GÜNDEM BEŞİKTAŞ: WELİNTON, FATİH AKSOY, SERKAN KIRINTILI, UEFA

  görünümler 93,039

Fırat Günayer

2 aylar önce

Beşiktaş'ın gündemindeki konuları değerlendirdik.
Welinton & Fatih Aksoy takası,
Avrupa için alınan ''borçsuzluk belgesi',
Serkan Kırıntılı mevzusu ve Ljajic teklifi.
Beşiktaş gündemindek konuları İleri 3'lü programında konuştuk.
Sakın kaçırmayın !!

YORUMLAR
İsrafil Ekiz
İsrafil Ekiz 2 aylar önce
Minos seninle her yola gelirim ben sana guveniyom birazda kendimden sana iza edelim bjk askimsin sana hayranim takimda beraber oturup ser edelim seni ne kadar sevdigmi biliyorsun mac sidileri gonderdim sana ize zevk al zevk senin benim bunu canli yasiyalim bjk gibi seninle ilk tiranseferi 10 numara 5 yildiz olsun sence iyi olmazmi bence cok heycanli olacak eminim sende ayni dusunursin iki dost bir arada beraber calisma yaparsa o is heycan verir ben seni cok istiyorum hemde yapisa yapisa istiyorum seni senile beraber is yapmak insana zevk vericidir bunun otesi yoksana asigim seni seviyorum senin her seyini begeniyorum kalite farkin beni cok heycanlandiriyor seni baska sevdim istersen bana ne dersen de sen asksin hemde beni deli ediyorsun sendede bu varmi merak ediyorum soyle heycanli olsun iki seven bir arada olursa ite ozaman her sey ikimizindir gecelerde bizimdir senle guzel bir ask yasamayi istiyorum sadece hayalile sabir ediyorum sen dun gelin damat syir etinmi ondan daha iyisini istiyom sevene ask olsun insallah seninle beyaz yatak ve beyaz yaskikta olmamizi istiyorum ben seni le boyle olmamizi istiyom seni seviyorum minos um cayni ictim zarhosum seni dusundikce agliyorum
altug turkdali
altug turkdali 2 aylar önce
Gokhan gonul ile anlasilmali... 800 bin euro komik para gokhana. Ver 1.2-1.3 m turk oyuncu' adam gibi adam...
Batuhan Nurdogdu
Batuhan Nurdogdu 2 aylar önce
Aman deyim ljajic i kaptirmayin o kalitede bu devirde bi 10 numara bulamayiz
Zerturan
Zerturan 2 aylar önce
Sergen hocamizin istedigi adamlarin en azindan yarisi alinmali.
İNSAN OĞLU
İNSAN OĞLU 2 aylar önce
Abi kendimizi kandırmayalım. Bu belirsizlik değil Beşiktaş da Barcelona da olsa onlar bile bir şey yapamaz. Futbolcu alamıyorsanız alamayın ama eldekileride rakiplere vermeyin.
