Sesi Duyunca Şaşkınlıktan Donup Kaldık ! Feriha Vural Ses Analizi #SÜRPRİZKONUK

  görünümler 488,629

Emre Yücelen Şan Dersi

Emre Yücelen Şan Dersi

15 gün önce

Emre Yücelen Şan Dersi 2020
Emre Yücelen Vocal Coach Istanbul
#FerihaVural #SesAnalizi #SÜRPRİZKONUK
-----Kanal Destekçimiz Olun ! : www.patreon.com/join/sesegitimi?
-----Analiz İsteği (Bağış) :
- Yayınımıza Oyunfor üzerinden bağış yaparak şahıs analizi isteğinde bulunabilirsiniz. (İstekleriniz Sonraki Hafta Yapılacak Ses Analizi Canlı Yayınlarının Girişinde Yapılacaktır)
OYUNFOR : bit.ly/2zFhD3R
Emre Yücelen - Zehirli Uykular Albüm : lnkfi.re/emreyucelen
-----Kanala Abone Ol : goo.gl/tXRnRL
------- Kıyafetler : KOTON
------- Web Sitesi : www.koton.com/
Web Sitelerim :
Şan Dersi Web Sitesi www.sandersi.com
Kişisel Web Sitem : www.emreyucelen.com
Diğer TRshow Kanallarım :
- Emre Yücelen Stüdyo TRshow Kanalı : goo.gl/gjTW1H
- Kişisel TRshow Kanalım trshow.info
- Yapım Firmamın TRshow Kanalı : trshow.info
Sosyal Medya :
emreyucelen
emreyucelen
emreyucelen
FİDEYO : fideyo.com/emreyucelen
PR VE İŞBİRLİĞİ ÇALIŞMALARI :
sehnazgul@gmail.com (05342082502)
Bu videoya altyazı yazmak için :
If you want to write subtitles on this video :

Kanaldaki Videolara Altyazı Yazmak İçin : goo.gl/15CgnF
If you want to write a subtitle on this channel : goo.gl/15CgnF

YORUMLAR
Emre Yücelen Şan Dersi
Emre Yücelen Şan Dersi 14 gün önce
Beğenin , paylaşın bu coşkuya siz de katılın 👍😊
Ahmet Faruk Sicim
Ahmet Faruk Sicim 4 gün önce
ALİ AHMET MOLLA hocanın ses analizi yaparmısınız hocam
Kang Sun Eun
Kang Sun Eun 6 gün önce
trshow.info/watch/EVlo1rqJKAs/video.html
Sinem Özdemir
Sinem Özdemir 8 gün önce
Ortak bir çalışma lütfen 😍
Singularity or e̶u̶p̶h̶o̶r̶i̶a̶
Singularity or e̶u̶p̶h̶o̶r̶i̶a̶ 8 gün önce
Billie Eilish'ın idontwannabeyouranymore coverını bekliyorum ehuehe
söz sende
söz sende 9 gün önce
kahkaha attım abi tepkilerin on numara hele diyorsunya haydaaa gaza geldik gene :)
Sevval B
Sevval B 10 saatler önce
Çok güzel söylüyor ama ben hepsini dinleyemedim şahsen .Dikkatli söyleyeyim derken biraz zor çıkıyor sanki kelimeler ağzından.Beni yordu açıkçası.Ama gerçekten güzek bir ses tonu ve tekniği var.Geliştirse çok güzel de dinlenebilir
Cihat AKDAĞ
Cihat AKDAĞ 10 saatler önce
Biri de dememiş Merve Deniz bunu söylüyor zaten
Yücel Yeşilli
Yücel Yeşilli 18 saatler önce
Muazzam 👏🏻👏🏻
Yusuf Öztürk
Yusuf Öztürk Gün önce
Ben ferihanın eski evinin caprazindaki bakklın sahibiyim. Sonunda hak ettigi yerlere glmesi dilegiyle seni seviyorum kızcazım
Ege Ertürk
Ege Ertürk Gün önce
Yeni Bi yıldız doğmuş, Aleyna gak git burdan😊
Kayra
Kayra Gün önce
8.11 "Bunu böyle çıkarmak nerdeyse çok zorluklardan birisi"
Kayra
Kayra Gün önce
<a href="#" class="seekto" data-time="491">8:11</a> "Bunu böyle çıkarmak nerdeyse çok zorluklardan birisi" abi ya heycandan ne yapacağını şaşırdın 😂😂
Kayra
Kayra Gün önce
Video boyunca 5 kere esnedim...
