YENİ İTTİFAKLAR YOLDA MI?

  görünümler 131,026

Erkam Tufan

3 aylar önce

HDP'den şok açıklama!
HDP milletvekili Erol Katırcıoğlu: Erdoğan adım atarsa HDP, AKP ile tabii ki uzlaşır
Tayyip Erdoğan demokratik adım atabilir mi?
Erdoğana ne kadar güvenilebilir?
“Erdoğan uçurumdan kurtulmak için demokratik adımlar atabilir”
“Duyduğumuza göre ABD Başkanı Biden ve Erdoğan görüşmesi sırasında Biden Erdoğan’a “demokrasiye yönelik adımlar atarsanız size destek veririz” demiş.
Eğer demokrasi yönünde adımlar atmak mümkün olabilirse ki ben Erdoğan’ın yapabileceğini düşünüyorum, ama bu ortaklık içinde bu pek mümkün olmayacaktır”
Sakın demokratik bir yola doğru evrilme, burada dur denmiş oldu.
Erdoğan ve Erdoğan’ın birlikte olduğu koalisyon güçleri bunlar derin devleti temsil eden kişiler- anlaşılan bıçak sırtı bir dengedeler aslına bakarsanız.
Ya düşecekler ya da despotizme doğru ülkeyi yönlendirecekler diye düşünüyorum.
HDP’ye saldırı hem Erdoğan’a hem bize ‘ayağını denk al’ mesajı
Mithat Sancar, Pervin Buldan

Doğan Ertuğrul
Mehmet Efe Çaman
Erkam Tufan Aytav


efe çaman erdoğan grup konuşması erdoğan rejimi mehmet efe çaman Genel Başkanımız

Ayrıcalıklardan yararlanmak için bu kanala katılın:
trshow.info/on/wkG.html...

ErkamTufanla30Dakika/
erkamtufan

YORUMLAR
heja
heja Aylar önce
chp iyi pati cesur davranmassa hdp birlikte fotaraf vermesse tanımassa kürtleri iradesi yok sayarsa HDP KİMSENİN ARKA BAHÇESİ DEĞİLDİR OYLARIDA CEBİNDE SANMASSIN 😂😂✌️✌️
RONİ GÜNEŞ
RONİ GÜNEŞ Aylar önce
Hdp li olarak asla hdp itifak kurmicak bu canilere
Mehmet Acet
Mehmet Acet 2 aylar önce
HDP Erdoğan ile anlaşıp yoluna bakması lazım
Sinan Gündoğdu
Sinan Gündoğdu 2 aylar önce
Bu iktidar yine iktidar olur böyle nereye çekse peşinden giden seçmeni olduğu sûrece dansöz etti milleti
Esref atan
Esref atan 2 aylar önce
Siz nasıl siyaset yapıyorsunuz hep Kürtleri hep HDP yi kullanma peşindesiniz vay efendim Türkiye soyuluyor vay efendim ülke elden gidiyor muhalefet çok pasif bir siyaset yapıyor oyları hak etmiyor madem ülke böyle bir durumu geldi muhalefet adıyla söylüyorum siz neden engel olmuyorsunuz vatana millete sahip çıkın hep beraber istifa eden zaten erken seçim olur..ne bekliyorsunuz millet birazdaha ezilsin ülke bölünmeye gitsin mi istiyorsunuz muhalefet sadece vatandaşı saf görüyor demek ki böyle birşey yok beklesinler bende muhalefete zere kadar oy olmaz ..parti umrumda değil benim vatanım milletim herşeyden ustundur
Serhat K.
