No.1 - Ya Patience (demo)

  görünümler 2,638,667

No.1

Yıl önce

onbir.sıfırbir.ikibinyirmi

YORUMLAR
Zeynep Türüdü
Zeynep Türüdü Gün önce
ARARSAN BİRAZCIK HUZUR SANA LAZIM MİKROSKOP
deniz Demir
deniz Demir 5 gün önce
2021 butonuyum
NE MEMURU ALKOL BEY
NE MEMURU ALKOL BEY 8 gün önce
çok sağlam şarkı
canomode
canomode 9 gün önce
Demosu 1 yıldır idare ediyorsa gerçek hali kim bilir ne kadar idare eder bizi
yagmur
yagmur 8 gün önce
ne zaman paylasılır acaba
silent angel
silent angel 9 gün önce
hala dinleyen?
Ahmet tubay Çelebi
Ahmet tubay Çelebi 10 gün önce
Gördüm çocukları kuytularda yanmış canı çok dedi ya içim bi cız etti
69 COFFİN
69 COFFİN 12 gün önce
En gercek ci oyun HAYAT amına kodumun HAYATI
Deniz Demir
Deniz Demir 13 gün önce
Neden az bilenler çok meyilli fazla açmaya?
Bünyamin Say
Bünyamin Say 13 gün önce
2 saat olmuş tekrar gel...
Ogulcan Sisik
Ogulcan Sisik 14 gün önce
"Yoksa benim bi' ilacım ölüyorum canım."
JrSawyer
JrSawyer 17 gün önce
çok ayrı bir parça..
Kasinova
Kasinova 17 gün önce
Ne günlerdi be. No1'i çok uzun zamandır tanımıyorum 1 yada 1.5 yıldır falan dinlediğim güzel bir rapçi hatta sanatçı fakat yinede bunu çıktığı gün dinlemiştim diye hatırlıyorum. Güzel günlerdi,virüs yoktu kafa rahattı herşey biraz daha iyiydi ama şimdi..şimdi her şey olabilecek en kötü şekilde. Sanırım yani belki iyi günlerimizdir. Neyse siktir et sonuçta ne demiş Dostoyevski:En iyisi hiç bir şey düşünmemek.. Not: Amacım boş felsefe yada lagaluga değil,sadece yazmak istediğim için yazıyorum.
NE MEMURU ALKOL BEY
NE MEMURU ALKOL BEY 6 gün önce
Yaz kankaaa kim tutar seni
Elif Karapınar
Elif Karapınar 18 gün önce
O benim Semihimdi,Şimdi başkalarının.
Bünyamin Say
Bünyamin Say 13 gün önce
ben buna yakarım
CHASE SUNO
CHASE SUNO 20 gün önce
Anlaticak biseymiz kalmadı
CodelockHax-VirusCode-Viruscoder-Bia-Codelock
CodelockHax-VirusCode-Viruscoder-Bia-Codelock 26 gün önce
Aynı hızla devam zombi! (1 yıl önce yazmıştım)
Nihat Öztürk
Nihat Öztürk 27 gün önce
"Bu Benim Hayatımdı Şimdi Başkalarının" -NO1❤
Mortal † Resistance
Mortal † Resistance 28 gün önce
Hiç vakit kaybetmiyoruz, hemen ilk yarışmacımızı alıyoruz Gel bakalım Can, senden başlayalım Mikrofona alışmak kolay değildir, yavaş yavaş Hoş geldin Can Bi' de o taraftan sorayım Merhaba Can Ya, ya, ya patience Anlatacak bir şey yoksa iyi saçmala Dünden aynı yarınlarım bakma aynaya Kimse anlamaz ki mesele ne mesela? Benle kapışmadan git ve oku kendine sela Gezerim fare gibi sokaklarda, zehirlenip ölmüyorum Doktoru dinliyorum, hiç lafını bölmüyorum Her gün kalbime pompalı tüfek dayalı gibi Öldü köpeklerim, nereye gömüldüğünü bilmiyorum Benim hayatımdı, şimdi başkalarının Bir saçmalık daha, alçaklara başkaldıralım Kafam kalbimden kırık değilken hadi yapalım Sonra siktir ol git bakma bana kötü adamım Benim doğrularım yok oğlum, yanlışlarım yok Gördüm çocukları kuytularda yanmış canı çok Bakma fazla gözlerime kaparsın mikrop Ararsam birazcık huzur lazım, sana mikroskop Anlatacak bir şey yoksa başla kaçmaya (şimdi) Maceralar başlamıştı laçkalaşmaya Neden az bilenler çok meyilli fazla açmaya Ağzını kırmak için tuttum kendimi bayağı Onlar sanıyorlar hasar aldı bu karaciğer Lanet olsun bütün içtiklerin kalbinden geçer Biz her şeyi çok beğendik, tüm vitrini ver Dostum ölmediğim her güne de masal desinler Üç biletle, bir uçakla tripdeyim pardon ama Ne işsiniz, ne içtiniz demekten başka İskambil gibi karışır beyinler bi' anda Uyanmak ve yanmak, yok jetonum anla Yoksa bile meyil acım ölüyorum canım Dünyanın sonuna geldik, sigaramı yakın Yakın değil, uzak değil, bugün değil yarın Yağmurlu havalarda evinizde kalın Mikrofona alışmak kolay değildir, yavaş yavaş Hoş geldin Can Bi' de o taraftan sorayım Merhaba Can.
