No.1 - Ya Patience (demo)

  görünümler 2,489,520

No.1

Yıl önce

onbir.sıfırbir.ikibinyirmi

YORUMLAR
GURKAN K
GURKAN K 6 saatler önce
instagram da bi söz gördüm : No1 dinlemeyen çok şey kaybetmiştir dinleyese herşeyini kaybettiği için dinliyordur. Sonra keşfettim No1 i bi baktım kaybetmeye başlıyorum herşeyimi yavaştan
Arda Keskin
Arda Keskin Gün önce
1 yıl olmuş vay amk 😨
theraguel_
theraguel_ Gün önce
"Bu benim hayatımdı,şimdi başkalarının"
Røcalta
Røcalta 2 gün önce
Bu demo mu tam hali mi var yani ?
Beyza Gürcemal
Beyza Gürcemal 2 gün önce
şarkı çıktığındaki heyecanımı dün gibi hatırlıyorum 1 yıl geçmiş..
Raterix Official
Raterix Official 3 gün önce
Bu şarkıyı ilk dinlediğimde yanımda dostlarım vardı şuanda yoklar
Peynirci Alpay
Peynirci Alpay 3 gün önce
Bu şarkı neden demooooooooo demosu böyleyse diğeri nasıl olcak
Ya bişey dicem de
Ya bişey dicem de 3 gün önce
Evinizde kalın diyerek geleceğe kamu spotu yapan Can Bozok
Mr. PapazZ
Mr. PapazZ 4 gün önce
"onbir.sifirbir.ikibinyirmibir" mükemmel bir açıklama
YUNUS SELÇUK
YUNUS SELÇUK 4 gün önce
Arkadaşlar Bu Beat Türü Tam Olarak Ne Oluyor?
M.Mustafa Çelik
M.Mustafa Çelik 5 gün önce
Bu şarkıyı bile gülerek dinlediğim eşim olacak zaafım, şuan beni yanında istemiyor bugünlük ağlayarak dinleyelim barii... 03.10 🖤
Uyu uyan ders çalış Uyu uyan ders çalış
Uyu uyan ders çalış Uyu uyan ders çalış 5 gün önce
1 yıl geçmiş ama hala sanki bu şarkı dün çıkmışda dinlemiş gibi hissediyorum...
İsmail Danış
İsmail Danış 6 gün önce
Nasıl da 1 yıl geçmiş
JrSawyer
JrSawyer 6 gün önce
:)
Doğukan Erdel
Doğukan Erdel 7 gün önce
dostum ölmediğim her güne de masal desinler
hayrettin yarar
hayrettin yarar 7 gün önce
barış manço meraba canım no 1 benim yanlıslarımla cok barıs m. bide burdan soruyum no 1 dogrumarm yok
Troll Tv
Troll Tv 7 gün önce
Anlatı’cak bir şey yoksa iyi saçmala Dünden aynı yarınlarım bakma aynaya Kimse anlamaz ki mesele ne mesela Benle kapışmadan git ve oku kendine selâ Gezerim fare gibi sokaklarda zehirlenip ölmüyorum Doktoru dinliyorum hiç lafını bölmüyorum Her gün kalbime pompalı tüfek dayalı gibi Ölü köpeklerin nereye gömüldüğünü bilmiyorum Benim hayatımdı, şimdi başkalarının Bir saçmalık daha alçaklara baş kaldıralım Kafam kalbimden kırık değilken hadi yapalım Sonra siktir ol git bakma bana kötü adamım Benim doğrularım yok olum yanlışlarım yok Gördüm çocukları kuytularda yanmış canı çok Bakma fazla gözlerime kaparsın mikrop Ararsam birazcık huzur lazım sana mikroskop Merhaba Can Anlatı’cak bir şey yoksa başla kaçmaya Maceralar başlamıştı laçkalaşmaya Neden az bilenler çok meyilli fazla açmaya Ağzını kırmak için tuttum kendimi baya Onlar sanıyorlar hasar aldı bu karaciğer Lanet olsun bütün içtiklerin kalbinden geçer Biz her şeyi çok beğendik tüm vitrini ver Dostum ölmediğim her güne de masal desinler Üç biletle bir uçakta tripteyim pardon ama Ne işsiniz ne içtiniz demekten başka İskambil gibi karışır beyinler bi’ anda Uyanma ve yanma yok jetonum anla Yoksa benim bir ilacım canım Dünyanın sonuna geldik sigaramı yakın Yakın değil uzak değil bugün değil yarın Yağmurlu havalarda evinizde kalın.
