SURVİVOR YENİ BÖLÜM FRAGMANI | AİLELER SURVİVOR'DA!

  görünümler 2,926,515

Survivor Türkiye

Aylar önce

Survivor Yeni Bölüm Fragmanı

Survivor Ünlüler Gönüllüler 20:00 'de Tv8'de

Tv8 ekranlarında yayınlanan ve “Acun Medya” tarafından hazırlanan Türkiye 'nin en çok izlenen en heyecanlı yarışma programı...

İzleyenleri her sezon ekrana kilitleyen Survivor 2021'in bu yıl ki yarışmacı kadrosu nefesleri kesiyor.

Takımı: İsmail Balaban, Melis Sezer, Çağrı Atakan, Hayrettin, Merve Aydın, Batuhan Karacakaya, Öykü Çelik, Barış Özbek, İlayda Şeker, Sergen, Bahar

Takımı: Uğurtan Dora, Emin Günenç, Hanzade Durmuş Ofluoğlu, Yunus Emre Karacak, Yiğit Poyraz, Sena Özdemir, Ayşe Yüksel, Reşat Hacıahmetoğlu, Aleyna Kalaycıoğlu, Steven Salam, Baran, Duygu

ıssız bir adada hayatta kalma mücadelesi veren yarışmacıların zor yaşamı ve birincilik mücadelesi.

