Söz | 30.Bölüm | "YENİ BAŞLANGIÇ"

  görünümler 9,651,304

Söz Dizi

3 yıl önce

Söz | 30.Bölüm
Türkiye’de ilk defa Genel Kurmay Başkanlığı ve Milli Savunma Bakanlığı iş birliği ile gerçekleştirilen ‘SÖZ’, bir “Özel Kuvvet Timi’nin” hikayesini konu alıyor.
Söz’ün 30. Bölümünde;
Karabayır’ı vurmak üzere havada olan füzeyi durdurmanın tek yolu Agah’taki (Mehmet Özgür) kodlardır. Agah’ın ise kodları karşılıksız vermeye niyeti yoktur. Bu pazarlık sonunda Agah’ı öldüren Yavuz (Tolga Sarıtaş) bambaşka bir yola sürüklenecektir.
Füze tehlikesini bertaraf eden Tim, Yavuz’un Agah’ı öldürdüğü için tutuklandığını öğrenince komutanlarını arkada bırakmamak için Erdem (Nihat Altınkaya) önderliğinde amansız bir mücadeleye girişecektir. Yavuz ise tutulduğu hapishanede ölümle burun burunadır.
Tim tarafından darbe üstüne darbe yiyen Çolak (Serhat Kılıç) kendine maddi kaynak sağlamak ve sözde masumiyetini kanıtlamak için Yabancı Büyükelçiyle birlikte yeni planlar yapar. Bu plan Tim’in Çolak’la ve beraberindeki terörle olan mücadelesini başka bir boyuta sürükleyecektir.
Çolak giderek köşeye sıkışmaya başlamıştır. Karabayır’a dönen Yavuz, artık asker değildir. Agah’ın ölümü ve Yavuz’un tek başına giriştiği bu eylem askerliğinin de sonu olur. Ama bu durum, Yavuz için yeni bir başlangıç olacaktır…
Yönetmen - Yağız Alp Akaydın
Yapımcı - Timur Savcı & Burak Sağyaşar
Uygulayıcı Yapımcı - Fatmanur Sevinç
Senaryo - Ethem Özışık
Drama Direktörü - İlkay Doğan
Müzik - Atakan Ilgazdağ
Sanat Yönetmeni - Erol Taştan
Görüntü Yönetmeni - Cihan Yeşiltarla
Oyuncular: Tolga Sarıtaş, Serhat Kılıç, Mehmet Özgür, Aybüke Pusat, Meriç Aral, Nihat Altınkaya, Burak Sevinç, Görkem Sevindik, Mustafa Yıldıran, Eren Vurdem, Aytaç Şaşmaz, Doğukan Polat, Nil Günal, Ece Okay, İlayda Ildır,Yağmur Ün.
Söz Resmi TRshow Kanalını takip edin:
goo.gl/p9iCnF
Söz Resmi Facebook Sayfası: goo.gl/loYG8t
Söz Twitter Sayfası: goo.gl/ojQKQR
Söz Instagram Sayfası: goo.gl/vqECPd
Tims & B Resmi Facebook Sayfası (Official Facebook Page): goo.gl/1TBbvJ
Tims & B Resmi Twitter Sayfası (Official Twitter Page): goo.gl/lQTyzQ
Tims & B Resmi Instagram Sayfası (Official Instagram Page): goo.gl/yF12pZ #söz

YORUMLAR
Ozgur Kaya
Ozgur Kaya 3 saatler önce
Bu tim ve komutanlarını ayıranları Allah bildiği gibi yapsın bunlar nasıl pislik ya onlar abi , kardeş ve arkadaş gibiydiler artık benim sözüm bitti yani
Ozgur Kaya
Ozgur Kaya 5 saatler önce
Ben hiç birşey anlamadım Agâh öldü diyorlar ama öbür bölümler de var nasıl oluyor anlamadım anlayan var mı
Melike Toprak
Melike Toprak 3 gün önce
Timin hepsini seviyom ama keşanlı bi başka yaaa
Nihat Yildiz
Nihat Yildiz 3 gün önce
Ya ben boyle türkmenlere hastayımya helal olsun
Ersad Aliyev
Ersad Aliyev 7 gün önce
Var ben hayla izliyorum
Hilal Aydın
Hilal Aydın 9 gün önce
Şu Çolak'ın yanındaki adam daha akıllı la
ali shahbazov
ali shahbazov 10 gün önce
🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇹🇷🇹🇷🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Abdullah Kanat
Abdullah Kanat 10 gün önce
Şş bundada diö papuc gibi demeden keşanlının telefona bakışı bitdim
Ławliet
Ławliet 10 gün önce
45:34
Nihat Yildiz
Nihat Yildiz 10 gün önce
Burda kadınlar bıraz saçmaladılar bence.
