Bakan Hayati Yazıcı memuru Oyun Oynarken Buldu (www.beyazgazete.com)

  görünümler 2,889,439

Serap Mengu

Serap Mengu

9 yıl önce

Beyaz Gazete : www.beyazgazete.com/
Ana Haber Videoları : www.beyazgazete.com/video/anah...
Dizi Fragmanları : www.beyazgazete.com/video/dizi/
İlginç Videolar : www.beyazgazete.com/video/webt...
Komik Videolar : www.beyazgazete.com/video/webt...
Kaza Videoları : www.beyazgazete.com/video/webt...
Magazin Videoları : www.beyazgazete.com/video/webt...
Spor Videoları : www.beyazgazete.com/video/webt...
Sinema Videoları : www.beyazgazete.com/video/webt...
Foto Galeri : www.beyazgazete.com/fotogaleri/

www.beyazgazete.com

Mobile : mobile.beyazgazete.com


(www.beyazgazete.com)

YORUMLAR: 1 400
ffg
ffg Gün önce
Böyle insanları seviyorum halkla beraber içiçe olan insanları şimdi böyle şeyler kalmadı
Ademe ölümvar
Ademe ölümvar 3 gün önce
Devlet erkanı işte böyle..tebdili kıyafet olmali.
Hülya Paşa
Hülya Paşa 5 gün önce
O MEMURLARIN HEPSİ AYNI BOKTUR YEYİP İÇİP SAAT DOLDURUYORLAR REZİLE BAKSANA NASILDA ALTINA SIÇTI
Yunus Saglam
Yunus Saglam 12 gün önce
sonuç hiç bişi anlamadım okeye dördüncü geldi galiba
osman gazi kıyak
osman gazi kıyak 13 gün önce
BAKANIMIZIN TEFTİS SEKLİ,YURUYUSU,İCİNDEKİ NİYETİN DİSİNDAN OKUNMASİ GERCEKTEN TAKDİRE SAYAN...AMA EN ONEMLİSİ YAKALADİGİ KİSİYE YAKLASİM SEKLİ: COK RENCİDE ETMEDEN VE NASİHAT VEREREK UYARMASİ...PARTİNİZE HİC OY VERMEDİM ...PARTİ VS HİC ONEMLİ DEGİL...SİZİN GİBİLERDEN ALLAH RAZİ OLSUN...SİZİN GİBİLER TARAFİNDAN YONETİLMEK ONUR VERİCİ..HEP SİZİN GİBİLER YONETSİN İNSALLAH BU ULKEYİ ...
Trabzon kıl keçisi
Trabzon kıl keçisi 22 gün önce
Kendiniz yıllardır fırıldak cevirdiniz. Birde kameralarla şov yapıyorsunuz
ilker ozcan
ilker ozcan 24 gün önce
Bakan bey bı dur Allah aşkına okeyi vuracam bak çek bı sandalye yanıma izle😄😄😄
Eyüp Tatar
Eyüp Tatar 27 gün önce
Bir de şu nüfus müdürlüklerine normal vatandaş gibi sıra numarası alıp gitsin bir yetkili. Sancaktepe nüfus müdürlüğünde organize işler var. Yıl 2021 ve ellerde telefon yan tutulmuş oyun oynanıyor. Şaka yapmıyorum gerçekten çok saçma bir iş yavaşlatma var. İçerisi çok kalabalık olmasına rağmen. Çekmeköy nüfus müdürlüğüne gittim; bak orada çalışanların kafasını kaşıyacak zamanı yoktu. Ne gördüysem onu yazdım.
Eyüp Tatar
Eyüp Tatar 27 gün önce
Valla o dönem ki bakana helal olsun. Ben olsam hakkında ufakta olsa bir işlem yapardım. Sokakta zehir gibi gençler varken, soytarının biri kamu malında soliteri oynasın.
Ferhat Çoraközü
Ferhat Çoraközü 28 gün önce
Herkes yatıyor bu neiş
Hıdır Öner
Hıdır Öner 29 gün önce
Adam saha görevlisi ne yapcak sahayı gezdikten biraZ dinlenöiş ya excelli açamayan genel müdüre ne demeli...
Zekai Şeker
Zekai Şeker 29 gün önce
