HAKKI ALKAN İLE BERBER GEYİĞİ w/BURAK GÜNGÖR w/ TAA EKİN KOLLAMA

  görünümler 44,983

Kadir Alkan TV

Yıl önce

HAKKI ALKAN İLE BERBER GEYİĞİ w/ KADİR ALKAN
Hepinize merhaba arkadaşlar. Bugün Berber Geyiği serimizde Hakkı ALKAN ile beraber harika bir sohbet sırasında mükemmel bir anatomik saç kesimi yaptık. Kardeş miyiz değil miyiz bunu cevapladık.
***************
ÇEKİLİŞ VAR ve Şartları Çok Kolay.
1. Ekran görüntülerinden caps yapıp linki yorum olarak atmak
2. Videoyu beğenmek,
3. Kanala abone olmak,
4. Yorum yapmak.
***************
Kadir Alkan Instagram: kadiralkano...
Kadir Alkan Ürünleri: www.menhane.com/ - menhaneturkey

Online Randevu :
Ios : itunes.apple.com/tr/app/kadir...
Android : play.google.com/store/apps/de...
Uygulamalarımızı indirebilir
Web : randevu.kadiralkan.com.tr den de randevu alabilir
kadiralkano...
kadiralkans...
Hesaplarımızı takip edebilirsiniz.

Video Ekibimiz ve Studio : arslantascreative.com
arslantascreative
***************
ALİ MUHSİN ATAM İLE BERBER GEYİĞİ w/ KADİR ALKAN
trshow.info/watch/g5JuWhd1430/video.html
PERMA İŞLEMİ NASIL YAPILIR?
trshow.info/watch/spKn7a7W_IY/video.html
EVDE SAKAL BAKIMI NASIL YAPILIR?
trshow.info/watch/SQPeq4z0WIo/video.html
EKİN KOLLAMA İLE BERBER GEYİĞİ w/ KADİR ALKAN
trshow.info/watch/bBgmsc3Fo_o/video.html
EVDE 3 DAKİKA'DA 3 FARKLI SAÇ ŞEKLİ
trshow.info/watch/PcVQbtJy_Q8/video.html
TV+ ARIZA SHOW'A KONUK OLDUK
trshow.info/watch/CLPnoXoo8UI/video.html
ZAYN MALIK SAÇ MODELİ
trshow.info/watch/KpMvXlOGiqY/video.html
BREZİLYA FÖNÜ İLE SAÇ DÜZLEŞTİRME trshow.info/watch/eEZdNKSyeIU/video.html
GRİ SAÇ BOYAMA
trshow.info/watch/U9Y8HcSK78E/video.html
KALICI SAÇ DÜZLEŞTİRME
www.youtube.com/watch?v=IIzTb...
FENERBAHÇE BAŞKANI AZİZ YILDIRIMLA BERBER GEYİĞİ w/TAKLİTMAN TV 120 SES
trshow.info/watch/_aMLDjEGHrE/video.html
FURKAN YAMAN İLE BERBER GEYİĞİ w/ KADİR ALKAN
trshow.info/watch/n7zKuxepEzo/video.html
Gmg Garage Mustafa Baranlı İle Berber Geyiği www.youtube.com/watch?v=GTEE2...
Silindir Saç Düzleştirici Soru/Cevap - Uygulama | Kalıcı Saç Düzleştirme Nasıl Yapılır? Videosu
trshow.info/watch/VeQNHKvm0-0/video.html
Kadir Alkan Sorularınızı Yanıtlıyor Videosu trshow.info/watch/8rAMf37OmaE/video.html
Burak Güngör ile Berber Geyiği Videosu
trshow.info/watch/P2-Nlf1Hj2g/video.html
Enes Batur ile Berber Geyiği Videosu
trshow.info/watch/Swuei9nIS9A/video.html
Fatih Yasin ile Berber Geyiği Videosu
trshow.info/watch/Z_lnt4B0QFI/video.html
Evde Jiletle Sakal Tıraşı Nasıl Olur Videosu trshow.info/watch/GTcxlbxsG9s/video.html
Evde Fön Nasıl Çekilir Videosu
trshow.info/watch/WG1r3JiYohA/video.html
Erkek Saçına Fön Nasıl Çekilir?
