Sessizce Cengiz Kurtoğlu Murat Göğebakan 25 Mart 2014

  görünümler 103,193

DJWOLF

8 aylar önce

YORUMLAR
Fatma Nur Eroğlu Onay
Fatma Nur Eroğlu Onay Gün önce
Neden beğeni az programı izlemekten beğenemediler galiba Murat Göğebakan ❤️güzel insan Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun onu üzenler utansın
Enes İsbilir
Enes İsbilir Gün önce
Ulan Cengiz Kurtoğlu o zaman klass içinde yaşarken adam gariban hayat sürüyor ve herşeye rağmen şükrediyo senin gibisi gelmez kral adam nurlar içinde yat Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun artık aldatılmicaksın Murat abim ruhun şad olsun ölene kadar senin anılarını kendi etrafımda yaşatıcam sözüm söz eğer ilerde oğlum olursa da adını murat koyucam sana hayranlığımdan değil örnek insan olduğun için nurlar içinde yat mekanın cennet olsun😓
ses
ses 3 gün önce
kolpalığa ve sitem yalakalığına düşürenle, r halkın sanatçısı olamaz
Eren Yaylacık
Eren Yaylacık 4 gün önce
Resmen yaşıyor Allah mekanını cennet etsin öbür dünyada ki yaşamın güzel olsun inşallah
Tuncay KOPAN
Tuncay KOPAN 4 gün önce
Böyle bir videonun bu mecrada olması büyük şans. Teşekkür ediyorum.
Nuray Yuce
Nuray Yuce 4 gün önce
Gercekten harika bir insan sesiyle yüregiyle rabbim mekenini cennet eylesin rabbim bu dunya ya senin gibi gelmez nurlar incinde yat abi
Neslihan Adam
Neslihan Adam 7 gün önce
23.11.2020 unutulmazı dinliyorum.can murat abim
Kamil Gömek
Kamil Gömek 8 gün önce
böyle ölmüyorum CENGİZ,MURAT abi, 18 katlı apartman harfiyatı at üstüme
Seyfettin Dursun
Seyfettin Dursun 9 gün önce
Mekanın cennet olsun güzel insan
Aysel Demir
Aysel Demir 9 gün önce
Allah rahmet eylesin😔
Baki Çiçekli
Baki Çiçekli 11 gün önce
Zor, zor sanattır hasretlik...!
Ali Ağzıaçık
Ali Ağzıaçık 11 gün önce
Hayatımdaki en büyük eksikliklerimden biri senin gibi bir sanatçıyı canlı dinleyememek
SMMM Murat DEMİRKOL
SMMM Murat DEMİRKOL 14 gün önce
Biz #muratgöğebakan şarkı söylüyor sanıyorduk adam içindeki acıyı haykırıyormuş. Korkma güzel yürekli insan kabrinde rahat uyu. seni kıranların, yuvanı yıkanların, arkandan vuranları, hasta halinde evini elinden alanların, ortada koyanların ofis koltuğunda hasta yatıranların, herşeyin Mahşerde biz de şahidiz. Ruhun şad mekânın cennet olsun güzel yürekli insan.
Didem Kaya
Didem Kaya 14 gün önce
Özlem içerisinde müziklerini, dinlemenin keyfini yaşayacağız. Sen bu dünyada olmasan da seni yaşatacağız. Hoş gönüllü adam 'murat göğebakan' ♥️🌹♥️
Seyhan Sevinç
Seyhan Sevinç 16 gün önce
Ben senin sevgini hice sayan kadinin mezarini ..........
Dean Sounders
Dean Sounders 16 gün önce
14.11.2020 yasarsam 10 sene sonra yine buraya yorum atacam Allahin izniyle... SENI INAN BIR ÖZ ABIM GIBI SEVIYORUM...ALLAH RAHMET EYLESIN MEKANIN CENNET OLSUN,DUALARIM SENINLE BÜYÜK ADAM SENI COK SEVIYORUM ,INSALLAH ÖBÜR DÜNYADA GÖRÜSÜRÜZ
Ali Uçar
Ali Uçar 16 gün önce
Güzel ve iyi olan uzun sürmüyor
Hakan Sarımsakcı
Hakan Sarımsakcı 16 gün önce
Mükemmel bir program olmuş iki üstadımızın yüreğine sağlık mekanın cennet olsun göğebakan...
