♭
İ.İlham♭ 4 aylar önce
@Beyza Ama Arif Fanı Olan 😀
Beyza Ama Arif Fanı Olan
Beyza Ama Arif Fanı Olan 5 aylar önce
@Ceren GEMİCİ birde 1 ay sonra cevap vermek nedir bea
Beyza Ama Arif Fanı Olan
Beyza Ama Arif Fanı Olan 5 aylar önce
@Ceren GEMİCİ ama biraz sanki neyse evet haklısın
Ceren GEMİCİ
Ceren GEMİCİ 5 aylar önce
@Beyza Ama Arif Fanı Olan hayır tamamen hacı Ahmete gönderme
İbrahim Önal
İbrahim Önal 10 aylar önce
O sonda çıkan çocuğun özgüveni , ses tonu , hazircevapliligi ve dahi zekasına hem hayran kaldım hem tebessüm ettim .Belli ki ilerde çok başarılı olacak Pilot olsun başka bir meslek olsun ama ben onda şimdiden oyunculuk ışığını gördüm 👏
Batuhan
Batuhan 8 aylar önce
@bir birey belli ayarlanmış
bir birey
bir birey 10 aylar önce
kesinlikle öyle ama ben kurguya dahil olduğunu düşünüyorum. "buraya gelmek isterdim" "dileğin gerçek oldu o zaman" muhabbeti falan ayarlanmış gibiydi
Elifnur Çolak
Elifnur Çolak 10 aylar önce
Böyle yaratıcı skeçlerin hastasıyız ya alt yapı gümbür gümbür
tülay
tülay 10 aylar önce
Cenan'ın "aynısı benim evdede var" demesi çgh tarihinin en iyi doğaçlamasıydı bana göre😄😄
ARİF GÜLOĞLU FAN CLUP
ARİF GÜLOĞLU FAN CLUP 4 aylar önce
@Buse hayır robot hacı ya Cenan la aynı evde yaşıyorlar ya o yüzden
sude
sude 6 aylar önce
@Buse sen gülme biz güldük komikti
Scp 049
Scp 049 6 aylar önce
@Buse sus.
Buse
Buse 6 aylar önce
ne alaka dümdüz doğaçlama hiçbir olayı yoktu komik de değildi
Nour
Nour 10 aylar önce
Ömer bu nasıl yürüyüş yaaa gülmekten öldüm jsjssjs
daily~
daily~ 10 aylar önce
Bu skeç'e arif çok yakışırdıı hemde ergen rol'de
ipek'in ateş taklidi
ipek'in ateş taklidi 2 aylar önce
@daily~ ne anlatıyon knk her boku yanlış yazmışsın gözüm kanadı
Ahmet Bingöl
Ahmet Bingöl 7 aylar önce
@Kübra Çimen Arif*
Beyza Ama Arif Fanı Olan
Beyza Ama Arif Fanı Olan 7 aylar önce
@Kübra Çimen olucak zaten bizim ona güvenimiz tam iyileşip gelicek
Kübra Çimen
Kübra Çimen 7 aylar önce
İnşallah 4. Sezonda akifte olur 💁‍♀️💁‍♀️
Çiğdem Gündüz
Çiğdem Gündüz 7 aylar önce
Keşkeee
Belkıs Özpunar
Belkıs Özpunar 10 aylar önce
Seyirci olan çocuğun konuşması ne kadar akıcı çok güzel konuşuyor maşallah
ARİF GÜLOĞLU FAN CLUP
ARİF GÜLOĞLU FAN CLUP 5 aylar önce
?
