ASLAN KAFESİNE GİRDİK! ft. Deli Mi Ne

  görünümler 11,938,253

Orkun Işıtmak

Orkun Işıtmak

3 yıl önce

Yeni konseptimiz ile karşınızdayız! Deli Mi Ne'nin Abdü'sü ile başlattığımız bu seri umarım hoşunuza gider!

Emaar AVM ve Emaar Akvaryum'a destekleri için teşekkürler!

Tişörtlerim : www.orkdes.com
Video hoşunuza gittiyse "beğenmeyi" unutmayın!
Yeni videoları kaçırmamak için trshow.info_... tıklayarak abone olabilirsiniz!

3.5TL Dürüm Döner vs. 55TL Döner : trshow.info/watch/ynR-hWBxkbg/video.html
Manken Kız İstemek!: trshow.info/watch/FIYzkOFJAr0/video.html
Sidik Yarışı ft. Berkcan Güven : trshow.info/watch/5dSR_h9hUUM/video.html
İrem Sak ile Gülmeme Challenge : trshow.info/watch/3pxxvRTeQbQ/video.html
Yemekte Miyiz? 1. Sezon 1. Bölüm : trshow.info/watch/wiNi_DywuZM/video.html
Reynmen ile Kızların Numarasını Almak: trshow.info/watch/iuybCUPTqaE/video.html
Tehlikeli Takla Parkour Challenge : trshow.info/watch/gvNOPyk4eak/video.html
5TL Masaj vs. 595TL Masaj : www.youtube.com/watch?v=GiVDh...

İkinci Kanalım! : goo.gl/I88ilb
Web : orkunisitmak.com
Twitter : orkunisitmak
Facebook : orkunisitmak
Instagram : orkunisitmak

Müzik Epidemic Sound: bit.ly/2b3Hv9A

Merhaba Ben Orkun Işıtmak! TRshow kanalımda birbirinden komik şarkı, parodi, şaka, sosyal deney, eğlence, ve hayatımı paylaştığım vloglar/videolar üretiyorum. Genellikle haftada 2 video yüklediğim eğlence dolu kanalımdaki videolarımı kaçırmamak için abone olmayı unutmayın!

