YOK BÖYLE ARADA KALMAK !! PUBG MOBİLE

  görünümler 122,389

FURY

8 aylar önce

YAYINLARIMIZ HER AKŞAM NİMO TV DE: www.nimo.tv/ersinyekin
Herkese merhaba arkadaşlar PUBG MOBİLE da bugün 3 taraftan saldırıya uğruyoruz adamım ama rakibin unuttuğu bir şey var biz FURY ekibiyiz :)
PUBG MOBİLE videomuzu beğenirseniz like atmayı unutmayın iyi seyirler.
Beni instagramdan takip etmeyi unutmayın.
İnstagram: ersinyekin01?hl=tr
MrJoBen: trshow.info/on/Mavjn_xgLcgulS2ndOWtNw.html
HayaT BayaT: trshow.info/on/UG3HumoIn__UfXplRGru_g.html

YORUMLAR
kayra batu özkan
kayra batu özkan 8 aylar önce
musat kamerayaniye çıkmıyor ersin abi
kayra batu özkan
kayra batu özkan 8 aylar önce
abimusat hastamıhep yüz repe lik kıyafetigiyiyor ve kameraya çıkmıyor
musa karatas
musa karatas 8 aylar önce
abı tek sıze en ıyı takımlar gelıyor dıyer yotublarra bot gbıı adamlar gelıyo ısım vermıyorum
『MP』『Wolf』〆Boss
『MP』『Wolf』〆Boss 8 aylar önce
Ersin abi one Man sqaatları özledik. (Yanlış yazmış olabilirim 😅🤣😂)
Mert Vural
Mert Vural 8 aylar önce
abi adamsın
Mert Vural
Mert Vural 8 aylar önce
tabi wadadad ada ada dasd adadas edsg dgdgd dgdsgddgdgd gdgdfdfghdgdg dg g gsdg fsf sfs esasf
Hayatın Ritüeli
Hayatın Ritüeli 8 aylar önce
Arkadaşlar Pubg Mobile Mercan ile Kanalima abone olabilirmisiniz.
Enver Enverli Music
Enver Enverli Music 8 aylar önce
Herkes devetlidir kanalima 👍 Qarsilig olacaq 💯% Buraya tıklayin 👇👇👇 trshow.info/watch/bapPBdlerDA/video.html
Ayberk ALTUN
Ayberk ALTUN 8 aylar önce
abı neden rank kasmıyonuz
cellat deniz
cellat deniz 8 aylar önce
Üyy abi sen nettin
tunahan göksu
tunahan göksu 8 aylar önce
Kanka 15 dk uzun atma
Goalkeaper
Goalkeaper 8 aylar önce
Piramit kalkmadımı nasıl hala piramitte oynayabiliyosun Ersin abi
JasurBek BeKiYeW
JasurBek BeKiYeW 8 aylar önce
Bu adam Inanylmaz
JasurBek BeKiYeW
JasurBek BeKiYeW 8 aylar önce
Bu adam Inanylmaz
ATEŞ öz
ATEŞ öz 8 aylar önce
Ersin abi hassasiyet ayarlar videosunu atar mısın
Hacer Sunay
Hacer Sunay 8 aylar önce
Abi bi maskara oyna
Ali haydar Yıldız
Ali haydar Yıldız 8 aylar önce
Ersin abi Vural üzül işe video çeksene
Muhammet Çelik
Muhammet Çelik 8 aylar önce
SENİN KUŞUN VARDİ PAPİMİYDİ NEYDİ NE OLDU ONA KRAL :)
Hasan Basri Delibalta
Hasan Basri Delibalta 8 aylar önce
Ooo sondaki vuruş normal değil.Tekrar tekrar izledim 20 30 kere belki ama öyle bir vuruş yok adam yok vuruyor ama adam düşüyor bunu açıklarmısiniz
Hasan Basri Delibalta
Hasan Basri Delibalta 8 aylar önce
@Kerbela ya o sondaki badi şat atıyor ya adama o nişan kısmı adama dönük degildi
Kerbela
Kerbela 8 aylar önce
Neyi normal değil kardeşim anlamadım
Kaho
Kaho 8 aylar önce
Öncelikle selamlar Ersin, seni beğenerek izliyor ve takip ediyorum. FURY ekibi olarak çok güzel işler başarıyorsunuz bir emülatör olarak ve böyle başarılarınızın devamını dilerim. Sizlere desteğimiz hep tam olacak. Bizleri böyle güzel temsil ediniz hep sizleri seviyoruz.. Bu arada bende pubg mobile videoları çekiyorum, emülatör olarak 20 - 30 kill alıyorum. TRshow içerik cıkarmak amaçlı oyunumuza hile denk gelmedikce tabiki.. Desteklerseniz beni mutlu olurum, elimden geldiğince youtube Türkiye içerik stüdyosu olarak elimden geldiğince güzel içerikler cıkarmaya calışıyorum. Umarım kanalımı ve videolarımı beğenirsiniz. Sizleri seviyorum..