Anıl Kayhan
Anıl Kayhan Aylar önce
öldü köpeklerim nereye gömüldüğünü bilmiyorum. Bu acıttı işte
Samet Badur
Samet Badur Aylar önce
Ya Patience Cover kanalımda 🖤
Hasan 42
Hasan 42 Aylar önce
UNUTULDU DAYIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII.1.IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Kafası Güzel Penguen
Kafası Güzel Penguen Aylar önce
beş.sıfırdört.ikibinyirmibir oldu hala dinliyoz
Hewulas
Hewulas Aylar önce
göndermeyi yeni anladım açıklamada onbir.sıfırbir.ikibinyirmi yazıyor yani 11 ocak no1 ise şarkıyı 12 de atmış buda şu söze gönderme Yakın değil, uzak değil, bugün değil yarın
Hewulas
Hewulas 19 gün önce
@yagmur saat 12 de attığını söylemedim ben 12 ocak anlamında yazdım 12 yi anlaman lazım bence
Hewulas
Hewulas 19 gün önce
@yagmur anlamadın sen galiba açıklamada yazanı oku ondan sonra şarkının yayınlanma tarihini
Games Funny Moments
Games Funny Moments Aylar önce
Bu benim hayatımdı şimdi başkaların
Twitchtify
Twitchtify Aylar önce
demo olamayacak kadar iyi
Bombay mavisi
Bombay mavisi Aylar önce
Yağmura ceketini asanlar ıslak
Zeynep Türüdü
Zeynep Türüdü Aylar önce
"Her gün kalbime pompalı tüfek dayalı gibi"
melike kaya
melike kaya Aylar önce
"Dostum ölmediğim her gün de masal desinler" ağustos,
Timur Barlas Göktaş
Timur Barlas Göktaş Aylar önce
Sıkıntılarımı düşününce kendimi öldüresim geliyor
Timur Barlas Göktaş
Timur Barlas Göktaş Aylar önce
ama artık düşünemediğim için bir şey hissetmiyom
Neo.1 2011
Neo.1 2011 Aylar önce
BŞ GECE= ŞUAN BENİ ANLAYAMAZ DOKTORU VE DELİSİ DİNLİYORMUŞ GİBİ YAPMAK BENCE DE EN İYİSİ YA PATİENCE=DOKTORU DİNLİYORUM VE HİÇ LAFINI BÖLMÜYORUM
Efe Alkaç
Efe Alkaç Aylar önce
Ben bunu albüme bekledim yaa :(
Lynch
Lynch Aylar önce
Ben de
CHASE SUNO
CHASE SUNO Aylar önce
Yine kendimi burda buldum bunun verdigi haz bambaşka
tolga tasci
tolga tasci Aylar önce
'Bu Benim hayatımdı şimdi başkalarının'
ERAY ÇAKAR
ERAY ÇAKAR Aylar önce
Aşık olduğum kadının adı hayat yakıyorum beyler.... 0.51
boran
boran Aylar önce
Kronik albümü geldi diye buraları unutmayacağız dime?
Lynch
Lynch Aylar önce
Tabi olm
Arif Sefa B.
Arif Sefa B. Aylar önce
Yeni şarkılardan sonra bu iiyi geldi...
