Tozkoparan İskender 26. Bölüm (Sezon Finali)

  görünümler 6,249,746

Tozkoparan İskender

Tozkoparan İskender

7 aylar önce

Tozkoparan İskender 26. bölümde neler olacak?

İskender, özel güçleri sayesinde Salih, Fikri ve Mavi Ay’ı zindandan kurtarmayı başarır ve padişaha düzenlenecek suikast girişimini engellemek için harekete geçer. Ancak yeniçerilerin Tozkoparanları casus sanması işleri bir hayli zorlaştırır. Üstelik Zamangaç‘a da el konulduğundan, Mavi Ay’ın günümüze dönebilmesi imkânsız gibi görünmektedir. Tozkoparanlar geçmişte karşılaştıkları sorunlarla boğuşurken, günümüzde de Kasırga’nın başı beladadır. Kasırga’nın karşılaşmaya getirdiği hileli oklardan birisinin tirkeşlerinde kalması, Tayfun’un bütün inancının yıkılmasına yol açar. Diğer yandan geçmişte padişahı öldürmek için adamlarıyla son hazırlıklarını yapan Venedikli casus Giovanni, Tozkoparanların hapiste olmasına çok güvenmektedir. Fakat Tozkoparanlar, İskender’in liderliğinde padişahı korumak için pazar yerinde hazır beklemektedir. Giovanni’nin adamları padişahı öldürmek için harekete geçince, Tozkoparanlar için işin ne kadar zor olduğu ortaya çıkar. Arda, Asya, Elif, Sinan, Fikri ve Salih, her yönden gelen tehditlere karşı canla başla mücadele ederken, kılık değiştiren Giovanni aradan sıyrılır ve yalnız kalan padişahı öldürmek için çok büyük bir fırsat yakalar. İskender, padişahı koruyabilmek için pazar yerinin üstündeki çatılardan uçarcasına koşarken, Giovanni’nin padişahı öldürmek üzere fırlattığı ok yaydan çıkar.
Kasırga TAYGU Koleji’ni zafere taşıyabilecek mi? Yaptığı hile dönüp dolaşıp kendisini bulan Tayfun ne yapacak? Tozkoparanlar’ı pazar yerinde neler bekliyor? Zamangaç’ın yokluğunda Mavi Ay geçmişte mi kalacak? Giovanni’nin padişahı öldürmek için yaptığı plan işe yarayacak mı? İskender görevini yerine getirip padişahı korumayı başarabilecek mi?
Heyecan dolu bir sezonun sonunda akılda kalan tüm soruların cevapları ve daha fazlası, Tozkoparan İskender’in sezon finali bölümünde…

-------
Tozkoparan Sosyal Medya Hesapları:
Instagram: tozkoparandizi
Facebook: tozkoparandizi/
Twitter: tozkoparandizi
-------

Sosyal Medya Hesapları:
Resmi Facebook Sayfası: TRT1/
Resmi Twitter Sayfası: trt1/
Resmi Instagram Sayfası: trt1

YORUMLAR: 11 774
AMBULANS 112
AMBULANS 112 7 aylar önce
İKİNCİ YIL'DA TOZKOPARAN İSKENDER'DEN ŞÜCA'NIN MENZİLLİ OK İLE ATTIĞI REKORU KIRMASINI İSTİYORUZ.
janbez
janbez 4 gün önce
You can see that at all times
Talha Aydın
Talha Aydın 7 aylar önce
@Sercan Çelik hahahahaha dalga geçerken iyidi noldu söndün mü
Sercan Çelik
Sercan Çelik 7 aylar önce
@Talha Aydın kes 12 yaşında veletsin... Kendinden büyük insanlara aslanım demek ve küfür etmek yerine ahlakını düzelt biraz ailene yazık
Moon’s Study🌙
Moon’s Study🌙 7 aylar önce
@Sercan Çelik bilmem nap😏
NİSA
NİSA 7 aylar önce
@Talha Aydın 2. yılda diyor
Çingiz Babayev
Çingiz Babayev 4 aylar önce
Bu dizide her şey var dostluk, sadakat ve saire. Tozkoparanlar efsanesi. Hem Tozkoparan hem de Tozkoparan İskender yapımcıları yönetmenleri hepiniz ellerine sağlık güzel olmuş
Oyun Delisi
Oyun Delisi 2 aylar önce
Evet yaaaa çok guzel
Tuğçe Göçer
Tuğçe Göçer 5 aylar önce
İskenderin o harika atışlarını Asya'nın asil duruşunu Sinan'ın asabi hallerini Elif'in her şeye duyarlı bakmasını Arda'nın olur olmaz yerde konuş kız diyip Asya'nın koluna vurmusa Allahım ne zaman basliycak Tozkoparan iskender
Jvjjbjgg Kvjvjvjbihi
Jvjjbjgg Kvjvjvjbihi 18 gün önce
Tuğçe Göçer en iyisi arda
Mehmet Sıddık CEYLAN
Mehmet Sıddık CEYLAN Aylar önce
❤😎😊
Mehmet Sıddık CEYLAN
Mehmet Sıddık CEYLAN Aylar önce
😎😅❤
Nurgül İle eğlence
Nurgül İle eğlence 2 aylar önce
