DÜNYANIN EN SİNİRLİ ÜLKESİ

  görünümler 1,528,758

Mahsun Karaca

Mahsun Karaca

Aylar önce

YORUMLAR: 638
Feyzullah KARA
Feyzullah KARA Aylar önce
Bunda bile birinci olamamışız acayip sinirlendim gece gece
Ahmet Arda Akçay
Ahmet Arda Akçay 2 gün önce
Knk dünyanın en çok küfür eden ülkesi tr😄😄
Yalçın Emir
Yalçın Emir 8 gün önce
Bu aşırı iyiydi 🤣🤣
☾ Boran
☾ Boran 9 gün önce
birinci lübnan lübnanın nüfusuda 6 milyon zaten
İsak Bardakçı
İsak Bardakçı Aylar önce
abim yine tam 12'den vurdun :)
FreeFeed
FreeFeed Aylar önce
@alla bak işine konuşma boş boş
alla
alla Aylar önce
@FreeFeed hayır idfc dicen
FreeFeed
FreeFeed Aylar önce
@ScreusBeatz hayır dinlemedim
e-bayraktar
e-bayraktar Aylar önce
kornaya hayvan gibi basarak trafiği açtığını zanneden adamla da bi roportaj yapar mısınız
Varanasi Sunrise
Varanasi Sunrise 18 gün önce
@e-bayraktar he he yedik biz de, şöförceymiş
Varanasi Sunrise
Varanasi Sunrise 18 gün önce
Kornadır o, Korno olsa duramazsın.
Mehmet Günbattı
Mehmet Günbattı Aylar önce
@Armylerin Antisi 卐 aynen kötü anlamda hepimiz etkilendik malesef
Armylerin Antisi 卐
Armylerin Antisi 卐 Aylar önce
@Mehmet Günbattı ben de öyle okudum, psikolojimiz bozulmuş
Anar Abdullayev
Anar Abdullayev Aylar önce
@Ahmet Can 😁🤣🤣
Tatanka
Tatanka Aylar önce
Bu adam cidden çok profesyonelleşti. İnsan bunca derdin stresin içinde abi bir saat çay içsek sadece sen konuş diyesi geliyor kdmdnfnfnc
Mehmet Kacan
Mehmet Kacan Aylar önce
Manita: Beni neden evine götürüp ailenle tanıştırmıyorsun? O sırada ailem:
Suleyman Sut
Suleyman Sut Aylar önce
@Emre Teoman ben bu oyunu bozarım lan dd
Emre
Emre Aylar önce
@Suleyman Sut biliyom ya
Suleyman Sut
Suleyman Sut Aylar önce
@Emre kolpaçino filminden bir replik
Emre
Emre Aylar önce
@Ersoy96 o ne demek lan !
Furkan Soyar
Furkan Soyar Aylar önce
Son dakika: Dünya’nın en sinirli 2. ülkesi olan Türkiye, 1. olamadığı için sinirlendi
Atılgan Yeşilyurt
Atılgan Yeşilyurt Aylar önce
Jelibon rezervine lütfen bir skeç çek Mahsun kardeş süper yaparsın kesinlikle
İsmail Akan
İsmail Akan Aylar önce
Fakirlikten herkes gergin. Durumu iyi olan insan sinir ve stres yapmaz
RayWell X
RayWell X 20 gün önce
@Tarık Karadağ genel olarak ekonomik durumu en iyi olan ülkelerde bu oran çok daha azdir. Gelişmiş ülke insanlari gelişmemis ülke insanlarina oranla daha mutlu
Tarık Karadağ
Tarık Karadağ Aylar önce
Insan her zaman sinirlenecek bir şey bulur. Merak etme sen. Çok zengin akrabalarım var. Para yüzünden kavgalılar, sinirliler. Geçim sıkıntısı çeken akrabalarım da vardı. Gayet de mutlulardı. Değişir yani
bandanizm
bandanizm Aylar önce
İroni içinde ironi diyorsun :) Şu ülkede senin gibi kaliteli bir insan görmek hep sevindiriyor.
