TÜRK YAPIMI HAYATTA KALMA OYUNU! - ERZURUM #1

  görünümler 345,432

Murat Engin Ekin

Aylar önce

TÜRK YAPIMI HAYATTA KALMA OYUNU! - ERZURUM #1 videoma hoş geldiniz arkadaşlar. Bize erkenden kodu verip, yayınlamamıza onay veren Proximity Games'e teşekkür ederiz :) Oyun henüz erken erişim, eksiklikleri vs. tabii ki var ama oyun içinde Türk ürünleri arkada da saz vs. fonları olunca oynaması çok keyifli oluyor :D
BiShop Store Trendyol linki: www.trendyol.com/magaza/bishop-m-247170
Ürünlerden istediğinizi satın alıp, fotoğrafını bize yollayın Instagram'da paylaşalım!
BiShop Store Instagram Adresi: bishopstoree
Kanala destek olmak için: trshow.info/on/MloCNPJbGUt2BHjL-t5mSw.htmljoin
Hepsiburada linklerim:
app.hps.im/d7ct/798ed9af
app.hps.im/d7ct/d5ab5e45
app.hps.im/d7ct/53fc56c4
En ucuza ve güvenli oyun almak için: bit.ly/muratenginekin
________________________________________­________________
Discord Sunucumuz: discord.gg/muratabigf
Facebook: BuModNeModu
Twitter: MuratEnginEkin
Instagram: muratenginekn
İletişim için: muratabigf@creator.st
ANA KANALIM: trshow.info
TÜRK YAPIMI HAYATTA KALMA OYUNU! - ERZURUM #1

YORUMLAR
sezer çeçen
sezer çeçen 3 gün önce
Varol ksjskskzjzjz
BUKAS
BUKAS 5 gün önce
Saat 4:58 seni izliyomm
Muhammed Emir Şerafettin
Muhammed Emir Şerafettin 6 gün önce
Oyunun adı ne
MAGFFC
MAGFFC Gün önce
Kör müsün kardeşim adı yazıyor işte
Selim Yıldız
Selim Yıldız 8 gün önce
Murat senden beklemezdim TLD oynayan birisi olarak oyunun tamamen kopya oldugunu gorebilirsin ve adam milli ve dini duygulari somuruyor. Bknz= Jahrein'e cevabi Allah: Yaratici falan dedi
Eyüp Şahin
Eyüp Şahin 10 gün önce
bu seriyi bitirme sakın
Eren Köseoğluツ
Eren Köseoğluツ 10 gün önce
Ab ben Erzurumluyum kalp atarmısın
Montajcı BaBa
Montajcı BaBa 13 gün önce
Sistem gereksimleri ne
Montajcı BaBa
Montajcı BaBa Gün önce
@MAGFFC ok
MAGFFC
MAGFFC Gün önce
Steam bak
MERT EREN BÜLBÜL FAN
MERT EREN BÜLBÜL FAN 14 gün önce
OYUN PARALİMİ
MAGFFC
MAGFFC Gün önce
21,25 TL'ydi en son steam bak istersen
OSMANLI HİLALİ
OSMANLI HİLALİ 16 gün önce
Abi memleketimin adını oyun yapmışlar ama bodrum'da yaşıyom Erzurumlulara selam
Fatih Taş
Fatih Taş 17 gün önce
Erzurum’dan izleyince daha bi güzel oldu :)
Yanma Yakup
Yanma Yakup 17 gün önce
Ben Erzurum luyum
ALKIM SERBEST
ALKIM SERBEST 17 gün önce
Oyunun ismi ne
Atom karınca
Atom karınca 18 gün önce
Grafik cok.kotu die gecisler kasio 😂😂
Sude Altaş
Sude Altaş 19 gün önce
Erzurumlular burdamı +1
İlay Biri
İlay Biri 20 gün önce
Hikaye modu çıktıı
y y
y y 20 gün önce
Hikaye bölümü geldi
Recep Yağız boyacioğlu
Recep Yağız boyacioğlu 20 gün önce
Abi the forest oyna müq oyun
Emrah Erdoğan
Emrah Erdoğan 20 gün önce
Bağlama çalan kısımlar da istemsizce güldüm ashhsjakakal
Oğuzhan Dost
Oğuzhan Dost 21 gün önce
Erzurumlular 👇👇
Oguzhan Aksu
Oguzhan Aksu 22 gün önce
Bu oyun nerden satin aliniyor ?