@Xuramanın kitabları Gülmalızadə yani yarın
Xuramanın kitabları Gülmalızadə
Xuramanın kitabları Gülmalızadə 2 aylar önce
21 kasim🧡
Fantastik Kafa
Fantastik Kafa 5 aylar önce
50:48 de Tayfuna üzüldüm😓
Rukiye Yıldırım
Rukiye Yıldırım 4 aylar önce
27 saatte uyumadan sezon finaline kadar izledim cidden çok güzel bir dizi 27. Bölümü canla bekliyorum 🤗🥳
Ozgul Barlak
Ozgul Barlak 7 aylar önce
İlk defa kasırganın kazanmasını istedim Allah Allah bu işte bir iş var
Yiğit İpek
Yiğit İpek 3 gün önce
Yg
Vahid Məmmədov
Vahid Məmmədov 6 gün önce
Allah Allah hakkatten bende
Təranə Serhedova
Təranə Serhedova 8 gün önce
Rteoklaəeroiuqvg
Jvjjbjgg Kvjvjvjbihi
Jvjjbjgg Kvjvjvjbihi 18 gün önce
@SilentDeadth asla
MUHAMMED EMİN TV
MUHAMMED EMİN TV 2 aylar önce
Ayn
Manevi Bahce
Manevi Bahce 2 aylar önce
Çok güzel bir dizi, ne olur hemen başlasın Asya📱 Elif🌱 Arda😂 Sinan 😎 Tayfun💵 Duygu💄 Ece📙 Ayberk🍟 Ve.... İskender😎🌱📘📱🏆 Dizi hiç bitmesin diyenler👇👇
gazi polat
gazi polat 5 aylar önce
Bende 20 yaşında olmama rağmen büyük keyifle izliyorum keşke böyle diziler bizim zamanimizdada olsaydı
Мехмет Джан Махмутоглу
Мехмет Джан Махмутоглу 23 gün önce
2018-2022 arası en iyi dizisi olabilir Tozkoparan olarak başlayıp Tozkoparan İskender: 1071 ile Tozkoparan İskender: Zafer filmleri ile devam edip sonra Tozkoparan İskender olarak ileri gitmesi 👏🏻👏🏻 Teşekkürler @trt 1 👏🏻👏🏻
Rehile Aslanova
Rehile Aslanova 4 aylar önce
Tayfun ilk defa akıllıca davrandı. Suçunu kabul etdi. *HELAL OLSUN TAYGUN!*
İrem Teber
İrem Teber 6 aylar önce
sezon finali yaptığı için diziyi özleyip tekrar izleyenlere selam olsun 😥👋
Mehmet Ali
Mehmet Ali 24 gün önce
@HK ÇİZİMLER ...
Ahsen Nur Salihoğlu
Ahsen Nur Salihoğlu 26 gün önce
@Harley Quinn🎭 27.Bölüm var yotubue de
Azra Görmez
Azra Görmez Aylar önce
Bu 4. İzleyişim bu bölümü
EREN oyuncu
EREN oyuncu 5 aylar önce
Ben de
Selim Selimov
Selim Selimov 5 aylar önce
@Hiranur İçkale 26 agustos
Rukiye Türedi
Rukiye Türedi 5 aylar önce
Sezon finali olduğu için bu bölümü özel olarak 5 defa izledim.
Pelin demir us.u
Pelin demir us.u Aylar önce
@Айнур Багирова geldiii
Pelin demir us.u
Pelin demir us.u Aylar önce
@Sedef Shahmuradova yeni beldi
Emin212iiiii
Emin212iiiii 2 aylar önce
150 kere izledim ne oldu
Xoxo
Xoxo 2 aylar önce
@Змея На шпагате 🦁:ben inandim sahsen 🐩:bende inandim 🐐:ben zaten inanmistim olum
Fatime  Eliyeva
Fatime Eliyeva 2 aylar önce
aferm kizzz
•Kır~paptyası•
•Kır~paptyası• 4 aylar önce
İlk defa kasırqanın kazandı için sevindim tebrikler tayfun🤗
W.F.Animator120
W.F.Animator120 5 aylar önce
56:40 İskender burda uçarken herkesin şaşkın bakışları tek benim mi hoşuma gitti? ÚwÙ💝💖
Айнур Багирова
Айнур Багирова 5 aylar önce
İlk defa kasırganın kazanmasına mutlu oldum
Fatimə♡☆
Fatimə♡☆ 7 aylar önce
3 ay içinde bu diziyi çok özleyen ve yeni bölümü sabırsızlıkla bekleyen kardeşim asla yalnız değilsin
🤍Nice_girl🤍
🤍Nice_girl🤍 7 aylar önce
CemCelçimisin?
🐼pandişiniz🐼
🐼pandişiniz🐼 7 aylar önce
Ben nasil bekliycem yaa😣😣
Vusal Sadixov
Vusal Sadixov 7 aylar önce
Vbbghhhhhgjjbgbhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhnbbnhjjjjhjhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Selahattin TÜZEL
Selahattin TÜZEL 7 aylar önce
Aaaa! Ben bekleyemem hemen İzlemek istiyorum
♡ flowers Cafe ♡
♡ flowers Cafe ♡ 7 aylar önce
Ben sabırsızlıkla bekliyorum
Havva Nur
Havva Nur 3 aylar önce
59:33 Tayfun: ne zaman başkasının kötülüğünü istesem sonunda üzülen hep ben oldum ama nasıl olduysa bunu bugüne kadar hiç göremedim 💔😭 Çok güzel bı söz çok hoşuma gitti 😔
MELODI GOCER
MELODI GOCER 5 aylar önce
bu diziyi çok seviyorum ama artık yeni bölüm gelmesini çok istiyorum.
