Aşk Mantık İntikam 18. Bölüm Fragmanı

  görünümler 4,354,062

Aşk Mantık İntikam

Aşk Mantık İntikam

Aylar önce

Aşk Mantık İntikam 18. Bölümüyle 22 Ekim Cuma FOX'ta!

Aşk Mantık İntikam TRshow Kanalına Abone Olmak için: bit.ly/3ai0gov
Resmi Facebook Sayfası: askmantikint...
Resmi Instagram Sayfası: askmantikintikam
Resmi Twitter Sayfası: askmantikintikm

OYUNCULAR:
Burcu Özberk
İlhan Şen
Burak Yörük
Melisa Döngel
Günay Karacaoğlu
Zeynep Kankonde
Süleyman Atanısev
Mehmet Korhan Fırat
Sevda Baş
Ceren Koç
Birgül Ulusoy
Tarık Şerbetçioğlu
ve
Mehmet Yılmaz

YORUMLAR: 5 754
Güner Gülal
Güner Gülal 4 gün önce
Hjklg
Simuzer Qasimova
Simuzer Qasimova 24 gün önce
Guzel
Halime Koçal
Halime Koçal Aylar önce
Bi şey dicem ama tek fragmanla bölüm yayınladınız kardeşlerim bile 3 fragmanla bölüm yayınlıyo bu nası bişey😫
Tetesiux
Tetesiux Aylar önce
Traducción, plis?!
Kevser Aslan
Kevser Aslan Aylar önce
💟
Nazlı Aslantürk
Nazlı Aslantürk Aylar önce
Yeni fragman Eko ve Elif için çok iyi oldu
Reyyan Uzun
Reyyan Uzun Aylar önce
Vallahi Yani herkes kazada biter dedi ama kaza hiç olmadı yani hemen geçiştir diler O sahneyi
Mesude Dombaycı
Mesude Dombaycı Aylar önce
Niye şuan bölümler yok
Leylaya aid tam orijinal
Leylaya aid tam orijinal Aylar önce
Resmen sinir krizi keçirecem,burda fragmanda deyək ki Ozanın gözləri açılacaq,Amma Çagla son kozunu oynayip Çinarı öldürücek ve Ozan kendini yine gunahkar kimi hiss edecek😏😒🙄
Günay M
Günay M Aylar önce
Partlayış bi bölüm olucak inanıyorumm😀😀🤤🤤🤤🤤
Ayisen Abdulayeva
Ayisen Abdulayeva Aylar önce
Cagla cok cadi cok kotu.Boyle bir kiz dusman basina. Gercek hayatda bile onun yaninda olucaq insana aciyorum. Insallah tezlikle Caglanin gercek uzu acilir ve rezilliyinden olur
Re El
Re El Aylar önce
Diziyi neden vermiyorlar
çılgın oyuncu
çılgın oyuncu Aylar önce
2. Fragman nerde aloooooooooooo
Elvin Nov
Elvin Nov Aylar önce
Oh beee rahatladim iwte bu yaaa
Ece mercan Pınar
Ece mercan Pınar Aylar önce
Ozanın sıfad-u eşgal
Elif Karabıyık
Elif Karabıyık Aylar önce
Korktuğum bir şey var oda senaristin klişe senoryayı yazıp Çağla'yı hamile yapması.
Keser Avcı
Keser Avcı Aylar önce
Saolun 1 haftadır 1 fragmanla yetindik 👍🏻
Kübra KORKMAZYÜREK
Kübra KORKMAZYÜREK Aylar önce
Bu saatten SONRA dizinin ancak yeniden başlaması lazım Esra ile Ozanın birleşmesi için. Başka ihtimal kalmadı 😂 İyi ki izlemeyi bırakmışız... Esra yaşadığı her şey için en az 4 bölüm susarsa, Ozan da evlenir, çocuğu da olur, hatta Musa ile Zeyno bile evlenir de gerçekler bı türlü açığa çıkmaz. O kadar net söylüyorum. Tepkileri dikkate almayıp, seyirciyi sadece gererek reyting kazanmayı hedeflemek ne kadar doğru?
Melis'in Mor Dünyası
Melis'in Mor Dünyası Aylar önce
2. fragman nerde?
