KURU BUZ DOLU HAVUZDA KALMA YARIŞMASI!!

  görünümler 6,398,832

Deli Mi Ne?

Deli Mi Ne?

11 aylar önce

KURU BUZ DOLU HAVUZDA KALMA YARIŞMASI!! videomuz sizlerle. Arkadaşlar bugün kanalımızın en sevilen serilerinden olan buz serimizle havuz serimizi birleştirdik ve efsane bir video çektik. Marulkafa ve Savaş Dursun'un da katıldığı video çok eğlenceli bir o kadar da komik oldu iyi seyirler.

Kafa Topu 2’yi indirmek için: app.adjust.com/a4c7ldf_sdh2yo2

Fester Abdü
delimine
İrtibat & İşbirliği: delimine@creatorstation.com

Türkiye'nin En Çılgın TRshow Kanalı

YORUMLAR: 6 889
Deli Mi Ne?
Deli Mi Ne? 11 aylar önce
Çok daha eğlenceli videoları izlemek için abone olmayı unutmayın
Tekin Celik
Tekin Celik 4 gün önce
Diyarbakırdan selamke bıro
Yahya Karslıoğlu
Yahya Karslıoğlu 12 gün önce
Mini
| Hatake Kakashi |
| Hatake Kakashi | 19 gün önce
ŁÅłŠzåł
Hüseyin poyraz Dübüş
Hüseyin poyraz Dübüş 23 gün önce
😀
Umut Ege Bilgiç
Umut Ege Bilgiç 25 gün önce
@Karışık 2'li oy
Balık Günlükleri
Balık Günlükleri 11 aylar önce
Üşüdük ama iyi eğlendik. Çok daha çılgın videolarda görüşmek üzere 😊🙏🏻
HAMOTV
HAMOTV 13 gün önce
Hayalim yutubur
Selma kaya
Selma kaya 2 aylar önce
@ali rıza demirci napiöm
Beliz Yıldırım
Beliz Yıldırım 4 aylar önce
Aaaaaaaa savaş abi
Huseyn Babakisiyev
Huseyn Babakisiyev 4 aylar önce
Sllsdş
İsminaz Ergin
İsminaz Ergin 8 aylar önce
Abiçokseviyorum
Taner yörük
Taner yörük 11 aylar önce
17:51 size matematik öğreten kişi varya.. Marul kazanmıştı aslında orda...
Yasin Talha Topal
Yasin Talha Topal Aylar önce
EVT MARUL ABİ DAHA YAKIN
F.S.M.H
F.S.M.H 9 aylar önce
Hakket ya
NUMAN GAMİNG
NUMAN GAMİNG 9 aylar önce
Harbi yaa
𝑪𝒖𝒕𝒆-chan 🍜
𝑪𝒖𝒕𝒆-chan 🍜 2 aylar önce
Abimize Boşuna DELİ Mİ NE demiyoruz Reisler 😏🤘🏻
ʙʟᴀᴄᴋᴘɪɴᴋ𖣔シ︎
ʙʟᴀᴄᴋᴘɪɴᴋ𖣔シ︎ 3 aylar önce
bu videoyu kışın izleyip de şüyen kardeşim yalnız değilsin ;)
yakup melih yılmaz
yakup melih yılmaz 11 aylar önce
abi gerçekten formatın hakkını veriyosun kimseye kulak asmadan devam
Burak Olgun
Burak Olgun 11 aylar önce
Uzmanlar: Kuru buza çıplak elle dokunmayın! Abdü Abi: Yok zaten havuza döküp içine gircez.
Abdullah Tosun
Abdullah Tosun Aylar önce
😂😂😂😂😂😂😅😮😢😂❤
Fatma Şahin Kop
Fatma Şahin Kop Aylar önce
Komik yazmışsın 🤣🤣🤣🤣
Laggig Gigi
Laggig Gigi 2 aylar önce
Sjsjjsjsjs ck haklisin🤣🤣🤣
ABDURRAHMAN YT
ABDURRAHMAN YT 11 aylar önce
@pro gamer bana ol olim
Bilgecan Kuş
Bilgecan Kuş 10 aylar önce
Kuru buz çok güzel görünüyor 😋😋😋
kardelen yıldırım
kardelen yıldırım 9 aylar önce
