MasterChef Türkiye 65. Bölüm Özeti | HANGİ İSİM ELENDİ?

  görünümler 296,150

MasterChef Türkiye

24 gün önce

#TV8 ve #MasterChefTürkiye 'yi takip et, ilk haberdar olan sen ol 👉 bit.ly/2k0x6Ut
TV8'in heyecan dolu yemek yarışması MasterChef yeni sezonda da tüm hızıyla devam ediyor. Dünyaca ünlü şefler Mehmet Yalçınkaya, Somer Sivrioğlu ve Danilo Zanna'nın karşısına çıkacak yarışmacılar, adeta ecel terleri döküyor. Peki kendilerinden istenen yemekleri, servis edilebilir hale getirmek için tüm gayretlerini ortaya koyan yarışmacılardan hangileri geçer not alacak?
-----------------------------------------------
👩‍🍳🔥👨‍🍳 DAHA FAZLA MASTERCHEF TÜRKİYE 👇
MasterChef Full Bölüm Özetleri ➡ bit.ly/2CZUw5o
Sadece TRshow'da "Özel Tarifler" ➡ bit.ly/311e8wF
Yarışmacıların Özel Anları ➡ bit.ly/2IzxcLM
Jüri Özel Sahneleri ➡ bit.ly/2Mr5Ad5
Tüm Bölümler ➡ bit.ly/30Wdj8b
------------------------------------------------
🍳 SOSYAL MEDYA HESAPLARIMIZ 🍅
Instagram - masterchefturkiye
Twitter - TvMasterchef
Facebook - MasterChefTurkiye
Web Site - www.tv8.com.tr/masterchef-turkiye

YORUMLAR
Fatih Salma
Fatih Salma 14 saatler önce
Mehmet şef gibi bir babam olsaydı keşke şimdi anladım...
Loş dilhun
Loş dilhun 16 gün önce
Celal yerine şeflerin önüne peynir tabağı çıkaran rezil berker gitmeliydi.
Alp Kaan Gündüz
Alp Kaan Gündüz 18 gün önce
15.18 deki müziğin adı ne bilen var mı?
Elif
Elif 19 gün önce
Ya kiyamam ya
Priest Murat
Priest Murat 19 gün önce
Olgunluk,özgüven,yetenek ve pratik zekâ hepsi bir arada...Serhat Şef iftiharla...
Çiğdem Ulusoy
Çiğdem Ulusoy 19 gün önce
Şu Berker her potadan çıkana sarılmasa olmazmı.Sanki çok sevinmiş gibi.Nefrrt ediyorum tavırlarına laf taşıya taşıya bir hal oldu.
eda kara
eda kara 20 gün önce
Aaah celal cok kalbi temiz bi cocuksun gitmesi gereken ole kalbi kotuler varki cok uzuldum yolun acik olsun
şirin qiz şirin qiz
şirin qiz şirin qiz 20 gün önce
Esra gitseydi keşke😒
Sena Nur ÜNLÜ
Sena Nur ÜNLÜ 20 gün önce
Somer şefin kolyesini vermesi.....😢😢
şirin qiz şirin qiz
şirin qiz şirin qiz 20 gün önce
Keşke esra gitseydi🤲..... Diyenler?
Gizem Gizem
Gizem Gizem 20 gün önce
Ah celal bu hikayede yanan sen oldun
Serdar Soyer
Serdar Soyer 20 gün önce
etkisiz elemanlardan biri gitti. kaldı sefa ve uğur. hadi bakalım
Serdar Soyer
Serdar Soyer 20 gün önce
1:48:48
fatma alp
fatma alp 20 gün önce
Masumiyetin adı sen oldun celal, çok ağlayanlar oldu programda ama çoğunun gözyaşlarına inanmadık, neyaptın bilmiyorum ama duyguların yüreğimize işledi
fatma alp
fatma alp 20 gün önce
Celal bu yarışmada birinci olcak biri idi bence, sadece çok egoistler nedeni ile kendini gösteremıyordu, sadece yemeklemi iyi şef olunur, o yemeği yapanın duruşu bakışı herşey önemlidir bence, iyi bir şef iyi bir yemek yapmalı evet ama adam gibi adam da olmalı
fatma alp
fatma alp 20 gün önce
Maf ettin bizi celal, adam gibi adamsın, elenmemeliydin, çok üzüldüm. Yine iyiler kaybetti
Osmanco delikani Ask
Osmanco delikani Ask 21 gün önce
Sonunda agladim bu ne Ya abi 🥺😢
Lerox 35
Lerox 35 21 gün önce
Yolun açık olsun Celal abi. Hepimize çok şey öğrettin..