adım soyadım
adım soyadım 10 aylar önce
Ömer'in yürüyüşü ofsbfosbfj bundan sonra evde öyle gezicem
Memet Paşa
Memet Paşa 9 aylar önce
AYSUN❤️ DAGLI Slm😘
Memet Paşa
Memet Paşa 9 aylar önce
@Sertan Gültekin Aysun😂 slm
Sertan Gültekin
Sertan Gültekin 10 aylar önce
@H C yohammınaa asfasfAS:Fas
H C
H C 10 aylar önce
videoya çekip yayinlarmisin? :)
Meryem Aslan
Meryem Aslan 10 aylar önce
Cenan ve tuğba çiftse zaten muhteşemdir
Tuana Uluç🔥⚡
Tuana Uluç🔥⚡ 6 aylar önce
Evettt yaaa
Mahi Alya YILMAZ
Mahi Alya YILMAZ 8 aylar önce
🤣😂😅🤣😂😅🤣😂😅🤣😂😅🤣😂😅🤣😂😅🤣😂😅
Duygu Erdem
Duygu Erdem 10 aylar önce
😂😂
Sümeyye Nur Saka
Sümeyye Nur Saka 10 aylar önce
Tuğba ve cenanın aile skeçleri çok iyi hele tuğbanın şivesi
güven çakır
güven çakır 10 aylar önce
BİR YERDE CENAN VE OMER VARSA O SKECİN KOTU OLMA İHTİMALİ YOK NET
Elif Arığtekin
Elif Arığtekin 9 aylar önce
@Roger Pubg aynen emre de var
Mahi Alya YILMAZ
Mahi Alya YILMAZ 9 aylar önce
@Roger Pubg o ne yaaaaaa biraz saygı saygı
Roger Pubg
Roger Pubg 10 aylar önce
cenan ömer arif*
fleyak
fleyak 10 aylar önce
ömer her role girebiliyo ve cok iyi ustesinden geliyo harika biri daha fazla goremek istiyoruz daha cok ovulmesini istiyoruz.
daily~
daily~ 10 aylar önce
14:44 emre abi repliği unutuyo biri öksürüp hatırlatıyo böyle ayrıntıları çok seviyorum 😍
Dilara Ağdalyan
Dilara Ağdalyan 10 aylar önce
Cenan : "Niye bunu düşünüyorsun kadın desene ben de güzel oluyum desene sen de güzel ol." hsdfgjksd
Benzarro animation✓
Benzarro animation✓ 10 aylar önce
@Ceren yaldız fan❄ sensin
Benzarro animation✓
Benzarro animation✓ 10 aylar önce
robot şuralarıda temizle babam s*ıçtı sjjsjsjsjs
Brawlbd
Brawlbd 10 aylar önce
Jdjjd
Mehmet Balkır
Mehmet Balkır 10 aylar önce
"ne yani şimdi güzel değil miyim" !
ELİF
ELİF 10 aylar önce
Omerde her role giriyo Jim Carey Joker Mafya Öğrenci SENİ SEVİYORUZ ÖMER FARUK ÇAVUŞ♥️🤍
Nazlı İpekçioğlu
Nazlı İpekçioğlu 2 aylar önce
+ Azrail
Daisy
Daisy 9 aylar önce
Baba rolünü de iyi yapıyor☺️
BATUHAN YALÇINER
BATUHAN YALÇINER 10 aylar önce
Cin😂
Pro oyuncu
Pro oyuncu 10 aylar önce
Birde ninja ustası
How you like
How you like 10 aylar önce
Hiç övülmüyor Joker rolünü çok güzel yapıyor
birisi.