Ruby Jane
Ruby Jane 8 gün önce
Yo
POTTER AKADEMİ
POTTER AKADEMİ 11 gün önce
Bu diziyi seviyorum sıkıldığında bunu izliyom
Music World
Music World 12 gün önce
Aşık'ın adı Mansur'muş ya lan. Hiç duymamıştım daha önce dmdmdmkd
Music World
Music World 12 gün önce
Oruç oruç da iyi gidiyor. Allah herkesin orucunu kabul etsin.
Piraye Eylül yavuzer
Piraye Eylül yavuzer 14 gün önce
Adam:türksün demek Yavuz:hamd olsun😎
Emine Şirin
Emine Şirin 15 gün önce
Karşım @gamzedurusoy izlemeye devam mi
brawler lar kanalı
brawler lar kanalı 15 gün önce
Diziyi birkaçkez bitirip bidaha izlerken hem yorumlara hemde diziye bakan alfalar +1 👇
Leyla Farajova
Leyla Farajova 16 gün önce
Olaya gel
Atik Karakaya
Atik Karakaya 16 gün önce
son dakika da ağzı açık kalanlar 😱😱😱
Amid 014
Amid 014 18 gün önce
Yavuzun timden ayrildigina cok uzuldum
beyza Tetik
beyza Tetik 11 gün önce
Bi süreliğine
MoonCrown
MoonCrown 18 gün önce
Bu dizide en çok canımı sıkan askerlerin opersasyona girip şarjör almamaları. Hadi tamam almadın. Öldürdüğün adamlardan silah alsana
MoonCrown
MoonCrown 18 gün önce
En büyük operasyon diyorlar ama ŞARJÖR ALSANA KARDEŞİM YANINA
Taha Küçükarslan
Taha Küçükarslan 19 gün önce
Ben meryem
Ayzen
Ayzen 19 gün önce
Slm
Jdjsjsjsj Bdndbdndnsj
Jdjsjsjsj Bdndbdndnsj 23 gün önce
Yavuz çox gözəl
Hasan Özdemir
Hasan Özdemir 24 gün önce
Avcı: Eylem arkamda kal Eylem: pardon Avcı:ne olacağı belli deil Eylem:ben çocuk deilim hele senin çocuğun hiç deilim
Mustafa izan
Mustafa izan 25 gün önce
Guzel film
REDDAT_ŞİLAS
REDDAT_ŞİLAS 27 gün önce
SFey💧 GülErd✊ NazAte 🍎 AgaÇol👽
Beyza Tabak
Beyza Tabak 20 gün önce
Feysu Nazat
Dilan
Dilan 26 gün önce
FeySu* AtNaz*
REDDAT_ŞİLAS
REDDAT_ŞİLAS 28 gün önce
Çolak 💔 Agah Oldu
anyela
anyela 28 gün önce
Eylemin be fethinin birbirlerini kiskanisi süper
Айдар Сырым
Айдар Сырым 29 gün önce
var ulan janim benim
Musab Okur
Musab Okur 29 gün önce
1:47:07
Musab Okur
Musab Okur 29 gün önce
1:42:00
Musab Okur
Musab Okur 29 gün önce
52:15
Lucifer Morningstar
Lucifer Morningstar 29 gün önce
Ya, bu büyükelçisi, teşkilat diziside oynamuyor mu şuan?