Serhat K. 2 aylar önce
Doğan Ertuğrul'u özlemiştik
Mirov
Mirov 2 aylar önce
Kürtler için Bu sistemde sürekli fasizm yasandi ve yasaniyor. Kürtlere karsi irkci ve fasizan Politikayi hangi sistem partisi iktidara gelse uyuguluyor. CHP, AKP veya MHP arasindak Bu baglamda hic bir fark yok! CHP iktidarda olsa Kürt sorununu cözecekmi???!!! Hayir, sadece Türk toplumunun kendince Demokratik saydigi kemalist bir rejime gececek, ki buda yine kürtlerin inkarina dayaniyor. Kemalizmin sadece laik ve modern yönüne bakmiyalim lüften. Kemalizm kürt Halkinin inkarina dayaniyor. Toplumun en Liberal ve laiklige yatkin kesimi, Dersim kürt Alevileri Atatürk tarafindan isyan var iftira ve komplosuylan büyük bir katliama ugramistir. Yani iktidarda kimde olsa, Kürtler yine ayni kaderi yasamaya devam edecek. Erdoganin cözüm konusunda bir adim atacagini pek inanmiyorum, Erdogan fasizmi tirmandiracak. AMA: Topluma Acik (gizlice köselerde degil) ve ciddi bir cözüm sürecini degil Erdogan, seytanin kendisi baslatsa, Kürtler yanasmali. Bu bir etapi kazanmak olur. Türkiyedeki Demokrasi mucadelesi devam edecek tabiki. Ama Bu nokta da sadece Kürtler degil, bütün topluma sorumluluk düser. Erdogan kürtlerin yok olmasini hedef edinmis Bu devlet sistemi in sadece bir temsilcisi. Onun adim atmasi Bu sistemi degistirmek olur, ki zaten Bu Demokrasi ye dogru gercek bir adim olur, ona zemin acar. Sonucta kürtleri yanina Alan kazanir, temelde Bu Türkiye Sistemi icin gecerlidir : Kürtlerlen barismayi basarirsa, güclenir, Cok daha ileriye gider. Cünkü ortadan Ülkeyi sürekli gizli bir kan kayibina ugratan bir kördügüm ve Temel toplumsal celiski kalkar.
technotron technotron
technotron technotron 2 aylar önce
Bunların hiç biri gerçek olmaz, merak etmeyin siz. Türkiye 🇹🇷 hep sağlam kalacak.
Ahmet Akarslan
Ahmet Akarslan 2 aylar önce
Hak ilahi adalet nerxe
Ahmet Akarslan
Ahmet Akarslan 2 aylar önce
Bu arada allah nerde?
Ahmet Akarslan
Ahmet Akarslan 2 aylar önce
Bu iş sonsuza kadar gider hakkk.
Ahmet Akarslan
Ahmet Akarslan 2 aylar önce
Peki erdoğan parayı ittimi?
Ahmet Akarslan
Ahmet Akarslan 2 aylar önce
Hayır aslen olmaz.
AWESTA AWESTA
AWESTA AWESTA 2 aylar önce
Katircinin ne hadine HDP adina konusuyor o bu karari vermez HDP boyle bir seyw yaprsa oy kaybetmeden başak bir işe yaramaz HDP secmenini küstürür yanliş bir yola
Dervis Arslan
Dervis Arslan 2 aylar önce
Aç Tavuk rüyasında Dari görür misalidir...Bu bir illisiondan başka bir şey değil...
Zeki Sayat
Zeki Sayat 2 aylar önce
AKP'nin dili Savaş dilidir başka da bir şey olmaz
Zeki Sayat
Zeki Sayat 2 aylar önce
Ben bir Kürt olarak çok ağır konuşuyorum kendimi satılığa çıkarsan açlıktan ölsen benim oyun benim şerefimdir asla öyle bir şey olamaz olsa da MP veririm
Serkan Aydın
Serkan Aydın 2 aylar önce
Kürlerin paradigması devletin demokratikleşmesi yoksa siyasal islamcilarin laikcilerin kürtlere akıl vermesi saçma kurtler duygusal bakmaz kim kültürel haklarini verirse kurtler oyunu ona verir
Ertuğrul Gültekin
Ertuğrul Gültekin 2 aylar önce
Netekim ilk meyvesini verdi Sancar'ın açıklamaları. AYM hak ihlali kararı verdi Gergerlioğlu lehinde ertesi gün ve bu gece de serbest bırakıldı. Manidar mı? Manidarrrr
Emel Kantasi
Emel Kantasi 2 aylar önce
Gözümden fena düştü hdp
Emel Kantasi
Emel Kantasi 2 aylar önce
Yazık , yazıklar olsun GDO ye
Yusuf Atmaca
Yusuf Atmaca 2 aylar önce
Abd NEDEN demokratik Türkiye istesin ki? Yumuşak karınlı politikacılar istediği gibi kullanamaz mı?
mehmet can
mehmet can 2 aylar önce
HDP seçmeni namuslu, şerefli, dindar, Selahaddin Eyyubinin, şéx saidin, Bediüzzamanin torunlarıdır...kimse bu seçmeni zulme tecavüze hırsızlığa tecavüzcü cihadizme ortak edemez .....
saliha pamuk
saliha pamuk 2 aylar önce
Moderatöre katılıyorum. Birbirinizle aynı fikirde olmadığınızda daha heyecanlı ve daha etkili oluyor👍
Tekno ARAS
Tekno ARAS 2 aylar önce
hdp nin akp ile uzlaşması çok korkunç..
