Live in the Moment - Dispo by David Dobrik

  görünümler 1,587,078

David Dobrik Too

David Dobrik Too

Gün önce

Go check out our new version of Dispo: apps.apple.com/us/app/dispo-live-in-the-moment/id1491684197
Super excited for this!! Its our first version of our new app!! Thank you to everyone that is a part of this!!
Executive Producer: David Dobrik
Executive Producer: Mark Romanek
Executive Producer/Producer: Krista Worby
Executive Producer: Daniel Liss
Producers: Natalie Mariduena and Jason Nash
A Translucent Media Production in association with Dispo, Inc and More Media
Directed by: Mark Romanek
Prosthetic Makeup Designer: Kazu Hiro
Director of Photography: Alexis Zabe
Starring: David Dobrik and Ever Powell
Editors: David Dobrik and Robert Duffy
Assistant Editors: Joseph Vulpis and Jason Nash
Color Grade: Stefan Sonnenfeld with Company 3
Visual Effects: Scissor Films
Production Design: Sam Neidenbach
1st AC: Bas Tiele
2nd AC: Emily Hock
Gaffer: Nghia Khuu
Grip: Isaiah Reza-Soto
Makeup Artist: Vincent Van Dyke and Thomas Floutz
Makeup Assistant: Gwen Ramsey
Production Manager: Cat McCabe
Production Assistant: Johnny Mojica

YORUMLAR
David Dobrik Too
David Dobrik Too 14 saatler önce
yes, i had them add a little to the hairline!! a guy can dream
Moyaii
Moyaii 10 dakika önce
can you make a fucking video already lol
Juragan Cuci
Juragan Cuci 10 dakika önce
trshow.info/watch/u0cnQxlq6lU/video.html
Angelina Hendricks
Angelina Hendricks 14 dakika önce
Dream BIG David, like usual of course!
Sinjhin
Sinjhin 14 dakika önce
Please put it on the play store
Kamyar M.
Kamyar M. 37 dakika önce
@Steve Jenson Dude watching him look at the pictures & cry made me cry so hard. I 17 YEARS OLD & it's the first time I cried after 3 years😭
Murat Gocer
Murat Gocer 2 dakika önce
You needed all those people to make that lol
Murat Gocer
Murat Gocer 3 dakika önce
You needed all those people to make that lol
Murat Gocer
Murat Gocer 3 dakika önce
You needed all those people to make that lol
Key Rey
Key Rey 3 dakika önce
Saw the kid, kinda looks like Scott?!
Peter Black
Peter Black 4 dakika önce
Didn't even recognize him until he smiled.
Nancy Cla
Nancy Cla 4 dakika önce
Didn’t that guy on tiktok make this app and david stole his idea??
big head bungo
big head bungo 4 dakika önce
Is he gunna go round kissing boys now he has an old mans mask on
Sarah Gasim
Sarah Gasim 5 dakika önce
this makes me cry
ayza khan
ayza khan 5 dakika önce
This is what david will look like when he starts vloging again
Pindi, Zain Rauf-i-Azam
Pindi, Zain Rauf-i-Azam 6 dakika önce
Great advert
cosmo
cosmo 7 dakika önce
Damn david changing up the content style , never would have expected that
Leon
Leon 7 dakika önce
A whole lot was said in 58 seconds
Zaid
Zaid 7 dakika önce
why this app is not available on Google play store
Mingyueshan National Resort
Mingyueshan National Resort 8 dakika önce
so sad...
VivalaryMan
VivalaryMan 8 dakika önce
I just watched a random old guy crying at pictures and being happy when a toddler appeared.. for no reason.. I cant help but feel you owe me my time back, or at least some money..
Rip.M3
Rip.M3 8 dakika önce
That old guy looks like David Dobrik
Juragan Cuci
Juragan Cuci 10 dakika önce
trshow.info/watch/u0cnQxlq6lU/video.html
Qclub_4 *
Qclub_4 * 11 dakika önce
why is he wearing white? that's not David Dobrik
Jasmine
Jasmine 11 dakika önce
LMAOO??
WagaWaffles
WagaWaffles 12 dakika önce
So... who did David have a kid with.. please be Taylor please be Taylor Edit: yeh he the grandpa here but still
Juragan Cuci
Juragan Cuci 5 dakika önce
trshow.info/watch/v9uEQvA6ZkE/video.html
zzz immune
zzz immune 12 dakika önce
About as real as the usual smiling
Simon Marklund
Simon Marklund 13 dakika önce
Do a new vlog please
HAMAD SAMEER
HAMAD SAMEER 13 dakika önce
That Laugh! iconic
Ashlie Lawson
Ashlie Lawson 13 dakika önce
Ok cool but it still isnt available for android users? Only apple? What?