Elif Ekin ÖZTÜRK
Elif Ekin ÖZTÜRK Gün önce
Hocam nolur ege can sal yapın
nefuays
nefuays Gün önce
muazzam be
Xeyyam Zeynalov
Xeyyam Zeynalov 2 gün önce
trshow.info/watch/YgdRJPA1GLM/video.html Mahir Zeynalov
kaan billic
kaan billic 2 gün önce
O sezenin bi altindaki cocugu dinleseydi o cocuk yapiyordu sarkinin sonunda erkek hali ile
Muhammed Gündovan
Muhammed Gündovan 2 gün önce
perdenin ardındakilere haksızlık yaptın
Ali Cihan Yaman
Ali Cihan Yaman 2 gün önce
Asla dinlemeyecem bir ses
Selvi Design
Selvi Design 2 gün önce
Harika bir ses 👏😍 sizin analinizle daha da etkili oluyor 🙌 ve böylesi güzel yetenekli bir sese sahip olanları, cesaretlendirip farkındalık kazandırırken, eminim birçok gizli yetenek veya henüz kendi sesini keşfetmeşmiş arkadaşlara da umut oluyordur... ☺
pembe süpürge
pembe süpürge 3 gün önce
Hocam Kanalıma davet ediyorum kanalımın adı pembe süpürge destek verirseniz çok sevinirim ☀️🤗🌈
Melike Sivriler
Melike Sivriler 3 gün önce
İnsanın tüyleri diken diken oluyor be 👍🏻👍🏻❤️
by_dikerceee
by_dikerceee 3 gün önce
Feriha Agladım nalet olsun sevinçliydim ben 👏👏
seydi Bayındır
seydi Bayındır 3 gün önce
www.ritimsanatyayinlari.com/urun/seydi-bayindir-henuz-ayrilik-gelmeden/ İlk kitabım destek olurmusunuz 🙏🙏
Carpe Diem
Carpe Diem 3 gün önce
Merhaba Ben birşey sormak istiyorum şarkı dinlerken söylediğimde sesim güzel ama şarkıyı kapatıp söylemeye çalıştığımda güzel söylemiyorum bu neden kaynaklanıyor ? Düzeltmek için ne yapmalıyım ?
Sabri Barutcu
Sabri Barutcu 3 gün önce
Hocam lütfen Feriha ile çalışmalar yapın. Muazzam bir sesi var.
Güven Kuran
Güven Kuran 4 gün önce
trshow.info/watch/YgCWQhSYh0c/video.html bi analiz de buna yapma şansınız varmı dır hocam
asuhan Melek
asuhan Melek 4 gün önce
AAAA Bayıldım bir yerde çıkıyo mu acaba????? Ben yeni şair keşfettim bir bakarmısınız beğenecekmisiniztrshow.info/watch/DxZYNI-3AJc/video.html
Duru İlhan
Duru İlhan 4 gün önce
haydaaaa çok komikkkkkkkkkkkkkk
turuncu Reis
turuncu Reis 4 gün önce
NE KADAR YÜKSEK SESLE BAĞARIRSAN O KADAR BEĞENİYOLAR İŞTE ÇOK SİNİR BOZUCUYDU BENCE BEN DAHA YÜKSEK SESLE BAĞIRIYORUM HEMDE BİDE BENİ DİNLE. Valla Evde birisinin böyle bağırdığını düşünsenize Komşularına yazık :(
Obi-Wan Cannot Be
Obi-Wan Cannot Be 4 gün önce
ya ilk önce videonun tamamını izleye durdurup duruyosun kanswr ediyosun ya da videonun altına kızın videosunun linkini koy biz izleyelim bu nedir ya
Kuran Bülbülleri
Kuran Bülbülleri 5 gün önce
Adem kemik kaside hocam Rahmetlik İsmail Coşar’ı anımsatıyor bir bakmalısınız
izmir 35
izmir 35 5 gün önce
Feriha sen sanatçısın, ben de zeki bir insanım. Bir sanatçının ya da sanatçıların isteğiyle sanatçı olamam, olmamalıyım. İnsanlık için en doğrusu bu olurdu.
