Dünya Bilek Güreşi Şampiyonu’nu Sakın Seçme!

  görünümler 700,947

OHA diyorum!

Aylar önce

Bu videoda arkadaşlarımızın önünde 4 kapı ve bu kapıların arkasında da bilek güreşi yapacakları 4 rakip var. Yanlış kapıyı seçerlerse Dünya Şampiyonu Esra ile bilek güreşi yapmak zorundalar. Kazananların 100'er TL ödül aldığı kapışmada bakalım Esra'yı yenebilen olmuş mu? :)
Çelik Bilek Esra'nın sosyal medya hesapları:
İnstagram: @celikbilek25
TikTok:@celikbilekofficial
Facebook: Çelik Bilek
Bu kanalımızda da çok eğlenceli videolar var:
► Yapyap: trshow.info

YORUMLAR
Çelik Bilek
Çelik Bilek Aylar önce
Sosyal medya hesaplarıma bu adreslerden ulaşabilirsiniz! 👊🦁💯🇹🇷 İnstagram: @celikbilek25 TikTok:@celikbilekofficial Facebook: Çelik Bilek
beye fendi
beye fendi 29 gün önce
Tıktok ne :(
Emre Albaş
Emre Albaş 29 gün önce
🖤🇹🇷
Buğra Erkmen
Buğra Erkmen 29 gün önce
Benim yprum niye senden cok tutöuş onu anlamadım
Oyun Treni
Oyun Treni Aylar önce
ADAMMMMM ILK LIKE LAYIN
Gülsena
Gülsena Aylar önce
Maşallah 🙏💪
Okan Özel
Okan Özel Gün önce
8:36 melih kirmizi hulka donuşuyor
berkan Enes ün
berkan Enes ün 29 gün önce
3 yıl önce 4 milyon kusur işlenmiş
Araz Eyvazov
Araz Eyvazov 29 gün önce
Melihde boynu bükük çıklyor😂😂😂😂
Çiçek Özdemir
Çiçek Özdemir 29 gün önce
Çok iyi bir video çelik bilek...
【HLλ】
【HLλ】 29 gün önce
yenmenin yolu basit iki elinide kes easy
Toprak Camekan
Toprak Camekan 29 gün önce
🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷 Türk'ün gücünü herkes görecek
Parodisel Animasyon
Parodisel Animasyon 29 gün önce
6:52 Esra: NOLUYO LAN
Recovery
Recovery 29 gün önce
Terminatör gibi 🦾
FortySix-B
FortySix-B 29 gün önce
güçlü kadın
Hasan Kağan Gölbaşı
Hasan Kağan Gölbaşı 29 gün önce
Kapak fotoğrafında 3 yazısını saçını sandım yaww😂😂
TURKİSHLEGO 1
TURKİSHLEGO 1 29 gün önce
6:53 Çelik bileğin kapıdan çıkarken ki hali jsjsjsjskkamansnsnjsja
CharyS
CharyS 29 gün önce
8.37 nıtro basmıs supra gıbı aq jeadjaedeajd
Azize AKŞAHİN
Azize AKŞAHİN 29 gün önce
Sevgilisinin bileğini kıran bir çocuk vardı aklımdan o video çıkmadı bitene kadar fjdnfjnekdmekd
Kenann Jpxfrd
Kenann Jpxfrd 29 gün önce
8:36 1canla ace atmışımdır
Hamid Dadashov
Hamid Dadashov 29 gün önce
İkinci kez izleyene kadar erkek biliyodum:)
disslikci genç
disslikci genç 29 gün önce
Esra kendi kanalını aç artık
Gülşah karaca
Gülşah karaca 29 gün önce
2:14 mesele kazanmak değildi asıl mesele sevdiğinin elini tutabilmekti
GHOST FIZZY
GHOST FIZZY 29 gün önce
8:34 ulti attı melih aq xD
AD
AD 29 gün önce
EMEYZING
mesut özlem
mesut özlem 29 gün önce
melih abi kıyafetin aynı ortaklar lahmacun kebap salonundaki garsonların kıyafeti gibi olmuş melih abi bana ordan 2 az acılu lahmacin asdasfasfasf
Efe Albayrak
Efe Albayrak 29 gün önce
08:37 melih ries yavaş naptın bea
mrc ylmz
mrc ylmz 29 gün önce
13 : 52 DE O NE GULUSYA :D
mrc ylmz
mrc ylmz 29 gün önce
CELIK BILEK CELIK BILEK DEDINIZZDE DEMIR DEMIRI KESER DERLER SUK REDIN BILEGINIZ KOPMADI :d
alex mersel
alex mersel Aylar önce
13:39 hepinizin parmağım diye bağırması 😂😂😂
aşıl ile ziya
aşıl ile ziya Aylar önce
11:26 Kemal'immyapmaaz
Kerem Koçyiğit
Kerem Koçyiğit Aylar önce
Çelik bilek sporcuları Kemal de başta şeymayı seçerek bizi gururlandırdı hehe
Sila Kücük
Sila Kücük Aylar önce
Kemalin kolu bu cekimden sonra mi alçıya alindi acaba 😅😅
Yusuf Akyüz
Yusuf Akyüz Aylar önce
Püğ erkekliğinizden utanın 10 bilek 1 bileği indiremedi
Mert Sütçü
Mert Sütçü Aylar önce
Kemal ❤️ şeyma Yakışıyolar
Hicran Yalova
Hicran Yalova Aylar önce
Helal olsun çelik bilek. Psikolojik baskıları bence çok etkileyici.