Todo_Sek
Todo_Sek Aylar önce
Evet araları düzeldi gene bozulcak sonra gene anlıcak Ozanın mallıklarını izlicez falan işte sonra evlenirler final olur -_-
Görünmez Tehlike
Görünmez Tehlike Aylar önce
Millet 3 fragman atıyo bunlar hala 1 fragman atıyor yaa
Görünmez Tehlike
Görünmez Tehlike Aylar önce
2 fragman gelsin artık yaaaaa
x kisisi
x kisisi Aylar önce
çağlayla ozan kaza yapmış olsalardı kaza sesi koyarlardı sadece lastik sesi var
Muhammed Resul Karadağ
Muhammed Resul Karadağ Aylar önce
2. Fragmanı vermeyin daha heralde özet bölüm bitince yeni bölüm başlama arasında vereceksiniz bu gidişle
İkbal İbiş
İkbal İbiş Aylar önce
Lan 2 fragman nerede
Fatimə Əhmədzadə
Fatimə Əhmədzadə Aylar önce
Allahım bismillah artım rahat uyuya bilirim
RP' Hilal
RP' Hilal Aylar önce
2. Fragmanı bekleyen izleyiciler olarak frangmani vermeyi unutan senariste sesleniyorum saat şu an tam olarak 19.00 cuma ve hala 2. Fragman YOK!! 2.FRAGMAN NERDEEE SENARİSTTT
Meltem Gül
Meltem Gül Aylar önce
Esranin her zaman ozN hata yaptıktan sonra söylemesi sonra ozanın pişman olup esraya yalvarmasi ve sevgili olmalariiiiii
esma
esma Aylar önce
tek istediğim Çınarın üzülmemesi...nolur üzmeyin şu çocuğu ya
YEZDA129 EKİNCİ
YEZDA129 EKİNCİ Aylar önce
Bence Çağla kaza yaptığı için gittiği hastanede bebeğinin olduğunu ve onu kaybettiğini öğrenecek bu bebek mertten ama Çağla ozandan olduğunu söyleyecek ve ozan bey vicdan yapıcak gibi gibi işte
Sefiqe Veliyeva
Sefiqe Veliyeva Aylar önce
-CağOz- ESZAN
Sefiqe Veliyeva
Sefiqe Veliyeva Aylar önce
*Harika bölüm GELİYOOORRR BU AKŞAM*
Esmer Barut
Esmer Barut Aylar önce
2. Fragman niye yokkkkkk
Esra Öztürk
Esra Öztürk Aylar önce
ARTIK BAŞLASIN YA ÇOK MERAK EDİYORUM YAAAAA
uwuuu
uwuuu Aylar önce
Aynen ya zaten 2. Fragmanı da vermediler
Mustafa Yeşil
Mustafa Yeşil Aylar önce
Sonunda teşekkürler aşk mantık intikam ekibi
Jeon Aeshwy
Jeon Aeshwy Aylar önce
Why is they’re no second trailer ?
_KinG_of_HeLL_ 666
_KinG_of_HeLL_ 666 Aylar önce
Noooolar final olmasın vircə. Serial indi indi maraqlılaşıreeeee🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Emir Boz
Emir Boz Aylar önce
2. Fragman nerde
uwuuu
uwuuu Aylar önce
Cidden ha merakta bırakmayı çok seviyorlar
İrem
İrem Aylar önce
İkinci fragmanı niye yayınlanmadı
havinbng
havinbng Aylar önce
Abi ikinci fragman ne zaman gelicek 🙄biraz zahmet olucak ama 😐😐
Hüseyin Emir E.
Hüseyin Emir E. Aylar önce
Artık tamda dizinin olay örgüsü aynılaşırken yani , Musa ile zeynepin, Esra ile ozanın arasını yapmaya çalışması ve çağlanın araya girip hep bozması .Daha sonra tekrardan Musa ile Zeynep in ara düzeltmeye çalışması ve tekrardan bozulmalar filan yani böyle bir fragman bize covid aşısı gibi bir şey oldu .uzun zaman koruyacak belli
Softie_Brownies
Softie_Brownies Aylar önce
Ab- Ozan bebek olayına bile bu kdr şaşırmamıştı UIFDHKSLŞ
Elif Eylül Tunç
Elif Eylül Tunç Aylar önce
Mert görelim senii şunları ayır artık.😂
Özgü Manat
Özgü Manat Aylar önce
Yaa ama kesin Çağla Ozan'a ben hamileyim diyicek ondan sonrası Allah bilir...
