Oğuzhan Koç - Bence de Zor (Official Video)

  görünümler 6,106,281

Oğuzhan Koç

‘Bence de Zor’ Tüm Dijital Platformlarda Yayında!
Spotify’da dinlemek isterseniz: spoti.fi/3wFwmES
Apple Music’ten dinlemek için: apple.co/39WW7qu
Instagram'dan beni takip etmek için: oguzhankoctv

Söz \u0026 Müzik: Oğuzhan Koç, Çağrı Telkıvıran
Aranje: Çağrı Telkıvıran
Gitar: Doğukan aydın
Kayıt \u0026 Editing: Adnan Telkıvıran
Mix \u0026 Mastering: Özgür Yurtoğlu

Menajerlik: Hypers
Yapım Şirketi: Hype Music
Prodüksiyon Şirketi: Hype Production
Yönetmen: Mali Ergin
Yürütücü Yapımcı : Aytaç Bilgin
Proje Yöneticisi: Esra Akpınar
Görüntü Yönetmeni: Onur Cabi
Kurgu: Mali Ergin \u0026 Onur Hanay
Yapım Amiri: Selim Can Türkmen
Yapım Asistanı: İrem Geylan
Focus Puller: Fırat Levendoğlu
Kamera Asist: Fatih Satıcı
Backstage: Murathan Aksöz
Işık Şefi: Semih Dönmez
Sanat Yönetmeni: Aynur Kübra Aktaş
Sanat Asist: Nimet Kazaz
Styling: Lu Style Consulting
Color: The Post Brothers
Color Artist: Ercan Küçük
Saç makyaj: Gürhan Kalay
Catering: Eminol Catering
Casting: IMC Ajans
Kapak Tasarımı: Burak İncekara
TRshow Yöneticisi: Kerem Türkyılmaz
MCN: Hype Network

'Bence de Zor' sözleriyle;

Umutlarım yine uğradılar bana hepsi seni soruyor
Bulutlar yine toplandılar belli vaktim doluyor
Umutlarım yine uğradılar bana hepsi seni soruyor
Bulutlar yine toplandılar bil ki vaktin doluyor

Dur demeden de bence de zor bence de zor
Aşk çok uzakta beklemiyor beklemiyor beklemiyor
Dur demeden de bence de zor bence de zor
Aşk çok uzakta beklemiyor beklemiyor beklemiyor

Bitiyor mu dert sende sevince sorma
Kovalandıkça kaçanlardan olma
Göz açıp kapayana gönül alışana kadar
Ah ben ölürsem kalbim burda

Bitiyor mu dert sende sevince sorma
Kovalandıkça kaçanlardan olma
Göz açıp kapayana gönül alışana kadar
Olmadı dersen kalamam zorla