İlhan Yavuz
İlhan Yavuz 2 aylar önce
Her biji hdp her biji selocan her biji HDP partiya gelan her biji biratiyan gellan yaşasın tam bağımsız türkiye yaşasın halkların kardeşliği faşizme karşı omuz omuza inadına hdp inadina selocan
Nuran Birer
Nuran Birer 2 aylar önce
👍👌❣️❣️❣️❣️💛💚✌️✌️✌️✌️🤲🤲🙏🙏🙏😭😭😭☝️☝️☝️
Nuran Birer
Nuran Birer 2 aylar önce
😭😭😭😭😭☝️☝️☝️🙏🤲✌️✌️✌️❣️❣️❣️❣️❣️👌👍👎
Nuran Birer
Nuran Birer 2 aylar önce
🙏🤲☝️💚💛❣️💚💛❣️
deli muhtar
deli muhtar 2 aylar önce
eğer hdp bu saatten sonra akp ile kol-kola girerse.demekki hdp,bugüne kadar yapılanları hak etmiş demektir.
Lara Aslı Braden
Lara Aslı Braden 2 aylar önce
Mehmet Efe Hocam, Hendek Savaşı na dair unutulmayacak sekanslardan bahsetmeniz inanılmazdı, bahsettiğiniz durumlar o döneme dair inanilmaz bir kötülüğün simgeleriydi, bunlari unutmamanız ve belirttiğiniz icin cok cok tesekkurler, iyi bir akademisyen ve iyi bir insansiniz, okursanız da üniversiteden bu zamana ornek aldığım kişisiniz, seviyor ve saygi duyuyorum size hocam.
REŞIT Cewer
REŞIT Cewer 2 aylar önce
Kurt sorunu çözmek demek tüm Türkiye sorunu çözmek demektir
Barış Sağlam
Barış Sağlam 2 aylar önce
Hdp Den ne beklenebilir ki Gelecek geçmişte aranır
seydo firaz
seydo firaz 2 aylar önce
Skp sedat pekerin acikladigi akp nin girdigi batagligin gundemini deyistirmek icin akp kurdler uzerinde gundemi deyistirmek istiyor
seydo firaz
seydo firaz 2 aylar önce
Akp guven olmaz ilk önce rojavadan ciksin ve rojavayi tanisisin erdogan halen kurdlere bomba yagdiriyor
ihsan Ergün
ihsan Ergün 2 aylar önce
Bu bir siyasi tuzaktır Reisi PKK ye yakın göstermek için Fetö ve Meral Akşener tarafından yazılmış bir senaryodur Reis Terörle anlaşma yapmaz yapmamalı yaparsa Türkiye kaybeder .
Yıldiray Balık
Yıldiray Balık 2 aylar önce
pkk açılımı yaptı kaybetmedi o zamanlar sen yine akp yimi destekliyordun meraktan soruyorum
A.e,
A.e, 2 aylar önce
Faruk Özdemir
Faruk Özdemir 2 aylar önce
Katlrcim. Matlrcim her neyse. Ben. Bir. Kúrt. OLarak. AsLa. KabuL. Etmem
alkan güngör
alkan güngör 2 aylar önce
Fetönün lideri de Kürt değil mi
Hsyn Ben
Hsyn Ben 2 aylar önce
Öyle değil arkadaşım lafı dolandırmayın siz necisiniz anlayamadım. Adamlar Partimizi kapatmayın, bizle uğraşmayın size destek verebiliriz diyor. Al birini vur ötekisine. Abonelikten çıktım çok fazla hdp yancılığı yapıyorsunuz.
Ertugrul Atesoglu
Ertugrul Atesoglu 2 aylar önce
ABİ BANA 250 GR DEMOKRASİ VER ÖNÜNE YATAYIM..
