Baht Oyunu 8. Bölüm - Kamera Arkası

  görünümler 2,141,098

Baht Oyunu

Baht Oyunu

3 aylar önce

Baht Oyunu 8. Bölüm - Kamera Arkası

'Baht Oyunu', ilk aşkıyla mutluluğu bulamayan ve sonsuza kadar mutsuz olacağına inanan Ada'nın hikayesidir. Gönlünü çalıştığı şirketin sahibi olan Bora'ya Aşık olan Ada, ilk aşkıyla evlenmezse ömür boyu mutsuz olacağı inancı ile yaşamıştır. Ada için rüyalarda ve aşkta imkansızlık söz konusu değildir.

YORUMLAR: 989
Dila Kent'in Unicornu🦄✔
Dila Kent'in Unicornu🦄✔ Aylar önce
😂😂😂😂
Sema Nur Kaya
Sema Nur Kaya Aylar önce
kanamaaaayi sümük akaayii
Almaziquluzade.gmail.com Quluzade
Almaziquluzade.gmail.com Quluzade Aylar önce
Boyle dizimi nasil bitirdiler,bu insanlarin emeyin hic etdiler
Xatirə Dəmirli
Xatirə Dəmirli 2 aylar önce
4:49 ada dönüp fısıldadı bullarn arasn da bişiy var benceeğ
Sümeyye KOÇ SHALASH
Sümeyye KOÇ SHALASH 2 aylar önce
Kanamayi, sümük akayi 🤣🤣
Cennet Çalışkan
Cennet Çalışkan 2 aylar önce
Adanın durduk yere gülmesi🤣
Eleni
Eleni 2 aylar önce
😘👏😂😂
Tuana Emer
Tuana Emer 2 aylar önce
Cok tatlisin Ada.💕
𝑺𝒊𝒔𝒕𝒆𝒓𝑮𝒂𝒎𝒆𝒔ツ
𝑺𝒊𝒔𝒕𝒆𝒓𝑮𝒂𝒎𝒆𝒔ツ 2 aylar önce
5:02 kanamayi sümük akayi klasik Ada 😅😅
litost
litost 2 aylar önce
anil da cok basarili bi oyuncu ya cidden
litost
litost 2 aylar önce
5:00 favori kamera arkasi sahnesi xjdnfmskd
Eda ley
Eda ley 3 aylar önce
Kanamayi sümükakayi hsjsjsjsuisis
MESUT FIRAT
MESUT FIRAT 3 aylar önce
Dizi ayrı eğlenceli kamera arkası ayrı eğlenceli ahhaha😂😂🙈
Saliha Aydın
Saliha Aydın 3 aylar önce
Kamera arkası nakadar güzelmiş gülmekten kanıma arı girdi yaaa
Berk Alemdar
Berk Alemdar 3 aylar önce
Neden videoda sadece BAHT yazıyor OYUNU neden yazmamış admin :D
narin ly
narin ly 3 aylar önce
Yakında sevgili olurlar😂
Birminikprenses
Birminikprenses 3 aylar önce
🖤🖤🖤🖤
Ebru Akgün
Ebru Akgün 3 aylar önce
tama kuzen ya sakin ol bşi yok bora: önünüze dönün ÖNÜNE DÖN DEDİ SANAA
Ebru Akgün
Ebru Akgün 3 aylar önce
kanamayi sümük akayi
Zümra T
Zümra T 3 aylar önce
Elif çok ciddi oynuyor ve adbor hahahhahahq
💙BTS🧡ARMY
💙BTS🧡ARMY 3 aylar önce
1 Milyon olmuşuz ya🤗🤗
Rukiye Uslu
Rukiye Uslu 3 aylar önce
0:45 +Neler diyecegini soylede -Neler diyecegimi bilmiyorumki 😂😂😂
MURAT GÜZEL
MURAT GÜZEL 3 aylar önce
Kuzucuk
M. T.
M. T. 3 aylar önce
Fark ettim de hep milleti yoldan ada çıkarıyor 😂
Beyza Bayam-Trojanowska
Beyza Bayam-Trojanowska 3 aylar önce
Aytaca alev ates vallahi :D bunlarda HanKer gibi cikar yakinda ortaya. mukemmel bir dizi cemreye her bolum gule gule mahvoluyorum :D
prensesrosie gacha
prensesrosie gacha 3 aylar önce
✨hihihihi✨
Ashley
Ashley 3 aylar önce
El comentario en español que esperaban🙃♥️
Mrs. Ainsley ama okuldan bıkmış olan
Mrs. Ainsley ama okuldan bıkmış olan 3 aylar önce