Başka ne yapacak zaten devlet dairesindeki memurların yarısı boş boş oturuyor oyun oynuyo sonra geçinemiyorum diye agliyorlar
search and rescue
search and rescue Aylar önce
Hergun böyle denetlenmesi kamu kurumlari
sarıcan Davut
sarıcan Davut Aylar önce
Bi dünya memur var, iş yapacak adam yok.ve hala devlet memur alıyor.devlet dairesinde 10 tane memurun yapamadığı işleri özel sektörde iki kişi yapıp hakkıyla teslim ediyor.devlet memuru ne olacak,ne denetleyen var,ne bugün ne kadar iş yaptın diye soran var,nede bugün nerdeydin diye soracak başında düzgün bi adam var.sabah sekiz akşam beş.salla başı al maaşı
ahmet yilmaz
ahmet yilmaz Aylar önce
Gercekten melmeketimiz kimkime dumduma kimse isini doru durust yamiyorlar seksenli yilarina devam
jos 3rol
jos 3rol Aylar önce
Sanki kendisi oynamıyor bakan efendi
Yavuz Kıdan
Yavuz Kıdan Aylar önce
O DEĞİLDE ASIL HABER GÜRCİSTANA ÜNİVERSİTE OKUTMAYA GÖTÜRÜYORUZ DEDİYA VATANDAŞ...BAKANIN CEVABI ÇOK İLGİNÇTİ BURDA GİREMEDİMİ ÜNİVERSİTEYE😂varın halimizi siz düşünün
VİDEOMAX Koca
VİDEOMAX Koca Aylar önce
En güzelini yapmış devlet kurumu kimsenin babasının çiftliği değil...
Telefon aksesuarı Cep
Telefon aksesuarı Cep Aylar önce
Buyrun efendim oyun oynuyorum 😂😂😂😂😂
SAVAŞ PRODÜKSİYON
SAVAŞ PRODÜKSİYON Aylar önce
Oyun oynayıp vatandaşın işini aksatan memuru işten ihraç edecek bizim verddigimiz vergilerle maaş alıyorlar
I don't like
I don't like Aylar önce
Sene 2021 daha ayni her sinirkapisi böyle
Habib Selim
Habib Selim Aylar önce
Tüm kurumlar oyun oynuyor niye şaşırıyor ki
ICEBLOOD
ICEBLOOD Aylar önce
Asıl denetim vergi dairelerine yapılmalı tek tek. Bir işimiz oluyor gidiyoruz herkes başından savma peşinde, kimse ilgilenmiyor, soru soruyorsun duymazdan geliyorlar, ikinci kez soruyorsun moruldanıyorlar. kendi işi olduğu halde sağa sola gönderiyorlar. saat 16.45 te alelacele gittim bi evrak çıkarmak için ama herkes çoktan toplanmış.niye daha önce gelmiyorsun diye mırıldanıyorlar aptal aptal. 5te mesaisi bitmesi gerekirken 5te hepsi servislere doluşmuş oluyor.
Ali Veli
Ali Veli Aylar önce
Denetimlerin hepsi böyle olsa keşke
Safter ÇEVİRGEN
Safter ÇEVİRGEN Aylar önce
Sahte okey geldi..
hasan hüseyin doğar
hasan hüseyin doğar Aylar önce
İki zara seksenlik olduk bari zardan düşseydin be ekrem abi sonra kalkarsın. Ne zaman kalkıcamı sanamı sorucam aslanım İyi abi niye sert yapıyosun
DRCARD elifoğlu
DRCARD elifoğlu Aylar önce
bakanı bende taktir ettim. kameralarla memur denetimi ha. oynayın tribünlere. yiyen çıkar yine
DRCARD elifoğlu
DRCARD elifoğlu Aylar önce
sizde tribünlere oynuyorsunuz ya
Hakan Coşkun
Hakan Coşkun Aylar önce