Cafer Göktürk
Cafer Göktürk 8 aylar önce
5:03 niye gittin o zaman Musab sen efsanesin yiğidim
BOOZ TEAM
BOOZ TEAM 8 aylar önce
"Insallah uzun yasarsin" "Insallah annen baban uzun yasar" "Insallah korona gecer" 46 aboneyim 90 yaparmisiniz
BKR- TİM
BKR- TİM 8 aylar önce
Ersin abinin id atabilirmisiniz acaba
FURY
FURY 8 aylar önce
24.20 çok güzel vuruş
İsim Yok
İsim Yok 8 aylar önce
Erkeklerin demekten hoşlandığı şeyler: Eyvallah Adamsın kralsın Lan La Ulan
Melih Kaçar
Melih Kaçar 8 aylar önce
Abi nedense son zamanlarda sarmıyor videoların
Umid Elizade
Umid Elizade 8 aylar önce
Abi sana uçak atanı arkadaş olarak ekliyor musun?
Yakup Çınar
Yakup Çınar 8 aylar önce
Abi takım arkadaşlarınla aynımaca geldik aba öldüler sen niye yoktun abi seviliyorsun
İdeal Duş
İdeal Duş 8 aylar önce
yav hee hee
ibrahim utus
ibrahim utus 8 aylar önce
24:18 anlian var mi bana anlatin
Eren Aktimur
Eren Aktimur 8 aylar önce
7:26 bazen kuş olasın gelir 😔
KARA /MEVLÜT _
KARA /MEVLÜT _ 8 aylar önce
xd
Hyman
Hyman 8 aylar önce
Bu son voruş like haketti
Umut
Umut 8 aylar önce
Ufuğa noldu bu aralar çok neşesiz
Selami Azat
Selami Azat 8 aylar önce
Reis
Recep Akak
Recep Akak 8 aylar önce
Abi video görünümü güzel değil ya HD kalitesinde oyna hem oyun sezvki güzel hemde izlemesi
Efe Emre
Efe Emre 8 aylar önce
Merhaba. Knk senden bir şey ricaa edebilirmiyim? Sahravat mrt kanalına abone olurmusun👑👑❣️
BOB MARLEY ꪜ
BOB MARLEY ꪜ 8 aylar önce
*"La* *ilahe* *illaAllah"* beğenmeye gerek yok ama 1722 abonem var 2100 Olurmu olmasa da canınız sağ olsun.🕋❤🕌
Suleyman Memmedov
Suleyman Memmedov 8 aylar önce
Ersina abi bana uce ata bilirmisin benim adım 亗FəRman亗
Efe Emre
Efe Emre 8 aylar önce
Merhaba. Knk senden bir şey ricaa edebilirmiyim? Sahravat mrt kanalına abone olurmusun👑👑❣️
HÜSNÜ ÇOBAN
HÜSNÜ ÇOBAN 8 aylar önce
Abi sen eksi yeyince neden ben üzülüyorum
Apo Orspu Çocuğudur.