Bu buzların şimdi ne kadar faydası olurdu bunları yardım yerlerinde görmek istiyoruz.
Mehmet Guven
Mehmet Guven 11 aylar önce
Güzel ve zevkli bir video olmuş . Savaş abinin olması ayrı bir güzel olmuş . Herzaman bekleriz
𝕯𝖊𝖛𝖎𝖑𝕍𝔼𝔾𝔸𝕊
𝕯𝖊𝖛𝖎𝖑𝕍𝔼𝔾𝔸𝕊 3 aylar önce
abi normalde buz sıvıdan olur ama bu kurubuzda değişiyo yoğuşma dediğimiz olay (sanırım) karbondiyoksiz yoğuşuyo ve kurubuz oluyo buz ismide soğuk olmasından geliyo birde vicudumuzu yakma sebebi ise korbondiyoksitin zararlı bir gaz olduğu
DeltaSays
DeltaSays 11 aylar önce
Böyle birşey olamaz ya 😂
-_M1z1kc1_-
-_M1z1kc1_- 2 aylar önce
Olur olur abimmm , airsoft kadar havalı tek şey bu
Dls Tv
Dls Tv 9 aylar önce
Knk pistol ne kadar la Ona göre alcam Haa
Bengu Tiryaki
Bengu Tiryaki 10 aylar önce
Vay be
EKİN FIRAT ÇETİNTAŞ
EKİN FIRAT ÇETİNTAŞ 10 aylar önce
Oldu ama
SAKIN OYNATMA LISTEME BAKMA !
SAKIN OYNATMA LISTEME BAKMA ! 11 aylar önce
SAKIN OYNATMA LISTEME BAKMA ! !
Mehmet Çetintepe
Mehmet Çetintepe 10 aylar önce
Abi iki tane tel kafes yaptırıp içine kuru buz koyup yanlardan sallasan havuza hem sudayken kurubuz size temas etmez hemde kurubuz toplu durur ,eline sağlık.
PUBG MOBİLE LİTE VİDEOLARI
PUBG MOBİLE LİTE VİDEOLARI 10 aylar önce
Agalar sırf gerçekten daha iyi olayım diye gece 5 gece 6 Lara kadar emek veriyorum tek istediğim türk ve Kürt kardeşlerimin bana destek vermeleri be 😭
TK YASİR
TK YASİR 8 aylar önce
aga be üzüldüm😭
gizli biri
gizli biri 11 aylar önce
İçerik dediğin eğlenme dediğin böyle olmalı 👏
İşimiz Gücümüz Galatasaray
İşimiz Gücümüz Galatasaray 11 aylar önce
Haydi arkadaşalar şu kanalı 10 milyona taşıyalım adamsın abdü
oyun hesap
oyun hesap 11 aylar önce
nobody: marul: suyun içinde nefes almak zorlaşıyor
SAKIN OYNATMA LISTEME BAKMA !
SAKIN OYNATMA LISTEME BAKMA ! 11 aylar önce
SAKIN OYNATMA LISTEME BAKMA ! !
TiYeS Gaming
TiYeS Gaming 11 aylar önce
Hahaha
Ömer faruk Ulukaya
Ömer faruk Ulukaya 11 aylar önce
@Jendukiès`♡ bir çeşit (amerikan) mizah
Jendukiès`♡
Jendukiès`♡ 11 aylar önce
@Ömer faruk Ulukaya bruh*?
Koala
Koala 11 aylar önce
@umut_bs reis dileniyo kendi çabasıyla alması lazım
Şeyma 961
Şeyma 961 10 aylar önce
Adamın ses tonu birebir : Savaş Peker 👌🏻🤣🤣🤣
Şeyma 961
Şeyma 961 10 aylar önce
@KÖH丶YUSUF sağol 🙄🙄🙄
KÖH丶YUSUF
KÖH丶YUSUF 10 aylar önce
Sedat peker o
Melodi✨Iᴷⁱˡˡᵧₒᵤツ
Melodi✨Iᴷⁱˡˡᵧₒᵤツ 10 aylar önce
Helal sana 30 milyonu vallaha hak ediyon
memedeli Yıldırım
memedeli Yıldırım 11 aylar önce
Böyle vidyolar senden başka kimsede görülmefi kral💓💓💓
PİNK QUEEN
