Doya Doya Moda 20. Bölüm | Avangard

  görünümler 273,708

Doya Doya Moda

Doya Doya Moda

Aylar önce

Doya Doya Moda 20. Bölüm | Avangard
Doya Doya Moda’ya Abone Olmak İçin Tıklayın!: trshow.info/on/CJQ.html...
Her bedenden kadınların moda alanında kendini en iyi ifade eden yarışmacı olarak mücadele verdiği Doya Doya Moda'nın jüri üyeleri ise Gülşah Saraçoğlu, Yasemin Yılmaz, Serdar Uzuntaş ve Uğurkan Erez!
💄 👠 👗 DAHA FAZLA DOYA DOYA MODA 👇
Komik Anlar: trshow.info?list...
Gergin Anlar : trshow.info?list...
Haftanın Finalinde Büyük Sürpriz : trshow.info/watch/Dr3AUyuKycg/video.html
2020'nin En İyi Anları: trshow.info?list...
Dedikodu Anları: trshow.info?list...
👠 SOSYAL MEDYA HESAPLARIMIZ 🥻
Instagram : doyadoyamoda
Twitter : DoyaDoyaModaTV8
Web Site : www.tv8.com.tr/doya-doya-moda/

YORUMLAR: 463
İrem
İrem Aylar önce
Yasemin’in oh wow deyişi aşırı tatlı ve havalı. Ayrıca çok iyi giyiniyor programa modacı olduğunu anladığımız biri geldi sonunda.
İrem
İrem 10 gün önce
@anye ne alaka?
anye
anye 10 gün önce
Artik degil .
kardeş
kardeş Aylar önce
Hülyayı beğenmiyormusun
İrem
İrem Aylar önce
@kardeş aleyna ve tinayı beğeniyorum sen?
kardeş
kardeş Aylar önce
Sen yarsimacilardan kimi tutuyosun
Adsız İsimsiz
Adsız İsimsiz Aylar önce
Nerdeyse aynı giyinen Aleyna ve Zeynepten Aleyna göze daha güzel gözükürken yerlere vurulup zeynepi yükseltmeleridr çok inandırıcı duruyo getçekten
the hunter of Artemis
the hunter of Artemis 26 gün önce
tam olarak aynısını düşünüyorum
EgZey♡EkKan♡AsTol FAN
EgZey♡EkKan♡AsTol FAN Aylar önce
Aynen ya
rx
rx Aylar önce
Aleyna ve Zeynep aynı giyinmelerine rağmen Aleyna'ya komik denmesi, Zeynep'e ise çok beğendik denilmesi.Tamamen haksızlık
TOCA LİFE: AVOCADO
TOCA LİFE: AVOCADO Aylar önce
Kesinlikle
İkizler
İkizler Aylar önce
Cidden krize girdim diğerleri fazla haksızlık yapmadı ama zevksiz Gülşah Zeynepe 8 aleynaya 5 verdi
Ceylan Deniz
Ceylan Deniz Aylar önce
Zeynep’e sırf konseptinden dolayı yüksek puan verdiler. Hassas noktadan vurdu zeki davrandı. Aslında içlerinde en basit, en ucuz görünen o. Büyük haksızlık..
Little heart broken
Little heart broken Aylar önce
Gecen gün de dümdüz siyah elbiseyle yüksek puanlar aldı hiç haketmedi uğraşmadı o gün
TOCA LİFE: AVOCADO
TOCA LİFE: AVOCADO Aylar önce
@oubah Mohamed Zeynep'in yedek hesabı falan mısın?
Mervenur Almaz
Mervenur Almaz Aylar önce
Şu Zeynep ne gereksiz ne varoş
kötülükperisi'joker #devil
kötülükperisi'joker #devil Aylar önce
Zeynep'in teması yüzünden oldu herşey bence nihan daha güzel olmuş herkesten 10 almaliydi Zeynep'in kombinini yorumlamasilar
X X
X X Aylar önce
@Ece Cvlc Niye çatlayayım Kezban, ben Zeynep’i tutmuyorum bile. Jürinin yorumlarıyla puanlarının tutmadığını söyledim. Bu yarışmayı bu kadar ciddiye almayın hayatsızlar sizi :)
💞Tuğba💞
💞Tuğba💞 Aylar önce
Hem haksızlık yapıyorlar yarışmacılara hem de severek izlediğimizi sanıyorlar sırf şu rezillikleri izlemek için bakıyorum 😂😂
Dt zelal
Dt zelal Aylar önce
Yağmurun elenmesi için her şey yaptılar 😅
Angelic
Angelic Aylar önce
@Dt zelal huzugnn kfkfkf
Dt zelal
Dt zelal Aylar önce
@Angelic yaaa :'(
TOCA LİFE: AVOCADO
TOCA LİFE: AVOCADO Aylar önce
@Angelic aşk ozaman böyle entrikalı bölümlerde yorumlara bakma
Angelic
Angelic Aylar önce
Abi niye spoiler veriyorsun ya bı de yorumun başta 😢
Damla
Damla Aylar önce
nihanı bekliyordum tinayı bekliyordum banuyu bekliyordum ama yağmuru hiç beklemiyordum kıza ağır haksızlık yaptınız şu nihan ve banuyu gönderin artık
Damla
Damla Aylar önce
@ceylinn AYNEN DELİRCEM
ceylinn
ceylinn Aylar önce
Nihan ve banuya son zamanlarda fazla fazla puan veriyorlar gereksiz bi şekilde. Sürekli yeni gelen eleniyor alıştık artık
Bahtsız bir kul
Bahtsız bir kul Aylar önce
Tinanın kalmasına çok sevindim,favorim tina inşallah haftaya kolye alır tarzı çok iyi👌🏻❤🙏
Nermin Qehramonova
Nermin Qehramonova Aylar önce
Insallah ya alir❤️banu ve tina cok iyiler
X X
X X Aylar önce
YASEMİN’İN ZEYNEP VE NİHAN’I AŞIRI BEĞENİP 10 yerine 8 vermesini anlayabilen var mı? Diğer jüriler de öyle yaptı. Zeynep’e bayıldılar 8 verdiler Banu birinci olsun diye. Bence Banu elenmesin diye avant garde konseptinde ekipten ya da jüriden biri ona fikir verdi. Banu’da bu vizyon yok.