trshow.info/watch/lfB8c8ymQgE/video.html
Yüz Şekillerine Göre Erkek Saç Modelleri Videosu trshow.info/watch/GuR_vGnlMkE/video.html
Kadir Alkan Tanıtım Anatomik Saç Kesimi Videosu trshow.info/watch/FkCR5k93ceo/video.html
Teknik Saç Kesimi Nasıl Yapılır Videosu trshow.info/watch/c9g0UHuI_8g/video.html
Rampa Saç Modeli Nasıl Yapılır videosu
trshow.info/watch/kzvljKlO-FM/video.html
Çağatay Ulusoy İçerde Saç Modeli Videosu trshow.info/watch/okk2sz1Yv6M/video.html
Silindir Saç Düzleştirici ile 15 dakikada Kıvırcık Saç Nasıl düzleştirilir trshow.info/watch/YfeJAJSUZoo/video.html

YORUMLAR
Lewis Hamilton
Lewis Hamilton 7 aylar önce
18 yaşındayım Winnap’ı da MSN’ i de biliyorum valla bilmez demissiniz ama bizim yaslar tutuyo
VENEM Altan
VENEM Altan 9 aylar önce
Vay hakkı abi bizim meslégi yapmış Döşemecilik
Yaşar Emre Tosun
Yaşar Emre Tosun 9 aylar önce
Su youtubede en sevdigim iki insansiniz
Serkan
Serkan 10 aylar önce
adamlar birbirine çok benziyor ya
Özgür ŞAHİN
Özgür ŞAHİN Yıl önce
Protezmi elemanın saçı??
Ahmet Çelik
Ahmet Çelik Yıl önce
ANA HARBİ ÇENESİ YOK LAA
Metehan Arslan
Metehan Arslan Yıl önce
abi iletişime geçeceğim tel numarasü varmı
Ateri Kasedi
Ateri Kasedi Yıl önce
Vaay Alkan brothers:)
Caner Korkmazlı
Caner Korkmazlı Yıl önce
Har dakikasını keyifle izlediğim bir videoydu.
Bugra Güney
Bugra Güney Yıl önce
Çok güzel bir video olmuş. Tebrikler👍
Gökhan Sarıoğlu
Gökhan Sarıoğlu Yıl önce
Iki güzel insan yan yana gelmiş keyifle izledim video sonuna kadar.
gökhan şirin
gökhan şirin Yıl önce
👌🏻👏🏻👍🏻
Ayhan Arel
Ayhan Arel Yıl önce
Bende Bahçelievler'de 23 yıldır berber dükkanı çalıştırıyorum, tek çalışıyorum, Kadir ustayı taktir ediyorum saygılar sunuyorum, bu mesleğe gerçekten değer katıyor, başarılarının devamını diliyorum.
Mustafa Emad
Mustafa Emad Yıl önce
Gelen video Burak Güngör Evlatlık Aldım
Meriç Balgün
Meriç Balgün Yıl önce
KULAGIM GG
Batuhan Turan
Batuhan Turan Yıl önce
Kadir abi ben bedava traş istemiyorum ama senden bir ricam var su magra adamı gibi duran ekin kollamayı bi sakal traşı yap.