Lynch
Lynch Aylar önce
@Timur Barlas Göktaş adam bitmiş kabullenin
khşayath
khşayath Aylar önce
@Timur Barlas Göktaş nie
Timur Barlas Göktaş
Timur Barlas Göktaş Aylar önce
biten sizsiniz. haberiniz yok!
khşayath
khşayath Aylar önce
harbiden no1 bitmiş artık
ᴍᴜʜᴀᴍᴍᴇᴅ
ᴍᴜʜᴀᴍᴍᴇᴅ Aylar önce
Şarkılara 🚬 koyanların yaşı kaç
ismail çetin
ismail çetin 2 aylar önce
ordakinin barış manço oldunu kim biliyo
ALİ CANPOLAT
ALİ CANPOLAT Aylar önce
Bir sen bir ben herhalde kardeş
ALi G
ALi G 2 aylar önce
Doktoru dinliyorum, hiç lafını bölmüyorum
ALi G
ALi G 2 aylar önce
Dünyanın sonuna geldik sigaramı yakın
ALi G
ALi G 2 aylar önce
Onlar sanıyolar hasar aldı bu karaciğer Lanet olsun, bütün içtiklerin kalbinden geçer
Bilbo Baggins
Bilbo Baggins 2 aylar önce
acı ruhsal değil fiziksel
Barış
Barış 2 aylar önce
Merve Bella:55 Milyon No.1 Ya Patience 2.5 Milyon
BeRaT
BeRaT 27 gün önce
Başarı dinlenmeyle ölçülmüyor ama bu kadar az izlenmesi adama haksızlık oluyor...
Me Fidan
Me Fidan 2 aylar önce
Perfect gerçekten mükemmel
celal gezginci
celal gezginci 2 aylar önce
abi bence sesini 1-2 tık daha ön plana çıkar
Selçuk Kanbay
Selçuk Kanbay 2 aylar önce
11
Çağrı Orhan
Çağrı Orhan 2 aylar önce
benim hayatımdı şimdi başkalarının
Bekir Albayrak
Bekir Albayrak 2 aylar önce
Arkadaşlar neden no1'in şarkılarıyla eski şarkıları arasında bağlantı arıyorsunuz ne kadar saçma
devil
devil 2 aylar önce
barış manço: hoşgeldin can can: yeah yeah, a-ha, ya patience barış manço: bi de öbür taraftan sorayım can: yeah yeah
devil
devil 17 gün önce
@Murat Tura bizim şansımız :d başkası yazsa tutardı kesin
Murat Tura
Murat Tura 23 gün önce
Bu yorum nasil tutmadı ya.
Lynch
Lynch Aylar önce
Bxbxbdbbxbx
nothing :/
nothing :/ 2 aylar önce
Ben bu şarkıyı dinleyince eski günleri hatırlıyorum ama güzel eski günleri.. Sanırım çok ihtiyacım var...
dünyalı biri
dünyalı biri 2 aylar önce
benimde...
No1baskan
No1baskan 2 aylar önce
😎💙
ali alibey
ali alibey 2 aylar önce
konser istiyoruz reiss gaaziantepee
SECO
SECO 2 aylar önce
Duygulara hitabettiğini hissettiren sanat ve sanatçı 👍🏼👍🏼💯
ALİ CANPOLAT
ALİ CANPOLAT 2 aylar önce
Baştaki adamın sesinin barış manço olması
Nevim Tan
Nevim Tan 2 aylar önce
Kimse anlamazki mesele ne ki mesela🤔
JrSawyer
JrSawyer 2 aylar önce
Mesele ne mesela
JrSawyer
JrSawyer 2 aylar önce
..
Yağız
Yağız 2 aylar önce
Barış mançoyu başa koyması ayrı bir detay
Akif Solmaz
Akif Solmaz 2 aylar önce
“Onlar sanıyorlar hasar aldı bu karaciğer Lanet olsun, bütün içtiklerin kalbinden geçer.”
Efe Bilgiç
Efe Bilgiç 2 aylar önce
Barış Manço & No.1 ve şaheser
MAÇA
MAÇA 2 aylar önce
Fark ettiyseniz Kaparsın mikrop diyo Sonda da evinizde kalın diyo Yani daha da bisey demeye gerek var mı?