Hepsi kurgu aslında koskoca bir bakan oraya gelecek de kimsenin ruhu duymayacak öylemi reklam kokan hareketler bunlar basını da almışlar yanlarına şov yapıyorlar zavallı milletimiz de bak ne güzel denetim yapıyorlar diye düşünüyor ben buna gülerim 😂😂😂😂 güldüm.
st.
st. Aylar önce
Adam oyun oynayacak tabi aq napcak 9'dan 5'e kadar aralıksız mesai mi yapacak? Bakan yapıyor mu o kadar mesai?
Ilhami Efe
Ilhami Efe Aylar önce
He he burda giremedilermi ,okadar öğrenciyi nereye koyucan
Aykut Oktay
Aykut Oktay Aylar önce
yazik la adama,😐😄
İbrahim Gümüş
İbrahim Gümüş Aylar önce
Sahadan geldim mi 🤣🤣🤣
Savaş Soner Sağlam
Savaş Soner Sağlam Aylar önce
türkiyede bütün alt kamu kuruluşları böyle hergün geliyorlar 3-5 tane işi yapıp bütün gün sağ da solda caka atıp gezip saatin dolmasını bekliyorlar maaş günü de koşa koşa atmye gidiyorlar
UZ Profil İslam
UZ Profil İslam Aylar önce
9 yil önce böyleydi şimdi hiç bakan makan böyla yapmiyor dimi
Çağatayhan Altındaş
Çağatayhan Altındaş Aylar önce
Adamın işi yoksa ne yapacak başka , oynayacak tabi. Duyar kasmanın anlamı yok. Kim olsa aynısını yapar. Bakan beyde fazla bozmadı. Hareketini doğru buldum
Cengiz Torun
Cengiz Torun Aylar önce
Bakanım bi bırak ya oyun yarıda kaldı ya 😂
Westrøn PM
Westrøn PM Aylar önce
Benim memurum işini bilir
doğan atmaca
doğan atmaca Aylar önce
Herkez işini düzgün yapsa
umut önder
umut önder Aylar önce
memur memur dört başı memur baş
Emre İlbeyi
Emre İlbeyi Aylar önce
Böyle adamlar lazım ülkeye
Eyup F.
Eyup F. Aylar önce
Hahha Ulkenin durumu bu Kimse isini yapmiyor
Toygar Turan
Toygar Turan Aylar önce
Bakana "suyundan da koysana" çeken abi gözümsün amk :D
Özer İnal
Özer İnal Aylar önce
Ne büyük haber mk
rotterdam zuid
rotterdam zuid Aylar önce
Vay amkkk bi bakk bak
Seküler Sakal
Seküler Sakal Aylar önce
Sen tüm mesaini çalışarak mı geçiriyordun? Gittiğiniz yemekler, davetler, siyasi geziler ne olacak?
adem
adem Aylar önce
Gümrükte protein tozumuz takılınca ters ters konuşup vatan millet edebiyatı yapan memurların oyun oynayarak vatan kurtarması
İsim Soyisim
İsim Soyisim Aylar önce
ORDA olanlar kaf dağının görünen yüzü birde görünmeyen yüzü var
murat kara
murat kara Aylar önce
Orada yaşayanlar bişey in değişip değişmediği konusunda yorum yazarsa sevinirim.. Değiştiyse helal olsun değişmesiyse hayatımızdan kaybolan bir 2.40 sn daha demektir..
Larry Troll
Larry Troll Aylar önce
Bence porno izliyordu. Kolay kolay "oyun oynuyordum" itirafı gelmezdi çünkü :))
HAZAR
HAZAR Aylar önce
sinavla olacak iş degil bu alayinizi biliyoz babanizin dukkani gibi calisiyorsunuz birde halka kelime yapiyosunuz böyle ananin nikahini gorursun iste
Hacı Wilhelm
Hacı Wilhelm Aylar önce
Bruh momments öyle bir andır.....
Hakgomaz Mazlum
Hakgomaz Mazlum Aylar önce
Garilara bakiyodu
Herdem Keleş
Herdem Keleş Aylar önce