Yağız Gökay HD
Yağız Gökay HD Aylar önce
Armalarında 57 yazıyor çanakkalede 19 tümende bir alay da vardı o da 57.alay çok dikkatimi çekti
Zülal _06
Zülal _06 Aylar önce
Ramazanda izlemeye başlayanlar😁
Zülal _06
Zülal _06 Aylar önce
Çaylak yavuzun istifa ettiğini duyunca anneyle babası kavga eden çocuklar gibi gidiyo
Nisa ile eğlence
Nisa ile eğlence Aylar önce
1:28:00 deki kadın hem polis hem doktor mu
Alqis Aliyev
Alqis Aliyev Aylar önce
jdjujwjKejhdjskhdjsjdjs
Emin Haciyev
Emin Haciyev Aylar önce
Biz ölene kadar kardesiz uniformamizi sirtimizdan cikaririz ruhumuzdan degil
Sergen Celestial
Sergen Celestial Aylar önce
1:37:20 babama denk gelmem SAD:FASDF
Özcan Kərimli
Özcan Kərimli Aylar önce
Canım benim gitdi oglum benim geldi
Özgür Demir
Özgür Demir Aylar önce
3 defa baştan sona izledim tüm bölümleri
Selim Kurtanoglu
Selim Kurtanoglu Aylar önce
vay be...
Sebuhi Ezizov
Sebuhi Ezizov Aylar önce
2021 helede izliyenlere selam olsun
Buse Urgenç
Buse Urgenç Aylar önce
söz jenarik müziğini bu dizide ezberleyenler
Ayhan Hoşer
Ayhan Hoşer Aylar önce
51:54 lutfen izleyin gülmekten kalbim ağrıdı
LuuLVI
LuuLVI Aylar önce
Evet❤️
Gaya Gandaf
Gaya Gandaf Aylar önce
51:50 izleyin 😂😂👌😁🤣🤣🤣😁😂😂😅
Enes Kasapoğlu
Enes Kasapoğlu Aylar önce
Suriyede ki hapishaneyi gösterince arapça reklam çıkıyor d:
EBRAR
EBRAR Aylar önce
Ayıboğan nedi ya😂😂
Atik Karakaya
Atik Karakaya 16 gün önce
dimi ya 😂😂
Ramil Əhmədov
Ramil Əhmədov Aylar önce
Bən izliyorum.
3 kız ne yapsın ¿
3 kız ne yapsın ¿ Aylar önce
Şu ağaca sayamadığım küfür sayamadığım laf kalmadı ve ben son dakika ağzım açık kaldı
3 kız ne yapsın ¿
3 kız ne yapsın ¿ Aylar önce
Arka fon müziklerine bayılıyorum aşırı iyi değilmiş yağğ
Aqayev.varis.2015@gmail.com Aqayev
Aqayev.varis.2015@gmail.com Aqayev Aylar önce
Aynen yia
CELLAT36
CELLAT36 Aylar önce
Elmas
Elif Nur Sarıkaya
Elif Nur Sarıkaya Aylar önce
-Noluyo burda -Valla bende anlamadım. Şunun ayağı kaydı düştü. Diyeride ona tutunup düştü. Şuda kovaya çarptı. Bunlarda birbirine çarpıp düştü😂😂😂😂 Bittim burda ya
маsтеяgате
маsтеяgате Aylar önce
bendeki yerin çok farklı.. tekrardan kaçıncı izleyişim bilmiyorum ama gerçekten harika diziydin be söz gerçekten çok özledim. keşke geri gelsen.