Yıldız Yıldırım
Yıldız Yıldırım Aylar önce
@Hayat Hayal Tina ortamı bozuyor diye mi gitsin tarzı var kızın giderse adaletsizlik olur ortamı bozuyor diye nedne gitsin bu moda yarışması senin umrunda olan moda değil galiba
Dilek nur szr
Dilek nur szr Aylar önce
@Hayat Hayal ee yani
Hayat Hayal
Hayat Hayal Aylar önce
Tina orda otam bozuyor keşke gitse.sunduze benzetyrdm başlarda sevyrdm ama artık itici gelyr
Nagihan Aslanhan
Nagihan Aslanhan Aylar önce
bu yarismada yarismacilarin giyinme kalitesi asiri dustu. jurilerin de dustu maalesef normalde begenmeyecekleri seyleri begenmeye baslamislar kendilerini ciddiye alamiyorum. polemik yaratanlari el ustunde tutup yaratmayanlari gonderen bir yarisma olmus. zeynep’in bugunku kombini yarisma tarihinin en kotusu. aleyna’yla pisti olmuslar en azindan aleyna daha güzel geliyor goze yazik hic izlenecek bir sey degil
HYUNJİNİM DE HYUNJİNİM
HYUNJİNİM DE HYUNJİNİM Aylar önce
Evet gözüm özde ferdanıur birben betül emeli bile arıyor
naryaaa.
naryaaa. Aylar önce
Evet , bencede bugun z3ynep gizel degildi
lizaaa
lizaaa Aylar önce
Gülşah'ın mukavva fiyatlarından haberi yok😭 bir mimarlık öğrencisi olarak "karton dediğin nedir ucuz bir şey!" cümlesine isyan ediyorum😭💔
superisi
superisi 8 gün önce
Haklısın ekonomiden haberleri yok
hayaller
hayaller Aylar önce
Yağmur çok tatlı ve efendi bir kız elenmemeliydi kalmak onun hakkıydı...
TOCA LİFE: AVOCADO
TOCA LİFE: AVOCADO Aylar önce
@yagmur Açıkcası Nihan'dan güzel giyiniyordu, Nihan sadece bu gün güzel giyindi. Elenmeyi hakeden Yağmur değildi (bence
yagmur
yagmur Aylar önce
efendilikle olmuyor güzel giyinmeyi beceremedi
Sudenur Mazak
Sudenur Mazak Aylar önce
@Yaren İyice evet
Yaren İyice
Yaren İyice Aylar önce
Katılıyorum içlerinde en kaliteli seviyeli olan oydu
iremnaz doğan
iremnaz doğan Aylar önce
Zeynebin konbinind bu kadar övgü gelmesine gerek bulmadım açıkçası eğer o belindeki kırmızı kurdeleyi açıklasaydi bir ihtimalle hak verirdim bu puanlar için ama bence Zeynep herkesin hassas olduğu bir konuyu duz bir şekilde jurilere sunarak kolay yoldan zor alınabilecek bir puan aldığını düşünüyorum banudan sonra en iyi tema bence nihanindi
Benim Hayatım Benim Kurallarım
Benim Hayatım Benim Kurallarım Aylar önce
Zeynep sanki risk alıp güzel giyindide aldı hep sim siyah giyinerek aldı Geçen senelerde hep siyah giyince puan kiriyordunuz ne oldu ?
