REDZONE DAN HEADSHOOT YEMEK Mİ !! SEVERİZ PUBG MOBİLE

  görünümler 98,946

FURY

7 aylar önce

YAYINLARIMIZ HER AKŞAM NİMO TV DE: www.nimo.tv/ersinyekin
Herkese merhaba arkadaşlar PUBG MOBİLE da bugün redzone ekip üyeme headshoot atıyor adamım :)
PUBG MOBİLE videomuzu beğenirseniz like atmayı unutmayın iyi seyirler.
Beni instagramdan takip etmeyi unutmayın.
İnstagram: ersinyekin01?hl=tr
Arkadaşlar popülerlikte beni desteklemek isterseniz diye id mi de buraya bırakıyorum :)
ID: 5216953998
Nyks: trshow.infovideos
HayaT BayaT: trshow.info/on/UG3HumoIn__UfXplRGru_g.html
FURY丶 Yunus: trshow.info/on/7T-SgG7ba7hGgrzmfELflw.html

YORUMLAR
efe turhan tomruk
efe turhan tomruk 3 aylar önce
abii hileniin kralından daha efsane oynuyon
the legend commando
the legend commando 6 aylar önce
Fack twrk fack ardogan 😍💔
Bedirhan ÜNAL
Bedirhan ÜNAL 6 aylar önce
Ersin abi sondaki çicuk bişey istiyoduda duymadin sanırım
Serdar Cengiz
Serdar Cengiz 6 aylar önce
Abi layt ta retzon hetßat atiyor layt oynuyan vatsa retzona girmesin
Serhat Sevgi
Serhat Sevgi 6 aylar önce
Şu botlara bordo bereli demesen reis daha iyi olur
İlham Rozyyew
İlham Rozyyew 6 aylar önce
Size karşi niye zipliyolar sevdiginden her zaman denk gelmeye bilir yok hetçat atip bayiltiyosunuz bu videodada çocugu öldürdü pusat çocuklarin sevgisine böyle karşilik vermeyin onlar daha çocuk sevinmiştir size denk geldigi için ama siz vuruyorsunuz bunun gibi çocuklar sayesinde para kazaniyorsunuz gerçek hayatta sevindiremessiniz çocuklari oyunda bari sevindirin bu ilk degil yani.
elmas feker
elmas feker 6 aylar önce
13:59 ABI SU SES KAYMASINI DUZELT YA
senabyy3
senabyy3 6 aylar önce
👍🥰💜💜
AliAFF
AliAFF 6 aylar önce
OYUN İNDİRMEK İSTEYENLER tii.ai/s1tJG
Murad Memmedov
Murad Memmedov 6 aylar önce
Cihanın sesini duymak güzel oldu ne zamandır yokdu ekip videolarinda
Emirhan Yücesoy
Emirhan Yücesoy 6 aylar önce
abi takipcilerinle toplam 99 kişi pochınkı atlamama yapar mısın bakalım kim sağ kalıcak :D
quin ROXY
quin ROXY 6 aylar önce
Arkadaşlar kanalıma abone olursanız sevinirim 🙂
Rüştü EROL
Rüştü EROL 6 aylar önce
Bu ersin in kendi kanalı mı
Eren Kozan
Eren Kozan 6 aylar önce
Merhaba arkadaşlar ben Eren.Dün youtubedaki ilk videomu paylaştım.Videomu izleyip eksiklerimi ve önerilerinizi yorumlarda belirtirseniz ve abone olursanız sevinirim.Şimdiden teşekkürler.
Fatih Uylaş
Fatih Uylaş 6 aylar önce
Gülmek istiyorsan kanalıma bakabilirisin ama 1 kere güldüysen abone olurmusun......
Fatih Uylaş
Fatih Uylaş 6 aylar önce
Gülmek istiyorsan kanalıma bakabilirisin ama 1 kere güldüysen abone olurmusun......
Fatih Uylaş
Fatih Uylaş 6 aylar önce
Gülmek istiyorsan kanalıma bakabilirisin ama 1 kere güldüysen abone olurmusun......
Fatih Uylaş
Fatih Uylaş 6 aylar önce
Gülmek istiyorsan kanalıma bakabilirisin ama 1 kere güldüysen abone olurmusun......
Fatih Uylaş
Fatih Uylaş 6 aylar önce
Gülmek istiyorsan kanalıma bakabilirisin ama 1 kere güldüysen abone olurmusun......
