Kuzey Yanık - Kırcam Salim’in telefonunu 😂😂 (Yeni Tiktok Videosu)

  görünümler 7,059,701

Tiktok Düello

Tiktok Düello

2 aylar önce



*Tiktok Düello Videoları*
*Bölüm 1 - Cemre Solmaz*
www.youtube.com/watch?v=toHQ5...

*Bölüm 2 - Yaren Alaca*
www.youtube.com/watch?v=PwN1D...

*Bölüm 3 - Merve Yalçın*
www.youtube.com/watch?v=WR4oZ...

YORUMLAR: 210
Derya Dirik
Derya Dirik Aylar önce
Salimin bir tane daha kalemi vardı onu atıp "Annem telefonumu kırmasın" diyip atsa kurtulur
Derya Dirik
Derya Dirik 6 gün önce
@Hüsniye Özşahinoğlu Bunu sen bilemezsin
Hüsniye Özşahinoğlu
Hüsniye Özşahinoğlu 6 gün önce
Ama bardahin içine girememis olabilirdi canimmm👍
TARIK YAĞCI
TARIK YAĞCI 2 aylar önce
Evlatlık degilsin dedikten sonra gelen pişmanlık hissi
Süheyla Zitto
Süheyla Zitto Aylar önce
@Ozgame 1hxn
Kezban Şüyün
Kezban Şüyün Aylar önce
rfdx
Destan Cinar
Destan Cinar Aylar önce
@Cem Ayham çç Loıh İlk wb
BRAVL STARS
BRAVL STARS 2 aylar önce
ok5fe6bz thuoind
Ozgame
Ozgame 2 aylar önce
@Musak Temel neye inanamiyon ln
Hatice Karagöktaş
Hatice Karagöktaş Aylar önce
Salim abi Geçmiş olsun😂🤣🤣😂😂
ツ𝒩ℐ𝒩𝒥𝒜 𝒵𝒟ℒツ
ツ𝒩ℐ𝒩𝒥𝒜 𝒵𝒟ℒツ 2 aylar önce
Bardağa sokmak istediği zaman yavaşça yakından atıyor
Onurcan Gezer
Onurcan Gezer 2 aylar önce
@PUBG KRALI👑😈 iiiiiiiii
Yigit Uyaner
Yigit Uyaner 2 aylar önce
Doğru
gizemlikız_18
gizemlikız_18 2 aylar önce
Aynen
PUBG KRALI👑😈
PUBG KRALI👑😈 2 aylar önce
Aynen
fadime kartal
fadime kartal 2 aylar önce
Evet bende onu fark ettim
Horiye Mustafa
Horiye Mustafa Aylar önce
Videodan sonra telefonu kırdınız mı😂
[GameOver]-FF
[GameOver]-FF 2 aylar önce
Annesi nasıl da seviniyo sonda kendi paranla aldığın telefon
X / ZEHİR
X / ZEHİR 2 aylar önce
Annesi ama yakından atıyo elini uzatıyor
BİG BANG
BİG BANG 2 aylar önce
Kendi düşen ağlamaz.Gitti telefon
Aysu imanzade
Aysu imanzade 2 aylar önce
Salim anneni sevmiyosun 😂ve annen telefonunu kiricak. Gitti güzeli telefon😁
Mirsahib Hesenov
Mirsahib Hesenov 2 aylar önce
Meral abla sen kalemi bardakın içine yakından atıyorsun
Soft Bear 🧸
Soft Bear 🧸 2 aylar önce
Abla direk al bardağın içine koy olmadı böyle
Yusuf Akay
Yusuf Akay 2 aylar önce
haraketlere ve IQ seviyesine bakılınca oğlu olduğu çok belli oluyo :D ve telefonu kırmadılar ŞSNSLSLLANS
Güldane Ates
Güldane Ates 2 aylar önce
Haksızlık yaqtı yakından attı kazanmadı.
ECRIN YT
ECRIN YT 29 gün önce
Ah telefon giti aslında gitmedi yalan😏
Allah'a Köle
Allah'a Köle 2 aylar önce
seni hiçbir zaman terk etmeyecek biri var aslında! cihanın rabbi ALLAH! lütfen namazlarınızı kılın.
Hüsniye Özşahinoğlu
Hüsniye Özşahinoğlu 6 gün önce
@Mehmet Donmez okk
Hüsniye Özşahinoğlu
Hüsniye Özşahinoğlu 6 gün önce
@yt kilmak zorunda hadi küçük cicuklar neyse
Phoenix Gamers
Phoenix Gamers 24 gün önce
Ne alaka
Mehmet Donmez