Sebo German
Sebo German Aylar önce
Mehli abi dönerci gibi giyinmişsin
JrapS
JrapS Aylar önce
bu kızın evine hırsız girerse geçmiş olsun :D
Onay Kürsesi
Onay Kürsesi Aylar önce
Kemal başkanla karşılaşsa süper olur bahisleri alalım Kemal1.70 Başkan2.0
Prof Link
Prof Link Aylar önce
dunya erkek bilek sampiyonuyla turk olan bide celik bileki kapistirin
XCraker `
XCraker ` Aylar önce
Gujlu kadin 😳😳😳
AHMET TALHA ACAR
AHMET TALHA ACAR Aylar önce
Beni beden hocamdı kendisi eskiden ortaokulda 2019 yılında
yahya reiss
yahya reiss Aylar önce
2:41 kemalin elinin havada kalmasına üzüldüm yaa
ahmet ünal
ahmet ünal Aylar önce
6:50 Rıdvan Abi zannettim
Mücahit Bozkurt
Mücahit Bozkurt Aylar önce
Şeyma nın profil fotosu liseden mi kalma :) birde melihi yenerim diyor o ayrı konu
Onur Ömür
Onur Ömür Aylar önce
Şeymanın elini tutmak için aradığına yemin edebilirim ama kanıtlayamam. 1:35
Bahadir Alptekin Tektas
Bahadir Alptekin Tektas Aylar önce
Melih o kilik ne pidecide komi
Emre Demir
Emre Demir Aylar önce
Asin bayraklari 🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Selim
Selim Aylar önce
2:54 efsane espri :)
Furkan Kılıç
Furkan Kılıç Aylar önce
🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Emre Çalışkan
Emre Çalışkan Aylar önce
Çelik bileği vucüt geliştiricilerle kapıştırın
Cavid Həsənov
Cavid Həsənov Aylar önce
Esra abla bence czn burakdan örnek alıyor
EMIN DEMIR
EMIN DEMIR Aylar önce
HADİ ŞAMPİYONA YENİLİRSİNİZ ANLARIM AMA BENSUYADA YENİLİNMEZ YANİ
Osman Aydın
Osman Aydın Aylar önce
8:35 nası
Bilal Altunç
Bilal Altunç Aylar önce
Kemalim yaptı öyle şeyler 😂😂
murat baba 1000 aq önder
murat baba 1000 aq önder Aylar önce
Abilerim eara 5 şe 1olmaz 100 se1
murat baba 1000 aq önder
murat baba 1000 aq önder Aylar önce
Melih abi ben aliosman önder nasilsiniz esra ni nasil kaybetıniz ya
Alfonso Tiranzo
Alfonso Tiranzo Aylar önce
Melih abpi şeyma hariç herkese yenildi
Mehmet Ali Kaynak
Mehmet Ali Kaynak Aylar önce
Güçlü kadının tanımısın be ablam heryerde temsil ediyosun ülkemizi helaaallll
erturk aktalay
erturk aktalay Aylar önce
Melih lahmacuncudami calismaya basladi 😃
Ebrar Yiğit
Ebrar Yiğit Aylar önce
Keşke bı gün şöyle bildirim gelseydi kemalle seyma sevgili oldular diye
Ebrar Yiğit
Ebrar Yiğit Aylar önce
Keşke bı gün şöyle bildirim gelseydi kemalle seyma sevgili oldular diye
Ebrar Yiğit
Ebrar Yiğit Aylar önce
Artık sevgili olsanız ikinizde birbirinizi sevyonuz yani sizden bahsediyom kemal seyma
Doğukan Sonay Gaming
Doğukan Sonay Gaming Aylar önce
Melih abiden beklemezdim ya :D reis :) qgyqyw .