ZAGROS ROJAVA ZAGROS ROJAVA
ZAGROS ROJAVA ZAGROS ROJAVA 2 aylar önce
NE SURECIKI KANDIRMACA BAŞKA BISI DEĞIL....HEP BU SEKILDE KÜRTLER KANDIRILIYOR
Billy X
Billy X 2 aylar önce
AKP+MHP+HDP+BBP+Doğu PERİNÇEK= KOLAY GELSİN...
Ihsan Akildiz
Ihsan Akildiz 2 aylar önce
Bu Derin devletin Truva atı HDP’yi temsil etmiyor ona emredileni söylüyor
Baharı Müjdele
Baharı Müjdele 2 aylar önce
Doğan Ertuğrul’u özlemiştik👏🏼
Hasim Yesilirmak
Hasim Yesilirmak 2 aylar önce
Hdp Erdoganla ilgili konuşuyor sa bilinki kapanacak gidişat kötuye gidecek eger hdp akp ile masaya oturursa ikiside kendi kitlesini kaybeder
Bayram yılmaz
Bayram yılmaz 2 aylar önce
Teşekkür ediyorum
Hidra  t.
Hidra t. 2 aylar önce
Türkiye de ki siyasi gündemlerde olaylarda imkansız diye bir sey yoktur. Bugün salyalarını saça saça konuşan atar gider yapan yarın tükürdüğünü yalayabilir. Bunun örneğini yakın zamanda çok gördük. Bahceli de çözüm sürecinde akp ye pkk nın arka bahcesi terörist sevici hain diye etmediğini bırakmıyordu simdi kol kolalar. Tabi birbirlerine bayildiklari için ya da birbirlerinin görüşlerini doğru buldukları için değil emin olun hala nefret ediyorlar birbirlerinden. Şimdi şunu asla unutmayın. Akp yle yola kim çıksa Tayyip kullandıktan sonra hemen harcar. Bunun örneklerini çok gördük. Hdp yi de harcadı zamanında. Bu zamana kadar kimle ortak olsa ortağını bitirdi. Tayyibin çok yakınlarından bir isim şunu söylüyor Erdoğan hakkında: Erdogan iktidar için Türkiye yi hic düşünmeden kolayca ateşe atar. Türkiye iktidarı akp icin zenginlik lüks şatafat tanrıcılık oynamak demek. Iktidar biterse torunlarına kadar en küçük yandaşlara trollere kadar hepsi biter. Ölmekten beter ederler. Koskoca ülkeyi ailece dolandirdilar hazineyi kendi şirketlerine haraca bağladılar anayasayı sayısız kere ihlal ettiler kamu arazilerini fabrikalarını yabancılara teslim ettiler tsk ya yargıya medyaya gizli darbe yaptılar. İş adamlarını haraca bağladılar para vermezsen fetö soruşturması açarız dediler. Iceride binlerce suçsuz insan yatıyor katiller sapıklar dışarıda hep. Adamı ne yaparlar biliyor musunuz? Meeeletirler. Yani bu iş iktidar davası değil artık can mal davası akp için. O yüzden hdp ye çoktan yanaşırdı ama bu sefer mhp var ve mhp akp nin içine sızmış elini kolunu bağlamış durumda. Mhp yi mecliste ki gücüne bakıp sakın hafife almayın. Mhp nin asıl gücü sokaktadir arka planda gizlidir. Mhp nin akplilerin tüm suçlarını konuşmalarını görüşmelerini araştırıp dinletip kaydettiğine de eminim. Akp yi iktidar yapan her zaman muhafazakar kürtlerdi. Yoksa akp nin asıl tabanı suan yüzde yirmi bile değil. Akp ittifakı kurup seçime gidip iktidar koltuğunu onyıllar boyunca yönetmeyi garantileyebilir. Ama hem elinde ki seçmenden olur çünkü akp seçmeni kürtlerden hdp den nefret ediyor hem mhp nin pimini çeker hemde akp nin kendi içinde bölünmeler olur. Ha hepsini göze aldı gözünü kararttı ittifak kurdu diyelim. Hdp 1 2 sene nefes alır kameralara oynarlar sonra akp yine alayını hapise tıkar kendi işini gördükten sonra. Yani hdp akp yle ittifak olsun diyen hdp