Mehmet Donmez Aylar önce
@yt herkes kılmak zorunda ama kılmayan kılmaz
Bunyamin Yuce
Bunyamin Yuce 2 aylar önce
Oeüp
bU dA nEkİnE
bU dA nEkİnE 2 aylar önce
Para her türlü sana gitiyor
Emre Çavuş
Emre Çavuş 2 aylar önce
He amk o calisiyodu ztn
Ahmet Kaleli
Ahmet Kaleli 2 aylar önce
Aynen bende öyle düşünmüstüm
Nurgül Fidan
Nurgül Fidan 2 aylar önce
djkdjkdjkdjkdjkdj
İbrahim Altun
İbrahim Altun 2 aylar önce
Salim Allah yardımcın olsun
Özlem acar
Özlem acar 4 gün önce
Salim abi sizi sevmiyor Telefonu gerçekten kırdınız mı?
OYUNCU
OYUNCU 2 aylar önce
Ben:hahahahah 1 hafta sonra vidyoya yine bakınca Ben:elinde 1 kalem kaldı ne dedi acaba?
ummugulsum tayınlamak
ummugulsum tayınlamak Aylar önce
Kışkırtma yap abla ve kır Tabi sonradan ona yeni telefon al yanii
Yagiz Yıldızhan
Yagiz Yıldızhan 15 gün önce
Sağlim'in telefonu kırıldığı 😉
İbrahim Altun
İbrahim Altun 2 aylar önce
Salimin telefonu için elfatiha
Buse Demirbilek
Buse Demirbilek 2 aylar önce
Peki ya ablanın elini yakınlaştıpta atması...
Alpay
Alpay 2 aylar önce
Evlatlik deyince kadin bir an dusundu acabami biliyormu diye
ALLAH’A Köle
ALLAH’A Köle 2 aylar önce
Yorumumu okuyanlara RABBİMİZİ hatırlatarak övelim sevap işleyelim biiznİLLAH , ALLAHIM Sen ne Yücesin nelere Kadirsin en iyi Bilensin merhametlilerin en Merhametlisisin Yarattığın herseyi çok ince hesap eden herşeyi kudretinle şanınla mükemmel Yaratansın bizi perçemimizden tutansın geldiğimiz yere döndürecek Olansın SEN ne güzel Sahibimizsin tüm övgüler SANADIR dönüş Sanadır ♥️♥️♥️
Fatma Çamur
Fatma Çamur 2 aylar önce
9 9 lĺ
Onur Aktaş
Onur Aktaş 2 aylar önce
Salimin telefon : ben ne alaka
Emine Köroğlu
Emine Köroğlu 2 aylar önce
SALİİİM BİTTİN 🤣🤣🤣🤣🤣
qUeReJmAAAA
qUeReJmAAAA 2 aylar önce
Ülkece Zor dönemler Geçiriyoruz.
Canan Genç
Canan Genç 2 aylar önce
Kırarsan yeni telefon almak zorunda kalırsın sana zarar
Premium Reis #PremiumcuHasan
Premium Reis #PremiumcuHasan Aylar önce
Bu aralar ünlü oldu bu tiktok videoları
Amet Raskov
Amet Raskov 2 gün önce
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂👏
Hidayet Agayev
Hidayet Agayev Aylar önce
Salimin telfonunun kırdınmı?
Semiha Hız
Semiha Hız 2 aylar önce
Salim dua etsin telefonuna😆😆😃😃😀😀😃😃
Asena Saldıran
Asena Saldıran 2 aylar önce
Annesi yakından atıyor
Alim Huseynov
Alim Huseynov 2 aylar önce
Dadsrfgtt
Zeynep Temizer
Zeynep Temizer 2 aylar önce
Salimin telefon kır
Sevği Savak
Sevği Savak 2 aylar önce
💖💖💖♥️♥️♥️
E. Göktaş
E. Göktaş Aylar önce
Kır geç abla kır geç😅
Ömür Ayata
Ömür Ayata 2 aylar önce
Normal insan kalemle yazartiktok insanı kaleme f ırlatır
Elnur Eliyev
Elnur Eliyev 2 aylar önce
Ya kırma Meral abla hiç telefon kırılırmı yazık,günah telefonun ne suçu var yani kırılsa size zararlı o telefonu size aldırır
