Çukur | Çukur'da Timsah Var!

  görünümler 502,405

Çukur

Çukur

3 aylar önce

Bu dizi ve çok daha fazlası puhutv'de → puhutv.com/cukur-detay?...

Çukur'a Abone Olmak İçin → bit.ly/cukur-dd-sub

İstanbul'un suçla özdeşleşmiş mahallesi Çukur'un kontrolü Koçovalı ailesinin elindedir ve ailenin kendine göre kuralları vardır. Bu kurallardan bir tanesi de uyuşturucu yasağıdır. Çukur'da uyuşturucu üretilmez, kullanılmaz, satılmaz. Fakat oyuna yeni dahil olan bir grup bu yasağı delmeye kararlıdır. Önce Koçovalılarla anlaşma yoluna giderler, olmayınca ise var güçleriyle mahalleye ve aileye saldırırlar. Tam aileyi diz çöktürdüklerini düşündükleri sırada öngöremedikleri bir gelişme olur. Kartlar yeniden dağıtılacaktır.

Yamaç kendini sadece kendi istediği gibi yaşamaya odaklamış, yarını düşünmeyen genç bir adamdır. Bir gece kendisi kadar, yaralı, tehlikeli ama bir o kadar da güzel bir genç kadınla tanışır. Kadının adı Sena’dır. Kısa sürede birbirlerine aşık olurlar ve evlenirler. Yamaç’ın Sena'ya söylediği gibi "ölene kadar mutlu" yaşayacaklarını düşünen genç sevgililerin arasına Yamaç’ın geçmişte bıraktığını düşündüğü ailesi girer. Sena, Yamaç’ın peşinden bu ailenin içine girerken ikisi de hayatlarında bir daha hiçbir şeyin eskisi gibi olmayacağını bilmemektedir.

Yönetmen: Sinan Öztürk
Senaryo: Gökhan Horzum, Damla Serim
Yapımcı: Kerem Çatay
İdari Yapımcı: Yamaç Okur
Müzik: Toygar Işıklı
2. Yönetmen: Barbaros Bilgin
Görüntü Yönetmeni: Tolga Kutluay
Sanat Yönetmeni: Oya Köseoğlu

OYUNCULAR
Yamaç: Aras Bulut İynemli
Sultan: Perihan Savaş
Cumali Amca: Müfit Kayacan
Vartolu: Erkan Kolçak Köstendil
Aliço: Rıza Kocaoğlu
Cumali: Necip Memili
Efsun: Damla Sönmez
Akın: Burak Dakak
Damla: Hare Sürel
Emmi: Kadir Çermik
Ayşe: İrem Altuğ
Saadet: Boncuk Yılmaz
Medet: Mustafa Kırantepe
Metin: Cem Uslu
Meke: Aytaç Uşun
Murtaza: Ferit Kaya
Nedim: İlkay Akdağlı
Feyyaz: Erdağ Yenel
Cennet: Aylin Engör
Seher: Begüm Akkaya
Yasmin: Gamze Doğanoğlu

YORUMLAR: 253
Lieu de Divertissement
Lieu de Divertissement Gün önce
0:34 saçma ego
Koral İn The Yargı Machine
Koral İn The Yargı Machine Gün önce
Sultandan sonra dizinin en gereksiz karakteri cumalinin karısı.
Ömer Doğukan Bilen
Ömer Doğukan Bilen 15 gün önce
Şu saçma karekterlere ne gerek vardı azere bile gerek yoktu baykali geri getiremediniz erdenetleri 2. Sezonda getirin 4. Sezon tamamen kopukluklarla doluydu senaryo çorbalıgindan
Furkan Aslan
Furkan Aslan 2 aylar önce
İyi ki timsah Celil rolü için Mehmet Ali nuroğlu gelmedi çünkü biraz daha psikopat rollerin adamı bu gelen adam biraz daha komedi olduğu için gelmesi iyidi
Salih Soylu
Salih Soylu 2 aylar önce
Karakter biraz hor kullanıldı ama oyunculuk harikaydı. Tebrik etmek gerek.