Tunca Ayhan
Tunca Ayhan Aylar önce
Ozan Esra dan gecmisin intikamini almasaydi, Çağla yalanlariyla aralarını bozmasaydi da, ozan ve esra yeniden evlenseydi dizi nasil devam edecekti söyler misiniz????ne bekliyordunuz sanki klasik bi ask filmi baska nasıl ilerleyecek??
Sema Topuz
Sema Topuz Aylar önce
2.fragman galiba 18.bölümden sonra çıkacak dizinin başlamasına saatler kaldı
Azra Nur Çavuş
Azra Nur Çavuş Aylar önce
Turkiye olarak rahatladik
Fatima Laas
Fatima Laas Aylar önce
Bu aksham ban chok hayajan
HASEKI HURREM SULTAN
HASEKI HURREM SULTAN Aylar önce
2. Fragman
İLAYDA
İLAYDA Aylar önce
2. Fragman seneye mi gelecek
Tr Rap & Tr Pop
Tr Rap & Tr Pop Aylar önce
Hchdjdd
Sena Bodur
Sena Bodur Aylar önce
2.fragman nerde
İrem Bahar
İrem Bahar Aylar önce
Esra ve ozan barışır şirkete yeni elemenlar gelir çınar onlardan birini sever diğeri çağlaya platonik olur çağla ozan ozan diye aglar mert girer araya o çağlayı kazanmaya çalısır iş tamamen cıkmaza sürüklenir ve final
ahmet yasin
ahmet yasin Aylar önce
Tespit gibi tespit
Aslı Deniz su
Aslı Deniz su Aylar önce
Bugün foxsa reytingimiz toparlayalım hadi ılbur eszan için hadi lütfen gücümüzü gösterelim
Alice_ Rose
Alice_ Rose Aylar önce
2. Fragmanı istiyoruz!!!!!!!!!
Alice_ Rose
Alice_ Rose Aylar önce
2. Fragmannnnn
Selime Kara
Selime Kara Aylar önce
Iğrenç bir dizi oldu artık çağlayı kodese Esra ile ozanı evlendirme dairesine götürseniz bile burada mahvedilmiş bir çınar var... Son bölümü izlemedim bile. Yutuptaki kesitleri izledim geçtim. Yazık cidden. Vakit harcamaya değmiyor.
Husejra Selovska
Husejra Selovska Aylar önce
Yok sağol ya senarist. 2. Fragman a gerek kalmadı, diziye şunun şurasında bi kaç saat kaldı zaten. 🙄
lesiw
lesiw Aylar önce
@Çiğdem Karatekininşallah vardır cuma günümün çok kötü geçmesini istemiyorum
Çiğdem Karatekin
Çiğdem Karatekin Aylar önce
Benim anlamadığım neden 2. Fragman yayınlanmadı acaba bu akşam yok mu
Volkan Koçyiğit
Volkan Koçyiğit Aylar önce
Tam itiraf ettiği yerde biter biz 1 hafta daha işkence çekeriz:)
Emine Gök
Emine Gök Aylar önce
2.fragman istiyoruuuuuzzzzz Yyyeeeetttteeerrrrtr. Buneya 2unutunuz herrrraaalde😤😠😠😠😡🤬🤬😡😤😤😤😡😠😤😠😠😠😠😠😡😡😈👿👹💀
Sultan Kabaklı
Sultan Kabaklı Aylar önce
Esra:Çağla beni tehdit etti. Ozanın sıfad-ul eşgal😹
Xəyal Dünyamalızade
Xəyal Dünyamalızade Aylar önce
2 ci fragmanı istiyorum
emine sen
emine sen Aylar önce
İkinci fragmanı dizi başlamadan bi dk önce yayınlayın ok??
lyricsxgizem
lyricsxgizem Aylar önce
21.bolumde final yapıyor
isa halıcı
isa halıcı Aylar önce
aynen aç kapıyı aras kargo
Birten Öncü
Birten Öncü Aylar önce
Yeter artık birileri birilerine doğruları anlatsın yahu don lastiği gibi uzattınızda uzattınız bu Çağla Esrayı tehdit ediyor ya evli erkekle diye kendisi evli kadın başka erkekle birlikte oluyor gayette normalmiş gibi zengin olunca yapyığı iş farklımı yani o ihanete girmiyormu Ozan boynuzlanmıyormu çok saçma artık kim kimi istiyorsa Ozanıda bağırtmayın damarları çıkınca çok çirkin oluyor usulca oturup açıkça net konuşsunlar dizi komedimi yoksa drammı kin nefret entrika dolu En iyi rolünü yapan bence Eko tam komedi.Dizi seyredilmiyor sadece oyuncular sevildiği için unutmayın.
