Katarsis X-TRA: Bir Çocuk Gelinin Yaşam Öyküsü- Nazlı Doğan

  görünümler 5,026,273

Bana Göre TV

Yıl önce

Katarsis X-Tra'nın Bana Göre Tv'de bu bölümünün konusu çocuk gelinler ve çocuk istismarı. Bölümün konuğu ise Nazlı Doğan. Program ekibimize ulaşarak çocuk gelinlerin sesi olmak istediğini söyleyen Nazlı Doğan hayat hikayesini Gökhan Çınar'la paylaşıyor. 13 yaşında para karşılığında evlendirilip Almanya'ya götürülüşünü, 14 yaşında anne oluşunu, yıllarca fiziksel ve psikolojik şiddete maruz kalışını, en büyük hayali okumak olmasına rağmen okula gidemeyişini anlatıyor. Bugün hem dört fakülte okuyarak kendi hikayesini dönüştüren hem de diğer kadınlara destek veren Nazlı Doğan'la Katarsis X-TRA şimdi Bana Göre Tv'de yayında!

Yeni bölümleri kaçırmamak için abone olun: bit.ly/2LUEOwP

Instagram'da bizi takip etmeyi unutmayın: bit.ly/2YwN7jP


YORUMLAR
Bana Göre TV
Bana Göre TV Yıl önce
Yeni bölümleri kaçırmamak için abone olun: bit.ly/2LUEOwP
Ahmet Cenker
Ahmet Cenker Aylar önce
@Nailen memmedova M-ova niye bebek felan mi oldurdum ruslar gibi yada pkk gibi ?
Nailen memmedova M-ova
Nailen memmedova M-ova Aylar önce
@Ahmet Cenker 😥
Nailen memmedova M-ova
Nailen memmedova M-ova Aylar önce
@Ahmet Cenker Cok acimasiz insansin
Ahmet Cenker
Ahmet Cenker 4 aylar önce
@Trashta Your slave off boş yapma önce Türkçe ad koy kendine sonra benimle muhattap ol cahil it
Trashta Your slave
Trashta Your slave 4 aylar önce
@Ahmet Cenker kalır
RAMİL
RAMİL 4 gün önce
Anandi
Şukran Alan
Şukran Alan 8 gün önce
Benim annem de küçük yaşta verildi yaşı daha 10 idi ve gögüsleri bile çıkmamişti gelin gitmişti sokakta çocuklarla oyuncak bebeği elinde oyun oynuyordu babaannem eve gel diye çagırirdi babam ise askerden gelmiş büyüktü annemi hep ezdi hep kullandı annem anlatırken çok üzülerek dinler ve kızarım 😢😢😢
lvi i
lvi i 19 gün önce
GURUR DUYUYORUM SİZİNLE
Menişe Kiplik
Menişe Kiplik Aylar önce
Şuan birdaha ne kadar şanslı olduğumu his etim teşekkür ederim annem babam beni her animda koruyup kalmadığınız için sonsuz teşekkürler 🙏♥️
Yağız Yağız
Yağız Yağız Aylar önce
birtek bana mi gecmedi bu hikaye.. seni kücükken veren adam askin seninle cocuk yasta evlendirilen adamin adi bile agzina alma. kendi ailen super öbür aile kötü.
Nur Aslan
Nur Aslan Aylar önce
Yıldız Tilbe ye benziyor 👍
ahmet ömer Meryem Yanar
ahmet ömer Meryem Yanar Aylar önce
Çocuk kadın daha çok bu ülkede.......
d-Rosra
d-Rosra 2 aylar önce
rahat uyumasını dedi ve agladım.