YORUMLAR
İsmail MUTLU
İsmail MUTLU 17 gün önce
Düello maçlarından Ayse Steven Berkay Poyraz galip ayrıldı
Tekin İpek
Tekin İpek 21 gün önce
Yeni
berk biçer
berk biçer 21 gün önce
Poyrazın kardeşinin gelmesi Ayşe'nin kardeşinin gelmemesi haksızlık
Doruk Yaman
Doruk Yaman 24 gün önce
Bu programı izleyenler var ya şaka gibi.
Funda Alay
Funda Alay 24 gün önce
Aleyna abla seni çok seviyor
H Can Berber
H Can Berber 25 gün önce
Normal zamanda yılda 1-2 kere görüştüğü ailelerine nasılda abartılı tepki veriyorlar... para için yapılacak işler degil.
halis kılıç
halis kılıç 25 gün önce
Yeter insanların duygularıyla oynadığınız. Reyting için yapmayacağınız şey yok. Çok kötüsünüz.
Sultan Tokmak
Sultan Tokmak 26 gün önce
Güzel kalbinden öpüyorum aleynam içindeki güçlü kıza sıkı sıkı sarılıyorum ❤️
serseri mayınII.!!
serseri mayınII.!! 26 gün önce
Ya arkadaş bi bitmediniz yaa adam sırf kendini mutlu etmek için hala inatla bu programı yapıyor iyi mi.
Azra Nur
Azra Nur 26 gün önce
Çok güzel
Nergis Şahin
Nergis Şahin 27 gün önce
Merve sebi çok seviyorum
KARDEŞLER KANKA
KARDEŞLER KANKA 26 gün önce
Bende nefret ediyorum itici sözler ve böbürlenmeleri hiç yakıştıramadım Merve'ye 😤
Tefekkür ET
Tefekkür ET 27 gün önce
"Aç kalan insanın kalbi çok yumuşak olur her an duygusaldır."
Namesia
Namesia 27 gün önce
Şöyle bi olaydanda prim kastınızya ...
cosmicc♡angql..꒰🐄꒱
cosmicc♡angql..꒰🐄꒱ 27 gün önce
Cemre Solmazlar falan gelecekti noldu onlara
pembe kanal
pembe kanal 27 gün önce
HAYA"'T" ile HAYA"L"' arasindaki fark "TL" dir aga...
mahura tv
mahura tv 27 gün önce
Deprem araştırma merkezi 23.05.2021 Pazar sabah TR saatiyle 07:50 civarlarinda merkez üstü Dubai olan Ankara'yi içine alan 9.5 büyüklüğünde deprem olma ihtimali sismik verilere göre 💯 80 dir.Vatandaşlara duyrulur.Herkesin belirtilen saatlerde Reis Sedat Peker TRshow hesabından gelişmeleri öğrenmeleri önemle rica olunur.Saygilarimızla.
Umut Can
Umut Can 27 gün önce
İçimizi paramparça ettin be
HELENTV
HELENTV 27 gün önce
Cansu öldü mü
sensey bulut
sensey bulut 27 gün önce
yazı
Aslan Kral
Aslan Kral 27 gün önce
Papara 1532921544 eyvallah
Yasuo 800k
Yasuo 800k 27 gün önce
Bu burunlar kim
Kafamın Tası
Kafamın Tası 27 gün önce
Salı günkü 2 Ödül oyununu Sanki AİLE ödülünden sonra cekilmiş gibi göstermeleri seyirciye bir hakarettir ......herkes tepki göstermeli extra ve panorama yorumcuları da bunu yaptı herkesi slk zannediyorlar galıba
Havva Aslan
Havva Aslan 27 gün önce
Acun niye hiç ağlamıyor
unlimited Chanel
unlimited Chanel 27 gün önce
Şimdi tam Trabzonspor token alım zamanı. Fiyat çok düştü. Transfer dönemi başladığında fiyatlar uçuşa geçecek. Paribu da var alabilirsiniz. Trabzonspor token. Şimdi ucuz iken alın transfer dönemi çok yükselecek. Paranızı ikiye katlamak için büyük fırsat. UEFA maçları başladığında da en az 4 katı fiyatı geçecek.
Şengül Balta
Şengül Balta 27 gün önce
İzlerken ağlayanlar 👇🏻
RAMAZAN ÖZGEN
RAMAZAN ÖZGEN 28 gün önce
SONUNA KADAR ATEŞ KIRMIZILAR💪❤👊❤🔥
KARDEŞLER KANKA
KARDEŞLER KANKA 26 gün önce
Mavi takımdan özellikle merveden nefret ediyorum 😡
Tuğrul Öztürk
Tuğrul Öztürk 28 gün önce
Mavi takımın hiçbirinin yaptığı doğru değil. Hepsine gıcık oluyorum.
İbrahim Kayar
İbrahim Kayar 28 gün önce
Olm 5 senedir doğuda görev yapıyorum. Anam babam beni gördüğünde hiç böyle ağlamadı büyük ihtimal Reyting derdi yok diyedir 🙂🙂🙂🙂