Ufuk Tiske
Ufuk Tiske 22 gün önce
the long dark
MÜZİĞİN YERİ
MÜZİĞİN YERİ 23 gün önce
Erzurum lular +1
USTA TARİFLER
USTA TARİFLER 23 gün önce
Merhaba kanalınızı çok beyendim abone oldum sizide beklerim ❤️❤️❤️❤️
K10YALI YT
K10YALI YT 24 gün önce
38 40 bileme taşı vardi
Doruk Ayd
Doruk Ayd 24 gün önce
Korkutelinden izliyen
LostSword
LostSword 25 gün önce
milli değerleri sömüren the long dark çakması oyun
How Big is the Map?
How Big is the Map? 25 gün önce
Is this an open world game?
How Big is the Map?
How Big is the Map? 24 gün önce
@BRAWLER Ok, and is it also an open world game with a map?
BRAWLER
BRAWLER 25 gün önce
Survival Game
Sandresib
Sandresib 25 gün önce
Abi Yanında Kamyon Olsa Oakadar Eşya Taşıyamassın
Umut barış Mengüloğul
Umut barış Mengüloğul 25 gün önce
Oyun bedava mı?
Adam Oynuyor
Adam Oynuyor 26 gün önce
Oyun çok iyi
Emre Karakoç
Emre Karakoç 26 gün önce
Mobil i oyun
Erzurum survival
Erzurum survival 26 gün önce
Çok teşekkür ederiz destekleriniz için. 🤗🤗
ERSOYES OYUN
ERSOYES OYUN 27 gün önce
çok güzel bir oyun bence
vodkalı yumurta
vodkalı yumurta 28 gün önce
34.20 ben korktum lan
Arda Ersoy
Arda Ersoy 28 gün önce
abi caminin çatısına çıkmak için mezarlıga git EL FATİHA oku çıkıyosun. Begenin görsün.
Oyun Kolu
Oyun Kolu 29 gün önce
Tek bendemj donuyo amk videosu
RO-GHOUL YAĞIZ
RO-GHOUL YAĞIZ 29 gün önce
murat abi evi soydu xd
Gurbet Balı
Gurbet Balı 29 gün önce
burda -19 olsa kıyamet kopardı çünkü çok soğuk
Gurbet Balı
Gurbet Balı 29 gün önce
Bu oyun telefondan oynana biliyormu çok güzel gerçekten
Eren YEAGER
Eren YEAGER Aylar önce
saz kime girdi
Sedef Çimen
Sedef Çimen Aylar önce
ERZURUM OLDUĞUNU GÖRÜNCE KOŞA KOŞA GELDİM SONUÇTA ERZURUMLUYUM❄️❄️❄️❄️⛄️⛄️⛄️🌨🌨🌨⛷⛷⛷🎿🎿🎿🏂🏂🏂🏔🏔
Ertaç GÜLSOY
Ertaç GÜLSOY Aylar önce
34:19 korktum lan
Arda Coban
Arda Coban Aylar önce
Tonguçtan sonra gelenler 👇 👇 👇
Resul Canpolat
Resul Canpolat Aylar önce
Erzurum oyunun da domuz etimi yiyecek
İremsu kavut
İremsu kavut Aylar önce
Bende Erzurumluyum oyunu gördüm şaşırdım
Furkan Öztürk
Furkan Öztürk Aylar önce
kare hızı bi banamı düşük geliyor
rezaa
rezaa Aylar önce
Erzurum
Enes Koparan
Enes Koparan Aylar önce
Oyuna ne gerek vardı asgari ücretle işe girin yeter
Furkan Kaptan
Furkan Kaptan Aylar önce
Gorunqtu cok koqtu hareketlerde buda isine saygiyi gosteriri
Atlas Murat Bilgili
Atlas Murat Bilgili Aylar önce
bi bok anlamadım
Anybody İ t w
Anybody İ t w Aylar önce
The long dark misali chhchc
V for Vendetta
V for Vendetta Aylar önce
Guzel oyun fena değil
Dilara yegin
Dilara yegin Aylar önce
Erzurum lular beğensinn
Erhan Koç
Erhan Koç Aylar önce
varol :D AF:DSF
faruk the baba
faruk the baba Aylar önce
Küfür etmeden oyna
Fuat kerem Açıkgöz
Fuat kerem Açıkgöz Aylar önce
Oyunu nerden indirebilirim telefondayım ve android lütfen yardım edin
Katil Patates
Katil Patates Aylar önce
android de yok ve oyun erken erişimde pc Mac linux
Aynur Yıldırım
Aynur Yıldırım Aylar önce