💋💄elif Bolat
💋💄elif Bolat 2 aylar önce
Ben su an 13 yaşındayım 14 e gircem ama benim ailemden kimse ana sınıfına gitmedi ben gittim benim gittiğim senede ailemin Dedemin büyük bir borca girdiği gün du beni çok zor okuttular 2sene falan ben sürekli ama sürekli içime attım yaşadıklarımı öğrendiklerimi .....bi gün öğrenmemem gereken bi şey öğreniyorum çok üzülüyordum sonra bunları umursamamaya başladım birisine anlatmaya karar verdim ama olmuyo gerçekten olmuyo ...işte benim arkamdan konuşan kişileri bilir onları yüzüne vururum yani artık dayanamadım yani gerçek arkadaslara ihtiyacım var beni arkamdan bıçaklayarak kisilere deil . sizi seviyorum bunu okursanız eyer
MERVE
MERVE 2 aylar önce
Ne yaşadığını çok merak ettim umarım çok kötu değildir 😦
Murat Sanli
Murat Sanli 2 aylar önce
😢😢
Büşra Arslan
Büşra Arslan 2 aylar önce
Şimdi bu ablamıza yapılan zulümlerin hesabı olmayacak mı. Olacak olacak olacak. Sonsuz yaşamda, ahiret yurdumuzda Allah azze ve celle hesabı çok ince görecek ve siz eyy zalimler müsebbibi olduğunuz bu gözyaşların hesabını bir bir vereceksiniz. E hadi o zaman size acı hesap vermeler. Merhamet,zalimlere karşı hiç yakışmayan bi duygu.
Nisa Hasanoglu
Nisa Hasanoglu 2 aylar önce
Kırmızı odadaki bir bölümü hatırlattı bana
Zeynep Beray Türkarslan
Zeynep Beray Türkarslan Aylar önce
bana da aynısı gibi sadece yaşı farklı eşi denmeyecek kişinin
𝚖𝚒𝚗Army
𝚖𝚒𝚗Army 2 aylar önce
Ülkemizde ne kadar kötü olaylar yaşamış insanlar var ya. Her hikayesini dinlediğim kadınların/erkeklerin kendimi kötü hissediyorum
Sevda Kabasakal
Sevda Kabasakal 2 aylar önce
😩😩😩😭😭😭
ARMY or BTS
ARMY or BTS 2 aylar önce
Adalet yok Adalet denen şey satılık bir maldır zenginin satın alıp fakiri ezdiği bir kelimedir
Zeynep Keklik
Zeynep Keklik 2 aylar önce
Benim annemde 17 yaşında evlendirildi
berilyilmaziniz
berilyilmaziniz 3 aylar önce
Çocuktum, Bir gece de 'Kadın' oldum. Bir gece de 'Gelin' oldum. Ve bir gece de 'Anne' oldum...
nick yok.
nick yok. 3 aylar önce
Nazli hanim cok guclu bir kadinsiniz asla pes etmediniz ve buralara geldiniz gurur kaynagisiniz
Macellan 247. Sayfa
Macellan 247. Sayfa 3 aylar önce
dünya her geçen gün daha fazla kötüleşiyor ☺️
Nana
Nana 3 aylar önce
Kızın ailesi kızı para için satmışlar. Nasıl bir anne baba bu. Böyle babaya bırak aşık olmayı, yüzüne bile bakmam
bysDm
bysDm 3 aylar önce
keske bide cocuk gelinle evlenen erkeklerle konussaniz. acaba onlar ne dusunuyor
Kirke Fi
Kirke Fi 3 aylar önce
Sonda babasıyla ilgili söylediği şeyleri duyunca içim parçalandı ve ağlamaya başladım
Bsnms Kskdk
Bsnms Kskdk 3 aylar önce
Duyma engelliler için altyazılı istiyoruz
Bsnms Kskdk
Bsnms Kskdk 3 aylar önce
Duyma engelliler için altyazılı istiyoruz.
Bsnms Kskdk
Bsnms Kskdk 3 aylar önce
Duyma engelliler için altyazılı istiyoruz
Bsnms Kskdk
Bsnms Kskdk 3 aylar önce
Duyma engelliler için altyazılı istiyoruz. Beğenin de üstte kalsın.