NURAL Oraz
NURAL Oraz 28 gün önce
Burada bile reytinğ kaygısı
Mert Güneş ✓
Mert Güneş ✓ 28 gün önce
Sarkima yorm yapar mısın lütfen 🥺🥺
Aksel Uğur
Aksel Uğur 28 gün önce
Adamsın
Kerem nd
Kerem nd 28 gün önce
Bu kadar sallamayın olm abartmayın
Sukriye Ozbek
Sukriye Ozbek 28 gün önce
Nasılsın biraz utanıyorum
Sukriye Ozbek
Sukriye Ozbek 28 gün önce
Merhaba ne yapıyorsunuz iyi misiniz iyi misin benim kardeşim Bir daha böyle de
•ᧁꪖᥴꫝq ᥇ꪊꪀꪀꪗ•
•ᧁꪖᥴꫝq ᥇ꪊꪀꪀꪗ• 28 gün önce
Cansuya çok üzüldüm ya 😞
Sukriye Ozbek
Sukriye Ozbek 28 gün önce
Çok güzelsiniz annelerinize kavuştunuz için çok mutluyum ben seni çok seviyorum
Sude Çiçekçi
Sude Çiçekçi 28 gün önce
artık izlemiorm
unlimited Chanel
unlimited Chanel 28 gün önce
Şimdi tam Trabzonspor token alım zamanı. Fiyat çok düştü. Transfer dönemi başladığında fiyatlar uçuşa geçecek. Paribu da var alabilirsiniz. Trabzonspor token
İremm
İremm 28 gün önce
Bu sene hayatta izlemedim kim iyi kim kötü bilemem ama cansu ve aleynanın kavuşması ağlattı
Merve Dilan Nur
Merve Dilan Nur 28 gün önce
Ayy istemsizce ağladım. 😪😪
Itzypinking
Itzypinking 28 gün önce
Aleyna'nın Cansu diye bağırışı...
Glyph
Glyph 28 gün önce
Ronaldo Beşiktaşın şampiyonluğunu kutluyor. Instada paylaştı 2 gün önce kanala attim videosunu bakabilirsiniz🍑
periş
periş 28 gün önce
Ne alaka orayla bura şimdi
ekrem58
ekrem58 28 gün önce
Benimde 6 yaşında %86 engelli bi kızım var, neredeyse 2 yıldır sgk ile uğraşıyoruz sırf bi rapor çıkarabilmek adına. Ama ne mümkün, hiç bir şey tv de yada nette gösterildiği gibi değil inanın buna. O kadar komik şartlar koyuyorlarki söylesem anlatsam ben anlatırken siz dinlerken utanirsiniz emin olun. Inşaat işçisiyim, gündelik yöğmeye olursa o gun ekmek var yoksa yok. Yaş gelmiş 40'a , yazmadığımız calmadigimiz kapı kalmadı. 4 aydır kira bile veremiyoruz, kirayı geçtik elektrik su zaten kapalı son bir aydır. O gun tok yatarsak şükür olsun Allah'a. Çok geldim intiharın eşiğine, kızım geldi aklıma. Ona kim bakar , ne hale düşer bende gidersem. Allah kimseyi çaresizlikle sınamasın
ekrem58
ekrem58 26 gün önce
Bana yardım edebilecek bir allahın kulu yokmudur allah aşkına en azından kızımın hasta bezi ihtiyacını karşılayım nolursunuz
YUSUF BULUT KANAL
YUSUF BULUT KANAL 28 gün önce
aleyna izi sms kastın ha yine iyisin
Tuanna Arici
Tuanna Arici 28 gün önce
Ne gereksiz bi yorum.Aleynanin sms i zaten çok iyi?Her şeye bi yorumunuz var şaka gibi
Mert Güneş ✓
Mert Güneş ✓ 28 gün önce
Sarkima yorm yapar mısın lütfen
Mariye Arslan
Mariye Arslan 28 gün önce
😪😪😪
Mert Güneş ✓
Mert Güneş ✓ 28 gün önce
Sarkima yorm yapar mısın lütfen
Mariye Arslan
Mariye Arslan 28 gün önce
Sisin. Cok. Öburum
goodgirl_priencess
goodgirl_priencess 28 gün önce
Çok ağladım ya
Mert Güneş ✓
Mert Güneş ✓ 28 gün önce
Sarkima yorm yapar mısın lütfen
Tuğbaca Diy
Tuğbaca Diy 28 gün önce
İzlerken kalbimizi bıraktık bu sahnelerde çok duyguluydu..
leyla bozdoğan
leyla bozdoğan 28 gün önce
O kadar duygusal ki
Moruq • 9 Yıl Önce
Moruq • 9 Yıl Önce 28 gün önce
Flash Tv den selamlar
zantoz
zantoz 28 gün önce
Yok ya flash tv bile daha iyi yapar
Human Spx
Human Spx 28 gün önce
Ağlamayan var mı
Lezzetli Tarifler
Lezzetli Tarifler 28 gün önce
😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢
cekara yete
cekara yete 28 gün önce