Osmanco delikani Ask
Osmanco delikani Ask 21 gün önce
Bu adam evsane 👏🏻
Osmanco delikani Ask
Osmanco delikani Ask 21 gün önce
Burda heican var 😍
Nadir
Nadir 21 gün önce
10 numara bir adam elendi.
blackpink admin
blackpink admin 21 gün önce
🥰 bir tek ben 🥰 bir tek ben varım ama sen kimsin ama sen 🥰 bir tek ben varım ama sen kimsin
blackpink admin
blackpink admin 21 gün önce
🥰 bir tek ben varım ama sen kimsin
Hatice Orfali
Hatice Orfali 21 gün önce
Celali fazla sevmezdim ama gercekten cok uzuldum, yazik etti dikkst etmedi, oysa öyle guzeldiki bardagi... Kötü oldugun icin degil dikkat etmedigin icin gittin celal sakin unutma!!!! Sen kötü yemek yada tatli yapmadin. Herseyin hayirlisi
İbrahim İnan
İbrahim İnan 21 gün önce
Benim kızım gastronomi okuyor ben sadece pastacı tatlı yapacam dediğinde ona kızıyordum okul da da sadece pasta ve tatlıya çalışıyor artık kızmıyacam demeki tatlı yapmak daha zormuş
Boss Devil
Boss Devil 22 gün önce
Mehmet şefin sarılışı :'(
nadia lastdrager
nadia lastdrager 22 gün önce
Bir ben mi agladim bu kadar
Şükran Kaya
Şükran Kaya 22 gün önce
Celal adam kelimesinin vücut bulmuş hali
ilayda balcan
ilayda balcan 22 gün önce
Sen gitmiycektin ya ooffff
Eso'nun Blogu
Eso'nun Blogu 22 gün önce
Celalin tatlisimi karismis herkes bunu konusuyor ben o sahneyi bulamadim noldu,bu videoda var mi
Meltem Yılmaz
Meltem Yılmaz 22 gün önce
Celal ağladıkça, biz de ağladık... Iyi kalpli bir çocuktu 😞
Senem Saglam
Senem Saglam 22 gün önce
Of Celal aglattin bizi:(
Gökçen Gölge
Gökçen Gölge 22 gün önce
Mehmet şef kanalında bu yapmıştı çok güzel tatlı..
rukiye nur
rukiye nur 22 gün önce
özgül ne yaparsa yapsin somer sef ile mehmet sefin ovgulerini alacak en kotu tabaga bile olsa çünkü her yerde oldugu gibi kesin hatir gonul ilişkisi burda da gecerli anlasilan..
Mert
Mert 22 gün önce
Ilk defa gözlerim doldu çocuğa. Çok güzel adamsin Celal.
Pelin Mamuk
Pelin Mamuk 22 gün önce
Celal üzümlü Kekim:(
berfu çam
berfu çam 22 gün önce
Berker bi susmadın abi ya
manevra x
manevra x 22 gün önce
Ya celal kıyamam sana 😔
Tekin Ergün
Tekin Ergün 22 gün önce
Tanya konuşması çok komik tatlı
Sevinc Aliyeva
Sevinc Aliyeva 22 gün önce
Ay kuzum benim. Barbaros gitseydi
Emine Varol
Emine Varol 22 gün önce
Keşke sefa gitsey di ya
Ersoy Orhan
Ersoy Orhan 22 gün önce
Duygu onundeki isine saril ve sirlarini heryerde anlatma ve tertemiz gelecek Seni bekliyor 💪
Mustang
Mustang 22 gün önce
ugur bir kere tahminlerin doğru çıksın ya:D eray çıkar diyor barboros çıkıyor yine. dikkat edin bu tür tahminlerinin hepsi yanlış. analiz yeteneğinin çok çok zayıf olduğunu gösterir bu. serhatın ise tutturma oranı çok yüksek. iyi analiz yaptığı için yemeklere de yansıyor bu durum.
Mustang
Mustang 22 gün önce
ikinci tabak ayyüce olacak diyor eray çıkıyor :D
gosling medy
gosling medy 22 gün önce
sinsi dedikoducu berker bi git artık ya
gosling medy
gosling medy 22 gün önce
arkadaşlar ben masterchefi izlemek istiyorum fakat şu berkeri görünce kapatıyorum bi insan bu kadar uyuz olmaz inşallah elenir
Sürpriz Sonlu
Sürpriz Sonlu 22 gün önce
şu barbaros a ayar olan bir ben miyim ?