Selman Comert
Selman Comert 2 aylar önce
Yokki mu lan icinizde bir nihat kahveci
Ahmet Çayır
Ahmet Çayır 2 aylar önce
Kendini geliştirme şansı olan fatihi gönderip sarı kart görüp milyonlar almak dışında bişey yapmayan necip'i tutmak garip
EMİR ÖZTÜRK
EMİR ÖZTÜRK 2 aylar önce
Keşke Galatasaray içinde böyle bir kanal olsa varsa da ben bilmiyorum tebrikler abi işini çok iyi yapıyorsun ben Galatasaraylı olarak kaynak bulamıyorum izlemek için
Efe Keskin
Efe Keskin 2 aylar önce
Abi sadece bjk degilde gs falanda ara sıra konuşsan
Efe Keskin
Efe Keskin 2 aylar önce
Yani konuştuğun yerleri paylaşsan
Game Türkiye HD
Game Türkiye HD 2 aylar önce
Tv program ı atma abi normal kendin konuşarak anlat
Cenk Türkoğlu
Cenk Türkoğlu 2 aylar önce
Fatih Welington takası konusunda Beşiktaş dışındaki futbolseverler ve yorumcular bile hayretler içinde. Herkes bu işin çok ahmakça bir hakereket olduğunda aşikar. Aklın yolu bir iken bizim yönetimde bukadar titiz iken bu ahmaklık gercek mi diye sormadan edemiyorum. Aklımda bir tek çıkar yol beliriyor. O da Fatihin transfer sözleşmesine bir madde koymak. Yani; Mesela Welington için Besiktas ve Alanya 1 milyon euro bonserviste anlaşmış olsun. Beşiktaş bu parayı veremediği için Fatihi verip sözleşmeye "2 yıl içinde oyuncu Beşiktaş'a geri dönerse 1 veya 1.5 milyon Euro bedel ile transfer olabilecektir. Yok başka takima satilirsa Beşiktaş burdan 3 Milyon euro pay alır." gibi bir madde yazdirabiliyorsa işte ozaman bu harika bir transfer hamlesi halini alır. Yani neticede Fatih, Welington'un bonservisi karşılığında bir nevi "rehin" gibi verilmiş olur.
KARTAL PENÇESİ
KARTAL PENÇESİ 2 aylar önce
Arkadaşlar kanalımda Beşiktaş'ta gidenler,gidebilecekler ve gelebilecekleri derledim bu hesapatan bakabilirsiniz.
Agah Avcu
Agah Avcu 2 aylar önce
www.transfermarkt.com/gianluca-gaetano/leistungsdaten/spieler/358008/plus/0?saison=2018 Firat bab su adama baksinlar
Volkan Zimba
Volkan Zimba 2 aylar önce
Şu fanatik ve Fotomaç gazetelerini bir kapatsalar rahatlasak.fanatik tüm bjk yi Fener'e verdi.hadi Gökhan caneri anlarımda sözleşmesi devam eden dorukhan nsl gidiyormuş Fenerbahçe'ye onu hiç anlamadim
Salih Özkan
Salih Özkan 2 aylar önce
Abi beşiktaşta forvet transferi için pukki ismi konuşuluyor. Pukki için bir video yapabilir misin
Quaresma 7
Quaresma 7 2 aylar önce
Ya fatih aksoyu çok abartıyorsunuz
Architect
Architect 2 aylar önce
Barış Yurdusever'i gönderin gitsin!!! +1 leyin bin kişi istiyorsa beğenelim.
kartal Kara
kartal Kara 2 aylar önce
Valla Fatih'in gitmesi çok yazık oldu, içim yandı gerçekten kaç gündür öfkesini yaşıyorum halan o kızgınlıktayım böyle bir genci, yeteneği nasıl bedavaya verilir. Hani kulübede bir sürü boş oyuncu var yani oyuncu mu yoktu? Necip, Lens, Boyd, Diayb, Larin, Roko yani verin bunları hani elindeki serveti neden veriyorsun. Hafi diyelim bu oyumcu orta saha oyuncusu kenarda duracak e Dorukan'nın satma şansı var güzelde para veriliyor e satın Doru'yu koy yerine Fatihi seneye onuda satarsın yoksa nasıl borç kapatacaksın. E valla başkana da yazık onca parayı adam cebinden veriyor anlamafığım bu scout ekibi ne işi yapıyor 30'lu tarihi geçmiş oyuncuları bulmakla mı uğraşıyorlarsa hiç durmasınlar. Hoca istiyor olabilir bu oyuncuyu o zamn sizde başka almak için başka bir yol denersiniz yani elinizdekini bedava vermek neymiş ya bu nasıl mantık valla yeter yaa yeterr!!!