MERT AKYÜZ
MERT AKYÜZ Yıl önce
(TARAFINI SEÇ ) linkte 😂i.hizliresim.com/v69gWp.jpg
Volkan Can
Volkan Can Yıl önce
Üzerimde yeni bir saç stili deneyebilirsiniz 😎
Ali Türkoğlu
Ali Türkoğlu Yıl önce
Vol3 i.hizliresim.com/XMAyqR.jpg
Ali Türkoğlu
Ali Türkoğlu Yıl önce
i.hizliresim.com/7azYVr.jpg Vol2 caps
Ali Türkoğlu
Ali Türkoğlu Yıl önce
i.hizliresim.com/V9dgkj.jpg Abi inşallah güzel olmuştur 😅
Emre Erdem
Emre Erdem Yıl önce
i.hizliresim.com/qdLmdV.jpg instagram:emreerdem770 ulaşabilirsiniz :)
Koray Shnn
Koray Shnn Yıl önce
Özenti olma
Ferhat Meyvaci
Ferhat Meyvaci Yıl önce
Abi dükkanın nerde
Partiburda95
Partiburda95 Yıl önce
berber geyiği videolarının devamını bekliyoruz..
Partiburda95
Partiburda95 Yıl önce
hizliresim.com/mMBl30
kürşat ülgür
kürşat ülgür Yıl önce
abi idolümsün bee kral adamsın
Burak Açıkel
Burak Açıkel Yıl önce
İkisi de takip edip sevdiğim adam ikisinden de çok öğrendiğim şey oldu çok çok iyi bi video olmuş iyki buluştunuz çok keyifli sohbet olmuş bu sefer kadir alkanı ofise bekliyoruz
Kc Cv
Kc Cv Yıl önce
öbür hesabımdan 2 gün önce paylaştım 2 gündür gözükmüyormuş. Bunun için hesap açtım. o kadar uğraştım. hizliresim.com/ADWyjq
ahmet yusa
ahmet yusa Yıl önce
Mimik oynamadi
Frosty
Frosty Yıl önce
Abi baya çok beziyorsunuz
Live together, die alone
Live together, die alone Yıl önce
Abi kıvırcık saçları doğal yöntemle nasıl düzleştirebiliriz? bunun hakkında video çeker misin?
Bordo Bereli
Bordo Bereli Yıl önce
10
Eren YILDIRIM
Eren YILDIRIM Yıl önce
i.hizliresim.com/dvma4Q.jpg
Eren YILDIRIM
Eren YILDIRIM Yıl önce
i.hizliresim.com/bVmaQn.jpg
Eren YILDIRIM
Eren YILDIRIM Yıl önce
i.hizliresim.com/jgmazg.jpg
enes keskin
enes keskin Yıl önce
ABİ SAÇ KESİMİNİ BOŞVER DE SENİN HAYATTA Kİ KIRILMA NOKTAN NEYDİ zonguldak da öğrenci olduğumuz için gelemem diye saç kesimini boşver yazdım yanlış anlama
Eren YILDIRIM
Eren YILDIRIM Yıl önce
hizliresim.com/lqmNoQ
RC7 Ayaz
RC7 Ayaz Yıl önce
Neyse hayal kurmayalim olmucak şeyin
Ömer Faruk KARA
Ömer Faruk KARA Yıl önce
abi bütün vidyolarını izledim cok büyük hayranınım hepiniz ayrı ayrı mükemmelsiniz :) başarılar
Süleyman Hocaoglu
Süleyman Hocaoglu Yıl önce
Slm abi Bi meslek taşın olarak hayranlıkla takip ediyorum seni yurt dışında dukkanım var saudi Arabistanda burdaki turkiyeye giden vatandaşları gururla seni övüyorum yanına hepsini yönlendirmeye calşıyorum sana yakından nasıl ulaşabilirim hakkı abimede slmlar takipçilerinden biriyim saygılar basarılar 👍❤️ Bol kazançlar
Süleyman Hocaoglu
Süleyman Hocaoglu Yıl önce
@Kadir Alkan TV Eyvallah abi A. Slmlar 👍
Kadir Alkan TV
Kadir Alkan TV Yıl önce
Süleyman Hocaoglu cansın kardeşim 😊🙏 kutsal topraklara selamlar
Mustafa Altınkılıç
Mustafa Altınkılıç Yıl önce
Beni Seçte mutlu ediver beni Burak yapsan yapsan sen yaparsın bu işi
Feyzi Eşkar
Feyzi Eşkar Yıl önce
i.hizliresim.com/oXoNvm.jpg
Eren YILDIRIM
Eren YILDIRIM Yıl önce
hizliresim.com/V9mzdZ yaptığım 2. Caps
Eren YILDIRIM
Eren YILDIRIM Yıl önce
hizliresim.com/OvmzgZ yaptığım 1. Caps
Av. Haydar Yagmur
Av. Haydar Yagmur Yıl önce
Merhaba acaba tshırtünüzü nerden aldınız?