Atom Karınca
Atom Karınca 2 aylar önce
Bu karekteri harcadınız
Aslıhan Acar
Aslıhan Acar 2 aylar önce
Ey ahali zombi mahali ...
Усмонали Исмоилов
Усмонали Исмоилов 2 aylar önce
( * * * )
Zaur Hasanov
Zaur Hasanov 2 aylar önce
Amca iyi konuşdu
Məmmədbağır Dünyamalıyev
Məmmədbağır Dünyamalıyev 3 aylar önce
Yamaçın gözü yaşlı😁
Kim Olduğu Belli Olmayan
Kim Olduğu Belli Olmayan 3 aylar önce
Şu damla ya oldum olası çok uyuz oldum, keşke o ölseydi
Ömer Genç
Ömer Genç 3 aylar önce
3:34😂😂
Hasan Hüseyin ÇETİN
Hasan Hüseyin ÇETİN 3 aylar önce
O anasının sorunu dediği yerdeki alfalık
Osman Kingir
Osman Kingir 3 aylar önce
Adami engellediler.cok öne cikiyodu engel oldular süper rol rol yapiyodu celil.
Bahar Gokhan
Bahar Gokhan 3 aylar önce
Timsah yaa❤❤❤
Kcr09
Kcr09 3 aylar önce
bu sahneyi sildiler bir ara neden yamac tan daha cok tutuldu ve timsahi kedi yaptilar ve bitirdiler!!! adam rolunun hakkini veriyordu adamin hakkini yediler
Baran Gün CANKAN/ABB
Baran Gün CANKAN/ABB 3 aylar önce
Damla gibi aklı başında zeki kadınların hastasıyım yemin ederim 🙏
palyaço yunus
palyaço yunus 3 aylar önce
Arıktan sonra harcanan karakterlerden biride bu sonra çağatay en son kulkan
Cem Uzun
Cem Uzun 3 aylar önce
O anasının problemi o zaman 😂😂
Uğur Atik
Uğur Atik 3 aylar önce
Şarkısı ve karakteriyle müthiş oyunculuk
Uğur Atik
Uğur Atik 3 aylar önce
Başlı başına dizi olacak karakter
Sinan Demir
Sinan Demir 3 aylar önce
ÇUKURUN EFSANELERİ 1-AZER 2-AKIN 3-SELİM 4-CUMALİ 5-TİMSAH 6-VARTOLİ
serbay ege
serbay ege 3 aylar önce
Timsah çukurun gizli efsanesi rolünü çok iyi yapıyor adeta gerçek gibi
ALİ SEVİNÇ
ALİ SEVİNÇ 3 aylar önce
Burası hangi mahalleymiş eski Sulukule gibi?
Beyefendi Baykal Bey
Beyefendi Baykal Bey 19 gün önce
Balat
emre3274
emre3274 3 aylar önce
5:24 normalde direkt oraya çukurun elemanlarının üşüşmesi lazım kimseden ses soluk yok aq bari yardıma gelen birkaç kişiyi vursalardı gerçekçi olsun diye
Memmed Qocayev
Memmed Qocayev 3 aylar önce
BU ADAM MENCE BAŞQA FILIMLEREDE ÇEKILMELI ÇOK IYI OYUNCULUQU VAR TEK ÇUKURLA BITMEMELI
Mehmet ali Savascier
Mehmet ali Savascier 3 aylar önce
Ya damla sen zaten sena olamazsın
Ramazan Çıtlak
Ramazan Çıtlak 3 aylar önce
Ooo racon en sevdiğim
boran ay
boran ay 3 aylar önce
Tatlı be timsah
LETHE
LETHE 3 aylar önce
Ulan bende zanetim ki çukura timsah mı geldi timsahlar suda yaşamıyomuydu?
OSMANLI YANİ BİZANS SİKEN
OSMANLI YANİ BİZANS SİKEN Aylar önce
😂😂😂
Mahmut Köse
Mahmut Köse 3 aylar önce
Ne diyon ewlatt senn🤣
Aras baba
Aras baba 3 aylar önce
Karıda zorlu haaaa
Bora Bilginer
Bora Bilginer 3 aylar önce
En sevdiğim sahnesiydi 😂
Denis
Denis 3 aylar önce
Bu kacinci bolum?