birisi. 10 aylar önce
Tuğba : "Kocamın eski haline dönmesini diliyorum" sşslksksksk
Dead Realm
Dead Realm 10 aylar önce
@nandenayo3sma bende akbil şirketinde akbil olmak istiyorum :d vizyonsuz şekilde
nandenayo3sma
nandenayo3sma 10 aylar önce
@Dead Realm cok iyiydi o kısmı
nandenayo3sma
nandenayo3sma 10 aylar önce
@Dead Realm Yıllık akbil jskskakkskssslsk
Dead Realm
Dead Realm 10 aylar önce
oğluma ve kocama vizyon diliyorum Yıllık akbil istiyorum
Göksu. Kartall
Göksu. Kartall 10 aylar önce
Ya bu bölümün en iyi skeci bu ve koronanın 1. yılıydı. Tuğba hanım çok şirinsiniz bu Arada da bu arada. Ya skeç 'in her dakikası komikti yani skeç tamamiyle mükemmeldi gerçekten kusursuzdu ömerin yürüyüşü olsun cenanın girişi olsun eceler olsun Tuğbanin tatlılığı olsun hele hacı. Ha bi de cenanın hacıya aynısından bende de var evde diyip tuğbayla gülmesi de müthişti cidden harikaydı tebrikler 😍😍😍🎉🎉👏👏👏👏👏👏👏👏
SEMANUR
SEMANUR 10 aylar önce
10:36 Cenan ın aynısından bende de var evde demesi😂
Büşra
Büşra 10 aylar önce
Sonra alındığını düşünüp pardon demesi :)
Deniz Aksoy
Deniz Aksoy 10 aylar önce
Aynen aynı evde yaşıyorlar ya gerçekte jdjxjzj
#Mindi
#Mindi 10 aylar önce
Ömerin oynayamadığı bir rol yok cidden
Metal Leg Channel
Metal Leg Channel 10 aylar önce
Tam diyorum Tuğba bu skeçte en iyi şekilde oynadı ertesi skeçte daha iyi oynuyor.
Özlem Yılmaz
Özlem Yılmaz 10 aylar önce
"Lahmacunu yeşillikle seni gelinlikle." ŞLKZPŞLQJZOQJZWMŞLAW
Toprock
Toprock 10 aylar önce
2:56:59
Şevval Karaca
Şevval Karaca 9 aylar önce
Olduğun her skeci güzelleştiriyorsun Ömer Faruk 💙
Saniye Arık
Saniye Arık 7 aylar önce
6:38 Ömerin Gülüşü 😍
TİK TOK #short
TİK TOK #short 10 aylar önce
21:02 ; EN İYİ SAHNE 😂
istemi tekin
istemi tekin 10 aylar önce
Ömer Faruk ve Hande dizilerde oynasın yolları çok açık
Sedanur Yücedağ
Sedanur Yücedağ 10 aylar önce
@Ruhum Güzel Teşekkürler
Ruhum Güzel
Ruhum Güzel 10 aylar önce
@Sedanur Yücedağ Doğu yakında çıkacak
Sedanur Yücedağ
Sedanur Yücedağ 10 aylar önce
@Büşra SARI Hangi dizi?
Büşra SARI
Büşra SARI 10 aylar önce
Ömer Faruk Blu TV de bi dizide oynuyor zaten
Huriye Huriye
Huriye Huriye 10 aylar önce
Hande daha önce dizi de oynadı zaten rüzgarın kalbi :)
LGS 2022 Öğrencisi
LGS 2022 Öğrencisi 4 aylar önce
“Ee robot şuraları temizlersen, babam sıçtı” gecenin en güzel laflarımda biriydi
Beyzanur Köse
Beyzanur Köse 10 aylar önce
Tuğba'nın oyunculuğu... 1 NUMARAM
Mahi Alya YILMAZ
Mahi Alya YILMAZ 8 aylar önce
Bencede
Lileya Santana
Lileya Santana 10 aylar önce
10:40 güzeldi 😂😂 21:24 Cenanın bakışına koptum 😂
𝓐𝓡𝓓𝓐✌️
𝓐𝓡𝓓𝓐✌️ 10 aylar önce
13:45 -Lan Böyle Çok Güzel Oldum Laaaaaaan -Ananı Avradını Şiveyi Değiştirmeyi Unuttuk Tüh Allah Kahretmesin Yaaa
Tuana Uluç🔥⚡
Tuana Uluç🔥⚡ 6 aylar önce
Kdjsjsjdjdjjdjd
Deniz yazıcı
Deniz yazıcı 10 aylar önce
O sahne geldiği anda yorumunu okudum sjsdjd😂😂
Mustafa Adın
Mustafa Adın 10 aylar önce