Bratan Bratan1
Bratan Bratan1 22 gün önce
Çok üzüldum Celal için, gerçekten efendi birisi, ♥hayat devam edecek Celal kardeşim, duşme kalkmalar seni dahada güçlu edecek.
drbaris hallo
drbaris hallo 22 gün önce
Celal Sef sen bir Master Chef sin Kaptan 👏👏⚠️⚠️⚠️‼️‼️‼️👏👏👏🇹🇷🇹🇷🇹🇷
SEMA BİLGİÇ GAZİOĞLU
SEMA BİLGİÇ GAZİOĞLU 22 gün önce
Eminim sabah derse başlamadan öğrendim Celalın gittiğini
asmr asmr
asmr asmr 22 gün önce
Celalin gitmesini aglamayarak izlemeyen biri varsa 🤷🤷🤷🤷
ardahan4ever
ardahan4ever 22 gün önce
celali pek iyi bulmuyordum ama o ayrilik yok mu ayrilik. aglatdi be ya
ONth lvRoad
ONth lvRoad 22 gün önce
Duygunun nesi var??
Bella Duran
Bella Duran 22 gün önce
Ay celal yazik cok uzuldum gercekten 🖤♠️🖤☹
Rikato Min
Rikato Min 22 gün önce
Hayirlisi be Celo, Bi "teen wolf" dizisine iyi yakisirdin ya, artik hakkinda hayirlisi olsun. Güzel adamsin, hayatinda güzelliklere denk gelmen dilegiyle...
HAYIRDIR BİRADER
HAYIRDIR BİRADER 22 gün önce
Merhaba, "Troll kimde - Ödüllü oyun" adlı videomuza hepinizi bekleriz, iyi seyirler. :)
HAYIRDIR BİRADER
HAYIRDIR BİRADER 22 gün önce
Merhaba, "Troll kimde - Ödüllü oyun" adlı videomuza hepinizi bekleriz, iyi seyirler. :)
HAYIRDIR BİRADER
HAYIRDIR BİRADER 22 gün önce
Merhaba, "Troll kimde - Ödüllü oyun" adlı videomuza hepinizi bekleriz, iyi seyirler. :)
Nejla Aylin
Nejla Aylin 22 gün önce
Celal iyidi keske gitmeseydi
If I could fly HOME where the heart is•yolcu
If I could fly HOME where the heart is•yolcu 22 gün önce
Celal giderken arkasında üzülen şefler, arkadaş ve en önemlisi üzülen seyirci bıraktıysa herşeyi doğru yapmış demek! Yolun açık olsun dürüst ve düzgün karakter sahibi insan! (karakteri olmayan düşünsün belki şef olursun, yarışmayı kazana bilirsin ama insan olamadıysan gönül kazanmazsın)
Salih Özdemir
Salih Özdemir 22 gün önce
Boğazım düğümlendi en sonunda ağlatırdın bitirdin bizi. Allah yolunu açık etsin Celal kardeşim :,(
Burcu Günay
Burcu Günay 22 gün önce
Ayyüce kaşıgını göremedi bayılıyorum ben bu ayyüceyi kendi bıldırcın bıldırcınla ugraşıyor kibar sessiz narin sevimli Allah başını agrıtmasın ailesine bagışlasın iyi aile çocugu benim olmasını isterdim kızım yok çünkü ayyüce öptümmm👌💓
Rabia Beyza
Rabia Beyza 22 gün önce
Somer şefin orda kolye vermesi bence çok güzel oldu
Rabia Beyza
Rabia Beyza 22 gün önce
Offff yaaa😭😭😭😭😭😭😢😢😢celal gitmeseydi "KUZUM" gitseydi yazık cocugayaaaa nasi agliyooo offffff
karpuzye
karpuzye 22 gün önce
bir önceki turda elenenlerin tekrar yarışmaya dahil edilmesi formatın özgüvensizliğini gösteriyor. ayrıca bir seyirci olarak da yemek yapamayanların tekrar dahil olması hiç hoşuma gitmiyor.
