Yaşamak Güzel ŞeY Filmi

  görünümler 608,052

Artistik Yapim

2 aylar önce

Yaşamak Güzel ŞeY!

Mandıra Filozofu filmleriyle tanınan Müfit Can Saçıntı'nın 3. filmi...

Film, yaşam koşullarına boyun eğen, pısırık bir adam olan Müfit’in başına gelen talihsiz bir olaya başkaldırması ile bir anti kahramana dönüşmesini ve hayatın güzelliklerini keşfetmesini konu ediyor.

Yönetmen: Müfit Can Saçıntı
Yazar: Müfit Can Saçıntı

Oyuncu Kadrosu:
Müfit Can Saçıntı
Yasemin Conka
Zihni Göktay
Ayşegül Atik
Günay Karacaoğlu
Reha Özcan
Renan Bilek
Onur Dilber
Merve Hazer
Fulden Akyürek
Fatih Koyunoğlu
Seyithan Özdemir
Tolga Öz

Artistik Yapım TRshow kanalına abone olmak için linke wedia.link/ArtistikYapimAboneOl tıklayabilirsiniz.

YORUMLAR
Serap Kesmen
Serap Kesmen 20 saatler önce
Böyle bir ailem olsaydı keşke :(((
Okan Tunc
Okan Tunc 2 gün önce
Ufff be, buna ihtiyacim vardi, guldum, agladim, cok dusundurdu beni....Cok guzel bir eser, yapanlara, oyunculara tessekur ederim xxx
Levent Celik
Levent Celik 5 gün önce
tesekkurler mufit hocam.
captaingurkan
captaingurkan 5 gün önce
Güzel filmdi diye yazmıştım ancak aslında hayatta kaçırdıklarımızın yüzümüze çarpılmasıydı demem gerekiyordu, emeğinize sağlık 👏👏👏
Salih Berkcan
Salih Berkcan 5 gün önce
İçimde hiç bir şey kalmasın istiyorum❤💙🙁
Sheki metbexi ve qisa hazirliq
Sheki metbexi ve qisa hazirliq 5 gün önce
Möhtəşəm bir film ,bir neçə ders çıxardım özüme ,ertelemeyeciyim bir iki ders .....
Attiki Attiki
Attiki Attiki 6 gün önce
Yapma hocam yapma, 30 senedir dökülmeyen gozyaslarimi döktürdün, ah baba be birkerecik bizi niye opmedin başımı oksamadin, sanki ayrı dünyaların insanı gibi neden yasiyoruz, hayatım sevgisiz geçti ah baba , seviyorum seni
NL Cet
NL Cet 7 gün önce
Acı son olmuş içim karardı ama gercekler boyle... Gerekte öyle hep testler karışmış aslında ölmoyeceksiniz olayı yok
İsmail İnanoğlu
İsmail İnanoğlu 7 gün önce
Gerçek yaşam da böyle olunabilse diyorum. Değişik, komedi tarzı bir film. Lise son sınıf da 1. karneye 10 gün kala okulu bırakmıştım. 22 gün devamsızlık 10 tane zayıf geldi karneye. Şartlar değişti 2. dönem tekrar dan okula döndüm. Sezon sonunda sınıfı geçip mezun olmuş tum
Omer Turan
Omer Turan 7 gün önce
Vallahi ben sizin film yapmanıza karşıyım
Ersin Utar
Ersin Utar 10 gün önce
Zamanın anlamı bu kadar basit hayat hiç birşey için kimseyi kırmaya üzmeye değmez hayat ertelemeye hiç gelmez
Nicole Schult
Nicole Schult 10 gün önce
Super Film!!!!!!!!!
Muharrem Balkanli
Muharrem Balkanli 13 gün önce
PLEASE TRANSLATE THE MAGNIFICIENT MUSTAFA ALIZM TO RHE REST OF THE HUMANITY IN ENGLISH SO THEY CAN GET SOME CULTURE FROM MUSTAFA ALI BRAVO GREAT NEWS 😇🙏👍👍👍👌👌👌
Gokhan Dag
Gokhan Dag 13 gün önce
Bu film okularda eğitim niyetine izetirmeli
BIGO LIVE PLAY
BIGO LIVE PLAY 14 gün önce
Guzel film brawo senaryosu saglam ...
Sevgi Kaya
Sevgi Kaya 15 gün önce
HARİKA BIŔ FİĹM ..son zamanlarda izledığim en iyi filmdi hayata bakışım değişti .teşekkürler....
GÖKHAN KARAKUŞ