Ahmetsevim2 ANITKABİR
Ahmetsevim2 ANITKABİR 4 aylar önce
Çok güzel sezon finali kapattınız bütün EMEKLERİNİZ sonsüz teşekkürler ederim 🎈🔫🎈 sizlere 🏹🏹
Cavidan Babayeva
Cavidan Babayeva 5 aylar önce
Kollektivə, həqiqətən, halal olsun! 👍 Əla proyektdir. Gözəl film... Yeni sezonu səbirsizliklə gözləyirik. Sevgilər ❤️
Aysu Ehmedova
Aysu Ehmedova 4 aylar önce
@Mati Salmanov baslamadi
Aysu Ehmedova
Aysu Ehmedova 4 aylar önce
@Mati Salmanov nerden biliyom
Mati Salmanov
Mati Salmanov 4 aylar önce
5 sentyabr bazar gunu 27 bolum baslayacak
Mustafa Sayın
Mustafa Sayın 7 aylar önce
böyle bir diziyi kaç ay boyunca beklemek çok kötü bir durum :(
halise kaymazalp
halise kaymazalp 4 aylar önce
Ben çok severek izliyorum nolur şu güzel Eylül ayında başlasın. Artık ağlıycam biz çocuklar için tek dizi Tozkoparan İskender nolur başlayın. Ben bu diziye yüz üzerinden yüz veriyorum. 💯💯💯💯
Queen✨
Queen✨ 5 aylar önce
Ben budizi izledim ama malesef bitdi İskender cok guzel oynuyor rolunu💕
•Kır~paptyası•
•Kır~paptyası• 4 aylar önce
En cok asya'ya üzülüyorum çünkü relefonu yaninda yok 😄
Türkiye♡lüks
Türkiye♡lüks 19 gün önce
Harika bir dizi , muhteşem final Iyi ki izlemişem ben bu diziye ❤🔥🔥🔥
ıce tea soğuk içiniz
ıce tea soğuk içiniz 7 aylar önce
1.19.01. İskender : baba hemen gitmemiz lazım Salih : neden oğlum İskender: lgs var Salih : koş oğlum koş
Fatma Acımaz
Fatma Acımaz 17 gün önce
😅🤣🤣😅😅🤣😅🤣😅🤣😅🤣😅😅🤣😅
STORMBRİNGER 1
STORMBRİNGER 1 5 aylar önce
Apajskss
Ecrin
Ecrin 5 aylar önce
1:19:01
Ecrin
Ecrin 5 aylar önce
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Sultan Ateş🔥
Sultan Ateş🔥 5 aylar önce
😅😂😂😂😂😂😂😂😅😅😅😆😆😆😅😅😆😅😆😅😆😅😅😆😅😆
SILA HOCA İLE DERS ZAMANI
SILA HOCA İLE DERS ZAMANI 2 aylar önce
Tayfun'un konuşması insanı çık etkiledi gerçekten. Harika oyunculuk tebrik ederim.👏👏🧿
İlayda Parıldar
İlayda Parıldar 5 aylar önce
Aslında bu diziyi önceden izlemiyordum. Ama sezon finaline girdikten sonra ilgimi çok çekti. Bir gün açtım izledim. Sonra hastası oldum çok ama çok fazla güzel yani 3 günde 10 bölüm bitirdim ve çok beğendim. Şimdi sezon finaline geldim yeni başlayalım 1 aya yakın bir şey ben en son bu kadar beğendiğim dizi kuzey yıldızı ilk aşk olmuştu. Bir de çocuk oyuncuların oynamasına bayıldım. Lütfen film bitmesin...👍👏❤️
Kara Han
Kara Han 4 aylar önce
Yeni sezonda cihangir yine olsa iyi olur yüzümüzü güldürüyor.
Gulnare Mahmudova
Gulnare Mahmudova 4 aylar önce
İSKENDER:🔥❤️is SINAN:🔥😡 ARDA:😂😂 Elif:🌲🌱🌿 Asya:😍📱 TAYFUN:🤑💷💶💵 DUYQU:👠👛💄 Ece:🖋️🖊️📋🗒️📝 Ayberk:🌯🍿🥘
Oyun Saatı
Oyun Saatı 7 aylar önce
oh be ellerim tiriyor resmen çok heyecanlıyım keşke bu 3 ay çok çabuk bitse de yeni bölümü çekseler.....