seda Ates
seda Ates Aylar önce
siyah giymeyin siyah giymenizi yasaklıyoruz falan deniyordu. garanti gelmeyin diyorlardı şimdide zordur siyahı kombin etmek deniyor🤔
Merve Karadeniz
Merve Karadeniz Aylar önce
@Believer sonuçta o yok
Afaq Agayeva
Afaq Agayeva Aylar önce
@Believer ona göre Kemali uzaqlaşdirdilarda
Believer
Believer Aylar önce
Kemal olsa buna asla göz yummaz ve Zeynebi sert bi dille uyarırdı
Merve Karadeniz
Merve Karadeniz Aylar önce
Zeynep kolyeyi haketti
tiktokcuları sevmem
tiktokcuları sevmem Aylar önce
Bu hafta sırf aralarındaki gerilim arttı gostermek icin zeynep'e yuksek verdiklerini dusunuyorum. dunku siyah elbiseyi modadan anlamayan duz insan da giyerdi. bugunku konsept calinti kaldi ki kirmizi kurdaleyle hediye paketine, boynundaki cicekle de kapı süsüne benziyor.aleynanın icinden gectiler onun kafasi en azindan guzel gozukuyordu
Black Cad
Black Cad Aylar önce
Evet Aleyna bacaklarındakiler hariçt mükemmeldi.Zeynepe sırf konsepti hassas bir nokta olduğu için yüksek puan verdiler.Kombini yorumlamadilar bile.Zaten bütün hafta siyah giydi.Cok adaletsizdi gerçekten Zeynepin alması.
Ceylan Deniz
Ceylan Deniz Aylar önce
Sonuna kadar: 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
Görkem Şorba
Görkem Şorba Aylar önce
Zeynep’e 3 kişi 8 veriyor (Gülşah, Yasemin,Uğurkan) 24 ediyor toplamda.. Serdar 10 veriyor toplamda 34 oluyor. Ama orada 36 yazıldı 😂😂😂 KURGU KURGU.
•Lćisria•🥢#Ytabonemiçekme
•Lćisria•🥢#Ytabonemiçekme Aylar önce
Aynen
holosh
holosh Aylar önce
Eğer Banu nun 1 hafta boyunca 1 saati olursa zaten elenir
D B
D B Aylar önce
Birinciye hediye edilecek hediye kolyede neden Gülşah Saraçoğlu G si bulunuyor. Nasıl büyük bir saygısızlık. Bir de onur duyacaksınız şeref duyarımlar falan?!
nApİm
nApİm Aylar önce
Gülşah hanımın baş harfinin olduğu bir kolyeyi neden başka biri alsın? Ayrıca kusura bakmayın ama kolyeler çok basit bu kadar emeğinize daha farklı tarz şeyler beklerim Roberto Bravo gibi daha fantastik şeyler yani, zincirler yapıp bir ucuna g bir ucuna yıldız koymakla pek tarz olunmuyor çünkü
nApİm
nApİm Aylar önce
@TOCA LİFE: AVOCADO evet gerçekten öyle yani, şimdi bir takı dükkânına gitsek daha farklı ve güzel şeyler bulabiliriz
TOCA LİFE: AVOCADO
TOCA LİFE: AVOCADO Aylar önce
Bencede 2 zincir takıyorlar wow çok güzel? Bence daha emek verebilirler bunları 1 günde bile yapabilirsin daha emek verin lütfen
xxx
xxx Aylar önce
1. Si kolyenin üstünde G yazması kadar saçma bir şey yok tamam Gülşah işinde başarılı biri olabilir ama her şeyi de Gülşah üzerinden yapmanız çok saçma bu denli abartilmasina gerek yok Gülşah ın, orda Yasemin hanım da var ve şahsen ben Gülşahtan kat ve kat daha saygılı tatlı ve sempatik buluyorum kendisini 2. Si de Banuyu asla sevmem ama kıza 3 gündür psikolojik baskı uyguladınız Gülşah ın da abartılı derecede üstüne gitmesi kadar saçma bir şey yoktu
INTIKAMMM CICEYI🔪zamansiz dökülen yapraklar gibi
INTIKAMMM CICEYI🔪zamansiz dökülen yapraklar gibi Aylar önce
@xxx her cümlene katiliyorum ama banu konusu haric,banu elenmeliydi öyle yada böyle kural ihlal etti ,ozm bundan sonra her yarismaci kural ihlal etsin ama diskalifiye olmasin bu haksizlik!
