Can Yüce - Büyüdüm (Official Video)

  görünümler 306,128

Can Yüce

Aylar önce

#Büyüdüm #CanYüce
Can Yüce'nin DMC etiketiyle çıkan şarkısı şimdi yayında!
Söz & Müzik : Can Yüce
Aranje : Can Yüce
Mix & Mastering : Buğra Kunt
Yönetmen : Batıner Sönmez
Görüntü Yönetmeni : İlke İşisağ
Yapımcı : Haluk Arslantaş
Menajerlik : Arslantaş Creative
Büyüdüm Sözleri ile ;
Kalan avuçlarımda bir kaç damla göz yaşı
Dağınık biraz saçım başım,
Alışırım henüz çok küçük yaşım...
Sanar hayatı oyun gönül
Oynarken gözümden anılar dökülür
Elbet hoyrat gönül bir gün büyür...
Korkuyorum dünya çok büyük
Büyürsem sırtıma alırım koca bir yük
İyilik dururken herkes kötülük peşinde
Annem derdi oysa bana bence hiç büyüme diye
Büyüdüm büyüdüm büyüdüm
Kötü insanlar görünce
Bu yükün bedeli ömrümün kalanını mahvedecek
Büyüdüm büyüdüm büyüdüm
Bunun hesabını bana kim verecek
Annem derdi oysa bana bu çocuk hiç büyümeyecek.
Can Yüce

YORUMLAR
Yee Lee
Yee Lee Saatler önce
Adam 150 milyondan 300 bine düştü
Nadirə Allahverdiyeva
Nadirə Allahverdiyeva 2 saatler önce
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN CAN ABİM ♥ İYİKİ VARSIN. YENİ YAŞINDA YENİ YÜKSELİŞLERİN OLUR İNŞEALLAH :) İYİKİ VARSIN :) ♥♥♥♥♥♥
Tuçe Kara
Tuçe Kara 5 saatler önce
my Lebenslauf my life attitude against fake thoughts Im a lionrebell iceycoldheart before babyangelheart büyüdüm evet kötü insanlar görünce kötü düsünceler hissettigmde evet babacim senin ölümünle büyüdüm rahat uyu nurlar icinde yat cennete görüsürüz insallah amin
Jasmine D.
Jasmine D. 15 saatler önce
#İyikiDoğdunCanYüce 🎈
Jasmine D.
Jasmine D. 16 saatler önce
İyi ki doğdun Can,iyi ki doğdun çocuk! ❤️🙏
urtory
urtory 20 saatler önce
baya güzel
hira keteci
hira keteci Gün önce
üzülme be abim, tahmin edebiliyorum annesizligin acisini, ama en azindan gördügüm kadariyla güzel bi ailen var.. senin arkanda duran, sana destrek olan.. benim oda yok, degerlerini bil. ailen cok güzel
Can YüceX
Can YüceX 2 gün önce
abi başarıların devamını dilerim
özyus ve cember olacak
özyus ve cember olacak 2 gün önce
Beko juanların ofisi olması djdhfgr
Nadirə Allahverdiyeva
Nadirə Allahverdiyeva 2 saatler önce
CemBer kardeşş gibilər.♥♥♥ ÖzYus-da İnşeAllah barışırlar. ♥♥♥
Cemre Ok
Cemre Ok 2 gün önce
Acı olan şu ki;büyüyünce dertlerimiz sıkıntılarımız çoğalıyor insanlara çok şey demek istiyoruz ama diyemiyoruz en yakın olan kişimiz annemize bile gidip içimizdekileri anlaatamıyoruz dünya çok acımasız ben şu anda 13 yaşındayım belki okurken ne yaşamış olabilir diyosunuz belki ama gerçekten herkesi derdi var bu yaşımda çok şey gördüm çok şey yaşadım KORKUYORUM DÜNYA ÇOK BÜYÜK büyümek istemiyorum çünkü görmek yaşamak istemediğim şeyleri görüp yaşıcam ve gerçeklerle yüzleşmek istemiyorum içimde sanki çok ağır bi kütle taş var ve kalkmıyo çok sıkıntıların içinde büyüdüm keşke iyilik ve merhametimi kaybetsem keşke insanlara değer verdiğim kadar bende alsam bu dünya çok acımasız ve nankör bişeyi yaparsın teşekkür etmezler ama küçük bi detayı yapmadığında senden kötüsü olmaz çok huzursuz bi ailede yaşamımı sürdürüyorum ailemdeki herkesi çok ama çok seviyorum ama artık çok bıktığım noktalar oluyo her beğenide söz veriyorum dinlicem bazen diyorum ki bu dünya sadece benim üzerimemi kuruldu çok duygusal bi insanım ağlamadığım gün yok o yatağıma yatınca ağlıyorum bazen düşünüyorum da beni çok kırmışlar be ......