KARA KIRMIZI KAHRAMANLARI KANALI M
KARA KIRMIZI KAHRAMANLARI KANALI M 3 aylar önce
Kasırga kazanınca içimde böyle bir heyecan doldu
Nira
Nira 3 aylar önce
Çook güzel bir bölümdü yaa bölüme aşık oldum inşallah tez zamanda yeni sezon yayınlanır 😍
Zehra Memmedzade
Zehra Memmedzade 3 aylar önce
Yaaa Allah bu diziye arka sokaklar kadar ömür versin🙏🤲😊🥰
Yunus Emre acar
Yunus Emre acar 5 aylar önce
Dizi sezon finali verince ben: Yaralımı sar ölmeyim. Özlediğimi bilmesinler
zara
zara 7 aylar önce
Yaaaa nerden çıktı bu sezon finali of ya sonuda efsane bitti nasıl bekliycez
Derya Merden
Derya Merden 5 aylar önce
Dizinin bitmesine çok ama çok üzüldüm☹😢😭
vloger📷💗
vloger📷💗 2 aylar önce
Bitmedi devam edecek sadece sezon finali(kısa bi ara)27 bölüme çıkdı izliye bilirsin
Havva Nur
Havva Nur 2 aylar önce
Bizi sadece kasırga takımın kazanmasını istedik gitmesin değildi 😭😭
Elanur Ince
Elanur Ince 4 aylar önce
Ah be çok güzel bir yerinde sezon finali inşallah yakında geri başlar ikinci sezon amin🤲🏻
Elanur Ince
Elanur Ince 3 aylar önce
@TÜRK bugün 5 Ekim ama ikinci sezon yok 😢
TÜRK
TÜRK 4 aylar önce
@Elanur Ince 5 Ekim pardon
Elanur Ince
Elanur Ince 4 aylar önce
@TÜRK 5eylül geçti
TÜRK
TÜRK 4 aylar önce
5 eylül de
Mert Karataş
Mert Karataş 3 aylar önce
2.SEZON GELMEZSE YÖNETMENİN KAPISINA DAYANIRIZ
Duru Elif
Duru Elif 7 aylar önce
Fark ettiniz mi bilmiyorum. Finale doğru yaklaşıyoruz😐 Tozkoparan dizisindede böyle olmuştu kötüler iyi olmuştu ve bitmişti. O yüzden lütfen internetten değil televizyondan izleyelim. 🙏 Bu dizi bitmesin. Noluuurrrrrrrr (Beğenin üste çıksın)
#EYMEN
#EYMEN 7 gün önce
@melis 💜nisa💜 aynen öyle yüzümde maske var aynen öyle
~{•Søft Kpopie in Hogwarts•}~ #Bff'i olmayan
~{•Søft Kpopie in Hogwarts•}~ #Bff'i olmayan 9 gün önce
Ya İnşallah bitmezzzz çok seviyorum bu diziyi
BUBBLEİCETEDDY
BUBBLEİCETEDDY 6 aylar önce
@Ezme evt
Ezme
Ezme 6 aylar önce
@BUBBLEİCETEDDY aynen 30 Ağustosta iki yeni bölüm gelecek zaten belli oldu bile:)
Zeynep Doğan
Zeynep Doğan 6 aylar önce
@Adsız Kullanıcı aynen bencede tozkoparan daha güzel sana hak veriyorum
🔥 EFE'nin NAZ'ı🔥
🔥 EFE'nin NAZ'ı🔥 3 aylar önce
koskoca 4 ay geçmiş çok özlemişim başlangıcını bile
tomris
tomris 5 aylar önce
tam diyecektim sultan 2. bayezid size yay hediye ediyor ve herkes soğukkanlılıkla izliyor arda bendensin , ben olsam sultanı gördüğüm an kalbim durardı
Necla Yılmaz
Necla Yılmaz 5 aylar önce
Dizinin sezon finali vermesi kötü oldu özleyiş günlük bölüm izliyorum diziyi (TOZKOPARAN) ve şimdi (TOZKOPARAN İSKENDER) izliyorum
Canan Dyakova
Canan Dyakova 3 aylar önce
ilk defa kasirganin kazanmasini istedim kazandiklarinda oyle bir sevindimki butun ev bana bakti sevinirken gercekten geç de olsa tayfun yaptiklarin yalnis oldunu farkina vardi harika bi sahne ve bir bolumdu hellal olsun be tayfun rolunu cok guzel oynamis ❤️ha bide erkeze hayirli olsun dizi basliyor olum mutluluktan ölucem ya cok eycanliyim 😍👻🙏🦋
Fatih Hazar
Fatih Hazar 2 aylar önce
Bu gün başliyoo
Semra Dirlik
Semra Dirlik 7 aylar önce
3 günde bütün bölümleri izleyip bitiren yeni bölümler için sabırsızlanan kardeşim asla yalnız değilsin.😍😍
Tulay Erdoğan Ay
Tulay Erdoğan Ay 7 aylar önce
Yeni bölümleri sabırsızlıkla bekliyorum, keşke hiç sezon finaline girmeseydi.°·°
🦋Tuğba ART🦋
🦋Tuğba ART🦋 7 aylar önce
Ben
Xədicə Mirişli
Xədicə Mirişli 7 aylar önce
Ben 😅🤣 ama 2 günde bitirdim 🤣 yani bu bölüme 2 günde geldim 🤣 Umarım bu dizi hiç bir zaman final olmaz uzadıkça uzanır 🥰❤
Ümmü Naz Kök
Ümmü Naz Kök 7 aylar önce
❤❤❤
Fatma Bacak
Fatma Bacak 7 aylar önce
Bende onlardanım
Havvamiyy
Havvamiyy Aylar önce
1:17:05 Peki Asya'nın yüzünü iskender gibi yapmasına ne demeli😍🥰❤️
•Soft_Blink•#SulliMeleğim
•Soft_Blink•#SulliMeleğim Aylar önce
Kasırganın gitmesine çok üzüldüm 😭☹
Sidra Star
Sidra Star 5 aylar önce
Yaaa Tayfun'a çok üzüldüm yaaaa nasıl da ağlıyor😔
vloger📷💗
vloger📷💗 2 aylar önce
Aynen ya💗💖
Esatın Dünyası
Esatın Dünyası 5 aylar önce
