TÜM GÜN BERABERİZ 😅| YENİ SAÇLARIMIZ 👩‍❤️‍👩 Kızlarla saçlarımızı yeniledik (Boya , Kesim , Keratin)😍

  görünümler 167,939

Elif Yalcin

Aylar önce

TÜM GÜN BERABERİZ 😅| Kızlarla saçlarımızı yeniledik ! ( Boya , Kesim , Keratin) 😍

Ben Elif Yalçın. Tüm gün beraberiz önce kuaföre gidiyoruz saçımızı boyuyoruz keratin botox bakım yapıyoruz kesiyoruz sonra sushi yiyoruz spor hocamızla buluşuyoruz yetmiyor alışveriş kargolarımı açıyoruz arada bir de makyaj yapıyoruz. Baya baya yoğun bir güüüün
Bana destek olmak isterseniz videoma like atabilir kanalıma abone olabilirsiniz :) Love u...


Bana Ulaşın
Instagram : elifyalcino...
Twitter: elfyalcn​​​​​​
Email:elfyalcin.01@gmail.com
İş birlikleri: elif@so.management
E.

YORUMLAR
Elif DİLEKLİ
Elif DİLEKLİ 2 gün önce
Ya bu ne ya kac ay olmuş bi olayı gelmis burda kurgu kurgu diye herkes linclemeye baslamış bot yorum mu ne anlamadım da ,boş yapmayın arkadaşlar sevmiyorsaniz izlemeyin kimseye durduk yere böyle itamlarda bulunmaya hakkı yok kendinize gelin , kimse öyle bir kurgu yapmaz kendisine saygisizlık asıl empati kurun biraz
beyza tamsa
beyza tamsa 20 gün önce
elif abla din öğretmenime çok benziyosuuuuuuuuuuuuuuuuuuuun 12. sınıfım
Sueda Özdemir
Sueda Özdemir 23 gün önce
Elooo saçın çok güzel olduuuu😍❤️❤️
Görkem bg Özdemir
Görkem bg Özdemir 23 gün önce
Kardeşim olan zeynep OAJXJAN SJCNDFXJJ
Nur Taş
Nur Taş 29 gün önce
Elif de aslıda kurgu olduğunu biliyor ki sahte hesaplarıyla olay kurgu değildi diyor ama hiç bir zaman haklı çıkamıyor!çünkü olay kurguydu!
Nur Taş
Nur Taş 29 gün önce
O adamın 500 K takipçisi varmış Elif bi video çekmiş 30 K takipçisi kalmış külliyen yalan! bir kere kimse bir kişinin bir videosuyla 500 Bin abone kaybetmez. bakın aslında şöyle oldu: şimdi o adam bir sürü Abone satı aldı daha sonra Elif ona karşı video yükleyince anlaşmalı kurgu olduğu için o adam abonelerini geri çekti. Zaten o adamı çektiği içeriklere bakarsanız tepki videolarından başka bir b... çekmemiş. yani bot.
ѕσlιтα
ѕσlιтα 14 gün önce
@SALİH UÇAN Tm bot kardeş şimdi işine
SALİH UÇAN
SALİH UÇAN 14 gün önce
@ѕσlιтα Elifin kurgudan dolayı yediği linç ve kurgu olduğu ile ilgili kanıtlar tamamen fragmandı. Her Şey Çok Yakında Ortaya Çıkacaktır !
ѕσlιтα
ѕσlιтα 14 gün önce
Bak bakayım hangi Zeki kendini bitirmek için ANLAŞMA yapar ? Çok zekisiniz yA sanki bana Holmes
SALİH UÇAN
SALİH UÇAN 25 gün önce
Kaksksk
Fatma🎶
Fatma🎶 29 gün önce
Olay ne
Flash Tv
Flash Tv 29 gün önce
Sizin gibi başarılı oyuncularımızı aramızda görmekten mutluluk duyarız (: bize ulaşmak için: Alo 890
Sude Altıntaş
Sude Altıntaş 29 gün önce
Elif 26 yaşındadır ama güya eski sevgilisi 25 yaşındaymış. eee sen ondan büyüksün nasıl sevgilisiniz?? ben şahsen bu ilişkininde kavganında ayarlanmış kurgulu bir oyun olduğunu düşünüyorum! aksini idda eden varsa gelsin yanıtlarda tartışalım.