Berk Gocmen
Berk Gocmen Yıl önce
Bedavaya traş olmak güzel olacak
serkan yağcı
serkan yağcı Yıl önce
harika işler yapıyosun kral.. Londradan sevgiler takibindeğim... :)
FURYLEVEL
FURYLEVEL Yıl önce
Kardeş olup olmadığınızı öğrenmek için geldim ;]
İsmail IŞIK
İsmail IŞIK Yıl önce
437.beğeni👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍Allah işini,gücünü rasgetirsin....
Emre Yedinci
Emre Yedinci Yıl önce
i.hizliresim.com/8aAXoV.png Abi yaparken çıldırdım qlslqkls Bu arada umarım beni seçersiniz 😆
Mehmet Sait Tatlıdil
Mehmet Sait Tatlıdil Yıl önce
Bence kazandın ama
Emre Yedinci
Emre Yedinci Yıl önce
@Kadir Alkan TV teşekkürler 😃
Kadir Alkan TV
Kadir Alkan TV Yıl önce
Emre Yedinci bu çok iyi olmuş
Hakkı Çınar
Hakkı Çınar Yıl önce
Buràaaakkk abbiiii seccc benii
Hakkı Çınar
Hakkı Çınar Yıl önce
Burakk abbi sec beniii abiii be
Bilal Gezer
Bilal Gezer Yıl önce
Dolar yükselince ben 😂 (caps)
Çağlar Koç
Çağlar Koç Yıl önce
24:40 kesinlikle
Bahri Başpınar
Bahri Başpınar Yıl önce
Sohbet on numara 😉 mc yaralıyı traş et onu istiyoruz 🤣
fatmanur şahin
fatmanur şahin Yıl önce
Abi ben sadece meyve tabağı için orada bulunmak istiyorum
şenol dogan
şenol dogan Yıl önce
Abi ikinizde işinizi cok iyi yapıyorsunuz başarılar dilerim
Durancan aykurt0
Durancan aykurt0 Yıl önce
BİLİYORUM BEN SEÇİLMEM AMA İŞTE BİR UMUT İNŞALLAH BEN TRAŞ OLURUM😁😂
Exo The Destroyer
Exo The Destroyer Yıl önce
prntscr.com/nekpke HEHE
Cetin Gül
Cetin Gül Yıl önce
selam aleyküm abi herzamanki gibi yine performansın zirve yapmış nerden buluyorsun bukadar enerjiyi kendine iyi bak Allaha emanet ol
Aykut Özgür
Aykut Özgür Yıl önce
Hakkı abi kaçak et kesiyor 😂😂
The Rem Aeora
The Rem Aeora Yıl önce
Aykut Özgür Aman yenge duymasın.
semih bozdoğan
semih bozdoğan Yıl önce
Harika bir video abi en yakın zamanda birdaha çekin
oguzhan hasten
oguzhan hasten Yıl önce
Adamı bi konuşturmadın Kadir
Aykut Solmaz
Aykut Solmaz Yıl önce
Saçlarım uzadı be
BORA
BORA Yıl önce
Abi cidden düzgün bir saç kesimine ihtiyacım var.Teşekkürler şimdiden
Kemal Yılmaz
Kemal Yılmaz Yıl önce
Abi ücretsiz saç kesimini bana yaparmisin
GlorrieL
GlorrieL Yıl önce
Abi kardeş misiniz ?