Apo Orspu Çocuğudur. 8 aylar önce
Bende yaa
Hasan Ercan
Hasan Ercan 8 aylar önce
Abi sen de piramit let gitmedi mi ben de 2 gün önce kalktı piramid ler
Efe Emre
Efe Emre 8 aylar önce
Merhaba. Knk senden bir şey ricaa edebilirmiyim? Sahravat mrt kanalına abone olurmusun👑👑❣️
YUNUS EMRE AKGÜN
YUNUS EMRE AKGÜN 8 aylar önce
Ersin abi mükemmel sin
İsmail
İsmail 8 aylar önce
Pandy
Pandy 8 aylar önce
Arkadaslar, kanala yeni başladım ve pubg mobile da video paylaşıyorum, ancak abone sayısı çok düşük (120 abone), aboneler konusunda bana yardımcı olabilir misiniz? teşekkür ederim
ismail Kaya
ismail Kaya 8 aylar önce
ersin abi antik gizem moduna nasıl girildiğini bir sonraki ki videonda gösterebilir misin
Efe Emre
Efe Emre 8 aylar önce
Merhaba. Knk senden bir şey ricaa edebilirmiyim? Sahravat mrt kanalına abone olurmusun👑👑❣️
Tuncay Çit
Tuncay Çit 8 aylar önce
Bas artık şu adrenalini mezaramı götürecen.
Siber Work
Siber Work 8 aylar önce
Kral
Barış YILDIRIM
Barış YILDIRIM 8 aylar önce
awm mermilerinin çoğu boşa
Ahmet Baba
Ahmet Baba 8 aylar önce
"Insallah uzun yasarsin" "Insallah annen baban uzun yasar" "Insallah korona gecer" 272 aboneyim 300 yaparmisiniz
DARK LORD
DARK LORD 8 aylar önce
Sen bana bende sana
Medine Öztürk
Medine Öztürk 8 aylar önce
katıl butonu açsana , bende bu oyunu oynuyorum , yakında youtube açacağım
EREN BİLGİ
EREN BİLGİ 8 aylar önce
La ilahe illallah Muhammedün Resulullullah beğenmene gerek yok kardeşim ama abone olursanız çok sevinirim olmazsada canınız sağolsun ❤️
Azver Mohammed
Azver Mohammed 8 aylar önce
Ersin Abi herkes de piramit modu gitti sende nasıl gitmedi o modu hala daha geçen gün gitti sen hala bugün oynuyorsun abi yanlış anlama Ben sadece üstünde nasıl olduğunu sormaya çalışıyorum ama bunun videosunu yaparsan çok seviniriz Yani herkes burada çok şaşırıyor bunu videosunu yaparsan çok sevinirimp
Ersin Yekin
Ersin Yekin 8 aylar önce
Reis bu musabın dilini çok uzatmışsın haberin olsun. Niye gittin o zaman oraya felan diyor hayırdır
Omer Ors
Omer Ors 8 aylar önce
O arasinda olan bi samimiyet bizi ilgilendirmiyor biz sadece izleyelim boşver
Emre Armutcu
Emre Armutcu 8 aylar önce
facebook.com/AYAZ-111924980333789 Sayfamı takip ederseniz çok sevinirim. Yayınlara başlamak için desteklerinizi bekliyorum.
mahmut bakır
mahmut bakır 8 aylar önce
ersin bey arka plandan muhabet kuşu sesi geliyor
Efe Emre
Efe Emre 8 aylar önce
Merhaba. Knk senden bir şey ricaa edebilirmiyim? Sahravat mrt kanalına abone olurmusun👑👑❣️
Enes Yaşar
Enes Yaşar 8 aylar önce
Süper oyundu Ersin Reis
MaGa Maga
MaGa Maga 8 aylar önce
İçəri necə baxdı bu
Qoceli ibisov
Qoceli ibisov 8 aylar önce
Antik gizem yoxdu
HİLALOĞLU
HİLALOĞLU 8 aylar önce
Dün gece canlı yayında pochinki fena dı ya :)
Berkant Krkmz
Berkant Krkmz 8 aylar önce
Abi biraz ses kayması var gibi ya bakar mısın?