Fatih Uylaş
Fatih Uylaş 6 aylar önce
Gülmek istiyorsan kanalıma bakabilirisin ama 1 kere güldüysen abone olurmusun......
Fatih Uylaş
Fatih Uylaş 6 aylar önce
Gülmek istiyorsan kanalıma bakabilirisin ama 1 kere güldüysen abone olurmusun......
Fatih Uylaş
Fatih Uylaş 6 aylar önce
Gülmek istiyorsan kanalıma bakabilirisin ama 1 kere güldüysen abone olurmusun......
Fatih Uylaş
Fatih Uylaş 6 aylar önce
Gülmek istiyorsan kanalıma bakabilirisin ama 1 kere güldüysen abone olurmusun......
Fatih Uylaş
Fatih Uylaş 6 aylar önce
Gülmek istiyorsan kanalıma bakabilirisin ama 1 kere güldüysen abone olurmusun......
Fatih Uylaş
Fatih Uylaş 6 aylar önce
Gülmek istiyorsan kanalıma bakabilirisin ama 1 kere güldüysen abone olurmusun......
Her şey ! Dahil
Her şey ! Dahil 6 aylar önce
Fark etdiyseniz bu yunus niye eskisi gibi konusmuyor
Yusufenes Gokkaya
Yusufenes Gokkaya 6 aylar önce
Nyksmiiii Allah'ım sana sukuler olsun nyks gelmis 😲😲😲
Perviz Eyyubov
Perviz Eyyubov 6 aylar önce
Abi code shopdan parasiz uc almak oluyormu? Çok istiyorum bende hiç olmadi
Cansu İsmayilova
Cansu İsmayilova 6 aylar önce
YUNUS KENDİNE YENİ HESABİ ALMİS
AGALİ 2
AGALİ 2 6 aylar önce
Reis bence sen emeyinin karşiligin gormuyosun dahi iyi yerlere layiksin ❤️🇹🇷🇦🇿
hack hack
hack hack 6 aylar önce
Lan sanalda biz gerçekde biz yaşasın Türk Halkı 🇹🇷🇦🇿
Ömer Çolak
Ömer Çolak 6 aylar önce
Abi şu youtubuda taksan azcık😂
VideoMix Türkiye
VideoMix Türkiye 6 aylar önce
Ülkenin şu zor zamanında milyarlaca liralık cihazlarınızla sadece oyun oynuyorsunuz. Bu gelirlerden okuması için çocuklara yardım ediyorsunuzdur inşallah. 200 300 liralık telefonlarla derse girmeye çalışan çocuklar var. Yardım etmiyorsanız yazıklar olsun size.
Reşit ASLAN
Reşit ASLAN 6 aylar önce
Videoların başına konulan elektro gitar tarzındaki cızırtılı ses yüksek kaliteli kulaklık ile dinlenince baş ağrısı yapıyor ya da anlık rahatsızlık hissi veriyor. İncelersen ve daha dikkatli olursan sevinirim reis
Ozerden
Ozerden 6 aylar önce
Beğenerek izleyeceksiniz. trshow.info/watch/lGveh1wUrNM/video.html
VANUNU
VANUNU 6 aylar önce
abi gene harika video arkadaşlar benim kanalada bakın
Şeref Taha Elaltunkara
Şeref Taha Elaltunkara 6 aylar önce
Abi Bi gudumlu gormrdık senden uzun zaman oldu söz ver diyer videoda en az 2 gudumlu
Semid Memmedov
Semid Memmedov 6 aylar önce
ilk kirmizi toros Azerbaycan takimiydi.guzel spreydi
GERÇEK DOST
GERÇEK DOST 6 aylar önce
İNŞALLAH AYLENİR FELAKET TEN UZAK İNŞALLAH CURUNA DAN UZAK SALİK DAN YAKİN İNŞALLAH DUNYADA HERKES İYİ KALSA TEK RİCAM SİZDEN 93 ABONEYİM 100 ABONEYE DESTEK... OLMASADA CANİNİZ SAĞOLSİN
KENZO PUBG MOBİLE
KENZO PUBG MOBİLE 6 aylar önce
