1907 Fenerbahçe Espor ( FB ) vs Team oNe Esports ( ONE ) 1. Maç | Worlds 2017 Ön Eleme 2. Tur

  görünümler 158,010

LoLespor

LoLespor

4 yıl önce

Worlds 2017 ön eleme 2. tur 2. günün ilk serisinin ilk maçı 1907 Fenerbahçe ( FB ) vs Team oNe Esports ( ONE ). Maç Başlangıcı 7:00
League of Legends mücadelelerinden anında haberdar olmak için LoLespor kanalına abone olun ► bit.ly/LoLeSpor

Worlds 2017 Maç Özetleri 👉 bit.ly/Worlds2017Ozetler
Worlds 2017 Tüm İçerikler 👉 bit.ly/2017DunyaSampiyonasi

2017 Dünya Şampiyonası heyecanı ön eleme 2. tur mücadeleleri ile devam ediyor! 2. turun 3. serisinde temsilcimiz 1907 Fenerbahçe ile Team oNe Esports karşılaştı. 1. maçta takımlar vadiye aşağıdaki oyuncular ve şampiyonlar ile çıktılar.

1907 Fenerbahçe Espor ( FB )
Üst Koridor: Thaldrin - Maokai
Ormancı: Crash - Gragas
Orta Koridor: Frozen - Taliyah
Nişancı: padden - Kalista
Destek: Japone - Morgana

Team One Esports ( ONE )
Üst Koridor: VVvert - Shen
Ormancı: 4LaN - Sejuani
Orta Koridor: Brucer - Syndra
Nişancı: Absolut - Xayah
Destek: RedBert - Lulu

2017 Dünya Şampiyonası içeriklerini toplu hâlde buradaki oynatma listesinde bulabilirsiniz: bit.ly/2017DunyaSampiyonasi

League of Legends ( LoL ) heyecanına ortak ol!
Twitter: lolespor
Facebook: lolespor
/ /
Instagram: lolespor