Burjuva Lenin
Burjuva Lenin 2 aylar önce
Coronalı havalarda evinizde kalın . :)
Timur Barlas Göktaş
Timur Barlas Göktaş 2 aylar önce
yok mu lan kimse? Ses verin olum
Zekeriya Durak
Zekeriya Durak 4 gün önce
Merhaba arkadaşlar
PeaSwo
PeaSwo 6 gün önce
Ğ
NE MEMURU ALKOL BEY
NE MEMURU ALKOL BEY 7 gün önce
@Davut DVT yoo var
Davut DVT
Davut DVT 7 gün önce
yok kimse
Kerim gökbörü Gülcan
Kerim gökbörü Gülcan 9 gün önce
her gece burdayım kankam
Aysenur
Aysenur 2 aylar önce
Yeri apayrıııı...
emre körpe
emre körpe 2 aylar önce
ölmek için sebebim yok ama yaşamak içinde sınırdayım
Yiğitcan Sarıkaya
Yiğitcan Sarıkaya 2 aylar önce
barış manço
eren çınar
eren çınar 2 aylar önce
YA SABIR
ismail okşak
ismail okşak 2 aylar önce
Ya sabır
Midnight Lyrics
Midnight Lyrics 2 aylar önce
Benim Hayatımdı Şimdi Başkalarının
Yıldırım Berat Toy
Yıldırım Berat Toy 2 aylar önce
909 tane dertsiz insan varmış
son 300 şarkı
son 300 şarkı 2 aylar önce
285
Can Bozok
Can Bozok 3 aylar önce
[Intro - Barış Manço (Adam Olacak Çocuk, 12. Bölüm 1988)] Hiç vakit kaybetmiyoruz, hemen ilk yarışmacımızı alıyoruz Gel bakalım Can, senden başlayalım Mikrofona alışmak kolay değildir, yavaş yavaş Hoş geldin Can Bi' de o taraftan sorayım Merhaba Can Ya, ya, ya patience [Verse 1] Anlatacak bir şey yoksa iyi saçmala Dünden aynı yarınlarım bakma aynaya Kimse anlamaz ki mesele ne mesela? Benle kapışmadan git ve oku kendine sela Gezerim fare gibi sokaklarda, zehirlenip ölmüyorum Doktoru dinliyorum, hiç lafını bölmüyorum Her gün kalbime pompalı tüfek dayalı gibi Öldü köpeklerim, nereye gömüldüğünü bilmiyorum Benim hayatımdı, şimdi başkalarının Bir saçmalık daha, alçaklara başkaldıralım Kafam kalbimden kırık değilken hadi yapalım Sonra siktir ol git bakma bana kötü adamım Benim doğrularım yok oğlum, yanlışlarım yok Gördüm çocukları kuytularda yanmış canı çok Bakma fazla gözlerime kaparsın mikrop Ararsam birazcık huzur lazım, sana mikroskop [Verse 2] Anlatacak bir şey yoksa başla kaçmaya (şimdi) Maceralar başlamıştı laçkalaşmaya Neden az bilenler çok meyilli fazla açmaya Ağzını kırmak için tuttum kendimi bayağı Onlar sanıyorlar hasar aldı bu karaciğer Lanet olsun bütün içtiklerin kalbinden geçer Biz her şeyi çok beğendik, tüm vitrini ver Dostum ölmediğim her güne de masal desinler Üç biletle, bir uçakla tripdeyim pardon ama Ne işsiniz, ne içtiniz demekten başka İskambil gibi karışır beyinler bi' anda Uyanmak ve yanmak, yok jetonum anla Yoksa benim bi' ilacım ölüyorum canım Dünyanın sonuna geldik, sigaramı yakın Yakın değil, uzak değil, bugün değil yarın Yağmurlu havalarda evinizde kalın [Outro] Mikrofona alışmak kolay değildir, yavaş yavaş Hoş geldin Can Bi' de o taraftan sorayım Merhaba Can. *Hoşgeldin Can. Seviyorum seni. ♡*
Yusuf Bybga
Yusuf Bybga 3 aylar önce
Sözler ; Hiç vakit kaybetmiyoruz, hemen ilk yarışmacımızı alıyoruz Gel bakalım Can, senden başlayalım Mikrofona alışmak kolay değildir, yavaş yavaş Hoş geldin Can (ye-yeah, a-ha, Ya Patience) Bi' de bu taraftan sorayım (yeah, yeah) Merhaba Can Anlatıcak bi' şey yoksa iyi saçmala (iyi saçmala) Dünden aynı yarınlarım, bakma aynaya (lan) Kimse anlamaz ki mesele ne mesela Benle kapışmadan git ve oku kendine sela Gezerim fare gibi sokaklarda, zehirlenip ölmüyorum Doktoru dinliyorum, hiç lafını