Sude Altıntaş
Sude Altıntaş 29 gün önce
@laura. Birde bunun 2 TRshowr arasında yaşanması şüpheli 🤔
laura.
laura. 29 gün önce
Yaşla sevgili olmanın bağlantısını kurmaya çalışıyorum;D salak mısın
SALİH UÇAN
SALİH UÇAN 29 gün önce
Elifi salın daha uğraşmaya gerek kalmadı
Sude Altıntaş
Sude Altıntaş 29 gün önce
Daha 3 ay oldu seneye 26 hazirana kadar devam edecektik? bu ne hız?
mklam tV
mklam tV 29 gün önce
Nasıl kalmadı? bu kız yüzünden milyonlarca gencin hayatı kaydı. Eğer seneye kadar bu kızın kanalını batırmasak seneye bir daha sınava girip milyonlarca gencin hayalleri ile oynayacak.
Büşra Gül
Büşra Gül Aylar önce
Bence dipler kötü değildi 💕
Yaren Sarıkaya
Yaren Sarıkaya Aylar önce
Elif yalçın Haterlığımı geri çekiyorum
ѕσlιтα
ѕσlιтα 14 gün önce
Ay büyük lütufuul şeref
Kardelen Çiçek
Kardelen Çiçek Aylar önce
Türkiye gelişmesin diye ramazan da yemek yemek
Selma Irmak
Selma Irmak Aylar önce
trshow.info/watch/_bZGN5ISBpw/video.html
Selma Irmak
Selma Irmak Aylar önce
Elif yalçın türkiye gelişmesin diye ramazan ayında yemek yedi
Sudenaz Çelik
Sudenaz Çelik Aylar önce
trshow.info/watch/_bZGN5ISBpw/video.html Bu video ramazan ayında yüklenmiştir. Her şey normal geliyor öyle değil mi? kız ramazan ayında sabah sabah hamburger yeyip kendisini izleyen çoçuklara Ramazanda yemek yerseniz bir şey olmaz mesajı veriyor!
nur
nur Aylar önce
Bu yorumlar ne yaaa
öylesine s
öylesine s Aylar önce
Bu kurgu olayı ne ben hiçbir şey anlamadım
Esma çamur
Esma çamur Aylar önce
Elifin aldatılma olayı kurguymuş
🍫YARENİN ÇİKOLATASI🍫
🍫YARENİN ÇİKOLATASI🍫 Aylar önce
Canikom çook zayıflama mışsın ya şu tipe bak
тнe𝑪𝒂𝒓𝒎𝒆𝒏✭✰
тнe𝑪𝒂𝒓𝒎𝒆𝒏✭✰ Aylar önce
Abla yeni saçına bayıldım çok güzel ❤️❤️✨
Reyyan Kundak
Reyyan Kundak Aylar önce
Ya bişey dicem bu kizla niye bu kadar uğraşiyorsun uz her videosunun altına onu üzücek illa bişey buluyorsunuz kendi hayatı sizene sizi ilgilendirmez, çektiği videolar ,yaptığı şeyler asla ilgilendirmez çünkü bu "ELİF İN HAYATI " size karışan olunca hemen bağırıp cagiriyosunuz daha da giderse mahkemeye veriyorsunuz ama bu kız sizi düşündügü için mahkemeye vermiyor Elif abla boşver takma kafana insanlar çok değişik varlıklar ne yapsan yaranamiyosun bu yorumumu sabitlede o kalın kafalı insanlar yazdığım şeyi anlasinlar
Reyyan Kundak
Reyyan Kundak Aylar önce
@venüs eylül aynen boşver onlar mal
venüs eylül
venüs eylül Aylar önce
Az önce lincleyenlerden birinin hesabina bakim dedim. Diyoki hadi bisey bulun bi acik falan. Hadi bisey soyleyin nasil olsa arkasindan geliceklerdir. Yani ne diyim.silerler falan diye ekran görüntülerini aldim. Böyle sacmaliklara vakitleri var 😳 az once birine daha baktim biz melekleriz biz haber veririz biz insan diiliz melegiz diye dalga geciyolar bide Allah'ım akıl fikir versin. Inanamıyorum gorduklerime hepi topu 2 kisiye baktim sadece... Gerçekten inanılır gibi değil 😳