Mazlum KAVAK
Mazlum KAVAK 8 gün önce
Psikolojimi bozduğu için diss like atıyorum
Ay-Sar- A
Ay-Sar- A 9 gün önce
yakında beat videoları paylaşacağım nolur takipte kalın
Rohat Sayar
Rohat Sayar 10 gün önce
2021 selamlar
Furkan Yiğiter
Furkan Yiğiter 12 gün önce
1 yıl sonra bile hala buradayız demek ki hiçbir şey değişmemiş.
GÖRKEM TÜRKER
GÖRKEM TÜRKER 14 gün önce
abi açıklama kısmına 2021 yazmayı unutmuşsun:D
IChirisTianI - Kenan66
IChirisTianI - Kenan66 14 gün önce
Niye burdayım bilmiyorum, ben sadece buranın yıldönümündeyim. 11.01.2021 00.13
F. Nietzsche
F. Nietzsche 14 gün önce
Onbir.sıfırbir.ikibinyirmibir
Melih Can Yıldız
Melih Can Yıldız 15 gün önce
senin kalemin kimsede yok aga ya
Baba Yaga
Baba Yaga 16 gün önce
1:06 Bakma fazla gözlerime kaparsın mikrop
JrSawyer
JrSawyer 18 gün önce
:)
Furkan Emluk
Furkan Emluk 18 gün önce
Dünya’nın sonuna geldim sigaramı yakın...FİG
IzanaGy Fantasy World
IzanaGy Fantasy World 19 gün önce
neden kendimize acı çektirmeyi bu kadar çok seviyoruz? acının tatlı tebessümü.senle tebessüm ediyoruz abi :)
Cansu M.
Cansu M. 19 gün önce
Kimse anlamaz ki mesele ne mesela ! Çok iyi abi..
Halil İbrahim Güleryüz
Halil İbrahim Güleryüz 20 gün önce
Masalda diyemezler isim bulamazlar.
YUSUF !BÜK
YUSUF !BÜK 21 gün önce
Nerdeyse bir sene olacak yeni bi şarkı yapta Covid bitsin...
Brawl Stars -Buout
Brawl Stars -Buout 22 gün önce
Acaba bu şarkıyı dinleyen kaç kişi öldü
Cyberatii
Cyberatii 22 gün önce
1sene olmuş olucak nerdeyse hala ciğerlerim simsiyah dinliyorum
NUTELLA-
NUTELLA- 22 gün önce
2021 den selamlar
Necati T.
Necati T. 23 gün önce
onbir.sıfırbir.ikibinyirmibir
F P
F P 23 gün önce
dünyanın sonunda geldik sigaramı yakın...
Yaşar Karaçay
Yaşar Karaçay 23 gün önce
fotoğrafı çeken kisiyi biliyorum hatta twitter da rt yapmıştın reis adamsın
LYRİCS TV
LYRİCS TV 24 gün önce
Kanalımı büyütmeye çalışıyorum yardımcı olur musunuz lütfen ⚡️💜
Göktuğヾ
Göktuğヾ 24 gün önce
Bütün ergenle Şehinşah dinlemeye başlamış old tayfa bize kaldı buralar
Psikolojim Bozok
Psikolojim Bozok 24 gün önce
Yazıyorum buraya 11 ocakta tam halini çıkartıcak
doan
doan 25 gün önce
"gördüm çocukları kuytularda yanlışları çok"
goof-san
goof-san 25 gün önce
Bokum gibi
JrSawyer
JrSawyer 18 gün önce
ssssq
Gg Production
Gg Production 18 gün önce
Siktirip gidin efendim, saygılar.
Kaan Demir
Kaan Demir 24 gün önce
sg
EGE
EGE 29 gün önce
Can abi seviliyorsun ❤️
0https._.aLoNe0
0https._.aLoNe0 Aylar önce
küçükken utanmaktan sahnede şarkı söleyemeyen çocuk* şimdi youtubede ünlü olarak rap söylüor doğru yoldasın No .1 bigün ölürsem türkiye değil dünya ağlicak...