👸TUBA 👸 nın olduğu her skeç muazzam tek başına bir kadro 😍😁👍
Sibel Akkuş
Sibel Akkuş 10 aylar önce
İzlerken çok eğlendim. Nasıl güzel fikirler bulmuşsunuz. Ömer'in yürüyüşü, Hacı'nın robot kıyafeti, Ece'lerin yanlış kurulan cümle sonucu ortaya çıkması, o tokadın bile sanatsal atılışı, o sonda ki kapıcının dilekleri... Harikasınız, orjinal fikirleriniz müstesna güzellikte 😍👏👏
SEMANUR
SEMANUR 10 aylar önce
Ömer in yürüyüşü😂
Mahi Alya YILMAZ
Mahi Alya YILMAZ 8 aylar önce
🤣😂😅🤣😂😅🤣😂😅
Asya Kırımlı
Asya Kırımlı 10 aylar önce
Yemin ederim Hande harcanıyor ya şu skeçte 2 dakikalık rol aldı resmen parladı kız 💞
Zeynepmeryem Halifeoğlu
Zeynepmeryem Halifeoğlu 8 aylar önce
@audreysheaven sanane benim kabalığımdan
audreysheaven
audreysheaven 8 aylar önce
@Zeynepmeryem Halifeoğlu bu ne kabalık ayıp
Zeynepmeryem Halifeoğlu
Zeynepmeryem Halifeoğlu 10 aylar önce
@Asya Kırımlı tamam be sus
Asya Kırımlı
Asya Kırımlı 10 aylar önce
@Zeynepmeryem Halifeoğlu Tuğbayi ayrı seviyorum ama burda Handeden bahsediyoruz canım
Zeynepmeryem Halifeoğlu
Zeynepmeryem Halifeoğlu 10 aylar önce
Tuğba dahaciyi
Yunus Emre
Yunus Emre 10 aylar önce
Ömer Faruk bu rol için doğmuş adam yaa jdjshdhd çok iyidi
mustafa kartal
mustafa kartal 10 aylar önce
Yeşim tüm rollerin hakkını veriyor süper di
aysegul ilktug
aysegul ilktug 10 aylar önce
Skeci izleyince diyorumki kim daha uzun oynarsa oynasın Hande Özen kadronun en iyi oyuncusu
Bedirhan Alparslan
Bedirhan Alparslan 10 aylar önce
Tuğba yine yapmış rolünü bravo
Maher Zain fan
Maher Zain fan 10 aylar önce
Cenan Tuba harika tek kelimeyle mükemmel 🧿🧿
nrg nrg
nrg nrg 10 aylar önce
Kimse Emre'nin kendini geliştirmesinden bahsetmemiş. Geleceğin çok parlak böyle devam💪
pelin arslan
pelin arslan 10 aylar önce
Tuğba: Sınav sorularını dile. Emre: Ben Milletin hakkını gasp edecek şerefsizlikte bir insan mıyım? 2 dakika sonra: Direk sınıfı geçebiliyor muyum 😀
Hulya Ataseven
Hulya Ataseven 10 aylar önce
Beste ve Ebru nasil bir zekaya sahipler masallah subhanallah.....cokkk guzel yaziyolar....yaa skecler o kadar degisik muthis yaziyolar ki....muthis zeka valla kabiliyet on numara resmen....
K.
K. 10 aylar önce
Ulan biri de demiyor ki her şey eski haline döndü yani dilek haklarını kullanmadan önceye ee o zaman üçer dilek hakları daha olması gerekmiyor mu?
Furi Masa
Furi Masa 7 aylar önce
İyi de zaten kullandığı için bitti. Sonr yeni üç gelmeyecek.cinin görevi bitti
Btstxt_tr
Btstxt_tr 10 aylar önce
Niye kimse Emre'yi övmüyor ya bence o da çok başarılı
Kyrex
Kyrex 10 aylar önce
- Tuğba Kocam Ve Oğluma Vizyon Hakkı İstiyorum - Ömer Abla Bu Seferlik Benden Olsun Acıdım Sana xD
Google Kullanıcısı • 6728 Yıl Önce
Google Kullanıcısı • 6728 Yıl Önce 10 aylar önce
tarihin en iyi skeçlerinden biriydi XD
Malcom X ✅
Malcom X ✅ 10 aylar önce
Cenan emre ömer tuğba harikasınız ve tabi tüm altyapı ekibi ama arif nerde oğlummm...