beyza taştenk
beyza taştenk 3 aylar önce
Annecim babacım bugüne kadar her okula gitceğim gün keşke bugün gitmesem dediğim için size bağırdığım için bazen istediğim şeyi yapmadığınız da sizden nefret ettiğim için en önsmlisi sizin hiç iyi bir aile olmadığınızı düşünürdüm ama sizin çok iyi bir aile olduğunuzu bizim için çok çalışıp çalıştığınızı biliyorum iyiki varsınız bazen istemsizce seni üzüyorum baba en basiti durumumuz bazen iyi olmadığında seni üzdüğümü istediğim şeyi yapmadığımda size çok kötü bir evlat olduğum için kendimden nefret ediyorum ama o an sinirle kendimden geçiyorum SİZDEN ÇOK AMA ÇOK ÖZÜR DİLiYORUM🦋💕iyiki benim ailemsiniz arkadaşımsınız siz benim her şeyimsiniz SİZİ ÇOK SEVİYORUUUM ve başka diycek bişey bulamıyorum 🙂💕💫 AİLENİZİN KIYMETİNİ BİLİN VE ONLARI ÇOK SEVİN NE OLURSA OLSUN
Kuzey
Kuzey 4 aylar önce
Yaşa telefonu bırak göz dışarı sabah not alma
Tugba Dzc
Tugba Dzc 4 aylar önce
Aileler bir cahillik yapıyor bunun bedelini hep kadınlarımız cocuklarımız ödüyor bedelini ve ne yazıkki sonradan pişman olanlarda hep aileler oluyor kadına ne eziyet yapılırsa yapılsın hep kadın susuyor maleseffff
hilal
hilal 4 aylar önce
izlerken ağladım gerçekten çok acı
Elifnaz•
Elifnaz• 4 aylar önce
Hiçbir şey için şikayet etmeye hakkımız yokmuş...
ismet akgümüş
ismet akgümüş 4 aylar önce
kırmızı odadaki selvinin hikayesine benziyor
ELİSA Nur
ELİSA Nur 4 aylar önce
Kadın komando kadın askerle de bi video atar mısınız 😁
Levent Surenkok
Levent Surenkok 4 aylar önce
Bir çocuğu eşya gibi satın alıp onu döven istismar eden anne olmasını bekleyen istenildiği gibi davranmadığında da onu döven, hakaret eden insanların ve onların kafasının allah belasını versin
mavi kadin
mavi kadin 4 aylar önce
Mavi kadından gel şarkısını dinlemeden gecmeyiniz ..
akzjzjz kakzmxxkx
akzjzjz kakzmxxkx 4 aylar önce
Bile bile kizinin hayatini mafetin oysa kizin seni çok seviyordu .
akzjzjz kakzmxxkx
akzjzjz kakzmxxkx 4 aylar önce
Ya seni izlerken ağladim çok haklisin yani çok kötübişey çocuklugunun alinmasi ya okula gitmekten biktigim için sende çok özür dilerim her gün şükür ediyorum gidebildiğim icin ve iyi bir anem babam oldugu için🥺❤
Rabia Oğul
Rabia Oğul 4 aylar önce
Cidden dinlerken aldım o 'nun yerine koyunca kendimizi insanın kalbine büyük bir arı giriyor rabbim yardım etsin 😔😔😭😭🙏🙏
Derya Kotanci
Derya Kotanci 4 aylar önce
En çok bu bölüme ağladım gözlerim şişti ağlamaktan 😭😭😭
Leyla Şeker
Leyla Şeker 4 aylar önce
Bir gece de kadın oldum ,bir gece de gelin oldum ,bir gece de anne oldum!.Bu cümle paramparça etti beni 😔
ecem
ecem 4 aylar önce
Rahat uyu baba, ben seni affettim..'
Nazlı Şahin
Nazlı Şahin 4 aylar önce
Ne kadar cahil, pis ve aptalca bir zihniyet ya 13 yaşındaki çocuktan 30 yaşındaki kadın gibi durması üstelik buda ailenden memleketinden yani kısacası hiç tanımadığın kişilerin ve yerin yanında
Nur Ates
Nur Ates 4 aylar önce
Bu kadinin dedigi anllattigi hersey yalann isi bitti bay bay yapti
Atilla Atilla
Atilla Atilla 4 aylar önce
Sanmiyorum çinçin Linin dogrularinda eksik lik çok var. En azindan türkiyedeki kadinlar gibi vurulmamiş beterin beteri var
Zeynep Yıldırım
Zeynep Yıldırım 4 aylar önce
Kendimden özür diliyorum okuma şansım varken okulu bıraktığım için ama hiç bir şey için geç değil önemli olan farkına varmaktır
Npcnknk
Npcnknk 5 aylar önce
Her sey icin tesekkur ederim anne baba.. kalemimi silgimi cantami hicbirseyimi eksik etmediginiz icin size cok tesekkur ederim..