xxx
xxx Aylar önce
@lara senin de düşüncene saygı duyuyorum fakat ben Banunun bilerek yaptığını düşünmüyorum bir an boşlukla yaptı bence, Banuyu da asla sevmem ama düşüncem bu yönde, bir de elenmeyecegi apaçık belliydi amaçları reyting kıza da psikolojik baskı uyguladılar çok büyük yaptırım uygulanacak falan die ortada bir şey de yok elemediler de, yani anlayacağın yeni gelenler elenir ana kadroyla da devam edilir bunların düşünceleri bu şekil
lara
lara Aylar önce
1.ye aynen katılıyorum fakat banu konusunda alsın almasın bu bi kural ihlali madem bunu affediyorlar o zaman bundan sonra kuralı mağaza sahipleriyle ürünü satın almama şartıyla mesajlaşabilirsiniz ayrıca üç gün göz yaşı döküp bilinçsiz yaptım diyerek yırtabilirsiniz olarak değiştirsinler
Z Z
Z Z Aylar önce
Sonsuz haklılık
Almina
Almina Aylar önce
Ayneenn
Vesen Gl
Vesen Gl Aylar önce
Başka sezonun yarişmacisıni diskalifiye olmuştu yağmur rakip gördünüz elenmesi için elinden geleni yaptınız yine yenilen hakları görüyoruz şaşırmadık
Damla Deniz
Damla Deniz Aylar önce
Yagmurun elenmesi icin Nihan ve Banu ya yüksek Puan verdiler… yazik oldu
Gaye Yüzbaşıoglu
Gaye Yüzbaşıoglu Aylar önce
zaten her hafta bi yem, getiriyorlar güya yemi yiyoruz. o kadar stil sahibi kız var onlardan birini getiremiyorlar
oubah Mohamed
oubah Mohamed Aylar önce
Yok üçlü iyi çalışmışlar
Seyma Türkmetin
Seyma Türkmetin Aylar önce
Banuya resmen bol keseden vermissiniz bu ne ya gitmesini istemediginiz birine rwsmen torpil gecmissiniz yaziklae olsun hak yiyenlere ayrica zeynep hic hak etmedi.
illicit affairs
illicit affairs Aylar önce
Erken yayınladığınız için teşekkürler 🥰
Sadagat Ünver
Sadagat Ünver Aylar önce
Sadece Banu avangart olarak doğru giyindi. Hak etti puanlarını.
Ebru Yılmaz
Ebru Yılmaz Aylar önce
Bütün hafta hiç bir şey yapmayıp kolye aldı jüri sağolsun. Ayıp cidden ya. En kolay, en emeksiz kostümle birinci oldu.
Sheri Sba
Sheri Sba Aylar önce
Pembe en çok yasemine yakışıyor 💟
Sümeyye DOĞAN
Sümeyye DOĞAN Aylar önce
Jüri diyor ki; avangart aksesuarlarını çıkarınca üzerinde kalan şey normalde de giyilebilir olmalı. Banu bebeğini bırakıp başındakini çıkardığında normal hayatta giyilebilir mi ki hepsi birebir beğendi hatta bayıldı?? Bunlar tezat geldi?
Sümeyye DOĞAN
Sümeyye DOĞAN Aylar önce
@özlem Kösem kolları sökecek mi? 🙄
özlem Kösem
özlem Kösem Aylar önce
Neden giyilmesin düz kırmızı elbise
Dila Şimşek
Dila Şimşek Aylar önce
yeni gelen eleniyor,bu iş sıradanlaşmaya başladı izlerken hiç heycanlanmıyorum zaten yeni gelen gidicek diyorum..bence bu tavrınızdan artık vazgeçin seyir zevki git gide düşüyor .
Semra Yaralı
Semra Yaralı Aylar önce
Tinanın kalmasına çok sevindim inşallah diyer kolyeyi tina alır ayrıcada Gülşah Hanım hiçmi hata yapmadı acaba
Cansu Aslan
Cansu Aslan Aylar önce
Zeynep internetten kopyala yapıştır yapmış resmen Gigi Hadid ten görüp aynısını yapmış bence kolye alanlara az kolye almayan Zeynep e fazla puan verdiler ki rekabet kavga tartisma iyice artsın reyting yükselsin diye yapılan bir sey
Cansu Aslan
Cansu Aslan Aylar önce
@Black Cad evet
Black Cad
Black Cad Aylar önce
Puanı 36 değil 34 olmalı farketmismiydin?
Лейла Билаловна
Лейла Билаловна Aylar önce
Kotu cadi Zeynep hic hak etmiyor ,eminim hic kimse sevinmedi sen Zeynep cok cok kotu kalbli birisin,kalbin varmi?bence hic kalbinde yok!
Лейла Билаловна
Лейла Билаловна Aylar önce
@carmen yok ya ,hic de bile onu o programa nasil aldilar ,cok interesan cok cirkin bi kere
carmen
carmen Aylar önce
Emin ol zeynep oradaki yarışmacilarin hepsinden daha iyi kalpli en azindan sinsi degil ne dusunurse onu konusuyor
nurcan uzun
nurcan uzun Aylar önce
Cok dogru yorum.cok sinir bozucu hareketleri var.cok kötü kalbi var
ebru doksanbir
ebru doksanbir Aylar önce
Gercekten sirf reyting icin Banu’nun “cezasini” cuma günü aciklicaz diyor ve Bu bölumde gulsah hala buyuk olay varmis gibi konusuyor diskalifiye fln fln nealaka cok abartiyorlar gercekten, cezayi kendileri bile biliyor ama hala insanlari bekletmek icin yok elenebilirsin fln NEKADAR SACMA COK DRAMATIZE EDILIYOR
Esmanur Kaykusuz
Esmanur Kaykusuz Aylar önce
Abi oranın açık ara en iyi giyineni yağmur ve yağmur elendi ayrıca Zeynebim kombini kendi fikri değil gigi Hadid aynı fikirde elbiseyi giyip mankenlik yapmıştı
X X
X X Aylar önce
Yok Yağmur’un hiç tarzı yok. Tatlı kızdı ama gitmesi iyi oldu.
