ARMAĞAN ÇAĞLAYAN İLYAS YALÇINTAŞ'IN HAYATINI NASIL DEĞİŞTİRDİ?

  görünümler 3,074,894

196Sekiz

10 aylar önce

Gör Beni’nin bu bölümünde, Armağan Çağlayan’ın ünlü olma sürecinde destek verdiği İlyas Yalçıntaş'ı ağırladık. Armağan Çağlayan’ın sorularını yanıtlayan İlyas Yalçıntaş, yalnızlığının kendi tercihi olduğunu söylerken, ünlü dünyasının samimiyetsiz insan ilişkilerinden uzak durmaya çalıştığını ekledi..Yalçıntaş, barlarda müzisyenlik yaptığı dönemden, X factor sürecine, çocukluğunda yaşadığı anılardan, aile kayıplarına kadar hayat hikayesi ile ilgili samimi açıklamalarda bulundu.
Abone Ol! - bit.ly/2HbpWoA
Bizi sosyal medyada takip et:
Instagram: 196.sekiz
Twitter: 196sekiz

YORUMLAR
PUBG FULL RUSH TV
PUBG FULL RUSH TV 22 saatler önce
hergün video yeniyiz
SamsunLu
SamsunLu Gün önce
Barış Akarsu'yu biz ekleyelim öyleyse..
Çağrı Güngör
Çağrı Güngör Gün önce
Gözlerinde acı bir yorgunluk var. Farkettiniz mi?
gökhan erdoğan
gökhan erdoğan 2 gün önce
Çok kilo almış keşke kendisine daha iyi baksa.
adem algan
adem algan 3 gün önce
Sesin çok kötü
Tugra Soyal
Tugra Soyal 4 gün önce
Öncelikle herkesin kitlesi farklı hiç beğenmediğiniz birini başka bir kitle dinleyebiliyor saygı duymalıyız. İlyas için çok iyi bir müzisyen ve sanatçı gördüğüm kadarıyla çok efendi kaliteli bir insan umarım yolu daha açık olur daha çok dinleriz
магия тьма
магия тьма 5 gün önce
Şarkılarını severek dinlediğim çok tatlı bir insan. Güzel bir sohbet olmuş.
Mustafa Tunahan Biçer
Mustafa Tunahan Biçer 6 gün önce
irem derici-ilyas yalçıntaş-bayhan ?
Erdenceren Putru
Erdenceren Putru 6 gün önce
SENİN KATILDIĞIN YARIŞMANIN 1.Sİ CUMALİ ÖZKAYADIR...SİZ HAKKINI YEDİNİZ acık ve net
Miisafirhane34 / Davut Akpınar
Miisafirhane34 / Davut Akpınar 8 gün önce
Kesin demet akalın 😂😂😂 ءTam kekoo
Çağan Baray
Çağan Baray 9 gün önce
adam gibi adam omzuna tüm yükleri almış bu yaşında adamm
Yasin Bademci
Yasin Bademci 9 gün önce
Pancar motoru gibi açılmış ilyas..
Gönül yorgunu
Gönül yorgunu 10 gün önce
İncir şarkısı, Yorumuyla,bestesiyle,sözleriyle,kulaklarını Selami Şahin,Coşkun sabah,Ferdi Tayfur gibi bestecilerin eserleriyle doldurmuş bir müzik sever olarak söylüyorum...2000lerin en mükemmel eseridir.
musta polat
musta polat 11 gün önce
BARIŞ AKARSU ❤İLYAS YALÇINTAŞ❤EMRE AYDIN ❤İREM DERİCİ❤BİLAL SONSES❤OĞUZHAN KOÇ❤BENGÜ❤TEK SANATÇILAR BENİM İÇİN
Ahmet Gürdal
Ahmet Gürdal 11 gün önce
Türkiye'de star yarışmalarında 2 tane star çıktı eksiğiniz var Armağan bey gönüllerin rock starı Barış Akarsu'yu söylemeyi unuttuğunuz... Gerçek starlar ÖLÜMSÜZ olandır!
