Şehinşah - Yak Yak Yak (Prod. by Bugy) | Official Video

  görünümler 24,987,125

Sofistikal

2 yıl önce

Music video by Şehinşah performing Yak Yak Yak Prod. by Bugy (C) 2018 Sofistikal a subsidiary of Gizza
Spotify: spoti.fi/2ubshti
iTunes / Apple Music: apple.co/2J9y33v
Söz: Şehinşah
Beste: Bugy
Mix: Bugy
Mastering: Evren Göknar
Kayıt: Emrah ‘Monoman’ Albayrak
Stüdyo: Sofistikal
Yönetmen / Director: Onur Oğuz
Yapım Şirketi / Production Company: Paspas'Art
Görüntü Yönetmeni / Director of Photography: Furkan Varışlı
Yardımcı Yönetmen / Assistant Director: Emre Koçbıyık
Effect: Sinefekt
Kurgu / Editing: Onur Oğuz
Renk / Color Grading: Emre Koçbıyık
Asistanlar: Yakupcan Sarısoy ve Talha Kahveci
Online Editor: Umut Çabuk
#yakyakyak
#şehinşah

YORUMLAR
CLON
CLON 6 saatler önce
Benim gibi hala dinleyen varmı?
İsrafil Doğru
İsrafil Doğru Gün önce
Manzaram alev alev olsaymış keşke şarkının ismi
Contra Fanı
Contra Fanı 2 gün önce
Yorumlar : %60 Kliple alakalı yorumlar %39 Klipteki Kızla alakalı yorumlar %1 Şarkı alakalı yorumlar
Abdullah Slmn
Abdullah Slmn 3 gün önce
⋯ Yeyin efendiler, yeyin Etinden, sütünden faydalanın memleketin Zehirle yemeği dağıt! Aç karnı demez hiç: "Aç halk!" Devlet obezin teki, kesilmez iştahı kusura Bakma hiç. Razısın hayvanlar gibi yaşamaya Elinde değil, itaatkâr ⋯
furki
furki 4 gün önce
şehinşah yak yak diyerek varil yaktı cont ise kıvlcım diyerek dünyayı :)
Murillio Vazquez
Murillio Vazquez 6 gün önce
2021 den gelenler burdami ?
irem
irem 6 gün önce
2018 de yayınlanmış vay aq. Adı "yak yak yak" olunca çok şaşırmıştım. -ne dalga geçmişlerdi kliple- Okulda dinliyordum simdi karantinadayız.
vay anasini
vay anasini 6 gün önce
Kiz yok lan
Doğukan Keleş
Doğukan Keleş 7 gün önce
kendi hesabında paylaşsaydın şarkı 48 mn olmuştu
Furkan Ersan
Furkan Ersan 8 gün önce
Abi yakarız yakmasına da,çakmak gazına zam geldi para yok yakamıyoz😂😂😂
Fırat Turhan
Fırat Turhan 8 gün önce
Amk hala 24mn şarkı 25 ol lan
Yasin Şengil
Yasin Şengil 8 gün önce
Klipte kari kız kalcasi oynatmak yerine bilerek isteyerek böyle yapmış olabilecegini hiç düşündünüz mü bu adam çok ayrı bı sey
Terso Şevket
Terso Şevket 9 gün önce
nediyo la bu ben bi bok anlamadım..tekrar dinliyorum bakalım nolucak.
Egemen Lodbrok
Egemen Lodbrok 9 gün önce
-autone ne kadar olsun ? -EVET -MANZARAM ALLLLEV ALLLEV
Ali Arda Arıcı
Ali Arda Arıcı 9 gün önce
Y
Şükrü Şahin
Şükrü Şahin 10 gün önce
sadece tofaş olduğu için beyendim
Mehmet Akay
Mehmet Akay 13 gün önce
La hangi kızdan bahsediyorsunuz npc var orada amk
Erkin Efe Sarıtaş
Erkin Efe Sarıtaş 13 gün önce
Götunu arabadan kaldırmayan kıza gerçekten para verdiniz mi
Rezillerin Efendisi
Rezillerin Efendisi 14 gün önce
sözler: yayayaaaa başbaştır yaqwe ye
VinSmoke
VinSmoke 14 gün önce
🔥
Şevval Dönmez
Şevval Dönmez 16 gün önce
Klibi bir ben beğenmişim heralde.