safderun
safderun Aylar önce
2.fragman nerde aloooo
İPEK BAL
İPEK BAL Aylar önce
Fragman 2 yok mu öleceğim meraktan 😤
siyah~22
siyah~22 Aylar önce
Cinardan ne istedin esra be
Леди Мари
Леди Мари Aylar önce
2-nji fragman ýokmu
Melike Ela Temiz
Melike Ela Temiz Aylar önce
2. Fragmanı ne zaman atmayı düşünüyorsun admincim
Betül ktjj
Betül ktjj Aylar önce
Of ne güzel bağrıyo
Hasibe Saltık
Hasibe Saltık Aylar önce
Neden ikinci fragman yok anlamiyorum ya iyice filmden sogudum
Besir Mirzeyev
Besir Mirzeyev Aylar önce
Bir fraqman neee yaa
Röya İmanova
Röya İmanova Aylar önce
Amma ozan çağla boşansa çağla hamile kalacak çünki mertnendi yalan söyleyib ozandan söyleyecek
Röya İmanova
Röya İmanova Aylar önce
Esranın rolüne bayılıyorummmm
Ebru Aydın
Ebru Aydın Aylar önce
Bu dizide başka konu yok. Esas oğlan kızar.,öbür kıza gider esas kız kızar, öbür oğlana gider..konu aynı çerçevede dönüyor. Olan çınara oluyor. Burak Yörük lütfen bir daha ki dizide başrol kabul et.
Zehra Memmedova
Zehra Memmedova Aylar önce
Sukur ya iyiki calanin onu tehtid etdiyini ozan dedi
Gülay Özbey
Gülay Özbey Aylar önce
Sıkıldım bu aşk oyunundan
RAHİME ASLAN
RAHİME ASLAN Aylar önce
İkinci fragman nerede acaba?
Nihat Guseinov
Nihat Guseinov Aylar önce
2.fragmanı veriiin👋👋👋🙏
sude
sude Aylar önce
Off biraz daha iyi oyunculuk arıyorum..
sude
sude Aylar önce
@Sally Omwenyeke herkesin kendi görüşü. Sizin adınıza söylemedim.
Sally Omwenyeke
Sally Omwenyeke Aylar önce
??? cok iyi oynuyorlar daha ne istiyorsun
Bedia Nur Korkmaz
Bedia Nur Korkmaz Aylar önce
Fragman 2 : Ozan gidip çaglaya hesap sorar ama bırakamaz çünkü çagla hamiledir ve ozani kaybetmemek için baskasindan olan çocuğu ozanla kandırır. Bunu duyan esra ozandan uzaklaşır..
Bedia Nur Korkmaz
Bedia Nur Korkmaz Aylar önce
@Larissa Islav yes it's true, but the series is not clear what this screenwriter will do
Larissa Islav
Larissa Islav Aylar önce
I thought that too but if you think about it they were “together” literally the night before, it takes at least 10 days for a pregnancy test to show positive
ay tutulması
ay tutulması Aylar önce
Rüyamda final oluyodu😣😣😣
Maab Adeeb
Maab Adeeb Aylar önce
Çağla hamile olsada sanırım kaza yaparken çocuğunu kaybeder ve Ozan zaten başkasının çocuğu olduğunu öğrenir ondan ayrılır ve Esraya döner zaten yüzleştiler ve sanırım Esra Çınardan uzaklaşır
Edanur Kanmaz
Edanur Kanmaz Aylar önce
Gitmiş bir inat uğruna sevmediği kadınla evlenmiş kalkmıs gelmiş bir kelime söyle sana inanim diyo ya bi gidin Allah aşkına ya
ayşegül başer
ayşegül başer Aylar önce
çağlanın bebek yalanına ve showuna hazir misiniz .geliyor klişe sahne. 🤨sonra esra çınar :hadi evlenelim .cok klişe çok.
Azay Koral
Azay Koral Aylar önce
Şu diziden soğuttunuz ya sağolun yani. En son düğünün olduğu bölümü izledim . Sonra sadece fragmanlara baktım bi gelişme var mı diye jfjf .