Genç nufus atanmasken yaşlılar halen çalışıyor ve işsizlik artıyor.
bir dost
bir dost Aylar önce
La Koca bakan gelmiş kimsenin haberi yok
Ergin Cabuk
Ergin Cabuk Aylar önce
Okul sistemimiz yokki bizde. Adam batuma çocugunu okutmaya gitmis. Özel okulda.
Yalcin Yildiz
Yalcin Yildiz Aylar önce
Pezo
Max Mustermann
Max Mustermann Aylar önce
31 çekerken yakalanmadı şansı varmış
emre ilkem
emre ilkem Aylar önce
Türkiyedeki devlet kurumlarının durumu bu maalesef maaşını hak etmeyen o kadar çok insan varki bu kurumlarda akşam eve gidincede çalıştım çok yoruldum derler
deniz ugur Dereboylu
deniz ugur Dereboylu Aylar önce
Zaten akp bakanların hepsi kepçeci olsun bakanları bırakın bilgili bilgin kişiler yapsin cahiller degil
Symhst m.k
Symhst m.k Aylar önce
Suyundan koysana, ekmek banıcaz..
İsmet Omaç
İsmet Omaç Aylar önce
Bunlara koyun sürüsü versen kaybeder bazı hassas yerde çalışan memurlar var tren takip itfaiye zabıta tren şefi makinist kondoktor guvenlik
Eren Gaming
Eren Gaming Aylar önce
iyi porno izlemiyomus😄
Oğuzhan ÖZTÜRK
Oğuzhan ÖZTÜRK Aylar önce
Özledik bu manzaraları..
bjk
bjk Aylar önce
Devlet çalışanları hepsi lay lay bı masada 5 tane güvenlik mi olur maç muhabbeti yapiyolar
Fatih Çelik
Fatih Çelik Aylar önce
elinde işi yoksa oynar napacak, şeyiyle mi oynasın adam :D
ismail özel
ismail özel Aylar önce
memursa bisey olmaz işçi olsa çoktan uçururlardı oyuna devam yani sonuç
Mevlüt Tetik
Mevlüt Tetik Aylar önce
Resmi daireler hepsi böyle salla basi al maaşı devletin parası gotunuzden çıksın
Sinan Ünal
Sinan Ünal 2 aylar önce
Alt f4 egzersizi yapmamis belliki
yuksel öz
yuksel öz 2 aylar önce
Kameralarla show yapiyor
Bilal Yilmaz
Bilal Yilmaz 2 aylar önce
iyi ki porno izlerken yakalanmadı
botanlı taş
botanlı taş 2 aylar önce
İşler süper işliyor okey domino iskambil sorun yok bakanım buyur dördüncüye seni alalım bakanım
botanlı taş
botanlı taş 2 aylar önce
Sayın bakanım az dur şu kafayı atayım kurban olayım 😂😂😂
ibrahim brc
ibrahim brc 2 aylar önce
Herkes boyle bu bakan gibi deneylemesini yapsa marketleri denetleseler nerde
Al Ver
Al Ver 2 aylar önce
Süstem bozuk SAYIN BAKANIM 😂😂😂😂😂😂
Yeşil göle
Yeşil göle 2 aylar önce
Sayın değerli eski gümrük bakanı yazıcıdan sonra bakan gelmedi geldi ise sadece koltukta oturmak için geldi kapıkule hamzabeyli perişan
Yeşil göle
Yeşil göle 2 aylar önce
Şimdi kimse kapılara sahip çıkmıyor kapıkule hamzabeyli özellikle bir yetkili gelip denetleme yapılmıyor gümrük bakanımıza duyurulur
hakan hakan
hakan hakan 2 aylar önce
elimizdeki bu malzemeyle sadece cacık olur bizden
Kerem Aslan
Kerem Aslan 2 aylar önce
Helal olsun
Samet Demirtaş
Samet Demirtaş 2 aylar önce
Gölcük Belediyesi temsili değil ! Aynı böyle !
ÖNCE VATAN