Ümmügülsüm Öztürk
Ümmügülsüm Öztürk 11 gün önce
Her like inanın bida izlicem
olgun yiğit
olgun yiğit 11 gün önce
paranın değiştirmesiği adamlardan biri 👍👍👍
Sedat Arhan
Sedat Arhan 12 gün önce
Hakikaten gerçek star dedikleri bu ,severek dinliyorum ihyas yalçıntaşı
Sedat Arhan
Sedat Arhan 12 gün önce
Helal olsun tebrik ederim
Kerem Sarikaya
Kerem Sarikaya 13 gün önce
Ahmet aslanı harcamissiniz
Bad Jack
Bad Jack 13 gün önce
Acımasız jüri 🤣
Özgül ÖZTÜRK
Özgül ÖZTÜRK 14 gün önce
Karşılaştığım en ölçülü insan. Şansınız açık olsun. Başarılısınız. Yalçıntaş. Ve Armağan Bey emeklerinize teşekkür ederim, Program çok güzel..
Tutku U
Tutku U 16 gün önce
Hep hayattan bıkmış mimiksiz modda... Çok ünlü olup sesi olmayan Seren Serengil, Hülya Avşar mesela
Songül
Songül 16 gün önce
Allah'ım o gözlerde çok derin bir acı var. İnsan hissediyor...
وسام wesam
وسام wesam 17 gün önce
Bu adam joker e çok benzemiyo mu
Elvin Memmedov
Elvin Memmedov 17 gün önce
Starlarin starini utunmussunuz be TURKIYENIN YARISMALARDAN CIKAN STARLARININ STARI RAHMETLI BARIS AKARSU RAHMETLE ANIYORUZ
Mehemmed Mahmudzade
Mehemmed Mahmudzade 18 gün önce
İlyas abi mukemmelsin
Yeşil deniz
Yeşil deniz 18 gün önce
Vallaha kimse kusura bakmasın o başlık ne öyle ya bı kere o adam oralara yeteneğiyle duruşuyla geldi yani o adamın (İlyas Yalçıntaş in )yeteneği olmasaydı armağan yada birbaskasi onu zerre desteklemezdi kesinlikle seni çok seviyoruz İlyas Yalçıntaş
Black White
Black White 19 gün önce
zeki adam seri konuşuyor
Turan Özel
Turan Özel 19 gün önce
Aslında üç tane star cıktı rahmetli Barış AKARSU
Ray Ray
Ray Ray 22 gün önce
Ben hatirliyorum x faktor`de performansini ve begendigimi.Boyle yetenekli, mutevazi ve alcak gonullu insanlari basarili olarak gormek benim icin bir buyuk haz. Yolun acik olsun delikanli, her sey o guzel gonlunce olsun, hep isilda ama degisme. NOT: Buyuk ustad Neset Ertas`in (mekani cennet olsun) o efsane eserlerinden biri olan "Neredesin Sen" annesine hitaben yazmistir...
Ergün Türkoğlu
Ergün Türkoğlu 22 gün önce
Instagram dan Reklam dan da mı para kazanmıyorsun
Fatih Poyraz
Fatih Poyraz 22 gün önce
Bence ilyas’ın en büyük şansı Armağan Çağlayan’ile denk gelmesi çağlayan’ın ilyası bırakmaması hep bir sonrakını soyletmesi ve sonuç olsrak ilyas sahnede....Çok sevındım ilyas adına....