RJ Ortiz
RJ Ortiz 14 dakika önce
Really thought he was gonna roll Jason out on a wheelchair or something lol
King Noah
King Noah 14 dakika önce
Thanos truck
Pika Pika
Pika Pika 15 dakika önce
Pls get it for android
Sinjhin
Sinjhin 15 dakika önce
This that david in a costume dressed as an old guy
Abass Gareth
Abass Gareth 16 dakika önce
Wow awesome
Squashi Pixel
Squashi Pixel 17 dakika önce
this is exactly how I imagine david when he looks back those photos
Juragan Cuci
Juragan Cuci 3 dakika önce
trshow.info/watch/n6r63r_Xfrw/video.html
Cosmic Gamer
Cosmic Gamer 19 dakika önce
Touched My Heart ❤️
Ralfs Silins
Ralfs Silins 21 dakika önce
Bruh
Lorenzo Detti
Lorenzo Detti 22 dakika önce
He survived covid. But this is how cod ruined him
Shiven Dhawan
Shiven Dhawan 22 dakika önce
whos the wife
nat v
nat v 23 dakika önce
Cringeeeee
Stronggamer Girl
Stronggamer Girl 24 dakika önce
You look cute as an old person
Ivo
Ivo 26 dakika önce
ok, now uploud a vlog
Amare Media
Amare Media 27 dakika önce
trshow.info/watch/yGffyVTUUGs/video.html
Talia Hariri
Talia Hariri 27 dakika önce
This is so sweet
Lance Anthony
Lance Anthony 27 dakika önce
Painful levels of cringe
Potterhead4Vida
Potterhead4Vida 28 dakika önce
These comments are more filtered than my Brita water
Paw-za-tive Pooch
Paw-za-tive Pooch 28 dakika önce
Touching video. Hey everyone, feel free to check out the videos on my channel also
Ђуришић Реља 1-8
Ђуришић Реља 1-8 28 dakika önce
PLEASE START VLOGING AGAIN
Yasmina
Yasmina 30 dakika önce
Stfu why am I crying
crown consumption
crown consumption 30 dakika önce
That's what happens when dobrik sleeps with jake paul/\ |
lil dobbs
lil dobbs 32 dakika önce
I can't express how much this even means to ME
Jazzy G
Jazzy G 34 dakika önce
sooooo cuteee
Ηρώ Σοφία Παλιατσού
Ηρώ Σοφία Παλιατσού 35 dakika önce
the fact that he is so old but his child is so young😂 when did u have her? at 60?😅
Juragan Cuci
Juragan Cuci 4 dakika önce
trshow.info/watch/v9uEQvA6ZkE/video.html
Hallowed
Hallowed 37 dakika önce
did someone die or something?
Doknula
Doknula 37 dakika önce
This comment section will become a reunion when it is recommended again in 2070
Joshua Tiongko
Joshua Tiongko 37 dakika önce
Ayo what the fuck there's no cheese
Kamyar M.
Kamyar M. 38 dakika önce
David, I've been watching your video's since 2017 & I've really wanted you to post for so long. you posted about your house & all & you post on TikTok, but not enough man. Watching this & remembering all the memories we all from those pictures even though we (your fans) Watched video & still remember these, Watching you being old & looking at those pictures & crying because you ''Miss'' Those old days MADE ME, A 17 year old boy, Grown ass man at this age made me cry so hard. I watched this in class a little bit of it, I wasn't sure what it was about, But when i saw that it's gonna make me cry... I waited until i got home & let me tell you... I have never cried like that in my whole life & i haven't cried in 3 years. We all miss you & what you do with the VLOGSQUAD, We all miss you & your content so please start posting again & film with the whole VLOGSQUAD again. I hope you take your time & read this please, I wish you a happy year & keep up the good work & content. ( My Name Is ''Kamyar'' )
Hammad Pervez
Hammad Pervez 38 dakika önce
Wtf David can't look like that even if he marries corinna
makenah23 wendy
makenah23 wendy 39 dakika önce
Wow ❤❤
Joel Jiji Olassayil
Joel Jiji Olassayil 39 dakika önce
The Song: Good Old Days - Macklemore feat. Kesha
Juragan Cuci
Juragan Cuci 5 dakika önce
trshow.info/watch/v9uEQvA6ZkE/video.html
Jean Gabriel Rocha Brandstetter
Jean Gabriel Rocha Brandstetter 39 dakika önce
Iam scared in the moment
Josh Medcalf
Josh Medcalf 40 dakika önce
He is crying because he got cancelled lmao
Juragan Cuci
Juragan Cuci 7 dakika önce
trshow.info/watch/u0cnQxlq6lU/video.html
Zack Kennedy
Zack Kennedy 41 dakika önce
Haha I realised it was David I was so confused
Lieve Simons
Lieve Simons 43 dakika önce
This is the worst commercial I’ve ever seen xx
Hardik Gowdra
Hardik Gowdra 43 dakika önce
seeing the most laughing person is the most painful thing
Gurkirat Singh Bawa
Gurkirat Singh Bawa 44 dakika önce
Good👍 Plz subscribe the tabla kid 🙏
Paulina Cieplinska
Paulina Cieplinska 44 dakika önce
David is a disgusting human being. Maintaining your fame at the expense of your friends' mental health? You need a reality check.