Aqayev.varis.2015@gmail.com Aqayev
Aqayev.varis.2015@gmail.com Aqayev Aylar önce
Keşke
Elif Yağmur Gümüş
Elif Yağmur Gümüş Aylar önce
*Hayranlarım...*
Arife ÇİÇEK DEMİR
Arife ÇİÇEK DEMİR Aylar önce
2021 de izleyen varmı
David Vargas
David Vargas Aylar önce
Muy buenaserie
Zabihollah Hashemi
Zabihollah Hashemi Aylar önce
Hi
Zabi Khan
Zabi Khan Aylar önce
good
kağan kurt
kağan kurt Aylar önce
bu baharın tepkilerini s....kim ulan adam neler cekiyor tepkilere bak ya böle
Alfa Laurenti Carte Dor
Alfa Laurenti Carte Dor Aylar önce
2:03:49 taksici A.RIZA dnsnfdsnvs
Merve Badur
Merve Badur Aylar önce
Var var var var var varlar
Sevginur Takkur
Sevginur Takkur Aylar önce
Teröre af ölene kadar yok.Sizi seviyorum Yavuz abi ve Keşanlı abi.♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀🤩😀😀😀😀
King Altun
King Altun Aylar önce
Ben varım
Memo 83
Memo 83 Aylar önce
Habs haneden çıktılar çatışmada el bombası attılar. Yaw el bombası mı toz bombası mı belli değil ne iş 😁
Memo 83
Memo 83 10 gün önce
@Alhamdulillah birde gerçek olsaydı 🤣🤣 tabi gerçek değil. Ama gerçeğe bensemesi lazım,
Alhamdulillah
Alhamdulillah 11 gün önce
Gerçek bomba atamiyorlarki bu bir dizi
فاطمه ايوبي
فاطمه ايوبي Aylar önce
Evet ben izliyorum hala
asiye meryem baykara
asiye meryem baykara Aylar önce
Aga bee yavuza da boyle bir baba yakışırdı.
Azeri Bass Music
Azeri Bass Music Aylar önce
Yıl olmuş 2021 hala izliyenler varmı?
Vural Gülşen
Vural Gülşen Aylar önce
1:41:00 dan sonrası aşırı gerçekçi lan valla :D
Recep Avcı
Recep Avcı Aylar önce
Neden söz final oldu bedenen
Pubg Tv
Pubg Tv Aylar önce
Yenı başladım bırakamıyorum :)
Mert Hakan
Mert Hakan Aylar önce
Son Sahne efsane hamit karasu Yavuz sahnesi gozlerim doldu😢😢😢😢
İlkay Özalp
İlkay Özalp Aylar önce
Sene 2021 hala seyreden varmı sayımızı bilelim
salih çelikyürek
salih çelikyürek Aylar önce
1 beğeni ye istediğiniz olur inşalllah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
salih çelikyürek
salih çelikyürek Aylar önce
ya şunların gelişine bak ya kurbanolurum sizin gelişinizeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
yes my doesn't
yes my doesn't Aylar önce
Yavuz : lan ben seni öldürmemiş miydim ? Bfnfjdjlekfkfm
Emel Curaoğlu
Emel Curaoğlu Aylar önce
Agah ölmedi sanırim dimi
Fidan Kerimova
Fidan Kerimova 2 aylar önce
Timin qururverici sekilde havali havali yerisin cox sevirem😌😌
Türkan İbrahimli
Türkan İbrahimli 2 aylar önce
51:28 harika komik
Sevda Cabbarova
Sevda Cabbarova 2 aylar önce
Evet
Türkan İbrahimli
Türkan İbrahimli 2 aylar önce
Yarbay Aslanlarım benim
Cellat G
Cellat G 2 aylar önce
Yıl 2021 izleyen varmı
Futbol Teknik
Futbol Teknik 2 aylar önce
Baharın telefonu sadice yavuz ve nazlı için çakıyo🤣
Futbol Teknik
Futbol Teknik 2 aylar önce
Çalıyo
Huseyin Kose
Huseyin Kose 2 aylar önce
2021 tekrardan izleyenler +1
ughur4433
ughur4433 2 aylar önce
ÇOK GUZEL BEE🇹🇷🇹🇷🇦🇿🇦🇿🇹🇷🇹🇷
Narmina Guliyeva
Narmina Guliyeva 2 aylar önce
Noluyor burda Yavuz:Vallaha ben de anlamadım şunun ayağı kaydı düşdü sonra o da ona tutundu düşdü diğeri de kovaya çarptı düşdü bunlar da bir-birlerine çarptı düşdü 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂bu sahnede koptum 😂😂😂😂😂😂😂😂
Narmina Guliyeva
Narmina Guliyeva 2 aylar önce
51:47😂😂😂😂😂
Narmina Guliyeva
Narmina Guliyeva 2 aylar önce
48:47çox iyidi yaa 😎😎😎😎💪💪
said qurban
said qurban 2 aylar önce
51:50 çok güldüm Polis:noldu burda? Yavuz:Valla ben de anlamadım şunun ayağı kaydı düşdü diğeride ona tutundu düşdü şuda kovaya çarptı bunlarda bir-birine çarptı düşdü 😂😂😂
said qurban
said qurban 2 aylar önce
canımmı sıkıldı söz izle,yüreyinmi burkuldu söz izle söz söz söz en iyi film söz
Furkan Köstü
Furkan Köstü 2 aylar önce
10 yıl sonrada izlerim valla !