Winchester's Monster
Winchester's Monster 22 gün önce
Celal niye ikinci kez yaptı ki
Ozlem Oveyik
Ozlem Oveyik 22 gün önce
Ya Esra elenseydi Celal in yerine yani hiç olmayacak iş bu
t r u t h
t r u t h 22 gün önce
Celal çok iyisin çoook hayatında başarılar dilerim
Filiz Zenginçoban
Filiz Zenginçoban 22 gün önce
Celalin başarılar.
Emine
Emine 22 gün önce
Barbarossa cemalin bardakların değişmediği den siz emin misiniz lütfen tekrar görüntülere bakın haksızlık olmasın.Rica ediyoruz
Murat Yıldırım
Murat Yıldırım 22 gün önce
geldiğinden beri sadece komilikten başka birşey yapmadı nerdeyse... salata çorba pilav gibi basit şeyler aldı o haliyle 6 hafta fazla bile kaldı bence... çok sessizdi hep geri planda kalıyordu yemek ve özgüven eksikliği vardı bi' ara pes edip bırakacağım demişti 2 - 3 saatlik programda 3 - 5 kelime ancak çıkıyordu ağzından... millette tutturmuş bi yakışıklılık kardeşim best model of turkey aramıyorlar orda... evet kendi özünde efendi iyi bir çocuk olabilir ama güzel yemek yapamıyorsan eve gidersin bu kadar basit 🤷🏻‍♂️
poyraz alp erkan
poyraz alp erkan 22 gün önce
Anlamadigim sey Celal'in bi tatlisi vardi bardakta Barboros'unkiyle karistirdigi sirada tekrar neden bardaga tatli doldurdu
Kartal Yuvası
Kartal Yuvası 22 gün önce
Cok sansli ya bu celal bi kendime bakiyom bu ona oglum ne yakisikli bi adam ya
Kudret Bey
Kudret Bey 22 gün önce
ah be celal
barış Güven
barış Güven 22 gün önce
Bence Barba hile yaptı ,mus Celalindı ,bence
Rabia Bekçi
Rabia Bekçi 22 gün önce
Esra git artık!
Ειρωνεία
Ειρωνεία 22 gün önce
Sen dedin diye ayrıldı yarışmadan, tüh...
Ilgın Kskn
Ilgın Kskn 22 gün önce
Herkesle sarılmazken,Celalle sarılmaları✨
Deniz Deniz
Deniz Deniz 22 gün önce
Berker iceriye girdiginde berker ve ayyuceyi pas gecti:)
Ilgın Kskn
Ilgın Kskn 22 gün önce
Celal "çok güzeldi herşey" Sende çok güzeldin..💔
Gülbahar Tlm
Gülbahar Tlm 22 gün önce
Celal hic uzulme mucadele ettin ve basardın😊 şimdi seni hangi dizide veya reklamda gorecegiz bakalım 😊
Ilgın Kskn
Ilgın Kskn 22 gün önce
Celalim sen iyi kalbinle kazandın bunu herkes biliyo..💙
Ilgın Kskn
Ilgın Kskn 22 gün önce
Ya valla şaka yaa şakaa off😞
Ilgın Kskn
Ilgın Kskn 22 gün önce
Celal mii şaka dimi yani şaka 😢 ya hayırrrrr
Rabia Emekli
Rabia Emekli 22 gün önce
Ah Celal ahhhh
Deniz Deniz
Deniz Deniz 22 gün önce
Cok erken gittin celal:(
Ruveyda Yıldırım
Ruveyda Yıldırım 22 gün önce
Keşke Esra gitseydi
Ruveyda Yıldırım
Ruveyda Yıldırım 19 gün önce
@volkan cengiz bu senin fikrin ama bana göre en başarılı yarışmacı serhat
volkan cengiz
volkan cengiz 19 gün önce
Esra en başarılı yarışmacı. Niye gidiyormuş. Yemek yaparlarken hepsi esra ya birşey soruyor
Ruveyda Yıldırım
Ruveyda Yıldırım 22 gün önce
@Ειρωνεία kes çeneni be bu benim öznel yargım kendi fikrini kendine sakla
Ειρωνεία
Ειρωνεία 22 gün önce
Yapsaydı yemeğini o çok sevdiğiniz Celal'iniz, onun yerine bir başkası giderdi. Fakat yapamadı. 🤣🤣👋
Dunya Maşikova
Dunya Maşikova 22 gün önce
Jelalim seni cok ama cok seviyorum
simay kaya
simay kaya 22 gün önce