İbrahim Bahadır
İbrahim Bahadır 2 aylar önce
Günü kurtarma isleri 33 yaşındaki adamı al genç ve belliki çok iyi olacak fatihi ver ondan sonra borç bataginda yüz
KartaL Ümit Seyhan
KartaL Ümit Seyhan 2 aylar önce
Sergen Yalçın Beşiktaşın Fatih terimi olmaz verdiğiniz örnek çok saçma Sergen Beşiktaşın efsanesidir
ali şahan
ali şahan 2 aylar önce
Şampiyonlar Liginde mücadele edebilecek bir kadro lazım.
Gürkan D.
Gürkan D. 2 aylar önce
Takıma geri dönüp 11'e konsa "fatih beşiktaş kalitesinde degil. Yallah sivas'a" diyecek adamlar fatih arkasından ahıt yakıyor. Çok üzülürmüşüz de bilmem ne.
Eren Düzakın
Eren Düzakın 2 aylar önce
abi beşiktaşlımısın ?
5moneyless Man
5moneyless Man 2 aylar önce
Kapağında Serkan Kırıntılı fotosunu görünce videoyu izlemedim. Şaka falandır umarım.
Erdal Yetim
Erdal Yetim 2 aylar önce
Bence serkanda ersinde pek umut veren kaleci deyil ersin ligde falan degerlendirilip saglam bi kaleci olması lazim mert günok ugurcan falan gibi bence bi kaleci macin yuzde 50sini kurtarmasi lazim
Emre Urun
Emre Urun 2 aylar önce
Fırat abi Teemu Pukki gelmenin şansını nerde görüyorsun ?
Salih Özcan
Salih Özcan 2 aylar önce
Beşiktaş tan sana ne Fenerbahceyi niye söylemiyorsun Beşiktaş adını söylerken sırıtma akıllı ol
Deniz Çağan Türkkan
Deniz Çağan Türkkan 2 aylar önce
Yaşımız küçük ama sevdamız büyük Kanalıma göz atarsanız sevinirim Sevgiler...🦅🦅🦅🦅
Tural Fərrux
Tural Fərrux 2 aylar önce
EN BÜYÜK BEŞİKTAŞ ⚫⚪⚫⚪ 🦅
Şairin Savaşı
Şairin Savaşı 2 aylar önce
Ş ligi riskine girip euro ile borçlanmak bu zamanda hiç mantıklı değil. transfer tutmazsa iflas eder. zaten elde iyi oyuncuları var. takıma faydalı olacak uygun fiyatlı oyuncularla da ş ligine kalabilir. eğer kalırsa o zaman para gelir bi iki transfer daha yapar. para gelmeden saçacak lüksü yok.
Burak Kandemir
Burak Kandemir 2 aylar önce
Ahmet Nurcebi büyük fedakarlık yapıp borcu ödedi diyorsunuz hibe mi etti faiziyle alıcak parasını
Ufuk Yılmaz
Ufuk Yılmaz 2 aylar önce
Wellinton iyi bir futbolcu olabilir ama uğruna alt yapında yetişmiş 22 yaşındaki bir adam feda edilebilir mi bilmiyorum
Ahmet Furkan Mor
Ahmet Furkan Mor 2 aylar önce
Abi getirin Tolga Zengin i
Ahmet Furkan Mor
Ahmet Furkan Mor 2 aylar önce
Beyler ben soyliyim size Fatih Aksoy çok para yapacak ilerde pişman olacağız
Ejder BÜYÜKNİSAN
Ejder BÜYÜKNİSAN 2 aylar önce
Bence Gurbetçi oyunculara yönelsin futbolun taktik yönünden iyi eğitim almış ve uyum konusunda sıkıntı çekmeyecek ve aynı zamanda Mario Gomez tarzında yeniden parlatacağı oyuncu kiralaması yapması ile sorunları çözer ve Genç yapılandırmadan taviz vermemeli günlük başarılar ile değil ama böyle 2000 yılların kollektif futbol oynuyan galatasarayı ve Metin , Ali ,Feyyazli Beşiktaş gibi bir takım yaratılmalı..Boşuna büyük hayaller kurmayalım artık ayağımızı yorganımıza göre uzatalım...Seba nin borçsuz Beşiktaşına dönelim artık..