cigdem mercan
cigdem mercan 23 gün önce
yarışmayı ilyas sen meşhur etmişsin o bir ve armağan bey siz gerçekten bize harika yetenekli sesli bi sanatçı hediye ettiniz bir o kdr da mütevazı hemde gereksiz derecede aslında 🙄 size de çok tşk ederiz armağan bey
cigdem mercan
cigdem mercan 23 gün önce
İlyas yalçıntaş kendine gell sen harika bir bestecisin kendini bu kdr ezme insanlara bunu empoze edersen onlar da o psikolojiyle seni dinlerler bunu neden yapıosun kendine yaaaaa çok yetenekli başarılı insanların ezik konuşması hiç ii deil yaaaa offff 🤨
cigdem mercan
cigdem mercan 23 gün önce
ya sen var ya çokkk büyük yerleri hakediosun çokkk söz müzik yapmak hemde hepsi güzel hepsi farklı harikasın sen 👏
cigdem mercan
cigdem mercan 23 gün önce
iyi ki borç alıp gelmişsin iyi ki seni şarkıların insanı alıp götürüyo özellikle arabada dinlemeye yolda dinlemeye bayılıyorummmmm yarışmayı izlemedim ben ama sen iyi ki geldin müzik dünyasına 👏🙏😍
Kadircan Elevli
Kadircan Elevli 23 gün önce
Star dediğin risk almalı
Ben Fero
Ben Fero 24 gün önce
Asosyal insanları asla yadırgamayın kimisi içinde ne cevherler taşıyor sadece istediği ortamı insanları bulamadıklarından dolayı bu hale geliyorlar yani bir anlamda samimiyetsiz insanlara tahammülleri olmuyor
Özlem Işık
Özlem Işık 26 gün önce
Sabah sabah inciri dinlettin bana armağan el attığın en güzel insan ilyas yalcintas 😍😍
Rodi
Rodi 27 gün önce
*sen çok çekmişsin umarım dahada iyi olursun*
Neslihan Etiz
Neslihan Etiz 27 gün önce
Yıldız Tilbe de gelebilir mi?
Rânâ
Rânâ 29 gün önce
"Ben incir diyiliim" 🤪
Sümeyye irem Solmaz
Sümeyye irem Solmaz Aylar önce
abi ne yaşadın bilmiyorum ama gözlerin güler ken bile dert keder var....
Ayda Ay
Ayda Ay Aylar önce
O kadar doğru söylüyorsun ki
oğuz öğke
oğuz öğke Aylar önce
Kokain mi kullaniyon ilyas ne bu suratin hali. Yat uyu dinlen biraz
Emir Avcı
Emir Avcı Aylar önce
Adamsın ilyas
Furkan Kaya
Furkan Kaya Aylar önce
Karakteri değişmeyen tek Müzisyen👍
Yağmur
Yağmur Aylar önce
Bu adamı kabasakala benzetiyorum
Yusuf CELİK
Yusuf CELİK Aylar önce
Tok açın hâlinden ne anlar armağan herkez star değil bilemezsin
Miraç Çelik
Miraç Çelik Aylar önce
Sanki omuzunda çok büyük bir yükle buraya kadar gelmiş gibi durmuyor mu ?
Səkinə Mədətli
Səkinə Mədətli Aylar önce
Armağan Çağlayan hayatta yaptığın en güzel şey bu adamı ünlü etmek oldu kesinlikle.
HKNTSC CAR VIDEOS
HKNTSC CAR VIDEOS Aylar önce
Ilyas Yalçıntaş bulunduğu yerin çok daha fazlasını hak ettiğini düşünüyorum ! Yolun açık olsun delikanlı...👍
NURCAN
NURCAN Aylar önce
2,9 kişiyi İlyas Yalçıntaş kalbimin kapısı klibine davet ediyoruz
ilterrrable
ilterrrable Aylar önce
Bu nasıl bir mütevazi bir adam!!
Çiğdem Özge
Çiğdem Özge Aylar önce
Ahhh İlyas hüzünlü kekim benim ❤️😊 Yaa bu arada Armağan sana bayılıyorum o kadar doğalsınki seninle gerçekten sohbet etmek isterdim 🥰🥰
Melisa Ege
Melisa Ege Aylar önce
Gülüşünde şarkılarındaki acı var galiba
ygkcc hfd
ygkcc hfd Aylar önce
Yıldız Tilbe gelsin❤️💛💚🌼
Burhan zivali
Burhan zivali Aylar önce
Armağan beye çok kıl oluyordum itici geliyordu. Tedx konuşmasından sonra adamı sevmeye başladım.
Celal Abuzerli
Celal Abuzerli Aylar önce
Cox hezin ve rahatlatici ses ve gözəl ürək. Adam gibi Adam
Erman Surav İpek'in babası
Erman Surav İpek'in babası Aylar önce
Armağan bey gelen herkese baba gibi yaklaşıyor
SeloCan
SeloCan Aylar önce
"Başarı, başarısız adımların bir adım önündedir" demişler, iyi ki o son adımı da atmışsın...