Ulan zannedersin vatani görev için gitmişlerse sonra aileleri ile kavuşmuşlar. Ne mal bir toplum ya .
carmen
carmen 27 gün önce
@cekara yete sen aileni yalnızca vatani göreve gidince mi özlüyosunuz? eğer öyleyse toplumun mallaşması sizin yüzünüzden
cekara yete
cekara yete 27 gün önce
@carmen derdimiz toplumun mallaşması
carmen
carmen 28 gün önce
ya sizin derdiniz ne herkes aynı şeyi yazıp duruyo
İrem
İrem 28 gün önce
Bu fragman niye hala trendler de?
Antilerle mücadele vakfı
Antilerle mücadele vakfı 28 gün önce
Davulum zurnam neredee lann BTS KİNGLER geri dönüyor
zantoz
zantoz 28 gün önce
BTS? Ha hatırladım şu gereksiz ve hayatınızı adadığınız grup
PAPATYA
PAPATYA 28 gün önce
🥺😭😭
İsmail MUTLU
İsmail MUTLU 28 gün önce
CAZ SİZLERİ SEVİYORUZ CANSU ALEYNA ZUHAL ❤️
İsmail MUTLU
İsmail MUTLU 28 gün önce
Sonunda buluştular bu kadını ve bu iki kızı bırakan baba değil insan olamaz
Hasan Cem Yılmaz
Hasan Cem Yılmaz 28 gün önce
Televizyon Showunu arşa çıkartmak
Şahin
Şahin 28 gün önce
Çok duygulandım...
Erhan Alpkaya
Erhan Alpkaya 28 gün önce
Dunyada o kadar açlık var iken bu insanlar para ve şöhret için kendini aç bırakmak rezil bir duruma sokmak ve aşağılanma durumu ile karşı karşıya bırakıyor kendini fakir aç kalınca parasız kalınca git çalış kardeşim millet burda aç kalınca ay helal olsun ay bilmem ne ay bilmem ne benmi yanlış yoldayım yoksa diğer insanlar benim tek bir hayalim var ailemden ayrıldıktan sonra kimsesiz ve sahipsiz çocuklara sahip çıkmak ve onlara ilgilenmektir imkanı olmayan insanların için imkan yaratmaktır ama insanlar çoktan yolunu seçmiş 😔
eylül izem yıldırım
eylül izem yıldırım 28 gün önce
aleyna k. Ablacım seni çok seviyorum
esin
esin 28 gün önce
.
Sahra Telingün✔
Sahra Telingün✔ 29 gün önce
Cansuuu dediği an tüylerim diken diken oldu gözümden yaş geliyor
Fatma
Fatma 29 gün önce
Çocuk yapıp sonrada çocuklarına babalık yapmayan arkasında durmayan bütün bu sözde babaların Allah belasını versin inşallah gün yüzü görmezler. O çocuklar size beni dünyaya getir sen benim babam ol demedi ama siz evlenip baba oldunuz isteyerek ve sorumluluklarınızı gerine getirmek zorundasınız babalıktan ve çocuklarınızdan boşanamazsınız vicdansız pislikler. Her insan yaşattığını yaşamadan ölmez yanınıza kâr kalmaz hiçbir şey ilahi adalet size gününüzü göstersin inşallah.
Çınar Gençsoy
Çınar Gençsoy 29 gün önce
Evet
Vural Motovlog
Vural Motovlog 29 gün önce
Pamuk gibi oldum
Vural Motovlog
Vural Motovlog 29 gün önce
🍭
Yoook Vaaar
Yoook Vaaar 29 gün önce
Aile demek ne demek ya 😍😍😍
Ahmet Mirza Yardımcı
Ahmet Mirza Yardımcı 29 gün önce
Herkez anne ve babasıyla sarılırken steven in ağlamsı çok üzdü beni allah kimseyi anasız babasız bırakmasın
Abdullah ÇAKMAK
Abdullah ÇAKMAK 29 gün önce
Şuan ki ödül oyunu önce oynanmış ve şuan o kadar belliki hiç tadı yok.
Sevil Şahin
Sevil Şahin 29 gün önce
1:23 çok duygusaldı 😭😭😭😭
berke
berke 29 gün önce
aşırı duygulandım yaa
alwmas_bilinkim
alwmas_bilinkim 29 gün önce
mavi takım tam bir gıcık aleyna abla seni çok seviyorum
Rbi yhn
Rbi yhn 29 gün önce
Gitmeseydiniz.
Elif Şeker
Elif Şeker 29 gün önce
Merhaba
DARK BADY
DARK BADY 29 gün önce
ACIN ABİ O KADAR PARAN VAR ŞU ÇOCUĞA BİR YARDIM ET BE
Aylak Madam
Aylak Madam 29 gün önce
Aile çok başka bişey Allah hepimizin ailesine sağlık ve hayırlı uzun ömürler versin
kübraedits
kübraedits 29 gün önce
Web
Menekşe
Menekşe 29 gün önce