Pentatonic scale
Pentatonic scale Yıl önce
TRshowun iki adamı tek videoda kazandığınız hayat son kuruşuna kadar helal olsun
Samed Elagoz
Samed Elagoz Yıl önce
Saç pudrasınin ne özelliği var bilen varmı. Yani bebek pudrası kullanmak olmazmi......
Batuhan Esen
Batuhan Esen Yıl önce
Abi öğrenciyim saçlarım konusunda hassasım saçlarımı sana kestirmek istiyorum abi
Ömer Tokgöz
Ömer Tokgöz Yıl önce
Katılıyorum abi bendee
Laz Ziyaa
Laz Ziyaa Yıl önce
Kardeşim behzatç saç modeli rica ettim senden
Kerim Ketenci
Kerim Ketenci Yıl önce
videolar mükemmel abi ellerine saglıkkkk
kod siyah
kod siyah Yıl önce
Kalitenin tek adresi Kadir Alkan
Yusif Bakis
Yusif Bakis Yıl önce
Abi yakında bende senin berberine gelcem ve saçını müthiş yapacaz valla çok istiyom inş gelirim yakında pahalı ama
Koçakoğlu
Koçakoğlu Yıl önce
Harika Bir Saç tasarım oldu video gayet güzel. Çekilişe ihtiyacım var
sabri deniz
sabri deniz Yıl önce
www.google.com/url?sa=i&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwiqkpWFx97hAhVCKuwKHWsGCNsQjRx6BAgBEAU&url=https%3A%2F%2Fforum.shiftdelete.net%2Fthreads%2Fsdn-caps.424233%2F&psig=AOvVaw0I3v0eG4rUs3P7HPlt5WN5&ust=1555845113104569 seç beğen al abi
sabri deniz
sabri deniz Yıl önce
abi bütün videolarını beğenerek izliyorum her çekilişine katılıyorum hiç çıkmadı ama bu çıkacak bence hissediyorum :))) seviliyosun
Ulvi Karabulut
Ulvi Karabulut Yıl önce
Ilk defa bir saç kesimini beğendim. Rusya'dan selamlar
Hüseyin Çalışkan
Hüseyin Çalışkan Yıl önce
Abi benziyorsunuz ama🤣🤣
sabri deniz
sabri deniz Yıl önce
forum.shiftdelete.net/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FoZgR1k.png&hash=e4a7f204fda7df831098062dfd76810c
sabri deniz
sabri deniz Yıl önce
forum.shiftdelete.net/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2Fng73Bl.jpg&hash=ef381ada76c649df0be4f98faf65f31f
sabri deniz
sabri deniz Yıl önce
forum.shiftdelete.net/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FVLV1br.jpg&hash=7dafb44e17a7936442a409bc8037ff54
sabri deniz
sabri deniz Yıl önce
forum.shiftdelete.net/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FmzPWn1.png&hash=2d0f4973c5ab71be2b7d8f7bd638890e
sabri deniz
sabri deniz Yıl önce
forum.shiftdelete.net/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FWZnO24.png&hash=667f938a2192d1893aea53b8ad42e03f
sabri deniz
sabri deniz Yıl önce
forum.shiftdelete.net/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FRVY5yY.png&hash=9452dff14a8a66480834941ddd37a486
Doğukan d
Doğukan d Yıl önce
Dna testi yapın
sabri deniz
sabri deniz Yıl önce
abicim be öğrenciyim bu çekiliş bana çıkarsa çok sevinirim valla bütün videolarını beğeniyorum çekilişlerinin hepsine katıldım hiç çıkmadı ama belki çıkar yani seviliyosun :))
Kerem Atalay
Kerem Atalay Yıl önce
Abi ben izmirde oturuyom bana cıksada ben gelmem
Minas Adilov
Minas Adilov Yıl önce
Hep merak ettim
Aydın Akgün
Aydın Akgün Yıl önce
Abi öğrenciyiz bi çekilişte bize çıkarsa seviniriz şimdiden eyvallah .