Robot_Tavuk
Robot_Tavuk Aylar önce
8:37 Melih Abi Kabız Olduğunda 🤣🤣🤣
AbraNaxs
AbraNaxs Aylar önce
Yalnız adam fena türkiye de hiç yenilmemek ne
PixeLManTR • 15 years ago
PixeLManTR • 15 years ago Aylar önce
3:00 sol sağ farketmez çelik bilenk affetmengz. .d
Ilyas Kurt
Ilyas Kurt Aylar önce
3 kere dünya şampiyonu olmuş ablamıza tebrikler. Bu arada Şeyma'nın Bensu'yu zayıf görüp üst üste 2 kere kaybetmesi ve ardından Bensu'nun Melih'i de yenmesi de çok iyiydi. :D
Beren Özkan
Beren Özkan Aylar önce
Şeymanın fotoğrafını yenileyin orda çok güzel durmuyo aslında güzel kızı yamultmuşsunuz jsjdjdjdjjcjfjdj
Sercan Gürel
Sercan Gürel Aylar önce
6:15 saniyede kemal kopya veriyor şeymaya
Muhammed Hanzala UYAR
Muhammed Hanzala UYAR Aylar önce
8:35 Melihin bağırması hahaha🤣🤣
Ömer Turan
Ömer Turan Aylar önce
8:36 Melih abi herhalde Serdar başkan gelmeden önce doping aldı DLDLGJGFKDJDSH
Tayfun tay
Tayfun tay Aylar önce
Kardesm benm celil bilek herzaman basarılı ol👍
TF E
TF E Aylar önce
13:10 sanki biri osurdu ama xhszhshxu
Insta Eliyeva
Insta Eliyeva Aylar önce
🇹🇷🇦🇿
EfeSenpaii
EfeSenpaii Aylar önce
esra ablayı gel sana 500 tl verelim diye çağırmışlar asdasdadsadsdadsads
Ahmet Bektemir
Ahmet Bektemir Aylar önce
8.34 Melih sanki çi köfte yemiş gibi sıçiyo
Ali Turan
Ali Turan Aylar önce
TURKIYE CELIK BILEĞI DESTEKLIYORUZ HARBIDEN MAKINE ILE CELIKLE ITSELER MAKINE ZORLANIR BELKIDE ALIR ESRA ABLA KADINDIR BIDE KADIN OLASA +1 LIYO
Enes Öksüz
Enes Öksüz Aylar önce
8.37 bebek doğdu
Saadet Tuygun
Saadet Tuygun Aylar önce
Şu kemalle Şeymayı evlendirin gitsin ya frikik vermeyin artık
Yiğitcan Fidan
Yiğitcan Fidan Aylar önce
Esra vs shereed brothers düellosunu merak ettim nedense
Aynalar Sokağı
Aynalar Sokağı Aylar önce
Çelik Bilek VS Çilek Bilek 😂😂😂😂
Umut Atlıhan
Umut Atlıhan Aylar önce
kemalin yeni sev çıktı
Furkan Yiğit
Furkan Yiğit Aylar önce
melih abi öncelikle güzel video olmuş tebrik ederim. adım furkan soyadım yiğit ankarada yaşıyorum 17 yaşındayım iddialıyım bilek güreşindd yenemediğim kimse kalmadı sizede meydan okuyorum.