Serkanbah
Serkanbah Aylar önce
elinde sopayla arabadan inip,elindeki sopa monte edilince sonraki hayatına trafik lambası olarak devam eden adamın hayat hikayesini çekermisin
tuğçe kahraman
tuğçe kahraman Aylar önce
olayı çok iyi özetlemiş abimiz helal olsun :)
Serkan Çalı.
Serkan Çalı. Aylar önce
Oysa Sinirli değildik mizacımız böyleydi .perdelerimizi kaldırdığımızda hepimiz birer kelebektik. Yazık
anka
anka Aylar önce
Mahsun espri yeteneği kalite tek kelimeyle
reisoğlu
reisoğlu Aylar önce
Eğitim, saygı ve sevgi olduğu yerde sinir kavga olmaz hoş görü ve mantık olur
Berk Burak Gizdişir
Berk Burak Gizdişir Aylar önce
Farklı kültürlerin içinde bulunmuş biri olarak söylüyorum, bu tür olaylar genellikle doğulu ailelerde görülüyor . Büyük oranda kültürle alakalı bir şey.
Asi şah
Asi şah Aylar önce
10 saniye videomu olur lan çıldırtmayın adamı ,Tamam ben sakinim
Bruh Roblox Shorts
Bruh Roblox Shorts 17 gün önce
@Mehmed Salih Hakyemez Kebabı adam ironi yapıyor Allah Allah sinirlendirmeyin insanı
Uɴᴜᴛᴜʟᴅᴜ*.
Uɴᴜᴛᴜʟᴅᴜ*. Aylar önce
@Mehmed Salih Hakyemez Kebabı kardeşim mardeşim ne lan dövüşsenize bak sinirleniyorum yine
Sayit Güler
Sayit Güler Aylar önce
Çok geçmez 2023'e girmeden birinciliği alırız gibi :D
Ken~Jutsu
Ken~Jutsu Aylar önce
Bizede o yakışır oğuz kardeşim 😉🤪😜🤣🤣🤣🤣
Marry Janee
Marry Janee Aylar önce
Yayında trshow.info/watch/OiErajZnI4k/video.html 👍🏻
Mahmut Teksoy
Mahmut Teksoy Aylar önce
Umarım siyasete hiç bulaşmassın.büyük beğeni ile seyrediyoruz.
Cristiano Ronaldo
Cristiano Ronaldo Aylar önce
On defadır izliyorum çok komik 😂
Cristiano Ronaldo
Cristiano Ronaldo Aylar önce
Her defasında sesli kahkaha atıyorum :)
Umit Yilmaz
Umit Yilmaz Aylar önce
Valla Süpersin abi ya sen olmasan bu zamlar çekilmez :)
Tesla'nın müridi
Tesla'nın müridi Aylar önce
Bu ekonomi ile 1 değilsek şanslıyız.
Emre
Emre Aylar önce
Her gördüğünüz habere inanmayın lan . Bizim ülkemiz gayet sakin ve naziktir bunun tersini idda eden varsa adres atsın yüz yüze çözelim . O kadar !
Fatihbrovs
Fatihbrovs Aylar önce
bu beni hatırlattı ya gece 12 gibi cs goda millete info verirken yan odadan abimin kapat şu pc dediğini hatırlıyorum bağırma diyerek
ADANALI (MÜZİSYEN - YAZAR📖✒)
ADANALI (MÜZİSYEN - YAZAR📖✒) Aylar önce
Tüh ya ikinci olmuşuz, keşke birinci olsaydık. Birinciliği kıl payı kaçırmışız (!) 😄
Ahmet Can
Ahmet Can Aylar önce
Lübnan
ADANALI (MÜZİSYEN - YAZAR📖✒)
ADANALI (MÜZİSYEN - YAZAR📖✒) Aylar önce
@Murat Ekinci 😅
Murat Ekinci
Murat Ekinci Aylar önce
Boşver sinirlenme 😂
Huntermyth
Huntermyth Aylar önce
overlok makinası ayağınıza geldi.