Nadirə Allahverdiyeva
Nadirə Allahverdiyeva 2 saatler önce
@Cemre Ok hayır bən bunları hiç unutmamışdımki, hatırlatasında, UNUTAMAMIŞDIM! :'(
Cemre Ok
Cemre Ok 2 saatler önce
demekki yalnız deilmişim tekrar sana bunları hatırlattıysam çok özür dilerim ama aerık dile dökemediğim için yorum olarak yazıyorum kendine iyi bak
Nadirə Allahverdiyeva
Nadirə Allahverdiyeva 2 saatler önce
@Cemre OK doğtu söylüyorsun benide kırdılar. Amma artık düşünüyorumki dünyada hiç bir şeyi umursamıycam ne gelirse artık yaşıycam. Bende 13 taşındayam neler çektim. Analatmakda olmuyo :( Bazən hayatımdan o kadar bezdimki, ağlamadığım gün olmadı... amma şimdi kendim kendimi ayakta tutuyorum, kimseye ihtiyac yok diyerek, kimsenin beni üzmesine izin vermiyorum :) Gülmeyi doğru unutdum amma JUANLAR bana çok şey öyretdi Vallah. Onları izlerken gülüyorum :) iyiki onlarda var :) Bizi xəyallar ayaqda tutur.
güneşedoğru yolal
güneşedoğru yolal 3 gün önce
Hisettim.
Aile TV
Aile TV 3 gün önce
Abi şarkın efso
Derviş Altan
Derviş Altan 4 gün önce
Reis yeni şarkını bekliyoruzzz
Safa Nur Tuana Ülgen
Safa Nur Tuana Ülgen 4 gün önce
Kim Büyüme diki abim 😪😥
umut uslu
umut uslu 4 gün önce
Bozdun can yüce.
Ayça Gençer
Ayça Gençer 5 gün önce
Büyüdüm büyüdüm büyüdüm kötü insanlar görünceee💜💜💜💜
sedef
sedef 5 gün önce
geçekten büyüdük mü?