A n d r e
A n d r e Aylar önce
Aleyna ve zeynep ikiside çiçekli bi kostüm yaptılar ve bence Aleyna daha iyiydi Zeynep kolyeyi haketsede bu hafta bugün o puanları haketmiyodu
Sevgi S.♥️🔐
Sevgi S.♥️🔐 Aylar önce
Yazık şu üç evet diyen jüriye diğerlerine büyük haksızlık yaptınız eminim ki artık o izlemeler düşecektir adaletin olmadığı yerde moda olsa neye yarar . Gülşah hanımı düşüncelerinden dolayı ayakta alkışlıyorum. Diğerleri vicdan yapıp kal derken Gülşah hanım adaletli olarak git dedi tebrik ediyorum sizede bu yakışırdı.
zeynep bulut
zeynep bulut Aylar önce
banu avangardın hakkını vermiş sadece tatlı olunaraktan avangart olunmayacağını göstermiş diğer konu zeynep sadece çiçek takarak beline bi kurdele takarak avangart olunmaz en basit zeynep olmuş berbat gelmiş
Seyma Türkmetin
Seyma Türkmetin Aylar önce
Böyle büyük bir hatayı nasıl diskalifiye olmaz banu kesinlikle gitmeliydi . Ayrıca zeynep resmen kopyala yapiştır yapmış aleynayla aynı olmasına rağmen ona bol keseden vermişsiniz siz juri felan degilsiniz.
Damla
Damla Aylar önce
Banu'nun ben diskalifiye edilmemesine sevindim yaptığı gerçekten çok hatalı bir şeydi ama kötü niyetli yaptığını asla düşünmüyorum diskalifiye kadar ağır bir şey değil zaten fazlasıyla dersini almıştır ama uygulanan yaptırımı kesinlikle haketti....
Movies songs
Movies songs Aylar önce
Zeynebin kombini kendi fikri değil.Gigi Hadid Flower dress yazsanız göre bilirsiniz.Tamam internetden esinlene bilirler ama tamami ile kombin kopyalamak doğru değil bence. Sonuçta biz yarışmacıların yaratıcılığını görmek istiyoruz.....Bence Zeynebe bilerek yüksek puanlar verildi. (Buarada Nihana da bilerek yüksek puan verdilerki elenmesin. Çünki gerçekten o kadar da avanqart bir elbise giymemişti.)
Movies songs
Movies songs Aylar önce
@Ayse Esgerova Esinlenmek ve kopyalamak Aynı şey değil
Ayse Esgerova
Ayse Esgerova Aylar önce
@Movies songs ama esinlenmek de oluyor, her kes internetden araştırma yapmışsa, aynı görsellerin olması normal, bence.
Movies songs
Movies songs Aylar önce
@Ayse Esgerova Hayır her kes avanqart bir kiyafet yaratmak zorunda. Konsept bu.
Ayse Esgerova
Ayse Esgerova Aylar önce
@Movies songs ama her şey de giyum değilmiş demek, teması da çok güzeldi, her kes de avangart temasına yeni bir şey yaratmalı değil, o bütçelerle bunu yapmaları da büyük şey, zatən Zeynep de 40 puan falan da almadı.
Movies songs
Movies songs Aylar önce
@Ayse Esgerova Bakması normal ama birebir kopyalamsının yalnış olduğunu söyledim. Kurdelesine kadar kopyalamış. Kendinden hiç bir yorum katmamış
𝓜𝓲𝓼𝓼 𝓐𝓯𝓻𝓸𝓭𝓲𝓽♡
𝓜𝓲𝓼𝓼 𝓐𝓯𝓻𝓸𝓭𝓲𝓽♡ Aylar önce
Yasemin Yılmaz en kaliteli jüri olabilir
Mustafa Demirer
Mustafa Demirer Aylar önce
Demekki hatayı affediyorlar onun için rahat rahat hata yapabilirsiniz programında ciddiyeti böylelikle belli oldu
FA
FA Aylar önce
Doya doya modanin huyudur yeni gelen yarismacilari hemen göndermek. Digerleri kavgalariyla reyting getiriyorlar onlari göndermek islerine gelmez.