GÖKHAN KARAKUŞ 15 gün önce
Mükemmel bir film
GÖKHAN KARAKUŞ
GÖKHAN KARAKUŞ 15 gün önce
Müfit can saçıntının kızının öğretmeni seksenler dizisindeki başkomiser rıza
Semra Sik Ozatak
Semra Sik Ozatak 16 gün önce
Harika bir filmdi hayatın nekadar boş olduğunu zamanın ne kadar kıymetli olduğunu çok güzel anlatmışlar
ahmet albayrak
ahmet albayrak 16 gün önce
filmin sonu çok kötüydü çok duygulandım
Onurla Eğlenceli videolar
Onurla Eğlenceli videolar 17 gün önce
ne kadar gercek
Bugs bunny
Bugs bunny 17 gün önce
26:36 Genel müdür mine hanım odasından başka yerde çekmiyor mu😂🤣
Lo Cf
Lo Cf 18 gün önce
Abi yeni film yap lütfen
Baki Bakipc
Baki Bakipc 18 gün önce
Əllərinizə , ürəyinizə sağlıq..Var olasınız...!
Hamza D
Hamza D 19 gün önce
Kapitalizmi en naif en güzel en hoş eleştiren film. Slogan yok bağırış çağırış yok sadece gerçek hayat var.
Mehmet
Mehmet 20 gün önce
Böyle filmlere devam et müfit abi çok güzel ya👏
Azad Aslan
Azad Aslan 20 gün önce
Harcarken harcanmayın.
Anar Abdullayev
Anar Abdullayev 20 gün önce
Yahu ben bu filmi ilk baharda izledim, neden aylar sonra yeniden paylaşılmış???
YUSUF 06
YUSUF 06 22 gün önce
Sagol Müfit abi..
UmutYar Kayta
UmutYar Kayta 22 gün önce
Ellerinize sağlık Müfit bey çok güzel bir film 🙏
Ozgur Ruh
Ozgur Ruh 23 gün önce
Ellerinize sağlık Müfit Bey
Ozgur Ruh
Ozgur Ruh 23 gün önce
ALLAH ' a emanet olun
Ozgur Ruh
Ozgur Ruh 23 gün önce
Emeğinize sağlık Müfit Bey
Ozgur Ruh
Ozgur Ruh 23 gün önce
ALLAH razı olsun sizlerden .
Azra Aybars
Azra Aybars 23 gün önce
🦋🌎🇩🇪🇹🇷🌗🦅🎧🦅🌓🇩🇪🇹🇷🌍🦋 🦋🌎🇩🇪🇹🇷☝️🌗🌓🌗🌓🌗🌓🌗🌓🌗🌓🌗🌓🌗🌓🌗🌓🌗🌓🌗🌗🌓🌗🌓🌗🌓🌗🌓☝️🇩🇪🇹🇷🌍🦋
Adem Arslanboğa
Adem Arslanboğa 23 gün önce
Bombaci mulayim
Her Şey Çok Guzel Olacak
Her Şey Çok Guzel Olacak 23 gün önce
Bu film bana neleri ertelediğimi, neleri hep içime attığımı hatırlattı. En ufak şeyleri bile ertelememin bana büyük pişmanlıklar getireceğini anlattı. Bende babama bir gün olsun seni seviyorum demedim. Hep utandım. Sanırım bunu söylemem benim için bi hayli zor olacak. Şu an, bunu yazarken göz yaşlarımı tutmak için çabalıyorum. Bu sene üniveriste sınavına hazırlanıyorum. Ailem benden pek ümitli değil. Üniveriste sındavında istediğim sonucu elde edip, babama sarılıp hüngür hüngür ağlamak istiyorum. Şimdi anlıyorum ki zor olan mutluluğa ulaşmak değilde, mutluluğun yakınımızda olduğunu kabullenmek. Elinize emeğinize sağlık. Bu filmin bendeki yeri her zaman başka olacak.
Canan
Canan 24 gün önce
Emekleriniz için çok teşekkürler💐
Halil DAMGACI
Halil DAMGACI 24 gün önce
Hayata yeni bir pencereden bakmam için naçizane bir dersti bu film her saniyesinden bir ders her destende şimdiye kadar kaçırdıklarımı fark ettim. Teşekkürler müfik
Serhat Celik
Serhat Celik 25 gün önce
Film için tek şey söyleyebilirim. Mükemmel!
Borsa Hisse Analiz
Borsa Hisse Analiz 25 gün önce
Çok güzel film ya müfit abi canım sıkıldı biraz 2. ye izledim Teşekkür etmek vefa borcu oldu şuan :) gülümsedim. ÇOK TEŞEKKÜRLERRRRRRRR
vєnσm
vєnσm 25 gün önce