Beşir Nas
Beşir Nas 8 aylar önce
Sen yaparsın Ersin abi
My Tokyo
My Tokyo 8 aylar önce
Superrr
Veysel Burak Dağ
Veysel Burak Dağ 8 aylar önce
Abi muhafızın odası kapalıyken arkadaki büyük boşluğa girip belini muhafızın odasına verip yukarı üstüne çıkana kadar zıpla sonra çıktığında ise içeriyi göreceksin içeri doğru zıpla
Umarsız Adam
Umarsız Adam 8 aylar önce
Adamın o şekilde içeri girmiş 10 videosu var
Fafile Tokuş
Fafile Tokuş 8 aylar önce
Helal
Ali Erden
Ali Erden 8 aylar önce
Knk senden bisey istiyebilirmiyim. Sahravat mrt. Kanalina kucuk bī destek verirmisin💙💙💙💙
Nora Pubg
Nora Pubg 8 aylar önce
ERSİN YEKİN’NİN KARDEŞİ(FAKE) İLE OYNADIM KANALIM DA VİDEOSU
Bilinmeyen Gerçeklikler
Bilinmeyen Gerçeklikler 8 aylar önce
Bir insan uyurken 400 kere şekil değiştirir. Develer dilleriyle kulaklarını kaşıyabilir Kelebekler Ayakları İle Tat Alırlar. Dünyada Ortalama İnsan Başına 1.000.000 Karınca Düşer. Bu tarz bilgileri sevenler için kanalımda daha fazla enteresan bilgi videoları var. Merak edenler izleyebilir. Okuduğunuz için Teşekkürler.
Kadir Doğan
Kadir Doğan 8 aylar önce
Abi başlık konusunda keşke senin gibi yaratıcı olsam
Paşa
Paşa 8 aylar önce
Ne din ile ne de hayır duasıyla prim yapıyorum.Kendi halinde büyümeye çalışan,Abonelerini çok seven bi kanalım.Ayrıca kanalda öğretici içerik ve 30 kill erangel .gameplay var.Kanalın büyümesine yardımcı olur musunuz?😊❤ . . . ..
Yarım Kanat
Yarım Kanat 8 aylar önce
arkadaşlar aylardır güzel içerikler üretiyorum pubg de fakat emeklerim boşa gidiyor görüntelemem az.kanala girip 2 dk göz atarmısınız.beğenip destekçi olursanız çok mutlu olurum
mu
mu 8 aylar önce
CANLARIM BENIM TRshow ABONE KANALIMA ABONE OLUN 💋👍
mu
mu 8 aylar önce
CANLARIM BENIM TRshow ABONE KANALIMA ABONE OLUN 💋👍
mu
mu 8 aylar önce
CANLARIM BENIM TRshow ABONE KANALIMA ABONE OLUN 💋👍
EYÜP OYUNDA YT
EYÜP OYUNDA YT 8 aylar önce
ÇOK GÜZEL FAYT OLMUŞ
Paşa
Paşa 8 aylar önce
.Ne din ile ne de hayır duasıyla prim yapıyorum.Kendi halinde büyümeye çalışan,Abonelerini çok seven bi kanalım.Ayrıca kanalda öğretici içerik ve 30 kill erangel .gameplay var.Kanalın büyümesine yardımcı olur musunuz?😊❤ . . .
mu
mu 8 aylar önce
CANLARIM BENIM TRshow ABONE KANALIMA ABONE OLUN 💋👍
mu
mu 8 aylar önce
CANLARIM BENIM TRshow ABONE KANALIMA ABONE OLUN 💋👍
mu
mu 8 aylar önce
CANLARIM BENIM TRshow ABONE KANALIMA ABONE OLUN 💋👍
mu
mu 8 aylar önce
CANLARIM BENIM TRshow ABONE KANALIMA ABONE OLUN 💋👍
mu
mu 8 aylar önce
CANLARIM BENIM TRshow ABONE KANALIMA ABONE OLUN 💋👍
esma yagdogan
esma yagdogan 8 aylar önce
abi arkadan zulanın müziği ve kuş sesi geliyo
ExcellenTGames
ExcellenTGames 8 aylar önce
Bilader lütfen şu silah seslerini biraz azalt 😀 sizin sesinizi duyayım diye ses açıyorum bu seferde sanki mermiler bana isabet ediyorr gibi. Kısın silah seslerini aga lütfen 😀 şu oyunu sizden daha fazla keyif alarak izlediğim bir yayıncı yok kulaklarımıza acıyın kısın sesi 😀
Paşa
Paşa 8 aylar önce
Ne din ile ne de hayır duasıyla prim yapıyorum.Kendi halinde büyümeye çalışan,Abonelerini çok seven bi kanalım.Ayrıca kanalda öğretici içerik ve 30 kill erangel .gameplay var.Kanalın büyümesine yardımcı olur musunuz?😊❤ . . ..