Arya Cento
Arya Cento 5 aylar önce
Ben ilkokul birinci sınıfa 4,5 yaşımda başladım. Sınıfımda ki herkes benden en az 1,5 yaş büyüktü ve adapte olamıyordum,bir özel okuldu zaten ilk ve yıllarca beklenen bir çocuk olduğum için prensesler gibi yetiştiriliyordum,ailem her isteğimi karşılıyordu ne yaramazlık yapsam hoşgörülüyorlardı. 6. sınıfa kadar benden yaşça oldukça büyük çocuklarla eğitim gördüm. Ama bana ağır geliyordu. Ailem şu 4+4 sistem yeni çıktığında anaokulundaki öğretmenimin önerisiyle erken başlattılar beni. Neyse 6. sınıfın başlarında artık bana çok ağır gelmeye başladığını ailem farketti ve beni okuldan alıp yaşıtlarımla aynı sınıfta olabilmem için benim tam bir yıl evde tüm derslerden ( ingilizce ve fransızca dahil ) özel derslerle bir ara vermemi sağladılar. Bir sonraki sene 6. Sınıfa gittim ve artık sınıfımda herkes benimle yaşıttı ve artık zorlanmıyordum. Zaten o zamana kadar binicilik,buz pateni,bale,piano,cello,modern dans gibi bir hevesle başladığım ve binicilik,piano ve cello dışında hepsinden sıkılıp bırakmam ve o derslere verdikleri paranın ziyan olmasına bile katlanmışlardı. Benim için herşeyi yapmışlardı. Peki ben ne yaptım,şımarık şımarık bana sundukları imkanları beğenmedim,kötü ebeveyn olmakla suçladım. Gerçekten çok üzgünüm anne,baba. Beni bir kere bile toplu taşımaya bindirmediler,en mecbur kaldıklarında bile başıma birşey gelir diye asla bindirmediler. Her yaz en güzel,en sevdiğim yerlere tatile götürdüler. Ama ben önümdeki nimetleri göremedim. Böyle yaşamları fark edemedim. Sırf egzotik meyve seviyorum diye şu bir paketin içinde sadece 5 tane olan ve bir paketi 20 lira olan liçiden bencilce aldırdım onlara. Nasıl da şımarıkmışım. Annem bana yaklaşım 2 yıl önce bir kitap aldı,herkese tavsiye ederim,Khaled hosseini'nin "Bin Muhteşem Güneş" Adlı kitabı. Çocuk yaşta evlendirilen iki kızın hayatının nasıl kesiştiğini anlatan bir hikaye. Onu okuduktan sonra tüm hayatım değişti. Böyle hayatların farkına vardım ve şımarıklıktan vazgeçtim. Başarılı olmaya karar verdim. Aileme olan borcumu başarımla kapatmaya çalışacağım. Tekrar özür dilerim anne,baba... (Öyle işte şunu istiyorum illa alacaksınız diyecek kadar da şımarık değildim. Sadece ailem şunu ister misin derdi bende evet derdim. Herşeye rağmen utangaç ve içime kapanık bir çocuktum. Sadece neredeyse her istediğim olduğu için böyle hayatların farkında değildim,önümdeki nimetleri anlayamadım)
Elif KARAMAN
Elif KARAMAN 5 aylar önce
Korkunç bir olay ...
Nefes Berta Aksakal
Nefes Berta Aksakal 5 aylar önce
İzlediğimde işte gerçek bir hayat hikayesi dedim.
Euus Syueue
Euus Syueue 5 aylar önce
Yah 14 yaşım var ama evlenmenin ne olduğunu nasıl olduğunu biliyorum yani bu biraz garip açıkcası
j candan
j candan 5 aylar önce
aşık olduğu babası satmış kızını
İlayda Cingöz
İlayda Cingöz 5 aylar önce
5/6 saat 5/6 yıl gibiydi.... :((
Minel Hacıoğlu
Minel Hacıoğlu 5 aylar önce
Benim annemle babamda ayrı. Annem 17 yaşında babama kaçmış 18inde beni doğurmuş. Annemle guru duyuyorum. Nedeni ise babam dediğim kişinin anneme kötü davranmasını çekemdiği için boşanması. Babam bana ayda 200 lira nafaka ödüyor anneme demiş ki nafaka vermeye devam edersem kızımı görmeye gelmem demiş. Babalık bumu ya 200 lira yani 2 gün bile dayanmaz 200 lira için beni istemedi babalığın buysa buyur git babam annemi çamaşır asmaya balkona çıkarmıyormuş kıskançlıktan ama annem boşandıktan sonra 3 üniversite bitirdi şuan avukat kasımda hakim ve savcılık sınavına girecek annemle gurur duyuyorum
simau
simau 3 aylar önce
Helal olsun annene
Sümeyra
Sümeyra 4 aylar önce
O kadar güzel bir şey ki annenle gurur duyuyorum ellerinden öperim umarım hayatınız boyunca hep mutlu olursunuz 💖
Güler Topçuoğlu
Güler Topçuoğlu 5 aylar önce
KIZ: ben evlenmeyi okumak biliyordum
z'lfu1qr xænMl1
z'lfu1qr xænMl1 5 aylar önce
Oğlum çok gerilim müzikli çok komik video
Ecem Sertkan
Ecem Sertkan 5 aylar önce
Ben evlenmeyi okumak sanıyordum.....