PİNK QUEEN Gün önce
Abi abimle ben seni çok uzun zamandır takip ediyoruz
Gizem Kan
Gizem Kan 11 aylar önce
Aktiflik akıyo Maşallah nazar değmesin abi.
SAKIN OYNATMA LISTEME BAKMA !
SAKIN OYNATMA LISTEME BAKMA ! 11 aylar önce
SAKIN OYNATMA LISTEME BAKMA ! !
Melisa çoban
Melisa çoban 11 aylar önce
SAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA :×..
pro gamer
pro gamer 11 aylar önce
Profilimde 34 yazıyor 50 olurmu
FUTBOL TİKTOK
FUTBOL TİKTOK 11 aylar önce
@Tayyip K olmasın be knkm
Gizem Kan
Gizem Kan 11 aylar önce
@BJK SPOR TV hayır.
PerciesTheWise Obito
PerciesTheWise Obito 11 aylar önce
abi butun videolarında kendi icerigini uretiyosun ve icerklerin cogu biraz fazla para istio gittigin yerde herseyi burda neden neyi var bu kim tum ayrıntılarını anlatıosun insallah daha buyursun cunku hakediosun
bgr ffg
bgr ffg 11 aylar önce
Bu gün bu kanaldaki izlemediğim bütün videoları izlicem 🖤
Ümame Uygur
Ümame Uygur 10 aylar önce
Eğer kızlar deneseydi ilk soru "burayı nasıl temizleyeceğiz" olurdu. Ama bunlar "bu havuza nasıl gireceğiz?" 😂😂
𝒯𝒶𝓃𝒿𝒾𝓇𝑜
𝒯𝒶𝓃𝒿𝒾𝓇𝑜 11 aylar önce
Şu evi her gördüğümde Epes Patos geliyor aklıma :D
dalex
dalex 10 aylar önce
epes patos u seviyomusun
ÇİFTE REKABET
ÇİFTE REKABET 11 aylar önce
Lan puhahahahahahhaha
kerem in the house
kerem in the house 11 aylar önce
7:09 buza buz gibi diyen koca yürekli Yasir abi😂
Bykuş BS
Bykuş BS 11 aylar önce
@Rapp Lyrics boş yapma
TestaMent
TestaMent 11 aylar önce
@Rapp Lyrics N A P İ M
Sertap İncesu
Sertap İncesu 9 aylar önce
Su ana kadar en eglendıgım bu oldu harıka 😂
Alzekk
Alzekk 6 gün önce
buzların 500kg sini attıgınızda bi an undertaker gelecegnizi sandım suyun altından.
HTÇ
HTÇ 4 aylar önce
10:27 adamlar suyun içine atom bombası attılar mübarek
uzumanki naruto
uzumanki naruto 11 aylar önce
Abi sen 20M yi de hak ediyon çok cesaretlisin
~jenxm3r~
~jenxm3r~ 11 aylar önce
Küresel ısınmayı bitirip Küresel soğumaya yol açan abdü 😂😂
HÜSEYN GAME YT
HÜSEYN GAME YT 3 aylar önce
😂😂🤣
Fıray Soyer
Fıray Soyer 11 aylar önce
Karbondiokside su buharı diyen koca yürekli abdü aynı element bile içermiyorlar
Fıray Soyer
Fıray Soyer 11 aylar önce
@shadow aras su buharı h2o değil kardeş 1 dk araştırsan anlarsın
Fıray Soyer
Fıray Soyer 11 aylar önce
Bu arada su buharı h2o diyil
Fıray Soyer
Fıray Soyer 11 aylar önce
@shadow aras co2 zehirli qaz h2o sıvı bilim insanı
Fıray Soyer
Fıray Soyer 11 aylar önce
@Amaro Lyrics doğru valla
shadow aras
shadow aras 11 aylar önce
@Amaro Lyrics maalesef