YORUMLAR: 19 878
Berivan Erpolat
Berivan Erpolat 3 yıl önce
Avm'de kalma serisine devam lütfennnn Çok eğlenceli oluyorrr👌😋💋❤
ruya
ruya 2 yıl önce
@EMİRHAN ÇARIKLI Zaten dislike attım merak etme
Kakajan Parahatow
Kakajan Parahatow 3 yıl önce
Katiliyorum
Coven Lissandra
Coven Lissandra 3 yıl önce
@Salih Gürlük ÇanaĞajaşbaşabalbpab
Salih Gürlük
Salih Gürlük 3 yıl önce
@EMİRHAN ÇARIKLI zaten attım
Ulvi Braa
Ulvi Braa 3 yıl önce
Avm
Caŋ tuŋcayツ
Caŋ tuŋcayツ Yıl önce
Herkesin kafasında ( abdüyle orkun çok cesaretli ) kameramanı düşünen yok tabi 😂
Video Ruhu
Video Ruhu 7 aylar önce
Abdü’nün bebek arabasına bindiği sahne çok komikti ya 😂😂😂
Hasan Taskin
Hasan Taskin Yıl önce
Abdü abiyle olan videolar her video gibi çok eğlenceli ve süper oluyor. Bu seride Abdü abi bir daha görülsün.
Belinay Tuana Kardaş
Belinay Tuana Kardaş Yıl önce
Artık gizlice bir yerlerde kalma videoları gelsin lütfen😊
suem
suem 3 yıl önce
Ruh ikizini bulmuşsun - hayırlı olsun abi!❤️ Deli mi neyle çok iyi anlaşıyorsunuz belli ki...
sherry sherry
sherry sherry Yıl önce
EVLİ MUTLU ÇOCUKLUUUUU skjskjskj
İlker Daşdemir
İlker Daşdemir Yıl önce
Ayne n
İsimsiz Dost
İsimsiz Dost 3 yıl önce
Ciddennn yyyyaaaa👍👍👌
𝙷𝚊𝚝𝚒Kᴜɴɴ
𝙷𝚊𝚝𝚒Kᴜɴɴ Yıl önce
Orkun abi artık bu hayatta yapmadığım bir challenge yok dersin🤩
Y&B 02
Y&B 02 Yıl önce
6:21 ben bir çılgın tavuğum topraklarda gezerim 😂😂😂 Gülmekten öldüm tutamadım ağzımı 10:16 abdü abiye bakın😃😄😂
Taha Arda Uçar
Taha Arda Uçar 11 aylar önce
🤣🤣
🌸Kedicik Şila İle Nehir🌸
🌸Kedicik Şila İle Nehir🌸 Yıl önce
ben de 6:21 de öldüm
Kaka Leite
Kaka Leite Yıl önce
Abi keşke daha büyük bir aslan kafesine girseydin
hakkı ilke çalışkan
hakkı ilke çalışkan Yıl önce
abi ben bu ikiliye bayılıyorum benim gibi düşünenler +1
murat servet erdal
murat servet erdal Yıl önce
Süsüsü
Latif Uğurlar
Latif Uğurlar Yıl önce
Ben
Azad Quliyev
Azad Quliyev Yıl önce
+1
AYLİN'İN DÜNYASI
AYLİN'İN DÜNYASI Yıl önce
+1
Aynur Hesenzade
Aynur Hesenzade Yıl önce
@Ahmet Zeybek ne anlamadım
Billie'nin Pattisi
Billie'nin Pattisi 3 yıl önce
Orkun ve Abdü avmde 24 saat geçirsin diyenler +1leyin görsünller.
Melike Hayvan sever
Melike Hayvan sever 6 gün önce
+1
sunshine
sunshine 19 gün önce
+1
TOZKOPARAN İSKENDER Çekim Hataları
TOZKOPARAN İSKENDER Çekim Hataları 22 gün önce
Bencede
Emir Kan
Emir Kan Aylar önce
J
Nayime Sengul
Nayime Sengul 2 aylar önce
+1
Yüsra Dal
Yüsra Dal Yıl önce
Abdü abi arabada düşünce çok komik oldu dakika da bir aynı yeri açıyorum 😂😂😂😂😂😂😂
b3tch
b3tch Yıl önce
bu ikiliyi çok özledim
Amirova_2008
Amirova_2008 Yıl önce
Show TV: Orkun ve Abdü Abune sayısını artırmak için timsah ve aslan kafesine girdiler şok şok.😂
elif ates
elif ates Yıl önce
çok saçma