Hakan Gör
Hakan Gör 5 aylar önce
Birde kocasinda dinleyin tek tarafli yargilamayin
Merve Özyaşar
Merve Özyaşar 5 aylar önce
Hayat işte kimi neye neyin kime düşürdüğünü bilemiyoruz yine acı bi hayat...
Sude Narin
Sude Narin 5 aylar önce
Sen çok güçlü bir kadınsın
İpek Q
İpek Q 5 aylar önce
"Hayat” diyemiyicek kadar çalınmış o kadar çok yaşam mücadelesi veren var ki... iğrençsiniz.
Allah is enough Kuran is enough
Allah is enough Kuran is enough 5 aylar önce
Dünya karanlık
edanur karakuş
edanur karakuş 5 aylar önce
Ben izlerken nefesim kesildi ağladım birde bu kadın yaşamış yani Allah yardımcısı olsun.
ᏊÖzlem ŞenᏊ
ᏊÖzlem ŞenᏊ 5 aylar önce
7:15 Ateş ...
Kübra
Kübra 6 aylar önce
Sosyal Hizmet Uzmanlarına bu hayatta ne kadar ihtiyaç olduğunu bir kez daha görüyoruz. Okul Sosyal Hizmeti hayata geçer umarım ve çocuklarımızın sadece ders başarısına değil aynı zamanda aile ilişkilerine de önem verdiğimiz, hiçbir çocuğun hayatının bu şekilde altüst edilmesine izin vermediğimiz bir dünya dilerim.
mustafa K
mustafa K 6 aylar önce
bir anne baba.. evladına nasıl zulüm yapar... nokta.
Z. Kara
Z. Kara 6 aylar önce
Ağlamaktan maf oldum perişan oldum
Rabia Aydın
Rabia Aydın 6 aylar önce
“Annem bizim pisliğimizi kapatmazdı,annem bizim pislik yapmamızı engellerdi.” Ne güzel bir söz..
Fadimana Erol
Fadimana Erol 6 aylar önce
HANİ DİYOR YA KİTAPLARI KOKLARDIM DİYE ASLINDA BU CÜMLE TÜM ÇARESİZLİĞİ ANLATIYOR
Yeşim Değer Üstünkaya
Yeşim Değer Üstünkaya 6 aylar önce
İşte tam da bu sebepten yazdım, çocuk gelin AYNUR un hikayesini... “Ömür dediğin harcanıp gidiyor”... Yayınevine gönderdim dosyayı... Umarım bir çok insana umut ışığı yakar, bir çoğuna da ders verebilirim yazdıklarımla🥺🙏
the lotr
the lotr 6 aylar önce
Çocuk gelin olmaz!Çocuk çocuktur ya🥺
aysel ismayılova
aysel ismayılova 6 aylar önce
Kırmızı odada Selvinin hikayesi...
Enes Keskiner
Enes Keskiner 6 aylar önce
Dünya zaten sınav, ablamızında dünyadaki sınavı buymuş insanlar kaderinde ne olacağını bilemiyor inşallah öbür dünyada Allah onu mükafatlandırır
İlker Baglarbasi
İlker Baglarbasi 6 aylar önce
Böyle neden şimdi konuşuyor daha önce kanallar yokmudu hep ünlü olmak icin
Başaramadık Abi
Başaramadık Abi 6 aylar önce
Farkındalık yaratmak için. Herkes ssnin gibi para peşinde ve açgözlü değil merak etme.