Gönül Özen
Gönül Özen Aylar önce
Bence bu kızların hepisi kolye almalı hepside pırıl pırıl şansları bol olsun inşallah yağmur güzeldi malesef kendisini ifade edemedi elenmesine çok üzülmedim banunun kalmasına çok sevindim tina kızcağız az kalsın elenicekti evet yağmur gitmeliydi sezon bitene kadar bu kızlar olmalı bence harikalar yolları açık olsun hepisinin inşallah vesselam
sümeyye Coskun
sümeyye Coskun Aylar önce
Serdar da konuşmalarında her zaman şaşırıyor 😂😂
xxx
xxx Aylar önce
Bilerek yapıyor bence komik olsun die yoksa herkese mi Aleyna der bir insan DBAKDHSLFHS
Feyza Nur Öz
Feyza Nur Öz Aylar önce
Haftaya da Banuyu yaparsınız siz kesin
Musdafa Memmedov
Musdafa Memmedov Aylar önce
bence bu sefer kazanan Banu 😻
Adsız İsimsiz
Adsız İsimsiz Aylar önce
Banunun bu konsepti kendi düşündüyüne inanmam
Meral Kaya
Meral Kaya Aylar önce
Yağmur çok iyi gidiyordu son iki günüde gitti 🌸
Miraç Çelik
Miraç Çelik Aylar önce
Arkadaşlar buradaki hatayı bir fark eden ben miyim 1:49:13 bu dakika ve saniyede yasemin zeynebe 8 veriyor ama şuan zeynep 26 puanda matematikleri yoksa ne diyim kimsede baktığıma göre gelip söylememiş 34 olması gerekirken 36 ne bazıları 2 puanla kaybediyor belki zeynep almıyacaktı çok hileciler söylediğim saniyeye açın bakın
Pelin Ergül
Pelin Ergül Aylar önce
Zeynepin puanlamasında Serdar Bey 10 verdikten sonra 26 olup Yasemin Hanım 8 verip nasıl 36 oluyor????
Melis
Melis Aylar önce
Aşkım atolyeyi kullandı diye kanaat notları da ekliyorlar ya
Sebile Rogers
Sebile Rogers Aylar önce
Aynen 34 olmasi gerekiyor. Tam haksizlik
Yıldız Yıldırım
Yıldız Yıldırım Aylar önce
34 olması lazım haksızlık buu
Zehra
Zehra Aylar önce
1:49:07
JENNİE_16
JENNİE_16 Aylar önce
Ben gülşahın bir tarzı olduğuna inanmıyorum bu nasıl bir giyim ya..
TOCA LİFE: AVOCADO
TOCA LİFE: AVOCADO Aylar önce
Afedersiniz ama vizyonsuz giyiniyor
Nisa Yıldırım
Nisa Yıldırım Aylar önce
Şaka gibi programda en profesyonel jüri üyesi gülşah Saraçoğlu, 4 haftada çok sevdiniz diye bilerek banuyu elememek ne yarın bir gün diğer kızlar böyle bir şey yapınca onları da affedin o zaman haksızlık bu
Büşra Ayberk
Büşra Ayberk Aylar önce
Banuyu da seviyorum ama gitmesini de istemiyorum
papatya
papatya Aylar önce
aleynada bir buket zeynep te ne farkı var .ama zeynep e yuksek puan veriyorlar
Konul Kerimova
Konul Kerimova Aylar önce
Gursah hanım bu kadar acımasız olmayın.Hayat bir Bumeranq
Hayat Oğuz
Hayat Oğuz Aylar önce
Banu yu affettiler aynı şeyi başka yarışmacı yapsa bunu banu yapmıştı gördünüz diyip elerlerfi
Sahazer Duran
Sahazer Duran Aylar önce
Gülşah Hanım bu hafta zeynebi birinci yaptı. Zeynep avangart deyildi. Zaten banuya takmış durumda.Affedilmiyecek ne yapmış acaba BANU Gülşah hanıma? Zaten yerin dibine soktunuz kızı. Lütfen ADİL OL TARAF TUTMA Gülşah Hanım.....
Aytekin Qasimova
Aytekin Qasimova Aylar önce
nihanin Elenmemesi icin balini fazla yazdilar
ebru doksanbir
ebru doksanbir Aylar önce
Gercekten bosu bosuna Bu konuyu uzatip ve Banu’yu aglattilar ayrica jurylerin oylamalari kadar sacma birsey olamaz, Bu programin kurallari yokmu
Çağla Aslan
Çağla Aslan Aylar önce
Yorumlara bakıyorum da herkes güzelliğe göre insanları seviyor çok üzücü
Esra Binici
Esra Binici Aylar önce
İlk defa serdar aleyna için adil puanlama yaptııı
nayeonable
nayeonable Aylar önce
bunlar bu kıyafetlerin içinde nasıl duruyorlar ya ben orada olsam 2 dakika dayanamam bayılırım
Musdafa Memmedov
Musdafa Memmedov Aylar önce
Nihanin kombinini ilk kez beğendim
entersiz klavye
entersiz klavye Aylar önce
zeynep iticileşmeye başladı, diğer kızlara düşük puan verilince yüzünde oluşan o saçma gülümse oldukça rahatsız edici
Zuhal Secerli
Zuhal Secerli Aylar önce
Moda programimi show programimi anlamadim Banunun kesinlikle gitmesi gerekirdi onun. İçin Ben Artik cok sevdigim halde bu programi izlemiyecegim boykot ediyorum benim gibi dusunen cok takipciniz oldugunu dusunuyirum kendinize gelin kalitenizi bozmayin banu kalitesinde izleyeniniz coksa onu bilemiyecegim eger oyleyse onca emegineze yaziklar olsun
Kevser Kvrk
Kevser Kvrk Aylar önce
Bu program kemal doğuluyu harcadı keşke tekrar bu programa gelse
ebru doksanbir
ebru doksanbir Aylar önce
Bence Zeynep kolyedeki G’yle gulsah degilde baska sevdigi birini dusunur😂 kuzeni, arkadasi, annesi babasi..