Sarhoş Cemil
Sarhoş Cemil 3 aylar önce
o anasının problemi 03:29
Firat Aslan
Firat Aslan 3 aylar önce
Timsah rölüyle 10 numara adamdı.yazık oldu.sahneleri cok azdı ve cabuk öldü
Ahmet
Ahmet 3 aylar önce
Çabuk mu öldü? Adam 2.sezon 28 de geldi 3.sezon 24 de öldü az mı yaşadı? Ayrıca zaten amacı olmayan birisiydi, sahneleri de az değildi özellikle 2 de ve 3 ün ilk bölümlerinde çok fazlaydı
Yağmur Ada
Yağmur Ada 3 aylar önce
😂😂😂yaa çok iyiydii timsah
gün batımı
gün batımı 3 aylar önce
O annesinin problemi 😂
Arda Barlas
Arda Barlas 3 aylar önce
İlk geldiğinde iyiydi sonra dan bozdu
Furkan Durak
Furkan Durak 3 aylar önce
Ey timsah daha dün Şinasi rolünü oynuyordun erkekliğin dönmüş halini tabi saygımız var
Şahlar Əliyev
Şahlar Əliyev 3 aylar önce
Değeri bilinmeyen bir timsah geçti çukurdan
YAMAN OFFİCAL
YAMAN OFFİCAL 3 aylar önce
Ne diyon sen yeğen demesinde koptum 😂
Volkan ATALAY
Volkan ATALAY 3 aylar önce
Senaristin harcadığı 3 karakter; 1- Cumali 2- Timsah 3- Çağatay
Ahmet
Ahmet 2 aylar önce
@Yasin Gokdag Arığın sözleşmesi bitti çıktı anlayın artık şunu. Mahsun ve Çetonun da hikayeleri bitti, her ölene harcandı demeyin, ne olsaydı 4 sezon Karakuzuları mı izleseydik? Emrah ve Baykal da harcamadı
Ahmet
Ahmet 2 aylar önce
@Lord Voldemort Bence 1.Cumali 2.Azer 3.Cengiz. Başka harcanan yok
Ahmet
Ahmet 2 aylar önce
@Volkan ATALAY Tamam, ama Çağatayı öyle Cumali gibi büyük gösterip ezmediler. Ölümü basit oldu ama Kulkan onu sattı. Timsah kendisi diziden ayrılmak istedi, amacı olmayan birinin piskopatlığı da bir yere kadar yani:)
Lord Voldemort
Lord Voldemort 2 aylar önce
@Volkan ATALAY peki Azeri neden saymadın o zaman en fena harcanan oydu Çağatay ve Timsahdan 2 kat fena harcadılar bide Karaca tarafından öldürüldü.
Lord Voldemort
Lord Voldemort 2 aylar önce
@Şefik Hersekli ulan erken ölen harcanmış mı sayılıyor?
The Blue
The Blue 3 aylar önce
Çok şükür timsahın giriş sahnesini attınız hep bunu aramıştım ozamanlar.
Memet Puloglu
Memet Puloglu 3 aylar önce
Kacinci bölüm bu?
Yusuf Bayram
Yusuf Bayram 3 aylar önce
28
Mahmut Kuşcu
Mahmut Kuşcu 3 aylar önce
O zamanlarda Çukur'un tepedeki gözcüleri yoktu sanırım 🙂 Baksanıza adamlar gayet rahat ve çevrilmeden mahalleye girivermişler 🤔
Ahmet
Ahmet 3 aylar önce
Aynen onu unutmuşlar
İskender büyük
İskender büyük 3 aylar önce
Mahalleye tabela koyulsun.Dikkat timsah çıkabilir
Öztekin Kayabaşı
Öztekin Kayabaşı 3 aylar önce
Görünce aklıma direk Ey Ahali geliyor
Emre Durna
Emre Durna 3 aylar önce
Bu tiplemeye düzgün senaryo yazamadılar. Ben ona yanarım
Ahmet
Ahmet 3 aylar önce
@Emre Durna Diziye renk katti, eglenceli ve komik biriydi. Ben gelmeseydi demiyorum sadece amaci olmayan birine daha iyi senaryo yazilmazdi diyorum. Iyi ki gelmis cok komik bir adamdi
Emre Durna
Emre Durna 3 aylar önce
@Ahmet o zaman bu tiplemeyi neden hikayeye getirdiler
Ahmet
Ahmet 3 aylar önce
Amacı olmayan birisine daha iyi nasıl senaryo yazılabilir acaba
Damla Sönmez
Damla Sönmez 3 aylar önce
Çok özledik be yenge, ay pardon abla aman Sena 😊
Ümit Yurttas
Ümit Yurttas 3 aylar önce
Dizi yayında iken sürekli eleştiriyordunuz,bitincede niye bitti.