YAŞAR BAYSAL
YAŞAR BAYSAL 17 gün önce
Çengiz baba yaktın yine gönlümü.Seni seviyorum.
Yalçın Akağaç
Yalçın Akağaç 18 gün önce
İlk olarak 2001 yılında Adana'da bir mekânda dinlemistim büyük ustayı..O günde son derece mütevazı ve alçakgönüllüydü..Ömrünün son zamanlarında değerinin bilinmesi büyük eksiklik..Allah mekanını cennet eylesin nur içinde yatsın..Hep iyi anilacaksin...Sana ihanet eden kişide ebediyete intikal etti,seni çok üzmüştü..Kimsenin hinliği, hainliği,yarına kalır ama yanına kalmaz..Rahat uyu MURAT GÖĞEBAKAN🤲🤲🤲🙏🙏🙏❤❤❤
Mnt Leylak
Mnt Leylak 18 gün önce
Canım canım🌸. Rabbim günahlarını affetsin. Mekanın cennet olsun inşallah😢 nurlar içinde uyu...
Adem Burnaz
Adem Burnaz 19 gün önce
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah. Bidaha çal baba deyişini ozleyecez
Sheva Aslan
Sheva Aslan 19 gün önce
Allah rahmet eylesin nurlar içinde yatsın mekânı cennet olsun geride kalanlara sabırlar versin güzel insan murat göğebakan
Emine Demirdelen
Emine Demirdelen 19 gün önce
Yüreği güzel adam yüreği yanarak söylüyor
arda filiz
arda filiz 19 gün önce
Herkesin hayatına duygularına dokunarak gittin güzel insan Rabbim gani gani rahmet eylesin. Efendi karekterli dürüst inançlı kelimeler kifayetsiz kalıyor. Nurlarda yatsın
kürşat tapancı
kürşat tapancı 21 gün önce
Ömrümde böyle güzel yürekli sanatçı görmedim
Ömer Akdemir
Ömer Akdemir 21 gün önce
Cengiz abi adam hastaydı o zamanlarda, biraz çok yüklenmişsin nefes nefese kalmış. Ama olsun, Allah razı olsun, doya doya izledik
Moltuk Furniture
Moltuk Furniture 22 gün önce
Şarkı söylerken aslan konuşurken kedi, Mekanın Cennet Olsun.. Başka bir adammışsın..
Aykut
Aykut 23 gün önce
Yandaki grubun adını bilen var mı
yarbay38
yarbay38 23 gün önce
Bir insan bu kadar mütavazi nasıl olur. Allah rahmet eylesin mekanın cennet olsun.
Aaa Bbb
Aaa Bbb 26 gün önce
Murat gogebakan sarkiyi resmen birini dusunerek soyluyor.okadar icten soyluyorki bu sarkilari baskasi bukadar anlamli yapamaz
çeto akdo
çeto akdo 28 gün önce
Murat Beeee Erken oldu
Savas Keskin
Savas Keskin 29 gün önce
Allaha rahmet eylesin. Mekanin cennet olsun . Dualarimiz seninle guzel insan.
Gülcin Güngör
Gülcin Güngör Aylar önce
Ikinizin de yüreğine sağlık emegine saglik masallah allah nazardan korusun çok güzel olmuş şovunuz
Gülcin Güngör
Gülcin Güngör Aylar önce
Bu dünyada en çok zor hasret hasretlik demesinler insan sevdiklerinden uzak kalması cok zor allah sabırlar versin inşallah
Gülcin Güngör
Gülcin Güngör Aylar önce
Cokkk güzel ağzına sağlık kardeşim benim hayırlı akşamlar👏👏👏👏👏🌹🌹
S T
S T Aylar önce
360p olmasına takılmayın böyle kaliteli videoları zor bulursunuz..