Livef4stdieyoung
Livef4stdieyoung 25 gün önce
Zeynep çoook kötü basit duruyordu üstelik kadına sözlü ve psikolojik şiddet yaparak bel altı küfürler ederek kadına şiddeti destekledi bu yüzden konseptini samimi bulmuyorum birinciliği kesinlikle hak etmiyordu
Şevval
Şevval Aylar önce
Bişey soylicem kolyede G yazması o kadar sacmaki yasemin de var orda onada yazık o da bir kadın sonuçta
rx
rx Aylar önce
Resmen başkası için yapılan şeyi kakaladılar
Z Z
Z Z Aylar önce
Hiç istemesemde kazananın zeynep olmasına rağmen hemde
Black Cad
Black Cad Aylar önce
Evet ya Kadını görmezden geliyorlar.Yaptiklari saçmalık
pink pink
pink pink Aylar önce
Kesinlikle kurgu olduğunu düşünyorum 4 haftadır oyuncuları duruyo yazık gelen yarışmacıları gönderiyolar
Naz demirci
Naz demirci Aylar önce
Bence zeynebe konsepti ile puan verildi banu zorlukları aştı o stresle tam puan aldı ve birincinin banau olmasını isterdim
☘️Softie's☘️
☘️Softie's☘️ Aylar önce
banu bence kendini toparlicak inş düzelirsin banu :))
Dilek Alaca
Dilek Alaca Aylar önce
Banuyu diskalifiye etmeleri gerekirdi diğer yarışmacılara çok haksızlık oldu iyi o zaman onlarda banunun yaptığı gibi yapsınlar Gülşah Hanımı tebrik ediyorum bir tek olayın farkında olan o koşturup yorulmasınlar o zaman mağazalarla yazışsınlar istediklerini gidip alsınlar oh mis gibi ne anlamı kaldı ki
Wikowiko Wiko
Wikowiko Wiko Aylar önce
Gulwah hanim rol yapiyor
jisoom
jisoom Aylar önce
Zeyneb hiç haketmedi zaten 1 hafta boyunca çok kötü kıyafetler giyindi
Zeynep A.
Zeynep A. Aylar önce
yaseminin materyale mEtEryal demesi tansiyonumu düşürüyor
ebru doksanbir
ebru doksanbir Aylar önce
Nihan gercekten güzel olmus!
eliif
eliif Aylar önce
Nihan elenmediği sürece izlemeyeceğim
Zuhal Secerli
Zuhal Secerli Aylar önce
Yagmur elenmeyi Hak etmemisti
Nes
Nes Aylar önce
yaseminle gülşah iyi anlaşıyolar tatlı geliyolar bana
C .H
C .H Aylar önce
Neden kimse tartışmamış Zeynep'in puanı 34 yapıyor ama 36 yazıldı?!
C .H
C .H Aylar önce
@TOCA LİFE: AVOCADO ask ben hiç görmedim ya
TOCA LİFE: AVOCADO
TOCA LİFE: AVOCADO Aylar önce
Aşk bütün yorum bu konu ile alakalı ve katılıyorum
Feride Memmedova
Feride Memmedova Aylar önce
Zeynepin puanlaması Uğurkan-8 Gülşah-8 Yasemin-8 Serdar-10 Toplam 34 ediyor neden 36 oldu ki?🙄
Gulnar Delen
Gulnar Delen Aylar önce
Kafadan hesaplıyor demeki 🤣
Nermin Qehramonova
Nermin Qehramonova Aylar önce
Tina ve banu cok tatli ❤️
Eylül Güney
Eylül Güney Aylar önce
Yarışırken giydikleri kıyafetler aldıklarından daha güzel
bu profilin sahibi vefat etmistir
bu profilin sahibi vefat etmistir Aylar önce
yeter artık her videoya ctrl c ctrl v yapıp durma şunu
xx.beatifulll.xx0
xx.beatifulll.xx0 Aylar önce
Konsepte göre giyiniyorlar çok biliyorsan git sen de yarış burda bilmiş bilmiş konuşma
xx.beatifulll.xx0
xx.beatifulll.xx0 Aylar önce
@Tuççe Çintuğlu bu cümleyi bu hesabta başkası yazmıyor bende bazen herkes yazıyor saniyorum ama yine bu hesap çıkıyor tek degilsin
Tuççe Çintuğlu
Tuççe Çintuğlu Aylar önce
Bi bıkmadınız şunu demekten yeter da anladık
Smfdb Ss
Smfdb Ss Aylar önce
Nihanı samimiyetsiz bulan tek ben miyim ya yarışmacısınız yani ne bu sevinç
INTIKAMMM CICEYI🔪zamansiz dökülen yapraklar gibi
INTIKAMMM CICEYI🔪zamansiz dökülen yapraklar gibi Aylar önce
Tek deylsin kimse sevmiyor nihani
xx.beatifulll.xx0
xx.beatifulll.xx0 Aylar önce
Kameralara oynuyor kitlesi artsın fenomen olayim diye düşünüyor ama hiç kimse bu yaptıklarını sevmiyor çok itici
Bahlul Suleymanov
Bahlul Suleymanov Aylar önce
Zeynebin puanı düzgün hesablanmamış.36 deyil 34 olmalı
Ayse Esgerova
Ayse Esgerova Aylar önce
Bu günün starı Banuydu, muazzamdı.