Çok güzel bi bölümdü tek suçu sezon finali olması :) Kasırga ayrılmış galiba üzüldüm
Cemolinin noodlesi🍜
Cemolinin noodlesi🍜 4 aylar önce
Diziden mi ayrılmış
Nisa Yılmaz
Nisa Yılmaz 7 aylar önce
YAAAAA 2. SEZONU NASIL BEKLIYCEEEZ ALLAHIIIIIM ÇOK HEYECANLI BITTIIIII ÇOK GÜZEL BİR DIZI HİÇ BITMESIN YAAAAAA
『亗』KANG]
『亗』KANG] 7 aylar önce
Bir 100 bölüm olsun be
I000(×_×)000I
I000(×_×)000I 7 aylar önce
@Arda Çalışkan nerden biliyon bitceğeni 58 de
İmama Babazade
İmama Babazade 7 aylar önce
Ya gercekten nasıl bekleyecegiz 2 ci sezonu😥😥
Arda Çalışkan
Arda Çalışkan 7 aylar önce
Yani 2bölümde istersiniz şimdi hemen final olur .d
Arda Çalışkan
Arda Çalışkan 7 aylar önce
Ama 58.bölümde biticek yani 2.sezonda final olabilir
Deren Yıldız
Deren Yıldız 3 aylar önce
fırat abi niye çarpılmış gibi ;)) bu arada sezon finali olduğu için çok mutsuzum umarım kısa zamanda devam eder :(((
Seyhan Dağdeviren
Seyhan Dağdeviren 3 aylar önce
Emeği geçen herkese teşekkürler gerçekten muhteşem bir dizi fakat benim birde görmek istediğim salih hoca ile metenin buluşması sanki o bölümler Yarım kalmış gibi mavi ayın olupta metenin olmaması anlayamadım.
Bagtyyar Rahymow
Bagtyyar Rahymow 5 aylar önce
Atın lan artık yeni sezonu! Tüm filmler yeni yezonun 24. Bölümüne gelmiş, bu film hala atmıyor. Delirecem ağğğğaahğğğğ Beynim: Delirsen neye yarar mall
Furkan Tekdoğan
Furkan Tekdoğan 2 aylar önce
Yeni bölümü hemen yayınlayın ya. Anam babam televizyona el koydu lutfennnn
OrxanPuPg
OrxanPuPg 7 aylar önce
Allah Tozkoparan dizisine arka sokaklar gibi uzun ömürler vsrsin Aminnn 😔❤
Yağız reşat T
Yağız reşat T 6 aylar önce
Amin 😇 Yeni filmimiz tozkoparan iskender 1071 ve zafer kamera arkası görüntüleri kanalımda instagram canlı yayın videosuda var beklerim 🤗
YTBR_:_KUZMERT
YTBR_:_KUZMERT 6 aylar önce
Arka sokaklar larva bir gün bitecek yeğen
Yazan Beypro
Yazan Beypro 6 aylar önce
@Crazy&MortiS kanka ömrümüz yermez 😂😂🤣🤣
KillerStriqe
KillerStriqe 6 aylar önce
Amin
süper unicorn dünyası
süper unicorn dünyası 6 aylar önce
Aminnnnnnnnnnnnnnnnn ammmmmmmmmmin
Rukiye Türedi
Rukiye Türedi 5 aylar önce
Tozkoparan , Tozkoparan İskender ,... İnşallah böyle ömrümüzün sonuna kadar gider bu "Tozkoparan "dizileri . ( 2 sezonu bekliyorum)
Ozan Bayram
Ozan Bayram 2 aylar önce
"Ne Kötülük Yaptıysam Döndü Dölaştı Yüzüme Vurdu" _/Tayfun\_
Ozan Bayram
Ozan Bayram 13 gün önce
"Haketmiyorum" /Tayfun/
Ahmet Emir Doğan
Ahmet Emir Doğan 2 aylar önce
27:22 Duygu: eğer iyi atarsan sana takipçilerimden en az 20 tane gönderirim Savaş hoca: süper motivasyon çok güldüm buna
hande Nasibova👑
hande Nasibova👑 Aylar önce
Dizi baştan sonuna heyecan yaa😍❤
Nisa Sancak
Nisa Sancak 7 aylar önce
Çok Güzel Bir Sezon Finali Çok Beğendim aklınıza sağlık ne diyim. *UMARIM GERİ DONÜŞ DE MUQ OLUR*
Muhammed Ocak
Muhammed Ocak 7 aylar önce
Ayn
betul ömre sönmez
betul ömre sönmez 7 aylar önce
Ayn
Sadiye Cay
Sadiye Cay 7 aylar önce
Ayn
Hatice vera Subasi
Hatice vera Subasi 2 aylar önce
Yeni sezon nezaman başlayacak ona göre göbek atıp yada💃 yerlerde sürünücem😭
elifsariicicek
elifsariicicek 5 aylar önce
Ya her gün gelip tekrar tekrar izliyorum başlasın artık nolurr
Selvinaz Naz🤗❤
Selvinaz Naz🤗❤ 5 aylar önce
Ya tamam bu dizi gerçekten çok seviyorum Ama artık Başlasın ya o kadar çok heyecanla bekliyorum ki yeni bölümün çıkmasına Lütfen yeni bölümü başlasın artık lütfen lütfen lütfen😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭🤗
Cemolinin noodlesi🍜
Cemolinin noodlesi🍜 4 aylar önce
ALLAHIM SEN BU DİYE 1000 BÖLÜM ÖMÜR VER🥰💥
dina moeinfar
dina moeinfar 7 aylar önce
Muthis bir sezonu geride birakdik sizden tek ricam lutfan 2 sezon bolum suresi daha uzun olsun ya luuuuuutfen yapimci,yonetmen,...... duyun sesimiziiiiiiiiii
هجورة ❤🌹
هجورة ❤🌹 29 gün önce
Wow, frankly, the series is crazy in love, and I especially loved Sikandar Elavio
~•Soft_Angel•~
~•Soft_Angel•~ 5 aylar önce
Aklimdaki soru işaretler salih hoca ne zaman sakalını keçecek? ne zaman ceketini deyişterecek? İskender neden baba gitmemiz lazım dedi?
