Yıldız çıkmaza girdi! - Yasak Elma 76. Bölüm

  görünümler 781,896

Yasak Elma

17 gün önce

#yasakelma #yenisezon #yasakelma76
Halit, Yıldız'la yeniden evlenmek için elinden geleni yapar fakat Yıldız'ın kafası karmakarışıktır.
Yasak Elma Resmi TRshow Kanalı: goo.gl/7AqfHc
Yasak Elma ailesine katılmak için linke tıklayın; bit.ly/2txfwwf
Medyapım Resmi TRshow Kanalı: goo.gl/ZFpCky
Oyuncuları:
Talat Bulut
Eda Ece
Şevval Sam
Nesrin Cavadzade
Şafak Pekdemir
Doğaç Yıldız
Melisa Doğu
Barış Aytaç
Can Nergis
Buçe Buse Kahraman
Serkan Rutkay Ayıköz
Ahmet Haktan Zavlak
Ve Barış Kılıç
Ve de Gökhan Alkan

YORUMLAR
Mebruke Özdemir
Mebruke Özdemir 2 gün önce
Ya istemiyorum demek bu kadar zor olmamalı Yıldız ağlicam ya
İyi Günde Kötü Günde
İyi Günde Kötü Günde 2 gün önce
Halit: "o kişinin ben olduğuma eminim" Yıldız: "kitaptı o vallahi bak" ben: "WHT ÜVÇWLDİDKWĞIĞEMDL" Yıldız: "o dediğimi halit duyduysa kerimde duymuştur" yine ben: "hadi inşallah" şdldşdlşdödşd
Kübra DOĞAN
Kübra DOĞAN 4 gün önce
Halitte hala herkes kendine âşık olur herkes bayılır havasında
Damla Atalay
Damla Atalay 6 gün önce
Halit bu ne özgüven ya bazı erkekler hep böyle en sevdiğim erkek modeli sevgiden emin
Rabia Kuscu
Rabia Kuscu 9 gün önce
Çok doğru eda ece annelik bi başka yaķışıyo💚💚💚💚
Cigdem Cakir
Cigdem Cakir 9 gün önce
Ya 76 bölümün full versionu neden yok 🥺 nerden bakabilirim
imren torun
imren torun 9 gün önce
3.35 😅😅😅😅
Leyla Kpl
Leyla Kpl 9 gün önce
Halit'te ki özgüvenden istiyorum😂😂
Kadiriye ülkü Dilci
Kadiriye ülkü Dilci 10 gün önce
Aysel nerde göremedim onu
Melisa Parlak
Melisa Parlak 10 gün önce
Haliti kim severki fkfmfmfmfmfkfllffllflf yaşlı buruşuğun teki
Yagmur Alkan
Yagmur Alkan 11 gün önce
💔
Anan Yani
Anan Yani 11 gün önce
Yılker
Kaya Aslan
Kaya Aslan 12 gün önce
Halit buyumuz
elif akbulut
elif akbulut 12 gün önce
Halit hayatımda kimseyle böyle konuşmadım diyo leylaya dediklerini unuttu herhal. Yıldızın aldatıldığı nasıl herkes tarafından unutuldu. Halitin kötü ğünler yaşaması ki yaşamadı yıldızın eli üstündeydi, yaptıklarını unutturmaz eyyy senaristt.. biri yıldıza bunları hatırlatsın
Sadet Qeniyeva
Sadet Qeniyeva 12 gün önce
Vallahi halit kerimden karizmatik🤪
ESRA ŞAHİN
ESRA ŞAHİN 13 gün önce
Yıldız desene seni sevmiyom diye
aylin akbas
aylin akbas 13 gün önce
Gurur yapıyorsun dedi yaaa
Eman Mohammmadi
Eman Mohammmadi 13 gün önce
😍 😍 😍
{Boş Yapma}
{Boş Yapma} 13 gün önce
HALİT YAAAA BANA PARA VRE
Ceren
Ceren 14 gün önce
Halitcanı daha çok gösterin mümkünsee 😍😍😘😘
Elisabeta Lazarescu
Elisabeta Lazarescu 14 gün önce
Filmul e f interesant.
Ailer Shevkedova
Ailer Shevkedova 14 gün önce
🔥❤️❤️❤️❤️❤️🙏🙏🙏🙏🌹🌹🌹🌹💞💞💞
Nisa Hira Çimen
Nisa Hira Çimen 14 gün önce