izmir 35
izmir 35 5 gün önce
Çocukken kitap okumayı seviyordum.
izmir 35
izmir 35 5 gün önce
Edebi romanları okumayı seviyorum. Bilim kurgu filmlerini sevmem. Bilim kurgu romanlarını okumak sıkıcı.
izmir 35
izmir 35 5 gün önce
Ben polisiye romanları okumayı seviyorum.
izmir 35
izmir 35 5 gün önce
Ben mantıklı davranınca kazanıyorum.
izmir 35
izmir 35 5 gün önce
Sanatçılar daha milliyetçi tavır sergileyebilirler. Ben evrensel düşünüyorum.
Adnan Asma
Adnan Asma 5 gün önce
Biraz burcu, biraz Sema moritz biraz da Sertap var bu seste. İyi bir dinleyici Feriha. Ve iyi kullanıyor sesi. 👆👋👋
Seroo Aktas
Seroo Aktas 5 gün önce
5 dakika daha geç doğsaydın ağız ve ses olarak doğardın feriha 😚🤣
Seroo Aktas
Seroo Aktas 5 gün önce
5 dakika daha geç doğsaydın ses olarak doğardın feriha 😂😙
Katrina Z
Katrina Z 5 gün önce
İlk iki dakikada tüylerim diken diken oldu aman yarabbi
HATİCE OCAKDAN
HATİCE OCAKDAN 5 gün önce
Bu nasıl bir yorum, nasıl bir ses , dehşet ötesi. Müziğe falan gerek, keyifle dinle
Anna Paulinov
Anna Paulinov 5 gün önce
Şan dersleri çok onemli. insanin yaşamsal yeteneklerinden biri de sesini kullanmak. Sesi ile para kazanan saticilar, duyurucular, konusmacilar, sarkicilar, vocaller imam rahip ve hahamlar. Her okulda turkce ve muzik derlerine ilave olarak şan ve diksiyon eklenmeli.
Nilüfer Sena
Nilüfer Sena 5 gün önce
Hocam ne olur Mor Karbasi - Judia ses analizi yapın. Acayip değişik bir tarz, değişik bir ses, yorumlarınızı çoook merak ediyorum.
Murat Yavuz
Murat Yavuz 5 gün önce
trshow.info/watch/TOxD6R5wmB8/video.html
Salih Şahiner
Salih Şahiner 5 gün önce
Abi cellat36 analiz yap tiktokır
Emre Doğan
Emre Doğan 5 gün önce
OSES E KATILSIN
Mevlüt Özker
Mevlüt Özker 5 gün önce
Hiraizerdüş'ten Papatya isimli şarkıya bir cover yaptım, dinlemek isteyenleri beklerim..⚘ trshow.info/watch/7-cHMduSaXw/video.html
A.R M.Y
A.R M.Y 6 gün önce
HOCAM LÜTFEN ANALİZİ YAPIN TAEYANG EYES NOSE LIPS trshow.info/watch/CxMvQkcdPl8/video.html
Yarkın Sarızeybek
Yarkın Sarızeybek 6 gün önce
Feriha mı Vural. Feriha vay be
Eymen Süzer
Eymen Süzer 6 gün önce
Aaaağğğağağağğağaaaaaaağağağğaağğaaaaaaağğağağağağğaaaaaa şarkının adı oooğaaaaaaaaaaaaaaaağağağğğğaaaaaaaaağğğğğaaaaaaaaaaaaaaaaaaağğağğğaaa
izmir 35
izmir 35 6 gün önce
Güçlü sesi var.