MELİS ÇELİK
MELİS ÇELİK 8 aylar önce
İnsanın sadece " La ilaha illallah" derken dudağı kıpırdamaz Telefonu uçak moduna alıp %50 daha hızlı jarz olmasına sağlayabilirsiniz Bir inek hayatı boyunca yaklaşık 200.000 bardak süt üretir İstatiklere göre üşengeç insanlar daha zekidir 😰 Tüm dünyada her saniye 10 milyonun üzerinde sigara yakılmaktadır Yaklaşık 65 milyon kişi dünyada TÜRKİYE diye bir ülke olduğunu bilmiyor Yeni doğmuş bir bebeğin topuk izi annesinin baş parmak izi aynıdır İnsanların %97' si küçükken ayın kendilerini takip ettiğini düşünmüşlerdir Çikolataya olan bağımlılık uyuşturucuya olan bağımlılıkla aynıdır Rendelenmiş limon kabuğula d işlerinizi fırçalarsanız lekeler gider ve dişleriniz parlar Ütü suyunuzun içine biraz parfümünüzden sıkarsanız çamaşırlarınız mis gibi kokar Eğer hiç hareket etmeden durursanız vücudunuz kendini kapatır ve uykuya dalarsınız Alkol Beyninizin "dürüstlük" ile ilgili kısmını harekete geçirir bu yüzden alkol içenler genellikle doğruları söyler İskiklal marşı 571 hece 1453 harften oluşmaktadır .. Dünyada en cok kullanılan isim muhammet dir Bir zürafa diliyle kulaklarını temizliyebilir Kediler tatlı yiyeceklerin tadını alamaz Timsahlar dillerini dışarı cıkartamaz Soğan doğrarken sakız çiğnerseniz ağlamsınız Arkadaşlar size biraz bile bilgi saģladıysam ne mutlu bana sizden çok şey istemiyorum 665 aboneyim şunu 680 yapalım NOLURRR
Celal Emir Argun
Celal Emir Argun 8 aylar önce
Helal olsun oluyum bari bekle
KAZICI
KAZICI 8 aylar önce
1:52 mr4 ü niye almadın acaba ersin abi
Paşa
Paşa 8 aylar önce
Ne din ile ne de hayır duasıyla prim yapıyorum.Kendi halinde büyümeye çalışan,Abonelerini çok seven bi kanalım.Ayrıca kanalda öğretici içerik ve 30 kill erangel .gameplay var.Kanalın büyümesine yardımcı olur musunuz?😊❤ . . . ..
denizx1
denizx1 8 aylar önce
Awm yi alacağı için
VES ALİ
VES ALİ 8 aylar önce
Sana kurban olurum abi seni çok seviyorum iş:5493614319 adım Ali abi lütfen benle oyna 13 yaşındayım adım Muhammed Ali
Ben Ben
Ben Ben 8 aylar önce
Ersin abi kıralsın be
Paşa
Paşa 8 aylar önce
Ne din ile ne de hayır duasıyla prim yapıyorum.Kendi halinde büyümeye çalışan,Abonelerini çok seven bi kanalım.Ayrıca kanalda öğretici içerik ve 30 kill erangel .gameplay var.Kanalın büyümesine yardımcı olur musunuz?😊❤ . . .. ...
Abdulsamed Boyraz
Abdulsamed Boyraz 8 aylar önce
Antik gizem artık bitti abi
Paşa
Paşa 8 aylar önce
Güzel moddu be bu eski video bu aradaNe din ile ne de hayır duasıyla prim yapıyorum.Kendi halinde büyümeye çalışan,Abonelerini çok seven bi kanalım.Ayrıca kanalda öğretici içerik ve 30 kill erangel .gameplay var.Kanalın büyümesine yardımcı olur musunuz?😊❤ . . .