pubg_abdulkadir
pubg_abdulkadir 11 aylar önce
Abi bu videoyu izlerken gülmekten öldüm 🤣🤣😂🤣😂
kral oyun
kral oyun 3 aylar önce
Abi yeni reklam çıkatmışsın hayırlı uğurlu olsun abi 😀😀
Ömer Bey
Ömer Bey 11 aylar önce
marul savaş abiye güveniyom diye diye adamı tek başına yarıştırdı :D
Vortex
Vortex 11 aylar önce
2021DELİ Mİ NE? : HAVUZA1,5 TONLUK BUZ DÖKÜP İÇİNE GİRDİK. 2022 DELİ Mİ NE? :DENİZE 10 TONLUK BUZ DÖKTÜK.
Yusuf Benek
Yusuf Benek 11 aylar önce
+1
bgr ffg
bgr ffg 11 aylar önce
@Melisa çoban tamam karşim bakmayız
Melisa çoban
Melisa çoban 11 aylar önce
SAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA :×..
Hayvanların Dostu
Hayvanların Dostu 11 aylar önce
*Benim amacım sadece iyiliğe teşvik etme amaçlı videolar çekip hayvan sevgisini insanlara daha çok aşılamak.* *Videolarım terapi gibidir* 💕
Cagri Oktem
Cagri Oktem 11 aylar önce
2023: Arkadaşlar kuru buzdan iglo yaptım
24'lü Keçeli Kalem
24'lü Keçeli Kalem 11 aylar önce
Kuru buz normal şartlarda (oda sıcaklığında) gaz halde bulunması gerekeb karbondioksit dondurulmasıyla oluşur.
RobloxKardesler
RobloxKardesler 10 aylar önce
Bu adamin yasamasi bi mucize. 9 canli massallah
TOLGA ÖZDEMİR
TOLGA ÖZDEMİR 11 aylar önce
Abi çook eğlenceli ve mükemmel bir video olmuş eline sağlık
Ahmet Selim Yapıcı
Ahmet Selim Yapıcı 2 aylar önce
Abi varya suyun soğukluk derecesi _78 varya biliyormusun dünyanın en soğuk şehri yakutistanda bile _71 aynı Ruslara benzemişsin ruslarda böyle yapıyo dünya rekoru kırmışsın helal olsun 👏
HİÇKİMSE
HİÇKİMSE 11 aylar önce
"Namaz kılan yaşlıyı severim ama namaz kılan gence aşığım" (HZ.Ömer)
Kadir Aytong
Kadir Aytong 10 aylar önce
@Parsukô个 az öteye geç, kalabalık yapma burda
Parsukô个
Parsukô个 10 aylar önce
@Kadir Aytong hayır soran var mı unuttum hatırlat dedim mi?
Parsukô个
Parsukô个 10 aylar önce
ne alaka?
Blueİxiet
Blueİxiet 10 aylar önce
@xLogoWire sanane kardeşim video ile ilgili olmak zorunda değil neyi anlamıyorsun sevmiyorsan okumazsin ne boş yaptın
Blueİxiet
Blueİxiet 10 aylar önce
@xLogoWire sanane lan özgür bir yer burası
Funda Kurşiniler
Funda Kurşiniler 11 aylar önce
Hayatımda gördüğüm en best video olabilir🥰
Sinem Ay
Sinem Ay 10 aylar önce
Abi videolarını izlemeyeli baya olmuş ki girişini bile özlemişim
Eymen Yıldırım
Eymen Yıldırım 11 aylar önce
Abi sen bir sürü şey başardın asla pes etmiyosun sen pes etmemenin youtube Türkiye de en iyi örneğisin
Oğuzhan Teke
Oğuzhan Teke 6 aylar önce
2:06 tamam abi bende tam 1 ton kuru buz alıyodum bilgilendirme için saol :D