Lalin Deniz
Lalin Deniz 6 aylar önce
Derdin bu mu cidden? Canı anlatmak istemiş ve anlatmış bunun yeri zamanı olmaz belki cesaretini şimdi topladı belki birileri onu anlasın istedi belki içine atmaktan yoruldu. Senin görevin bu hikayeden ders çıkarmak. Ruhunuzu, kalbinizi temizleyin
Duru Erol
Duru Erol 6 aylar önce
O sondaki “Rahat uyu baba..” lafını duyunca içim parçalandı.. Çok ağladım...
airsjen
airsjen 4 aylar önce
adaşiz
airsjen
airsjen 4 aylar önce
++++
zeynep
zeynep 6 aylar önce
kadın çok tatlı iyi kalpli videoda güzel ama her şey de kadının dönüm noktası he
케이팝my tiny world
케이팝my tiny world 6 aylar önce
En büyük korkularımı dinlemek bile
Gülperestt1
Gülperestt1 6 aylar önce
Ben bu kadının yerinde olsam baba bile demezdim o adama ama o aşkla sevgiyle bahsediyor tuhaf
Zehra Aliyeva
Zehra Aliyeva 5 aylar önce
en sevdiklerimiz yakar canimizi bu olsa gerek
swery
swery 6 aylar önce
Evet ya aile dediğimiz şey bize zarar veriyorsa sevgiden çıkar artık bu
Ayşe Başol turan
Ayşe Başol turan 6 aylar önce
Allah hın kuralları doğrudur yanlış olan kurallar yıkılmaya mahkumdur
İpek Çakmak
İpek Çakmak 6 aylar önce
Bütün kadınlara sesleniyorum; Hiçbir erkeğe bağlı yaşamayın onlardan güç almayın biz zaten güçlüyüz acaba para vericek mi dövecek mi taciz edecek mi diye ağızlarının içine bakarak bi hayat yaşamayalım lütfen lütfen şu dersleri çalışalım videoda görüyoruz üzülüyoruz ve bitiyor ama böyle olmaması lazım ders çıkarmak lazım biz bu duruma düşmeyelim nolur yalvarıyorum🙏❤️🔐
Bersu tekin
Bersu tekin 6 aylar önce
👎👎👎👎
ꨄblinklightꨄ
ꨄblinklightꨄ 6 aylar önce
neden
Bersu tekin
Bersu tekin 6 aylar önce
😦😦😦
Canan Korkmaz
Canan Korkmaz 6 aylar önce
Eğer bir baba kızına elini uzatirsa kızı cehennem olsa bile gidermiş ,babası onu yanlış yere çekmiş ama affettim dedi :-[
hüzün diyarı
hüzün diyarı 6 aylar önce
bir kişinin çocukluğunu yaşamaması bu ister kadın olsun ister erkek olsun ne kadar zor bir şey orda ben bir gecede kadın oldum bir gece de gelin oldum bir gece de anne oldum ama çocuk olamadım dediğinde kendimi onun yerine koydum ve aklıma şu geldi ben yaşayamazdım herhalde helal olsun sana yine bir kadının kendi ayakları üzerinde durabildiğini gösterdin. TEŞEKKÜRLER NAZLI DOĞAN
Aysel Muharrem
Aysel Muharrem 6 aylar önce
Bende oyleydim geceleri uyumazdim koca evinde, sabahda pencereden okula giden kizlara bakardim, annemi ozlerdim,
Nur Ates
Nur Ates 6 aylar önce
Sizlere yemin ederim ki bu kadin yalan kanusuyor.. anlattigi insanlar okadar melek gibi insanlarki türkiyede evlenip geldi ailesi verdi bunu almanyada kayinvaledesi okuttu ..yok disari cikartmadilar bilmem ne yemin ederim öyle deyil bende cincinliyim ve bu insan benim esimin halasinin geliniydi
Pelin Karadağ
Pelin Karadağ 6 aylar önce
orduların savaşı neden hep abartılır?asıl savaş kadınlara, çocuklara karşı yapılan savaş. Farkındamısınız insanı, toplumu öldüren asıl düşmanlar bunlar
cihaz acma
cihaz acma 6 aylar önce
Son pişmanlık yani. Benimde bi kızım var kız babasıyım çok isteyen oldu ben vermedim kızım sen okuyacaksınız dedim okuttum şimdi bi üniversitede akademisyen eşinide sen seç dedim kimi istiyorsa alsın ... Çünkü babam imamlık yapan biriydi hoca kızı okumaz diye babam kızlarını okutmadı bu tabuların yıkılması lazım...