YORUMLAR: 46
LoLespor
LoLespor 4 yıl önce
Maç Başlangıcı: 7:00 FB vs ONE 1. Maç Özeti 👉trshow.info/watch/S_8qIxGRl60/video.html League of Legends mücadelelerinden anında haberdar olmak için LoLespor kanalına abone olun ► bit.ly/LoLeSpor
Ducky Duck
Ducky Duck 4 yıl önce
Maçı izlerken yüzümdeki sırıtışın yanı sıra, dilimden bir türlü düşüremediğim "helal lan" sözü bu maçı benim adıma özetler abi! Efsaneydiniz be :^)
determinist palavra.
determinist palavra. 4 yıl önce
HARİKA BİR MAÇ, HARİKA BİR ANLATIM, TEŞEKKÜRLER.
Gil-galad
Gil-galad 4 yıl önce
GURURUMUZSUN FENERBAHÇEM!!!
Ronan
Ronan 4 yıl önce
Frozen a ne yapmışlar ya? Türkiye ye geldiğinde zayıftı bu çocuk
Kaptan Yosun
Kaptan Yosun 4 yıl önce
enes hahahdsha
Enes Bacak
Enes Bacak 4 yıl önce
Melisa Genç Türkiş kebab knk
Baran Özer
Baran Özer 4 yıl önce
Sabahın köründe kalkamadım affet thaldrin baba
Talha Kılıç
Talha Kılıç 2 yıl önce
Ah be ne günlerdi ya
Berat Bayram
Berat Bayram 4 yıl önce
Ben uyumayacaktim ama gözümden yas geldi uykusuzluktan ya
mert Şen
mert Şen 4 yıl önce
Baran Özer - Lit bende okula gittim 😥
yusuf kocaman
yusuf kocaman 4 yıl önce
Thaldrin sen bi harikasın
Golden Pickaxe
Golden Pickaxe 4 yıl önce
Abi yemin ediyorum solodaki fightta tüylerim diken diken oldu
Recep Akkaya
Recep Akkaya 4 yıl önce
Kaan kuralı isteriz.
Honor Life
Honor Life 4 yıl önce
sarı lacivert kostümler istiyoruz :) yürüyün beee skt1 de yenin alırsınız türkiyenin gururları
Honor Life
Honor Life 4 yıl önce
EMİRHAN DOĞRUL ama inş yeneriz
LockeD
LockeD 4 yıl önce
Mümtaz Koca kardeşim bu oynadımız takımları skt kolsuz alır onlar çok başka ama fb ile kolay bir maç yapmıyacaklar
Cartheshe
Cartheshe 4 yıl önce
sabahın 9.30da spoiler yemeden geldim izliorum cok mutluyum :D
Portgas D. Ace
Portgas D. Ace 4 yıl önce
Ben okulda yedim spoileri
Mustafa Büşlü
Mustafa Büşlü 3 yıl önce
Anlamiyorum thaldrin nasil bu kadar iyi keptınnn
sadık Taban
sadık Taban 4 yıl önce
Kahvaltı eşliğinde güzel gidiyor
Salih Beşir
Salih Beşir 4 yıl önce
sunucular niye birbirine diss atıyor
Murat
Murat 4 yıl önce
Frooooozzzzeeeennn ❤
HanUz
HanUz 4 yıl önce
20.28 hakan yavaş ciğerimi söktün
ARA Diana
ARA Diana 4 yıl önce
fb
Yoh Ben
Yoh Ben 4 yıl önce
TAKIMIN İSMİ FENERBAHÇE AMA TÜRK OYUNCU YOK
Ogulcan Caliskan
Ogulcan Caliskan 10 aylar önce
Var
Yuksel Fenni
Yuksel Fenni 4 yıl önce
PADDEN YAVAAŞ
Mehmet Eser
Mehmet Eser 4 yıl önce
babam odaya girer diye elim çarpıda izledim
D. Ege
D. Ege 4 yıl önce
cukun kalkmiyo isin ne lol le
1 YENİ BİLGİNİZ VAR
1 YENİ BİLGİNİZ VAR 4 yıl önce
beyler grup maçları ne zaman
Batuhan Cürgül
Batuhan Cürgül 4 yıl önce
1 YENİ BİLGİNİZ VAR 5 ekim
aytaç ö
aytaç ö 4 yıl önce
Ya kaan kural neden yok abi
Furkan Çobanoğlu
Furkan Çobanoğlu 3 yıl önce
5:47 Sağdaki Çocuk Krizmi Geçiriyor Ekranı Titredi :D
Alihan Alpys Bellic
Alihan Alpys Bellic 4 yıl önce
Crash yeter artık MK ne gragasmis
LockeD
LockeD 4 yıl önce
Alihan Alpys Bellic gerizekalı gördüğüm en saçma yorum
Cemil Mert Damlarca
Cemil Mert Damlarca 4 yıl önce
kaptan geliyo kaptan geliyo
Emrah Gökdoğan
Emrah Gökdoğan 3 yıl önce
Thaldirin honor
Sahin Özakca
Sahin Özakca 4 yıl önce
2. Yorum löle spor
Semfunny MM
Semfunny MM 4 yıl önce
thaldrin abi götüme kök sal abi
Furkan Akan
Furkan Akan 4 yıl önce
Baba oynar sdlighsljdsdgü
HAMSİ TV
HAMSİ TV 4 yıl önce
lan sesı yok
Doğukan DEMİR
Doğukan DEMİR 4 yıl önce
İlk yorum
Kardeşime Çin'den Hediyeler! Toplu Paket Açılışı
16:40
Sütü Çilekli
1:40
Mceyn - Topic
görünümler 39 B
MSI 2016 Grup Aşaması - 2. Gün: SUP vs CLG
56:38
DW vs EDG | Day 2 Play-In Stage S8 LoL Worlds 2018 | Dire Wolves vs Edward Gaming
46:45
Sinirli Değilim.
11:51
HUGOLA
görünümler 438 B