Barış G Yayında 1v1 attı: trshow.info/watch/U3FKbFGIEfM/video.html
Harun Kalata
Harun Kalata 6 aylar önce
ERSİN Şu Cihanla Video Atma Noolur Kardeş Videonun Sonu Gelmiyor Başlamadan Kapatıyoruz 🙂
Baris Kulan
Baris Kulan 6 aylar önce
Ses geridenmi geliyor
CROXY PUBG MOBİLE
CROXY PUBG MOBİLE 6 aylar önce
Azerbaycan'dan Selamlar 🇦🇿♥️🇹🇷 *MEZARCI VE DOCH KADAR İYİ OYNUYORUM İSTERSENİZ KANALIMDAKİ VİDEOLARIMA BAKIN 🇹🇷♥️🇦🇿*
VideoMix Türkiye
VideoMix Türkiye 6 aylar önce
Karışıklı abone olabiliriz
Murat Kılıç
Murat Kılıç 6 aylar önce
Çok ses kayması var ersin abi Sıkıyorsun 1 saniye sonra silah sesi geliyor Ayrıaten farklı ses kaydetme Programı kullanırsan Çok iyi olur senin için
SULTANOV
SULTANOV 6 aylar önce
23 abonem var 33 yapan in şə Allah yarın isdediyi olur 🕌❤️🕋
VideoMix Türkiye
VideoMix Türkiye 6 aylar önce
Karşılıklı abone olabiliriz
ELİT丶 Conflict
ELİT丶 Conflict 6 aylar önce
6:12 rakip temsili: hile hile kesin hile :D
Hüseyin Men
Hüseyin Men 6 aylar önce
ersin abi lütfen cvap ver abii
KKozmik Fan
KKozmik Fan 6 aylar önce
''Umarım ailen uzun yaşar'' ''Umarım zengin olursun'' ''Umarım her dileğin gerçekleşir'' 41 abonem var 45 yaparmısınız. Allah razı olsun..
VideoMix Türkiye
VideoMix Türkiye 6 aylar önce
Karşılıklı abone olabiliriz
Ahmet Mert
Ahmet Mert 6 aylar önce
Barış G yayında 1v1 attı : trshow.info/watch/U3FKbFGIEfM/video.html
MELİS ÇELİK
MELİS ÇELİK 6 aylar önce
YENİ BİLGİLER!!! Ketçap 1830 lu yıllarda ilaç olarak satılırdı Kirpi suda batmaz Kelebekler ayaklarıyla tad alır Timsahlar renk körüdür Bir insan hayatı boyunca 22 kilogram deri kaybeder Suudi Arabistan'a bir kadın kocasına kahve yapmazsa bu boşanma nedenidir Aslanlar 1 günde 50 kere sevişebilirler Dünyanın en hızlı büyüyen bitkisi bambudur günde 90 cm e kadar uzayabilirler Kangurular geri geri yürüyemezler Bir köpekbalığı 100 milyon damla deniz suyu içindeki bir damla kanı hissedebilirler Karıncalar uyumaz Yunuslar gözleri açık uyurlar Sümüklü böceklerin 4 tane burnu vardır Arkadaşlar Size biraz bile bilgi verdiysem ne mutlu bana sizden çok şey istemiyorum 763 aboneyim şunu 780 yapalım ya NOLURRR
NOG.forbis
NOG.forbis 6 aylar önce
Brawl stars sandyli hesap çekilişi var kanalımda sakın kaçırmayın sevgiler
inthemoonlight- -
inthemoonlight- - 6 aylar önce
Adam hile denmesin diye elini çeken bir kamera da koydu kendisi pubgde tanınan bilinen biri hâlâ gelip hile diyorsunuz ya gülerek okuyorum yorumları
AliAFF
AliAFF 6 aylar önce
TIKLA UZAYA GİT tii.ai/s1tJG
PUBG MOBLE
PUBG MOBLE 6 aylar önce
BUBG
SCREAM-Espor
SCREAM-Espor 6 aylar önce
Abone olursanız çok sevinirim trshow.info/on/QYMJt-OZ83ZmfuxhoE5VPg.html
SCREAM-Espor
SCREAM-Espor 6 aylar önce
trshow.info/on/QYMJt-OZ83ZmfuxhoE5VPg.html