Muhammet Yilmaz
Muhammet Yilmaz Aylar önce
Ne diyon sen adam ol kime sinirlendigimi bilmiyom kusura bakmayın.
Emre
Emre Aylar önce
@jum'BOSS istersen yapma lan 5 dakkayı geçsin bak bakalım kim kime dikiş atıyor
Efe Albas
Efe Albas Aylar önce
ÇEK LAN ŞU REKLAMI EVİNİ BASARIM ŞAPLA Bİ KOYARM
Ⓜ️etin24
Ⓜ️etin24 Aylar önce
😂😂😂😂😂aynen durum bu çok iyi 👍 vlog olmuş çok güldük
Gökhan Adıgüzel
Gökhan Adıgüzel Aylar önce
Sinirli bir insanın her türlü hatayı yapma ihtimali vardır,biz ülke olarak 2. Olduysak hata sıralamasında 1. İle yarışıyoruz demektir. Bu hatalara cinayetten tut,gasp, tecavüz,hırsızlık,yaralama, sövme sayma,kavga gürültü, tahammülsüzlük,geçimsizlik,sevimsizlik.. bu uzar da uzar. Para herşey değildir ama para bazen herşeydir.
Mehmet Akpınar
Mehmet Akpınar Aylar önce
Bu kadar sinirli olupta çok mizah yapan garip bir ülkeyiz 🇹🇷☻
Erhan Kurşun
Erhan Kurşun Aylar önce
Uzun zamandan beri tartışmasız izlediğim en iyi video
Keşif Gemisi
Keşif Gemisi Aylar önce
Keşif Gemisi olarak çıktığımız bu yolda sizleri aramızda görmekten büyük onur duyarız. Takip ederek bize dahil olabilirsiniz.
av. Azra
av. Azra Aylar önce
Yine güldürdünüz 😂😂😂😂
Falko falkocan
Falko falkocan Aylar önce
Adamın dibisin hâlkın icinden geldiğin bu kadarmı belli olur,cansın mahsun.😂dndnndork
Fadile FİLİZOĞLU
Fadile FİLİZOĞLU Aylar önce
Dünyanın en sinirlisi de duygusal da en merhametlisi de en acımasızı da Türkiye çıkabilir
Botan
Botan Aylar önce
O kadarda Sinirlenmeyin bizden daha kötü bir ülke varmış 😂😂
ralph
ralph Aylar önce
Nokta atısı bir tespit daha
Sherlock Holmes
Sherlock Holmes Aylar önce
@Esra Rengiz İtiraf ne işimize yarayacak?
ralph
ralph Aylar önce
@Esra Rengiz İtiraf ne işimize yarayacak itirafların ?
GALATASARAY
GALATASARAY 18 gün önce
Mutlumu olalım ülke bu haldeyken
FustFurisMake
FustFurisMake 27 gün önce
hayır Türkiye 1. seçilmeli bu ekonomide yaşamak zor
AhmeT6365
AhmeT6365 Aylar önce
Türkiye dünyanın en sinirli 1. Ülkesi oldu 😳
Muhammed ata Sümer
Muhammed ata Sümer Aylar önce
Üst üste 20 defa izlemişim hepsinde ayrı ayri güldüm
mehmet arıkan
mehmet arıkan Aylar önce
abi harikasın yaaaa :)
MVP - Bannerlord and Warband
MVP - Bannerlord and Warband Aylar önce
Sebebi : Kötü yönetim ve halkın çoğunluğunda şeker olması.
Levent C.