Ilayda🤍
Ilayda🤍 Aylar önce
Yani demek oliyor (belki) Ezsan geri dönüyor inşallah olur yaa😍 inşallah Ozan esrayi öper çok güzel olur🤍
Nesrin Erman
Nesrin Erman Aylar önce
Acı dan başka bişey vermiyor bu kıza
Nesrin Erman
Nesrin Erman Aylar önce
OZAN Esra yi haketmiyor vallahi yaa bu neee
Leyla Əbilova
Leyla Əbilova Aylar önce
18ci bölüm fragmanının izleyicisi 17 ci tam bölümden daha çox 😁
👑 ÇınarBerk YT 👑
👑 ÇınarBerk YT 👑 Aylar önce
Bu fragmanı en az 50 20 kere izledim
Cəmilə🧕
Cəmilə🧕 Aylar önce
Ya artiq biktim ne kadar olur guzel bir bolum istiyoruz
Esma Akdamar
Esma Akdamar Aylar önce
Hadi bee yeniden ozan esra olsun lütfen
Zeynep Suvancıoğlu
Zeynep Suvancıoğlu Aylar önce
2. Fragman nerde
nursin daggibi
nursin daggibi Aylar önce
Ayy şimdi çağla hamile kalacak herkes ozandan bilecek ama halbuki eski aşkı mertten o bebek ne yazık ki Esra ve Ozan yine birlikte olamayacak ...
nursin daggibi
nursin daggibi Aylar önce
Neden bu haftayı tek fragmanla geçirdik bizz acaba 2.fragmani haketmiyor muyuz
Naz Çolak
Naz Çolak Aylar önce
Ozanın sifad
Aleyna
Aleyna Aylar önce
Fragman vermeyin zahmet olur yarin görcez zaten
Merve Ak
Merve Ak Aylar önce
Aferim be kız
Ceren Yılmaz53
Ceren Yılmaz53 Aylar önce
2 fragman yok galiba
Yargı 1. Bölüm
1:55:25
Yargı
görünümler 11 Mn
Olaylı parti gecesi! - Aşk Mantık İntikam 15. Bölüm
5:46
Aşk Mantık İntikam
görünümler 3 Mn
Alparslan: Büyük Selçuklu 5. Bölüm 1. Fragman
1:03
Alparslan: Büyük Selçuklu
görünümler 1,3 Mn
Zerrin Özer - Kıyamam (Zeynep Avci) | Sing-Offs | The Voice of Germany 2021
6:02
The Voice of Germany - Offiziell
görünümler 1,4 Mn
Gönül Dağı - 42. Bölüm Fragmanı
1:04
Gönül Dağı
görünümler 2,1 Mn
Baht Oyunu 17. Bölüm - FİNAL
2:26:18
Baht Oyunu
görünümler 3 Mn
Ölüm gibi bir şey oldu... - Aşk Mantık İntikam 17. Bölüm
6:31
Yargı 4. Bölüm
2:27:16
Yargı
görünümler 3 Mn
Son Yaz 26. Bölüm | Hep (FİNAL)
2:40:27
Son Yaz
görünümler 1 Mn
Alparslan: Büyük Selçuklu 5. Bölüm 1. Fragman
1:03
Alparslan: Büyük Selçuklu
görünümler 1,3 Mn
Zerrin Özer - Kıyamam (Zeynep Avci) | Sing-Offs | The Voice of Germany 2021
6:02
The Voice of Germany - Offiziell
görünümler 1,4 Mn
Gönül Dağı - 42. Bölüm Fragmanı
1:04
Gönül Dağı
görünümler 2,1 Mn
MAVİ OYUNCAK ARKADAŞ OLMAK İSTİYOR MERT SARI
8:11
Mert kız ile yer değiştiriyor Enes Şok…
0:36
Enes Batur 2
görünümler 882 B
Hazal Kaya - Komik Sahneler
0:28
MİRACOLO PG
görünümler 742 B
Sinan Usta Oldu | Usta Çırak 7
23:04
Mami Emen
görünümler 1,4 Mn
Misafir 3. Bölüm
2:2:04
Misafir
görünümler 1,1 Mn
Yedik Yedik Noldu?! - Hastanede Bir Gün
33:25
OHA diyorum!
görünümler 327 B