BİR TANE SAP KİŞİ
BİR TANE SAP KİŞİ 17 gün önce
2021 merhamet yoktan sonra aklıma geldi
Ex Morlander
Ex Morlander 21 gün önce
yapıyosun bu outotune sporunu şeyn kenkkss
Ekin Bahar
Ekin Bahar 22 gün önce
Şarkı Sözleri Koltuk altlarım kanadı Fotoğraf çekile çekile çekilmez yaratık Şehrinde rehine Şeyn Yetimse Rap'im yetinmemek genimde benim Cebimde kevenir, kağıt Sarsam niyet edip ifşa Tevkif edelim herifi diye tillahı pusuda Yak yak infazını yak yak yak Olmuş adamım yaftamız yam yam Sorun yaratır tayfana tayfam Oyun alanım sayfam Sayfaları yak yak yak asalaklara yaz Yapacaksa para yap Sap amaçtan sanat aç Yaşamaksa şatafat, kavganı sat Şampanyanı patlat ganjaları yak yak yak Tükendim yenile yenile Sevgi bekledi verilmedi belki de Şeyn Verirsem vereyim rahat Yapsan yine beni bir kral Zengin ederim erinir bize kindar uluslar Yak yak israfını yak yak Tahtımın arşına basquiat imzalı Dumanyak portresi as obsesif Şah Çok derin anlamlar aramayın! Boş verin ya! Anlayan az Düz yolda yalpalayanlar anlar Dört koldan sarpa saran hayatlar Full kontak harman kafayla fakat Koy a*ına yaşa anı yak yak yak Ne güzel yanarken izlemesi Değerlerinizi çiğnemesi ey! Aydınlat geceyi ısla bezi molotofu yak Uygarlığa baş kaldıran aşklar gibi Manzaram alev alev Yansın, manzaram alev alev Yansın, manzaram alev alev Alev alev, alev alev Alev alev, alev alev Alev alev, alev alev Kimi intiharlar gibi Bir anlam taşıyor yok oluşum Minik isyanlar birikip vandallaşıyor Korkuyu şuh kahkahalar sarıyor Yaz yaz yaz tarihi yaz Yakarsa dünyayı garipler yakar ancak Beyaz yakaları hayalarından yakalayacak Ya para ya can? Hangisi tatlıdır daha? Yap yap yanlışa sap can pahasına Tap paraya ya ya ya Nasıl bi' kafa? Nasıl bi' çağ? Çak çakmağı yak Cancağızımı sıkamam hiç Kokuşmuş sistemi düzeltmek için ama Arınır bir yansa günahlarından yak Kavmimi yak anka gibi Küllerimizden doğalım Yetişsin tertemiz nesiller yerime koyalım. Yeyin efendiler yeyin Etinden sütünden faydalanın memleketin. Zehirle yemeği dağıt Aç karnı demez hiç aç halk Devlet obezin teki kesilmez iştahı kusura Bakma! Hiç razısın hayvanlar gibi yaşamaya Elinde değil itaatkar Şehir şehir gezip inceledim İyice balatayı sıyırmış insanlar Yaradana sığınmış insanlar Yapayalnız ışıksız insanlar Yaşamaktan sıkılmış, amaları yığılmış İnançları kırılmış insanlar Ay ay ay! Yandı canın Al al al intikam ayağa kalk Yok taktik filan, bam bam bam! Parola kaos, yağmala kar Ne koparsan, sen onlardan Senden alınana oranla az As bayrağı anarşi logolu filema dalgalansın Yak yak yık yepyeni yap Uygarlığa baş kaldıran aşklar gibi Manzaram alev alev Yansın, manzaram alev alev Alev alev, alev alev Uygarlığa baş kaldıran aşklar gibi Manzaram alev alev Yansın, manzaram alev alev Yansın, manzaram alev alev Alev alev, alev alev Alev alev, alev alev Manzaram alev alev
RAŞ
RAŞ 22 gün önce
adam bizim vergimizi hüp diye içine çekti
Yavuz
Yavuz 23 gün önce
Yeyin efendiler yeyin Etinden sütünden faydalanın memleketin
Esra Yazıcı
Esra Yazıcı 24 gün önce
Gorunrşn iti olmamış ama şarki iysin
bitane Şehinşah hayranı
bitane Şehinşah hayranı 23 gün önce
Yazma özürlüsü herhalde
Esra Yazıcı
Esra Yazıcı 24 gün önce
Mutişsinnn
Furkan Karakaya
Furkan Karakaya 27 gün önce
bir şeyi çizmek (emeği geçiyorum) 5tl Lik boya kalemleri ve yetenekle çok kolay ama klip için paraya ihtiyaç var ve az bir para da değil ki şehinşah bu klibi kendi cebinden karşılamış ona rağmen baya baya kaliteli bir klip