Celali son izleyişim bu beni üzüyor :(
Nothingsbetter
Nothingsbetter 22 gün önce
Celal o kadar üzgünümki orada gitmesi gereken o kadar kişi varken senin gitmen beni çok üzdü hele giderken ki halin o boncuk gözler birdahaki gözyaşı dökmesin ama gerçekten bana dünyada hala bu kadar güzel kalpli insan olabildiğini gösterdin yetenekli yakışıklı saf kalbiyle bence zaten birçok şeyi gösterdin yolun açık olsun daima mutlu ol❤️
Fidan Mammadzada
Fidan Mammadzada 22 gün önce
Celal Erayın gönderme listesinde vardı ama çıkarken ilk eray sarıldı ve gözleri dolmuştu. Orda iddialaşmalar yarışma da kalıyor ama izleyici ler bunu çok ciddiye alıp çok kötü yorumlar yapıyorlar. Bu bir yarışma izleyin geçin be
ayse sule
ayse sule 22 gün önce
Celal yakışıklılığıyla yürür gider görürsünüz
General 1312
General 1312 22 gün önce
Aşırı saçma bir yarışma gereksiz abartılıyor egoist kayniyor
Begbeg
Begbeg 22 gün önce
Celal hakkaten cok efendi cocuk agladim mehmet sef sarilinca falan 😔
İLKER B
İLKER B 22 gün önce
Ağladım resmen yaa
Abdullah öz
Abdullah öz 22 gün önce
Bu yarışmada, gönülden şampiyon olmasını istediğim erkek yarışmacı kalmadı. Olursa da Furkan olsun. Açıklarını yaşı tolere eder en azından.
Kubilay cetin
Kubilay cetin 22 gün önce
Keske özgül yada ayyüce gitseydi
Meryem Ceylin BAYIK
Meryem Ceylin BAYIK 22 gün önce
Yaa sizin Ayyüce ile derdiniz ne ayyüce gayet başarılı 1 masterclas aldı 2 kez potAdan birinci çıktı işinize bakın
lyam mikhail
lyam mikhail 22 gün önce
Reklam izlememek icin ne yapmaliydik?
Sisi Soso
Sisi Soso 22 gün önce
Walison un orda ne işi var 1:00:00 da falan yorum yapiyo barbaros çikolatayı açınca ama çok hızlı geciyo bı kaç kez baktım yanlış görmedim mi diye. Cidden walison neden orda bilen varmi
Ertan Fişek
Ertan Fişek 22 gün önce
Barbaros sana cok fena gicigim
SaSinin Veledi
SaSinin Veledi 22 gün önce
Gidiyor Kurtların efendisiii Alfaa Celall :(
Enver Arzar
Enver Arzar 22 gün önce
Barbaros egoist şefler seni göndermek istiyorlar ama gönderemeyecekler çünkü sen onlardan da iyisin şampiyon
MasterChef Türkiye 64. Bölüm Özeti | ELEMEYE KİM KALDI?
1:47:03
MasterChef Türkiye 79.Bölüm Özeti | MASTERCHEF BALIKESİR
1:49:10
MasterChef Türkiye 69. Bölüm Özeti | ÖZEL ANLAR!
1:44:06
MasterChef Türkiye
görünümler 207 B
MasterChef Türkiye 46. Bölüm Özeti | ÖZEL KONUKLAR!
1:52:47
MasterChef Türkiye
görünümler 339 B
MasterChef Türkiye 81.Bölüm Özeti | YENİ KAPTANLAR
1:49:00
MasterChef Türkiye
görünümler 314 B
MasterChef Türkiye 63. Bölüm Özeti | ELEMEYE GİDEN İSİMLER!
1:43:52
MasterChef Türkiye 30. Bölüm Özeti | İNANILMAZ MÜCADELE!
1:48:51
YUSENİZME KIŞKIRTMA AĞLADI! @azatkızıltepe
12:15
32 yıl sonra oğluna kavuştu! - Müge Anlı İle Tatlı Sert 20 Ekim 2020
5:58
TÜM BURÇLAR | 19 Ekim - 25 Ekim 2020 | Nuray Sayarı'dan haftalık burç yorumları
1:16:20
Arıza 6. Bölüm 2. Fragman
1:01
Arıza
görünümler 982 B
Sen Çal Kapımı 15.Bölüm 2.Fragmanı
0:44
Haberiniz Var Mı ?
görünümler 415 B
Çatı Katı Aşk - 15.Bölüm | Full HD
2:10:31
Çatı Katı Aşk
görünümler 346 B