Emrah Özcan
Emrah Özcan 2 aylar önce
Hani kimse dışardan para veremiyordu UEFA kriterleri engelliyordu? Nasıl oluyor anlamadım
Ismail Cepni
Ismail Cepni 2 aylar önce
Fatih'in pas oranının atiba ve elnenye göre bu kadar düşük olmasının sebebi biraz daha hücuma yönelik uzun paslar denemesi atiba ve elneny kadar garanti oynamıyor
CarnivaeN
CarnivaeN 2 aylar önce
Beşiktaşın Fatih Terimi değil Beşiktaşın Sergen Yalçını*
aly vly
aly vly 2 aylar önce
Futbolcular Ayasofya ya giderse şampiyon oluruz inşallah 🤲
5moneyless Man
5moneyless Man 2 aylar önce
Ne alakası var çomar? Senin mantığınla Suudi Arabistan'ın bütün dünya kupalarını alması lazım. Beyninizi kullanın biraz, Rabbim her kuluna düşünmesi için beyin vermiş. İlk emri de oku zaten. Oku ki cahil kalma.
KaraPati
KaraPati 2 aylar önce
bakın hiçkimse quaresma kadar uzun oynamadı birde hutchinson
Chen Medya
Chen Medya 2 aylar önce
Başkan kusura bakma ilk 10 dk da 20 reklam izleyince kapattim dahada izlemem
Mehmet Dizdar
Mehmet Dizdar 2 aylar önce
Kova serkan kırıntılı yı ALMAYIN! AMAN!
Adem Gör
Adem Gör 2 aylar önce
Bence fatih kalmalı
Barney Stinsonfc
Barney Stinsonfc 2 aylar önce
SERGEN HOCADAN IYI MI BILECEGIZ? EVET DEDİYSE VARDIR BIR BILDIGI
Rasit Engin
Rasit Engin 2 aylar önce
Fırat abi Boş yorumlar da bulunuyorsunuz. Fatih Aksoy Özkaynak + Atiba Elneny bilmem%90 falan filan yüzdesi diyorsunuz. Fatih Aksoy %75 diyorsunuz. Arada ne fark var. Anlamış değilim. Bi taraf yıllardır dünya futbolunun içinde bi diğer Özkaynak 1.5 yıllık superliğ deneyimli Fatih Aksoy yarın birileri kapıp Juventus türü takımlara Merih Demiral hesabı götürürse vay elin adamı keşfetmiş biz nasıl görememişiz diye yakınır dururuz. Şahsi fikrim Türkiye de hiçbir şeyin samimi plan programlı olarak yürüdüğünü düşünmüyorum.
DemirMexico
DemirMexico 2 aylar önce
Ya baska takimlarin baskani siz mikrofon uzatiyorsunuz bide yorum
ugur Kebapcıbas
ugur Kebapcıbas 2 aylar önce
Hız konusunda Fatih Aksoy bi tık önde müdahale konusunda Welinton kafa toplarında welinton ikili mücadelede velinton cabukluk velinton 3 Farklı mevkide oynama özelligi Fatih yaş olarak Fatih hocanın istedigi ki Sergen Yalcına sonuna kadar güveniyoruz boş konusmasın kimse hoca istiyorum diyosa alıncak bu adam Sergen Yalcındaki futbol aklı kimde var o ne diyosa o kredisi bizde sonsuz !