Orçun Özdemir
Orçun Özdemir 6 aylar önce
abi abone olurmusun musab abiye :D
inthemoonlight- -
inthemoonlight- - 6 aylar önce
Şu yorumlar tam kanserlik. Ya abone dileniyorlar ya beğenin diyorlar saçmalık
mustafa simsek
mustafa simsek 6 aylar önce
Rank kasmadigin zamanlardaki 1ws4lerin daha zewkliydi reis yalniz sewilyon
Zahid Bayramov
Zahid Bayramov 6 aylar önce
1 abunüm var 0 yaparmisiniz
Alikaan TİRYAKİ game tr 54
Alikaan TİRYAKİ game tr 54 6 aylar önce
Rerdzone kafa atanı ilk defa gordüm
makyaj kolik
makyaj kolik 6 aylar önce
Arkadaşlar kanalıma bir bakarmısınız abone olursanız minnettar kalırım abone olmasanız bile videoyaları beğenirsiniz çok mutlu olurum 100 abone olursak inş makyaj cekilişleri yapcam sizi çoook seviyorum...❤😙
Enes Müjdeci
Enes Müjdeci 6 aylar önce
Arkadaşlar telefondan yada tabletten PubG oynarken klavye ve mouse kullanımı sağlayan süper bi set aldım. Ben çok memnun kaldım, tavsiye ederim. www.trendyol.com/mix3/pubg-oyun-konsolu-klavye-mouse-baglayici-p-46399818?boutiqueId=316797&merchantId=209052
Hamza İSLAM
Hamza İSLAM 6 aylar önce
Niral
Talha keskin
Talha keskin 6 aylar önce
Ersin abi komp neden sen almadın
Ahmet Duran
Ahmet Duran 6 aylar önce
Redzone bize hergün headshoot arıyor
Tuncay Çit
Tuncay Çit 6 aylar önce
.
Ahmet Baba
Ahmet Baba 6 aylar önce
"Insallah annen baban uzun yasar" "Insallah korona gecer" 392 aboneyim 430 yaparmisiniz
Mehmet Aksoy
Mehmet Aksoy 6 aylar önce
Helalke
Fevzi Mahir Onuş
Fevzi Mahir Onuş 6 aylar önce
Abi bi aug al ya
Kaho
Kaho 6 aylar önce
Öncelikle selamlar Ersin, seni beğenerek izliyor ve takip ediyorum. FURY ekibi olarak çok güzel işler başarıyorsunuz bir emülatör olarak ve böyle başarılarınızın devamını dilerim. Sizlere desteğimiz hep tam olacak. Bizleri böyle güzel temsil ediniz hep sizleri seviyoruz.. Bu arada bende pubg mobile videoları çekiyorum, emülatör olarak 20 - 30 kill alıyorum. TRshow içerik cıkarmak amaçlı oyunumuza hile denk gelmedikce tabiki.. Desteklerseniz beni mutlu olurum, elimden geldiğince youtube Türkiye içerik stüdyosu olarak elimden geldiğince güzel içerikler cıkarmaya calışıyorum. Umarım kanalımı ve videolarımı beğenirsiniz. Sizleri seviyorum..
Emirhan Temür
Emirhan Temür 6 aylar önce
Lavaboya gidiyorum geldiğimde tutmuş olsun😂😂😂
ÖmerCan Yunusov
ÖmerCan Yunusov 6 aylar önce
LÜTFEN ABİ????????
ÖmerCan Yunusov
ÖmerCan Yunusov 6 aylar önce
ABİ BANA UC YOLLAYABİLİRMİSİN?
ÖmerCan Yunusov
ÖmerCan Yunusov 6 aylar önce
ABİ CANLI DERSİM VAR SONRA İZLEYECEĞİM.
ÖmerCan Yunusov
ÖmerCan Yunusov 6 aylar önce
YARGININ VÜCUT ALMIŞ HALİ= F-U-R-Y K-R-A-L E-R-S-İ-N
ÖmerCan Yunusov
ÖmerCan Yunusov 6 aylar önce
ABİ SENİ ÇOK SEVİYORUZ...