Doğukan FER
Doğukan FER Aylar önce
48:14
Doğukan FER
Doğukan FER Aylar önce
15:20
Cabir KASIM
Cabir KASIM Aylar önce
Kabrin Nur, Mekanın Cennet oLsun Sevgi Adamı...
mrt yksl
mrt yksl Aylar önce
ya şu arka fondaki kuş sesi ıslık su programa yakışmış mı ? iki tane güzel insan var biri rahmetli oldu MEKANI CENNET OLSUN
Nazan Öztürk
Nazan Öztürk Aylar önce
Cengiz Kurtoğlu ile aşık oldum ve onunla acılarımı yaşadım.. onu ne kadar seviyorum desem azdır.. burnumun direğini sızlatan Karadeniz hazinesi.... Murat Göğebakan onunda yeri ayrı...💜💜
Murat Akyüz
Murat Akyüz Aylar önce
18 10.2020 Harikasıniz gönlü güzel insanlar
son akinci bozkurt
son akinci bozkurt Aylar önce
lan bu ne cengiz babacim sevgisi cengiz babacin amina kosun laan
Demet Koç
Demet Koç Aylar önce
Her dinlediğimde gözümden yaş dökülür yaralı bukadarmı güzel söylenir mekanın cennet olsun kalbi güzel adam
Serkan Çoban
Serkan Çoban Aylar önce
vazgeçilmiyor muradım....Allah rahmet eylesin mekanın cennet olsun guzel kardeşim..
fatih güven
fatih güven Aylar önce
Adamın dibi allah mekanını cennet etsin kardeşim
A K
A K Aylar önce
19:26 ...
Zafer AKMAN
Zafer AKMAN Aylar önce
15:17 ...
nuh veronika
nuh veronika Aylar önce
Allah svt sana rahmet eylesin😪
HÜSAMETTİN İNAN
HÜSAMETTİN İNAN 2 aylar önce
MÜKEMMEL SESLER MUHTEŞEM YORUMLAR.AĞZINIZA SAĞLIK YAŞAYAN EFSANE CENGİZ KURTOĞLU VE MÜTEVAZİ, KALBİ YÜREĞİ TERTEMİZ, GÜZEL İNSAN MURAT GÖĞEBAKAN.ALLAH RAHMET EYLESİN MEKANIN CENNET OLSUN İNŞALLAH MURAT GÖĞEBAKAN.
Mesut Boz
Mesut Boz 2 aylar önce
o EEEYVALLAH demesi.....
Mehmet Kaymaz
Mehmet Kaymaz 2 aylar önce
Senin şarkılarını dinlerken ölmek...
Berkay Bozik
Berkay Bozik 2 aylar önce
mekanın cennet olsun murat abim. saygı sevgi ve özlemle anıyorum melek kalpli abim.
Ahmet Aktunç
Ahmet Aktunç 2 aylar önce
NUrlar İçinde Uyu Güzel Adam Rabbim Mekanıı cennet eylesin Rabbim Seninle Olsun Güzel İnsan
Susuz Akvaryum
Susuz Akvaryum 2 aylar önce
1saat 11.dakika benden herkese gelsin
Fatih Korkmaz
Fatih Korkmaz 2 aylar önce
Çok iyi adamdın be abi rabbim mekanını cennet eylesin kendisini birkere gördüm mütevazı adamdı
mikail ucar
mikail ucar 3 aylar önce
insana dayanmayın ölür ağaca dayanmayın bir gün kurur duvara dayanmayın bir gün yıkılır dayanırsanız hakka dayanın o bakidir
Nick Mehmet
Nick Mehmet 3 aylar önce
🌝🌝🌝🌝🌝🌝🌝🌝🌝
Elif Koroglu
Elif Koroglu 3 aylar önce
Öldüğüne İnanmak istemiyor insan çok aci bi durum rabbim anneciğine sabir versin inşallah yolum düşerse adaya kabrini ziyaret etmek istiyorum hâlâ inanamiyorum öldüğüne nurlar içinde yat güzel kalpli abim
Ananas Annanas
Ananas Annanas 3 aylar önce
Öyle yürekten , öyle candan söylemiski kaderine üzüldüm 😢
Ali Sarı
Ali Sarı 3 aylar önce
Bir karı için kendini yaktı yazık bizlerde aynı hataya düşüyorduk Allah rahmet eylesin kadınmı yok kızımı yok o o çıcucuğu kadın adamın ölmesine Seben oldu Allah senin başına daha kar grlsin
Selçuk fatih Yilmaz
Selçuk fatih Yilmaz 9 gün önce
Ona ihanet eden kadın da geçen hafta öldü.