Agnesa Isaku
Agnesa Isaku 5 aylar önce
ya ikinci sezonne zaman geliyor birinci sezonu 2 günde bittirdim ya çok güzel 🥺❤️
Sinem Junior
Sinem Junior 4 aylar önce
Diziye 4 gün önce başladım ve sezon finaline geldim-
Esma
Esma 7 aylar önce
.Sezon finaline yaraşır bir bölüm oldu . Bu sezonda emeği geçen herkese teşekkür ederim harika bir dizi izlettiniz Allah hepinizden razı olsun. Sizleri büyük bir heyecanla 2 sezon da bekliyoruz.
صقر عبدالهادي القحطاني ال صقر
صقر عبدالهادي القحطاني ال صقر Aylar önce
Sweet series ❤️
Ayşenur Camni
Ayşenur Camni 5 aylar önce
23:25 normalde kişi oradan geçip gidecekken biri hapşurur ve- KİMDİR ORDAKİ?!?!? Yada geçip gidebilir de :/
Firdevs Biroğul
Firdevs Biroğul 5 aylar önce
56:40 en güzel sahne bence bu
hemm
hemm 4 aylar önce
İskender:🏹 Sinan:😐 Ayberk:🍕🍕🌭 Asya:📱 Ece:📙 Tayfun:💲 Duygu:👠 Elif:☘☘ Arda:😂😂
Resim Delisi
Resim Delisi 7 aylar önce
Yeni sezonda görüşmek üzere. Kendinizi bak çok ÖZLETTİRMEYİN. Çok özleriz sizi. Bu arada emeği geçen her kese teşekkürler. Bu bölüm her kes her zamanki gibi harika olmuş.
belis Yalçın
belis Yalçın 7 aylar önce
♡evet
EcriinxSolmaz
EcriinxSolmaz 7 aylar önce
Aynen
beytullah özcan
beytullah özcan 7 aylar önce
A 1 türkçe
Ecrin
Ecrin 7 aylar önce
Aynen
Ecrin
Ecrin 7 aylar önce
Domcdemdwwkdcnmdd wdf njwfrnwfd 0wfd 0ne2fv0ihuw0nheurrwnij0ewrvnn edvw0nowef0onwe0oiev
Karışık videolar
Karışık videolar 5 aylar önce
59:47 resmen ağladım çok kötü oldum bu sahnede😢😨
Kayra Doruk Dayanıklı
Kayra Doruk Dayanıklı 5 aylar önce
Alt tarafı dizi niye bu kadar abatıyosunuz ben onu anlamıyorum
Luna~#@#@₼
Luna~#@#@₼ 3 aylar önce
Tayfunu görünce bi duygulandιm ilk kez tayfunu n takιmιnι tutum helal tayfun helal
Delila kaya
Delila kaya 19 gün önce
İskender:🏹 Asya:🖥️ Elif:🌱 Sinan:🏹 Arda:😆 Tayfun:🏹 Duygu:📱 Ece:📒 Ayberk:🥪
Itachi SOUND
Itachi SOUND 3 aylar önce
Umarım Cihangir yeni sezonda onuda yanımızda görürüz
Musicc Club
Musicc Club 4 aylar önce
45:40 iskender in gülüşü
Eylem Kuş
Eylem Kuş 5 aylar önce
Tayfun sonunda kendi hatasını anladı
Almina
Almina 5 aylar önce
Ne zaman başlıyor gözüm yollarda kaldı 😂
S.S
S.S 3 aylar önce
Çok özledim o günleri film çekilirken heycanla izlediğim günleri diyenler 👇
dilara adıyaman
dilara adıyaman 7 aylar önce
Kasırganın kazandığını gördüğüm anki tepkimi görmeliydimiz! Sanki kendim o atışı yapıp kazanmış gibi çok mutlu idim... Başarılarının dewamını dilerim...