ÖmerCan Yunusov
ÖmerCan Yunusov 6 aylar önce
S.a
PerMauS
PerMauS 6 aylar önce
Arkadaşlar kanalıma abone olurmusunuz 1000 aboneye özel RP cekilisi
Yügen Sağnak
Yügen Sağnak 6 aylar önce
Abi benle vede atalım şükrü15
Yügen Sağnak
Yügen Sağnak 6 aylar önce
Vede atalım şükrü15
Bayram Sarı
Bayram Sarı 6 aylar önce
Abi zıplayanları oyun sonuna sizde birlikte ilk kim ölürse
FRIENDSHIP
FRIENDSHIP 6 aylar önce
Hayvanlar Hakkında Şaşırtıcı Bilgiler -Köpek balığı yumurtaları saydamdır. -Su geyiklerinin ön dişleri vampirleri andırır. -İnsan ve fil ayakları birbirine oldukça benzerdir. -Genetik bir anormallikten dolayı bazı 5 noktalı deniz yıldızları kare şeklinde doğar -Yavru filler aynı bebeklerin parmaklarını emmesi gibi kendi hortumlarını emerler. -Rheobatrachus Silus türü kurbağalar yavrularını kuluçka boyunca midelerinde tutar ve ağızlarından dünyaya getirir. -Bukalemunların dilleri boylarının yaklaşık 1-1,5 katı uzunluğunda ve yapışkandır. -Sümüklü böceklerin dört tane burnu olduğu gibi 25.000'den fazla dişleri vardır -Erkek maymunlar, tıpkı insanlar gibi, kelleşirler. -Hamam böcekleri 250 milyon yıldır yaşamaktadır. Bu yaşamları boyunca hiçbir değişime uğramamışlardır. Buraya kadar okuduysan teşekkür ederim. Hayvanlarla ilgili videolar paylaşıyorum. Bana destek olur musun?
VideoMix Türkiye
VideoMix Türkiye 6 aylar önce
Karışıklı abone olabiliriz
King Yavuz
King Yavuz 6 aylar önce
Biraz normal youtuber gibi giriş yapıp oyunda filan bizle konuşsan izlenmeler düştü normal barış g mezarcı barış bra gibi videolar atsan olmaz mı
inthemoonlight- -
inthemoonlight- - 6 aylar önce
@King Yavuz çoğunu dedim aga çocuğu ne alaka
inthemoonlight- -
inthemoonlight- - 6 aylar önce
Ersin çoğunu yayından alıyor öyle video çekiyim diyip saatlerce uğraşmıyor ve bu daha mantıklı ama dediğin gibi izlenme düştü bayaaaaa
Onur DEMİR
Onur DEMİR 6 aylar önce
Abi ses kayması var silah sesi sonradan geliyor
Kaho
Kaho 6 aylar önce
Öncelikle selamlar Ersin, seni beğenerek izliyor ve takip ediyorum. FURY ekibi olarak çok güzel işler başarıyorsunuz bir emülatör olarak ve böyle başarılarınızın devamını dilerim. Sizlere desteğimiz hep tam olacak. Bizleri böyle güzel temsil ediniz hep sizleri seviyoruz.. Bu arada bende pubg mobile videoları çekiyorum, emülatör olarak 20 - 30 kill alıyorum. TRshow içerik cıkarmak amaçlı oyunumuza hile denk gelmedikce tabiki.. Desteklerseniz beni mutlu olurum, elimden geldiğince youtube Türkiye içerik stüdyosu olarak elimden geldiğince güzel içerikler cıkarmaya calışıyorum. Umarım kanalımı ve videolarımı beğenirsiniz. Sizleri seviyorum..
Syrgr Rhr
Syrgr Rhr 6 aylar önce
Abim oyunun sesinde gecikme var
pupuk oyuncusu
pupuk oyuncusu 6 aylar önce
abi benim TRshow kanalıma abone olurmusun lütfen abi
Ali eren yalcin
Ali eren yalcin 6 aylar önce
Abi hep pochinki ya birazda baska yerlere atla
Okan Yalçın
Okan Yalçın 6 aylar önce
Sen mükemmel ötesisin yaaa
Fatih Meydan
Fatih Meydan 6 aylar önce
Abi yorumları okuyor musun bi ses kayması var onu düzeltirsen çok güzel olur❤❤
Fatih Meydan
Fatih Meydan 6 aylar önce
@ensar Yorgun nasıl yani
ensar Yorgun
ensar Yorgun 6 aylar önce
Knka fake bu
Oyun Delisiyim
Oyun Delisiyim 6 aylar önce
Bna Dek gelmiyorlar Gelseler 14. Fatih slm
Kaho
Kaho 6 aylar önce
Öncelikle selamlar Ersin, seni beğenerek izliyor ve takip ediyorum. FURY ekibi olarak çok güzel işler başarıyorsunuz bir emülatör olarak ve böyle başarılarınızın devamını dilerim. Sizlere desteğimiz hep tam olacak. Bizleri böyle güzel temsil ediniz hep sizleri seviyoruz.. Bu arada bende pubg mobile videoları çekiyorum, emülatör olarak 20 - 30 kill alıyorum. TRshow içerik cıkarmak amaçlı oyunumuza hile denk gelmedikce tabiki.. Desteklerseniz beni mutlu olurum, elimden geldiğince youtube Türkiye içerik stüdyosu olarak elimden geldiğince güzel içerikler cıkarmaya calışıyorum. Umarım kanalımı ve videolarımı beğenirsiniz. Sizleri seviyorum..