Ü.Gülsüm ÖZER
Ü.Gülsüm ÖZER 3 aylar önce
👏👏👏
Ozhan Kaya
Ozhan Kaya 3 aylar önce
Begeninde bildirim geldikçe gelip dinliyim
Fatma acar
Fatma acar Aylar önce
Mekanın cennet olsun güzel yurekli insan bu gece sabha kadar hem hayatını dinledim hem şarkılarını o kadar çok ağladım ki tutamadım kendimi sen ne güzel kalpli bir insanmişin öyle bir aşk insanı bu kadar eritirmi eritiyormuş demekki rabbim seni peygamber efendimize komşu eylesin inşallah 🤲😭😭😭
Omer Kose
Omer Kose 3 aylar önce
Cengiz Kurtoğlu da güzel agirlamis Murat Göğebakan i helal olsun mutavazi davranmış hep Allah senden de razı olsun 🙋🏻‍♂️👏👏👏
Anonım Soru Destroyer
Anonım Soru Destroyer 3 aylar önce
Guzel insan adam gibi adam murat göğebakan
Ulviye Akkaya
Ulviye Akkaya 3 aylar önce
ahh ahh ben nasıl gitmem bu koca yuregin konserine..senin gibi yüreklere o kadar cok ihtiyacimiz varki.ruhun şad olsun murat gogebakan.peugamberimize komsu ol insaAllah💖
emre yıldız
emre yıldız 3 aylar önce
'kâlû innâ lillâhi ve innâ ileyhi râciûn(râciûne)'. Biz şüphesiz (her şeyimizle) Allah'a aidiz ve şüphesiz O'na döneceğiz derler." (Bakara Suresi, 156) Sen Ne Güzel Bir Adamdın. Mekanın Cennet Olsun, Allah Rahmet Eylesin..
Yakup Sahin
Yakup Sahin 3 aylar önce
murat abim içimizde kanayan yarasın mekanın cennet olsun
Muhammet Köroğlu
Muhammet Köroğlu 3 aylar önce
ALLAH rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah güzel insandı hep öyle hatırlanacak anılacak
tatarderleeer
tatarderleeer 4 aylar önce
Mütevazilik, saygı, edep ve özlenen günler Allah rahmet etsin güzel insanı.
Goca Reis
Goca Reis 4 aylar önce
04:03 deki kızlar size ayar oldum. Adam şarkı okurken yaşıyo ve ağlıyo ağlamaklı oluyo bu gevşekler kameraya çekiyo diye kemkiriyo
Zaur Huseynov
Zaur Huseynov 4 aylar önce
Ey böyük insan təəssüf ki, mən səni gec tanıdım. Yenə də olsun sənin hər bir sözün mənim bu kiçik həyatımı işıqlandırdı. Səni bu dünyaya ərmağan edən anaya, ataya, o müqəddəs torpağa qurban. Halal olsun. Belə övladları olan mullət heç vaxt yenilməz.