bölmüyorum Her gün kalbime pompalı tüfek dayalı gibi Öldü köpeklerim, nereye gömüldüğünü bilmiyorum Benim hayatımdı, şimdi başkalarının Bi' saçmalık daha, alçaklara baş kaldıralım Kafam kalbimden kırık değilken hadi yapalım Sonra siktir ol git bakma bana, kötü adamım Benim doğrularım yok, oğlum yanlışlarım yok Gördüm çocukları kuytularda, yanmış canı çok Bakma fazla gözlerime, kaparsın mikrop Ararsan birazcık huzur lazım, sana mikroskop (Ya Patience) Anlatacak bir şey yoksa başla kaçmaya Maceralar başlamıştı laçkalaşmaya Neden az bilenler çok meyilli fazla açmaya? Ağzını kırmak için tuttum kendimi baya Onlar sanıyolar hasar aldı bu karaciğer Lanet olsun, bütün içtiklerin kalbinden geçer Biz her şeyi çok beğendik, tüm vitrini ver Dostum ölmediğim her güne de masal desinler (anlat) Üç biletle bi' uçakta tripteyim "Pardon ama ne işsiniz, ne içtiniz?" demekten başka İskambil gibi karışır beyinler bi' anda Uyanma ve yanma, yok jetonum anla Yoksa benim bi' ilacım ölüyorum canım Dünyanın sonuna geldik sigaramı yakın Yakın değil, uzak değil, bugün değil yarın Yağmurlu havalarda evinizde kalın Mikrofona alışmak kolay değildir, yavaş yavaş Hoş geldin Can Bi' de bu taraftan sorayım Merhaba Can
selinmariaa
selinmariaa 3 aylar önce
kimse anlamazki mesele ne mesela?
Mozart
Mozart 3 aylar önce
113B 906
SpartanRecordz
SpartanRecordz 3 aylar önce
"Ağzını kırmamak için tuttum kendimi baya"
İHSAN ÖZEL
İHSAN ÖZEL 3 aylar önce
Doktoru dinliyorum hiç lafını bölmüyorum
NaDa Tv
NaDa Tv 3 aylar önce
Please subscribe to my
Buğra Bey.06
Buğra Bey.06 3 aylar önce
Hiç vakit kaybetmiyoruz, hemen ilk yarışmacımızı alıyoruz Gel bakalım Can, senden başlayalım Mikrofona alışmak kolay değildir, yavaş yavaş Hoş geldin Can Bi' de o taraftan sorayım Merhaba Can Ya, ya, ya patience Anlatacak bir şey yoksa iyi saçmala Dünden aynı yarınlarım bakma aynaya Kimse anlamaz ki mesele ne mesela? Benle kapışmadan git ve oku kendine sela Gezerim fare gibi sokaklarda, zehirlenip ölmüyorum Doktoru dinliyorum, hiç lafını bölmüyorum Her gün kalbime pompalı tüfek dayalı gibi Öldü köpeklerim, nereye gömüldüğünü bilmiyorum Benim hayatımdı, şimdi başkalarının Bir saçmalık daha, alçaklara başkaldıralım Kafam kalbimden kırık değilken hadi yapalım Sonra siktir ol git bakma bana kötü adamım Benim doğrularım yok oğlum, yanlışlarım yok Gördüm çocukları kuytularda yanmış canı çok Bakma fazla gözlerime kaparsın mikrop Ararsam birazcık huzur lazım, sana mikroskop Anlatacak bir şey yoksa başla kaçmaya (şimdi) Maceralar başlamıştı laçkalaşmaya Neden az bilenler çok meyilli fazla açmaya Ağzını kırmak için tuttum kendimi bayağı Onlar sanıyorlar hasar aldı bu karaciğer Lanet olsun bütün içtiklerin kalbinden geçer Biz her şeyi çok beğendik, tüm vitrini ver Dostum ölmediğim her güne de masal desinler Üç biletle, bir uçakla tripdeyim pardon ama Ne işsiniz, ne içtiniz demekten başka İskambil gibi karışır beyinler bi' anda Uyanmak ve yanmak, yok jetonum anla Yoksa bile meyil acım ölüyorum canım Dünyanın sonuna geldik, sigaramı yakın Yakın değil, uzak değil, bugün değil yarın Yağmurlu havalarda evinizde kalın Mikrofona alışmak kolay değildir, yavaş yavaş Hoş geldin Can Bi' de o taraftan sorayım Merhaba Can
Bir Ayyaş
Bir Ayyaş 3 aylar önce
Benim hayatımdı, şimdi başkalarının..