Letters & Numbers
Letters & Numbers 47 dakika önce
You should have included yourself looking at a picture of you & Jason and paused on that moment; it would have really hit.
Елена Турбина
Елена Турбина 47 dakika önce
💧💧💧
jordyn Benz
jordyn Benz 48 dakika önce
THEY SHOULD HAVE YELLOWED HIS TEETH A LITTLE
GamerVidz
GamerVidz 49 dakika önce
I am guy in my 30s and I do this already, but to pictures of my cat who died :( .
Squishy
Squishy 49 dakika önce
we wanna know who made the child
HawksNest
HawksNest 49 dakika önce
POV: David is 70 and still hasn’t uploaded a Vlog on the main channel
Juragan Cuci
Juragan Cuci 9 dakika önce
trshow.info/watch/u0cnQxlq6lU/video.html
Juragan Cuci
Juragan Cuci 9 dakika önce
😀
I WANT ŞĘX !!! SEE MY VÌDEÓ !!!
I WANT ŞĘX !!! SEE MY VÌDEÓ !!! 24 dakika önce
😡💖♥️
I WÅNT ŞĖX !!! SĖĖ MY VIDEÓ !!!
I WÅNT ŞĖX !!! SĖĖ MY VIDEÓ !!! 47 dakika önce
How long is
Hope
Hope 50 dakika önce
what actually is this.... more predator shit by the looks of it
Zechariah McKenzie
Zechariah McKenzie 27 dakika önce
Well you're not wrong.. I mean.. look at what's trending about him. 😂
PatrickStarrr
PatrickStarrr 51 dakika önce
😭😭😭😭
Juragan Cuci
Juragan Cuci 8 dakika önce
trshow.info/watch/u0cnQxlq6lU/video.html
I WANT ŞĘX !!! SEE MY VÌDEÓ !!!
I WANT ŞĘX !!! SEE MY VÌDEÓ !!! 24 dakika önce
😡💖♥️
Star Du5t
Star Du5t 51 dakika önce
That’s how David gonna look in his next vlog
Fierce Peter Gaming
Fierce Peter Gaming 52 dakika önce
*WOW I SLEPT IN. WHAT HAPPENED TO YOU DAVID? I’M CRYING*
Juragan Cuci
Juragan Cuci 9 dakika önce
trshow.info/watch/u0cnQxlq6lU/video.html
I WANT ŞĘX !!! SEE MY VÌDEÓ !!!
I WANT ŞĘX !!! SEE MY VÌDEÓ !!! 24 dakika önce
💓❤️
I WÅNT ŞĖX !!! SĖĖ MY VIDEÓ !!!
I WÅNT ŞĖX !!! SĖĖ MY VIDEÓ !!! 47 dakika önce
F factor in
Divyanshi Pandey
Divyanshi Pandey 52 dakika önce
It actually made me sad wtff😭😭😭
Ruby m
Ruby m 52 dakika önce
Is that joshes son lol
TrollMaster Fictitious Fables of Europa
TrollMaster Fictitious Fables of Europa 54 dakika önce
$TCDA Eat those hedgies 📈🛬🛬🛬
Aditya
Aditya 56 dakika önce
When David posts a video after 50 years...