li insanın aklından şüphe ederim. Çünku akpyle yola çıktıkça tarih tekerrür eder. Akp yle ittifakın uzun süreli olabilmesi için diğer partinin de en az akp kadar kirli olması lazım. Hak hukuk adalet için ittifak olan avucunu yalar. Akp nin kendi secmeni millet ittifakına her cümlelerinde hdpkk yla kol kolasınız diyerek saldırmaya çalışıyor. Millet ittifakı hdpyle ittifak olur ırkçı değiller. Kürtlere ne millet ittifakı seçmeni ne de ittifak liderleri ön yargılı ya da terörist olarak görüyor. Ama hdp kuruluş amacına uyup terör örgütüyle bağını kesmelidir. Hdp meclise tekrar girip terör örgütünü bitirmeli. Kürt kardeşlerimiz amerikanın paralı askeri olarak sesini duyuramaz sadece kullanılırlar. Emin olun kafası yıkanıp dağa turkiye den çıkan tüm kurtler pişman oluyor teslim olma şansı varsa teslim oluyor. Cunku pkk nın amacı da sanıldığı gibi değil başka planları var. mecliste doğru temsilciyle barış çerçevesinde dertlerini anlatmalı çözüm bulunmalidir. Millet ittifakının hdpyle masaya oturup kesin bir çözüm yolu bulacağından eminim. Bu ülkede 30 milyon kadar Kürt yaşıyor. Yuzyillardir aynı topraklarda yaşıyoruz bu insanlarla ve yasamaya da devam edeceğiz. Mutlaka bir çözüm yapılacaktır yapılmalıdır. Doğrusu budur.
Tandoğan Çalbay
Tandoğan Çalbay 2 aylar önce
Özlediniz aldatılmayı hdp
Osman Ali
Osman Ali 2 aylar önce
Fasizimle alasmaz
Osman Ali
Osman Ali 2 aylar önce
Akp ile uzlasma kurtler icin intar eder biz kuttler o kadar alcak degiliz
Osman Ali
Osman Ali 2 aylar önce
Bu alcak hdp milet vekili olamaz bi alcak hdp icin ajan olabilir akp ile uzlasmasi hdp biter
Candan Altıntaş
Candan Altıntaş 2 aylar önce
Çözüm süreci HDP nin siyaseten önünü açtı ve oy oranını 2015 seçimlerinde % 12 ye çıkardı. Bu durum herkesin oyun planlarını tekrar revize etmesinin önünü açtı.
Harun Günbattı
Harun Günbattı 2 aylar önce
Deney, gözlem, analiz akıllı insanların yaralandığı unsurlar.. Erdoğan teee zamanında açıkca demokrasi tramvaydır,varacağın yere gelince inilir diyen ahlak, ZİHNİYET. Katırcıoğlu Prof ama ABD şart koştu diyebiliyor! Bu adam kendi irade ve kişiliğine sahip değil. Üstelik ABD karşısına da Erdoğan'ı koyuyor.! Bir ülke, toplum başka gücün isteği ile demokratlık, adil, özgür, hukuka sahip olamaz.! Bir şeyi sözle istemek, onu irade etmek değildir. İrade ve eylem yoksa, sahiplik de yoktur.. Bu değerlere insan ancak, inanarak, sahiplenerek, herkes için isteme, irade, bilinç ve mücadele ederse sahip olmuş olur! Şimdi ahlaksız, çıkarcı hesap ile prağmatik akılla bir şeye razı olmak taraflar için geçici yarar sağlar.. Bu toplum da yaşayan farklı etnik, kültürel, dini, mezhebi, ideolojik mensup sahiplerini ortak paydalı ahlaki, ilke, değer ve hukuki güvence sağlayacak düzeni kurmazsak, ABD sayesinde olacak düzen iki tarafıda düzen sistem olur.. Kürt, Türk sorunu yoktur, insanlık sorunu vardır. Şu anda bu ülkede zulüm herkesi vuruyor! Bunu özgür demokratik ve hukuk paydasında çözersek herkesin sorunu çözeriz. AB ülkeleri bunu etnik, dini esas alarak yapmadı, özgür, eşit, adil, hukuk düzeniyle çözdü..