Melis Türk
Melis Türk 3 aylar önce
No1 Adamsın...
Tuna Hazer
Tuna Hazer 3 aylar önce
Lan bu şarkının tamamı nezaman çıkacakk
Uygar Pehlivan
Uygar Pehlivan 3 aylar önce
Yeni albümde olabilir ama biz zaten çoktan ezberledik
GURKAN K
GURKAN K 3 aylar önce
instagram da bi söz gördüm : No1 dinlemeyen çok şey kaybetmiştir dinleyese herşeyini kaybettiği için dinliyordur. Sonra keşfettim No1 i bi baktım kaybetmeye başlıyorum herşeyimi yavaştan
Arda Keskin
Arda Keskin 3 aylar önce
1 yıl olmuş vay amk 😨
theraguel_
theraguel_ 3 aylar önce
"Bu benim hayatımdı,şimdi başkalarının"
Røcalta
Røcalta 3 aylar önce
Bu demo mu tam hali mi var yani ?
3641 Beyzanur Gürcemal
3641 Beyzanur Gürcemal 3 aylar önce
şarkı çıktığındaki heyecanımı dün gibi hatırlıyorum 1 yıl geçmiş..
aşil
aşil 3 aylar önce
Evet
Peynirci Alpay
Peynirci Alpay 3 aylar önce
Bu şarkı neden demooooooooo demosu böyleyse diğeri nasıl olcak
Ya bişey dicem de
Ya bişey dicem de 3 aylar önce
Evinizde kalın diyerek geleceğe kamu spotu yapan Can Bozok
Mr. PapazZ
Mr. PapazZ 3 aylar önce
"onbir.sifirbir.ikibinyirmibir" mükemmel bir açıklama
Selçuk
Selçuk 3 aylar önce
Arkadaşlar Bu Beat Türü Tam Olarak Ne Oluyor?
M.Mustafa Çelik
M.Mustafa Çelik 3 aylar önce
Bu şarkıyı bile gülerek dinlediğim eşim olacak zaafım, şuan beni yanında istemiyor bugünlük ağlayarak dinleyelim barii... 03.10 🖤
Uyu uyan ders çalış Uyu uyan ders çalış
Uyu uyan ders çalış Uyu uyan ders çalış 3 aylar önce
1 yıl geçmiş ama hala sanki bu şarkı dün çıkmışda dinlemiş gibi hissediyorum...
JrSawyer
JrSawyer 3 aylar önce
:)
Doğukan Erdel
Doğukan Erdel 3 aylar önce
dostum ölmediğim her güne de masal desinler
AYAZ YARAR
AYAZ YARAR 3 aylar önce
barış manço meraba canım no 1 benim yanlıslarımla cok barıs m. bide burdan soruyum no 1 dogrumarm yok
Troll Tv
Troll Tv 4 aylar önce
Anlatı’cak bir şey yoksa iyi saçmala Dünden aynı yarınlarım bakma aynaya Kimse anlamaz ki mesele ne mesela Benle kapışmadan git ve oku kendine selâ Gezerim fare gibi sokaklarda zehirlenip ölmüyorum Doktoru dinliyorum hiç lafını bölmüyorum Her gün kalbime pompalı tüfek dayalı gibi Ölü köpeklerin nereye gömüldüğünü bilmiyorum Benim hayatımdı, şimdi başkalarının Bir saçmalık daha alçaklara baş kaldıralım Kafam kalbimden kırık değilken hadi yapalım Sonra siktir ol git bakma bana kötü adamım Benim doğrularım yok olum yanlışlarım yok Gördüm çocukları kuytularda yanmış canı çok Bakma fazla gözlerime kaparsın mikrop Ararsam birazcık huzur lazım sana mikroskop Merhaba Can Anlatı’cak bir şey yoksa başla kaçmaya Maceralar başlamıştı laçkalaşmaya Neden az bilenler çok meyilli fazla açmaya Ağzını kırmak için tuttum kendimi baya Onlar sanıyorlar hasar aldı bu karaciğer Lanet olsun bütün içtiklerin kalbinden geçer Biz her şeyi çok beğendik tüm vitrini ver Dostum ölmediğim her güne de masal desinler Üç biletle bir uçakta tripteyim pardon ama Ne işsiniz ne içtiniz demekten başka İskambil gibi karışır beyinler bi’ anda Uyanma ve yanma yok jetonum anla Yoksa benim bir ilacım canım Dünyanın sonuna geldik sigaramı yakın Yakın değil uzak değil bugün değil yarın Yağmurlu havalarda evinizde kalın.