sedef
sedef 5 gün önce
küçüğümm'
Hasan Can
Hasan Can 5 gün önce
Bence bu şarkı Enes Batur’un şarkısından daha güzel ve anlamlı klibi var
Nadirə Allahverdiyeva
Nadirə Allahverdiyeva 2 saatler önce
Neden Enes batur un Ayaz şarkısı güzeldi ♥
sedef
sedef 5 gün önce
kesinlikle
the yargı machine
the yargı machine 6 gün önce
❤️
Davetsiz54
Davetsiz54 6 gün önce
Yaa İnsanları Anlamak Zor şu Şarkı Nasıl Az Dinlenir Yazık Şu Emeklere
Davetsiz54
Davetsiz54 4 gün önce
@sedef 👍
sedef
sedef 5 gün önce
dimiğ
Tugba Aydin
Tugba Aydin 6 gün önce
Sanar hayatı oyun gönül :')
sedef
sedef 5 gün önce
Oynarken gözümden anılar dökülür
Çikolata Krallığı
Çikolata Krallığı 6 gün önce
BÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜYÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜDÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜM
Elvan Karasu
Elvan Karasu 6 gün önce
Şarkının klibinde ailenin olması çok güzel
yucex canm
yucex canm 7 gün önce
Dönüp dolaşıp hep geldiğim şarkı 🍀
yucex canm
yucex canm 7 gün önce
0:33 Ya Asil hiç büyümüyo hep aynımı yoksa bana mı öyle geliyor 😂💘
Teymurov Süleyman
Teymurov Süleyman 7 gün önce
yaaaa bir türlü kafamdan çıkmıyor o kadar muhteşemsinki sende olmasan bizim kulağımız güzel ses duymuyacak abi lütfen bir kerede Azerbaycanca şarkı söylr
GECE
GECE 7 gün önce
buyudum keske buyumez olaydım
mehmet emir yalçın
mehmet emir yalçın 8 gün önce
Büyüdüm kötü insanlar görünce iyi insanlar da gördüm ama çok az
FAYSAL MERAJI
FAYSAL MERAJI 9 gün önce
çok guzel😢❤
TKM BROWN
TKM BROWN 9 gün önce
Çok güzel olmuş🌹
Nida Güntin
Nida Güntin 9 gün önce
Korkuyorum dünya çok büyük🖤
Nazlı Can
Nazlı Can 9 gün önce
@Yiğit Berkay Göçer sonunda ya sabahtan beri anlatmaya çalışıyorum
Yiğit Berkay Göçer
Yiğit Berkay Göçer 9 gün önce
Aha buldum 😎
Nazlı Can
Nazlı Can 9 gün önce
@Nida Güntin ah kuzen ah😅😅
Nida Güntin
Nida Güntin 9 gün önce
Senin sayende kuzen😂
Nazlı Can
Nazlı Can 9 gün önce
Kuzen seni buraya hangi rüzgar attı
Kayra Nur
Kayra Nur 9 gün önce
Her seferinde bir basamak daha zirveye çıkıyor (maşALLAH) başarılarının devamını diliyorum zirvenin tadını çıkarmaya devam 👏
Mirsas Zejnelova
Mirsas Zejnelova 9 gün önce
HARIKA SARKI CAN YÜZE'M 😍😍😍
Mirsas Zejnelova
Mirsas Zejnelova 9 gün önce
KORKUYORUM DÜNYA COK BÜYÜK
Oktay Baldaz
Oktay Baldaz 10 gün önce
Korkuyorum dünya çok büyük kalpleri çok küçük 😔👌
〽ddefne
〽ddefne 10 gün önce
MÜQSÜN ABİ YA
Nuray Xanaliyeva
Nuray Xanaliyeva 11 gün önce
*BÜYÜDÜM*
Hayal perest
Hayal perest 11 gün önce
Büyükdük... GERÇEKTEN MI?
Dr Heinz Doofenshmirtz
Dr Heinz Doofenshmirtz 11 gün önce
büyüdüm büyüdüm sütaşla büyüdüm
Aisha Muzaffarli
Aisha Muzaffarli 11 gün önce
Büyüye büyüye kötü insanlar görüyoruz Can Yüce sizi şarkılarınızı çok seviyorum 👏👏👏👏👏👏👏
Asmin Aslan
Asmin Aslan 11 gün önce
Brraa🖕
mürşide Gökdemir
mürşide Gökdemir 11 gün önce
büyüdüm kötü insanlar görünce ....
Yiğit Erkk
Yiğit Erkk 11 gün önce
Büyüdümm büyüdümm pınarlaa büyüdümmm 😂😂
Yiğit Erkk
Yiğit Erkk 11 gün önce
Büyüdüm büyüdümm pınarla büyüdümmmm 😂
Ceren Sozen
Ceren Sozen 11 gün önce
Şarkıyı dinlerken duygulanan tek ben olamam demi :)
Esma Birlik
Esma Birlik 11 gün önce
Bir günde 28 defa üst üste dinlenir mi şarkı ya. Vallahi abi muhteşem olmuş. Ellerine sağlık.😅😅😘😍
Aytac Söhbətova
Aytac Söhbətova 12 gün önce
Annem dediginde gokyuzune bakmasi💔
4kMedyayapim
4kMedyayapim 12 gün önce
Tebrikler güzel bir çalışma olmuş emeğine yüreğine sağlık.
black white
black white 12 gün önce
Çok güzel çok duygu dolu
Deniz Sade
Deniz Sade 12 gün önce
Annemde bana öyle derdi. Buyumezsin sen... ama can yucenin dedigi gibi BÜYÜDÜM BÜYÜDÜM. ..
