2020 Bentley Continental GT | Dünyanın En Güzel İç Mekanına Sahip Araba!

  görünümler 1,159,498

Doğan Kabak

8 aylar önce

Arkadaşlar merhaba, uzun zamandır benden Bentley çekmemi istiyordunuz. Çok güzel bir video ile geldim. San Otomotiv'den Emin San sağolsun 2020 Bentley Continental GT getirdi. 6.5 Milyon TL'lik bu efsane iç tasarıma sahip otomobili detaylı inceledik, test ettik. Umarım beğenirsiniz. Yorumlarınızı bekliyorum. İyi seyirler!

Abone Olun; goo.gl/QUq1Lt
Instagram: goo.gl/eFKPja
Twitter: goo.gl/hDMmX5
Facebook: goo.gl/UpVYg5

Kamera : Can Kaleli
Video - Montaj : Uğurcan Şahin

YORUMLAR
Doğan Kabak
Doğan Kabak 8 aylar önce
Arabaları battaniyeledik mi?
Xavi Messi
Xavi Messi 4 gün önce
Doğan abi dakika 19:36 daki kameraya attığın bakış o kadar çok şey anlatıyor ki neyse saaakiin sakin
Mehmet Ali Burgac
Mehmet Ali Burgac 24 gün önce
Çok geri kalmış eski bir kasa tipi kim alır bu tipsiz arabayı bu paraya... kalitesine birşey dediğim yok TİP YOK
Mehmet Ali Burgac
Mehmet Ali Burgac 24 gün önce
Çok geri kalmış kasa tipi anikamı bu...
Ayaz Çebi
Ayaz Çebi Aylar önce
Abi neden sunroof yok 🤔
Çağdaş
Çağdaş 2 aylar önce
.
Emre Çalışkan
Emre Çalışkan Gün önce
Araba uçak gibi çok bişey yok diyo
Umut ÖZDEMİR
Umut ÖZDEMİR Gün önce
Ekran jelatini ni neden sökmedin ☺️
Çağrı TEMÜR HWACT
Çağrı TEMÜR HWACT 3 gün önce
gta 5 parogon r
ÜMİT TUTAK
ÜMİT TUTAK 14 gün önce
Abi a yüzbire ne zaman gelir bunun oyuncağı bari gercegini alamayız bari oyuncagına alalım🤣🤣🤣
Mehmet Ahretlikoğlu
Mehmet Ahretlikoğlu 15 gün önce
Adamda milyon dolarlık araba var 100 den 38 çıkaramıyor ya 😡😡
Baran demir
Baran demir 17 gün önce
Dünyadaki insanların sadece %10 u yaşar diğerleri sadece vardır onlarda biziz hayatı sadece izlemeye gelmişiz .
Er Ter
Er Ter 19 gün önce
Farlarin tipi tüm potensiyelini bozuyor
Selim kaplan
Selim kaplan 20 gün önce
Sünni deri kulansalarmis keske sirf arabaya luxluk katsin diye kac tane hayvanin öldürüp derisini kulaniyorlar gercekten aci bi durum
Faruk Kibar
Faruk Kibar 23 gün önce
100'den 32'i çıkarmada zorluk çeken insanlarda bu para. Allahım nerede hata yapiyoruz 😂
hamza cunedioğlu
hamza cunedioğlu 24 gün önce
Bu gibi arabalara bakıp, alamayacağım diye kendinizi boşa üzmeyin, daha küçük şeylerle mutlu olmaya bakın. Ne kadar beğensekde eni sonu herhangi bi arabanın yaptığı işi yapıyor. Hee birde ölmediğin sürece bu vb arabaları alma şansın her zaman var )
Ege KANTARCI
Ege KANTARCI 25 gün önce
Doğan abinin arabaları sürerken ne kadar mutlu olduğunu gözlerinden anlayabilirsiniz 😃
Abdullah Karaoglu
Abdullah Karaoglu 29 gün önce
Allah: kulum sana baht mı verem taht mı? Kul: Yarabbi baht ver taht kendiliğinden gelir..