Furkan Karakaya
Furkan Karakaya 27 gün önce
hâla dinliyorum çok güzel
Batuhan Karataş
Batuhan Karataş 27 gün önce
M.I.Ş tan sonra geliyorum kliple dalga geçiyorlardı çok iyiydi
cashCilion
cashCilion 27 gün önce
Şehinşahın bakış açısı M.I.Ş. dan da anlaşıldığı gibi baya değişmiş deliricemde adam 30'un ortalarına doğru değişicem dediğinde öngörülen şey şaka değilmiş : D
Uygar Ferli
Uygar Ferli 28 gün önce
kimi intiharlar gibi bir anlam taşıyor yok oluşum
Buğra
Buğra 29 gün önce
yönetmen : klip nasıl olsun şeyn: evet
Muhammet
Muhammet 29 gün önce
yaptığınız şarkınız bu nasıl ses olm (bok gibi)
BİR TANE SAP KİŞİ
BİR TANE SAP KİŞİ 17 gün önce
SG 2021 olmuş hala modası geçmedi benim icin
bitane Şehinşah hayranı
bitane Şehinşah hayranı 23 gün önce
Peki
Ibrahim Kanal
Ibrahim Kanal 29 gün önce
şehinşahın tarzı bu çoğu şarkısı böyle ama karma ve sayın türk birde milyon live performas dinle belki onları beğenirsin
Atakan Ak
Atakan Ak 29 gün önce
Koltuk altlarım kanadı Fotoğraf çekile çekile çekilmez yaratık Şehrinde rehine Şeyn Yetimse Rap'im yetinmemek genimde benim Cebimde kevenir, kağıt Sarsam niyet edip ifşa Tevkif edelim herifi diye tillahı pusuda Yak yak infazını yak yak yak Olmuş adamım yaftamız yam yam Sorun yaratır tayfana tayfam Oyun alanım sayfam Sayfaları yak yak yak asalaklara yaz Yapacaksa para yap Sap amaçtan sanat aç Yaşamaksa şatafat, kavganı sat Şampanyanı patlat ganjaları yak yak yak Tükendim yenile yenile Sevgi bekledi verilmedi belki de Şeyn Verirsem vereyim rahat Yapsan yine beni bir kral Zengin ederim erinir bize kindar uluslar Yak yak israfını yak yak Tahtımın arşına basquiat imzalı Duman yak portresi as obsesif Şah Çok derin anlamlar aramayın! Boş verin ya! Anlayan az Düz yolda yalpalayanlar anlar Dört koldan sarpa saran hayatlar Full kontak harman kafayla fakat Koy a*ına yaşa anı yak yak yak Ne güzel yanarken izlemesi Değerlerinizi çiğnemesi ey! Aydınlat geceyi ısla bezi molotofu yak Uygarlığa baş kaldıran aşklar gibi Manzaram alev alev Yansın, manzaram alev alev Yansın, manzaram alev alev Alev alev, alev alev Alev alev, alev alev Alev alev, alev alev Kimi intiharlar gibi Bir anlam taşıyor yok oluşum Minik isyanlar birikip vandallaşıyor Korkuyu şuh kahkahalar sarıyor Yaz yaz yaz tarihi yaz Yakarsa dünyayı garipler yakar ancak Beyaz yakaları hayalarından yakalayacak Ya para ya can? Hangisi tatlıdır daha? Yap yap yanlışa sap can pahasına Tap paraya ya ya ya Nasıl bi' kafa? Nasıl bi' çağ? Çak çakmağı yak Cancağızımı sıkamam hiç Kokuşmuş sistemi düzeltmek için ama Arınır bir yansa günahlarından yak Kavmimi yak anka gibi Küllerimizden doğalım Yetişsin tertemiz nesiller yerime koyalım. Yeyin efendiler yeyin Etinden sütünden faydalanın memleketin. Zehirle yemeği dağıt Aç karnı demez hiç aç halk Devlet obezin teki kesilmez iştahı kusura Bakma! Hiç razısın hayvanlar gibi yaşamaya Elinde değil itaatkar Şehir şehir gezip inceledim İyice balatayı sıyırmış insanlar Yaradana sığınmış insanlar Yapayalnız ışıksız insanlar Yaşamaktan sıkılmış, amaları yığılmış İnançları kırılmış insanlar Ay ay ay! Yandı canın Al al al intikam ayağa kalk Yok taktik filan, bam bam bam! Parola kaos, yağmala kar Ne koparsan, sen onlardan Senden alınana oranla az As bayrağı anarşi logolu filema dalgalansın Yak yak yık yepyeni yap Uygarlığa baş kaldıran aşklar gibi Manzaram alev alev Yansın, manzaram alev alev Alev alev, alev alev Uygarlığa baş kaldıran aşklar gibi Manzaram alev alev Yansın, manzaram alev alev Yansın, manzaram alev alev Alev alev, alev alev Alev alev, alev alev Manzaram alev aleva