Ahmet
Ahmet 3 aylar önce
O eleştirenler bu videoda yorum yapanlar değildir
Shadow Dream
Shadow Dream 3 aylar önce
1:16
Dagli Balasi
Dagli Balasi 3 aylar önce
kos koca timsah celil donup gay celil oldu be.hayat hain (
cem göktepe
cem göktepe 3 aylar önce
diziye timsah olarak soktuklarını maymun olarak öldürdüler senaristler :)
Ahmet
Ahmet 3 aylar önce
Ne alaka? Adam kendisi çıkmak istedi
Dursun Keser
Dursun Keser 3 aylar önce
Timsa Döndü Timsahiye oldu.. Adam acik acik ben topum dedi
Qanira Atakishiyeva
Qanira Atakishiyeva 3 aylar önce
Bu Timsah Cam Tavanlardakı Şinasiye nasıl benziyor,acaba o mu?
Shadow Dream
Shadow Dream 3 aylar önce
Ahmet Melih Yılmaz.
Shadow Dream
Shadow Dream 3 aylar önce
O zaten
Tural Ezizov
Tural Ezizov 3 aylar önce
Timsahın da sonu görüldü 😂😂😂🐒oldube
beyhan serçe
beyhan serçe 3 aylar önce
Senaristin harcadığı en sağlam oyuncu!
Ahmet
Ahmet 3 aylar önce
@C ! Kardesim piskopat olarak geldiginde de komikti giderkende komikti. Zaten amaci olmayan birisiydi, Yamactan korkmasi normal, cunku once onu oldurmeye calisti, o da oldureceginden korktu. Yani karakteri ezmediler ve seyirci Timsahi boyle seviyordu yani komik olarak
C !
C ! 3 aylar önce
@Ahmet kardeşim harcamak demek bölüm sayısı değil karekter piskopat olarak geldi komedyen olarak çıktı yamaça korkusundan evden çıkamadı piskopat timsah harcamak demek karekteri basitleştirmek ezmek demek anladıysan bölüm sayısı değil
Ahmet
Ahmet 3 aylar önce
Timsah harcanmadı adam zaten 23-24 bölüm gayet iyi oynadı ve kendisi çıkmak istedi. Ayrıca bu dizide sağlam oyuncu olarak biri harcandıysa o tartışmasız Cumalidir, Timsah asla olamaz
KARTALL🦅
KARTALL🦅 3 aylar önce
Ulan timsah
Süleyman Kaya
Süleyman Kaya 3 aylar önce
Çok özledikbe krallar
Süleyman Kaya
Süleyman Kaya 3 aylar önce
Her efsanenin bir güzel sonu vardır bizim efsanemiz de böyle bitti pazartesi güzel ise sebebi sendin onu da aldılar elimizden elveda çukur ailesi güzel projelerde sizleri görmek dileği ile amin ...
Sylvie Kaya
Sylvie Kaya 3 aylar önce
🙏🙏🥀😔
Ceyhun Hüseynov
Ceyhun Hüseynov 3 aylar önce
Seviyorum ya ben bu timsahı akıllı ve pisikopat herif
Melih Özal
Melih Özal 3 aylar önce
ulan ılk gırısı cok havalıydı ya hala aklımda
Berk Demirci
Berk Demirci 3 aylar önce
o anasının problemi o zaman :D
Ebru Demirdag
Ebru Demirdag 3 aylar önce
Heyt bee çukura zombi mahali girişi
Ulvi Shukurzade
Ulvi Shukurzade 3 aylar önce
Dizi tarihinin en gereksiz rolü , karakteri timsah. Açık açık zaman kazanmak için uzatmak için kullanıldı, göstere göstere.
