Minecraft Hakkında Bilmediğiniz 12 Hayat Kurtaran Özellik

  görünümler 327,216

Doğukan Adal [Tvo]

Doğukan Adal [Tvo]

2 aylar önce

Hey Selam Ben Adal!
👽 Sunucum: adalances.com/ 👽
👽 Bereler! : dogukanadal.com/👽
Bugün minecraft'ın 1.19 sürümünde mevcut olan 12 hayat kurtarıcı özelliğe bakıyoruuz. İster minecraft hardcore ister survival olsun bu bilgiler işinize yarayacak!
►►Reddit Linkimiz: www.reddit.com/r/Adaland/
►►Discord Sunucumuz: discord.com/invite/adal
►Instagram: Adalances
►►Steam Grubu: steamcommunity.com/groups/Ada.. .
►Twitter: dogukanadal

YORUMLAR: 1 081
Adaflix
Adaflix
Diğer kanalına “özür dilerim” diye video atman beni korkutsa da bizden aktif olamadığın için özür dilemen ve o videodan sonra eskiye nazaran daha aktif olman çok güzel bişey adal adam :D
༻༼ϓᏌᏉᏌ§༽࿐     ࿋
༻༼ϓᏌᏉᏌ§༽࿐ ࿋
Adal eski günleri hatırlar mısın iyi pizza güzel pizza zamanlarını... lütfen tekrar oynar mısın 🥺
Miray♡
Miray♡
Yıllardır bozulmayan nadir youtuberlardansın Adal seviliyorsun abi videon yine harika bu arada 🤘❤
Kutup ayısı
Kutup ayısı
Aslında hepsini bilsekte Doğukan'ın videosunu izlemek...
İbrahim Soylu
İbrahim Soylu
Hepsini bilsekte dogukanın videosunu zevkle izlemek
GhostRideR BG
GhostRideR BG
Bildiğim halde izliyorum çünkü Adal abime destek vermek en zevk aldığım şey seviliyorsun Doğukan Adal
Bluumbee
Bluumbee
Adal yeni video atınca gelen mutluluk hissi.. 🥲
Asya #EmekVerenKanallar
Asya #EmekVerenKanallar
abi cok yararli bilgiler veriyorsun senden dinlemekde çok güzel oluyor💗
Sushi-Chan
Sushi-Chan
Abi, yazdığın "Hey Ben Yanlık" isimli kitabı aldım ve çok güzeldi. O bir yana bizi rickroll'ladığın için sağol.🥲
Random Bir Editçi
Random Bir Editçi
Adal icerik calinca gelen mutluluk hissi
StreSs
StreSs
Ömrüm boyunca max pcde mc 1 saat oynamışımdır ama videolarını aksatmadan izletim adal adam ❤
Efe Savaş
Efe Savaş
8:26
BlinkXAdaly
BlinkXAdaly
Minecraft hakkında bilmediğiniz serisi çok iyi hiç bitmemesi gereken serilerden
Pro Oyuncu
Pro Oyuncu
Adal ın video atması içimi azimle dolduruyor
emre root
emre root
uzun sacli klasik adal adami ozledik be
FuTbOl 1905 GS
FuTbOl 1905 GS
Aga be hardcoreyi özleyen
ömer erkan
ömer erkan
adal abi çok kaliteli videoların var helal
Sussy Edits
Sussy Edits
"Kalkanım yok o yüzden kapıyı kalkan olarak kullanıcam" -Braum
dessiexwq~♡
dessiexwq~♡
hala eskimeyen seri
Kerem Sivaslıoğlu
Kerem Sivaslıoğlu
Wow , chest işi cidden işimi kolaylaştiracak
Minecraft Cennet Modunda Hayatta Kalmak!
30:10
Doğukan Adal [Tvo]
görünümler 1,4 Mn
Şeytanın Bebeği Geri Döndü! (Baby in Yellow Yeni sürüm)
34:19
Berberde Aşk-ı Memnu
0:58
Halil İbrahim Göker
görünümler 73 B
ORGANIZE - KALITE [OFFICIAL VIDEO]
2:09
ORGANIZE34
görünümler 518 B
Lav Kovalarken Oyunu Bitirmek Mümkün Mü?
20:29
Doğukan Adal [Tvo]
görünümler 1,4 Mn
Poppy Playtime 2 Türkçe Altyazılı Bölüm 1
56:28
Doğukan Adal [Tvo]
görünümler 3,1 Mn
Ultra Hardcore Ama Her Şey Rastgele | Birinci Kim Olacak?
21:25
Doğukan Adal [Tvo]
görünümler 1,3 Mn
İmkansız "Warden" Hapishanesinden Kaçabilecek Miyim?
26:59
Doğukan Adal [Tvo]
görünümler 1,2 Mn
I Re-Hired Minecraft's Deadliest Assassin...
13:18
Minecraft'ın Reddettiği 27 Fikir
9:08
Aphernix
görünümler 219 B
Bilgisayar Nasıl Patlatılır?  | Fizikli Minecraft
17:08
Doğukan Adal [Tvo]
görünümler 1,9 Mn
Berberde Aşk-ı Memnu
0:58
Halil İbrahim Göker
görünümler 73 B