Diyar Rüzgar Ceylan
Diyar Rüzgar Ceylan Aylar önce
Her gün dinliyorum
B.6N
B.6N Aylar önce
O el gitme diyen fanların
Burak Karayağız
Burak Karayağız Aylar önce
abi yeni albüm gelicek bunun full versiyonu gelmicek galiba
No.1 Fan
No.1 Fan Aylar önce
benimle kapışmadan git ve oku kendine sela
No.1 Fan
No.1 Fan Aylar önce
barış mano adam olucak çocuk
Cayfrix - CYF
Cayfrix - CYF Aylar önce
sevgilim ile beraberken çıkmıştı kim daha hızlı ezberleyecek diye yarışıyordum :) 5 ay gibi bi süre önce ayrıldık, bugün tekrar şans vermeliyiz dedim ama sonu belli hiç denemeyelim dedi bende burdayım :( okuyan varsa tşk
Geoffrey
Geoffrey 7 gün önce
ayrıldıgım gün cıktı bu şarkı :(
JrSawyer
JrSawyer Aylar önce
:)
only me
only me Aylar önce
Seviliyorsun reis
Fatih Gürbüz
Fatih Gürbüz Aylar önce
Patience ingilizcede sabır demektir yani YA SABIR
ne biliim amk
ne biliim amk Gün önce
oha amk
Beyza Gürcemal
Beyza Gürcemal Aylar önce
waow 🙏🏾
Ad1n
Ad1n Aylar önce
Bütün sırrı çözdün be kardeşim:)
Diyar Rüzgar Ceylan
Diyar Rüzgar Ceylan Aylar önce
Dostum ölmediğim her güne de masal desinler
Rusice 58
Rusice 58 Aylar önce
şarkı ömrüm gibi akıp gidiyo
Mert ÖZDEMİR
Mert ÖZDEMİR Aylar önce
Abi açıklamadaki tarihle videoyu attığın tarih arasında fark var. sadece yazmak istedim linç etmeyin
Roblox Enesッ
Roblox Enesッ Aylar önce
@Mert ÖZDEMİR Sizin Köy Gördes mi?
Roblox Enesッ
Roblox Enesッ Aylar önce
@Mert ÖZDEMİR EMine özdemir Cihangir özdemiri biliyomusun
Mert ÖZDEMİR
Mert ÖZDEMİR Aylar önce
@Roblox Enesッ evet
Roblox Enesッ
Roblox Enesッ Aylar önce
Cihangir özdemirle bi alakan bağın varmı?
can
can Aylar önce
N🅾️▪️1️⃣
JrSawyer
JrSawyer Aylar önce
:)
The Man
The Man Aylar önce
Sahneden inmiyorum, kalkmasa da elin. No.1
Egehan Özbezek
Egehan Özbezek Aylar önce
Sözleri no1 kadar anlamlı olan Türk rapçi yoktur
Egehan Özbezek
Egehan Özbezek Aylar önce
@Breaking Bad Şanışerin de sözleri baya anlamlı ama no1 kadar değil no1 tadı ve stili bambaşka ya hiç kimsede yok
Breaking Bad
Breaking Bad Aylar önce
Şanışer
Harun Copcuoğlu
Harun Copcuoğlu Aylar önce
bu benim hayatımdı şimdi başkalarının...
KordoN
KordoN Aylar önce
Krrrrall 🎤1️⃣
NO. 1
NO. 1 Aylar önce
KOCAMAN BAĞIRSAM DUYAR MISIN
Eren Efe Konca
Eren Efe Konca Aylar önce
abi neden demo
İHL mezunu Tıp Öğrencisi
İHL mezunu Tıp Öğrencisi Aylar önce
Arkadaki keman galiba o, bixi blake anka parçası sonunda da var
Bertilda Adral
Bertilda Adral Aylar önce
olm burdada karşıma çıktın canbay wolkerın her videosunun da altında yorumdasın çıkma karşıma artık
Ölü Birisi
Ölü Birisi Aylar önce
*Haklı olmak gerçekçilere mahsustur koministlere, kapitalistlere yada devlete değil gerçekleri söyleyen mahsustur haklı olmak. Ve haklının vatan haini yada suçu sayıldığı bir dönemdeymz ne kadar acınası...*
Burak Savaş
Burak Savaş Aylar önce
ABİ BIRAKMA NOLUR TEK DERTLERİMİZİ BİTİRDİĞİMİZ YER SENSİN
ahresan
ahresan Aylar önce