Zeynepnur Kurt
Zeynepnur Kurt 7 aylar önce
Bende sanki kendim o atışı yapmışım gibi öyle sevindim ki onlar kazanınca varya bide tayfun onu gözü kapalı atmıştı o atışı
Lana Omar
Lana Omar 7 aylar önce
Aynen bende mutluluktan zıplamaya başladım 😅
dilara adıyaman
dilara adıyaman 7 aylar önce
@SARA ben duygusal yerlerde baya ağlıyorum😂😂
SARA
SARA 7 aylar önce
BENDE AĞLADIM SEVİNÇTEN
*Eymen Duru YAKUT*
*Eymen Duru YAKUT* 5 aylar önce
Sezon finaline bayıldım.😄
r e a v e n
r e a v e n 5 aylar önce
Arkadaşlar bence son sahnede İskender gelecekde Rüya hocanın başına 1 şey geldiğini hiss etdi o yüzden gitmemiz gerek dedi
Seher K.k
Seher K.k 5 aylar önce
Off keşke 5 sezon olsa 😔🤧😭😢😥
Sweety Rosie (Rosie Posie olan)
Sweety Rosie (Rosie Posie olan) 4 aylar önce
Bu diziye arka sokaklar ömrü versin AMİN
MUCİZE FAN♡marinette☆
MUCİZE FAN♡marinette☆ 7 aylar önce
DİZİNİN SEZON FİNALİ VERMESİNE ÜZÜLENLER😢😭
Recep Magunacı
Recep Magunacı 5 gün önce
Beeeeen🤐
Yunus emre Bicici
Yunus emre Bicici 5 gün önce
Tej.je🇦🇹🇧🇩🎟🎆🎗🎗🎎🎊🎆🇧🇪🎆🇧🇪🎆🇦🇼🎗🇧🇪🎆🇧🇪🏟🇦🇼🦌🦌🇧🇪🗻🏟🎎🎎🎗🗻🥨🍎🍆🍐🥨🍆🍏🍎🍎🍐🍆🍏🥑🍆🎗🏈🎁🎊🎊🏈🎁🎗🎁🎊🎋🎁🎟🥉🎋🎁🎁🎋🎗🥉🎁🎋🎋🎁🥉🎋🎁🥉🎋🥉🎋🥉🎄🥉🎎🥉🎎🎄🥉🎄🎎🎎🥉🎆🏖🗻🏥🗻🏕🏥🏖🗻🏥🧱🗻🏥🏗🗻🏥🧱🗻🏥🏗🗻🏥🗻🧱🗻🧱🧱🗻🧱🏥🏥🧱🗻🏗🗻🏥🗻🧱🏥🗻🛃🚭🛂🚾🛂⬅️🚳⬆️🛂🚭🇦🇺🚩🇦🇬🇦🇪🇦🇫🇦🇮🇦🇫🇦🇺🇦🇬♿🚱↖️🚺♿🚺🚮☣🛃🚾🚭🛃🚯🛄🛂🚯🇦🇬🚩🇦🇹🇦🇺🏴🇦🇮🇦🇺🇦🇮🏴🇧🇪🇦🇮🇦🇫🇧🇪🇦🇸🇦🇫🇧🇪🇦🇮🇦🇪🇧🇪🇦🇬🇦🇫🇦🇮🇧🇪🇦🇫🇦🇬🇦🇺🇦🇫🇦🇺🇦🇮🏴🇦🇫🇦🇺🇦🇬🇦🇺🇦🇬🏴🇦🇺🇦🇮🏴🏴🇦🇺🇦🇮🇦🇹🇦🇬🚯🛄🛂🚯🛃🛂🛄🚭🛂🇦🇹🇦🇬🚩🇦🇫🇦🇬🇦🇹⬆️🛄🚰⬆️🛄🛃🍐🍆🍑🍏🍏🍈🍏🍐🍎🍐🥔🥜🍆🥜🥑🍏🍆🍆🥥🥔🍏🍆🍏🥔🍐🍏🍑🍏🍑🍏🍑🍑🍏🍑🍏🍑🍏🍑🍏🍒🍏🥔🍐🍑🍏🍆🍐🍆🍆🍏🍆🍑🍏🍆🍏🍏🍑🍑🍏🥔🍏🍆🍏🍆🍏🍑🍏🍆🍏🍆🍏🍑🍏🍆🍏🍆🍏🍑🍏🍑🍏🍉🍑🍋🥔🍈🍈🍉🍋🍄🍑🍉🥜🍏🍑🥜🍑🍐ytffdbfdgddjjfjfvffbdbfbfbngnggngnfbhfdgvddvvfbgbgbg
Yunus emre Bicici
Yunus emre Bicici 5 gün önce
@Leman Memmedli 😀😀😘😘😘🥈🏀🥈🎗🙏🥈💗🏆🎋😘😀🥇🥎😘🥎😋😉☺️😊😁🤐😚😋🤐☺️😁😑😂😋🥰😁😮😚😋😑😋😂🐯🐗🐶🐴🐅🐽🐆🐶🐮🐯🐈🐴🦌🐈🦁🏬🏟🧱🏬🏗🧱🗻🏡🧱🏥🗻🏡🏖🗻🏥🏡🏥🏕🧱🏕🌏🏭🏘🏖🌏🏞🏘🏖🌏🌏🏥🏖🏕🌎🧱🎆🛃🇧🇦🇦🇹🇦🇸🇦🇹🇦🇶🇦🇬🇦🇶🇦🇬🇦🇶🇦🇮🇦🇱🇦🇫🇦🇪🇧🇯🇦🇷🇧🇦🇦🇸🇧🇦🇦🇹🇦🇶🇦🇹🇦🇺🇦🇺🇦🇼🇦🇼🇧🇩🇦🇷🇧🇭🇦🇸🇧🇪🇧🇭🇦🇸🇧🇳🇦🇽🇦🇹🇧🇭🇧🇪🏛🏛🏢🏡🏟🌋🌋rrgbbhggggg-'sffvvbbbb🌋🌋fccvvvvvvccx🗻🌋🏟🏟🌋🏛🏗🏤🏤cxxxxss🌋🌋🧱🗻🧱🗻🧱🏕🧱🏗sssszx
Adil Ustundag
Adil Ustundag Aylar önce
Dimi dimi
Alperen Öztürk
Alperen Öztürk 2 aylar önce
Ben amca
Samsor Khan
Samsor Khan 5 aylar önce
Its last episode I really miss iskender😔🙍
Zeynep Şiş
Zeynep Şiş 3 aylar önce
Kasırga hic çıkmasın diziden bu bölümden sonra nasıl olacaklarını çok merak ediyorum çıkmasın diyenler...