Son sahnede ağlamamak için kendimi zor tuttum sanki film değilde gerçekmiş gibi hissettiriyor ne interneti bırakın ne gerçek hayatı yapılan yanlışlar bin kez yapılır ama yapılan doğrular sadece 1 kez yapılır.
Derya Taşdemir
Derya Taşdemir 26 gün önce
Babanıza seni seviyorum dediğiniz sahne beni benden aldı, salya sümük ağladım resmen....
K M
K M 27 gün önce
Adamsın abi. Azərbaycan,Bakıdan sənə salamlar! Düşündürən bir film...
fatih ince official
fatih ince official 27 gün önce
Tek kelimeylee mutiş..gercekci
Turkışh Lion
Turkışh Lion 27 gün önce
Çok teşekkürler; Emeklerine sağlık filozof abi 🧿👑⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️👏👏👏
Ahmet Toprak
Ahmet Toprak 27 gün önce
Harika
Hülya Mağden
Hülya Mağden 27 gün önce
Emeğinize, yüreğinize sağlık,harika bir film olmuş,çok şey anlatiyorrrrr
Nargiza Cariyeva
Nargiza Cariyeva 28 gün önce
Çok güzel film!
Luxta
Luxta 28 gün önce
Mufit 👍🏼👌 I watched this with subtitles, I really enjoyed the whole movie 👌 Your awesome 👏
Salih Akbaş
Salih Akbaş 28 gün önce
Bu filme binlerce kalp bıraksam az kalır, ❤️ ×sınırsız!!! Sahneler gerçek hayattan,yaşadığımız herşey bu filmde işlenmiş.Gözlerimden ara ara akan yaşlar, iyi oldu yaa. ❤️❤️❤️
Sedat Yaşar
Sedat Yaşar 29 gün önce
Aşırı etkilendim
Sedat Yaşar
Sedat Yaşar 29 gün önce
Super
aciz biri
aciz biri 29 gün önce
Müfit abi bu film ile tabiri caiz ise battıgını söyledi. MAlesef orasını burasını açanların oldugu küfürleri havada uçtuğu sözde komedi yada mafya filmleri milyonlarca kez izlenirken. Bu filme az ilgi gösterilmesi. Topum kalitesini gösterir. Ama eminimki Müfit abi batacağınıda tahmin etsede batmak upruna yinede insanlara güzel ders alabilecekleri bir iş yapayım batsamda önemli değil diye kesin düşünmüştür. Allahu Teala seni her daim korusun abi sana ve sevdiklerine her iki dünyada mutluluk versin. Emeklerin için ben kendi adıma teşekkür ederim.
Timur Turkmenn
Timur Turkmenn 29 gün önce
En az on kere izledim.filmlerin filmi bu şüphesiz....
Merkez Market
Merkez Market Aylar önce
depresyon savar bi film
Arhatu
Arhatu Aylar önce
Herkes kendi işyerini patronundan temizlese dünya tertemiz olur.
Baris Arpacioglu
Baris Arpacioglu Aylar önce
Hem gülüp hem ağladığım tek fiml çok büyük emekler verilmiş bir film anlamlı bir film yüreği güzel insan emeğine sağlık
Fatih Tanrıverdi
Fatih Tanrıverdi Aylar önce
Müfit bey ülkemizde felsefeyi sinamaya uyarlayan nadir sanatçilardandir. Her filminde hayata dair bir ezberi bozuyorum. Yolun açık, ömrün uzun olsun ki, gerçek değerlerinden kopmuş ve kapitalist sisteme köle olmuş bizleri uyandırmaya devam edesin.
Senol Øzturk
Senol Øzturk Aylar önce
alt yazi neden arapca? ingilizce yazin be adam. icine ettiniz filmin.
brickmaster
brickmaster 25 gün önce
Sen arap mısın ingiliz misin napacaksın altyazıyı? Aç izle işte laga luga yapma.
Hakkı Çakır
Hakkı Çakır Aylar önce
Ağlaya ağlaya izlenen komedi filmi mi olur? Bal gibi de olurmuş. Öğrendik. Müfit hocam emeğine sağlık tekrar.
Kaan Polat
Kaan Polat Aylar önce