YORUMLAR
Oğuzhan Koç
Oğuzhan Koç 3 aylar önce
‘Bence de Zor’ Tüm Dijital Platformlarda Yayında! Spotify’da dinlemek isterseniz: spoti.fi/3wFwmES​ Apple Music’ten dinlemek için: apple.co/39WW7qu​ Instagram'dan beni takip etmek için: instagram.com/oguzhankoctv
Kenan Kuvetli
Kenan Kuvetli 4 gün önce
@nisazeynep loio
Kenan Kuvetli
Kenan Kuvetli 4 gün önce
Dfp
Kenan Kuvetli
Kenan Kuvetli 4 gün önce
Lıuıuuyyu6uuuıjuytg
Kenan Kuvetli
Kenan Kuvetli 4 gün önce
Sllkpoooıuıuyuuju
Kenan Kuvetli
Kenan Kuvetli 4 gün önce
@nisazeynep px
Ayşegül Söylemez
Ayşegül Söylemez 12 saatler önce
Oğuzhaın kötü şarkı çıkarmaı 'bence de zor':)
Yeliz Giden
Yeliz Giden 2 gün önce
Yine yeniden🤘🤘
Ümit Şahin
Ümit Şahin 2 gün önce
Şarkının Bence de zor kısmını daha da bağırarak söylenseydi Şarkıyı dinlemek isteyen herkes dağılırdı. :) Hind müziği gibi olmuş biraz
Sinan AY
Sinan AY 4 gün önce
Muhabir : Fener bu sene şampiyon olur mu? Ali Koç: Olmak zorundayız ama bu işler biraz zor. Oğuzhan Koç: Bencede zor bencede zor ....
Sedanur Bursa
Sedanur Bursa 4 gün önce
Sen nerdesin
yasinyusuf
yasinyusuf 5 gün önce
Suana kadar 100 milyon olmasi gereken sarki nie boyle az izlenmis
Ramil Rasulov
Ramil Rasulov 6 gün önce
Güzel mahnı
Mahir ÖZTÜRK
Mahir ÖZTÜRK 7 gün önce
Abi sesin efsane ama yaptiğin video biraz sacma olmus
Muhammet Eren DEMİR
Muhammet Eren DEMİR 7 gün önce
bir dile dolaşan şarkı daha
Muhammet Eren DEMİR
Muhammet Eren DEMİR 7 gün önce
çok güzel şarkı yaa
lavinia zm
lavinia zm 7 gün önce
Yanlız kız çok güzel🥰😍😘
Andarks Andarks
Andarks Andarks 8 gün önce
Evet zor
Emircan Erkurt
Emircan Erkurt 9 gün önce
0
Baby Nermin
Baby Nermin 10 gün önce
klip de müzik de çok iyi 😍
Uğur Karaduman
Uğur Karaduman 11 gün önce
Klip emek kokuyor helal :)
Farida Aliyeva
Farida Aliyeva 13 gün önce
😍
Hülya Uysal
Hülya Uysal 13 gün önce
💔
Arif Katmış
Arif Katmış 14 gün önce
Bi biz olamadık böyle
Isabel Fernandez Basterra
Isabel Fernandez Basterra 14 gün önce
Demet Özdemir & Oguzhan Koç = Amor verdadero !! ❤️❤️❤️😘😘😘👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Rafaela Lima
Rafaela Lima 16 gün önce
Amei!
Stray Kids muzlu kekim
Stray Kids muzlu kekim 16 gün önce
Kovalandikça kaçanlardan olma🏵
Salih Demir
Salih Demir 17 gün önce
Gene çok kötü. Köyüne dön oğusan
Aynur Arif
Aynur Arif 17 gün önce
Kimin Ogisi bu❤?
Rəna Nurehmedli
Rəna Nurehmedli 7 gün önce
Senin
Aynur Arif
Aynur Arif 17 gün önce
Abim canım abim Bilal Sonses'le düet yapın
Aynur Arif
Aynur Arif 17 gün önce
Yoksa Yasak
Aynur Arif
Aynur Arif 17 gün önce
9 temmuz gelsin artık
DƏNİZ⚡
DƏNİZ⚡ 18 gün önce
2021 de dinliyenler 👇👇
Keko Gamers BS
Keko Gamers BS 19 gün önce
5,6 MN izleneme ama abone 612 bin lan oha
Aynur Arif
Aynur Arif 21 gün önce
Bence De Zor
Aynur Arif
Aynur Arif 21 gün önce
Bence De Zor
Bakan Oyuncu
Bakan Oyuncu 22 gün önce
trshow.info/watch/bvgZX2XllFY/video.html MISTIK YAYINDA
Pırıl Uygunoğlu
Pırıl Uygunoğlu 22 gün önce
Oo
Hemra Seyidow
Hemra Seyidow 23 gün önce
Oğuzlar buradami ?
Aynur Arif
Aynur Arif 23 gün önce
Sanırım sıkıntıdan bütün yorumlara cevap yazdım
Aynur Arif
Aynur Arif 23 gün önce