Gamze Şahin
Gamze Şahin Aylar önce
Abi kurgu oldugundan nasil bu kadar eminsiniz salin artik milleti ya ruh hastalari işiniz gucunuz linc etmek
megaprest
megaprest Aylar önce
Herkes elif birinin kedisini kacirdi elif kedisine kotu davrandi elif kurgu yapti vs dip lincliyor herkes ayni seyleri diyor yeni linc toplulugu mu cikti noldu ? Sosyal medya zaten yalanlar uzerine kuruluyken siz neden bu kadar rahatsizsiniz anlamiyorum
𓆩🖤𓆪
𓆩🖤𓆪 Aylar önce
Lan yorumların 90% kurgu ne kurguymuş be kurguysa kurgu elifi seviyorum canım ablam bu arada kurgu diyenler kanıt isterim
duygu
duygu Aylar önce
hayır gerçekten o beyaz terlik siyah çoraplamı gittin🤦🏼‍♀️
Hanoş Mert
Hanoş Mert Aylar önce
Olay kurgu veya değil her neyse linçleriniz bittiyse dağılın.
Asya Dila Aksoy
Asya Dila Aksoy Aylar önce
Yorumda ki olay bitmesine rağmen ve yanlış çıkacaklarına rağmen olayı uzatan beyinsizlere , Elif 🥂
hatice ce eee
hatice ce eee Aylar önce
Kiyafwt odan ne durumda valla o camasirlari bana gonder bayilirim camasir yikamaya bir gun sonunda hepsi cirlop olur gelir eline
S.ismayilov S.ismayiov
S.ismayilov S.ismayiov Aylar önce
Bu ne ya yorumlara girdim herkes bi "kurguymuş, kurguymuş "peşinde.size ne ya burası sosyal medya her kes , her şey kurgu zate.bu işler böyle yürümez mi zaten📌📌📌
Seda ç.
Seda ç. Aylar önce
Merve varmis izlemem yine😏... nedense sevemedim o kizi..
elif ndk
elif ndk Aylar önce
5 sene sonra saçlarına bu kadar çok işlem yaptırıp bu hale getirdiğin için pişman olucaksın
Gizem Yiğit
Gizem Yiğit Aylar önce
Saç mükemmel oldu amaaa♡♡♡
mklam tV
mklam tV Aylar önce
eLif sahte kavga yapmış aldatma diye bir şey yokmuş yani
Buraak Pro
Buraak Pro Aylar önce
aldatma olayı kurgu çıktı
Enes Yayla
Enes Yayla Aylar önce
kurgu aldatma mı yaptın sen bizi kandırdın abonelikten çıkıyorum
öylesine s
öylesine s Aylar önce
Bu kurgu olayı ne
hatice nur oguz
hatice nur oguz Aylar önce
Of cidden kurgu veya değil zaten bir milyon tane derdimiz var tek derdimiz sikimsonik bı kurgu mu arkadaşlar izleyin gecin
Buraak Pro
Buraak Pro Aylar önce
Elifle a... gün meryemle murat gibi kurgu yaptılar kurguydu aldatılma tiyatrosu
İrem Kizilts
İrem Kizilts Aylar önce
Universiteler falanmi acildi hayirdir herkez gene elife yukleniyo abi neden bukdr düşuksunuz ayrica vasifsiz insan toplulugundan ibaretsiniz
hello kitty
hello kitty Aylar önce
Olm kız hayatını düzene soktu herşey yolunda, mutlu yorumlar full kurgu yazısıyla dolu elif bir şey kaybetmiyor bu yazdıklarınızla tam tersine etkileşim kazanıyor istediğinizi yazın.:))
hello kitty
hello kitty Aylar önce
Allahım kız günden güne güzelleşiyor kıskanıyom:((
Ezgi☁️
Ezgi☁️ Aylar önce
ZAYIFLAMIŞ :o
^^Sude
^^Sude Aylar önce
Tuana Gelen
Tuana Gelen Aylar önce
Özge