Anonim-Hamza
Anonim-Hamza 11 aylar önce
TRshow türkiyenin en kaliteli içerik üretici seviliyosun kral..
Melisa çoban
Melisa çoban 11 aylar önce
SAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA :×..
GS❤💛Göktuğ
GS❤💛Göktuğ 11 aylar önce
@OYUN TAYFASI primciii
OYUN TAYFASI
OYUN TAYFASI 11 aylar önce
Profilimde 450 yazıyor 500 olurmu???
GS❤💛Göktuğ
GS❤💛Göktuğ 11 aylar önce
@Tayyip K primciii
EcemNursena Akyel
EcemNursena Akyel 10 aylar önce
Siz demek diyipte deneyen koca yürekli abdü abi
no(no); yes(yes)
no(no); yes(yes) 9 aylar önce
Harbiden delisin abi hipoterma olcaksınız lan 🤣❤
Montajia
Montajia 9 aylar önce
Abi 7 mn abonen var hayırlı olsun
SaitamaJP
SaitamaJP 9 gün önce
9:37 marul:olum nefes alınmıyo içerde ben:nası yaa :D
N-
N- 11 aylar önce
Özlemişiz bu serileri
Şovalye
Şovalye 10 aylar önce
17:58 marula Haksizlik Savas 13000 dedi 10000 olmaliydi 3 bin cok dedi amma Marun 1000 az dedi En yakin maruldu
Nihat Musayev
Nihat Musayev 4 aylar önce
Abdu abi sana helal olsun valla senin videolarin bayiliyorum en cok denizde iyisin
FURKAN TUR
FURKAN TUR 11 aylar önce
Abi sen harbi kafayı yemişsin 😁🥰🥰🥰
Lion Climbai
Lion Climbai 8 aylar önce
Mehmet abi o nasıl gülmek 🤣😂
Mehmet KARA
Mehmet KARA 11 aylar önce
Öneri:deliler hastanezinde 24 saat kal nasil olsa sende delisin +1
veliyev🇦🇿
veliyev🇦🇿 11 aylar önce
+1
Şükrü Özhalk
Şükrü Özhalk 11 aylar önce
adamsın başa belasın abi helal olsun ekipe ellerinize sağlık
AZƏRBAYCAN
AZƏRBAYCAN 8 aylar önce
En az Çağatay abi havuza girdi😂
Random Oyunlar
Random Oyunlar 11 aylar önce
@Deli Mi ne? abi havuza tamamen 1 tl dökün sonra 1 tanede 50 krş dökün bulmaya çalışın :D
SALINCAKTAN DENİZE UÇMA YARIŞMASI!!
23:50
Deli Mi Ne?
görünümler 4 Mn
BUZ DOLU HAVUZDA KALMA YARIŞMASI!!
22:36
Deli Mi Ne?
görünümler 17 Mn
ALİ KOÇ HESAP SORMAYA BAŞLADI! | GÜNDEM ÖZEL
43:17
Sansürsüz Futbol
görünümler 35 B
ARISTOKRATLAR JAMOASI SHOU KONSERT DASTURI  2022
2:27:34
Sariq Bola TV
görünümler 3,3 Mn
HAVUZDA SURVIVOR YARIŞMASI!! (BÜYÜK KAPIŞMA)
18:06
YÜZME HAVUZUNUN İÇİNE TAŞINDIM!!
17:53
Deli Mi Ne?
görünümler 14 Mn
HER ŞEYİ PARÇALAYAN MAKİNA!! (EFSANE VİDEO)
15:25
CANAVAR BALON BALIĞI YAKALADIK!! (DEMİR YİYOR)
18:29
HAVUZA SON DÜŞEN KAZANIR!! (EFSANE YARIŞMA)
20:08
PARA KASASI AÇMA YARIŞMASI!!
20:30
Deli Mi Ne?
görünümler 6 Mn
GECE GİZLİCE AQUAPARK 'TA KALMAK!!
18:19
Deli Mi Ne?
görünümler 8 Mn
ALİ KOÇ HESAP SORMAYA BAŞLADI! | GÜNDEM ÖZEL
43:17
Sansürsüz Futbol
görünümler 35 B