Hüsniye Bulğu
Hüsniye Bulğu Aylar önce
Salimintelefonunukır Beril.
tik tokçu baba
tik tokçu baba Aylar önce
Oha meral ablamıza her şey çıkıyor
Zümra T
Zümra T Aylar önce
Senin paran gidecek. 🤣
Saim Ceri
Saim Ceri 2 aylar önce
Abla 2 atış atabildi o 2 atışdada elini çok bardağa yakın tutuyordu.
Saim Ceri
Saim Ceri 11 saatler önce
😳😳😳
Ismail Elizade
Ismail Elizade 17 gün önce
😂😂
NURAY EMİL ELMİR
NURAY EMİL ELMİR Aylar önce
Bunu gören kardeşim İNŞALLAH bütün duaların kabul olur ve hayallerin gerçekleşir... Benim hayalim kanalımın gelişmesi 😞😥
K Qulite
K Qulite Aylar önce
Abla çok güzel 👍 keş bende türk olsaydim
Kamera geldi geli yor
Kamera geldi geli yor 29 gün önce
Salim zaten uyanık
Semi Aylin
Semi Aylin Aylar önce
Telefon gitti be 😯
zulbiye ozcan
zulbiye ozcan Aylar önce
Baştaki ne alaka sevmiyor diyince sevmiyomu dkegshdjsh Allah aşkına😅🥰
Filiz Dursun
Filiz Dursun 2 aylar önce
Harika❤❤❤🤩🥰🥰🥰🦋🦋🦋😜
Emine Ateş
Emine Ateş 2 aylar önce
salim annesini sevmiyormu
Army_bts
Army_bts Aylar önce
Primsiz buyuyen nadir insanlardan
Ozgehan Ucakan
Ozgehan Ucakan 2 aylar önce
Siz ne kadar güzelsin anne baba kibarsin benim anne baba çok bagriyor dövüyor ama :(
sevimli dostlar
sevimli dostlar 2 aylar önce
Salimin telefonunu kırağını?
Poyraz Dural
Poyraz Dural Aylar önce
Annesi önden bırakıyor
Meral Sarıin
Meral Sarıin 17 gün önce
😂😂😂😂😂🥳🥳🤣🤣🤣🤣💮💖
Ajda Ajda
Ajda Ajda 2 aylar önce
Bişey sorcam telefonu kirdinizmi?
Kader Abdulah
Kader Abdulah 11 gün önce
Peki telefonu kırdın mı meral abla
Deniz Bulut
Deniz Bulut 21 gün önce
Evlatlık olsan senimi alır lan evlatlık diye
Sevil Yaldiz
Sevil Yaldiz 2 aylar önce
Cok guzel video olmus
Kübra Nur Çağlayan
Kübra Nur Çağlayan 2 aylar önce
Senin parkta görmüştüm hatta tiktokurla karşılaştık demiştik buda kardeşimin hesabi
ismail
ismail Aylar önce
Yakından atarak ebemde kırar telefonu
Emrah Simsek
Emrah Simsek Aylar önce
Salim in telefonu al fatiha
Lukadess Great
Lukadess Great 2 aylar önce
Brain left the group
Bak。bi〆HASAN
Bak。bi〆HASAN 25 gün önce
Salimin. Telefona EL FATİHA
MEHEBET  ve  AİLE
MEHEBET ve AİLE 2 aylar önce
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Güngör Öncel
Güngör Öncel Aylar önce
Annesi yakından atti
hello_ceren
hello_ceren 2 aylar önce
Kır🤣
Byron berat
Byron berat 2 aylar önce
Meral abla yaklaştırıp atıyor 🤬🤬🤬
Sevcan Çinpolat
Sevcan Çinpolat 2 aylar önce
Gerçek kırdınmı??????????
zeliha vedat
zeliha vedat 2 aylar önce
Bir tane daha yapar mısın
Banu birkan
Banu birkan 2 aylar önce
Meral abla yakından atıyo
Hasan Günel
Hasan Günel Aylar önce
Sanki gerçek oluyor
Nisa yalçınkaya
Nisa yalçınkaya 2 aylar önce
Sizi çok seviyorum
Camil Yusuf
Camil Yusuf 2 aylar önce
Çok güzel olmuş ama niye artık Çok atmayorsunuz
Muhammet Hasan Sunduvaç