ÖNCE VATAN 2 aylar önce
Ulan hepsini kovun doğuya
ÖNCE VATAN
ÖNCE VATAN 2 aylar önce
Hepsini kovun
Fatos Fatos
Fatos Fatos 2 aylar önce
Bütün bakanlar böyle baskın yapmalı, özellikle sağlık bakanı
Mirac Akaslan
Mirac Akaslan 2 aylar önce
Oyun oynadığı için keşke bide teşekkür etseydin.
vedat güleç
vedat güleç 2 aylar önce
Bunungibi adamlarda maaş veriliyor yazık aldıgın para haram zıkkım olsun inşallah
Enver Dogan
Enver Dogan 2 aylar önce
Turkiyede işler hep böyle neresi olursa
Hakki can Demir
Hakki can Demir 2 aylar önce
Bakanim tam taş atıyordum neden geldiniz ya
genc oglan
genc oglan 2 aylar önce
😁😁🤣🤣🤣SARAYDAKİLER ,20 YİLDİR OYUN OYNUYOR MİLLETTEE
özgür hasdemir
özgür hasdemir 2 aylar önce
Vaybee oynayın bakayım yarın mahşerde nasıl hesap vereceksin ondan sonra maaş yetmiyo hükümet istifa
Murat Sicakyuz
Murat Sicakyuz 2 aylar önce
Keşke yeniden bakan olsa sert mizaçlı karizmatik bakan .
Dünyanın biucu
Dünyanın biucu 2 aylar önce
Fazla sasirmadik...
Kerem okus
Kerem okus 2 aylar önce
isin sonunda yemek dagittiya olayin ciddiyeti iste🤬
kebap engineer
kebap engineer 2 aylar önce
Hepsi böyle hepsi
Veysel Amac
Veysel Amac 2 aylar önce
Helal olsun böyle bakana inşallah her bakan böyle olur
Bahadır Demir
Bahadır Demir 2 aylar önce
Kesin haritadan yer beğendirip surmeleri gerekiyo
Fatih Demir
Fatih Demir 2 aylar önce
Lan Ctrl w yapsana be amca ah ulan amca
serdar savaş ukelge
serdar savaş ukelge 2 aylar önce
İşlerin kurumlarda nasıl yürümediğini yürütülmediğini gördü bakanımız yüreğine sağlık helal
Ahmet gul
Ahmet gul 2 aylar önce
Ne büyük iş yapmış maşallah
Hulagu Han
Hulagu Han 2 aylar önce
Ahahahah kocaman adam oyun oynarken yakalaniyor
Ninovalı Dadaş
Ninovalı Dadaş 2 aylar önce
Bütün devlet dairesinde ki memur oynuyor.ne varki rahatlıktan oynuyor.hele sen o memuru asgari ücretle çalıştır yük taşıt gör bak devletin işi yarım kalırmı.
EFSANE VALİ RECEP YAZICIOGLU
8:03
F.BÜŞRA BAŞKAYA
görünümler 1 Mn
Polis Amirinden HDP'li vekile anlamlı soru
2:44
Askin Mevsimi
2:45
Oğuzhan Koç - Topic
görünümler 180 B
Kaderimin Oyunu 1. Bölüm - Büyük Karşılaşma!
7:49
Kaderimin Oyunu
görünümler 361 B
ATV   11 12 2015 FIRIN DENETİMİ
3:14
Gaziosmanpaşa Belediyesi
görünümler 1 Mn
Bakan Yazıcı'dan Yumurta Atan Öğrenciye İbretlik Cevap
3:14
Askin Mevsimi
2:45
Oğuzhan Koç - Topic
görünümler 180 B
Kaderimin Oyunu 1. Bölüm - Büyük Karşılaşma!
7:49
Kaderimin Oyunu
görünümler 361 B
Kaderimin Oyunu 1. Bölüm - Büyük Karşılaşma!
7:49
Kaderimin Oyunu
görünümler 361 B
Serdar Dursun Sosyal Medya Yorumlarını Okudu 😀
4:22
İbrahim Selim ile Bu Gece #90 Demet Özdemir, Serenad Bayraktar
2:3:41
Zorlu Performans Sanatları Merkezi
görünümler 938 B
Teşkilat 25. Bölüm
2:23:01
Teşkilat Dizisi
görünümler 1,9 Mn