linkini atarmısın
Sudenur Kisa
Sudenur Kisa Aylar önce
Oyunun ismi ne bilen varmi
Katil Patates
Katil Patates Aylar önce
başlıkta yazıyor okuma yazma biliyorsan tabi
Murat Okçu
Murat Okçu Aylar önce
Hangi oyun
Katil Patates
Katil Patates Aylar önce
başlıkta yazıyor okuma yazma biliyorsan tabi
ALLAH TEKTİR O SAMETTİR
ALLAH TEKTİR O SAMETTİR Aylar önce
el fatiha denince okuyanlar
BERAT YİLMAZ
BERAT YİLMAZ Aylar önce
İyki Erzurum luyum
Furkan Taşgur
Furkan Taşgur Aylar önce
oyun içi şeyler için Allah aşkına diye dua edilmez
Furkan Taşgur
Furkan Taşgur Aylar önce
inşallah lafı öylece yersiz gereksiz kullanılmaz
Ferhat Oral
Ferhat Oral Aylar önce
Murat çok ayıp ediyorsun ben sökeliyim kardesim beğenerek izliyordum lakin izlemem artık
Ferdi Sabanlı
Ferdi Sabanlı Aylar önce
Dünyanın en sıkıcı oyunu olabilir
Oyun Kumandası
Oyun Kumandası Aylar önce
Murat artık askere git Murat! #murataskeregit #askeregitmurat #geltezkeregeltezkere
Adem Aydemir
Adem Aydemir Aylar önce
Burat abi GF'ye ne oldu
OLD ᏒᏒᏗᏒᏋጀᏕ
OLD ᏒᏒᏗᏒᏋጀᏕ Aylar önce
the long darkın aynısı bu bi kere özentilik yapmayak ya
WOCCO
WOCCO Aylar önce
NE GÜZELDE ÇAKMA OYUN YAPMIŞ BİZİMKİLER
Burak Aksakal
Burak Aksakal Aylar önce
Bizim ilçeyede gel Pasinler hasankale
Yazoo
Yazoo Aylar önce
Oyun online mı
Atlas Murat Bilgili
Atlas Murat Bilgili Aylar önce
yok
Ahmet Yaşar
Ahmet Yaşar Aylar önce
Abi camiye giriliyor
Civan Çınar
Civan Çınar Aylar önce
Ayıp bir efekt koy
Civan Çınar
Civan Çınar Aylar önce
Çok küfür ediyorsun
Ümit Can
Ümit Can Aylar önce
TRshowrlerin alayına kaç tl oyna diye para verdiniz inişde onu söyle oyun tutulsun diye. 😀😂
Muhammed Ali
Muhammed Ali Aylar önce
meryem ablayı izleyip senin kanalına girince nasıl bir ayıyı takip ettiğimi anladım.
Halil Kaya
Halil Kaya Aylar önce
Sökeye laf etme lan 😂
BİR DEĞİŞİK
BİR DEĞİŞİK Aylar önce
trshow.info/watch/GOY5o72kjYs/video.html Oyunun muziğine linkten ulaşabilirsiniz.
Shshwh Heheh
Shshwh Heheh Aylar önce
Küfür etmeden adam gibi konuşsana küçük cocuklarda izliyor olabilir
gk oyun
gk oyun Aylar önce
Kastamonu bizde kastamonuluyuz kastamonu ayısı dedin
Alaattin Acar
Alaattin Acar Aylar önce
Erzurum 'dan selamlar
Alaattin Acar
Alaattin Acar Aylar önce
Erzurumdan selamlar ben erzurum da yaşıyom
Abdullah Deniz
Abdullah Deniz Aylar önce
Yav bunu nasıl indiriyonuz ben Steam e baktım daha çıkmamış
Emirhan Kayanoğlu
Emirhan Kayanoğlu Aylar önce
Tugay abide oynamıştı Biri chatte "ERZURUMLU OLDUĞUM İÇİN ÇOK ŞANSLIYIM" demiş Tugay gök "AY GXTÜM" DİE cvp verir msnsndjsksıebejdoejodır3
Hakan Cetrefli
Hakan Cetrefli Aylar önce
Ben ERZURUM LUYUM ZATEN
Muhammed Ali
Muhammed Ali Aylar önce
afferim bekle evine gelicem madalya takıcam
oyun klup pro oyun
oyun klup pro oyun Aylar önce
Oyun daha gelmedimi hiç bit yerde yok çünkü
Muhammed Ali
Muhammed Ali Aylar önce
kardeş steam diye bir oyun platformu var
Yusuf Tangaloğlu
Yusuf Tangaloğlu Aylar önce
