TIRIN İÇİNE TAŞINDIM!!

  görünümler 2,564,206

Deli Mi Ne?

Deli Mi Ne?

9 aylar önce

Bodo hediyelerinde %10 indirim kazanın! - bodo.com/tr/offers/delimine09...
TIRIN İÇİNE TAŞINDIM!! videomuz sizlerle.
Arkadaşlar bugün Antalya da dev bir Tırın içini boşaltıp temizleyip odamı Tır içine taşıdım ve eve çevirdim. Çok eğlenceli bir o kadar da komik bir video oldu. İyi seyirler.

Fester Abdü
delimine

İrtibat & İşbirliği:
Türkiyenin En Çılgın TRshow Kanalı
delimine@creatorstation.com

YORUMLAR: 4 209
Deli Mi Ne?
Deli Mi Ne?
Hadi Abone Olma Rekoru kırıyoruz
Balık Günlükleri
Balık Günlükleri
Bu sempatik giriş 😊💪🏻
Ad soyad
Ad soyad
Uzun zamandan sonra deliminenin video attığını görünce gözlerim yaşardı 😀🤣☺
A
A
Abi son zamanlar aşırı iyi içerikler yapıyosun dur gerçi sen hep iyi içerikler yapıyosun ya 😎
Zeliha
Zeliha
Bundan 2 yıl önce de 3 yıl önce 5 yıl önce de hep aynı sempatik tatlı sevimli adamı gördüm şimdi de onu görüyorum. Seviliyorsun , daha yüksek yerlere gelmen dileğiyle 😍
Ravza
Ravza
Aktifligin daim olsun diyince nazar değiyor.
Başar Oyunda
Başar Oyunda
Abi yaşamadığın bir bizim ev kaldı 🤣🤣🤣
MARULKAFA
MARULKAFA
1+1 Tır kiralayan var mı?
futbolcu Amca⚽🥅
futbolcu Amca⚽🥅
Abi selamünaleyküm seni çok seviyoruz seni çok izliyoruz ama sen ara sıra kaytarıyorsun a sağa sola gidiyorsun video atmıyorsun neden böyle yapıyorsun meydan çakallara kalıyor seni çok seviyoruz seni senin samimiyetini videolara devam.. en büyük kanal yolunda başarılar dileriz hep beraber saldırıyoruz 😄😄🔥👑
Mustafa Emir Atar
Mustafa Emir Atar
Türkiyede başka yerde bulunmaz
Zeliha
Zeliha
Abdü'nün mimiklerine bayılıyorum , ayrıca çok güzel gülüyor 😍
Samet Böçkün
Samet Böçkün
Böyle bi videoyu 14 dk gibi kısa bi süreye sığdırıp izleyiciye zevk vermek çok iyisin delimine başarın baki olsun.
Berat Yazıcıoğlu
Berat Yazıcıoğlu
abi eskiden bizi eğlendirmek keyif aldırmak için video çekerdin, şimdi ise paran bitince üzüyor :(
MUHAMMED YUSUF ÖBEK
MUHAMMED YUSUF ÖBEK
Abi abone olanlar arasından diyon ben ve benim gibiler seni çok eskiden beri takip ediyoruz . Ben seni 100 bin abone iken takip ediyordum , biz hep seni arkandayız hep senin destekçiniz . Senin tekrardan URFA da görmek dileğiyle sağlıcakla kal abi .
Miraç Mutlu
Miraç Mutlu
Abi senin eşyalarını taşıyıpta şehri gezebildiğin şeye genelde karavan diyorlar
Nahif Kalpli Lavinia
Nahif Kalpli Lavinia
Abdü reis içeriklerin gerçekten de çok güzel . Tebrik ederim . Başarıların dâim olsun inşaallah kardeşim benim . 👍🌺🌹
Vedat Ülker
Vedat Ülker
Gençler kolay gelsin elinize sağlık maşallah afiyet olsun
Mücahit Bircan
Mücahit Bircan
ABİ NE OLUR BU TARZ VİDEOLAR COOK GELSİN 🤗🤗 BU VİDEOYU 4 KERE İZLEDİM COOOK EGLENCELİYDİ TÜRKİYEDE YEMİN EDERİM EN BAŞARILI KANALSIN ❣️BAŞARILARININ DEVAMINI DİLERİM ABİMMMMM 🙏
İlayda Akbaş
İlayda Akbaş
Bence gerçekten bi tırın olmalı, gerçekten onun içinde yaşayarak ülkeyi gezmeli ve videolar çekmelisin elinize emeğinize sağlık sizi çok seviyorum ❤️🖤😜
Sokak Lambası
Sokak Lambası
abi uzun zamandır video atmıyodun allahıma şükürler olsun sonunda yeni video :)