Erhan Keles
Erhan Keles 6 gün önce
bir de bu kizin sesini degerlendirir misiniz? trshow.info/watch/MYMN_spc-Lo/video.html
uzay taşları ve arkadaşları
uzay taşları ve arkadaşları 6 gün önce
Şu tarz sesi gerçekten iyi olan ve güzel kullanabilen insanları ünlü yapsanız çok daha iyi olucak kim bilir kızın kendinde keşfetmediği ama keşfedilecek ne cevherleri var ağzına sağlık lütfen kendini harab etme yeteneğini neler yapabileceğini insanlara göster
onur kocabaş
onur kocabaş 6 gün önce
İlk dakika da öyle bir yükseldiki sesi kısmak zorunda kaldım :D :D
Fatih Ş
Fatih Ş 6 gün önce
Hocam siz de her yükselenin sesine şaşırıyorsunuz. Evet sesi güzel insanlar var artık inanın şaşırmayın 😅😂
merve mert
merve mert 6 gün önce
Kıskanılacak kadar güzel bir ses bir dinleyici olarak hayran kaldım
de Cealo
de Cealo 6 gün önce
Hocanın tiz dediği yer çok kullanılan bir şey değil mi yabancılarda.
BLUES
BLUES 6 gün önce
Neden bende böyle şeyler yapamıyorum Bi köyde doğmak benim suçummuydu
pınar çimen
pınar çimen 6 gün önce
çok güzel samimi bir video olmuş çıkamadım bi türlü gerçekten güzel bi ses bazen şarkı dinlerken yoruluyorum resmen ama sonra gerçek bi ses dinlediğim zaman kulaklarım rahatlıyor resmen.böyle gizli cevherlerin kesfedilmesi lazım
Beyza Utku
Beyza Utku 6 gün önce
Böyle olmaz bi de bayil istersen feriha
TAYLAN
TAYLAN 6 gün önce
Haydı giyik kalk kalk 😃🤣🤣🤣
Zarina Rzaxanov
Zarina Rzaxanov 6 gün önce
Emre bey Abicim benimde sesim güzel okursam benimde ses analizimi yap nolur abim
Şiir Diyarı
Şiir Diyarı 6 gün önce
21.33 nasıl bir sess nasıl bir gırtlak çarpmalarıdır.
Brenda Stormrage
Brenda Stormrage 7 gün önce
Oyle cevherler var ki.... ya parasi yok ya çevresi yok kaliyorlar dogduklari evde.. neyse demet akalınlari zengin etmeye devam...
korkusuz kaptan
korkusuz kaptan 7 gün önce
trshow.info/watch/tkZUFhcYUaM/video.html Emre Yücelen hocamızın övdüğü o muhteşem ses bu linkte👆
mehmanhbv
mehmanhbv 7 gün önce
Ağız açıklığında Azerbaycanlıları izlemediyse hayret ederim.. Çok belli
YASOZCELEBİ -
YASOZCELEBİ - 7 gün önce
Hocam Merhabalar !!! 7 yıldır müziğin içindeyim sahne alıyorum ve ensturman çalıyorum . Size küçük bir sorum olucaktı . Sahnelerde gaza geldiğim zaman çok güzel şarkılar söyluyorum enterasan şekilde Fakat modumda olmadıgım zaman şarkı söylerken sahnede kendımı çok kasıyorum istemsizce 4 yıldır herkez bana bu yorumu yapıyor lütefen nedenini rica etsem söylermisiniz hocam . Teşekkür Ederim ...