NAİM KÖSE
NAİM KÖSE Aylar önce
@doğankabak nasıl getirdi
marda379
marda379 Aylar önce
kral bi ara okula da 10.000 euro ver de 100 den 38 cikarmayi ogrenirsin
Erek Reket
Erek Reket Aylar önce
manual vites eksik 👎
NAZIM ÇELİK
NAZIM ÇELİK Aylar önce
off of of offffffffff canim sıkiliyooooorrrrr
mustafa yılmaz
mustafa yılmaz Aylar önce
akşam kumarda aynısından kaybettim.o son eli oynamayacaktım.
Emre Gavril
Emre Gavril Aylar önce
Direksiyon a3 ya la
Eda Durmaz
Eda Durmaz Aylar önce
Bekçiliğini yapıyoruz sahibi değiliz aynen öyle helal olsun
BATUHAN CAF
BATUHAN CAF Aylar önce
abi bu benim hayalimde ki araba şuan yazılım mühendisliğinde öğrenciyim umarım 7-8 yıl sonra bu arabayı almak istiyorum. şuandan hayvan gibi çalışıyorum umarım meyvelerini alırım.
Serkan ERSÖZ
Serkan ERSÖZ Aylar önce
Arabanın sahibi arkadaşda acaba bu hayatta neyden şikayet ediyordur 😇 Kazasız belasız kullanmak nasip olsun ne diyelim ☺️
Dogukan Ergul
Dogukan Ergul Aylar önce
Allah kaza bela vermesin araç muhteşem ötesi
Taner Değenek
Taner Değenek Aylar önce
Doğan abi sen gül biz izleriz 🥰
Murat Çiğdem
Murat Çiğdem Aylar önce
Araba dediğin milyonların olsa alacağım ilk araba
Azer Aliyev
Azer Aliyev Aylar önce
En iyi ic mekanli araba mercedes
bekir almas
bekir almas Aylar önce
👍👍😍😍
feyzi arslanoğlu
feyzi arslanoğlu Aylar önce
abi arabanın öndeki amblemi aston martine benziyor
Zeki Aydın
Zeki Aydın Aylar önce
İlk okulda "Ali ata bak" gibi boş şeyler değilde "Hayal edersen ve çalışırsan elbette kazanırsın" gibi şeyler öğretilseydi, ben bu arabayı alamam diye düşünmezdim.. MÜFREDAT DEĞİŞSİN
Hasan KARA
Hasan KARA Aylar önce
Ya nasılbi paradır amk🤔
Hasan KARA
Hasan KARA Aylar önce
Baba boruyu iyi döşemiş
Erdogan Zeybek
Erdogan Zeybek Aylar önce
Adam arabasını anlatırken zevke geliyor.
Onur Karaca
Onur Karaca Aylar önce
Jantları Türkiye de üretiliyor 🇹🇷🇹🇷
semih topçu
semih topçu Aylar önce
avrupada 400 500 bin birim para olan araç ülkemizde 6.5 milyon :) burada 500 bin ile peugeot wolksvagen filan alırsın şaka gibi ama gerçek :D hiçbir zaman sahip olmayı bırak binemeyeceğimiz bir araba olduğu gerçeğini değiştirmiyor bu durum ama yine de üzüyor insanı.sahibine kazasız belasız sürüşler dilerim.
Emre Yucel
Emre Yucel Aylar önce
20 euro yu vereceksem o 3 saatı de takacaksam veririmsadfg hahha
Ahmet Efe Mutlu
Ahmet Efe Mutlu Aylar önce
bende bunun hotweehls var
Mesut D dDxı
Mesut D dDxı Aylar önce
Şuan ağlıyorum 😭😭
Mert Öner
Mert Öner Aylar önce
sa abi sende o amerika lı kız gibi teknolojik yeni arabaları çeksene avatar gibi mesala
cafer ünal
cafer ünal Aylar önce
Videoda çıkan yazılar nedir
Dizelmario
Dizelmario Aylar önce
Babanız, A noktasından B noktasına sizi 5 buçuk milyonluk bi makineyle gönderiyorsa, bu sizin 38 den 100 e gitmeyi beceremediğinizdendir. Kendi paranızla aldığınız, eski kasa şahin ise sizi heryere götürür..😀 Yani kasmayın, hayat yürürken de güzel...