1905-GS 25-ERZ
1905-GS 25-ERZ 13 gün önce
20 yaşındayım 21 surda ne kaldı ki artık geri dönmek istiyorum geçmişe küçüklüğüme ama nerde
KABKABA GO!
KABKABA GO! 13 gün önce
HAKETTİNİ ALAMAYAN KRALL
Tahondor Kara
Tahondor Kara 13 gün önce
güncel çoğu şarkıdan güzel inşallah bu ülke senin değerini bilir tek şarkılık sanatçılarla bir tutmaz kaderin bahtın açık olsun güzel kardeşim...
Busra Nur Taş
Busra Nur Taş 13 gün önce
Büyüdüm bunun hesabını bana kim verecek?😓
Nərmin M
Nərmin M 13 gün önce
👍👍👍
Htc.4747 Sarıboğa
Htc.4747 Sarıboğa 14 gün önce
Harika bir parca bayildim buyudum sarkisi hayran birakti
Dr. STRANGE
Dr. STRANGE 14 gün önce
"BOŞA DUA ETMEYİN BU ŞARKI DA TIK TOK CULARIN ELİNE DÜŞTÜ "HAYIRLI OLSUN👤
Tuana Çelik
Tuana Çelik 13 gün önce
@Dr. STRANGE çevresindekilerde aynı ama bazıları var utandırıyor
Dr. STRANGE
Dr. STRANGE 13 gün önce
@Tuana Çelik ama can Yüce aptalca videolar atmıyordur
Tuana Çelik
Tuana Çelik 13 gün önce
Can yüce tiktok başladı ve artık çevresinde birsürü tiktokkır var bu yüzden düşmesi normal
Hazal
Hazal 14 gün önce
Çok güzel çookkk hepsi gibi..
Helin Dogan
Helin Dogan 14 gün önce
Sarkiya aşik oldummgg❤❤😮
Emre Gurbet
Emre Gurbet 14 gün önce
Sıranı beklemen lazım hayattan alacaklı milyonlarca çocuk var .
Free Fire K A Z I M YT
Free Fire K A Z I M YT 14 gün önce
korkuyorum dünya çok Büyük Hayırlı olsun
Demet Su
Demet Su 14 gün önce
Çogu insan kötü olmuş tm aklımdan hep geçen düşüncelerden söz çıkarmısiniz sağolun .😊🌸
pəri huseynova
pəri huseynova 14 gün önce
Şarkıdan çıkamıyorum efsane
Coc HüseyiN54
Coc HüseyiN54 14 gün önce
Harikasın Can Yüce👍yolun hepp açık olsun 👋💙
Yağmur Kurt
Yağmur Kurt 14 gün önce
Keske hep küçük kalsak🙄
Esra Felek
Esra Felek 14 gün önce
Çok güzel 👍
Deniz Cankaya
Deniz Cankaya 15 gün önce
Işte can yuce ve iste mükemmel sarkisi
yok yok
yok yok 15 gün önce
Abi biz seven kardeşlerin hep arkandayiz
EmineEmine cepm
EmineEmine cepm 15 gün önce
👍🍬🍭🍯🍓🎂❤🧿
Dila Yıldırım
Dila Yıldırım 15 gün önce
Büyüdüm bunun hesabını bana kim verecek...