Mahmut Kuşcu
Mahmut Kuşcu 3 aylar önce
Farklı renk kattığı yönünde sevenlerine saygı duyarak aslında bir bakıma da yorumunuza katılıyorum.
Ahmet
Ahmet 3 aylar önce
Ne alakası var? Gayet güzel bir karakterdi manyak biriydi ayrıca komik ve eğlenceli birisiydi
onerism
onerism 3 aylar önce
Şimdi topu oynuyod
M E M E
M E M E 3 aylar önce
1:18 احلا دخول 🐸🧟‍♂️🐊
Ali
Ali 3 aylar önce
Bi paylaşıyon bi siliyon bune ya
Seyfulla Beyhan 2
Seyfulla Beyhan 2 3 aylar önce
Unas KedList
Unas KedList 3 aylar önce
bunu zaten atmultın sen
Eyüp Uysal
Eyüp Uysal 3 aylar önce
Hani çukurun heryerinde caticilar vs vardi adam iki araba son ses muzik geziyor üstüne adam kaldirio
Defne
Defne 3 aylar önce
Damla'nın Senayla derdi neydi kiz öldükten sonra bile gereksiz triplere giriyordu kiz anasini öldürmüş gibi sebebini hatırlamıyorum bilen varsa yazabilir mi?!
Defne
Defne 3 aylar önce
@Büşra Nur YILMAZ haklısın yine dee damla herseyi çok biliyor gibi davranıyor ama bi o kadar da asaletten aciz bana kalırsa çukurdaki en asil nazik kadınlar saadet sena ve aksindir gerek davranışları gerek yürekleri olsun hakettikleri değeri almalılardı💗🥺
Defne
Defne 3 aylar önce
@Büşra Nur YILMAZ bebeğine aslında cumali ailesine ihanet etmesin diye kıymıştı bu konuda damlayi suçlayamıyorum ama cumali bile bu bebek için ihanet etmeyi düşünürken damla nasil öldürdü anlamadim hala ama olsun çok zor bisey ve damla herkesi kendi gibi olsun istiyordu herhalde kendisi silah kullanıyor sert hanim aga bir karakter gibi olduğu için ki bu yetiştirme tarzından dolayi aksina güçlü ol demişti oysa güçlü olmamanin bunla hiçbir alakasi yok akşin bana kalırsa orada olan birçok şeye dayanmis hatta ailedeki en aci çekmiş kişiydi yani damlanın sanki böyle herkesin kendi gibi olmasini istemesi ve egolu olduğunu düşünüyorum bu sadece benim fikrim ve ayrıca cahil olduğu konusunda katılıyorum :))
Defne
Defne 3 aylar önce
@Ahmet sanki bi bölümde de yamaca ben sena degilim demişti yamacta çok sinirlenmişti (sonuçta kız ölmüş gitmiş belki de hayatta olsa birbirleriyle anlasamamalarini anlarim ama çok saçma) yani ölmüş birine ki senayla arasında sadece birkac konuşma geçmişti o da damla senayla aksin konuşurken onları dinleyince aksin odasina çıkmıştı damla senanin yanina geçip birşeyler konuştu sonrada neden onu sevmeyen bi adamla arasını düzeltmeye çalışıyorsun vs gibi bişeyler dedi onu istemeyen bi adamdan vazgecsin dedi aslında sena orada sadece aksinin kendisini iyi hissetmesine ve mutlu olmasini istemesek istiyordu yani kadın senaya bi kinliydi en başından anlamadim gitti olayi
Ahmet
Ahmet 3 aylar önce
Damlanın Senayla derdi yoktu sadece ilk geldiğinde birbirlerine soğuk davranmışlardı o yüzden biraz sert konuşuyor burda
AHMET OLGUN
AHMET OLGUN 3 aylar önce
Vay vay Timsah Celil başkaydı ya Harcadılar bu Adamı
Ahmet
Ahmet 3 aylar önce
Harcadılar mı? Adam zaten 22-23 bölüm oynadı. Sizde arka plana çekilen adama harcandı, ölen adama harcandı diyorsunuz ne yapsınlar herkesi finale kadar dizide mi tutsunlar?