Yusuf Kenan
Yusuf Kenan Aylar önce
Malin bekcilini yapıyoruz sahibi değiliz ☝️☝️ helal olsun allah gönlünce versin
Okan Ortaköy
Okan Ortaköy 2 aylar önce
Sayısal süper Loto harici almak imkansız olsa da dünya üzerindeki en beğendiğim araç senin anlatımınla ve mimiklerinle içindeymiş hissiyatıyla izledim teşekkürler çok güzel video
TOP SECRET
TOP SECRET 2 aylar önce
BİRGÜN BU ARABADAN ALACAĞIM YAZAYIM BELKİ NASİP OKUR MADEM UÇUYORUZ TUTMAYIN BENİ
TOP SECRET
TOP SECRET 2 aylar önce
DOĞAN ABİ FERHAT ABİYE BROADWAY SÜRDÜRSENE ABİ LÜTFEN İNTİHAR ETMEZSE TABİ
murat arpacık
murat arpacık 2 aylar önce
arabanın kralı en yeni S serisi olduğu kesin olduğuna göre birçok anlamda bu araçtan etkileyici olduğunu düşünmekteyim
Mustafa Efe
Mustafa Efe 2 aylar önce
Volkswagen zamanında phaeton çıkardı ürettiği en lüks modeldi ağzına kadar özellik dolu falan zenginler bi volkswagene o kadar para verip almam dedi almadı volkswagen de arabayı bentleye çevirdi çok daha fazla paraya sattı aynı zenginlere 😀
Üstün pen ekrem.mohammed
Üstün pen ekrem.mohammed 2 aylar önce
abi cok yakar bu😀😃😃
IIByKayraIII
IIByKayraIII 2 aylar önce
Yakıyormuş 🌋
berke kaygin
berke kaygin 2 aylar önce
15:29 da penceredeki arkadaşa selamlar
Ritsar Ritsar
Ritsar Ritsar 2 aylar önce
Türkiye’de araba almak hayal gibi bi şey miş yahu... Rusya’da 215000$ Türkiye’de 800000$ Aman bu fiat farklarını küfürbaz haydo duymasın ! :) Neden devlet fiyarları böyle yüksek tutuyor anlata bilecek varmı acaba...
Hayati Ada
Hayati Ada 2 aylar önce
Muhabbet çok samimi be Abi adamlar çok mütevazi 😆
Yusuf Semih Kurt
Yusuf Semih Kurt 2 aylar önce
lüksten vazgeçebileceğini göstermek için saat görünümüne 20 bin vermek güzel mantıkmış reis
Yağız Gezen
Yağız Gezen 2 aylar önce
videoyu izledim şimdi forza giriyorum hadi eyvallah
azad yılmaz
azad yılmaz 2 aylar önce
50 yıl sonra inşallah......belki 60
Akin Ak
Akin Ak 2 aylar önce
Hadi tamamen mili de olsun bitsin
Elvin Sabirli
Elvin Sabirli 2 aylar önce
Azərbaycanda 299.000 €
süleyman ak
süleyman ak 2 aylar önce
Adamın her tarafından zenginlik akıyor
Turan ÖĞÜT
Turan ÖĞÜT 2 aylar önce
6.5 milyon tllik arabaya biniyorsun premium hisettirmiyor ama ufacık detay hisettiriyor.. İlginç :)
M-R
M-R 2 aylar önce
ne hayatlar var be
Kai Support
Kai Support 2 aylar önce
"Sahibi değiliz bekçiliğini yapıyoruz" helal olsun
Azerbaycan Olkesi
Azerbaycan Olkesi 2 aylar önce
V8 nen V12 nin farki yok diyor. Cok.buyuk fark var. Her ikiside kullandim v12 60-70 den sonra inan ki v8 den 1 km uzaqlasir. V8 0-200u 14 saniye V12 0-200u 10 saniye
Erkan Fidan
Erkan Fidan 2 aylar önce
Sanruf yok çöp kdkdmmd
Kemal Dağdibi
Kemal Dağdibi 2 aylar önce
Her ikinize de helal olsun Allah kaza bela vermesin inşallah
Cavid Quliyev
Cavid Quliyev 2 aylar önce
Gercekten tam istedigim bana hitap eden tasarim. İc dosemesi kirmizi dışında
y k
y k 2 aylar önce
Araç şu anda sahibindende ilanda 6.750.000 tl.