Levent C. Aylar önce
Harikasın ya çok güldüm, sevgiler
Sercan
Sercan Aylar önce
Valla her akşam böyleyiz 🤣🤣🤣
Delta
Delta Aylar önce
"yeterince" sakiniz
hayalet maske
hayalet maske Gün önce
@ECU lannn yappprammm bi susun lannn sjsjjjsjjjj
ECU
ECU Aylar önce
@Öylesine biri djshahsbdj
Öylesine biri
Öylesine biri Aylar önce
@ECU asıl sen kes olm sbmdhdkdbdjd
ECU
ECU Aylar önce
@Serhat Onur kes lan djsjxbx
Serhat Onur
Serhat Onur Aylar önce
Ne sakinliği lan
Krayta
Krayta Aylar önce
-efendim 2. olduk ülkeler arasında rte-sondanmı? -yok 2.olduk rte-işte gücüm ülkeyi nasıl yönetiyorum 1.de olcaz ama neyde 2. olduk -en sinirli ülkelef araında
Ferhat Işık
Ferhat Işık Aylar önce
Üzülmeyin seneye çalışır birinci oluruz
Angara messi
Angara messi Aylar önce
İnşallah hocam
isimsiz
isimsiz Aylar önce
"oruçluyken bizim ev olur gibi"
Chocolate Boba milk 🍪🧋
Chocolate Boba milk 🍪🧋 26 gün önce
Demekki babalarimiz boş yere evde bagirmiyormus bir sıralamaya girmeye çalışıyorlarmış
Q
Q 29 gün önce
Doğru olabilir bazı insanlar sakinken bile en ufak birşeyde ters tepki alabiliyorsun bu şeyler ya çevredeki arkadaşlar yada aile ortamından kaynaklanıyor bide dizi ve filmlerde bilinçaltımıza etkileyen şeylerden
Roman Reigns
Roman Reigns Aylar önce
Bunun uzun videosunu yap reis lütfen ya
Sercan Göger
Sercan Göger Aylar önce
500 defa izledim halen izliyor gülüyorum :))) hhahhaaaahhaha
Fahri Özçelik
Fahri Özçelik Aylar önce
Bi kurgu ancak bu kadar gerçek olabilir Tebrik ediyorum Başkada diyecek birşey bulamıyorum
Fatih Edik
Fatih Edik Aylar önce
Lan sende olmasan gulemeyecegiz toprağım adamsın
RoccoMMA ,
RoccoMMA , 8 gün önce
Gülmekten yarıldım vallahi o bakışlar efsane 😂😂
Bunyamin Okutucu
Bunyamin Okutucu Aylar önce
İftira bir Türk asla sinirli değildir
Oxyダ
Oxyダ Aylar önce
oyunun Ortasında internet kesilmese 9. felan olurduk
Sedeff
Sedeff Aylar önce
Parti kursa oy veririm çok iyi yaa
Kadir Efe Acar
Kadir Efe Acar Aylar önce
Abi niye bu kadar sakinsin ya 😁
BBilgin
BBilgin Aylar önce
3. sinirli Ermenistan 4. sinirli de Irak. Hakikaten sinirin nedeni coğrafya.
Timur Taş
Timur Taş Aylar önce
Sen nesin böyle abi🤣🤣🤣🤣🤣🤣sabah sabah yarıldım gülmekten 😂😂
eemtolga
eemtolga Aylar önce
ekonomi o kadar kötü ki röportaj adam videosu bile gelmiyor. adam iki şort atıyor gidiyor.
Emrh Erts
Emrh Erts Aylar önce
Süper olmuş eline sağlık:))
me N me
me N me Aylar önce
Hep haklı olmasının sebebi bence ülkemizdeki sorunların çok bariz olup dile getiril(e)memesi bence.