Özge Aylar önce
Kedi olayı ne aq neler dönüyor ortada
Özge
Özge Aylar önce
Şu aldatma olayı kurgu diyenler kanıt gösterir misiniz merak ettim ( olayı bilmediğim için yazdım )
Mahya Donyabin
Mahya Donyabin Aylar önce
Çok yakişti elo, ama şoyle bişey var elo paşaya herşey yakişir
Mert taha karabulut
Mert taha karabulut Aylar önce
meşeallah le guvvete ille billeh Allahümme salli ale seyyidine Muhammed ve ale eli seyyidine Muhammed merveyle aranızdaki arkadaşlığa
Mert taha karabulut
Mert taha karabulut Aylar önce
Kurgu diyenler keşke bir kanıtta gösterseler de görsek yalanlarla olmuyor
L S
L S Aylar önce
Kurgu diyenler, kızın 20 den fazla neredeyse videosu kaldırıldı onlar her izlendiğinde para kazanıyordu neden kurgu yapıp da o videolarından vazgeçsin ya mantığınızla bakın biraz da olaya.
L S
L S Aylar önce
@SALİH UÇAN ahshdhhaa valla hayal gücünüze hayran kaldım
L S
L S Aylar önce
@SALİH UÇAN ohooo buna gelene kadar birçok gerçek var, valla gayet seviyorum izliyorum izlemeye de devam etcem kurgu yaptıysa da napalım artık elifi kurgulu da seviyorum :)
L S
L S Aylar önce
@SALİH UÇAN üşenmeden herkesin altına nasıl da yorum yapıyorsun? İzlenmiyor dediğin videoların içinde 1 milyon izlenme sayısı bile var ki 20 küsur videodan bahsediyoruz sadece her birini 1 kişi bile izlese ayda gayet de iyi para ediyo mantığa davet ediyorum sizi. Haa diyelim ki bütün bunlara rağmen hala kurguydu diyorsanız da napalm izlemezsin geçersin başkalarının neden izlemesine karışıyorsun ki?
Secret
Secret Aylar önce
Buranın tv den bir filmden diziden farkı ne? Bence yok karşınızdaki insanın kanalı var ve içerik üretiyor. Başka bi anlam yüklemeyin. Kurgu diyenler kurguysa da sanane kardeşim
Sudenaz Çelik
Sudenaz Çelik Aylar önce
niye Flash Tv oyunculuk videolarını kaldırdın ki? öyle yapınca olayı gerçek mi sanacağımızı düşünüyorsun?
Selma Irmak
Selma Irmak Aylar önce
Elif bakmış ki benim gibi bom boş birini bile takip eden bir kitlem var. dur ben bi şunları kekeleyeyim benim aldatıldığımı falan sansınlar.
Aylin Akdağ
Aylin Akdağ Aylar önce
2 fenomen sevgili oluyorsa bu zaten prim içindir. birde bunun üstüne ayrılma aldatma ve kavga etme varsa kuşkusuz ayarlanmış bir kurgudur %200 hiç şüpheniz olmasın
Elif DİLEKLİ
Elif DİLEKLİ 2 gün önce
Ya ne alaka ne alakaa
sangwoobenimkocamlan
sangwoobenimkocamlan Aylar önce
nobody: Elif: sunger aldim
Yağmur
Yağmur Aylar önce
son zamanlarda elife neden çok fazla iftira ve linç geliyor derdiniz ne tam olarak
Yağmur
Yağmur Aylar önce
@Selma Irmak sınav videosunda herhangi kötü bir şey yok. sırf o video yüzünden böyle üstüne gitmeniz çok saçma. yaşınıza veriyorum diyeceğim ama üniversiteye gidicek yaşa gelip de şöyle boş hareketler yapan insanlara tek bir sözüm bile yok. bir video için psikolojik şiddet UY GU LA YA MAZ SI NIZ.