GoldenMia
GoldenMia 7 gün önce
20.dakikada Azerbaycanca şarkı söylüyo şok oldum kxhkckykyxykgj
beyaz babo
beyaz babo 7 gün önce
hocam muhammed mustafa dağseven ses analizi yaparmısınız
Tuana Özer
Tuana Özer 7 gün önce
Şahin özlem-bu benim öyküm ses analizi yaaap !!
Vidadi Baxshaliyev
Vidadi Baxshaliyev 7 gün önce
Supeerr!!!🤩🤩
Dream High
Dream High 7 gün önce
Ses rengi olsun, nağmeler olsun çok güzel dinlenebilir bir ses bencede birşeyler yapılmalı teşekkür ederiz👏🏻👏🏻
T h e Esra
T h e Esra 7 gün önce
Rica etsem bir gün o ses Türkiye kazananlarını incelermisiniz yorumlarınızı merak ediyorum 🙏🏻
امیر حسین
امیر حسین 7 gün önce
محمد علی کریمخانی، استاد آواز ایرانی mohamad ali karimkhani iranian top songer trshow.info/watch/z6Ii7EiHEO0/video.html
Elif Tuğ
Elif Tuğ 7 gün önce
Bu adamın girdiği triplere ölüyorum yaa ahajanmaamaj
Halik Akan
Halik Akan 7 gün önce
Emre Hocam sizden ricam ESRA AKSU Adlı arkadaşımızı kesfedermisin ya muazzam bir sesi var☺️🙈
Dilara lavinia
Dilara lavinia 7 gün önce
Eski lise arkadaşımı bu kanalda görmek beni hem şaşırttı hemde çok sevindirdi yolu açık olsun inşallah 🙂
metin çinar
metin çinar 8 gün önce
Bu yorumu okuyorsan lütfen müziği seç. Emre hocam haklı sen müzisyen olmalısın.
Hacer Okumuş
Hacer Okumuş 8 gün önce
Müthiş ulan müthişşşşşşşş
hi guys
hi guys 8 gün önce
Feriha tektek yorumları geziyor 🤣
Sinem Özdemir
Sinem Özdemir 8 gün önce
Acayip iyiydi ya 😉
Kübra Küçük
Kübra Küçük 8 gün önce
Hocam harikasınız yaa
Zeynep Güngör
Zeynep Güngör 8 gün önce
OHA😍 insan bunun üstüne şarkı söylemeye utanır skdbkcbsk
bahadır gür
bahadır gür 8 gün önce
oses türkiye yarı finalinde taylan yapmıştı yıkmış geçmişti ama sonunda yapıyor taylan
büşra şeker
büşra şeker 8 gün önce
Çook iyi çook😍 yeni keşfettim sayfanızı takibe aldım. Şarkı söylemeyi çok seviyorum kendime güvenim yok sadece🙈
Emre Gönenç
Emre Gönenç 8 gün önce
Ben sadece sizin tepkileriniz icin izliyorum. Muzikten anlamam😁
ct katik
ct katik 8 gün önce
Sertab Eren’in yan çarı bu kız
Özgür Can Çoban Voice Analysis (Following Neşet Ertaş's Footsteps)
11:52
ABD AYAKLANMALARININ PERDE ARKASINDA NELER YAŞANIYOR?
56:24
Masum 73. Bölüm Fragmanı - 3 Haziran Çarşamba
1:06
Kanal 7 Dizileri
görünümler 343 B
Ateist Profesör İslama Yolculuğunu Anlatıyor
36:28
Sena Şener Olmak ! Coverlar Arasında Kıyaslamalı Ses Analizleri
12:47
Melek Mosso Voice Analysis (Brightest Future of Voice)
14:39
Emre Yücelen Şan Dersi
görünümler 554 B
Kan Sahibi
2:58
Contra - Topic
görünümler 44 B
Vio feat. Ezhel - İz Bırak (Official Video)
3:21
MOB Entertainment
görünümler 804 B