Furkan GÜRBÜZ
Furkan GÜRBÜZ 2 aylar önce
biz bu hayatı izlemeye gelmişiz doğan abiii
Flexi FPS
Flexi FPS 2 aylar önce
Rolex güzel miş..
mq hayatı
mq hayatı 2 aylar önce
5 trilyon olsa asgari ücretle hiç harcama yapmadan ortalama 170 yılda alınır
Twitch Land
Twitch Land 2 aylar önce
Arkaya babam sagolsun yazdirsin babasi olmasa sahine binemez
Twitch Land
Twitch Land 2 aylar önce
@Km Ak Zerre kadar kıskanmadım beni sizin boş dünyalarınızdaki insanlar gibi zannetme Babamı tanidigina göre onun uvey oglu filansin heralde . Birisinin bana hayat sunmasina gerek yok En tatlisi kendi cabanla elde ettiğindir bu sekildede yaptim . Bana gore babasinin ona hala kucuk bir cocuk gibi aldığı oyuncaklar değil çalışıp didinip tirnaklariyla kazıyarak kazanipta alınan Şahin daha degerli .
Km Ak
Km Ak 2 aylar önce
Kıskanma. Baban zamanında çalışsaydı oğullarına böyle bir hayat sunabilirdi. Biraz da onu suçla.
Abdurrahman Tahi Dağ
Abdurrahman Tahi Dağ 3 aylar önce
Paragon değilmi bu
Ardanismoz
Ardanismoz 3 aylar önce
Bentley De Volkswagen in Alman Yaani,İtalyan Deyil
Yasemin Tatli
Yasemin Tatli 3 aylar önce
En Favori Arabalar arasinda ama Rüyamda, Hayaler de güzeldir .
ÖZALL Celik
ÖZALL Celik 3 aylar önce
Adam aşık resmen iliski zamanla amca ogluna dönerya. Ilk gunki gibi koruyo ilişkiyi (anyalamazsiniz)😁😍 biz başaramadık dogan abiii😂şii kırmızı sortlii
Cenkay Vudalı
Cenkay Vudalı 3 aylar önce
allahım nasip et
çukur fan
çukur fan 3 aylar önce
%10 gemi %10 uçak %30 lüks %30 dijital %20 hız ve konfor %100 pahalı 😞
Vahdet Öztürk
Vahdet Öztürk 3 aylar önce
İçi mükemmel dışı berbat görünümü iyi değil.
MİKDAT
MİKDAT 3 aylar önce
2:50 yoldaki arabanın arka arkaya gitmesi XD
fatih Altıkulaç
fatih Altıkulaç 3 aylar önce
Araca diyecek yok sahibi mütevazi
Kaos Tezel
Kaos Tezel 3 aylar önce
Flying spurde bekliyoruz
Mustafa TANRIVERDİ
Mustafa TANRIVERDİ 3 aylar önce
PARAYI NERDEN KAZANIYORSUNUZ ABİ 20000 EUROYU 20 LİLRA GİBİ KONUSUYOR COCUK MAŞALLAH DİYELİM NAZARIMIZ DEĞMESİN AMA İNSAN ÖZENİYO BEEE
Mustafa TANRIVERDİ
Mustafa TANRIVERDİ 3 aylar önce
BURADA ÜMİT ERDİMİN SÖZÜ AKILLARA GELİYOR MADEM SNEIN OLMAYACAK HİÇ YAŞAMAMALISIN BUNU :)
ferw swer
ferw swer 3 aylar önce
200.000 dolar araba, 600.000 dolar vergi, thanks to rte
Fatih Rüştü PINAR
Fatih Rüştü PINAR 3 aylar önce
kol dayamada ısıtma mı , vay arkedeşş
Wind
Wind 3 aylar önce
Abi Volvo çek
Efkan Aydos
Efkan Aydos 3 aylar önce
audinin kapı açık uyarı sesi değilmi o 8:59
Metin Bahşi
Metin Bahşi 3 aylar önce