İkra Şimşek
İkra Şimşek 2 aylar önce
insanların bazılarının ahlakı kötüyse kalbinde gizlediyi cirkin arzuları varsa buna hic kimse engel olamaz çünki gizlidir bilmiyordur bu bir ahlaki zaafiyetdir ve maalesefli var böyle aşagılık igrenç yaratıklar devlet bğtün vatandaşlarının belki kötülük yapar ihtimaline göre başlarına polis dikemez ki devlete cumhur başkanımıza salyalarınızı akıtarak saldırında sebep ne olursa olsun şiddetle reddediyor ve kınıyorum sizleri
dujvar gül
dujvar gül 2 aylar önce
HDP ayağını denk alsın sakın öyle bir hata yapım demesin. Katircioglu kimden icazet aldında bu kararı veriyorsun
dujvar gül
dujvar gül 2 aylar önce
Kusura bakmasın HDP Erdoğan'a yanasirsa bizden oy alamaz hiç kusura bakmasın.
selahatin sandlkli
selahatin sandlkli 2 aylar önce
HDP Erdoğan'la masaya oturması büyük Bir ihanet olur bunu Kürt adına yapamaz yapılan katliyam gasplar cinayetler çökmeler hesabı kim verecak
Fulya Kavust
Fulya Kavust 2 aylar önce
Gözünüzü seveyim uzlaşmayın lütfen.😭😫
jkr
jkr 2 aylar önce
Yuh be bu saatten sonra ne uzlaşması. Yazıklar olsun. Ben bir HDP li olarak asla bu dinazorlar gibi düşünmüyorum. Ve HDP lilerin neredeyse tamamı böyle düşünmez. Uzlaşma imiş. Ne uzlaşması lann.
Alparslan Arif Aktepe
Alparslan Arif Aktepe 2 aylar önce
İllede demokrasi
Hasan Yerli
Hasan Yerli 2 aylar önce
Katırcıoğlu kim Ya bu ayakları kimse yemez.
kalender yeter
kalender yeter 2 aylar önce
türkiye halki fedalizimi asamamistir kürt halki fedalizimi asmistir 100 70 80 hak hukuk adelet insan haklari kadina ve cocuk haklari yerine oturmali türkiye halkini iradesini yerine oturmali mafya ve fasist zihnet yerle bir etmeli demokrasi getirirse herkesin özgürlükleri verirse o zaman türkiye cennet olacaktir
sedat Xman
sedat Xman 2 aylar önce
Doğan Ertuğrul’u özlemişiz
Ekrem Yılmaz
Ekrem Yılmaz 2 aylar önce
Hdp eyer erdoğana destek verirse bizlerden hdpde oy alamaz bu ağır bir söylemdır
Semih Cantürk
Semih Cantürk 2 aylar önce
HDP Millet ittifakına mesaj veriyor, dik durun biz önemliyiz
ben chaviv
ben chaviv 2 aylar önce
Ben Turkum ve askerligimi doguda yaptim, hayatimda dinci ve sag partilere oy vermedim. Benim gordugum dhp siz hukumet kurulamaz. Bir gercek var ulkede tek demokrasi dhp de. Obur partiler yer altindan bu sahte diplomali alcaga destek veriyorlar. Bugun ulkeye en buyuk zarar akp ve mhp dir. vatan hainleri. Ben bir Turk olarak dhp ye oy verecem. Isci partiside guzel ama cok zayif.
YORGUN KURT
YORGUN KURT 2 aylar önce
üç güzel insan bir arada iyi yayınlar herzaman söylediğimi söyleyeyim iyiki varsınız güzel insanlar (doğan bey kendinizi özlettiniz)
Mustafa Polat
Mustafa Polat 2 aylar önce
Hani.h.d.p.demek.pkk.ydi.erdağan...pkkile..anlaşırsa.barajın.altında...kalabilir
songül alıcı
songül alıcı 2 aylar önce
Hdpli seçmen asssssla onunla bir şey istemez,bilinçli,vicdanlı.....seçmendir,kürtlerin hakkı verilmediği için ülke bu kadar balçığa batmış
Murat214@
Murat214@ 2 aylar önce
Yaşama sevincim yüzde 1'di (🛌) PROF. DR. M. EFE ÇAMAN BEY'YI dinledikten sonra yüzde 5 oldu şimdi telefonumu sessizlikten sesliye alıp dışarıya çıkıp bir kahve içebilirim, Teşekkür ederim M. EFE BEY.
ben chaviv
ben chaviv 2 aylar önce
Sahte diplomali alcagin ne yapacagi belli olmaz. Bu yaratik ve sulalesinden ulkenin kurtulmasi lazim.