Abdullah YUCE
Abdullah YUCE 10 aylar önce
Ömer Faruk kardeşim, Oyunculuğun 10 numara. Tebrik ederim. Cenan ve Emre de senin yanında çok iyiler 😁 Umarım yazdıklarımı anladın, ekranda çok belli ediyorlar kendilerini. Başarılarının devamını dilerim inşallah 😊
Göksu. Kartall
Göksu. Kartall 10 aylar önce
Cidden zil olmasaydı aşşırı aşşırı aşşırı aşşırı aşşırı aşşırı aşşırı üzülürdüm yani kusursuzdu, mükemmeldi, müthişti, harikaydı, çok güzeldi,iyiydi, bayyaa iyiydi
serdar durmus
serdar durmus 10 aylar önce
Orijinal bir skeç olmuş bu 😊 Hacı Ahmet in yeteneği sorgulanabilir, ya da cgh2 kadrosuna uymuyor diyebilirim. Bence başka biri olsa kadroda, daha güzel olur.
tülay
tülay 10 aylar önce
Bi tuğba atasözü derki; -veaaaa😅
Betül
Betül 10 aylar önce
Sahneye kim girerse girsin alkışlamaları 💜 seyirci sizi cok sevdi altyapı çok tatlısınız 😍
Mahi Alya YILMAZ
Mahi Alya YILMAZ 8 aylar önce
🤣😂😅
Mahi Alya YILMAZ
Mahi Alya YILMAZ 8 aylar önce
Evet
hslot
hslot 10 aylar önce
Ömer gerçekte çok mütevazı, utangaç ama skeclerd hiç yansıtmıyor rolünü yaşıyor resmen çok güzel bir şey bu Ömer sana bayılıyorumm daha çok oyna skeclerde lutfenn
Berk
Berk 9 aylar önce
Herkes birilerini övmüş de kısaca altyapı da kötü olan yok hepsi çok yetenekli
Kbeua AUrum
Kbeua AUrum 10 aylar önce
Farklı ve yaratıcı skeclerin hastasıyım... Harikasınız
NAZLI YILDIRIM
NAZLI YILDIRIM 8 aylar önce
Yaa keşke bunun 2. Skeci gelsin efsane olurdum yemin ederim hele hele tuğba ve oğlu ven canan harika lar veeeeeee omerd arifide hepsine ayağım sonsuz
Ömer Aydın
Ömer Aydın 10 aylar önce
KADROLU KAPICI EVLİYAYI KAPICI OLARAK GÖRMEMEK ÜZDÜ :(
Ton Yukuk
Ton Yukuk 10 aylar önce
O üst yapıdakilerde ya ondan bence
Feyza
Feyza 10 aylar önce
19:30 Bağlacı yeni öğrenmiş Tuba kombini
YAKIŞIKLI SERDAR
YAKIŞIKLI SERDAR 10 aylar önce
Tuğba ve Ömer aşırı iyisniz
Zeynep Bulut
Zeynep Bulut 9 aylar önce
Bir dilek hakkım olsa korona'nın bitmesini dilerdim...😂
Abcde Abcde
Abcde Abcde 9 aylar önce
En son da konuşan çocuk o nasıl bir çocuk anlamadım bildiğin yetişkin yakışıklı karizmatik adam
Abror Annaev
Abror Annaev 10 aylar önce
1 sonsuz dilek hakkı 2 zengin olmak 3 bütün hayvanlara sahip olmak
İlayda K
İlayda K 8 aylar önce
21:03 emre dua et başta ayşegül yoktu
Taylan Taşgın
Taylan Taşgın 5 aylar önce
Anlamayan varsa gorundugu gibi degil skecini izlesin
Elifsude Polat
Elifsude Polat 9 aylar önce
Celal ile Arif’in olduğu skeçe gülmemek imkansız
Lahmacun Yedim
Lahmacun Yedim 10 aylar önce
Ömer Faruk Çavuş o cin kıyafetinle bile düşüyorum sana sen düşün gerisini... Ve yeteneğine hayranım be adam çok iyisin👏❤
Fatma Kılınç
Fatma Kılınç 7 aylar önce
Ayyyyyneeeeen
Hüseyin Deligöz
Hüseyin Deligöz 10 aylar önce
Emre de iyide ama o rollerin hakkını arifden başka kimse veremez valla.