AsiRuhBesiktas Kartal
AsiRuhBesiktas Kartal 2 aylar önce
Anadolu JK
Gürkan Kartal
Gürkan Kartal 2 aylar önce
Madem Fatih aksoyu vericez üstüne 1 m euro gibi bir para versin Alanyaspor welintonun 1 yıllık parası çıksın en azından. Ayrıca Sivasspor kontratak futbolu oynadığı için oyuncular direk dikine pas atmak zorunda kalıyorlar. Atiba ve elneny bir maçta en az 20 - 25 arası yan pas atarken fatih aksoy 5-10 yan pas atıyor. Sivassporun hücum bölgesinde pas isabet oranı %70 ken , Fatih Aksoyun % 75 taki Beşiktaşta kalırsa ben bu oranın %85-90 arası olacağını düşünüyorum . Ayrıca fatih aksoy hem genç hemde dribling yeteneği olan bir oyuncu , maalesef bu iki özellik Atiba ve elnenyde yok . Ayrıca dorukhan toköz yaklaşık 1 yıl sakatlık geçirdi durumu bence belirsiz , Sergen hocama ne kadar güvensemde Fatih Aksoy bedavaya verilecek bir oyuncu değil
Karasu 1955
Karasu 1955 2 aylar önce
Beşiktaş Türk oyuncu almıycak mı? bu sene galiba 11 oyuncunun 9 u yabancı olucak e öbür ki sene kural gelicek eldeki tüm yerlileri gönderiyorlar onu geçtim yedekte de yabancı var hep şimdi sırf yabancı olduğu için hasici kullanamıycaz mı şaka gibi
İsmail Abi
İsmail Abi 2 aylar önce
Bazı büyük takımlar bu tür takaslarda ileride oyuncuyu şu kadar mesela 2 m euro verip alma şartı koyuyor Bonservis verip alamayacağımız oyuncuyu bu şekilde alıp ileride fatih iyi oyuncuya dönerse alma hakkın doğar Şimdi veremeyeceğimiz bonservisi o zaman veririz Belkide hiç gerek kalmaz
fvkl5r
fvkl5r 2 aylar önce
Layiç toplarsa başka bir beşiktaş izleriz.
Durmuş Karaca
Durmuş Karaca 2 aylar önce
Doruysa helal Başkanımıza.
Black Eagle
Black Eagle 2 aylar önce
Ne Ozan Tufanı ya Dorukhanı verirsek yaziklar olsun.. Dorukhan bu takimin en önemli oyuncularindan biri
kartal golgolgol
kartal golgolgol 2 aylar önce
Tamam fatih çok yönlü bir oyuncuydu evet önde stoperde bek olarak oynardı ama bizim stoper e ihtiyacımız var ve SERGEN hoca da bu welington u çok istedi hocaya saygı sonuna kadar saygı diyor ve susuyorum .... Sır Sergen Yalçın .....🦅🦅🦅
Eray Hayta
Eray Hayta 2 aylar önce
*50 kağat daha atmıs*
Sefer Kırkzaman
Sefer Kırkzaman 2 aylar önce
Bunlar nasıl yorumcu Ozan Tufan ile Ljajic kıyaslanıyor gülmemek için kendimi zor tutuyorum beşiktaşın yerinde olsalar kabul ederlermiş inandım inandım hadi
Umut Akdeniz
Umut Akdeniz 2 aylar önce
Bu şişman dallama da olmasa iyi olacak.