kerim ekşi
kerim ekşi 3 aylar önce
Tüm düşmanlar ilk gelişlerinde kara araba ile Çukur’a gelmiştir:D
Ahmet
Ahmet 3 aylar önce
Arık çerez yiyerek, Emrah polis olarak, Karakuzular katil olarak girdi Çukura:)
Selim Yılmaz
Selim Yılmaz 3 aylar önce
Emrah hariç
حياتي اجمل مع كل جديد
حياتي اجمل مع كل جديد 3 aylar önce
احلى اغنية لشخصية مش من الحفرة التمساح🌹🌹🌹🌹
Esra Ozan Atlas Korfalı
Esra Ozan Atlas Korfalı 3 aylar önce
Aga bu şinasi değil mi cam tavanlarda ki
Ahmet
Ahmet 3 aylar önce
@Esra Ozan Atlas Korfalı Uğraşma zaten
Esra Ozan Atlas Korfalı
Esra Ozan Atlas Korfalı 3 aylar önce
@Ahmet tamam seninle uğraşamıycam bir daha yarışmamak üzere
Ahmet
Ahmet 3 aylar önce
@Esra Ozan Atlas Korfalı Cam Tavanlardaki rolü berbat kibar erkek rolü hiç yakışmamış Çukurdaki rolü çok iyiydi
Ahmet
Ahmet 3 aylar önce
@Esra Ozan Atlas Korfalı Kız oldu cinsiyet değiştirdi geçenlerde. Ayrıca Çukur ile ne alakası var? Bu adam Çukurda 2 sene önce oynadı, cinsiyetini ise galiba geçenlerde değiştirdi ayrıca Çukura çok yakışıyordu herkes sevdi manyak Timsahı.
Esra Ozan Atlas Korfalı
Esra Ozan Atlas Korfalı 3 aylar önce
@Ahmet bence Kız falan olmadı sadece çukura yakışmadığını anladı ve komediye yöneldi bencede çok doğru karar helal olsun.
M2sh22l iraqi
M2sh22l iraqi 3 aylar önce
مخبل هذه هههههههه
cihan kurt
cihan kurt 3 aylar önce
ÇOK ÖZLEDEİK BİZZ ÇUKURUMUZU
WeGoingDark
WeGoingDark 3 aylar önce
Galatake
Roman
Roman 3 aylar önce
Çukurun efsane düşmanları dan bi tanesi
Rağide Akay
Rağide Akay 3 aylar önce
Aynen
Barfin Nurbakhsh
Barfin Nurbakhsh 3 aylar önce
Timsah celil sökakta arabayla geçarkanki müzik adi ?
Barfin Nurbakhsh
Barfin Nurbakhsh 3 aylar önce
@eren yanık teşekkür ederim 😉💋
eren yanık
eren yanık 3 aylar önce
zombi mahali - adamlar
Oynat Bakalım
Oynat Bakalım 3 aylar önce
Timsah celil unutulmayacak!
Rehimouv
Rehimouv 3 aylar önce
Timsah gbi karakter harcandi 🐊
Ahmet
Ahmet 3 aylar önce
@Rehimouv Adam kendisi istedi ölmeyi, Çukur birkaç bölüm daha oyna dedi ama o hemen öldürün beni dedi o yüzden ölümü öyle oldu. Zaten timsah neydi ki sonı müthiş olsun. Tamam diziye manyak biri olarak girdi ama zaten amaca olmayan birisiydi. Dizide de zaten 23-24 bölüm gayet iyi oynadı ve sevildi, kendisi de çıkmak isteyince ölümü öyle oldu yani harcanmadı
Rehimouv
Rehimouv 3 aylar önce
@Ahmet oyle ölmek ve nasil diziye dahil olup nasil oldurlerek çıkmis olması zaten harcandi demektir
Ahmet
Ahmet 3 aylar önce
Harcanmadı, ölünce harcanmış mı oluyor?