Yıldız:dur oğlum Ben:çocuk duruyordu ama
Zeynep Zühre
Zeynep Zühre 14 gün önce
Kanalımda Kylie Jenner, Kendall Jenner, Madison Beer, Selena Gomez'in ve daha birçok ünlünün kombinleri yorumladığım videolar var, umarım eğlenerek izlersiniiiz💘💘💘
Elif
Elif 14 gün önce
Yıldız kendine gel Allah aşkına ya
Kubra Akyol
Kubra Akyol 14 gün önce
Cidden yildiz su halite boyun egmeyi kesip seni sevmiyorum sen beni defalarca aldattin deyip dimdik dursa gercekten cok iyi olacak hem bekar hem eski kocaya hesap veriyo yildizi seviyorum ama bu halleri icimi bayiyo. Lutfen senarist biraz daha ozguvenli kadin rolleri yazsin.
Ayşe Nida kalebayır
Ayşe Nida kalebayır 14 gün önce
Erim değişmiş
vante
vante 14 gün önce
ya asumana kafa atmak istiyorum niye her şeye karışıyor aşırı tilt oluyorum
ayşenaz selim
ayşenaz selim 14 gün önce
Halit kendi üstüne alınacağına git yaşına başına bak kendi yaşıtlarınla ilgilen 😅😂
adana merkezzz
adana merkezzz 14 gün önce
ASUMANLA HALİT EVLENSİN YAŞLARI UYUYOR ZATEN
Defne Karakartal
Defne Karakartal 14 gün önce
AYSEL YOK!
Özge Koca
Özge Koca 14 gün önce
Bana da Halit özgüveni ver yarabiii. Onca sey yap sonra asık oldugun kişi benim biliyorum :D
Lama Lama
Lama Lama 14 gün önce
Fo TV dizileri kadınları hepsi çok açık giyiniyor lar aile içerisinde izlemiyoruz
Ayşegül Minik
Ayşegül Minik 14 gün önce
Halit hiç mi bir daha asla eskisi kadar çok sevdiğimi söylemiş miydim
Miyase Dogan
Miyase Dogan 14 gün önce
Halit : o kişinin ben olduğuna eminim Seyirciler: jdjdhdjdjd
Omer Uzn
Omer Uzn 15 gün önce
Puahahah söz ettiği kişinin o olduğundan eminmiş puahaha haykırdım
Yaparken Eğlen
Yaparken Eğlen 15 gün önce
Kanalımıza bir bakarmısınız
Roblox Kızı
Roblox Kızı 15 gün önce
Asuman ile halit evlensin diyenler👫👇🏻
Fan Cherly
Fan Cherly 15 gün önce
Dolandırıcı pis itici herifle napıcaksın iyice saçmaladınız bu nedir be!!!!
Darmonjon Davronova
Darmonjon Davronova 15 gün önce
Halıtcan benım canım ya çok seviyorum seni 😍😘
Yasak Elma 76. Bölüm
2:18:59
Yasak Elma
görünümler 2 Mn
Sen Çal Kapımı 12. Bölüm
2:28:38
Sen Çal Kapımı
görünümler 2 Mn
Sefirin Kızı 21. Bölüm
2:47:10
Sefirin Kızı
görünümler 1,6 Mn
Kırmızı Oda | 1. Bölüm
2:28:06
TV8
görünümler 8 Mn
Menajerimi Ara 6. Bölüm
2:20:03
Menajerimi Ara
görünümler 636 B
Yıldız'a kal geldi! - Yasak Elma 75. Bölüm
03:06
Haram Elma (53.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2
17:20
Çok Güzel Hareketler
görünümler 1,8 Mn
Masumlar Apartmanı 3. Bölüm
2:49:57
Masumlar Apartmanı
görünümler 3,2 Mn
Yıldız & Kerim - Yasak Elma
15:50
Yasak Elma
görünümler 341 B
Yasak Elma 69. Bölüm
2:11:03
Yasak Elma
görünümler 2,8 Mn
Masumlar Apartmanı 1. Bölüm
2:20:29
Masumlar Apartmanı
görünümler 10 Mn