Enis Enver
Enis Enver Aylar önce
Her halde - bana göre tabi - bu star yarışmalarında en düzgün çıkan iki star var. Biri Barış Akarsu (toprağı bol olsun), diğeri de İlyas Yalçıntaş. Yolu açık olsun. Bu sektörde kendin olmak büyük bir başarıdır. Helal olsun.
Spsx Lol
Spsx Lol 22 gün önce
Amiin
Esat
Esat Aylar önce
Adam haklı ha. Şu ünlüleri bi salın ya. Daha bugün izledim Burak Özçivit trafikteydi. haberciler adamı bi salmadı ki gitsin.
Esat
Esat Aylar önce
İlyas Alçıntaş ın arkadaşı Hasan Can Kaya 😂
Batyr Rejepow
Batyr Rejepow Aylar önce
Dünyanın en büyük suçlusunu bu programa getir bütün suçunu bir bir itiraz eder....
Engin Okcu
Engin Okcu Aylar önce
5 saat sahnemi sabah 10 dan ertesi sabah 4 de kadar baglama çalıp şarkı söyleydim sadece 1500 liraya ve 20 bin liralık cihazlarla
Umit Cubukcu
Umit Cubukcu Aylar önce
Yolun açık olsun edebli hayalı insanlara özellikle gençlere ihtiyacımız var . 👏👏👏👏
Esra Öner
Esra Öner Aylar önce
Yarışmadan beri dinleyip, sevdiğim adam gibi adam inşallah daha iyi yerlerde görürüz onu
Hit42
Hit42 Aylar önce
Maya saglam bu adami simartamassiniz asil azmaz bal kokmaz
Çağdaş
Çağdaş Aylar önce
İlyas kardeş sen gerçek bir sanatçısın. Çünkü duygularınla konuşuyor duygularınla kendini ifade ediyorsun. Yolun açık olsun
Santra Kick
Santra Kick Aylar önce
Esrarı azalt be İlyas, mahvolmuş gözlerin
Ömer Çetin
Ömer Çetin Aylar önce
La bu da Erzincan li çıktı ne kadar sanatkar çıkarmışin be Erzincan
Barışcan Paketçi
Barışcan Paketçi Aylar önce
kaliteli adamsın sayın ilyas yalçıtaş
merve29
merve29 Aylar önce
Sesinde bir tür hüzün var. Bilemiyorum...yolun acik olsun....
hi guys falanfilan
hi guys falanfilan Aylar önce
Bence saçmalamış yine armağan çağlayan. Belki sen gitmezsin ama, o insanı, o insanın şarkılarını beğeniyosan gidersin. Canlı dinlemekle kasetten dinlemenin farkı yok diyo. İlyas Yalçıntaş da ne diyeceğini bilemedi. Diyemedi ki ben de şov yapmıyorum.
Serap Yıldırım
Serap Yıldırım Aylar önce
Kaliteli dik duruş u gözlerinden okunuyo cook kıymetli lisin yolun acik olsun🙏🙏🙏
Emre Özgün
Emre Özgün Aylar önce
en büyük ses programından çıkan yarışmacı BAYHAN dır unutmayın armağan bey ..
SHAHINIZM TV
SHAHINIZM TV Aylar önce
Kendini çok güzel geliştirmiş, ailesinin de etkisi çok. Hayatta en büyük değer aile, iyi ki varlar ✨🙏🏻✨
Fatih Şahin
Fatih Şahin Aylar önce
Hadi canım. Adam konuşurken sarki söylüyor gibi. Programa çok teşekkürler bu arada. 9 50 dersim var saatlerdir takildim kaldım kanala. Bu kadar iyi yapmayın böyle şeyleri insanlarin da sorumlulukları var :)
UNKNOWN SPACE
UNKNOWN SPACE Aylar önce
Tamam yetenekli efendi egosuz ses güzel eyvallah amma bu hayatta Allah yürü diyecek kardeşim armağan terslesej şu an bu video yoktu Allah yürü derse sonucu bu videoda üste İlyas kardeşim devam yürü 👋
NUR ÇİÇEK
NUR ÇİÇEK Aylar önce
Adamın gözlerinden beyefendilik, dürüstlük, adamlık akıyor.