Ö. Y
Ö. Y 2 aylar önce
Ne demokrat bır ülke ya 😂
yusuf ziya beg
yusuf ziya beg 2 aylar önce
28:35 türkiye asla demokratikleşemez hele bunu Kürtle hiç yapamaz çünkü ütopik bir hedef. Kürdün yapacağı tek şey kendi Kürdistanın işgaline son vermektir, bunu en iyi bilen sizsiniz Efe hocam . Nasıl Kürtler "türkiyeyi demokratikleştirebilir diyorsunuz"?. Kusura bakmayın biz kimsenin bakıcısı değiliz ve kimseyi evcilleştiremeyiz .
selim zora
selim zora 2 aylar önce
dogan beyi özlemistik tesekkurler
Erdal Hakkı ataKÜRT
Erdal Hakkı ataKÜRT 2 aylar önce
GÖZÜKÜYOR MU?
Kadri Demir
Kadri Demir 2 aylar önce
Eyer HDP akp ile anlaşirsa HDP yede oy Yok
Yotup Çobanı
Yotup Çobanı 2 aylar önce
Kürt sorunun müzakere ile alakalı deyil bu çıkış anladığım kadarıyla pekerin bazı açıklamalarında hdp bu tehlikeyigürdü ki bu nedenle uzlaşabiliriz akp ile bakalım akp nin tavrı ne olacak MHP yide unutmamak lazım
Yotup Çobanı
Yotup Çobanı 2 aylar önce
Ben bir kürt çoban OLARAK Bence hdp çıkışı olumlu bir gelişme diye düşüniyorum
İbrahim Saglam
İbrahim Saglam 2 aylar önce
He şöyle yola gelin kürdün aklıyla doğa geçen ırkçı faso ne güzel yola geliorsunuz gördünüz mü😂😂😂
Fesih Aktas
Fesih Aktas 2 aylar önce
Ben şahsen oy vermem ne HDP ye ne AKP ye
Osman DÖNMEZ
Osman DÖNMEZ 2 aylar önce
kurt kurte düşman müslüman müslümöana düşman
Rifat denix
Rifat denix 2 aylar önce
Millet itifakı oyuna geliyor.Özellikle Türkiyenin bulunduğu durumda daha çok ideolojik davranıyor.Ki seçmenlerini de öyle hazırlıyor.Ülkenin geleceğini 2.planda değerlendiriyor. Bu 1 2.HDP ayrıca hem Cumhur,hem de Millet itifakaı şeytanlaştıroyor.İki tarafın da analistleri HDP yi tam olarak analiz edemiyorlar Durum bu iken HDP ye yönelik baskı aslında para etmiyor.Çünkü seçmenleri radikal ve de huzur arayan bir kitledir.Kolay kolayda parti kararlarından vaz geçmez.Ki hem iktidar hem de Ana muhalefettin Ki HDP ye ihtiyaçları var.Yöneldiği taraf kesin kazanır .Ki belediye seçimlerinde gördük. 3.HDP kitlesi özellikle MHP eksenli bir partiyi desteklemez.Ancak AKP ile Ana muhalefete talepleri olacak.Buna hangi taraf taviz verirse bu HDP nin de işine yarar.Ama Hem İYİ parti hemde MHP iyi taraf için de bir engel ve bir muamadır.Ama Akşener bu fırsatı kaybettiği an bence milliyetçi kanat dışı bir itifak ortaya çıkâ bilir.Bu da aşırı milliyetçi kanatlarının bir daha sırtını doğrultamayacağı anlamına gelir.Ki kritik bir dönemeçtedir.Herkes iyi düşünmelidir.
Roy Uysal
Roy Uysal 2 aylar önce
Hdp.liler akp ile ayni gezegende yasamak istemezler.