:)
Aynur Arif
Aynur Arif 23 gün önce
🍀
Aynur Arif
Aynur Arif 23 gün önce
🌸
Aynur Arif
Aynur Arif 23 gün önce
Aynur Arif
Aynur Arif 23 gün önce
🍫
Aynur Arif
Aynur Arif 23 gün önce
Benim canım abim❤
Aynur Arif
Aynur Arif 23 gün önce
Yeni şarkı için gün sayıyorum
Aynur Arif
Aynur Arif 23 gün önce
Hadi Oushanuslar, sizi Bilal Sonsesin yeni şarkısına davet ediyorum
Oguzhan3rb
Oguzhan3rb 24 gün önce
9 Temmuz gelene kadar burdayım 💙
Aynur Arif
Aynur Arif 23 gün önce
Biz Oushanuslar Bilal Sonses şarkılarıda dinleriz değil mi? Hadi dinle ve Oushanuslardan selam yolla.Bekliyorum oushanusları
Hacer Bilgin1907
Hacer Bilgin1907 25 gün önce
1,5 yaşındaki kuzenim bu şarkıya bayılıyor
Aynur Arif
Aynur Arif 23 gün önce
Bilal Sonses Dayanırım'ı dinlemeye çağırıyorum seni.Yorum yazmayı da unutma sakın:)
erkan ttr
erkan ttr 26 gün önce
yeni şarkı bu cuma olur inşallah
Aynur Arif
Aynur Arif 23 gün önce
Hadi gitip Bilal Sonsesin yeni şarkısını dinleyip güzel yorunlar yapalıım.Kendisine saygısızlık ediliyor çünki
Aynur Arif
Aynur Arif 23 gün önce
Evet❤
another
another 25 gün önce
9 temmuzda yeni sarki
Aynur Arif
Aynur Arif 26 gün önce
Dur demeden de bence de zor
『Nazınızz』
『Nazınızz』 27 gün önce
Bi'tanesi de kötü olsun yaw💖
yesilgalax
yesilgalax 28 gün önce
YKS den sonra dinleme sebebim ne acaba ajsbshdbdh
yagmurhrmn
yagmurhrmn 29 gün önce
Klibin ve şarkının kusursuzluğu☘️
ateş böceği
ateş böceği 29 gün önce
*Bugün taksideyken radyoda oğuzhan koç çaldı. Bilmediğim bi şarkıydı.Deli divane 🎶 Bir fan olarak ayıp bana 😄😄*
Melis Özoğlu
Melis Özoğlu 14 gün önce
Aaa bilmiyodum. Hemen dinliyim. Takside keşfetmek istemem
Aynur Arif
Aynur Arif 23 gün önce
Şey senide hep buralarda görüyorum:) Hadi bir Oushanus olarak Bilal Sonsesin yeni şarkısına güzel yorunlar yazalım .Kendisine başkalarının fanları saygısızlık ediyor çünki.Oushanuslardan selam göndermeyi unutma:)
Black Could
Black Could Aylar önce
İlk dinleyişte : Bu ne oğuz abi ama ya bir kaç kez dinledikten sonra : (ELİMDE YEMEK KAŞIĞI İLE ĞDSFLDSŞLGŞDLG) DUR DEMEDEN DE BENCEDE ZOR! Harika olmuş oğuz abi ba-yıl-dım 1 tane kötü şarkın yok mükemmelsin...!
Aynur Arif
Aynur Arif 23 gün önce
Hadi senide Bilal Sonsesin yeni şarksına bekıiyorum.
Zeynep Orhan
Zeynep Orhan Aylar önce
Çok net bir ses tonu harikasın Oğuzhan 💓🌺
Fazlı Meral
Fazlı Meral Aylar önce
berbat derecede mükemmel
Aynur Arif
Aynur Arif 23 gün önce
Senide Bilal Sonsesin yeni şarkısına güzel şeyler yazmaya davet ediyorum .Kendisine çok saygısızlık edildi yorumlarda
Aynur Arif
Aynur Arif 23 gün önce
Haklısın
serkan ulaş
serkan ulaş Aylar önce
Niye böyle saçma bir şarkı yapma gereği duydun ki
Sümeyye D.
Sümeyye D. Aylar önce
abi şaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarkı müüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüükemmel ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolmuş
Aynur Arif
Aynur Arif 23 gün önce
O senin mükemmelliğin.Hadi senide Bilal Sonsesin şarkısına bekliyorum
Suleiman the Magnificent
Suleiman the Magnificent Aylar önce
berbat ötesi bir şarkı. iyiye iyi kötüye kötü, objektif olmalıyız…