Xedice Genceliyeva
Xedice Genceliyeva Yıl önce
:)
Kuzey Erkılıç
Kuzey Erkılıç Yıl önce
Baya gülüyoruz şu an
Eymen Gezen
Eymen Gezen Yıl önce
Ha ha ha çok komik :/
EVLA BAŞAK BATAL
EVLA BAŞAK BATAL Yıl önce
ABİ Bİ İNSAN BU KADAR CESARETLİ OLAMAZ TEBRİKLER BAK SENİ BÖYLE İZLİYORUM😦
Bir Stay
Bir Stay Yıl önce
Bende
Space Bea
Space Bea Yıl önce
Aslan Sahibini Unutunmu
Tekin Özbaş
Tekin Özbaş Yıl önce
@Doge Doge fc v xnfmv
Doge Doge
Doge Doge Yıl önce
Aynen 😁😁
Öykü :d
Öykü :d 3 yıl önce
Ya abi siz efsane bi ikilisiniz. Beraber daha çok video çekin. Çünkü ikiniz de çok cesursunuz sizin yaptıklarınız cesaret ister. Birlikte daha çok video atın...
kuzey balandız
kuzey balandız 3 gün önce
Aynen,
Oyun Oynayalım
Oyun Oynayalım 2 yıl önce
çok haklısın
Motzy
Motzy 11 aylar önce
Adam bize video atmak icin hayatini risk ediyo bee helal sana ORKUN!!!! Ve delimineyide unutmamak lazim
Sudenaz Reçber
Sudenaz Reçber Yıl önce
Abi helal olsun be size ben bunları hayatta yapamazdım
Asmin alımlı
Asmin alımlı Aylar önce
diger videolarina baktim ateste yurumek ne dunya rekoru kirdin gibi hissettim❤
Umut Şengil
Umut Şengil Yıl önce
Abi ikinizinde çok seviyoruz kralsınız siz ikiniz yokysanız bizde yokuz❤❤👊👊
Doruk Ünal
Doruk Ünal 3 yıl önce
Seni 1,5 milyondan beri takip ediyorum. Her gün daha kaliteli içerik üretiyorsun. Bu işi güzel ve kaliteli yapan az kişiden birisin.
ahjahabs sbbaah
ahjahabs sbbaah 3 yıl önce
Bunu kalp atsin diye soylemediyes serefsizim
EMİRHAN ÇARIKLI
EMİRHAN ÇARIKLI 3 yıl önce
*ORKUN IŞITMAK SON VİDEOMA YORUM YAPTI YEMİN EDERİM VALLA YAPTI, İNANMAYAN BAKSIN BİZDE YALAN YOK*
Ahmet Faruk Pişkin
Ahmet Faruk Pişkin Yıl önce
Çok iyi çekmişsiniz abdü abiyle Orçun abi yaa acayip beğendiiimmm çok güzeelll🖤🖤
emirhan topal
emirhan topal Yıl önce
Orkun ışıtmak : Yabancı değiliz bak Aslan : bilyorum gelin
Aydan Öztürk
Aydan Öztürk 26 gün önce
ya çok iyisiniz sizin ikinizin videolarını kaçırmadan izliyorum
⟬⟭Jimır-Bts⟭⟬ #BestGirls #kapandı
⟬⟭Jimır-Bts⟭⟬ #BestGirls #kapandı Yıl önce
6:23 Abdü: Ben bir çılgın tavuğum topraklarda.gezerim 😆
sanane lan
sanane lan 3 yıl önce
Bi kaç gün sonra birileri yine aynı seriyi yaparsa hiç şaşırmam😏 *En güzel ikili* bu arada 💖💖
sanane lan
sanane lan 3 yıl önce
@Ali Babayev 😏😏😏
Ali Babayev
Ali Babayev 3 yıl önce
Sen burdan enes baturami laf atyon kardes
Hüniye +Lavaş TR
Hüniye +Lavaş TR Yıl önce
1 yıl önce atmışsın hala gülerek izliyom
Hüniye +Lavaş TR
Hüniye +Lavaş TR Yıl önce
What
nevin onver
nevin onver Yıl önce
An - la-ma-dım sen yazdığını anladınmı
ESMA KARDAŞ
ESMA KARDAŞ Yıl önce
Timsah: orkunu mu yesem yoksa tavuğu mu🤔🤔 Orkun abi: nolur beni yeme Timsah: tamam tamam acıdım 😂😂😂
Cemile Kekeçoğlu