Yusuf Akkaya
Yusuf Akkaya 2 aylar önce
Fırat Günayer seviyoruz seni adam ❤️🦅❤️
Fatih Kaçmaz
Fatih Kaçmaz 2 aylar önce
Akpom haberi doğru mu
sdt alt
sdt alt 2 aylar önce
Hocam 35 milyon Euro şuan ki kurla tam 280 milyon TL ediyor 😂😂
Erkan Can
Erkan Can 2 aylar önce
Dünya üzerinde welintonla aynı maliyette daha iyi bir oyuncu yok gibi davranıyoruz bu kafayla seneye başarılı olsak sonraki seneler yine çökeriz
birol dalgıç
birol dalgıç 2 aylar önce
beşiktaş ivme kazanıp tekrar yüksellse inanın yine önünü keserler bütün lig tarihi boyunca beşiktaşın en az 6 şampiyonluğu çalınmıştır en şikeci takımda cincondur
Cengiz Acar
Cengiz Acar 2 aylar önce
Serkan gelmesin diyenler
Muammer Tavalioglu
Muammer Tavalioglu 2 aylar önce
trshow.info/watch/sGoj94-Zi44/video.html
Ahmet Şafak Arşiv
Ahmet Şafak Arşiv 2 aylar önce
Ali Eren in 2 tane ligde 1 tane kupa da golü var. 😂 kafa golleri ile kazma Ali Eren yine göklere çıkarılmış :))
bahisciniz
bahisciniz 2 aylar önce
fatihi vermek nedir ? alanya yönetimi salakmı ,para yerine fatihte ısrar etmesi,onda ışık görmese daha fazla ücrete pazarlama imkanı olacağına inanmasa bu kadar ısrarcı olur mu? Elneny gitti.Atiba yaşı itibari ile sezonun yükünü artık kaldıramaz.Geriye ortada mücadele gücü yüksek kim kaldı.Dorukhan kademe yapamıyor fakat mücadele ediyor ,dezavantajı var oda kontrolsuz oynuyor bu nedenlede zaten sakatlandı. Diğeri de necip.Yılların necipinde gram ilerleme yok.Vereceği fayda sınırlı,sadece eksik durumlarda açık kapatacak iyi yedek olabilen biri. Layiç mi oğuzhan mı atiba gibi mücadele edip açık kapatacak bunu beklerseniz boşuna beklersiniz.Burayada durduk yerde bir oyuncu transferi ihtiyacı doğacak. Fatih sivastaki performansı ile tam aranan kan olmasada en azından başka transfer yapılmasına gerek kaldırmayacak kalibrede oyuncu. Beşiktaş yönetimi biraz siyaset yapsın ,biraz akıl kullansın; fatih yerine gerekirse rocco,mirin,dauglas hatta boyd bunlardan birini almasına ikna etmeye çalışsınlar.En azından onlara ödenecek maaş yüküden de kurtuluruz. belki
Yalçın Uçar
Yalçın Uçar 2 aylar önce
Fatihi gibi cevheri bir welintina takas etmek saçmaliktir fathii kurban etme sergen ve yönetim elindeki yildizi vermek ayağiniza sikmaktir akılli olun kimse bu alemde vazgećilmez degildir
Burak Yaşar
Burak Yaşar 2 aylar önce
Ozan tufan dorukan mı şaka mı
Cengiz Adım
Cengiz Adım 2 aylar önce
Beşiktaş maçı ne zaman bilen varmı
Burak Yaşar
Burak Yaşar 2 aylar önce
Trt spor sunucusu olunca telifte olmuyor valla çok iyi abi
Alber Ozey
Alber Ozey 2 aylar önce
Serkan Kırıntılı yerine herkes 10 dk kaleye geçsin daha iyi.