Minette Minou
Minette Minou 15 gün önce
Çok güzel 🇩🇿❤
Tuğba
Tuğba 15 gün önce
Şarkıyı defalarca dinledim. Can Yüce’nin hissettirmek istediği tüm duyguları hissettim. Özlem,korku,mutluluk,huzur her şey. Umarım hep İYİ İNSANLAR görürsün😊
Nuray Fetullayeva
Nuray Fetullayeva 16 gün önce
Büyüdüm kötü insanlar görünce...
sabina manafova
sabina manafova 16 gün önce
🎈
GameTurkiyePro Roblox
GameTurkiyePro Roblox 16 gün önce
DMC Devil Man Cry ❤❤❤❤
Sude Naz Gümüş
Sude Naz Gümüş 16 gün önce
Neden hayat beni seçti 💔💔
Neda Kozalak
Neda Kozalak 16 gün önce
Büyüdüm👉 HAYIRLI OLSUNN 👈CAN YÜCE 💪
KARAASLAN AİLESİ-ORDUSU-
KARAASLAN AİLESİ-ORDUSU- 17 gün önce
Yine mükemmel başarılarının devamını dilerim kral
Cemile Yılmazer
Cemile Yılmazer 17 gün önce
Açık saçık kadınlar yok bu klipte aksine anneye olan özlem hasret var büyümenin en acı yanları işlenmiş. Bence çok daha iyilerini hak ediyorsun yolun, bahtın hep açık olsun ❣️.
nilay meraji
nilay meraji 17 gün önce
😁😁👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻🤩🤩🤩
Sezer Kalp
Sezer Kalp 18 gün önce
Büyüdük ama nasıl büyüdük.
dilek brs
dilek brs 18 gün önce
Aklıma liman'ı dinlediğim zamanlar geldi.Büyüdük...🤦🏼‍♀️
dilek brs
dilek brs 16 gün önce
@Emrecan Örenli abone oluyorum 😊
Emrecan Örenli
Emrecan Örenli 16 gün önce
Rahatsız ediyorum kusura bakmayın vaktiniz varsa son attığım coverı dinleyerek destek olur musunuz1
the real life
the real life 18 gün önce
Büyümek istemedik belki ama mecburduk büyümüye büyüdük büyüdük büyüdük kötülere inat hayatın her hâline karşıda dimdik ayakta kalcaz bizi sevmeyen bizi hor gören kimseyi haklı cıkarmak istemeyiz çünkü en önemliside bizi sevenleri düsünelim onlar bizi ayakta tutan tek güc en değerlilerimiz en kıymetlilerimiz iyiki varlar kalbimizde hep yaşayacaklar 💓
aya teymur
aya teymur 18 gün önce
şarkı çok guzel olumus 👌😜
Hilal Aurora
Hilal Aurora 18 gün önce
ÇOK EFSANE ŞARKI YA🙃💙
Hilal Aurora
Hilal Aurora 3 gün önce
@Emrecan Örenli takip ettim tüm videolarını da beğendim 🙃🖤
Hilal Aurora
Hilal Aurora 3 gün önce
@Emrecan Örenli tabiki🙃🖤
Emrecan Örenli
Emrecan Örenli 16 gün önce
Rahatsız ediyorum kusura bakmayın vaktiniz varsa son attığım coverı dinleyerek destek olur musunuz1
Merve Karabuğa
Merve Karabuğa 18 gün önce
Bu ülkede kaliteli şarkı ve şarkıcının değeri asla bilinmeyecek... :(
Emrecan Örenli
Emrecan Örenli 16 gün önce
Rahatsız ediyorum kusura bakmayın vaktiniz varsa son attığım coverı dinleyerek destek olur musunuz1
Nejla Uysal
Nejla Uysal 18 gün önce
büyüdüm kotü insanalr görünce
Emrecan Örenli
Emrecan Örenli 16 gün önce
Rahatsız ediyorum kusura bakmayın vaktiniz varsa son attığım coverı dinleyerek destek olur musunuz1