Ali'nin Önüne dön dedi SANA demesi amjfqödnqöfnqödnöanx
SEL LIN
SEL LIN 3 aylar önce
Rüzgar rolünde olan çooooook yakışıklı 🧿🧿
Seda Nur Karaahmetoğlu
Seda Nur Karaahmetoğlu 3 aylar önce
KANAMAY SUMUK AKAY!!!! JDLFNDLFNXLCNXLCNCKFNXLMC
Pınar Eslem Göger
Pınar Eslem Göger 3 aylar önce
Bu dizide tek istediğim ada ile Bora bi ara sevgili olsunlar bi kaç hafta sonra anlaşamayıp ayrılsınlar uzun zaman görüşmesinler adanın sevgilisi olsun sonra Bora’da ada hala aşık olduğu için adayı kazanmaya çalışsın Böyle olmasını istiyorsanız yorumu beğenin
Syafiqah Samat
Syafiqah Samat 3 aylar önce
I don't understand what are they saying but still watching and laughing because i like this series😂😂
Selma Gasi
Selma Gasi 3 aylar önce
Mükemel kameraa arkasi❤
Merve
Merve 3 aylar önce
Kanamayi sümük atayi
Rabia akçlb😉
Rabia akçlb😉 3 aylar önce
Baht oyunun kamera arkası daha çok gelsin diyenler👇
Elnare Şıxmemmedova
Elnare Şıxmemmedova 3 aylar önce
Ada coooook guzel
Hazal Besiktas Aşığı
Hazal Besiktas Aşığı 3 aylar önce
0:12 Vurarak Gülmeyende Yani😂😂😂😂 0:14 Kahkaha Atarak Gülmeyen Bizden Değildir Helal Cemre😁😁 5:02 Cemre “Kanamayy Sümüğhk Akayy..” Adana Şivesinden Karadeniz Şivesine Dönen Bir Cemre Yetenek Desen Var, Şive Desen O da Var Abi🤣🤣🤣🤣
S Buse
S Buse 3 aylar önce
peki kamera arkaasindaki hic bir repligin gercek bolumde olmamasi
Ceren karabatak
Ceren karabatak 3 aylar önce
2:55 gülüşe bak qşdşwşdş
Izzat Khan
Izzat Khan 3 aylar önce
😅😅😅😅
İʀᴇᴍ
İʀᴇᴍ 3 aylar önce
En başta cemre "aa çakıyım mı ? Tepkisi muhteşem yaaa
Suzana Atanasova
Suzana Atanasova 3 aylar önce
❤🧡💛💚💙💜
Aybüke
Aybüke 3 aylar önce
bir bölümü komple verseniz olmaz mı yaaaa çok iyii
Sılanur Albayrak
Sılanur Albayrak 3 aylar önce
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
{Çilekli Pastanız} 🍓
{Çilekli Pastanız} 🍓 3 aylar önce
Arkadaşlar aytaç gerçek hayatta evli. Cemreye aşık felan demeyin. Aytaçın kızı bile var
Ezgi Uraz
Ezgi Uraz 3 aylar önce
keşke bende olsaydım yaaaa
♡Ela♡
♡Ela♡ 3 aylar önce
-Siz Ada Tözün Kim Daha Bilmiyorsunuz. +Biliyoruz Biz Biliyoruz,Bak Benim Şirketimde Bana Artistlik Yapma. Koptummm snndndmsmdndndndndnd.
Hazal Güldür
Hazal Güldür 3 aylar önce
SİZİ SEVİYORUZ BAHT OYUNU BU DİZİ 300 200 BÖLÜM SÜRSÜN YAA ÇOK GÜZEL DİZİ
Cerenimo🧚‍♀️
Cerenimo🧚‍♀️ 3 aylar önce
4:59 😂
zynb kyy
zynb kyy 3 aylar önce
Insan komik olunca bir şey yapmasa da o kişye bakmak gülmek için yeterli oluyor aynı aytaçın cemreye bakıp güldüğü gibi.
Büşra Tanriverdi
Büşra Tanriverdi 3 aylar önce
Çok Seviyorum diziyi Aytac ve Cemreyide çok seviyorum inşallah bu dizi çok çok uzun yıllar sürer
Ayten Esgerova
Ayten Esgerova 3 aylar önce
İsiniz cok zor yaaa ama eylenceli kolay gelsin hepnize,