NİHAT E
NİHAT E Aylar önce
Ben aydın da 60 kilo da 1 ci oldum
Ozan Özdemir
Ozan Özdemir Aylar önce
Esra abla egem spor dan ben ozan hatırladınmı beni sizin büyük bir grubunuz vardı bizim spor salonumuza geliyordunuz babamın adı hakan zafer özdemir spor salonu adı egem spor başarılarının devamını dilerim 💯👍
Yiğit Ulusoy
Yiğit Ulusoy Aylar önce
Bensu çok enerjik videolarda sürekli olmalı. Çok tatlı ve güzel :)
Ozan Özdemir
Ozan Özdemir Aylar önce
Merhaba deneme 1
Enes Döner
Enes Döner Aylar önce
8:35 de kemalin tepkiyi izleyin
Ozan Özdemir
Ozan Özdemir Aylar önce
Esra abla
Bensu Yildirim
Bensu Yildirim Aylar önce
Bensu ablaa daha çok videolarda olsa
Ceyhun Ceyhun
Ceyhun Ceyhun Aylar önce
Bensu çok güzel her videoda olsun inşallah
Kudret Çiçek
Kudret Çiçek Aylar önce
Melih e karşı
Dogukan Demirci
Dogukan Demirci Aylar önce
Net kazanırım bu arada djdjd
Doğa Horoz
Doğa Horoz Aylar önce
8:37 🤣🤣😂😂
bero oyunda
bero oyunda Aylar önce
Ben bunu tiktokta gördüm
Bülent Karaman
Bülent Karaman Aylar önce
Kadının gücü bu işte 😂😂
Göktuğ GaminG
Göktuğ GaminG Aylar önce
Tiktoktan haberi olanlar sende hoşgeldin knkm
Mert Bulut
Mert Bulut Aylar önce
Gelecegin czn Buragi ESRA
Berk Çelik
Berk Çelik Aylar önce
8:37 melih abi hulk a dönüşüyo
Damla Kale
Damla Kale Aylar önce
1:09 Kemal: kabinden şeymayı seçmek istiyorum çünkü en güçsüzü o. Biz: Seymanın elini tutmak için bahanee Jsjsjsjdhdwhskshsgejslsgeugeb😂😂
İlyas Efe Öztürk
İlyas Efe Öztürk Aylar önce
Video nun %90 ı Aaaaaaaaa
Müslüm Cagala
Müslüm Cagala Aylar önce
Helal olsun
KADRULLAH ÇALIK
KADRULLAH ÇALIK Aylar önce
Sonunda eski video lar geri geldi oley Zaten yemene yemek yiyodun yaa yeter
Özgür Yüksel
Özgür Yüksel Aylar önce
8.36 kabız olmuşumdur
BTS (방탄소년단) 'Life Goes On' Official MV
3:51
Big Hit Labels
görünümler 142 Mn
Tekin Emniyetten Kimin Torunuyla Sevgili Oldu? 246. Bölüm
9:42
Kefaret 1. Bölüm
1:48:57
Kefaret
görünümler 937 B
BUZ HAPİSHANEDEN SON ÇIKAN KAZANIR!
22:10
Alper Rende
görünümler 2,2 Mn
700TL Bisiklet vs. 140.000TL Bisiklet! (#SonradanGörme)
24:04
GÖZLER TAMAMEN KAPALI GÖRMEK! (SİLİNEN VİDEO)
19:10
Güldür Güldür Show - 242.Bölüm
1:48:32
Güldür Güldür
görünümler 1,2 Mn
Kaç Paraya Yersin?  -  Sokak Yemekleri
41:41
YAPYAP
görünümler 1,5 Mn
Konuşanlar 15. Bölüm
1:16:53
Konuşanlar
görünümler 5 Mn
BTS (방탄소년단) 'Life Goes On' Official MV
3:51
Big Hit Labels
görünümler 142 Mn
Tekin Emniyetten Kimin Torunuyla Sevgili Oldu? 246. Bölüm
9:42
Kefaret 1. Bölüm
1:48:57
Kefaret
görünümler 937 B
ADANA'DA  YARIM İNSAN ŞAKASI ! @Ali Muhsin Atam
25:48
Arka Sokaklar 567. Bölüm Fragmanı
0:54
Arka Sokaklar
görünümler 843 B
Gönül Dağı 6. Bölüm Fragmanı
0:48
Gönül Dağı
görünümler 1 Mn
SOĞUK VS SICAK YEME CHALLENGE!!
22:04
BROZ
görünümler 379 B