Yabancı yapımcılar yapsa modarötöründen tut çaycısına kadar bahsediyorlar ama Türk yapımcılar olduğu zaman neydü belirsiz oluyor yazık
SametK
SametK Aylar önce
Çöp
Muhammed Ali
Muhammed Ali Aylar önce
şarkıları kötü sadece
Ömer Erdoğan
Ömer Erdoğan Aylar önce
Murat abi caminin çatısında göktaşı var
ALIZZ YT
ALIZZ YT Aylar önce
Hic bit rus youtuber camiye girmedi
ExcudoS
ExcudoS Aylar önce
ikv oynayanlar beğensin
ARS OYUN YT
ARS OYUN YT Aylar önce
Ben almak isterim çok güzel oyunnn
JW丶 Løys
JW丶 Løys Aylar önce
Erzurumlu olan ben
JW丶 Løys
JW丶 Løys Aylar önce
@Muhammed Ali oha aaaaa
Muhammed Ali
Muhammed Ali Aylar önce
woow çok şanslısın kardeşim
Tü RK
Tü RK Aylar önce
Keske multiplayer olsa
Atlas Murat Bilgili
Atlas Murat Bilgili Aylar önce
@Muhammed Ali sanane
Muhammed Ali
Muhammed Ali Aylar önce
git gta san andreas oyna laa
Ryda'Beat
Ryda'Beat Aylar önce
Ulan The Long Dark çekmedin yıllarca ama milli olunca Erzurumu çektin :D Erzurumdan sıkılırsan The Long Dark'ı da çekermisin?Erzurumda sıkılmazsan The Long Dark'ta hiç sıkılmazsın
ÇOCUKCA ÇOCUK
ÇOCUKCA ÇOCUK Aylar önce
ERZURUM HINISTAN SELAM OLSUN
RAUF RAUF
RAUF RAUF Aylar önce
Bi bok oyun değil. Emeğine yazık
Çağan Çalışkan
Çağan Çalışkan Aylar önce
Erzurumlu olanlar1+
Muhammed Ali
Muhammed Ali Aylar önce
kendine niye like atıyon lan mal xd
saka mi bu? '
saka mi bu? ' Aylar önce
Erzurumlular butonu
Muhammed Ali
Muhammed Ali Aylar önce
0 like awerdfaerasrfafs
HAN GAME
HAN GAME Aylar önce
Erzurumlular ilke atsın erzurumluyum
Uğur Doğan
Uğur Doğan Aylar önce
Oyun gerçekten güzele benziyor
KURT SALDIRISINA UĞRADIM! - ERZURUM #2
36:05
Murat Engin Ekin
görünümler 182 B
KRALLIK SİMULASYON OYUNU!
41:47
Murat Engin Ekin
görünümler 79 B
Buray - Yüreksiz Tilki
3:48
Buray
görünümler 626 B
GECE GİZLİCE SİNEMA SALONUNDA KALMAK !
22:10
Cihan Albayrak
görünümler 668 B
AÇ SUSUZ KARDA HAYATTA KALMAK!
25:17
Orkun Işıtmak
görünümler 2,5 Mn
SURVİVOR 2021 36. BÖLÜM FRAGMANI
1:52
Survivor Türkiye
görünümler 1,4 Mn
YENİ HİTMAN GELMİŞ! - HITMAN 3 #1
47:51
Murat Engin Ekin
görünümler 93 B
ELRAENN İLE ERZURUM İLK BAKIŞ #1
1:11:17
Elraenn
görünümler 1 Mn
SINIR TANIMAYAN HİZMET MURAT PETROL! - POMPACI SIMULATOR
35:21
MURAT TİCARET İŞ BAŞINDA! - ESNAF SIMULATOR #1
45:52
Murat Engin Ekin
görünümler 276 B
YOUTUBER HAYATI SIMULASYONU - YOUTUBERS LIFE! #1
42:36
Murat Engin Ekin
görünümler 104 B
KORONAVİRÜS KARANTİNA SİMULASYONU! - SELF ISOLATION #1
44:38
Türk Yapımı Hayatta Kalma Oyunu - Erzurum
1:12:52
Teneke Kafalar Twitch
görünümler 275 B
SONUNDA BEKLENEN MOD GELDİ! - ERZURUM HİKAYE MODU #1
44:46
Buray - Yüreksiz Tilki
3:48
Buray
görünümler 626 B
GECE GİZLİCE SİNEMA SALONUNDA KALMAK !
22:10
Cihan Albayrak
görünümler 668 B
AÇ SUSUZ KARDA HAYATTA KALMAK!
25:17
Orkun Işıtmak
görünümler 2,5 Mn
SURVİVOR 2021 36. BÖLÜM FRAGMANI
1:52
Survivor Türkiye
görünümler 1,4 Mn
BUGÜN OYUNDAN KALDIRILACAK ŞEYLERİ ALDIM! Brawl Stars
9:12