Ecrin Su KARTAL
Ecrin Su KARTAL 3 aylar önce
Bu ev siyah beyaz aşk dizisindeki ev değil mi
Sahil Resulov
Sahil Resulov 3 aylar önce
Yaaa ada çok qüzəll😍
Zerda Batki
Zerda Batki 3 aylar önce
Süper devam
ZyNp AkBdK
ZyNp AkBdK 3 aylar önce
Bora: önünüze dönün Ali: önüne dön dedi sana!! 🤣🤣🤣
SUDE
SUDE 3 aylar önce
5:01 kanamayi sümük akayi
Elif Aydın06
Elif Aydın06 3 aylar önce
Şu ada'nin kiyafetleri hic hoş degil
Elifnaz Eriş
Elifnaz Eriş 3 aylar önce
1:20 kıvırcık saçlı kız niye gülmüyo hiç baya ciddi
Junior Budy^_^Bayan gölge my#stroongirl
Junior Budy^_^Bayan gölge my#stroongirl 3 aylar önce
Adaya bakmak gerçekten zor beni gülme krizine sokuyor Adanin kişiliği aynı ben sjsjfk
Elif Karakaya
Elif Karakaya 3 aylar önce
5:26 😂😂😂 yapma yapma
Ayşe Akar
Ayşe Akar 3 aylar önce
4:25 içine birşey kaçtı sandım
Rosie_rosie
Rosie_rosie 3 aylar önce
Ben bişi yapmadım valla bişi yapmadım😂😂
AİNSLEY
AİNSLEY 3 aylar önce
ALİ YAPMAA YAPMAA
●Panda●
●Panda● 3 aylar önce
Nası komik ya😂😂😂
Sinem Çakıroğlu
Sinem Çakıroğlu 3 aylar önce
Böyle bir ekiple çalışmayı, böyle bir arkadaş ortamım olmasını çok isterdim ya ✨🤍
Zully
Zully 3 aylar önce
i wish they will have the behind the scenes in english subtitle too
Tʜᴇ sᴏғᴛ ☜︎
Tʜᴇ sᴏғᴛ ☜︎ 3 aylar önce
Heheeheh
seriesXsouls
seriesXsouls 3 aylar önce
Ooof çok iyi 😂❤️❤️
Mary Dantas
Mary Dantas 3 aylar önce
Muito bom😂😂😂😂💓
Elif Dy
Elif Dy 3 aylar önce
hic birbiriyle boyle iyi gecinen partner gormedim. cok dogallar ve komikler sanki arkadaslarimin salakliklarini izliyor gibiyim asfsdsaf
Mira Ceren Yıldırım
Mira Ceren Yıldırım 3 aylar önce
Admin hani kamera arkası 9.bölüm?😂🤙🏻 @bahtoyunuuu
Beautiful girl
Beautiful girl 3 aylar önce
Bölümü izleyince bu kadar gülmedim yahu Allah sizi güldürsün
Cengiz Tepe
Cengiz Tepe 3 aylar önce
Bu bence kamera arkası değil KOMİK KAMERA ARKASI🤣🤣
Merve nur kaygusuz
Merve nur kaygusuz 3 aylar önce
Şu pantolonu çıkartın ya yazık kızaa bir tane kotu var kızın
Ümmü Suna
Ümmü Suna 3 aylar önce
5:25 çok güldüm zhsksba
İrem Gül Akkurt
İrem Gül Akkurt 3 aylar önce
4:23 ay çok iyi
Aytekin Semedova
Aytekin Semedova 3 aylar önce
Cemre:hi hi giydiremedim.demesiiiiii
Ilqar Bakinskiy Ali.
Ilqar Bakinskiy Ali. 3 aylar önce
Cemre🇹🇷🤝🇦🇿🥰🥰🤩🤩🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻🤘
Rukiye Keskin
Rukiye Keskin 3 aylar önce
Kanamay sümük akay
Büşra Ece Yersel
Büşra Ece Yersel 3 aylar önce
Aytaç ve Cemre mükemmel uyumlu, tatlı ve doğal 👌🏻 inşallah dizi 2 sezon devam eder.
Arda Aslan
Arda Aslan 3 aylar önce
ağağağğa
Rumeysa Arpacı
Rumeysa Arpacı 3 aylar önce
Bu ali çok komik yaa kamera arkasında
97gguk’
97gguk’ 3 aylar önce
5:02 LWNDQKHDWKDJAZOAJDWK
sudennur hancı
sudennur hancı 3 aylar önce