Selma Irmak
Selma Irmak Aylar önce
derdimiz sınav videosunu silmesi
Selma Irmak
Selma Irmak Aylar önce
kurgu olduğu iftira değil gerçek
Özgenn
Özgenn Aylar önce
Yorumları okuyorum da hep aldatılma olayının kurgu olduğu yazılmış ama bunu diyenlerin nedense bir kanıtı yok açıklayamıyorlar bile ayrıca gözüme çarpan bir şey daha varki bazı kişiler normalde elife kötü yorum yapıyorken bu videonun yorumlarında ise elifi seven kitledenmiş gibi yok senden beklemezdim takipten çıkıyorum gibi cümleler kuruluyor. Bezdirmeye çalışıyorsunuz ama nafile. Resmen delinin biri kuyuya taş atmış herkes de ona inanmış.
İSTESEM DE YAPAMAM
İSTESEM DE YAPAMAM Aylar önce
Elifin aboneleri zaten sahte. Görüntülenmeleri de gerçek değil yani ettiği kavgaların sahte olmasına pek şaşmamak gerek her şeyi sahte instagram takipçileride.
beyza
beyza 29 gün önce
Sen yüz yıl geriden geliyorsun anlaşılan. TRshow bu sahte izlenme, abone olayına asla geçit vermiyor artık.
Esma gül
Esma gül Aylar önce
Arkadaşlar Elifin Aldatılma olayı ile ilgili nasıl bir açıklama yapmasını bekliyorsunuz? Kurgu da olsa kurgu olmasa da ben kurgu yapmadım diyecek zaten. Niye Evet biz aslında kurgu yapmıştık sizi kandırmıştık desin ki? Asla kabul etmeyecek tabi ki kurgu yaptığını. Ama burada yorumlarda zaten herkes olayın kurgu olduğunu dakikası dakikasına kanıtlarıyla ifşa etti ve herkes artık kurgu olduğunu biliyor olayların.
111wphes.
111wphes. 25 gün önce
@beyza kesinlikle
beyza
beyza 29 gün önce
Hiç kimse kanıt sunmuyor. Yazdıkları tek şey videodaki kişi tiyatro eğitimi alıyormuş. Cidden malın önde gidenisiniz.
Ahmet Güçlü
Ahmet Güçlü Aylar önce
Kurgu yaptığınızı artık herkes biliyor da dava işini nasıl yaptınız mahkemeyi de mi keklediniz?
Mrs.Ren✨
Mrs.Ren✨ Aylar önce
Kedi olayı ne ???
damlanın renkli dünyası tv
damlanın renkli dünyası tv Aylar önce
Birşey diycem herkes kurgu olayından ve kedi olayından bahsediyor lütfen olayı bilen anlatabilir mi
lovemoon56
lovemoon56 Aylar önce
abla profil fotomu çok uzun yıllar önce ss almıştım ama şimdi kullanıyom hakkını helal et btw
İlayda Kıvrak
İlayda Kıvrak Aylar önce
Sen çok tatlı ve çok samimi insanın içini sıcak tutucak kadar sevilesi bir insansın Çookkk SEVİLİYORSUN ❤️😘
Taekovic
Taekovic Aylar önce
Bu karı niye bu kadar güzeelll.Ağlayayım mı güzelliğindeen😭😭😭😭
Azra Yılmaz
Azra Yılmaz Aylar önce
Elif bantı denedin mi, işe yaradıysa ben de almayı düşünüyorum da
Aşkımı bir sır gibi senelerdir sakladim 15 yıl önce
Aşkımı bir sır gibi senelerdir sakladim 15 yıl önce Aylar önce
Yeni kApak foton asiri guzel
Aşkımı bir sır gibi senelerdir sakladim 15 yıl önce
Aşkımı bir sır gibi senelerdir sakladim 15 yıl önce Aylar önce
Olay ne
Selin naz Çelik
Selin naz Çelik Aylar önce
Niye kedi kaçırdın?
Ahmet Soy
Ahmet Soy Aylar önce
Kedi kaçırmak nedir ya takipten çıkıyorum.
Teran Sukalsı
Teran Sukalsı Aylar önce
Sen zaten kendi kedini sevmiyordun hep ona kötü davranıyordun o yüzden başka bir kedi kaçırdın! Umarım en yakın zamanda yakalanırsın!!