Juragan Cuci
Juragan Cuci 2 dakika önce
trshow.info/watch/n6r63r_Xfrw/video.html
Jordan *
Jordan * 56 dakika önce
This is dumb
T-Virus Terrance
T-Virus Terrance 56 dakika önce
Hello, Humans. "I enjoy the time passing. I think it's a privilege to be in friendship with time."-Agnes Varda TERRANCE OUT
Kyla Louie
Kyla Louie Saatler önce
Haha I thought it was jay not dav was gonna say omg jay is already old jk !! But ya that’s what I thought and good song the good old days sad brings back 2019 and 2018 !!
Marco Bestetti
Marco Bestetti Saatler önce
How to break everyone's heart? Here, right here
Dylan Perry
Dylan Perry Saatler önce
You guys realize that he's probably a grandpa in this right
bini esh
bini esh Saatler önce
what! is that a facemas
salma saeed
salma saeed Saatler önce
Nobody is gonna comment on how good that commercial is? Who the hell makes a commercial for his app! This is so good. If he did it for longer than a few seconds i would have been in literal tears
Pareen Pattni
Pareen Pattni Saatler önce
Best ad ever
Emna Othmani
Emna Othmani Saatler önce
😂😂omg this is sooo funny
Rys McHale
Rys McHale Saatler önce
Plot twist: it Jason's grandchild because David cannot torture Jason anymore
Juragan Cuci
Juragan Cuci 7 dakika önce
trshow.info/watch/u0cnQxlq6lU/video.html
Eddie Marcks
Eddie Marcks Saatler önce
And the hole thing was ruined because it was and ad
Bunga Hades
Bunga Hades Saatler önce
i always knew david will grow old alone without any oh his friend because he shot them dead with real gun for $100
Ananya Arora
Ananya Arora Saatler önce
WTF is this haahahahahahahah
Razan Abed
Razan Abed Saatler önce
This is so sad tho
Kelvin Choo
Kelvin Choo Saatler önce
I'm i seeing the future or what ?
sajana uddama pathirana
sajana uddama pathirana Saatler önce
damn david dobrik didn't post for that long?
Christopher Ayala
Christopher Ayala Saatler önce
Next...
Anbu hen
Anbu hen Saatler önce
Wait is the kid the kid or his grandkid .. either way really creative idea to advertise dispo makes you think you won’t lose those moments if you capture them with dispo pretty cool 💪🏻💡
PurpleFiber217
PurpleFiber217 Saatler önce
This is what hes gonna look like when he uploadd a new vlog
Darrick
Darrick Saatler önce
I guess theyre filtering out essays too
Gabs S
Gabs S 57 dakika önce
He's never going to acknowledge it and it's disgusting
Kylie Ridolfo
Kylie Ridolfo Saatler önce
Why am I crying
Iammoist
Iammoist Saatler önce
Why do you look so Indian?
Theodor hagelberg
Theodor hagelberg Saatler önce
Whates the vlogs at
VLOG SQUAD EATS A $1000 DOLLAR ICE CREAM SUNDAE!!
17:49
NBA "Highest IQ" MOMENTS
11:08
KingSwish
görünümler 16 Mn
Kuruluş Osman 48. Bölüm Fragmanı
0:49
Kuruluş Osman
görünümler 2,5 Mn
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 184. Bölüm Fragmanı
1:05
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
görünümler 1,4 Mn
Press Subscribe For....
11:59
MrBeast
görünümler 25 Mn
SIDEMEN SPEND $100,000 ON EACH OTHER IN 1 HOUR
1:00:01
HANGING OUT WITH OUR FRIENDS
10:55
Carly and Erin
görünümler 1,5 Mn
Get Ready With Us: Kim and Kylie
11:13
Kylie Jenner
görünümler 18 Mn
Why pop music is obsessed with this one note
08:37
ANDREW HUANG
görünümler 1 Mn
WE ADOPTED A CHILD FOR A DAY!
15:36
LARRAY
görünümler 1,4 Mn
QUICKFIRE ASSUMPTIONS *UNEDITED CHALLENGE*
12:34
Talia Mar
görünümler 943 B
Kuruluş Osman 48. Bölüm Fragmanı
0:49
Kuruluş Osman
görünümler 2,5 Mn
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 184. Bölüm Fragmanı
1:05
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
görünümler 1,4 Mn
Eee Sonra 3. Bölüm
11:54
eee sonra?
görünümler 147 B
Ekin Uzunlar & Bilal Hancı  - Gelin Ettiler Yari
3:59
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 184. Bölüm Fragmanı
1:05
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
görünümler 1,4 Mn
AŞIRI EĞLENDİK! | Trend TikTok Oyunlarını Oynadık
17:34