Salih Kesimal
Salih Kesimal Aylar önce
senin taşşaklara kurban şeyhooo
Yağız beyaz
Yağız beyaz Aylar önce
abi enis seni çok seviyor
LilYazoo
LilYazoo Aylar önce
direncan'ın klibi daha güzel amk
Asil Koko
Asil Koko Aylar önce
Mıştan gelmiyorum diyenler beğensinlerde sayımızı bilelim
Ali Avcu
Ali Avcu Aylar önce
Misal burda autotune güzel kullanılmış ama Samanyolu dinleyemiyorum aq
RAP
RAP 29 gün önce
harbiden samanyolunda fazla atotune kullanmış
NoMercy Lain
NoMercy Lain Aylar önce
M.I.Ş'dan geliyorum ama kliple dalga geçtiği için değil ŞARKI ÇOK GÜZEL OLDUĞU İÇİN
Taha Ordu
Taha Ordu Aylar önce
Bu kızın adını bilen var mi
bitane Şehinşah hayranı
bitane Şehinşah hayranı Aylar önce
Sezen destina olan
Azize Ayyıldız
Azize Ayyıldız Aylar önce
Kız dönüp el hareketi çekse hiç şaşırmam
deluxe
deluxe Aylar önce
Klipte oynayan kadın Ismi sezen destina, marifetleri sehinsah'ın sevgilisi olmak, sehinsahın kafasının memelerinin içinde olması, marslı kadın şarkısınin yazildigı gacı. Şuanda intagramdan sehinsaha olan kininden 'sehinsahı' dissleyen 'şamil oymak' adlı mc'yi takibe almıştır. Bu tür kadınlar yurt dışında ahırın içinde,elinde kırbaç cinsel uzuvlarını en güzel biçimde gösteren kadınlar'dan SANIRIM. iq seviyeleri'nin 2-7 arasında olduğu da söylenir
Ahmet Can Tutan
Ahmet Can Tutan Aylar önce
Bir aralar kızlar fazla dinlerdi şehinşahı şimdi çoğu şarkısında yorum erkeklerle dolu jsdjhdhd
Ahmet Can Tutan
Ahmet Can Tutan 10 gün önce
@SLNY S :) ❤️
SLNY S
SLNY S 11 gün önce
Valla ben hep dinliyorum
emine
emine Aylar önce
@Ahmet Can Tutan vardır vardır illa kckdkdlöd
Ahmet Can Tutan
Ahmet Can Tutan Aylar önce
@emine bir tane daha kız geldi var mı arttıran sjjdjdjd
emine
emine Aylar önce
Ayıpsın burdayız jckxkmx
Fırat Kırklar
Fırat Kırklar Aylar önce
Aslında güzel şarkı ama dinleyicisi kanser
furki
furki 4 gün önce
kimse şarkıya kötü demiyoki herkes klibi kötülüyo ve cidden çok kötü klip
Kaan Şahin
Kaan Şahin Aylar önce
Bence şehinşahın en güzel şarkısı. Klibi de öyle
Semih Sarıkoyun
Semih Sarıkoyun Aylar önce
M.I.Ş namusuna göz dikmiş Yak Yak Yak ağabeyim
Nesrin Askut
Nesrin Askut Aylar önce
O kız niye hep orda iffuuccjjvjv
кьсмлдвклд оенелднял льмс
кьсмлдвклд оенелднял льмс Aylar önce
MIŞ'taki göndermeden sonra çok iyi geliyor klip DKWNODNWLDNWKDN
Bowie
Bowie 29 gün önce
+1 aişldasişdlasiş
Deftank
Deftank Aylar önce
Ben bu şarkı ilk çıktığında mustang reklamı sanmıştım (belkide öyledir)😂
esbbh
esbbh Aylar önce
Direncan’ın rolünden sonra gelmek güzel oldu :D
Ex Morlander
Ex Morlander 21 gün önce
saasljhkasgkhgahıags
Sadece EREN
Sadece EREN Aylar önce
qwe
Taha Ayhan
Taha Ayhan Aylar önce
M.I.Ş 'dan sonra gelen kardeşlerim size de selam olsun. Bu arada diren abi baya iyisin Akdhakdhakfb
Golden Kitty
Golden Kitty 8 gün önce
neo&topraktan geldim uwu
Taha Ayhan
Taha Ayhan 28 gün önce
@erdem keçeli aynen kankam
erdem keçeli
erdem keçeli 29 gün önce
Güzel prim knk 👍
Bowie
Bowie 29 gün önce
ben xd
LilAlone SkrtSkrt
LilAlone SkrtSkrt Aylar önce
Dİrencan abi sen miisn bu
Gökhan Baysal
Gökhan Baysal Aylar önce
M.I.Ş'tan geliyorum , bu kliple dalga geçiyor...