Cemile Kekeçoğlu Yıl önce
3:45 Orkun'un misafir çocuğu gibi gitemsi peki :)
VİDEOBUR TV
VİDEOBUR TV 5 aylar önce
ABDÜ abiye emzik çook yakışmış 😂😂😂
SoulflyPubg
SoulflyPubg 3 yıl önce
Lütfen avmde kal 3 gelsin diyenler +1 lesin 😁
Nuriye Erdem
Nuriye Erdem Yıl önce
Bıyıklı bebek abdü abi çok komik olmuşsun 😂
kusursuz puma
kusursuz puma Yıl önce
Yeni avimsin
İlkay Bölücü
İlkay Bölücü Yıl önce
Abi siz böyle çok iyi bir ikili olmuşsunuz deli mi neyle
Mor player
Mor player 10 aylar önce
Evet bidaha gelmeli
~Gece~
~Gece~ Yıl önce
Aynen
P.E.K.K.A
P.E.K.K.A Yıl önce
Bencede
Senanur Tuzlu
Senanur Tuzlu Yıl önce
İki çılgın birbirlerini bulmuşlar 😂😂
Make your dreams
Make your dreams Yıl önce
Aynen
Sema Kılıç
Sema Kılıç Yıl önce
Harbi ya🤣🤣🤣🤣🤣
RİPY
RİPY Yıl önce
abi çooooooook güzel olmuş lütfen Abdü abiyle daha çok video gelsin
Fatih Kezik
Fatih Kezik 3 yıl önce
delimineyle avm de kal diyenler +1
Deniz Yavuz
Deniz Yavuz 3 yıl önce
Haklısın , güzel yorum
İngilizce taktik
İngilizce taktik 3 yıl önce
arkadaslar ingilizce ogrenmek isteyen varsa kanalima goz atsin sadece
Mehmet Karau
Mehmet Karau 3 yıl önce
annen avemede kalin
EMİRHAN ÇARIKLI
EMİRHAN ÇARIKLI 3 yıl önce
*ORKUN IŞITMAK SON VİDEOMA YORUM YAPT.I YEMİN. EDERİM İNANMAYAN BAKSIN YALANSA DİSLİKE AT*
Bosh insan Zehra
Bosh insan Zehra 10 aylar önce
10:14 one ya gülmekten öldüm sahneyi nerdeyse 10.000 kere tekrar izledim XD
SADECE SİYAH BEYAZ
SADECE SİYAH BEYAZ 17 gün önce
Abi köpek balığı kafesine gir 😂😂😂😂😂😂
Xatirə Hūseynova
Xatirə Hūseynova Yıl önce
Abi gulmekden oldummmm❤ seviyom sizleri
Zeynep eslem Aktaş
Zeynep eslem Aktaş Yıl önce
Aaaa allaha rahmet eylesin 🤣🤣 bare korkudan altı nıza etmediniz 🤣🤣
Ezgizem
Ezgizem 3 yıl önce
Ben bir çılgın tavuğum topraklarda gezerim abdü abi 😂😂😂
Kağan ÖZKAPTAN
Kağan ÖZKAPTAN Yıl önce
Hankanalı yanına al onla 3 saatliğine köpek baıklı bir havuzda yüzün :yazıtura
esra kayaş
esra kayaş Yıl önce
Abi biz deli mi ne ile avm de 24 saat kalmak isteriz
nana
nana 11 aylar önce
Ay amma Aslan çok tatlı 😍
asaf özdemir
asaf özdemir Yıl önce
Delimi ne: ben bir hızlı tavuğum toprak larda gezerim🥺🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
ANIL ÇELİK
ANIL ÇELİK 3 yıl önce
Abdü Helal Olsun Kardeşim Kafeste Yanlız bırakmadın Orkunu..
Arda Baran
Arda Baran 2 yıl önce
🌏
Arda Baran
Arda Baran 2 yıl önce
🥰
Takashi
Takashi 2 yıl önce
*Yalnız*
Mavi Göreçki
Mavi Göreçki 3 yıl önce
Aynen ya gönlü çok bol bir insan
Eymen Özkan
Eymen Özkan 3 yıl önce
Helal oluşuna badu abimiz Moralimiz reisim
OYUNCU ADAM
OYUNCU ADAM 5 aylar önce
Abdü abiyle Ormanda 1 gece kamp yapın lütfen
Berna Topal
Berna Topal 9 aylar önce
Sene olmuş 2021 ben hala izliyorum🤣🤣🤣🤣🤣
yiğit şimşek