Salih Kıkık
Salih Kıkık Aylar önce
bir kediyi kaçırmak nedir ya
şeyma _421
şeyma _421 Aylar önce
@zeyda aynen
zeyda
zeyda Aylar önce
kimin kedisi niye kacirmis herkes ayni seyi yazmış anlamadim hiçbir sey
Keram Sesiz
Keram Sesiz Aylar önce
kaçırdığın kediyi geri ver hemen
ѕσlιтα
ѕσlιтα 14 gün önce
Yürü knk
Rana Güçlü
Rana Güçlü Aylar önce
Elifin Aldatılma olayı kurguymuş yazışmalar bilerek olaydan önce ayarlanmış. Bu ne ya bizi kandırdın resmen abonelikten çıkıyorum!
duyghu _
duyghu _ Aylar önce
şoke oldum hiç beklemezdim
İphone Users
İphone Users Aylar önce
niye milletin kedisini kaçırıyorsun
megaprest
megaprest Aylar önce
Sjwkwkwk kizin o kadar parasi varda bi kediye kalmistir evet
Fatima
Fatima Aylar önce
Kedi mi kaçırmış 🤣🤣
Hayat
Hayat Aylar önce
😁
Elvan nur Doğan
Elvan nur Doğan Aylar önce
Niye milleti kandırıyorsun kurgu yapıp?
SARISINDAN
SARISINDAN Aylar önce
Birde kurgu yapmamış gibi göstermek için birbiriniz ile olan videolarınızı kaldırmışsınız. Zaten o videolar 1 sene önce yayınladığı için artık izlenmiyordu izlemediği için de o videolardan para kazanamıyordunuz. Para kazanamadığız için dd aldatma olayı gerçek gibi görünsün diye videoları kaldırmışsınız. Aldatma olayı kurguymuş
metanetinizi koruyun
metanetinizi koruyun 19 gün önce
@strate bloss tamam hayla abla
strate bloss
strate bloss Aylar önce
Abi salakmısınız neden sürekli aynı olayın üzerinden yıl geçmesine rağmen hayla elifin videolarının altına saçma sapan kurgu falan diyorsunuz zihniyetiniz gercekten çok kötü
Menzer Babayeva
Menzer Babayeva Aylar önce
L
Misliyna Umay Kestir
Misliyna Umay Kestir Aylar önce
Sana acil makyaj hediye paketi gelmeliii😂😂
•Ateş ☠️•
•Ateş ☠️• Aylar önce
ŞU SAHTE HESAPLAR SALIN ELİF ABLAYI AW DKDNJDSNSISJISJS
•Ateş ☠️•
•Ateş ☠️• Aylar önce
ELİF ABLAYI LİNÇ ETME ÇABALARINIZ??
Gülse Gülin Dokumacı
Gülse Gülin Dokumacı Aylar önce
ya bu yorumlardaki kurgu tiyatro bilmemne mevzusu ne biri anlatsin ya da link atsin allah rizasi icin
melek çetiner
melek çetiner Aylar önce
Abi şu kurgu olayi ne anlamadim herkes kurgu kurgu diyor biri anlatabilir mi?
Venüs
Venüs Aylar önce
eveeet lütfen biri anlatsin
Şevval Arslan
Şevval Arslan Aylar önce
Abi şu kıza kin kusmayı bırakın biraz sakin neden bu kadar saldırgansınız.
Puf Poffy
Puf Poffy Aylar önce
Ortalık çok karışık bir taraf kurgu diyor diyeri değil diyor. Kurgu olduğunu söyleyen taraf saatli dakikalı kanıtlı belgeli kesin ve net konuşuyorken kurgu değildir diyenler bir tek diğer tarafa yaramıyorsa kurgu değildir gibi komple teorileri öne sürüyorlar. Dışarıdan bakıldığı zaman olay kurgu diye bir izlenim oluşuyor. Ama yinede Elifin kurgu yapmış olması onu takibi bırakacağız anlamına asla gelemez. Düşünsenize siz birini takip ediyorsunuz sırf kurgu yapmış diye o kişiyi izlemeyi mi bırakacaksınız? Tüm fenomenler yapıyor bunu danla biliç kerimcan enes batur başak karahan hepsi kurgu yapıyor o zaman hiç birini izlemeyelim? Birde Elif zaten bunu yıllar önce yapmış belkide şu an öyle bir yalan yaptığı için pişmandır siz onun içini bilemezsiniz insanlar birini eğlenmek için seyreder kurgu yaptı diye onu izlemeyi bırakmazlar hatta siz şu an Elife destek oluyorsunuz çünkü reklamın iyisi kötüsü olmaz.