Contra Fanı
Contra Fanı 2 gün önce
Kardeşim, klipin ne önemi var? Yani anlamıyorum. Şarkımı dinlemeye geldin, yoksa klip izlemeyemi? Bi salın artık adamı klip yüzünden boktan yorumlar atmayın bıktım aq.
Yusuf Sozen
Yusuf Sozen 3 gün önce
𝚈𝚊𝚙𝚖𝚊 𝚢𝚊 😆😆
mustafa kara ile pubg
mustafa kara ile pubg 12 gün önce
@Sapma Bişey ufuk bey bağırmayın nütfen
aYAz ÇApAN
aYAz ÇApAN 12 gün önce
@Mehmet Bilgiç tabi dinliyoz ne yapcaz başka
İrfan
İrfan 14 gün önce
Kliple Dalga Geçmiyor Kadını Obje Olarak Gösteren Rapçilere ( Khontkar , Ben Fero ...) Tepkisini Gösteriyor.
adamın Teki
adamın Teki Aylar önce
M.I.Ş 'dan sonra buraya geldim ve klib için bir hidra bir arda yetiyor .
İbrahim Gökay Baharoğlu
İbrahim Gökay Baharoğlu Aylar önce
Dogru abi
Yağız Gülmez
Yağız Gülmez Aylar önce
Klipteki kız Sezen Destina mı? Aydınlatır mısınız?
İrem k
İrem k Aylar önce
Eet
Rabia
Rabia Aylar önce
M.I.Ş'dan sonra klibi bir daha izleyim dedim
Someone
Someone Aylar önce
Bu klip bi tek ben mi seviyorum ahaha
TeKKen CD'si
TeKKen CD'si Aylar önce
Ben de seviyorum, fena değil
Eren the Great
Eren the Great Aylar önce
M.I.Ş ın klibini izledikten sonra bir daha izleyeyim dedim :)
Baha Ayvat
Baha Ayvat Aylar önce
Mıştan sonra gelenler
Harun Bakirdas
Harun Bakirdas Aylar önce
Bugy işi biliyor
MehmetAli Erdemir
MehmetAli Erdemir Aylar önce
00:14
whist4lzn
whist4lzn Aylar önce
Kız çok tilt amk🙌🏻
The Furkan
The Furkan Aylar önce
0:30
CEG FAN
CEG FAN Aylar önce
BEN : HİP HOP OKULUNU BİLİYOR MUSUN ? YAK YAK DİNLEYEN ÇOCUK: O NE LAN HİDRA MI BEN : PEKİ GÜLER VE RHYME BİLİYOR MUSUN? YAK YAK DİNLEYEN ÇOCUK: O NE ABİ YA İLK DEFA SENDEN ÖĞRENDİM
Uyurkeser Hacı
Uyurkeser Hacı Aylar önce
@CEG FAN aga hala bende yanlış gözüküyo yalnız
CEG FAN
CEG FAN Aylar önce
@herbişey kardeşim doğru ama ben burda ne kadar old olduğumu söylüyorum 😉💯
CEG FAN
CEG FAN Aylar önce
@Uyurkeser Hacı yanlış yazdım özür dilerim düzelttim bak istersen
CEG FAN
CEG FAN Aylar önce
@Yağız Gülmez kardeşim benim yanlış yazdım ve özür dilerim olamaz mı şimdi yanlış yazmak 😕
Yağız Gülmez
Yağız Gülmez Aylar önce
@Uyurkeser Hacı iyi geceler kanka eyw
Uğur Kazan
Uğur Kazan Aylar önce
yıl olmuş 2021 hala dinleyenler +1
Ben Baho
Ben Baho Aylar önce
Şarkının kalitesi kadar, klibinin de kaliteli olmasını beklerdim. Hayal kırıklığı.