Hiç vakit kaybetmiyoruz, hemen ilk yarışmacımızı alıyoruz Gel bakalım Can, senden başlayalım Mikrofona alışmak kolay değildir, yavaş yavaş Hoş geldin Can Bi' de o taraftan sorayım Merhaba Can Ya, ya, ya patience [Verse 1] Anlatacak bir şey yoksa iyi saçmala Dünden aynı yarınlarım bakma aynaya Kimse anlamaz ki mesele ne mesela? Benle kapışmadan git ve oku kendine sela Gezerim fare gibi sokaklarda, zehirlenip ölmüyorum Doktoru dinliyorum, hiç lafını bölmüyorum Her gün kalbime pompalı tüfek dayalı gibi Öldü köpeklerim, nereye gömüldüğünü bilmiyorum Benim hayatımdı, şimdi başkalarının Bir saçmalık daha, alçaklara başkaldıralım Kafam kalbimden kırık değilken hadi yapalım Sonra siktir ol git bakma bana kötü adamım Benim doğrularım yok oğlum, yanlışlarım yok Gördüm çocukları kuytularda yanmış canı çok Bakma fazla gözlerime kaparsın mikrop Ararsam birazcık huzur lazım, sana mikroskop [Verse 2] Anlatacak bir şey yoksa başla kaçmaya (şimdi) Maceralar başlamıştı laçkalaşmaya Neden az bilenler çok meyilli fazla açmaya Ağzını kırmak için tuttum kendimi bayağı Onlar sanıyorlar hasar aldı bu karaciğer Lanet olsun bütün içtiklerin kalbinden geçer Biz her şeyi çok beğendik, tüm vitrini ver Dostum ölmediğim her güne de masal desinler Üç biletle, bir uçakla tripdeyim pardon ama Ne işsiniz, ne içtiniz demekten başka İskambil gibi karışır beyinler bi' anda Uyanmak ve yanmak, yok jetonum anla Yoksa benim bi' ilacım ölüyorum canım Dünyanın sonuna geldik, sigaramı yakın Yakın değil, uzak değil, bugün değil yarın Yağmurlu havalarda evinizde kalın [Outro] Mikrofona alışmak kolay değildir, yavaş yavaş Hoş geldin Can Bi' de o taraftan sorayım Merhaba Can
kimy10
kimy10 Aylar önce
nerdesin ne o
Kadir Özcan
Kadir Özcan Aylar önce
la adam orjinali çıkarmayı unuttu
Breaking Bad
Breaking Bad Aylar önce
Harbi la
Hamza Ipekci
Hamza Ipekci Aylar önce
Belki bi gün no bir dinlersin ha?
Black Orange9
Black Orange9 Aylar önce
lan yıl olmuş 2020 1 ay sonra gine dinlicem ama öliceğim belli değil *-*
sa as
sa as Aylar önce
Şimdi farkediyorum adam 112k beğeni 884 dislike almış helal size ilk kes birşeyi iyi yaptık zenciler
Murat TOPCU
Murat TOPCU Aylar önce
Şarkı isminin mükemmeliği peki ilk başlarda fark etmedim ama daha sonra bir anda 'patience' kelimesinin Türkçe anlamının 'Sabır' olduğunu hatırladım. Yani 'Ya Sabır' bu küçük detay çok hoşuma gitti zaten Can abiden başkasından beklenemezdi. Belki sizinde hoşunuza gider tebessüm ettirir diye düşünüp sizinle paylaşmak istedim. Dip Not: Can abi bana bir imzalı posterini yolla be :D
Furkan Şahin
Furkan Şahin Aylar önce
1 kızı sevdim sonum böyle işte sevmeyin
Roblox Enesッ
Roblox Enesッ Aylar önce
Aga Be
kedi
kedi Aylar önce
Bir şarkı ne kadar mükemmel ola biliyorsa o kadar mükemmel
Breaking Bad
Breaking Bad Aylar önce
Harbi aq hergün dinliyorum
Jhinayét
Jhinayét Aylar önce
Bakma fazla gözlerime kaparsın mikrop
JrSawyer
JrSawyer Aylar önce
:)
Dead øf night
Dead øf night 2 aylar önce
*_"Dostum ölmediğim her günede masal desinler..."_*
VESTA ASTROLOJİ
VESTA ASTROLOJİ 2 aylar önce
Küçükken ağlayarak dinlediğin adamı büyüyünce gülerek dinlemek !
VESTA ASTROLOJİ
VESTA ASTROLOJİ 2 aylar önce
Dostum ölmediğim her günede masal desinler :(
VESTA ASTROLOJİ
VESTA ASTROLOJİ 2 aylar önce
Dışımız gülmedi. Ruhumuz kan ağlamadı ! Bunu kafamdan attım ! Ruhumu canıma sattım !
JrSawyer
JrSawyer 2 aylar önce
MÜKEMMEL HİSSİYAT
Bad Girl
Bad Girl 2 aylar önce
.
Erdi kaan Dikmen
Erdi kaan Dikmen 2 aylar önce
Hiç hareket etmeden nasıl da söylüyor işte gerçek rapçi budur.