Tozkoparan İskender Edit(Ara Verdim)
Tozkoparan İskender Edit(Ara Verdim) 4 gün önce
İlk defa izlediğim bir dizide bir bölümün hiç bitmemesini istedim Hayatımda izlediğim en güzel dizilerden,en güzel bölümlerden olmuş gerçekten Tebrikler📎❤
Hatice Erbasi
Hatice Erbasi 2 aylar önce
Gerçekten Çok güzel bir fiilim bu fiilime final olduğu için üzüldüler burda mi ? Buradaysa 👍
Hülya Göksu
Hülya Göksu 7 aylar önce
Bu diziye arka sokaklar ömrü istiyorum mükemmel bir dizi gerçekten keşke diğer dizilerde böyle olsa🤝🏹
Muhammed Samed
Muhammed Samed 7 aylar önce
@Tozkoparan iskender fan club Olmaz Sg
Edit BS
Edit BS 7 aylar önce
Sg
lisa fan
lisa fan 4 aylar önce
İskender : 😇🔥 😎🕶 Sinan: 😡 😎 Asya : 😘📱🎧 ELİF :🌿🌻 ARDA :🤣🤣 TAYFUN :💵💶💷 Duygu :👠🛍👑👗💄 Ayberk:🍔🍟🍕🌭 Ece: 📚📙📝 Cihangir : 😈💀👹
Yeryüzünün Ögrencisi
Yeryüzünün Ögrencisi 5 aylar önce
Bence buyuk kucuk herkesin sevecegi bir dizi ben buyuk olmama ragmen bayıla bayıla izliyorum
Sinem Junior
Sinem Junior 4 aylar önce
Keşke hafızamı silip tekrar izleyebilsem..
Nezrin Nermin
Nezrin Nermin 4 aylar önce
allahım efsane bir dizi
ღZehra Ecrin Koçღ
ღZehra Ecrin Koçღ 7 aylar önce
Her dizinin sezon finalinde böyle olurdumda...bu dizi verince bir garip olduğm,galiba ilk defa her deuyguyu barındıran 7-den 70-e herkesin yaşına uygun bi dizi bulduğum içindi...:(
Kadir Harap
Kadir Harap 7 aylar önce
@Asya Ballı babanın espri anlayışı zayıf galiba ben hiç görmedim ama tabi yetişkende izleyebilir genel olarak diyom
Asya Ballı
Asya Ballı 7 aylar önce
@Kadir Harap benim babam 40 yaşında ama izliyo hatta birlikte izliyoruz
Kadir Harap
Kadir Harap 7 aylar önce
Nesi her yaşa uygun 30 yaşında adamın böyle bir dizi izliycenimi sanıyon ciddiye tyok ve çok saçma lan iskenderi anlatıyor iyi şeyde abartma be abartma bokunu çıkarmayın.
Showbizi Shqiptar
Showbizi Shqiptar 7 aylar önce
Evet, dogru
Tozkoparan İskender: Zafer (Film)
1:38:46
Tozkoparan İskender
görünümler 4 Mn
Tozkoparan İskender 8. Bölüm
1:11:27
Tozkoparan İskender
görünümler 6 Mn
GÜZEL GACILARI KÜTLETTİK ! @Ali Biçim
23:04
Mesut Can Tomay
görünümler 833 B
HALIDAN SON ÇIKAN KAZANIR!!
21:49
BROZ
görünümler 55 B
Tozkoparan İskender 17. Bölüm
1:00:12
Tozkoparan İskender
görünümler 3 Mn
Tozkoparan İskender 4. Bölüm
1:05:28
Tozkoparan İskender
görünümler 10 Mn
TozKoparan İskender 12. Bölüm
1:12:52
Tozkoparan İskender
görünümler 4 Mn
Tozkoparan İskender 25. Bölüm
1:09:05
Tozkoparan İskender
görünümler 3 Mn
Tozkoparan İskender: 1071 (Film)
1:41:37
Tozkoparan İskender
görünümler 4 Mn
Tozkoparan İskender 20. Bölüm
56:40
Tozkoparan İskender
görünümler 5 Mn
BÖRÜ 2039 | BÖLÜM III Promo
1:00
CaglarArts
görünümler 89 B
Maske Kimsin Sen? 6.  Bölüm
1:42:44
Maske - Kimsin Sen?
görünümler 1,1 Mn
Kardeşlerim 36. Bölüm @atv
2:26:28
KARDEŞLERİM
görünümler 6 Mn
Sinan'ın Evini Görmeye Gittik | Kovulduk
12:45
mustafa canik
görünümler 491 B
Fatma Girik bu sabah hayatını kaybetti
4:28
Show Ana Haber
görünümler 99 B