Fırat Günayer
Fırat Günayer 2 aylar önce
:)
can katırcı
can katırcı 2 aylar önce
Fatihi gönderip welintonu alicaz kesin soyluyorum bu welinton gelirse besiktaşın yatarak para kazanan adami olucak
İbrahim Örs
İbrahim Örs 2 aylar önce
ADAMIM BU KADAR AÇMA ARAYI
Kerem Şen
Kerem Şen 2 aylar önce
Bu seride çok güzel abi vakti olmayanlar için muhteşem bir hizmet
Cool Black
Cool Black 2 aylar önce
Ersin şampiyonlar liginde kalede olsun. Bırakın çocuğu o atmosferi yaşasın tecrübe kazansın. Gidip bırakın şampiyon olmayı gruplara kalırsak gruptan çıkacağımız bile maçhul. Ama altyapıya güvenin artık. welintona gelince fatih aksoydan üstün hiçbir yanı yok. sadece çabuk deniyor. mevkisinde çabukluğun yanında pas yüzdesi ve boy uzunluğu bile gerekir. üstelik fatih genç olduğu gibi gelişmesi muhtemel. 31 yaşındaki adamın neyi gelişecek. saçma bir transfer politikası. fatih kalmalı
Yusuf Eker
Yusuf Eker 2 aylar önce
WELİNTON BEŞİKTAŞ'TA trshow.info/watch/inzoi3meptM/video.html
İsmail Yılmaz
İsmail Yılmaz 2 aylar önce
Fatih'i versinler sözleşmeye de sonraki satış opsiyonu Beşiktaş'ın olsun
sicilyalı davinci
sicilyalı davinci 2 aylar önce
Seni seviyoruz minnoş videolarini keyifle izliyorum bırakma devamke
Efe Çınar Şimşek
Efe Çınar Şimşek 2 aylar önce
Abi bi işe yaramayan hatalar yapıp duran bi wellinton a karşılık en iyi dönemimde olan GENÇ ve TÜRK bi oyuncuyu takaslamak aptallıktır bence. Hele yabancı kuralı gelirken
Eren Ertürk
Eren Ertürk 2 aylar önce
Fatih genç ve yerli ayrıca Beşiktaş camiasından çıkmış bir oyuncu . Ve çok iyi performans sergiledi , asistler yaptı . 6,stoper ve 8 numara oynayabiliyor . Welinton ise 31 yaşındaki bir stoper . Sergen hocaya güvenim sonsuz ama bilmiyorum yani bence Fatih'ten vazgecmemeliyiz.
mortayt
mortayt 2 aylar önce
fatih aksoyu verip o topçuyu aldıysanız yönetim olarak gelecek beklentiniz yok heral boşverin takım yönetmeyi
Sefer Kırkzaman
Sefer Kırkzaman 2 aylar önce
Kiralık gitmeyecek miydi
Oyun Potası
Oyun Potası 2 aylar önce
ARKADASLAR YORUMLARA BAKTIM DA HIÇ KIMSE VIDEO DA SES YOK DEMEMIŞ BENDE SES YOK SİZDE VAR MI YOKSA BENDE Mİ SORUN VARR YAAA
Kemal Yildirim
Kemal Yildirim 2 aylar önce
Ya sevgili abim şu lens gitsin artik
Burak Yazıcı
Burak Yazıcı 2 aylar önce
Ljacic Ozan takası derken hayırdır kapalı kapılar ardında renkli medya algi mı yaratıyor haberimiz yok. Ljacin emsali adam mı var Fenerde ki ozan deniliyor:) Valla Fırat Bey severek takip ederim sizi ama lütfen böyle milyonda bir bile ihtimali olmayan şeyleri değerli BEŞIKTAŞ taraftarına laf olsun diye söylemeyin. LJACIC seneye çok önemli işler yapacak Sergen Hocanın sisteminde.
Sefa Avşaroğlu
Sefa Avşaroğlu 2 aylar önce
Aslan abim benimm senin gibi birleştirici insanlara çok ihtiyacımız var , lig başlamadan kanser kitle yine gerginlik yaratmaya başladı.
Burak Yazıcı
Burak Yazıcı 2 aylar önce
SANDRO WAGNER içinde video paylaşır mısınız?
GÖKHAN GÜNDOĞDU
GÖKHAN GÜNDOĞDU 2 aylar önce
Fırat hocam ne bilim fatihi veriyorsan misal madrm sözleşmesine şöle bir madde konulsun 2-3 sene sonra misal Beşiktaş isterse fatih aksoyun bonservisini 500.000 euroya falan geri alabilir maddesi konulsun olmaz mı yada sonraki satıştan pay vs
EXCEBER 890
EXCEBER 890 2 aylar önce
WELİNTON SENIN GÜNÜNÜ KURTARICAK OYUNCU AMA FATİH SENİN GELECEĞİNİ KURTARIRCAK OYUNCU
Robbie Turk
Robbie Turk 2 aylar önce
Program hem uzun hem de farkli konularla skiyo bazen. Burdan koydugun icin saol
Haluk Kabak
Haluk Kabak 2 aylar önce
Biz iki sene Karius'a tahammül ettik hocam.