Yasemin Aksu
Yasemin Aksu 22 gün önce
@beyza Yoo başka kanıtlarımız da var istersen sayabiliriz
venüs eylül
venüs eylül 29 gün önce
@beyza 😂😂😂😂 yaaaa 😂😂😂
beyza
beyza 29 gün önce
Biz: olayın kurgu olduğuna dair kanıtınız nedir? Bot hesaplı linç tayfa: videodaki kişi tiyatro eğitimi alıyormuş.. Ajsjajzkxaöxllsla
Ahmet Çiçek
Ahmet Çiçek Aylar önce
Yoruma arkadaşımla disslike attık en altlardasın şu an hahahahahha
venüs eylül
venüs eylül Aylar önce
@Aleyna Ayana konu elifi linclemek. Ben olayi çözdüm 😁😁😂 lincleyenlerden sadece 2-3 kisinin hesabini inceledim. Birisi diyor ki hadi elifin acigini bulun yada bisey uydurun. Biri bisey soylesin nasil olsa arkasindan gelinir diyor 😂😂😂 ekran görüntülerini aldim simdi bunu okuyunca silerler.
Mucizevi Kaalki💖 Ama Uzay İkilisi 🌌
Mucizevi Kaalki💖 Ama Uzay İkilisi 🌌 Aylar önce
5 Milyon Aboneyi Hakediyo Diyenler Like
Kübra
Kübra Aylar önce
elif çok tatlısın gelen yorumları kafana takma🤍🥰🥰🤍
Ada Hazar
Ada Hazar Aylar önce
uuuuu uğurla elifi yakıştırdım ve sonda dediği eve gidnce yazın ooooooooooo merak mı ettim
Ahmet Güçlü
Ahmet Güçlü Aylar önce
15:30 niye gece gece bağırıyon?
- blimy. #sulli
- blimy. #sulli Aylar önce
Bu mu bagirmak?
Ece Gece
Ece Gece Aylar önce
15:30 saat kaç olmuş sen hala bağırıyorsun millet uyuyor insana azıcık utanır be!
ѕσlιтα
ѕσlιтα 14 gün önce
Yankı yapıyor, ilkokul çocuğu musun
Yasemin Aksu
Yasemin Aksu Aylar önce
14:53 niye nefes alıyorsun?
Yasemin Aksu
Yasemin Aksu Aylar önce
15:30 elif yalçın Türkiye gelişmesin diye bağırıyor!
Mira Elizade
Mira Elizade Aylar önce
ne oyunu ne oyunu arkadaslar banada anlatin
Mira Elizade
Mira Elizade Aylar önce
@SALİH UÇAN yuhhhh ne diyosun nasil olmus peki nasil yapmis bu kurguyu biliyousun onuda anlat
Tarık Tufan
Tarık Tufan Aylar önce
15:30 niye gece yarısı komşuların uyurken apartmanda bağıra bağıra geziyorsun belki bebek ya da hasta var?
Kudret Başdemir
Kudret Başdemir Aylar önce
Bağırdı mı lan yeterr kızı salınnn artık Elif e karışmayın sakın
Emine İsra Günday
Emine İsra Günday Aylar önce
Gittikçe güzelleşiyorsun seviliyosun profil foto mükemmel.
Tarık Tufan
Tarık Tufan Aylar önce
Ben şimdi şunu anlamadım. Siz şimdi kurgu kavga yaptınız. Peki, bu video bir mahkeme kararı nedeniyle ülkenin alan alanında kullanılamıyoru nasıl becerdiniz? Mahkemeyide mi kandırdınız?