Ruhane Solak
Ruhane Solak Aylar önce
Oğuzha' nın hergün cuma günü şarkı atması mübareksin reyissss😂😂😂😂
ilhan bahçeli
ilhan bahçeli Aylar önce
iyide anlamadığım şey çocukla aşkın ne alaka zaten her yeri aşk ettiniz bari çocukları bırakın daa bu ne
Moonlight :o
Moonlight :o Aylar önce
Demet Özdemir çok şanslı bi kadınsın...
Moonlight :o
Moonlight :o Aylar önce
Mükemmel yaaaa
Moonlight :o
Moonlight :o Aylar önce
İnsan bi tane kötü yapar bütün şarkıların iyi olmak zorunda mı
Aynur Arif
Aynur Arif 23 gün önce
Allahım neden her kes çıldırmış şekilde Oğuzhan abiden kötü şarkı bekliyor😄?
Moonlight :o
Moonlight :o Aylar önce
Offf çok iyi
Moonlight :o
Moonlight :o Aylar önce
Hani bi tane kötü olsun
Nazlı
Nazlı Aylar önce
Haftaya bugün sınav çıkışı herkes:
Burç Sülün
Burç Sülün Aylar önce
Söz ve beste sıkıntısı zirve yapmış, kulaklarım kanadı..
Furkan Kerem Geze
Furkan Kerem Geze Aylar önce
Baya. Güzel👍
Esmanur Müjde
Esmanur Müjde Aylar önce
Harika bir şarkı ve ilk defa kendi kılibinde oynamayan ogim
Karaçamı Kesemedim BUDAKTAN
Karaçamı Kesemedim BUDAKTAN Aylar önce
İnsan bu hayatta muhtaç birine... bence zor değil. Herkes mecbur bir (doğru) kişiye
Ömer
Ömer Aylar önce
Kızı demetemi benzetmiş benmi benzettim anlamadım breeee
Duran Duran
Duran Duran Aylar önce
Oğuzhan Koç'un en kotu şarkısı olabilir
GRUPUS
GRUPUS Aylar önce
trshow.info/watch/VfRrLTRaUOg/video.html
Zeynep Çolak
Zeynep Çolak Aylar önce
.
🤍Edit Dünyası ❤
🤍Edit Dünyası ❤ Aylar önce
Çok duygusal geldi bana🥺
Ahmetkerem Ozupek
Ahmetkerem Ozupek Aylar önce
the video was very nice i think it is hard
gözde GK
gözde GK Aylar önce
Rusça bir şarkı var resmen kopyala yapıştır olmuş
gözde GK
gözde GK 23 gün önce
@Aynur Arif tamam😁
Aynur Arif
Aynur Arif 23 gün önce
Boş ver bişey olmaz
karol conde
karol conde Aylar önce
Cantas hermoso 😍😍😍💗
Guler Hesenova
Guler Hesenova Aylar önce
😂😂😂😂
🖤🍁ARMY🍁 🖤
🖤🍁ARMY🍁 🖤 Aylar önce
Abi bu şarkı çok güzelll
Nicat Memmedov
Nicat Memmedov Aylar önce
Iyi
Aynur Arif
Aynur Arif Aylar önce
Oushanusların hayatının özeti : Oğuzhan Koç :Hepsi Geçiyor Biz :evet abi geçiyor Yine Oğuzhan Koç :Bence De Zor Yine biz :evet abi geçmiyor ,çok zor
Hacer Yaşar
Hacer Yaşar 8 gün önce
Baya iyi yorum🤷🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
barıs ertosun
barıs ertosun Aylar önce
Oğuzan abi sarkıların çok güzel bende küçükken böyle bişey yasamıstım boyla bi kilibde oynamştıım ben birine aşık olma rolunde oynamıstım.Bencede zor bencede zor aşk çok uzakta beklemiyor beklemiyor .
Aynur Arif
Aynur Arif Aylar önce
Hangi şarkının klibi?
barıs ertosun
barıs ertosun Aylar önce
oğuzan abi senin klibinde oynayan çocuklar çok sanslı katılanlar
Şerife Ardıç
Şerife Ardıç Aylar önce
Umutlarım yine uğradılar bana hepsi seni soruyor.🎶🎶 10/06 Yeşeren umutlarımın da can suyu oldunnn. Simdi bana verdigin tüm bu güzelliklerin bugün teşekkürü icin burdayimmm. Sennn iyi ki doğdun iyi ki varsinn. Hep benimle kall.
♥ Berrypink ♥
♥ Berrypink ♥ Aylar önce
Bir şarkın kötü olsun be
Rafael Abdullayev RafaiLServiS
Rafael Abdullayev RafaiLServiS Aylar önce