M, Ali Karol
M, Ali Karol 4 aylar önce
Ey büyük allahım eyer dünya da insanlık yaşıyorsa iyi insanların çokluğundandır rabbim taksiratını afetsin bazılarımız diyoruz ya sen benim dışıma bakma içim temiz acaba murat göğebakan gibimi içimiz temiz kalbimiz doğru allah rahmetiyle mukafatlandırsın weselam
Fatih Gür
Fatih Gür 4 aylar önce
Gözyaşları ile izledim tüm yayını; o kadar içten, o kadar duygusal okuyor ki, öyle yaşanmışlıklar var ki, Hasret'teki o şiir yok mu beni benden aldı. Her şeyimi aldı gitti. Ne usta sanatçısın be ağabey. Allah senden razı olsun, bu yaşımda seni tanıdım ve seni örnek aldım kendime. Yattığın yer cennet olsun inşallah. Seni seviyorum ağabey, nur içinde yat.
y. çelik
y. çelik Aylar önce
😘😘
baskaan90
baskaan90 4 aylar önce
cengiz baba,...büyük adam!
MÜSLÜM GÜRSES
MÜSLÜM GÜRSES 4 aylar önce
Çok değerli, çok temiz kalpli, çok kaliteli, yufka yürekli, adam gibi adam MURAT GÖĞEBAKAN mekanın cennet olsun peygamber efendimize komşu ol inşallah
atakan özkan
atakan özkan 4 aylar önce
yaralı parçasını nasıl içten okumuş duygulanmamak elde değil. alla
Göktuğ Sert
Göktuğ Sert 4 aylar önce
El clasico türkiye
Şahin Aksu
Şahin Aksu 4 aylar önce
o program boyunca ıslık çalan kimse elin ağzın taş kesilsin inşallah emi.
Nino Nino
Nino Nino 4 aylar önce
ALLAH rahmet eylesin mekanin cennet olsun inwa'ALLAH
Süleyman Kaşık
Süleyman Kaşık 4 aylar önce
Ölünce kıymetini anladılar murat abi yakında sen de ölünce cengiz abi seninde kıymetini anlarlar
Gökhan Demiray
Gökhan Demiray 4 aylar önce
31.07.2014...
Ahmet Ali Dinçer
Ahmet Ali Dinçer 5 aylar önce
Efsane Adam 👏🏻 şarkıyı söylerken yaşayan nadir insanlardan...✨
Akile Uğur
Akile Uğur 5 aylar önce
MURAT GÖĞEBAKAN KARDEŞİMİZİN RUHUNA EL FATİHA 😢
Nil Soyer
Nil Soyer 5 aylar önce
Allah rahmet etsin, mekanin Cennet olsun. Yazik oldu Sana Kardesimmm hem de cokkk yazikkk.😥😥😥😥😥😥
Ercan Karakoc
Ercan Karakoc 5 aylar önce
Allah gani gani rahmet eylesin lösemiyi yendi ihaneti yenemedi.... Ayrıca Sinan yagmur dan aşkın gözyaşlarını şiddetle tavsiye ediyorum ozaman rahmetliyi daha iyi anlayacaksınız
Eşiyom Henoş
Eşiyom Henoş 5 aylar önce
"Aşkından oldum deli sen istersen bitir beni " (sen aşkından oldun deli o bitirdi seni)😭😭
Eşiyom Henoş
Eşiyom Henoş 5 aylar önce
Keske cengiz kurtoglu yerine ben anlından öpseydim yuregi guzel adam ruhun şad olsun mekanın cennet olsun😟😟
Eşiyom Henoş
Eşiyom Henoş 29 gün önce
@y. çelik 😞😞
y. çelik
y. çelik Aylar önce
Bu dünya iyilerin dünyası değil, mekanı cennet olsun
Ibrahim Erkoca
Ibrahim Erkoca 5 aylar önce
14 dakika yıkıyor
Ibrahim Erkoca
Ibrahim Erkoca 5 aylar önce
Bilenler nerde bidaha ver babaa bidaha kalbim yaralııı
Dumbcane
Dumbcane 5 aylar önce
Şu kaydı beğenmeyen 3 kişiyi çok merak ediyorum...