Sena Kaya
Sena Kaya Aylar önce
Olay ne hangi sayfa
Rüya Demir
Rüya Demir Aylar önce
Video başından beri süngerden bahsedip bize göstermeyerek kursağımızda bırakan koca yürekli elo oysa ki ben o süngeri görmeyi bekliyordum.nsjsjsjsj
Lalə İsmayılova
Lalə İsmayılova Aylar önce
Sonunda eski saçlara geri dpndük
Deniz
Deniz Aylar önce
abi yorumlara bakıyorum sürekli aynı cümleleri kuruyorlar sanki tek ağızdan çıkıyor gibi ve kimse ismini söylemiyor o adam kavga ettiği adam diyor linç kampanyasına bak nedense bu yorumları yapan hesaplar temmuz ağustos gibi açılmış hep
Gamze Matur
Gamze Matur Aylar önce
Sen mutlu ol yeter gerisini umursama🙏
Mert Cengiz Güler
Mert Cengiz Güler Aylar önce
Yorumlarin özeti; Elif Nefes Almiştir: Linç et Elif Nefes Almamiştir: Linç et Elif: Linç et E: Linç et
Nilsu · 1122
Nilsu · 1122 Aylar önce
@Buraak Pro lütfen şaka yapıyorum de. 😃
Buraak Pro
Buraak Pro Aylar önce
Nasıl nefes alıyor peki 14:53 çok iğrenç bir nefes alış şekli var o yüzden linç ettik
Uğurcan Yerlikaya
Uğurcan Yerlikaya Aylar önce
Ya kuaförün önünde boyalı bir şekilde görmüşüm seni ama bir an tanımadım keşke gelseydim dkrlwlepskd
Mert Mertoğlu
Mert Mertoğlu Aylar önce
Yaaa yeter valla yeterr cok buyuk gunah aliyorsunuz ne kurgusu allah askina kurgu olmasi icin iki tarafinda kaarinin olmasi lazim bir cikarinin olmasi lazim o cocugun suan ki abone sayisina bakin izlenmelerine bakin allah askina allah beyin vermis cocugun youtube hayati bitti bu olaydan sonra ikinci olarak.ayrildiktan sonra elifin ses tonuna dikkat edin kizda aglamaktan ses kalmamis ne kadar uzuldu kimbilir ne hayalleri vardi bazi seyleri bilmeye gerek yok mantiginizi kullansaniz dogru olani bulursunuz !!!!!!
Ümmühan Kaçar
Ümmühan Kaçar Aylar önce
Yavrum elifim niye senin peşini bırakmıyor bu iddialar😂 Niye kurgu olsunnn niye kız kaç ay video atmadı nerdeyse bunu düşünen bunu kurgulayan insann bu kadar işini düşünen insan neden video atmasın ki zaten kız neyse o neyin derdi bu anlamadım 🤷
Günlüğüm Konuşuyor
Günlüğüm Konuşuyor Aylar önce
elooo çok zayııflamışşın
EV PARTİMDE SKANDAL KIZ KAVGASI ?!
12:34
Enes Batur
görünümler 2 Mn
Yargı 6. Bölüm 2. Fragman
1:02
Yargı
görünümler 2,4 Mn
10 Katı Yunanistan  |  Bi Bakıp Çıkıcaz
50:22
Noluyo Ya ¿
görünümler 1 Mn
Yargı 6. Bölüm 2. Fragman
1:02
Yargı
görünümler 2,4 Mn
Kalp Yarası 17. Bölüm 2. Fragmanı
0:31
Süreç Film
görünümler 349 B
Hesap Kitleme Kapışması - Geç Gelen Hesabı Öder!
32:24
İbrahim Selim ile Bu Gece #84 Eda Ece, Merve Çalkan
1:26:46
Zorlu Performans Sanatları Merkezi
görünümler 632 B
SORU - CEVAP | SEVGİLİ? | ESTETİK?
12:30
The Sera
görünümler 57 B
Kıbrıs Zafere Doğru 11. Bölüm
2:17:10
Bir Zamanlar Kıbrıs
görünümler 274 B