İsteyen sever isteyen sevmez ama hakederek aldı mavi takım o ödülü sizi kınıyorum Acun medya bir yemek sözü verdiniz ve onu bile tutmadınız hak yemeye devam edin bravo🙏👏
CİO_ECEDELİSİ Cio_nunEcesi
CİO_ECEDELİSİ Cio_nunEcesi 29 gün önce
Ayy Allahım ağlicam resmen yaaa aleyna ya gelince aşırı duygulandım
Duran Şatıroğlu
Duran Şatıroğlu 29 gün önce
ne güzel prim yapıyorsun be acun.
Aysima Yıldız
Aysima Yıldız 28 gün önce
Aynen
F
F 29 gün önce
Ulan görende sanki 10 senedir birbirlerini görmüyor zanneder :DDD Şu salaklara prim vermeyin yahu hepsi senaryo
Kuzenler❤
Kuzenler❤ 29 gün önce
Sıra aleyna k. Geldiği zaman Ayşenin arkadan Ömer asafı niye getirmedin tövbe tövbe onun kardeşi engelli bir hasta seninde öyle olsaydı onuda getirirdi Ayşe çok gıcıksın
Kuzenler❤
Kuzenler❤ 29 gün önce
Aleyna kalaycıoğlu nun kardeşi için çok ağladım gözlerim şişti gerçekten Allah kimseyi hasta bırakmasın (NASIL DİYECEĞİMİ BİLMİYODUM BENDE BÖYLE YAZDIM YANLIŞ ANLAŞILMASIN)
T K
T K 29 gün önce
Ula savaş çıkacak geri gelin
evet
evet 29 gün önce
Bunu izleyen 3 iq
zantoz
zantoz 28 gün önce
Yok la haklarını yeme bence 4 iq en azından konuşabiliyorlar.
Dilem Nur Özer
Dilem Nur Özer 29 gün önce
Hepsinin annesi kapalı yani çoğuu
Yıldızcan Ünal
Yıldızcan Ünal 29 gün önce
Aleyna nın kardeşi annesi ile içeri gelecek dendiği anda Cansu nun durumunu çok iyi bilen Ayşe nin "Anne ya, Ömer Asaf ı niye almadın ya" demesi, "Haksızlık Bu" demek zaten. Ayşe nin bu yaptığı rezilliği örtmeye çalışıyorlar ama Ayşe nin ne dediğini ne yaptığını her gün izliyoruz.
SazuKaru
SazuKaru 29 gün önce
@
Cakdeniz Akdeniz
Cakdeniz Akdeniz 29 gün önce
Survıvor formatına hiç uymamış acun abi
Bilal Fjdjkdo
Bilal Fjdjkdo 29 gün önce
1:30 kadına nolmuşki ve neden dişleri öne doğru
Azra Sena ŞAHİN
Azra Sena ŞAHİN 29 gün önce
Allahım inşallah Cansu iyileşir🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻❤️
Burak Karakaya
Burak Karakaya 29 gün önce
cringe
zantoz
zantoz 28 gün önce
Cringe moment
Ahmet Özcan
Ahmet Özcan 29 gün önce
Yemin ediyorum aglicaktim.aleyna kardeşi geldiğinde aglicaktim ahlicak
arslan sema
arslan sema 29 gün önce
Aleyna bana itici gelirdi ama gözüm doldu o bağırmada
Recep Arı
Recep Arı 29 gün önce
Aleyna seni seviyorum
Mirkan Toğrul
Mirkan Toğrul 29 gün önce
Burdasın dokunamıyorum çok saçma
Alihan Afsar
Alihan Afsar 29 gün önce
K8
Medine Kaplan
Medine Kaplan 29 gün önce
3 gün oldu hala trendlerde
Yesim Koca
Yesim Koca 29 gün önce
Aleynanaya cok üzüldüm ya
YARIŞMACILARIN SEVDİKLERİ SURVİVOR'DA! | Survivor 2021
17:32
SURVİVOR YENİ BÖLÜM FRAGMANI | DOKUNULMAZLIK SAVAŞI!
1:12
Battlefield 2042 Official Gameplay Trailer
3:09
Battlefield
görünümler 7 Mn
SURVİVOR YENİ BÖLÜM FRAGMANI | TAKIM ARASINDA TARTIŞMA!
1:18
SURVİVOR YENİ BÖLÜM FRAGMANI | GÖZYAŞLARI SEL OLDU!
1:22
Dokunulmazlık Oyunu 1. Kısım | Survivor 2021
15:19
Survivor Türkiye
görünümler 42 B
İSMAİL'E RAKİP ÇIKTI! | Survivor 2021
8:46
Survivor Türkiye
görünümler 214 B
SURVİVOR YENİ BÖLÜM FRAGMANI | DOKUNULMAZLIK SAVAŞI!
1:12
Battlefield 2042 Official Gameplay Trailer
3:09
Battlefield
görünümler 7 Mn
Survivor Ekstra 107. Bölüm | 11.06.2021
56:20
Survivor Ekstra
görünümler 217 B
Mark Eliyahu & Cem Adrian - Derinlerde
3:22
Mark Eliyahu
görünümler 377 B
KIZ ÇOCUĞU OLAN SADECE SEDAT PEKER Mİ? YA BENİM KIZIM?
14:53
Leyla ile Mecnun Yakında Exxen'de | EXXEN
1:47