yiğit şimşek Yıl önce
9:02 çok fena gülme kirizi geçirdim
KAPLAN OYUNDA
KAPLAN OYUNDA Yıl önce
Aslan: kamerayı çekin çok kanlı olucak
Ahmet Arıkcan
Ahmet Arıkcan 3 yıl önce
Abi 6 milyon olmuşun hayırlı olsun☺😊
BERKAY BİNBAY
BERKAY BİNBAY Yıl önce
9 milyon yükleniyor 😅🤣🤣😂😂
Emirhan Sağır
Emirhan Sağır Yıl önce
@rosszan 2 ne
rosszan 2
rosszan 2 Yıl önce
@Mina Sare🪷 8 Milyon Oldu
rosszan 2
rosszan 2 Yıl önce
@Mina Sare🪷 i evet
soft_girl💙💙
soft_girl💙💙 Yıl önce
10:13 abi ya gülmekten öldümm😂😂
Samet Rişvanlı
Samet Rişvanlı Yıl önce
Abdü abi ile Orkun ışıtmak lütfen mağazada 1 gün geçirme lütfennnnnnnnnnnn
mrs_irl=]♡
mrs_irl=]♡ 5 aylar önce
Aslan ve timsah çokk şirinler :)
Hüseyin Yüce
Hüseyin Yüce Yıl önce
çok güldüm ikinizin videolarından çok gelsin
Tuba Ekinci
Tuba Ekinci 2 yıl önce
10:13 abdü abi karantinada gece yarisi gulme kırizine soktun beni ama 😂
Hebele hübele
Hebele hübele Yıl önce
Aynen 😂😂😂😂😂😂😂
OYUN PROSU
OYUN PROSU Yıl önce
10:13
Kadriye Zeka
Kadriye Zeka Yıl önce
@Abdurrahim Inevli 7h
Tuba Ekinci
Tuba Ekinci 2 yıl önce
@piyanist ibrahim Ataş müzik 219 beyeni var nasil tutmadi
piyanist ibrahim Ataş müzik
piyanist ibrahim Ataş müzik 2 yıl önce
@Tuba Ekinci bence tutmadi
Meltem Çağlar
Meltem Çağlar Yıl önce
Abdü: ben bir çılgın tavuğum topraklarda gezerim.😂😂😂
nevin onver
nevin onver Yıl önce
Sensin kendi diyen kendi olur
xRenristy
xRenristy Yıl önce
@Mali Lego :D Xdxdxd deil xD :D :P :O UwU
Mali Lego :D
Mali Lego :D Yıl önce
Xdxdxd
yagmur_ uğraç
yagmur_ uğraç Yıl önce
Bu serinin devamı gelmedi ruhi çenetle gelsin 🥺
Roblox Dünyası
Roblox Dünyası Aylar önce
Aptü: fındık fıstık var ye Orkun : kardesim yenmez ollar 🤣
bay fil
bay fil 11 aylar önce
Düşmanımı kafeste görmek beni mutlu etti
BOKS MAKİNASINA ARABAYLA VURDUK!
16:44
Orkun Işıtmak
görünümler 5 Mn
TİKTOKÇULARI KORKU EVİNDE KORKUTTUK! ft. @MuratAbiGF
23:26
Semicenk & Mustafa Ceceli - Dayan
2:54
netd müzik
görünümler 5 Mn
MAÇ ÖZETİ: Fenerbahçe 4-2 Al Shamal
13:32
Fenerbahçe SK
görünümler 873 B
Gül Masalı 2. Bölüm @atv
2:11:08
Gül Masalı
görünümler 1,2 Mn
10.000 TL LİK KAZI KAZAN KAZIMAK!
16:47
Orkun Işıtmak
görünümler 812 B
ISSIZ ADADA AÇ SUSUZ HAYATTA KALMAK!
25:39
Orkun Işıtmak
görünümler 4 Mn
DENİZ KENARINDA DEDEKTÖR ile ALTIN ARAMAK!!
24:49
FARE DOLU KAFESE GİRDİK!
16:24
Orkun Işıtmak
görünümler 3 Mn
GÖZÜM KAPALI HAYVAN TAHMİN ETME CHALLENGE !!!
17:12
Orkun Işıtmak
görünümler 5 Mn
ATEŞTE YÜRÜDÜM! ft.@Kıvanç ve Burak
21:00
Orkun Işıtmak
görünümler 4 Mn
Askerden kaç kaç, nereye kadar be dayı? 😂 #shorts
0:58
BURUN ŞAKALARI... | Kendine Müzisyen #shorts
0:27
Kendine Müzisyen
görünümler 372 B
KUŞ UÇUŞU ELEŞTİRİSİ - DONATIN!
15:10
Murat Soner
görünümler 802 B