YENİ MOTORUMA BAKIM YAPTIM GAZLADIM ! MotoVlog

  görünümler 134,656

Oğuzhan Muslu

Oğuzhan Muslu

2 aylar önce

►Kanalıma Hoşgeldiniz, Ben Oğuzhan Muslu bugün Yeni aldığım 2019 model cbr 1000rr motorumun amortisör keçesini değiştirdim ve detaylı bakım yaptım. Çok eğlenceli maceralı ve güzel bir video oldu. Videomu beğenmeyi ve kanalıma abone olmayı unutmayın hepinizi çok seviyorum. ❤ İyi Seyirler ❤
-
TWİTCH ► www.twitch.tv/oguzhanmuslu0
-
OM ürünler ► omfarki.com
-
Discord Sunucumuz ► discord.gg/CN9wSVRmJw
-
İş sorguları için : oguzhanmusluresmi@gmail.com
-
KANALA ABONE OL : goo.gl/YBgDgi
-
İnstagram ► bit.ly/2EwJe5X
-
MotoVlog Serisi : goo.gl/7YW28X
-
Eğitim videosu

YORUMLAR: 464
Egemen Karadayı
Egemen Karadayı
KRAL HELE ŞÜKÜR ♥️
ExpelScurb
ExpelScurb
Okuldan sonra o yorgunluğun üstüne gelen o güzel bildirim 🥰 özletme be kral
Orhan Demir
Orhan Demir
Bildirim geldiği gibi burdayız abim ALLAH yolunu açık etsin kaza bela vermesin.
catlvs
catlvs
Maşallahı var motorun, isteyen herkese nasip olur hayalinde ki inşallah 💙💙
MHT 51
MHT 51
Hem tamirde hemde sürerken motorun hakkını veriyosun OMhup👑
MONEYmoneyMoney
MONEYmoneyMoney
Bakım modifiye videoları çok zevkli oluyor motor önemli değil bu arada 😁
Doğukan Tirman
Doğukan Tirman
Adam seviyor bu işi hasta ya her aldığı motora emek sarf ediyor seviliyorsunn krall
Yağız Efe
Yağız Efe
Allah kaza bela vermesin güle güle kullan abim
Yakup Aşgabat
Yakup Aşgabat
Evet öğretici bilgiler her daim olmalı.motorcularin kralı Muslu ✋
OĞUZ KAAN ÖZBEK
OĞUZ KAAN ÖZBEK
Özlettin abim kendini seviliyorsun❤️
Zamiq zade
Zamiq zade
Seviliyosun abim allah herkese böyle bir motor nasip etsin ve allah senin üstünde olsun allah kaza bela vermesin abim seviliyosun
suprem esem
suprem esem
bütün moralim alt üst olmuşken tüm oyusbu cucukları ustume gelıyorken senı gormemle hepsi gitti kral
Efe can Kardaş
Efe can Kardaş
Abi yine efsane bir video olmuş seviliyorsun kazasız belasız 🖤🧿
Toprak Ülker
Toprak Ülker
Allah kasasız belasız oğuzhan abi seviliyosunnnn💥💥
Enis Okat
Enis Okat
Kesinlikle en iyi şeyi yaptın abs yi iptal ederek gerçekten çok geç durduruyor motoru fakat herkese tavsiye etmem tabi ki sadece çok iyi bilene. Fakat bunu da kulak arkası yap sadece sola kayan arabalar değil ne kadar cisim varsa yollar da bizim düşmanımız. Kedi, köpek, arı, sinek, ve en tehlikelisi insan oğlu birden kapıyı açıp sigara külünü döken ve niceleri. CIBIR Tam bir güzellik Maşallahı var Onunla bence uzun zaman güzel vakit geçirmeni temenni ediyorum hayat çok güzel özellikle CIBIR la olunca. En iyi motorcu her zaman Torununu CIBIRI sevdirip öğretip arkasın da onu gezdirebilen Motorcu dur...
SÜÜÜÜÜÜÜ
SÜÜÜÜÜÜÜ
eski aynasız siyah cbr 250 ile İstanbul parkta hakan abiyle teker yaptığınız günleri özledim
Kuzey
Kuzey
bu işin vakkosusun kardeşim allah kaza bela vermesin
Enes Yılmaz
Enes Yılmaz
Özlettin abi kendini bu arada emeğinin karşılığını veriyosun
Mars
Mars
arkadaş ne güzel ya :D baştan sona söküp tekrar takabiliyosun valla helal olsun reis
Mrismail0721
Mrismail0721
Abi seni gibi motorcu zor bulunur ❤️ ❤️