NEWLY
NEWLY 3 aylar önce
Adam gibi adamdı , hakkı çok yendi güzel oyunculuk eline yüreğine sağlık 🖐️🔥
Cansu Orhan
Cansu Orhan 3 aylar önce
Fy ve en önemlisi de
Cansu Orhan
Cansu Orhan 3 aylar önce
Toplam izlenme rekoru
Mohammd hosein
Mohammd hosein 3 aylar önce
بعد سنا💔
M O
M O 3 aylar önce
Adam resmen komediydi be
Snowden Vision
Snowden Vision 3 aylar önce
Tum zamanlarin en sacma dizisi, yok timsah yok kuzu, uc bolumde bir bi yeni dusman, gerizekali millet icin on numara dizi
Emre
Emre 3 aylar önce
Timsah celil şimdi kadın olmuş ya 🤦😂
Atalay Atakan
Atalay Atakan 3 aylar önce
Hiç sorma yakışmadı bu adama ama gerçek hayattada böle timsah işte
Sinan Öztürk
Sinan Öztürk 3 aylar önce
Işte istediğim sahne geldi
Alpe Çelik
Alpe Çelik 3 aylar önce
ÇUKUR DA TİMSAH DEĞİL ÇUKUR DA UMUT VAR....
Ünal Büyükterzi
Ünal Büyükterzi 3 aylar önce
+Yamaç hepimizin evladı -Timsah - 3:32 oohho o anasının problemi o zaman :D
BAY BARAN
BAY BARAN 3 aylar önce
Çukurun çekildiği mahalle koçovalı mahallesinin 10 yıl önceki 2011 deki hali TRshow kanalımda (şaşıracağınız önemli bir yerde videoda)....
BAY BARAN
BAY BARAN 3 aylar önce
Çukurun çekildiği mahalle koçovalı mahallesinin 10 yıl önceki 2011 deki hali TRshow kanalımda (şaşıracağınız önemli bir yerde videoda)....
BAY BARAN
BAY BARAN 3 aylar önce
Çukurun çekildiği mahalle koçovalı mahallesinin 10 yıl önceki 2011 deki hali TRshow kanalımda (şaşıracağınız önemli bir yerde videoda)....
enes köse
enes köse 3 aylar önce
Şimdiki timsaha bakın bir de ne hallere düşmüş
Ahmet
Ahmet 3 aylar önce
Cinsiyet değiştirmiş
Ö D
Ö D 3 aylar önce
Kopkoca çıkara böyle gelecen hey yavrum hey
M - O
M - O 3 aylar önce
Vayy TimsahCelilin ilk başladığı bölümler
M - O
M - O 2 aylar önce
@Yasin Gokdag Ayneen
Yasin Gokdag
Yasin Gokdag 2 aylar önce
2.sezon 28.bölüm
Stray Kids "24 to 25” Video
4:40
Stray Kids
görünümler 1 Mn
GİZEMLİ OYUNCAK FABRİKASI | POPPY PLAYTIME
50:14
İntizar & Uğur Aslan - UYAN SUNAM UYAN
4:44
Poll Production
görünümler 117 B
Behzat Ç. 35. Bölüm | Havaalanı Cinayeti
40:54
Çukur | En Çok İzlenenler 3
21:28
Çukur
görünümler 7 Mn
Stray Kids "24 to 25” Video
4:40
Stray Kids
görünümler 1 Mn
GİZEMLİ OYUNCAK FABRİKASI | POPPY PLAYTIME
50:14
İntizar & Uğur Aslan - UYAN SUNAM UYAN
4:44
Poll Production
görünümler 117 B
Çok özledim... - Sadakatsiz 41. Bölüm
8:10
Sadakatsiz
görünümler 1 Mn
Aşk Ağlatır - Silsila Hint Dizisi | 185. Bölüm
16:55
Aşk Ağlatır - Silsila
görünümler 63 B
Çok Güzel Hareketler 2 - 101.Bölüm
2:4:20
Çok Güzel Hareketler
görünümler 2,8 Mn
Benim Hayatım 5. Bölüm - Heves'e Büyük Şok!
6:55
Benim Hayatım
görünümler 148 B