Mnt Leylak
Mnt Leylak 18 gün önce
@BEHİÇ AYHAN İNTEPE hiçbir çocuğa piç demeyin🙁
BEHİÇ AYHAN İNTEPE
BEHİÇ AYHAN İNTEPE 2 aylar önce
Eski karısı yelloz birde onun tokmakcısı birde ondan olan piçidir
İlker Yarar
İlker Yarar 5 aylar önce
Kabrin nur mekanın cennet olsun.. Aşk olsun Sana Murat Abim Canımızsın
Fırat Dogan
Fırat Dogan 5 aylar önce
Ne güzel bir yuregin varmış.efendiligin duruşun.anadolunun rack yıldızı sendin .mekanin .mekânın cennet olsun inşallah abi
İ hvan
İ hvan 5 aylar önce
Murat abimin Allah mekanını cennet eylesin, kabri nur olsun inşeallah . Yaradana tam ittiba ettin mükafatın peygamber e komşu olmaktır inşeallah
Çağdaş Münir Yavaş
Çağdaş Münir Yavaş 5 aylar önce
48.10 Ben sana asik oldum birtanem...
Onur Taşcı
Onur Taşcı 5 aylar önce
çoktan unuturdum ben seni çoktan
Emel Sever
Emel Sever 5 aylar önce
ADAMIN DIBISIN BE ABIM RABBIM SENI BIZDEN COK SEVDI KURBAN OLDUGUM PEYGAMBERIMIZE KOMSU EYLESIN GUZEL INSAN 🤲🤲🤲
Yagmurr Yavuz
Yagmurr Yavuz 6 aylar önce
Dj Wolf sabah sabah beni aglattın 😢sagol ya Iki cok sevdigim sanatcı Ama cok üzüldüm yinede
semih çatak
semih çatak 6 aylar önce
murat göğebakan dünyanın en kral adamı
denizer 20
denizer 20 4 aylar önce
👍
Hacer Göktas
Hacer Göktas 5 aylar önce
Mekanin Cennet Olsun Murat Gögebakan kardesim Seni asla Unutmayacagiz Allahim gani gani Rahmeteylesin
bünyamin akar
bünyamin akar 6 aylar önce
Rabbim seni peygamber komşusu etsin inşAllah 🤲🏻🥰 kalbimiz seninle kendi güzel yüreği güzel insan❤️
Sinan Özen Trt Müzik-Gecenin İsıltısi - Murat Goğebakan
1:24:09
Murat Gögebakan - Ay yüzlüm 2002 Full albüm
40:58
Kırmızı Oda | 13. Bölüm | "SİL BAŞTAN"
2:23:56
Kırmızı Oda
görünümler 3 Mn
Welcome to Your Houze! | Reynmen Ofis Vlogu
11:44
Muazzez Ersoy - Yıldız Akşamı - 13/02/2014 - Tamamı
1:18:56
NOSTALJİ TÜRK SANAT MÜZİĞİ
görünümler 2,1 Mn
Selda Bağcan - Selda Bağcan'ın Klasikleri (25 Eser)
1:33:08
Orhan Gencebay Klasikleri
1:37:53
talip kocaman
görünümler 2,6 Mn
TÜRKÇE  90lar SLOW, UNUTULMUSLAR, SİZİ ALIP GOTURECEK.
1:58:38
Kırmızı Oda | 13. Bölüm | "SİL BAŞTAN"
2:23:56
Kırmızı Oda
görünümler 3 Mn
Welcome to Your Houze! | Reynmen Ofis Vlogu
11:44
Mike Tyson vs Roy Jones Jr. | Highlights
1:04
RT Sport MMA
görünümler 1,9 Mn
Sadakatsiz 9.Bölüm Fragmanı Tahmini
1:55
Herkes Şok
görünümler 442 B
Kuzey Yıldızı İlk Aşk 41. Bölüm - Yıldız Baba Evinden Ayrılıyor
13:03
Menajerimi Ara 14. Bölüm - Baba Kız Dertleşmesi
3:45
Akrep - Tanıtım
1:09
STAR TV
görünümler 554 B
Dünya'nın En Değerli 9 Maddesi
17:18
Prof. Dr. Özgür Demirtaş
görünümler 217 B