YASİN İLKER
YASİN İLKER 2 aylar önce
Barış yurduseven sıkılmış tosbağa dönmüş
Serkan Topaloğlu
Serkan Topaloğlu 2 aylar önce
Ahmet ağabeyin en sonunda duruma el atması iyi oldu. Siz 100 milyon büyük para diyorsunuz 100 milyon TL 15 milyon dolar bile etmiyor. Benim kafama takılan konu 30 yaşına merdiven dayamış bir yabancı oyuncu için 24 yaşında bir Türk oyuncuyu gözden çıkartmak ... Sergen çok bğyük risk alıyor yine
Nurettin Safak
Nurettin Safak 2 aylar önce
Çok bilenler! ucuz transferlerle Şampiyonlar ligine gidilmez mı? Alanyanın bulup da herkesin talip olduğu futbolcular kaç dolarlık?
Nurettin Safak
Nurettin Safak 2 aylar önce
Masal anlatmayın b.k gider şampiyonlar ligine.Transfere kılıf aramayın. Kurtulma umudu varken iyice batırmayın.
Mursel Yilmaz
Mursel Yilmaz 2 aylar önce
Sergen yalcin gibi zeki bir topcu , topcudan anlar ilerde ne olucaginida gorebilen bir ornek, MELIH DEMIRAL !! Onun icin herkes sakin olsun sergen istemiyosa vardir bir bildigi hocanin futbol bilgisine guvenin
Deep Dream Music
Deep Dream Music 2 aylar önce
Ozanı kesinlikle almasınlar öyle bişey yapmasınlar
Ali Albayrak
Ali Albayrak 2 aylar önce
Abi fabrinin kiralanması mantıklı bir hamle olmaz mı Şampiyonlar ligi için
Yalçın Çağırkan
Yalçın Çağırkan 2 aylar önce
Welinton ve Nsakala gelmeli. Gökhan gönül yerine dinamik daha fuleli içe kateden bir sağ bek gelmelidir. Oğuzhan özyakup ve Dorukhan Sergen hoca ile yeniden yükselişe geçer. Nika ninua da uygun fiyatlar olacaksa gelebilir. Adem Ljajic bölgesinde bir oyuncu daha olmalı diye düşünüyorum. Kaleci transferi olarak da Ersin 1.kaleci olarak artık yerini almalı..
Kerem Tolga Kudeki
Kerem Tolga Kudeki 2 aylar önce
Herkes alt yapı alt yapı diye konuşuyor alt yapıdan çıkan herkesi yollayıp duruyoruz .
GÜNDEM BEŞİKTAŞ: RAFAEL, MARCELO, PUKKİ, DORUKHAN
27:46
MasterChef Türkiye 81. Bölüm Fragmanı | YENİ HAFTA
1:56
MasterChef Türkiye
görünümler 672 B
Uçağa Gizlice Evcil Hayvan Sokmanın 15 Yolu
10:12
Troom Troom TR
görünümler 329 B
DÜNDEN BUGÜNE AZERBAYCAN-ERMENİSTAN SORUNU
19:58
Sergen Yalçın Hikayesi | "BEN BÖYLEYİM"
23:41
Hastalık Bu Futbol
görünümler 460 B
MasterChef Türkiye 81. Bölüm Fragmanı | YENİ HAFTA
1:56
MasterChef Türkiye
görünümler 672 B
Uçağa Gizlice Evcil Hayvan Sokmanın 15 Yolu
10:12
Troom Troom TR
görünümler 329 B
DÜNDEN BUGÜNE AZERBAYCAN-ERMENİSTAN SORUNU
19:58
Merih Demiral | Vatanı Savunur Gibi
13:01
Benim Hikayem
görünümler 28 B
Süper Lig'te En Fazla Maaş Alan 11
9:01
Enes AK
görünümler 74 B