Emre Taylan
Emre Taylan Aylar önce
Sende önemlisini
Halil İbrahim Kamacı
Halil İbrahim Kamacı Aylar önce
Yeni video yüklenmiş hemen geldik. :D
Bekir Eren
Bekir Eren Aylar önce
@dos santos sakinsen sakinsin kardeşim banane senin sakinliginden adamı hasta etme heee😡😡
dos santos
dos santos Aylar önce
@Bekir Eren iboya dokunma Bekir bak çok sakinim 😡
Bekir Eren
Bekir Eren Aylar önce
Banane dayi senin erken gelmenden he ya hayirdir bana laf çakarmış gibi laf söylüyon 😡😡
AdissonxArthur♡T~
AdissonxArthur♡T~ Aylar önce
Sakin bi ülkesinizzz
ARUNAS
ARUNAS Aylar önce
10 sn de haykırttın sağolasın :D
Burak Akkus
Burak Akkus Aylar önce
Tam ayağa kalkarken gülüyor yakaladınız mi böyle adamlar lazım ülkemize keşke hep böyle insanlar olsa
Hacı Ali kemal Seğmen
Hacı Ali kemal Seğmen Aylar önce
Oyun kaybettiğini buldurmaz oynatmaya oynatır.
Yavuz Bey
Yavuz Bey Aylar önce
Şahin reis favorimizsin 🤣🤣🤣
Momos-Mong
Momos-Mong 25 gün önce
Camdan arkadaki şahısın kızıp ayağı kalktığını görmek ....süper ince bir detay... 🤣🌹
Alpha Game
Alpha Game Aylar önce
Biliyosun bu işi Mahsun Reis...
hsynbrke
hsynbrke Aylar önce
Coook doğal olmus gerçek gibi 🤣🤣🤣🤣
canal de youtube
canal de youtube Aylar önce
Hahahhahah tam bizim durumlarr işte🤣
Glopod
Glopod Aylar önce
0:02 Bizim babanın bağırma şekli... Bu arada video çok efsane olmuş.
Tamer CLK
Tamer CLK Aylar önce
çok iyi ya 😅🤣😂😂😂
Gökay Can
Gökay Can Aylar önce
sende olmasan yüzümüz gülmüyo be :)
caner aaa
caner aaa Aylar önce
İzleyip izleyip gülüyorum
Halaskar Gazi
Halaskar Gazi Aylar önce
Video 10 saniyelik çıkamıyom tekrar tekrar bakıyom 😂😂😂😂😂😂
Steel House
Steel House Aylar önce
Kapatamiyorum bir turlu 😀
Arif EMİR
Arif EMİR Aylar önce
Ne siniri pambuk gibi insanlarız biz... Video en iyi örnek...
mechul vuran
mechul vuran Aylar önce
Mahsun 10 milyar dolarlık jelibon rezervi bulunmuş haber yap bunu 😂😂
Türkiye'de Emlak | Röportaj Adam (Sansürsüz)
12:10
Röportaj Adam
görünümler 3 Mn
Begüm Polat - Affettim (Official Music Video)
2:47
BEGÜM POLAT
görünümler 690 B
2022 Range Rover’ı Fuat Amca İle Test Ettik!
16:37
Hülya Avşar - Yapma Aşkım (Official Video)
2:51
Hülya Avşar
görünümler 141 B
Kirli Fırında Bahane Uzmanları Pes Dedirtti
2:14
Röportaj Adam
görünümler 5 Mn
Voice Teacher Reacts to CEM ADRIAN - Summertime
22:31
Başımız Belaya Girecek | Ödülsüz Kısa Film
19:45
Tarihi Haber Ajansı Arşivi 1/3 | Röportaj Adam
5:21
Теория струн (ScienceClic)
16:01
VoicePower
görünümler 1 Mn
Zengin Köpek, Fakir Köpeğ'e Karşı!
16:29
Troom Trick TR
görünümler 144 B
Duy Beni 7. Bölüm Fragman
0:40
Duy Beni
görünümler 3,9 Mn
“Kimsin Sen?” - Tozluyaka 6. Bölüm
3:54
NTC MEDYA
görünümler 432 B
Gizli Saklı 8. Bölüm (Final)
1:42:56
Gizli Saklı
görünümler 1,7 Mn