Mazlum KAVAK
Mazlum KAVAK 4 aylar önce
Psikolojimi bozduğu için diss like atıyorum
No Respect
No Respect 2 aylar önce
Hala burdasın di mi
Ay-Sar- A
Ay-Sar- A 4 aylar önce
yakında beat videoları paylaşacağım nolur takipte kalın
Rohat Sayar
Rohat Sayar 4 aylar önce
2021 selamlar
Furkan Yiğiter
Furkan Yiğiter 4 aylar önce
1 yıl sonra bile hala buradayız demek ki hiçbir şey değişmemiş.
Solid Snake BUT Cool olan
Solid Snake BUT Cool olan 2 aylar önce
@Nurullah Kılıç Junior no.1
Nurullah Kılıç
Nurullah Kılıç 2 aylar önce
@BeieN No.1 küçük no1
BeieN No.1
BeieN No.1 3 aylar önce
siktir et değişmesin
IChirisTianI - Kenan66
IChirisTianI - Kenan66 4 aylar önce
Niye burdayım bilmiyorum, ben sadece buranın yıldönümündeyim. 11.01.2021 00.13
F. Nietzsche
F. Nietzsche 4 aylar önce
Onbir.sıfırbir.ikibinyirmibir
No.1 - Disco (Official Video) | #Kron1k
3:47
Gentleman x Ezhel - Lifeline (Official Video)
2:43
Yüzlerce roketin İsrail'i vurma anı
1:20
Ulusal Kanal
görünümler 2,1 Mn
No.1 - Tekel Mavisi | Official Video
4:44
10. No.1 - Kron1k feat. Ahiyan #Kron1k
4:57
14. No.1 - Böyle İyi
4:33
No.1
görünümler 14 Mn
No.1-Kendine İyi Bak(Silinen Video)
2:35
Özgür Duyul
görünümler 721 B
Ruh Hâlimiz Bozukken Dinleyebileceğimiz No.1 Şarkıları
1:18:00
Артем Пивоваров - No.1 (Official Video)
3:26
Артем Пивоваров
görünümler 4,3 Mn
08. No.1 feat. Xir - Junkie Jumping
4:45
DON BROCO - Manchester Super Reds No.1 Fan
3:51
SharpTone Records
görünümler 60 B
Die Antwoord - NO 1 (Official Audio)
4:34
Die Antwoord
görünümler 895 B
No.1 Detox Demo (2012)
4:16
talentino
görünümler 4,4 B
No.1 - Canavar (Official Video)
4:38
No.1
görünümler 7 Mn
10. No.1 - Mutsuzlar
4:46
No.1
görünümler 3,5 Mn
Gentleman x Ezhel - Lifeline (Official Video)
2:43
Yüzlerce roketin İsrail'i vurma anı
1:20
Ulusal Kanal
görünümler 2,1 Mn
Twenty One Pilots - Choker (Official Video)
3:57
twenty one pilots
görünümler 9 Mn
GJESTI - U HALITE
2:49
GJESTI
görünümler 2,7 Mn
Şəbnəm Tovuzlu - Baldı Balam (Official Video)
3:12
Şəbnəm Tovuzlu
görünümler 1,2 Mn
Ferhat Göçer - Üzüm (Official Audio)
3:16
Ferhat Göçer
görünümler 191 B
Pinhâni - Çok Zaman Geçti Ardından
3:58
Pinhani
görünümler 294 B