Heci Alyan
Heci Alyan 2 aylar önce
Tabiki bir hdpli olarak oyumuzu Erdoğan a vercez çünkü meral akşener bizimle itifak yapmiyor bizde Erdoğan la itifak yapariz sıkıntı yok meral akşener in derdi vatan millet değil bu karisik ortamdan kendine pozisyon cikarmak madem iyi parti bizimle itifak yapmiyacaksa iyi bakalım bizde ne yapacagimizi biliyoruz
Musa Topaktaş
Musa Topaktaş 2 aylar önce
Hdp akpkk ihtifakı isabet olur ayrılar ayrı yere aynılar aynı yere
Mus le boss Bg
Mus le boss Bg 2 aylar önce
Muhtesem uclu👍
Ersen Eris
Ersen Eris 2 aylar önce
Ayrıca demirtaşın şu sözünü unutmayın. "muhalefet elinde kör bıçakla bekliyor". Herşey bu sözde gizli. Aslında akp ye oy veren kürtler uyandığında ve hdp ye geçtiğinde siz o zaman görün curcunayı. Kürt halkı yeterki uyansın birlik olsun gücünün farkına varsın .
Ersen Eris
Ersen Eris 2 aylar önce
İktidarın demokratikleşmesi demek kafalarına sıkmaları demek ,akp mhp nin sonu demektir o yüzden Katırcıoğlu nun söylediği aslında şudur .deve iğne deliğinden geçerse bizde akp ile ittifak yapabiliriz diyor .Siz Erdoğan'ın demokratiklesecegine inanıyormusunuz? :)))
İsfahan
İsfahan 2 aylar önce
Biri ırkçı biri dinci iki parti birleşirse zaten bataklık içindeki ülke iyice bok olur gider
Mamhoste Mam
Mamhoste Mam 2 aylar önce
Bu arada Doğan Ertuğrul karşıdında Efe çaman ın boş olma hali çok sırıttı
Mamhoste Mam
Mamhoste Mam 2 aylar önce
Tabi sizin(fettulahçılar) çözüm sürecinin bozulmasında hiç katkınız olmadı!
Zbigniew Brezinsky
Zbigniew Brezinsky 2 aylar önce
Eğer hala daha AKP İle anlaşabiliyorsanız, Cehennemin dibine kadar yolunuz var !
ahmet şen
ahmet şen 2 aylar önce
Herşeyi konuşmuşsunuz bir şey hariç. HDP nin bu seçeneği düşünmesin nedeni muhalefet değil mi? HDP yi hala bir partner olarak göremeyen, Kürt sorunu ve demokratik Türkiye için muhatap almayan muhalefet HDP yi başka seçenekler aramaya itmiyor mu?
R'ya T'ezê
R'ya T'ezê 2 aylar önce
CHPnin HDPye karşı olan korkak tavrından neden bahsetmiyorsunuz? HDPnin AKPye yönelmesinin sorumlusu CHPnin korkak ve ilkesiz tavrıdır. HDPnin sonu gelmez. HDP tabanı Katırcıoğlu ile hem fikirdir. Boşuna konuşuyorsunuz.
Met You
Met You 2 aylar önce
Eğer...buyle.birşeyvarsa.yaziklar.olsun
olo ict
olo ict 2 aylar önce
Iyide pkk turk derin devletinin yonetiminde olduğu surece onlara özerkliģi verseniz dahi sorunlar bu şekil çözulmuyor.
Eran Coban
Eran Coban 2 aylar önce
Özlemişiz Doğan abinin şu cool duruşunu
Ismail Öztürk
Ismail Öztürk 2 aylar önce
Bekleyip görelim
Hak Tun
Hak Tun 2 aylar önce
Katircioglu oglan bu sebepten her seye uyar
naif işik
naif işik 2 aylar önce
Kürtler türkiyenin sordur demkrasi sornudır isankları sornudır sadec hdp soru deyil türkiydeki siyasi partilerin sorunudır yanlız bilin cesartli isanlarla barşı getirir
Ender BALKIR -Ruhumda Sızı (Canlı Performans)
7:43
Ender Balkır
görünümler 57 Mn
30+ DAKİKA HAFTANIN KONUŞULMAYANLARI
2:23:01
Erkam Tufan
görünümler 69 B
Aranan muhatap Demirtaş mı?
18:00
Rusen Cakir medyascope
görünümler 31 B
Türkiye'de Ulaşım | Röportaj Adam
10:34
Röportaj Adam
görünümler 2,3 Mn
CINDY
2:00
Uzi - Topic
görünümler 249 B
SOKAKTA SAHTE ALTIN AVI!
14:48
Betül Çakmak
görünümler 68 B