kaan dikili
kaan dikili 2 aylar önce
Yıl 2023 izleyen varmı
HASAN CİFTCİ
HASAN CİFTCİ 2 aylar önce
NEDEN 5 BIN DISS LAYK ATIYONUZ VATANSISZLAR
haticeamaüzgünolan
haticeamaüzgünolan 2 aylar önce
olm noluyo lan agah kiğğğm
gylpembe
gylpembe 2 aylar önce
2021 hala izleyen var mi🥲
Savaş Akdulum
Savaş Akdulum 2 aylar önce
Bunlar nasıl özel hareketçi.. Birşey olduğu zaman istifa edelim yok şunu edelim..gerçek özel hareket dediğin verilen Emri katiyen uyar.. Böyle artistlikler yapmaz..
hghgb ghhg
hghgb ghhg 2 aylar önce
سوريا حبيبي
knock
knock 2 aylar önce
Peki hep ambulans ışıkları olması
Söz | 31.Bölüm | "TERÖRE AF YOK"
2:28:42
Söz Dizi
görünümler 10 Mn
العهد القسم 30 | بداية جديدة
2:19:03
العهد -Söz
görünümler 3,4 Mn
Çukurcuk - Güldür Güldür Show 264.Bölüm
18:24
Güldür Güldür
görünümler 3,7 Mn
Söz | 33.Bölüm | "ACIMAK YOK"
2:17:47
Söz Dizi
görünümler 6 Mn
Söz | 34.Bölüm | "KAPAN"
2:25:38
Söz Dizi
görünümler 9 Mn
Söz | 40.Bölüm | "ALİ HAYDAR"
2:19:47
Söz Dizi
görünümler 8 Mn
Söz | 42.Bölüm | "TUZAK"
2:15:24
Söz Dizi
görünümler 8 Mn
Söz | 45.Bölüm | "MASKELERİN ARDINDA"
2:15:34
Söz | 46.Bölüm | "YA YAŞARSIN, YA ÖLÜRSÜN!"
2:16:45
Söz | 48.Bölüm | "KARADA, HAVADA VE DENİZDE"
2:15:21
Söz | 52.Bölüm | "NAMLUNUN UCUNDA"
2:19:21
Söz Dizi
görünümler 9 Mn
Söz | 61.Bölüm | "YAŞAMIN KIYISINDA"
2:17:27
Söz Dizi
görünümler 14 Mn
Çukurcuk - Güldür Güldür Show 264.Bölüm
18:24
Güldür Güldür
görünümler 3,7 Mn
Masumiyet 12. Bölüm Pazartesi 20.00'de FOX'ta!
0:47
Sen Çal Kapımı 2. Sezon Teaser
1:15
Sen Çal Kapımı
görünümler 2,7 Mn
Teşkilat 10. Bölüm
2:9:02
Teşkilat Dizisi
görünümler 2,1 Mn