Muhammet Hasan Sunduvaç 2 aylar önce
Hile var abla sen daha yakından atıyorsun
Alparslan Atabay
Alparslan Atabay Aylar önce
Abla direk al bardağa sok kalemi
Bora y.t
Bora y.t 4 gün önce
Telefon kırma videosu çek
Zümra Şengül
Zümra Şengül Aylar önce
😃😁
Youtuber Yusuf
Youtuber Yusuf 2 aylar önce
Ala kanalın adı neydi abla arkadaşlarımada söyledim bay kattılar
TheyeŞildal
TheyeŞildal 5 gün önce
Abla zaten siz zarara giriyosinuz yeni alcaksınız yü
gurbet Deviren
gurbet Deviren 2 aylar önce
Salih sani hiç mi sevmiyor
Niza Ukaya
Niza Ukaya 2 aylar önce
DVD yoksa Salim'in telefonunu tır videosu çekmesini istiyorum yoksa size
Dayi Fatsa
Dayi Fatsa 2 aylar önce
Hayranınızım
Derya çelik official
Derya çelik official 2 aylar önce
Yakından attın abla
MEHPARE QERIBOVA
MEHPARE QERIBOVA Aylar önce
no
Asim Mememmedov
Asim Mememmedov Aylar önce
Tabiki kuziş seni seviyor
Selda Gungor
Selda Gungor 2 aylar önce
Abla telefonu kır kır
Havva MESTAN
Havva MESTAN 23 gün önce
Abla kırarken video cekermisin
Ferid Emiralizade
Ferid Emiralizade 2 aylar önce
ANELLER HER ZAMAN KAZANIR
Ramazan Kurtoğlu. abone oldum
Ramazan Kurtoğlu. abone oldum Aylar önce
O yüzden de isteriz
Mustafa Aksakal
Mustafa Aksakal 2 aylar önce
Bak bak ABUZİTTİN KILLI BACAK ABUZİTİN KILI BACAK KIL KIL🤣🤣🤣😎😎
*Aysun* _Agayeva_
*Aysun* _Agayeva_ 2 aylar önce
Gerçekten kırdım mı abla?
DARK KAİ
DARK KAİ 2 aylar önce
He kırdi he için rahatladimi
sayesde sabanova
sayesde sabanova Aylar önce
bu kuzey yanıkı hiç sevmirorum
Serpil Eker
Serpil Eker 2 aylar önce
Kır Salim in telefonunu hattağa kışkırtma yap. Ve telefonunu kışkırtma yapar iken kır. Lütfen abla bizleri seviyor isen yap kontrol edicem. Herkes lütfen konturol etsin.
Editer - Son Yaz
Editer - Son Yaz 2 aylar önce
Allah akıl versin
Necmettin Kuş
Necmettin Kuş 2 aylar önce
Abla nolur kır onun telefonunu
Yagub Mahmud
Yagub Mahmud Aylar önce
Salim öldü
Turgut BAYINDIR
Turgut BAYINDIR 24 gün önce
Orda bir çakallık yapıyor yaklaşıpatıyor
Sevim irtem
Sevim irtem 2 aylar önce
Güzel olmuş
Banu birkan
Banu birkan 2 aylar önce
Bidaha yapın meral abla cumburlops koy
elif berke kanalı Abdulayev
elif berke kanalı Abdulayev Aylar önce
Evet evet kır
Toz Duman (Akustik) - Zeynep Bastık, @Sefo
3:28
Zeynep Bastık
görünümler 813 B
BU ANA SİZİ GÖTÜRMEK İSTEDİM 🥰
0:21
Turk Sevdali
görünümler 103 B
Mabel Matiz - Hanfendi (Teaser)
0:17
mabelmatiz
görünümler 55 B
BİR GÜNLÜĞÜNE KÖLE OLMAK!! (KRAL&VEZİR)
15:29
Kuzey Yanık
görünümler 588 B
У него было 15 машин, а стало 46 собак
45:10
Нормальные люди
görünümler 625 B
Bir Zamanlar Çukurova 121. Bölüm @atv
2:35:01
Bir Zamanlar Çukurova
görünümler 732 B
Konuşanlar 51. Bölüm Shot / Konuk: Uzi
9:25
Konuşanlar
görünümler 1,6 Mn
Fight Club Sansürü
0:21
Filme Gitmeden Önce
görünümler 215 B