SWENZY PM
SWENZY PM 6 aylar önce
Abi lütfen artık one men squad gelsin ❤❤❤❤
Ersin Yekin / Fury
Ersin Yekin / Fury 6 aylar önce
Birinci şahıs videosu bende
Fatih Meydan
Fatih Meydan 6 aylar önce
Fury Machineyi özledik kral
ÖMER GÖVER
ÖMER GÖVER 6 aylar önce
ULAN LİKE ATIN ABONE OLUNNNNN......
亗JİGSAW亗
亗JİGSAW亗 6 aylar önce
Anlamadığım tek sey ersin abi neden 1 milyon abone değil abi inş 1 milyon olursun
亗JİGSAW亗
亗JİGSAW亗 6 aylar önce
@inthemoonlight- - ok eyv
inthemoonlight- -
inthemoonlight- - 6 aylar önce
Bu ersinin yan hesabı diğer hesapta zaten bir milyon
FATİH GENÇ
FATİH GENÇ 6 aylar önce
Abiseni çok seviyom inşallah papçide karşılaşırız
Justice
Justice 6 aylar önce
Kanalıma abone olamayı unutmayın
EREN BİLGİ
EREN BİLGİ 6 aylar önce
La ilahe illallah Muhammedün Resulullullah bu mesajımı okuyan kardeşim bi aboneyi çok görme lütfen ❤️
EREN BİLGİ
EREN BİLGİ 6 aylar önce
@VideoMix Türkiye sen sağol kardeşim
VideoMix Türkiye
VideoMix Türkiye 6 aylar önce
@EREN BİLGİ oldum kardeşim sağol
EREN BİLGİ
EREN BİLGİ 6 aylar önce
@VideoMix Türkiye ben oldum sende ol
VideoMix Türkiye
VideoMix Türkiye 6 aylar önce
Karşılıklı abone olabiliriz
TRABONLU BRAWL STARS
TRABONLU BRAWL STARS 6 aylar önce
Abi FURY/FLEXİBLE NEREDE 😭😭😭😭
Oguzhan Yeter
Oguzhan Yeter 6 aylar önce
@TRABONLU BRAWL STARS aksamları saat 21.00 da ersin yekin canlı yayın açıyor orada demişti geçen hafta
TRABONLU BRAWL STARS
TRABONLU BRAWL STARS 6 aylar önce
Peki sen nerden biliyorsun abi
Oguzhan Yeter
Oguzhan Yeter 6 aylar önce
Istanbula ersinlerin yanına taşındığı için o yüzden bu aralar olmayacak
GÜDÜMLÜYE DİKKAT !! PUBG MOBİLE
22:32
YENİ AWM Yİ FULLEDİK PUBG MOBİLE
25:27
İbrahim Tatlıses - Gelmesin - (Official Video)
3:32
Poll Production
görünümler 1,5 Mn
DİKKAT EZMESİN !! aaaAAAA
21:43
FURY
görünümler 123 B
TÜRKİYE YAYINCILAR TURNUVASI PUBG Mobile
54:51
Ersin Yekin
görünümler 2,9 Mn
BİR TAKIMDA 4 KANLI KUZGUN OLURSA !! PUBG MOBİLE
20:45
FURY VS M7 TURNUVASI !! PUBG Mobile
1:00:00
Ersin Yekin
görünümler 1,1 Mn
TÜRKİYE VS ALMANYA TURNUVASI !! PUBG Mobile
40:00
Ersin Yekin
görünümler 796 B
NE KÖPRÜ PUSUSUYMUŞ !! PUBG MOBİLE
20:13
İbrahim Tatlıses - Gelmesin - (Official Video)
3:32
Poll Production
görünümler 1,5 Mn