Nur Durmuş
Nur Durmuş 7 aylar önce
Tuğba efsanesin
Merve
Merve 10 aylar önce
Ömer ve Hande ana rol skeçleri hak ediyorsunuz
cimbom gs
cimbom gs 10 aylar önce
Emin oguz kısmı cok komik ti yaa
aysun
aysun 10 aylar önce
Salla dünyayı uykusu gelsin çghb güzelse sebebi sensin😄(Tuğba)
Aslı Tazegül
Aslı Tazegül 10 aylar önce
Ömer her rol çok yakışıyor🔥
Youtube hesabı
Youtube hesabı 10 aylar önce
24:33 Cenan o nasıl bir gülüş 😂😂😂😂 (Cenan ve Tuğbayı tek ben shipliyorum sanırım 😍)
Furi Masa
Furi Masa 7 aylar önce
Kötü adam gülüsü
nur
nur 10 aylar önce
Çok iyi gülüyo ĞWEPPETÇSÖXİSFĞCŞGR
hslot
hslot 10 aylar önce
Amca rolünden çıkamamış ndjdjfkskkfks
daily~
daily~ 10 aylar önce
Mükemmel bir gülüşşş cmmxmxmxmf
Arda Salman
Arda Salman 10 aylar önce
1) sonsuz dilek hakkı 2) elimi şıklattığım anda istediğim dilek olacak 3) benden başkasına dilek hakkı sorulmayacak 😄😄😄
k k
k k 7 aylar önce
zekice ve muhteşem bir skeç ❣😍
Mia Sowyer
Mia Sowyer 10 gün önce
Allah'ım ne skeçti ama yemin ederim çok güldüm ya bunlar gerçekten harika ya cghb süpersiniz 😅😅😅😅❤️😍😍😍❤️❤️🥰🥰
aras genç
aras genç 10 aylar önce
temizlik robotu olarak hacı içeri girince gülmekten öldüm
Zenan Atsak
Zenan Atsak 10 aylar önce
6:30'da ki lafa ve Cinin hareketine çok güldüm ya 😂😂😂👌
Göksu. Kartall
Göksu. Kartall 10 aylar önce
20.05 Allah'ım Cenan ya sanki pazarlık yapıyo ya 😆😆
ismail yusuf topal
ismail yusuf topal 10 aylar önce
skeçi çok sevdim baya güzel izlerken ilk okulda birbirimize 3 dilek hakkın var ne dilredin diye soruyoduk aynen onu bildiğin skeç yapmışsınız çok güzeldi baya sevdim
irmak kaya
irmak kaya 10 aylar önce
Bütün bölümleri izledim yenileri gelsin isterim DİYENLER 1+
Salih Atak
Salih Atak 10 aylar önce
Çok zor mesklek insanları güldürmek🔥🔥🔥
Umut Ege
Umut Ege 10 aylar önce
çgh 2 nin en güzel skeci olabilir :D
Arazot gamer
Arazot gamer 9 aylar önce
1. Dileğim kural ların kalkması 2. Sınırsız dilek hakkı
Göksu. Kartall
Göksu. Kartall 10 aylar önce
16.22 Teyze ya çok iyiydin. 16.32 deki dansı ayyyaa 16. 36 emre:teyzem napıyosun 😇😂😂😇😂😂😂
Ahmet Bingöl
Ahmet Bingöl 7 aylar önce
Göksu Kartall sürelerin arasına iki nokta (:)koyarsan biz direkt gidebiliriz teşekkürler
Vawes
Vawes 10 aylar önce
16:22 16:32 16:36
Göksu. Kartall
Göksu. Kartall 10 aylar önce
21.09 Allah'ım çok fenaydı o tokat ya kıyamam sana emree(ne kadar haketse de skeçte)
Vawes
Vawes 10 aylar önce
21:09
benimle_eglen_7 8