Breaking Bad
Breaking Bad Aylar önce
Bdbxbxbbdbdbx
CAN
CAN 2 aylar önce
artık official audio olarak çıkarsan mı
zeliş Demirel
zeliş Demirel 2 aylar önce
"Ölüyorum canım"
Bartu Can Kayıkçı
Bartu Can Kayıkçı 2 aylar önce
As
Okan Baskaya
Okan Baskaya 2 aylar önce
Acı çektiğinizde, insanların zor zamanlarında yanındayken siz yalnızsanız o zaman No1 dinleyin bir ideolden daha fazlasıdır hep iyiki varsın abi 🌹
Bertilda Adral
Bertilda Adral Aylar önce
@Okan Baskaya sende cansın brom
Okan Baskaya
Okan Baskaya 2 aylar önce
@Bertilda Adral gelirim knk cansın 🌹🎈
Bertilda Adral
Bertilda Adral 2 aylar önce
@Okan Baskaya gel knk beğendim
Okan Baskaya
Okan Baskaya 2 aylar önce
Beğenin hatıra kalsın bildirim geldikçe yine geleyim 🌹
Afro G
Afro G 2 aylar önce
onlar sanıyorlar hasar aldı bu karaciğer lanet olsun tüm içtiklerim kalbimden geçer
Egehan Özbezek
Egehan Özbezek 2 aylar önce
Ef-Sa-Ne
Bertilda Adral
Bertilda Adral 2 aylar önce
tek kelimeyle
Eren Akıncı
Eren Akıncı 2 aylar önce
13.11.2020
Mesele ne Mesela
Mesele ne Mesela 2 aylar önce
:))
Phoenix
Phoenix 2 aylar önce
''içip kapat arayı herkez götüyle izlemiş gibi bu manzarayı'' NO.1
İbrahim Acıyan
İbrahim Acıyan 2 aylar önce
lanet olsun butun içtiktiklerin kalbinden gecer....
SpynexT
SpynexT 2 aylar önce
Senden ayrılalı toplam 9 ay olmuş. Evet bu şarkı çıkınca ayrılmıştık
Nisan
Nisan 2 aylar önce
Mersin'de konserine gidiyoruz arkadaşımla. Nasıl mutluyum ama. Konser ne zaman biter diye sorduk. No1 ne zaman isterse o zaman dediler.
Zeynep Aydın
Zeynep Aydın 2 aylar önce
Bu şarkıyı kimsenin diğerleri kadar çok beğenmeyip takmamasına rağmen benim son yıllarda çıkardığı parçalardan en sevdiğim bu oldu dinlemeyi bırakamıyorum bi türlü ben de mi sıkıntı var
Breaking Bad
Breaking Bad Aylar önce
Ben hergün dinliyorum şarkı efso
Emirhan Tuna
Emirhan Tuna Aylar önce
Kesinlikle
Nam Do San
Nam Do San 2 aylar önce
" hergün kalbime pompalı tüfek dayalı gibi"
No.1 - Canavar (Official Video)
04:38
No.1
görünümler 7 Mn
No.1 - Tekel Mavisi | Official Video
04:44
Nehir (İşte Bu Benim Masalım Soundtracks)
3:19
Aleyna Tilki - Topic
görünümler 156 B
Vuslata çeyrek kala... - Sen Çal Kapımı 28. Bölüm
7:49
Sen Çal Kapımı
görünümler 1,5 Mn
08. No.1 feat. Xir - Junkie Jumping
04:45
Ruh Hâlimiz Bozukken Dinleyebileceğimiz No.1 Şarkıları
1:18:00
13. No.1 - Full Time Tragedy
04:09
No.1
görünümler 3,1 Mn
12. No.1 - Anlatmak İstemedim
03:31
No.1
görünümler 5 Mn
01. No.1 - Mesele Ne Mesela
03:40
ISTANBUL TRIP
görünümler 2,1 Mn
No.1 - Karanlıkta Güneşlenenler (Single)
03:56
10. No.1 - Mutsuzlar
04:46
No.1
görünümler 3,2 Mn
Nehir (İşte Bu Benim Masalım Soundtracks)
3:19
Aleyna Tilki - Topic
görünümler 156 B
Vuslata çeyrek kala... - Sen Çal Kapımı 28. Bölüm
7:49
Sen Çal Kapımı
görünümler 1,5 Mn
Üçe Beşe Bakamam
3:36
Ben Fero - Topic
görünümler 595 B
Vazgeçtim İnan
3:37
İrem Derici - Topic
görünümler 155 B
Lindsey Stirling - Lose You Now (feat. Mako)
3:26
Lindsey Stirling
görünümler 1,1 Mn
Mustafa Yıldızdoğan - Börteçine 2021 [Resmi Video]
4:39
MYD MÜZİK FİLM YAPIM
görünümler 563 B
Gör (Kovala Orijinal Film Müziği)
2:47
Patron - Topic
görünümler 366 B