Ali Sekmen
Ali Sekmen Aylar önce
Çağla akalını da görmek isteriz
Vurgun Muradov
Vurgun Muradov Aylar önce
İlyas Abi sen aynen benim ruh halimdesin . Keşki senle dost olsaydim.
ilterrrable
ilterrrable Aylar önce
Hepsi bir yana, İlyas Yalçıntaş ne güzel bir insan...
ilterrrable
ilterrrable Aylar önce
Armağan da adam oldu ya ahahaha
KENDİNDE nuzu
KENDİNDE nuzu 2 aylar önce
teşekkür ederim.
KARŞIYAKALI
KARŞIYAKALI 2 aylar önce
uyanık gezse güzel adam aslında
N S
N S 2 aylar önce
Star yarışmalarından çıkan en iyi star Barış Akarsu’dur.🙏🏻🌹
enes moralı
enes moralı 2 aylar önce
Armağan bey Rahmetli Barış akarsu da var star olan
Senay Gençalp
Senay Gençalp 2 aylar önce
Programınızın her bölümünü severek izliyorum.. Popstar zamanından beri Ebru Gündeş ile olan dostluğunuzu biliyorum hep merak ederdim hala görüşürler mi yakın arkadaşlar mı diye izlerken 08:58. Dk da fark ettim ki bir şey için örnek verirken Ebru gündeş iyi arkadaşımdır dediniz çok mutlu oldum ikinizin hala görüşüyor olmasına hep dost kalın ☺️
Selda Akgun
Selda Akgun 2 aylar önce
İncir bir yolcukta dinlediğim uzun süre takılıp kaldığım yahu bu kadın niye ağlıyo diye düşündürdüğüm bilmiyolar ki duygu seli var şarkıda muhteşem iyiki incir icra edilmiş Armağan bey teşekkürler çok mütavisiniz ..
Müzik Evreni
Müzik Evreni 2 aylar önce
Ortak yönlerimiz varmış 🙏
Hasan Aksoy
Hasan Aksoy 2 aylar önce
Super
serap özcan
serap özcan 2 aylar önce
🙏🌹🦋
1453 Glsh
1453 Glsh 2 aylar önce
Buray,İlyas,Ve Bulan Sonses İşini iyi yapan sadece işiyle meşgul olan ve hakkaten oldukları yeri hakedip tırnaklarıyla kazıya kazıya gelenlerden süpersin ilyas
Rascoln
Rascoln 2 aylar önce
Bunu izlemeye bile gerek yok yaşanmışlıklar gözlerinden belli oluyor ...
Berre Cevik
Berre Cevik 2 aylar önce
Cok Efendi bir Adam, Sarkilarinida kendi yaziyor, Sesi muhtesem...Allah yolunu acik etsin
Murat Ertugrul Pala
Murat Ertugrul Pala 2 aylar önce
Cok harbi bi elemanmis Ilyas. Basarilar.
Aaa Daaa
Aaa Daaa 2 aylar önce
Sen ne kibar bi adamsın usta. Takdir ettim,az bulunur üstelik kasma hiç yok adam burda kibar olayım durumunda bile değil. Daha çok sevdim ve saygï duydum.
EYPİO "BABAM BENİ KİTAPSIZCA DÖVERDİ!"
33:36
Sen Çal Kapımı 29. Bölüm Fragmanı
0:48
Sen Çal Kapımı
görünümler 2,8 Mn
Alev Alev 12. Bölüm Fragman
1:06
Alev Alev
görünümler 1,1 Mn
İlyas Yalçıntaş, Akustik Konser
36:34
Şukela Podcastler
görünümler 7 Mn
Katarsis: İlyas Yalçıntaş
35:15
Bana Göre TV
görünümler 722 B
Sen Çal Kapımı 29. Bölüm Fragmanı
0:48
Sen Çal Kapımı
görünümler 2,8 Mn
Alev Alev 12. Bölüm Fragman
1:06
Alev Alev
görünümler 1,1 Mn
Mucize Doktor 47. Bölüm 2. Fragmanı
0:53
Mucize Doktor
görünümler 963 B
Tozkoparan İskender 6.Bölüm Fragmanı
0:46
Tozkoparan İskender
görünümler 1,1 Mn
Masumlar Apartmanı 19. Bölüm 2. Fragmanı
0:48
Masumlar Apartmanı
görünümler 2,8 Mn