Şare Şar
Şare Şar 7 aylar önce
" Babama aşıktım "
Kpop my world
Kpop my world 7 aylar önce
Kendimi kadının yerine koyuyim dyorum koyamıyorum aq o kadar kötü :/
özge karabulut
özge karabulut 7 aylar önce
İzlerken kanım dondu....
jungkkookie. tr
jungkkookie. tr 7 aylar önce
Ben anneme güzelmiyim diye her sorduğumda bahtın güzel olsun derdi. Bu abla çok güzel ama bahtı...
__Ezgi __
__Ezgi __ 2 aylar önce
Güzel kızların bahtı genellikle kara olur. Annem de gençken cok güzeldi. Herkes Hülya Avşar a benzetiyordu, bu yaşa kadar onunda yüzü gülmedi benzer şeyler o da yaşadı. Güzellik gerçekten boş
Nehir Akdoğan
Nehir Akdoğan 7 aylar önce
her sabah keşke okula gitmesem dediğim her gün için özür dilerim
Betül
Betül 5 aylar önce
Bende:)
Seçkin Bingöl
Seçkin Bingöl 7 aylar önce
oyy kalbine kurban 😢😢😢Allah şifa versin ömrüne bereket kardeşim 😔😔😔
pain
pain 7 aylar önce
yazık...
dante pantalon
dante pantalon 7 aylar önce
Sanandağ arap alevilerinin yaşadığı bölgede birtane reşit evlenen kız yok 16 yaş evde kalmış sayılıyor .bizzat kendi anneleri yapıo bu işlerin hepsini küçüçuk cocugun adet görmesi için hertürlü herzeyi yiyorlar o anne müsvetteleri olur olmazda tüm hataya haber salıo aynı gün kriterleride sadece para gidin bakın isterseniz hepsi gerçek ve mide bulandırıcı 🤮🤮🤮😡
•soft cvr•
•soft cvr• 7 aylar önce
Anlıyorum
Goldasist G.
Goldasist G. 7 aylar önce
Bakirelik zihinleri bir bitmedi zaten
Elif Sunkur
Elif Sunkur 7 aylar önce
İnsanın kalbi yüzüne vururmuş ne kadar güzel bir kadın. Aynı zamanda çok güçlü.
Nehir Tekdemir
Nehir Tekdemir 7 aylar önce
Okula gitmek için her zorla uyandığım sabaha ,ders çalıştığım her saniyeye, en kötü aldığım sınavlara şükürler olsun Allah'a şükür ailem eğitimim için her şeyi yapıyorlar BATSIN BÖYLE TÖRELER
Nergiz Quliyeva
Nergiz Quliyeva 7 aylar önce
Bu hikaye beni mahf etdi anlıyorum seni abla😢
KATARSİS: Burcu Esmersoy
34:42
Bana Göre TV
görünümler 4 Mn
Ezhel - Mayrig (Live)
3:28
Ezhel
görünümler 916 B
NCT 127 엔시티 127 'Sticker' MV
3:55
SMTOWN
görünümler 49 Mn
HiraiZerdüş - Ölmüşüm ölmekten
3:20
Hirai Zerdüş
görünümler 111 B
Katarsis X-TRA: Sivas Katliamı - Makbule Çimen
34:22
Bana Göre TV
görünümler 952 B
KATARSİS: Kalben
43:48
Bana Göre TV
görünümler 653 B
Ezhel - Mayrig (Live)
3:28
Ezhel
görünümler 916 B
NCT 127 엔시티 127 'Sticker' MV
3:55
SMTOWN
görünümler 49 Mn
HiraiZerdüş - Ölmüşüm ölmekten
3:20
Hirai Zerdüş
görünümler 111 B
Var Olduğuna İnanamayacağınız 20 GERÇEK Tasarım
6:02
Yoksa Duymadın Mı?
görünümler 214 B
Çağatay'ın ihaneti - Yasak Elma 111. Bölüm
8:26
Çantamda Ne Var? - Eski YouTuberlardan Kim Kaldı?
16:27
İnternetten sonra bu gelecek! METAVERSE
14:29
Barış Özcan
görünümler 534 B
Dalga
2:06
Batuflex - Topic
görünümler 213 B