ozan bakan
ozan bakan 8 aylar önce
Böyle maçlar hasret kaldık bee
Sukran Edis
Sukran Edis 8 aylar önce
Abi ben azim her gün videolarını birer birer izliyom seviliyosun abi ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
Aydın Yardımcı
Aydın Yardımcı 8 aylar önce
Antik gizem bitmedi mi nasıl oynanıyor
Paşa
Paşa 8 aylar önce
Bitti eski videoyu şimdi atmış.Ne din ile ne de hayır duasıyla prim yapıyorum.Kendi halinde büyümeye çalışan,Abonelerini çok seven bi kanalım.Ayrıca kanalda öğretici içerik ve 30 kill erangel .gameplay var.Kanalın büyümesine yardımcı olur musunuz?😊❤ . . .
BUZZ Pubg
BUZZ Pubg 8 aylar önce
abi benj FURY BOYS adım dün canlıda hile benide senide vurdu hayalim vardı o da hilenin yüzüne gerçekleşmedi beni eklersen çok sevinirim 5811715668
#KING #SERHAT
#KING #SERHAT 8 aylar önce
ARKADASLAR KANALIMA ABONE OLURMUSUNUZ
yavuz kaplan
yavuz kaplan 8 aylar önce
abi avm yi gine konuşturdun🤗🤗
Erdem Herde
Erdem Herde 8 aylar önce
Knk senden bisey istiyebilirmiyīm. Sahravat mrt kanalina kucuk bï destek verirmisin 💙💙........
Doruk Doğan
Doruk Doğan 8 aylar önce
Abi seni scarl a goruncu gizlerim doldu
Doruk Doğan
Doruk Doğan 8 aylar önce
@Paşa tmm knkm
Paşa
Paşa 8 aylar önce
Ne din ile ne de hayır duasıyla prim yapıyorum.Kendi halinde büyümeye çalışan,Abonelerini çok seven bi kanalım.Ayrıca kanalda öğretici içerik ve 30 kill erangel .gameplay var.Kanalın büyümesine yardımcı olur musunuz?😊❤ . . .. . .
iamKENZY
iamKENZY 8 aylar önce
Bende antik gizem yox
Erdem Herde
Erdem Herde 8 aylar önce
Knk senden bisey istiyebilirmiyīm. Sahravat mrt kanalina kucuk bï destek verirmisin 💙💙........
Selçuk Topaloğlu
Selçuk Topaloğlu 8 aylar önce
bunu kım bılır ne zmn cekıp bıttı antik gizem
Erdem Herde
Erdem Herde 8 aylar önce
Knk senden bisey istiyebilirmiyīm. Sahravat mrt kanalina kucuk bï destek verirmisin 💙💙........
Batmanlı Pro
Batmanlı Pro 8 aylar önce
abi antik gizem oyundan kalkmışttı
Paşa
Paşa 8 aylar önce
@Batmanlı Pro Tamamdır bazen geç geliyo sağol
Batmanlı Pro
Batmanlı Pro 8 aylar önce
@Paşa oldum ben,
Paşa
Paşa 8 aylar önce
@Batmanlı Pro Daha fazla kill almak için vakit kaybetmemek için
Paşa
Paşa 8 aylar önce
@Batmanlı Pro Canın sağolsun açma ama sen bana abone olmamış gözüküyosun
Paşa
Paşa 8 aylar önce
@Batmanlı Pro At istek kabul ederim
Nida Olgac
Nida Olgac 8 aylar önce
Hadi ersin be
Erdem Herde
Erdem Herde 8 aylar önce
Knk senden bisey istiyebilirmiyīm. Sahravat mrt kanalina kucuk bï destek verirmisin 💙💙........
Leyla özkabak
Leyla özkabak 8 aylar önce
😄😄
Erdem Herde
Erdem Herde 8 aylar önce
Knk senden bisey istiyebilirmiyīm. Sahravat mrt kanalina kucuk bï destek verirmisin 💙💙........
Kemalefe Çetin
Kemalefe Çetin 8 aylar önce
ERSİN ABİ TMX EKİBİ ÇOK PİS HİLE KULLANIYORLAR
Raşit Ensar Nacir
Raşit Ensar Nacir 8 aylar önce
Abi 2 kanlındada ses ve görüntü farkı oluyor.