Yüksel Sözen
Yüksel Sözen 19 gün önce
abi burası şuan Juanların ofisi mi yoksa değil mi
Özlem Ekinci
Özlem Ekinci 19 gün önce
Zorla büyüdük...🤌
Emrecan Örenli
Emrecan Örenli 16 gün önce
Rahatsız ediyorum kusura bakmayın vaktiniz varsa son attığım coverı dinleyerek destek olur musunuz1
Yyffu Ugugu
Yyffu Ugugu 19 gün önce
Superrr
Rümeysa TAŞTAN
Rümeysa TAŞTAN 19 gün önce
Bu yolun en başındayken seni tanıyordum şimdi bakıyorum ne kadar çok güzel işler başarmışsın. Seni her zaman çok seveceğim. Başarıların daim olsun abiim. Yine mükemmel bir şarkı çıkartmışsın. ❤️
Emrecan Örenli
Emrecan Örenli 16 gün önce
Rahatsız ediyorum kusura bakmayın vaktiniz varsa son attığım coverı dinleyerek destek olur musunuz1
Leyla
Leyla 19 gün önce
BA YIL DI MMMMM 😍😍😍😍😇
Leyla
Leyla 19 gün önce
BA YIL DI MMMMM 😍😍😍😍😇
Джейран Мамедова
Джейран Мамедова 19 gün önce
❤️❤️❤️
Bilal Arslan
Bilal Arslan 20 gün önce
Harika sesine sözlerine sağlık...
Sude
Sude 20 gün önce
büyümek zorunda kaldık
Emrecan Örenli
Emrecan Örenli 16 gün önce
Rahatsız ediyorum kusura bakmayın vaktiniz varsa son attığım coverı dinleyerek destek olur musunuz1
Ali melih Demirkaya
Ali melih Demirkaya 20 gün önce
Kralll
Esma Yıldız
Esma Yıldız 20 gün önce
Anlamlı şarkı
hula
hula 20 gün önce
Gele yapmış kral
İkra Aktaş
İkra Aktaş 20 gün önce
*ŞARKI ÇOK GÜZEL AMA BEN ŞUAN BÜYÜMEKTEN KORKTUM...* *(BUNUN HESABINI KİM VERECEK ?)* *CAN ABİ SENİ SUÇLARDIM AMA ŞARKIN BÜTÜN ŞARKILARIN GİBİ ÇOK GÜZEL İŞTE...*
Can Yüce - Niye Bu Sevda? (Official Video)
03:30
Yollarda Gizli Duygular
34:08
Yunus Gümüş
görünümler 174 B
Ramo - 34.Bölüm Fragman 2
1:22
Ramo
görünümler 1,5 Mn
Yasak Elma 100. Bölüm 2. Fragmanı
0:46
Yasak Elma
görünümler 1,4 Mn
Oğuzhan Koç - Akustik Konser (Derleme)
46:52
Oğuzhan Koç
görünümler 9 Mn
Can Yüce - Sahi (Official Video)
03:10
Can Yüce
görünümler 400 B
Feeling Good Mix - Emma Péters, Carla Morrison [2020]
50:42
İlyas Yalçıntaş & Enbe Orkestrası - Mecnun
03:15
Contra - ıslak kum
03:07
Contra
görünümler 18 Mn
Kahraman Deniz - Böyle Sever (Official Video)
04:08
Kahraman Deniz
görünümler 64 Mn
Adamlar - Sarılırım Birine
06:34
Adamlar
görünümler 26 Mn
Ramo - 34.Bölüm Fragman 2
1:22
Ramo
görünümler 1,5 Mn
Yasak Elma 100. Bölüm 2. Fragmanı
0:46
Yasak Elma
görünümler 1,4 Mn
İki Dakika (feat. Nur Usta)
3:13
Rafet El Roman - Topic
görünümler 403 B
Olsun
4:28
Hadise - Topic
görünümler 627 B
CHUNG HA 청하 'Bicycle' MV
3:42
CHUNG HA_Official
görünümler 24 Mn
Asil - BENİ VUR
3:42
AsilVEVO
görünümler 377 B
Sevgilim
4:40
Murat Boz - Topic
görünümler 342 B
Şeytan Diyor ki
3:26
Cansever - Topic
görünümler 282 B