Osman Kalyoncu’Nun Babası Almanyalı Manita Düşürüyor En Komik Tiktok Videoları

  görünümler 2,139,661

Osman Kalyoncu

Osman Kalyoncu

Aylar önce

YORUMLAR: 233
sacha
sacha
Şişeye Otursam Daha İyi Senaryo Çıkardı ;)
€Yorgun sihirbaz€
€Yorgun sihirbaz€ 21 gün önce
🌃SeN ŞiMdİ gÖrÜrSüĞn YeLLoĞz SeNiĞ🌃
Bimem Ne
Bimem Ne
Pov: Gece 3 de benim keşfet
Berohizm
Berohizm
"bİ tAnEsİ bEnİm"
MasterTurk TG
MasterTurk TG
Ay meRrErhAbar bebeğim n@sılSın bEn HARUUN!
cystek
cystek
Osman abi senin baban niye bu kadar manita peşinde 😂😂😂😂
ILoveJ♡
ILoveJ♡
aY mErHaBa BeBeğIm NaPiYoSuğhN bEn HaRlOğh😘
Guest666
Guest666
Anneye söylemek ❌
Selim Uğur
Selim Uğur
Ne kadar gıcık ve iticiler yahu
İsmail Bozkurt
İsmail Bozkurt
Senin gibi babayı allah bildiği gibi yapsın
TOCAAA LİFE : CANDY 💎
TOCAAA LİFE : CANDY 💎
Çok şükür seni böyle dim dik sakat olmadan gördüm ama farklı şekilde 🤣🤣🤣🤣🤣
Cahil Köylü
Cahil Köylü
Abi özür dilerim ama senaryolarınız niye böyle, elinize sağlık yine de
Enes'in Müzik Dünyası
Enes'in Müzik Dünyası
Abi videoların saçmalığını geçtim bu camera zoom in-out'ları ne lan? Başım döndü yemin ediyorum.
Jose Joaquin
Jose Joaquin
Küfür etmekten vazgeçtim
Wextra Music
Wextra Music
okdr güzelki telefondan gözükmüyor maşallah
LVL LEİDEN
LVL LEİDEN
İnsan babasını böyle şeylere alet eder mi
Muhammed Şakar
Muhammed Şakar
Neden bu kadar fazla tepki veriyorlar, bence sıkıntı da bu zaten. Çok fazla tepki veriyorlar.
QazxeR
QazxeR
özlemişim şu yelloz demesini
Mehmet Kacan
Mehmet Kacan
Tiplere hareketlere bak
Defne&Yağmur_fan021#100olakk?#ytabonemiçekme!
Defne&Yağmur_fan021#100olakk?#ytabonemiçekme!
💫sen şimdi görürsün yelloz seni💫