Kedi sahnesi mahvetti
Sümeyra Erbaş
Sümeyra Erbaş Aylar önce
Örümcek adam falan hikaye. Asıl kahramanlık içinden geleni yapabilmek, içinden geleni söyleyebilmek
Sümeyra Erbaş
Sümeyra Erbaş Aylar önce
Biz en son tatile gittiğimizde instagram yoktu.
C K
C K Aylar önce
sizi çok seviyoruz hocam . çok güzel bir film olmuş . saygılar ...
Mustafa Sarıcı
Mustafa Sarıcı Aylar önce
Müfit abi filmde arkadaşın Recep ile buluşma sahnesinde bir şarkı çalıyor. Abi çalan bu şarkının adı ne söyleyen kim. Lütfen söyle abi.
GÖK.BÖRÜ
GÖK.BÖRÜ Aylar önce
Aman bir şeyler bir şeyler bir şeyler bombok bir ömür hiç çalışmadan yaşamak mümkün olsa Sadece kendin için çalışmak kendin için yaşamak
Ramazan Sarı
Ramazan Sarı Aylar önce
Harika bir film
Burhan Uzun
Burhan Uzun Aylar önce
Mufitin babasini getirdigi gol kenari neresi acaba
Yusufcan Aslan
Yusufcan Aslan Aylar önce
Çok şey anlatıyor film.hayatta herşeyi zamanında yaşamak lazım.. Çok duygulandım.. 😔😔
Fatma Altunay
Fatma Altunay Aylar önce
Cok beğendim.
Sermet Ergin
Sermet Ergin Aylar önce
Helal olsun böyle filmlere çok ihtiyacımız var devamı olsun
Resad Omarli
Resad Omarli Aylar önce
insan sadece Allahin buyurduğu gibi yaşadiginda gercek huzura kavusur kim ne derse desin hangi filozof ne soylerse soylesin aksini kanitlayamaz.
Meriç Topraklı
Meriç Topraklı Aylar önce
Hayattayken bir kere bile babama seni seviyorum diyemedim. Onu kaybettiğim günden bugüne kadar her gün onun pişmanlığını yaşıyorum. Siz siz olun söyleyin çekinmeyin gurur yapmayın. Yarın çok geç olabilir…
Mikail Baylan
Mikail Baylan Aylar önce
Son zamanlardaki en anlamlı ve güzel filim
Salih Zeki Ünal
Salih Zeki Ünal Aylar önce
Müfit bey muhteşem bir insansınız. Varolun.
barış kuzdere
barış kuzdere Aylar önce
Hayatın anlamı yaşamak her anı birdaha geri donulmeyecek şekilde birbirimizi takdir etmek ve sevdiğimiz i söylemek bu kadar zor olmamalıydi. (58.- 1.00 ) içimdeki sevgi açlığı
zk vr
zk vr Aylar önce
Harika film be abi tebrik ediyorum saygılar..🖐👏
Anton Mitkov
Anton Mitkov Aylar önce
Bravo
Anton Mitkov
Anton Mitkov Aylar önce
🤩
Anton Mitkov
Anton Mitkov Aylar önce
Cok gulduk we agladik
Anton Mitkov
Anton Mitkov Aylar önce
Eyvalaaaahh
Anton Mitkov
Anton Mitkov Aylar önce
1000000000 puan benden
Anton Mitkov
Anton Mitkov Aylar önce
Super
Dersim Dersim
Dersim Dersim Aylar önce
Disslike atan kapitalisttir. Emperyalisttir. Küresel sermayenin uşağıdır. Mutlu köledir. 🙂
Ömer Nazifoglu
Ömer Nazifoglu Aylar önce
Cokkkkkk guzell film gerçekten çok güzel anlamlı bir film
Furkan Aydemir
Furkan Aydemir Aylar önce
58:00 da başlayan sahne Gözyaşlarımı tutamadım Babalarınızın kıymetini bilin 😢
Mirəli Qafarlı
Mirəli Qafarlı 18 gün önce
Bende😢
sema babayeva
sema babayeva Aylar önce
👍
ahmet kararacaoglu
ahmet kararacaoglu Aylar önce
3 veya 4 . Ye izliyorum enfes bi damak lezzeti var emeğinize sağlık iyi ki böylesi bir film çekmişsiniz
Ad Soyad
Ad Soyad Aylar önce
En sonda müfit beyin konuştuğu yerde arka plandaki müziğin ismi nedir ?