Sinem Bie
Sinem Bie 8 aylar önce
Canlı yayından aldığı için
Erdem Herde
Erdem Herde 8 aylar önce
Knk senden bisey istiyebilirmiyīm. Sahravat mrt kanalina kucuk bï destek verirmisin 💙💙........
Mustafa Büyükkaragöz
Mustafa Büyükkaragöz 8 aylar önce
Kaza geldim bende boyle arada kalcam reiz
Erdem Herde
Erdem Herde 8 aylar önce
Knk senden bisey istiyebilirmiyīm. Sahravat mrt kanalina kucuk bï destek verirmisin 💙💙........
AllStar*Ahmet yıldız
AllStar*Ahmet yıldız 8 aylar önce
Abi bana rp verirmisin
Erdem Herde
Erdem Herde 8 aylar önce
Knk senden bisey istiyebilirmiyim. Sahravat mrt kanalina kucuk bi destek verirmisin 💙💙💙
S800 KATİL
S800 KATİL 8 aylar önce
Bunu oxuyanın allah canını sağ etsin xaiş edirəm mənə dəstək olun ❤️❤️53 abunəm var obiri kanalımı itirdim 24 saata 80 abunə olaram🤔🤔xaiş abunə olub like ❤️atmaqı unudmayın sizin üçün bir toxunuş mənin üçün çox dəyərlidir
quwexris.
quwexris. 8 aylar önce
KARA KURT Dua Ederek Prim Kasıyosunuz Ya Gerçekten Allah Sizi Bildiği Gibi Yapsın.
Leyla özkabak
Leyla özkabak 8 aylar önce
☺☺☺
Ramazan Öncer
Ramazan Öncer 8 aylar önce
Ersin abi takimli maçlarda cihan abiyi de alin
Erdem Herde
Erdem Herde 8 aylar önce
Knk senden bisey istiyebilirmiyim. Sahravat mrt kanalina kucuk bi destek verirmisin 💙💙💙
Enes Olug
Enes Olug 8 aylar önce
Antik gizem modu bitti artık fişek basmaya devam
Erdem Herde
Erdem Herde 8 aylar önce
Knk senden bisey istiyebilirmiyim. Sahravat mrt kanalina kucuk bi destek verirmisin 💙💙
Yusuf Ziya
Yusuf Ziya 8 aylar önce
Video yu sağdaki bilgisayarda.izeyen 😂😂😂😂
Erdem Herde
Erdem Herde 8 aylar önce
Knk senden bisey istiyebilirmiyim. Sahravat mrt kanalina kucuk bi destek verirmisin 💙💙
M24 Ü OTOYA ALDIM !! PUBG Mobile
21:45
FURY
görünümler 139 B
UÇANYEKİN !! PUBG MOBİLE
16:14
FURY
görünümler 18 B
SURVİVOR YENİ BÖLÜM FRAGMANI | AİLELER SURVİVOR'DA!
1:46
aespa 에스파 'Next Level' MV Teaser
0:28
Thank you for loving -R-
13:28
ROSÉ Official
görünümler 2,4 Mn
YENİ GODZİLLA AWM Yİ FULLEYİP YARGI DAĞITTIM !!
20:00
TÜRKİYE YAYINCILAR TURNUVASI PUBG Mobile
54:51
Ersin Yekin
görünümler 2,9 Mn
ORTALIK BU SEFER FENA KARIŞTI PUBG Mobile
30:18
AYNI YERDE 4 FİŞEK Mİ !! SEVERİZ
18:10
46 KILLS HARİTAYI YOK ETTİK PUBG MOBİLE
20:47
MEVZU VAR !! PUBG MOBİLE
18:40
FURY
görünümler 89 B
SURVİVOR YENİ BÖLÜM FRAGMANI | AİLELER SURVİVOR'DA!
1:46
aespa 에스파 'Next Level' MV Teaser
0:28
Thank you for loving -R-
13:28
ROSÉ Official
görünümler 2,4 Mn
EN KORKUNÇ GRANNY'İ YAPARSAK NE OLUR? 😱 - Minecraft
14:44
VİRAL minecraft TİKTOK hilelerini denedim! 5
14:53
Berk Muhammet
görünümler 456 B