Bade Celik
Bade Celik Aylar önce
Tina gelince Gülşah in yüzü değişiyor
ipek ozkizan
ipek ozkizan Aylar önce
juri çok komiksiniz amma abartınız sende ne ağlıyorsun çık git gururun yokmu
Lamka Meherremova
Lamka Meherremova Aylar önce
Ne gururu programlarda ekranda olmak için ölüyorlar resmen kuaförüm sensinede katılmıştı banu
Red Rose
Red Rose Aylar önce
Yeniler elenecek kalanlar zaten favori belirlenmisler kotu ciksalar bile iyi puan alirlar baska kisi olsaydi hulyanin yerinde konsept disi olurdu bilmiorum ya uyduruk program ama modayi seviyorum ve tek moda programi bu var diye izliorum
Starmy
Starmy Aylar önce
İyi ki Yasemin gelmiş çok güzel ve herkesten çok güzel giyiniyor çok ii bir jüri
Beniyargısızinfazetmefatmam
Beniyargısızinfazetmefatmam Aylar önce
Herkesten çok güzek giyiniyor ne ya Türkçe öğretmeniniz kim daha kelimesini kullanmayı bile bilmiyosunuz
★ROSE Avşin Gueen★
★ROSE Avşin Gueen★ Aylar önce
Yasemine Hayranım ✨🌼
Dzovag Urnechlian
Dzovag Urnechlian Aylar önce
Evet en as shimarik degil ve dili tatli
Zeynəb💖Sbfcdbfcakfcybfchyfctöfcmamafcddmfcsfcmfc
Zeynəb💖Sbfcdbfcakfcybfchyfctöfcmamafcddmfcsfcmfc Aylar önce
Gulşah aleynaya diyo ki sen bi kere aldın bu sefer alma 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ bu proqram çok saçma bence banu 3 gun kaldı dediler final diskalifye olmaddddıdıdıss Zeyneb 1 2 3 4 5 iyi puan verdiler kolye alsın diye gelen hafta nihana obur hafta banuya bu arada gelen gidiyor
Tbytyqi🌸
Tbytyqi🌸 Aylar önce
Hülyanin berbat görünmesine rağmen nasil 7/8 verirler ya🤦🏻‍♀️
Gülşen Zeynep Göksu
Gülşen Zeynep Göksu Aylar önce
Zeynep güzelliğinden taviz vermeden avangard yapmasına rağmen bu yoruma maruz kalmıyor
Hilal Agir
Hilal Agir 28 gün önce
Banu affetmeleri iyi oldu cunku hayatinin devaminda cok bu durumu hep ajlinda olarak belkide utanacakti ve pysoliji bozuk olacakti.
Melike Köle
Melike Köle Aylar önce
Zeynep kesinlikle kolyeyi haketmedi
🖤 RİNARUJ 🖤
🖤 RİNARUJ 🖤 Aylar önce
Aleyna ya sen almalıydın ama ciden komikdin be kızım güzeliyin yerinde duruyoda keşke tarzında öyle kalsa da şampiyon olsan 🥇🥇
Sibyal Salieva
Sibyal Salieva Aylar önce
Zeynep gitsin ya
Drawing
Drawing Aylar önce
Zeynep hiç haketmedi
Velet - Kirlendim
2:31
VELET MUSIC
görünümler 136 B
Baba 17. Bölüm 2. Fragman
0:58
Baba
görünümler 248 B
Baba 17. Bölüm Fragman
0:56
Baba
görünümler 540 B
BUTON’a Bas FLÖRT’ü Reddet! (Hızlı Flört)
17:16
Denizin oyunculuğunu puanlayın🧿🥳
0:15
KOMİK DEĞİL MİYİM? - teste girdim
13:59
Mevtcan Bahav
görünümler 193 B
Kemalokko Yeni Tiktok Videosu
1:01
Kemalokko
görünümler 2,2 Mn
Gelsin Hayat Bildiği Gibi - 10.Bölüm
2:19:08
Gelsin Hayat Bildiği Gibi
görünümler 4,8 Mn
Spider-Man funny video 😂😂😂 | SPIDER-MAN Best TikTok September 2022 Part43 #shorts
0:59
spider-maaaaaaan / スパイダーメーン
görünümler 19 Mn