ADAM O KADAR ZENGİN Kİ HİKAYESİNE KLİP ÇEKMİŞ. ÇOK GÜZEL BİR İŞ ALINMIŞ
Aynur Arif
Aynur Arif 23 gün önce
😄
EFE 26
EFE 26 Aylar önce
Benim ona kavușmam bencede zor
Nil Basak yıldırım
Nil Basak yıldırım Aylar önce
Anaaa ilk neredeyse Oğuzhan abi ilk defa klibinden oynamadı
Aynur Arif
Aynur Arif 23 gün önce
Senide Bilal Sonsesin yeni şarkısna güzel yorumlar yazmaya bekliyorum.
Alev Acar
Alev Acar Aylar önce
Kralsın 👑
Alev Acar
Alev Acar Aylar önce
🕶🕶🕶🕶🕶🕶
Taha
Taha Aylar önce
Umutlarım yine uğradılar bana hepsi seni soruyor bulutlar yine toplandılar belli vaktim doluyor Umutlarım yine uğradılar bana hepsi seni soruyor bulutlar yine toplandılar belli vaktim doluyor Dur demeden bencede zor bencede zor Aşk çok uzakta beklemiyor beklemiyor Kaçıyomu dersen sevince sorma Kovalandıkça kaçanlardan olma Göz açıp kapayana kadar Gönül oluşana kadar Ah ben ölürsem kalbim burda Kaçıyomu dersen sevince sorma Kovalandıkça kaçanlardan olma Göz açık kapayana kadar Gönül oluşana kadar Kalamam zorla Dur demeden bencede zor bencede zor Aşk çok uzakata beklemiyor beklemiyor🤗😍💟💝💌💖💗😇🇹🇷🇹🇷🌈 Çok dinlediğim için hemen ezberledim😂😂😘😍🤗💟
Brawl Stars Dünyası
Brawl Stars Dünyası Aylar önce
Hayranınız OĞUZHAN KOÇ
Ertunç Üstündağ
Ertunç Üstündağ Aylar önce
oğuzhan abi şarkıların mükemmel 🤣🤣😊😊🤞🤞😜😜😉😉
shooting star 1
shooting star 1 Aylar önce
1:52
Nevin Elemek
Nevin Elemek Aylar önce
Çok güzel olmuş
Oramagoma Buramagooğlu
Oramagoma Buramagooğlu Aylar önce
Bi anda ayy şarkısına giricekmiş gibi hissediyorum her an sjsjjsjwhshhs
Emine
Emine Aylar önce
Hep oyle kal.
MARAJ Hakimi
MARAJ Hakimi Aylar önce
Ya artık yorumlara "Keşke biri beğensede gelip tekrar dinlesem" yazmaktan bıkmadınız mı🙄?
Aynur Arif
Aynur Arif 23 gün önce
Ben o yorumu yazmıyorum ama beöenmekten bıktım😂
Amine Öztorun
Amine Öztorun Aylar önce
Nasıl yazmış benim bile aklıma gelmez bu sözler
Aynur Arif
Aynur Arif 23 gün önce
Bayan aynştayn😄
Amine Öztorun
Amine Öztorun Aylar önce
Ben bu şarkıyı çok seviyom
Aynur Arif
Aynur Arif 23 gün önce
Bende
zeynep Ünal
zeynep Ünal Aylar önce
Minicik çocuklar bile aşkı bulmuş ya bi ben bulamıuom
Aynur Arif
Aynur Arif 23 gün önce
Boş ver sen aşkı bulamadın aşk seni bulur😄
Oğuzhan Koç - Yok Sanayım (Official Video)
3:31
Oğuzhan Koç
görünümler 13 Mn
Merve Yalçın - Milyonlara ( Official Video )
2:24
Merve Yalçın
görünümler 2,6 Mn
Alişan'ın kardeşi hayatını kaybetti!
3:57
Beyaz Haber
görünümler 283 B
Zeynep Bastık, Hazal Kaya - Çalkala Akustik
4:17
Zeynep Bastık
görünümler 21 Mn
Tesher - Jalebi Baby (Official Lyric Video)
3:10
Martılar
2:38
Edis
görünümler 25 Mn
Oğuzhan Koç - Hepsi Geçiyor (Official Video)
3:22
Oğuzhan Koç
görünümler 38 Mn
Oğuzhan Koç - Kendime Sardım (Official Video)
3:17
Oğuzhan Koç
görünümler 53 Mn
Merve Yalçın - Milyonlara ( Official Video )
2:24
Merve Yalçın
görünümler 2,6 Mn
Alişan'ın kardeşi hayatını kaybetti!
3:57
Beyaz Haber
görünümler 283 B
NE YAPIYORSUN PSG? ŞİMDİ DE CRİSTİANO RONALDO!
4:29
Mertcan Karadeniz
görünümler 130 B
JURASSIC WORLD - ELEŞTİREL PARODİ
9:38
Filmler ve Filimler
görünümler 203 B
Rize ve Artvin'de sel felaketi
3:46
Haber53
görünümler 41 B