SQUID GAME OYNADIK ! (Sona Kalan Kazanır!) w/

  görünümler 1,539,543

Ali Biçim

Ali Biçim

3 aylar önce

Selamlarss

Merhaba ben Ali Biçim. Son zamanlarda popüler olan Squid Game dizisini TRshow'a uyarlayarak robot rıdvan abi ve Ecenaz Üçer eşlik etti gerilimi yüksek bi video çektik. Çekerken çok eğlendiğimiz bu oyun videosunda umarım sizlerde izlerken bizim kadar eğlenirsiniz, Hepinize keyifli seyirler...

YENİ NESİL DRİNKO OYUNU OYNADIK ! : www.youtube.com/watch?v=g20OT...
RIDVAN ABİ'Yİ KÜTLETTİK ! : www.youtube.com/watch?v=-aA4a...
FARE KAPANI KUTUSUNDAN PEYNİRİ ALAN KAZANIR ! : www.youtube.com/watch?v=vw8Eg...
RASTGELE MUKBANG CHALLENGE ! : www.youtube.com/watch?v=JEOV_...
EKİP HEDİYELERİNİ BALYOZ İLE KIRDIK ! : www.youtube.com/watch?v=O_H2H...

🛎 TRshow Kanalıma Abone Olmak İçin: bit.ly/2Yp4gNo
🔭Instagram: bit.ly/2DVPDaI
📬İletişim: alibicim@welogsocial.com

YORUMLAR: 2 435
Lalin
Lalin
Nobody
Ahmet Emre Toraman
Ahmet Emre Toraman
Videonun Keyto ile başlamasını hiç beklemiyordum çok iyi olmuş, ayrıca Osman'ın ikinci etapta verdiği Korece Keyto da çok iyiydi :). Ancak videonun en iyi yeri bilye oyunuydu. Oyunculuğunuz gerçekten çok iyiydi ve bir izleyici olarak bu kısımdan çok etkilendim. Bunun dışında, Ali abinin unutkanlığı ve geçmişte çektiğiniz videoları söylediğiniz dataylar da çok iyi olmuş, emeğinize ve oyunculuğunuza sağlık :)
The Blue
The Blue
İkinizinde oyunculuk yeteneği olması
Mehmet Kemal BEREKET
Mehmet Kemal BEREKET
Ali'nin gerçekten unutkan yaşlı bir birey olması ve oyunlardaki adaletsizlikler çok iyi denk geldi.
Çağrı Özdemir
Çağrı Özdemir
Bacağı morarınca kopmuş gibi haraket eden Ecenaz'ı ikinci tur göremedik. Son sahnelerde ki drama çok iyiydi. Bence içinde mizah olmayan dramayıda gayet iyi kotarırsınız.
Emre Terkenli
Emre Terkenli
Adamlardaki oyunculuk yeteneği ortalıkta sanatcıyım oyuncuyum diye gezen binlercesine taş çıkartır son etap harikaydı...
Hakan Sağıroğlu
Hakan Sağıroğlu
Başlarken Rıdvan Abi'yi görünce haykırdım
Yusuf Efe Türkme
Yusuf Efe Türkme
Sonu aynı dizi sahnesinde gibi oldu.Bu iki adamın müthiş oyunculukları var.youtubede harcaniyorlar
Alihan
Alihan
Abi son etapda adamlardaki oyunculuk harbi efsane ya dramatik Efsane moruk onca filim sahnesi izledim gördüm ama Mesut gibi Ali gibi oynayan yok ALLAHA EMANETSİNİZ güzel İnsanlar ❤️
busra sen
busra sen
Rıdvan Bebek hayatımda gördüğüm en iyi karakter ahahahah asla harcanmamalı. Yurtdısına animasyonunu, filmini, dizisini satmalıyız
eren music
eren music
Mesut'un oyunculuğuna diyecek tek kelime yok fakat Ali Biçim'de harikulade oynamış son sahneyi :)
Turhan Tekin
Turhan Tekin
Mesut son sahnede çok iyi oynadı be adamın gözleri yaşardı harbiden
Oğuzhan Şafak
Oğuzhan Şafak
Her misket oyunu sahnesinde duygulanıyom çok iyi bi bölümdü
Eren Aytaç
Eren Aytaç
Mesut'un Oyunculuğu gerçekten üst seviyede youtube da içerik üretiyor diye yeteneklerini yok saymıyor misket oyununu Orjinal ses ile izledik sanki kulağıma geldi HELAL SİZE GAMBOLAR
Burak Körpe
Burak Körpe
Mesut tamamen bir oyuncu harikası o duyguyu sonuna kadar verdi helal olsun
Gökhan Özcan
Gökhan Özcan
Bu işin hakkını veren nadir çiftsiniz iyiki bu ülkede yaşam serüveninizi sürdürüyorsunuz bu genç neslin size ihtiyacı var bütün çektiğiniz youtube videolarınız eğlendirirken düşündürüyor düşündürürken bizlere ilham verip hedef gözettiriyor ve hiçbir zaman pes etmememiz gerektigini öğretiyor iyiki @alibiçim iyiki @mesutcantomay Allah sizleri başımızdan eksik etmesin.
Savas Bilgin
Savas Bilgin
Muhteşem bir sondu gerçekten siz bu işin ustasısınız👌
Kağan Demir
Kağan Demir
Bu dizi fikri Ali'yle Mesut'un aklına gelse daha duygusal oynayabileceklermiş helal olsun 🥺👏👏
Vusal Elibeyov
Vusal Elibeyov
Sonu duygulandırdı yine, Mesutun da gözleri doluyo harbiden
Sinan Cem Tan
Sinan Cem Tan
Bu senaryolu sonlar çok iyi oluyor ya. Mesut hala oyunculuğunun körelmediğini Ali abi de oyunculuğu yavaş yavaş kaptığını anlatıyor. Ama daha da önemlisi ruh var be abi
ANLAT BAKALIM OYUNU ! w/ @Eda Biçim @Ali Biçim
29:48
Mesut Can Tomay
görünümler 2 Mn