İ
GÜLCAN DİNÇER
GÜLCAN DİNÇER 3 aylar önce
Kanamayi sümük akayi😂 Cemre Baysel mükemmeliği👏Rol yapıyor yaşıyor adeta👍
Prenses Ercüment
Prenses Ercüment 3 aylar önce
2:46 aytaç ta zaten bostan korkuluğuydu ki öyle
Ozoda Tuychieva
Ozoda Tuychieva 3 aylar önce
Kamera arkası yapmasanızmı hep merak gidiyor yaa
Berra Tekin
Berra Tekin 3 aylar önce
Çok eğlenceli yaa
Movie Mania
Movie Mania 3 aylar önce
4:58 Tuğçe: Rüzgaar, senin burnun mu kanıyor? Ada: Kanamayy, sümük akayy. 😭😂
Büşra Sevik
Büşra Sevik 3 aylar önce
Djjxjs
Türkan Quliyeva
Türkan Quliyeva 3 aylar önce
Çok komik😂
Amrah Quliyev
Amrah Quliyev 3 aylar önce
e Ada rol yapmıyormuş gerçekmiş😂
Simge SARI
Simge SARI 3 aylar önce
"kanamay sümük akay"unutulmaz :D
Mary Vloggers
Mary Vloggers 3 aylar önce
Kamera arkaları çok iyiii QPAISHNWKWKSKJWJQNQ
Beyza
Beyza 3 aylar önce
5:02 ‘Kanamay sümük akay’ WJDJXJDJWJWXJDJJX
jimin Park
jimin Park 3 aylar önce
Dizinin önü de boyle sifir ciddiyet hep guluyolar . Sinirleri mi bozuk anlamadim Skfjdndbs
Warai - San
Warai - San 3 aylar önce
Kızın suratına bakınca bile gülüyor 😂
Lamia ÇELİK
Lamia ÇELİK 3 aylar önce
TUĞÇE: Rüzgar senin burnun mu kanıyo. RÜZGAR: Bi şey olmaz güzelim bi şey olmaz. ADA: Kanamayi sümük akayi 😅
gliese mars
gliese mars 3 aylar önce
dizilerin filmlerin kamera arkasini izledikce oyuncu olasim geliyo cok eglenceli
Baht Oyunu 11. Bölüm - Kamera Arkası
7:45
Baht Oyunu
görünümler 2 Mn
EVLİLİK | Harbi Hayatlar | Röportaj Adam
15:11
Röportaj Adam
görünümler 1,5 Mn
Tozkoparan İskender 29. Bölüm Fragmanı
1:01
Tozkoparan İskender
görünümler 645 B
10 BİN CEP TELEFONUNUN SAKLANDIĞI EVE GİTTİM
19:44
Uras Benlioğlu
görünümler 701 B
Baht Oyunu 10. Bölüm - Kamera Arkası
5:31
Baht Oyunu
görünümler 2 Mn
Baht Oyunu 7. Bölüm - Kamera Arkası
4:41
Baht Oyunu
görünümler 1 Mn
Baht Oyunu - Kamera Arkası Uzun Versiyon #2
30:48
Baht Oyunu - Kamera Arkası Uzun Versiyon #3
21:32
Baht Oyunu - Baştan Sona #AdBor
2:25:24
Baht Oyunu
görünümler 108 B
Ada, Bora'ya Sanaldan Yürüyor - Baht Oyunu
8:21
EVLİLİK | Harbi Hayatlar | Röportaj Adam
15:11
Röportaj Adam
görünümler 1,5 Mn
Tozkoparan İskender 29. Bölüm Fragmanı
1:01
Tozkoparan İskender
görünümler 645 B
10 BİN CEP TELEFONUNUN SAKLANDIĞI EVE GİTTİM
19:44
Uras Benlioğlu
görünümler 701 B
Müslüme'nin dedesi cezaevi'nde öldürüldü
2:50
Mustafa Arılık
görünümler 245 B
Kuruluş Osman 73. Bölüm 2. Fragmanı
0:29
Bozdağ Film
görünümler 212 B
EVLİLİK | Harbi Hayatlar | Röportaj Adam
15:11
Röportaj Adam
görünümler 1,5 Mn
Karabatak Rolünü Abartırsa | Söz #shorts
1:00
Barbaroslar Akdeniz'in Kılıcı 10. Bölüm
2:31:58
Barbaroslar: Akdeniz'in Kılıcı
görünümler 1,9 Mn
Gönül Dağı 41. Bölüm
2:31:10
Gönül Dağı
görünümler 1,7 Mn