Zey
Zey Aylar önce
Sorun yaratır tayfana tayfam'
Şahin Mutlu
Şahin Mutlu Aylar önce
Klibi cs asault damı çektiniz ❤️
Güneri Dilaver
Güneri Dilaver Aylar önce
yak yak yak
Ken Kaneki
Ken Kaneki Aylar önce
YAK YAK YAK!
Azra Gökçe ÖZCAN
Azra Gökçe ÖZCAN Aylar önce
Bu klibi çeken ekibe contranin kıvılcım şarkısının klibini izletmek lazim. Kaliteli klip nasıl olur öğrensinler. Şarki 10 numara klip -1.
Emirhan
Emirhan Aylar önce
klibi kendi cebinden ödedi şeyho ekiple çalışmadı
oyun hastası geme
oyun hastası geme Aylar önce
dayım şehinşahın kopyası
Ömer YALÇIN
Ömer YALÇIN Aylar önce
Travis scott jordan 4 ler güzelmiş şeyho,biliyosun bu işi
Dr. Sabine
Dr. Sabine Aylar önce
şarkı türkçe paragraf sorusu gibi maşallah
GOLD WOLF
GOLD WOLF 29 gün önce
sizin gibi davarlar anlamaz zaten anlasaydın yazmazdın çünkü ANLAYAN AZ
Rap Menim Narkotikimdi Beati Verin Uçuram Men Ey!
Rap Menim Narkotikimdi Beati Verin Uçuram Men Ey! Aylar önce
Şu kıza aşırı tilt oldum. Resmen beyni gelişmemiş aq. Bu kız yüzünden şarkıya soğuyorum..
TeKKen CD'si
TeKKen CD'si Aylar önce
Kız birşey yapmıyor ki amk.
FFlowend
FFlowend Aylar önce
herkes niye klipteki kızı vurguluyor mk
Ata Reisoğlu
Ata Reisoğlu Aylar önce
klip ve şarkı çok uyumsuz aga fan made gibi klip xd
XiR
XiR Aylar önce
Şarkı iyi de devlet obezin teki olsaydı bana öğrenci bursu vermezdi yanlışın var şeyho
Hold My Video
Hold My Video Aylar önce
AD9UHSA9DHAOSIDISAJIAS
Alonza
Alonza Aylar önce
Ya klip zaten bu olmayacaktı son anda değişmiş bi yerde okudum şehinşah söyledi.
Michael Scofield
Michael Scofield Aylar önce
2018 prime şehinşah daha iyi bir rapçi yok Karma Yak Yak Yak Koyu Pirana Milyon
Mr.parker
Mr.parker Aylar önce
2:38
Yes Allright
Yes Allright Aylar önce
Fakir olup da Akp veya Mhp'yi destekleyenlerden bahsediyor...
Baris Alkan
Baris Alkan Aylar önce
2018 sehinsah goat
Esmanur savcı
Esmanur savcı Aylar önce
amk her klibinde daha da aşık oluyom aq
Metehan Saraç
Metehan Saraç Aylar önce
*_Nasıl bi çağ, çak çakmağı yak!_*
Berkay jjj
Berkay jjj Aylar önce
bu kanalq nşye atıldı sarkı
Ahmet
Ahmet Aylar önce
Şarkı güzel aq klibi napcanız
Ahmet The witcher son
Ahmet The witcher son Aylar önce
Aga Şehinşah in şu eski enerjik yapısı kalmadı ya aq Eski şeyho uu Geri istiom :) keşke şu tarz enerjik beat li, tarz hip hop yapmaya devam etse, ki yapsa yapar da niyeyse old school yelleri esio şimdiki single da, umarım yine böyle güzel şeyler yapar da biz de bol bol dinleriz :)
Mertcan Yetkinağaç
Mertcan Yetkinağaç Aylar önce
Arda Gezer'in beatleri güzel ama bu tarzda yapmıyo, şah'ın bu tarz şarkılar çıkarması için artz ve bugyle çalışması lazım ama o da imkansız maalesef
halil furkan tutumlu
halil furkan tutumlu Aylar önce
Sırf şu alev alev ses alev alev efekti alev alev yüzünden alev alev yakyakyak dislike yakyakyak alev alev
Şevval Durmuş
Şevval Durmuş Aylar önce
Klipteki kız sezen mi ?