benimle_eglen_7 8 10 aylar önce
Emre muhtesem bi oyuncu😍
Edanur Can
Edanur Can 10 aylar önce
Pazar gecesinin en iyi skecoydi
deniz özkan
deniz özkan 10 aylar önce
10.42 de Cenan ın söylediği repliğe düştüm gerçek hayatta hacıyla ev arkadaşı olması
Selçuk Akçokrak
Selçuk Akçokrak 10 aylar önce
Zengin olmak Sağlıklı olmak Yakışıklı olmak bunları dinlerdim bunlar dilek dilemeyi bilmiyor kfkf
Nilgün Kalkan
Nilgün Kalkan 10 aylar önce
Zaten komiklik olsun diye öyle dilekler dikiyorlar. Yoksa kim temizlik robotu diler. Bide sınırsız dilek hakkı dilemesi güzeldi.
softly_dreams
softly_dreams 10 aylar önce
MUTLAKA DEVAM ETSİNN BU SERİ
Nurlan Nuraddin
Nurlan Nuraddin 10 aylar önce
Kadına şiddete hayır, buna okeyimde... Erkeğe şiddetin önümüzdeki jenerasyon için sıradan hale gelmesi kaçılmaz.
Kardelen Pilatin
Kardelen Pilatin 10 aylar önce
Emre Aslan'ın 2. ismi Ulaş'mış öğrenmiş olduk
Dilara Ertürk
Dilara Ertürk 10 aylar önce
Benim istediklerim- 1- Kedim olması ve eşyaları olması 2- Sonsuza kadar ailemle mutlu olmak. 3- Büyüyünce Öğretmen olmak.
Emine Özkolay
Emine Özkolay 10 aylar önce
Alt yapının gülleri,cansınız can.
Gökçe Genç
Gökçe Genç 10 aylar önce
Ömer efsane ya 👌🏻
Çok Güzel Hareketler 2 - 108.Bölüm
1:49:23
Çok Güzel Hareketler
görünümler 224 B
Suçumuz Lady Bizim (Parodi Serisi) - Çok Güzel Hareketler 2
33:05
ASMR GACI OLİMPİYATLARI ! @Mesut Can Tomay
36:27
Çaylak Holmes (62.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2
16:05
Çok Güzel Hareketler
görünümler 2 Mn
Çok Güzel Hareketler 2 | Açın Kapıyı Serisi (Tek Parça Full HD)
1:20:03
Bir Baba Pinti (88.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2
18:54
Çok Güzel Hareketler
görünümler 2 Mn
Kabak Tadı (60.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2
22:55
Çok Güzel Hareketler
görünümler 6 Mn
Çok Güzel Hareketler 2 | Kız Ruleti 3 (39.Bölüm)
19:34
Çok Güzel Hareketler
görünümler 6 Mn
Korkunç Bir Skeç (71.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2
19:11
Çok Güzel Hareketler
görünümler 5 Mn
Kuşbaşımıza Gelenler (78.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2
22:25
Vay Iq (99.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2
23:38
Çok Güzel Hareketler
görünümler 1 Mn
TAŞ-AŞK | 6.Bölüm (Partner: Burcu BİNİCİ)
1:2:47
Orta Direk Şaban - Eski Türk Filmi
1:22:36
Film Arşivi
görünümler 100 B
Alışveriş fazla tutunca kocam😀#shorts
0:33
Kaan Rabia
görünümler 501 B