gulnara salamova
gulnara salamova Aylar önce
bezen insan hakikatan boyle yashamak isteyir
Ali-Riza Yalcin
Ali-Riza Yalcin Aylar önce
MUTLULUGUN SIRRI IYI BIR EGITIM VE KARAKTER BOZUKLULUGU OLMAMASI MECBUREN SARTTIR VE OLMAZSA OLMAZDIR. YANI DÜRÜST VE AKILLI OLMAMIZ SARTTIR ...TÜM INSANLIGA SAGLIK, HUZUR VE MUTLULIKLAR DILERIZ VE BASARILAR ZONGULDAK TAN......
Ali-Riza Yalcin
Ali-Riza Yalcin Aylar önce
Egitici bir Film ama.,SINAV KONUSU YANLIS BIR DÜSÜNCE TARZI VE YANLIS BIR TARZ SINAV GEREKLI AMA .,ÜLKEMIZIN GENEL PROBLEMI EGITIM YANLISLIGI VE TAKIP EDEN TABIIKI DISIPLINSIZLIK ...,KISACASI CAHILLIK ..
Nazokat Djabbarova
Nazokat Djabbarova Aylar önce
bize verilen bu hayat bosa harcamayalim.Mükemmel bir film olmus.
061 Halil İbrahim Bayraktar
061 Halil İbrahim Bayraktar Aylar önce
covid nedeniyle hastayım ve evde karantinadayım. çok yanlış bir zamanda izledim malesef :(
Engin Soysal
Engin Soysal Aylar önce
Bir toplum icin adalet, egitim ve saglik mutlak gereklidir. Ama sanatsiz bir toplum da asla dusunulemez. O yuzden Degerli Mufit Hocam her ne olursa olsun beklentisiz bizi sanatla bulusturmaya devam edin lutfen. sanki misyonunuz da bu. Iyiki varsiniz. Emeginize, yureginize saglik.
Gökhan Albayrak
Gökhan Albayrak Aylar önce
Çok güzel, vizyon sorgulatan bir film
Gülfer Karabacak
Gülfer Karabacak Aylar önce
Sonu çok dokunaklı oldu 😢😢😢
Mehmet Durmuş
Mehmet Durmuş Aylar önce
Süper film elinize sağlık
Nature Life
Nature Life Aylar önce
Dizide botokslu makyajlı kadınlar yok yok havuzlu villa yok lüks arabalar yok holdingler yok ama akşam saatleri kanalları açınca böyle diziler çok ben hiçbirini izlemiyorum yeşilçam filmleri izliyorum halen müfit abinin yaptığı filmler geneli sosyal mesajlarla dolu bana göre filmler bunlar Sizleri bilemem...
Hayattan Korkma | Türk Filmi | Full Film İzle
1:37:22
Fanatik Film - Yerli
görünümler 164 B
White vs red ice cream challenge #Shorts
0:59
Restoranları Test Ettik! - Gramajlar Doğru Mu?
25:05
Tuğçe Kandemir - Sakın Ola
2:48
Tuğçe Kandemir
görünümler 2,3 Mn
Koyver Gitsin | Türk Komedi Filmi
1:25:55
Komedi Türk
görünümler 622 B
Operation "Y" and other adventures of Shurik (comedy, dir. Leonid Gaidai, 1965)
1:30:37
Киноконцерн "Мосфильм"
görünümler 45 Mn
Sinyalciler | Komedi Filmi
1:25:36
Komedi Türk
görünümler 261 B
Düğün Bando Takımı ( Balkan Bandosu
2:38
Caveman Works
görünümler 203
Oğlan Bizim Kız Bizim | Türk Komedi Filmi Full İzle (HD)
1:49:24
White vs red ice cream challenge #Shorts
0:59
Restoranları Test Ettik! - Gramajlar Doğru Mu?
25:05
Tuğçe Kandemir - Sakın Ola
2:48
Tuğçe Kandemir
görünümler 2,3 Mn
CRINGE KIZLARSORUYOR BAŞLIKLARI OKUYORUZ!
24:05
Sezin Karameşe
görünümler 61 B
İbrahim Selim ile Bu Gece #85 Edis, Serra Erkoç
1:32:29
Zorlu Performans Sanatları Merkezi
görünümler 135 B
Elkızı 1. Bölüm
2:30:30
Elkızı
görünümler 2,9 Mn
YENİ EV TURU! | Kirası ne kadar?
24:55
Uğur Şengül
görünümler 359 B
Gönül Dağı 38. Bölüm 2.Fragmanı
0:57
Gönül Dağı
görünümler 871 B