Musti Berk
Musti Berk Aylar önce
yeapp
FaneXX
FaneXX Aylar önce
deftank dan sonra buraya geldim tekrar tanka gidiyom
Michael Scofield
Michael Scofield Aylar önce
Defkhanın bu şarkı kadar iyi bir şarkısı yok bu şarkının sözleri de rhyme şeması da efsane
Orhan Offiziell
Orhan Offiziell Aylar önce
Sagoyla feat gelecek için Şehinşah’ı sevmeye başladım...❤️
eymenefe sen
eymenefe sen 2 aylar önce
ceza böle yapmadı sözleri yuuuuuuuu
eymenefe sen
eymenefe sen 2 aylar önce
kandırıkçı
tenzile avcı
tenzile avcı 2 aylar önce
Autotune 100%
GhosTDea TV
GhosTDea TV Aylar önce
dinleme o zaman birader
J.J.J
J.J.J 2 aylar önce
Sezen kanka ımmm memen yok ya cidden haberin olsun
Samirbuzur Lasdhdb
Samirbuzur Lasdhdb 2 aylar önce
Ya cezayla tepki yak teck yaxşı saqopa Ben in dedi! Yalanmış, Tepki burdan! kopyalamiş😉
Hasan Nickigüzel
Hasan Nickigüzel 2 aylar önce
şarkı ne kadar iyiyse klip de o kadar kötü
Mertcan Yetkinağaç
Mertcan Yetkinağaç Aylar önce
@Hz. Mustafa sorun şeynde değil sofistikal şirketinde şirket doğru düzgün kip çekmedi adama
Mertcan Yetkinağaç
Mertcan Yetkinağaç Aylar önce
@Hz. Mustafa Klip normal şartlara gör gayet güzel ama şarkının kibi çıkmadan önce kapaklı olarak yayınlandı kapakta da bi tane ev yanıyordu herkesin beklentisi büyüktü tabi
Hz. Mustafa
Hz. Mustafa Aylar önce
Aga klipte ne var ki ya anlamadim herkes takmış kilbine ?
Şam - Paranoya feat. Ohash [Official Video]
03:25
ISTANBUL TRIP
görünümler 4 Mn
Uyanış: Büyük Selçuklu 29. Bölüm 1. Fragman
1:00
Uyanış: Büyük Selçuklu
görünümler 818 B
Müşteri Zahmetleri (81.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2
17:20
Çok Güzel Hareketler
görünümler 559 B
Şehinşah   KARMA (Prod by DJ Artz)
05:13
ŞEHİNŞAH
görünümler 30 Mn
Şehinşah - Pirana
03:32
netd müzik
görünümler 26 Mn
Katliam 3 (OFFICIAL VIDEO) prod. by Buaka
07:06
Deliricem
03:12
ŞEHİNŞAH
görünümler 590 B
Uzi - Umrumda Değil (Official Video)
03:13
MOB Entertainment
görünümler 4,9 Mn
Eminem - Without Me (Official Music Video)
04:58
Uyanış: Büyük Selçuklu 29. Bölüm 1. Fragman
1:00
Uyanış: Büyük Selçuklu
görünümler 818 B
Müşteri Zahmetleri (81.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2
17:20
Çok Güzel Hareketler
görünümler 559 B
YASAKLAR Ülkesi Süper Zengin SİNGAPUR Hakkında 27 İNANILMAZ GERÇEK
18:31
Alev Alev 24. Bölüm Fragman
1:11
Alev Alev
görünümler 667 B
İbrahim Tatlıses - Gelmesin - (Official Video)
3:32
Poll Production
görünümler 1,5 Mn
Çukur 4.Sezon 33.Bölüm Ön İzleme
1:34
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 191. Bölüm Fragmanı | Büyük katliam!
1:05
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
görünümler 2,5 Mn