Elin oğlu üretmiş bunlarda övünüyo
Arif Potuk
Arif Potuk 3 aylar önce
Abi kemer takmişsin diyorum bunun bel kısmı nerede göbeğin kapatmış abi Allah affetsin
Atilla YILMAZ
Atilla YILMAZ 3 aylar önce
O kadar para vermiş opsiyon yaptırmış sunroof yok neden
İHSAN POLATTAS
İHSAN POLATTAS 4 aylar önce
TURKIYEDEKI EN KRAL SPOR ARAC BU..AVENDATOR GUNLUGE GELMEZ BU NEDENLE SUPERCARLARI SAYMIYORUZ. KRAL BU ARAC
cihan özavcı
cihan özavcı 4 aylar önce
dolar mı türk lirası mı onu söylemedi yav
Özcan Bilir
Özcan Bilir 4 aylar önce
Araba birtek uçmuyor bence bir eksiklik jfksckkx
Medet Celtsen
Medet Celtsen 4 aylar önce
Arabanın fiyati 7 tirilyon
İHSAN POLATTAS
İHSAN POLATTAS 4 aylar önce
www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bentley-san-otomotiv-bentley-continental-gt-4.0-v8-mulliner-839822991/detay. DOGAN KANKA SURDUGUN BENTLEY SATIŞA KONULMUŞ )
Ömer Cicek
Ömer Cicek 4 aylar önce
LAN ARABADA SARNUF BILE YOK O KADAR PARA BOŞA VERMIS
Uçmuş belli
Uçmuş belli 4 aylar önce
Makina ceviz
Anıl Vatansever
Anıl Vatansever 4 aylar önce
Allah kazasız belasız sürmek nasip etsin de bu kadar da övmezsin yani arabanı.
Umut Kötekoglu
Umut Kötekoglu 4 aylar önce
Kandırıp sürecen :)
Yiğit Tahran
Yiğit Tahran 4 aylar önce
6 milyon TL araba :/
Hakan S
Hakan S 3 aylar önce
200 bin euro kalanı vergii yarasınn
KEMAL ULAŞ TAŞÇI
KEMAL ULAŞ TAŞÇI 4 aylar önce
Abi hidrolik direksiyonmu?
İHSAN POLATTAS
İHSAN POLATTAS 4 aylar önce
TÜRKİYEDEKI EN IYI EN KRAL SPOR ARAC BU...VARSA RAKIBI GELSIN. .DOGAN KANKAM DA SURME SEREFINE ERISMIŞ
Cihat Ünal
Cihat Ünal 4 aylar önce
Volkan demirelin arabası
Mide Bulandıracak Kadar Hızlı Araba Olur Mu?
35:05
Tiny Fish Acting like Turtles #Shorts
0:32
BlacktipH
görünümler 7 Mn
700 Bin TL’lik Modifiye | Nissan GT-R
17:56
Doğan Kabak
görünümler 1 Mn
World's most luxury SUV Bentley Bentayga Review
27:30
10 Vitesli Makam Arabası | Lexus LS  500h
25:34
Doğan Kabak
görünümler 1 Mn
McLaren 675LT - World's Best Supercar
20:06
Doğan Kabak
görünümler 4 Mn
305 km/h SUV | Lamborghini Urus
19:41
Doğan Kabak
görünümler 1 Mn
Tiny Fish Acting like Turtles #Shorts
0:32
BlacktipH
görünümler 7 Mn
Hoş Geldin Serdar Dursun💛💙
2:52
FBTV
görünümler 84 B
Kalp Yarası 3. Tanıtım
0:50
Kalp Yarası
görünümler 94 B
Forza Horizon 5 Official Announce Trailer
1:56
Kurtuluş Kuş & Burak Bulut - Sevmedim Deme
2:32
netd müzik
görünümler 25 Mn
Müge Anlı ile Tatlı Sert 15 Haziran 2021 Salı
2:8:44
Müge Anlı ile Tatlı Sert
görünümler 653 B