Barış Yakut
Barış Yakut Yıl önce
Kaşlarda çıkan beyazlıklar için ducray kelual ds şampuan ve kremini de öneririm. 1 yıldır kullanıyorum baya etkili. Fiyat olarak pahalı olabilir ancak etkili.
Berat TUFAN
Berat TUFAN Yıl önce
Ekin KOLLAMA Selam Kardeşim :))
mesela yani
mesela yani Yıl önce
45:00 Abi kamera görünce direk profosyenel şekilde konuşman mimikler vs. Kendini süper şekilde geliştiriyorsun :)
Hakan YAVAŞÇAY
Hakan YAVAŞÇAY Yıl önce
i.hizliresim.com/XMmEo5.jpg
YUNUS EMRE SAĞLIK
YUNUS EMRE SAĞLIK Yıl önce
Helal olsun be hakan abi
suLo
suLo Yıl önce
*Abi Head Shoulder s Clinical biraz pahalı öğrenci adamız. Bu kaşlarda çikan beyazlıklari başka nasıl yok edebiliriz lütfen cevapla.*
Oğuzhan Akten
Oğuzhan Akten Yıl önce
@suLo gelir bide bepanthol'ün egzema kremi var onu da al sür faydası olur
suLo
suLo Yıl önce
@Oğuzhan Akten kanka kaşımda kaşımın ortasında burnumun yanlarında kepek tarzı seyler cikiyor iyi gelirmi
Oğuzhan Akten
Oğuzhan Akten Yıl önce
@suLo klinik şampuan aynen
suLo
suLo Yıl önce
@Oğuzhan Akten kanka dediğin şey şampuan mı yani ?
Oğuzhan Akten
Oğuzhan Akten Yıl önce
Eczaneden ketoral alıp kullan kardeşim medical şampuan 12 lira fiyatı var faydasını görürsün bende kullanıyorum
YUNUS EMRE SAĞLIK
YUNUS EMRE SAĞLIK Yıl önce
i.hizliresim.com/y6gzAj.jpg
Akif Gürün
Akif Gürün Yıl önce
Kahramanmaraşa şube istiyoruz
R. VNL
R. VNL Yıl önce
Mükemmelsiniz abi 😎😎
Mert DURGUN
Mert DURGUN Yıl önce
Abi çok kral adamsın
TAA EKİN KOLLAMA İLE BERBER GEYİĞİ w/ KADİR ALKAN
41:34
YOUTUBERLARIN EVLERİNE TEPKİ!!!
23:45
TepkiKolik
görünümler 1,2 Mn
Sadakatsiz - Asya ve Yoga Eğitmeni Pınar
2:32
Pınar Akın
görünümler 763 B
GMG GARAGE MUSTAFA BARANLI İLE BERBER GEYİĞİ
40:32
Kadir Alkan TV
görünümler 182 B
Kadir Alkan  Saç Şov
59:48
BeautyEurasia
görünümler 59 B
NALET BEBE ÖMER'LE BERBER GEYİĞİ
18:12
Kadir Alkan TV
görünümler 44 B
Çukur 4.Sezon 20.Bölüm
2:19:23
Çukur
görünümler 1,3 Mn
ALİ BİÇİM BERBER GEYİĞİ W/MESUT CAN TOMAY
10:39
Kadir Alkan TV
görünümler 531 B
KALICI SAÇ DÜZLEŞTİRME YAPTIRDIM!
27:50
Ekin Kollama
görünümler 810 B
YOUTUBERLARIN EVLERİNE TEPKİ!!!
23:45
TepkiKolik
görünümler 1,2 Mn
Sadakatsiz - Asya ve Yoga Eğitmeni Pınar
2:32
Pınar Akın
görünümler 763 B
2021 Kimlere Para Getirecek? Burç Yorumları!
1:14:45
Can Aydoğmuş
görünümler 93 B
ÖNÜ KALKAN ARABA YAPTIK / HIZLI VE ÖFKELİ ADANA
14:05