Alpaslan'ın kendini aleme tanıtma raconu! - EDHO Efsane Sahneler

  görünümler 1,062,180

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz

2 aylar önce

Alpaslan'ın kendini aleme tanıtma raconu!
''Öldüremediğiniz adamın yeğeni!''

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Efsane Sahneler için tıklayın:
bit.ly/33CdZUC

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz TRshow kanalına abone olmak için: bit.ly/2uzVwcw

atv Resmi TRshow Kanalına Abone Olmak İçin; goo.gl/dmrDLN

Ayrıcalıklardan yararlanmak için bu kanala katılın:
trshow.info/on/eLB.html...

YORUMLAR
Erdem Ersoy
Erdem Ersoy Gün önce
Hizirin ve Alparslan nin hep gölgesinde kaldı bu sezondan sonra Alparslan hariç herkes cikabilir
Evren Boz
Evren Boz 3 gün önce
Minakodum otelinde kamere yok zaten
fatih poyraz
fatih poyraz 27 gün önce
yapacagınız işe amugoyam dicekti RTük aklına geldi 😁
Sony Ford
Sony Ford Aylar önce
Negüzel vuruyonuz lan çakır çatır.
Muharrem Is
Muharrem Is Aylar önce
Çıkmasın
zafer kurucu
zafer kurucu Aylar önce
Yusuf kuzuzade degilmi bu
HAKAN BİLEN
HAKAN BİLEN Aylar önce
Bu sezon diğer sezonlardan çok daha güzel geliyor bomba gibiii 🔫💣🇹🇷🔥🔪👏
prenses selena1979 tacmak 1256
prenses selena1979 tacmak 1256 Aylar önce
İlyas sız eskiya mı olurmuş dizi nin boku çıkar
Sevda Altınbilek
Sevda Altınbilek Aylar önce
Aynen ilyasız edho olmaz dizi finale gider benden süylemesi
ßuseee🐾
ßuseee🐾 Aylar önce
Sana hayrane göze kaşa kurbane
Şakir Uzbaş
Şakir Uzbaş Aylar önce
Zaten çıkmıyor
Adige KADİR
Adige KADİR Aylar önce
Kurtlar Vadisi Cahit=Alparslan
Abdo Abdo
Abdo Abdo Aylar önce
Ozan akbaba diziden çıkmasın
Abdo Abdo
Abdo Abdo Aylar önce
ozan akbaba dizide çıkmasın
Abdo Abdo
Abdo Abdo Aylar önce
Ozan akbaba 7 sezonda çıkmasın
iai
iai 2 aylar önce
Alparslan çakirbeyli bu nasil bir karizma 🔥
alparslan turan
alparslan turan 2 aylar önce
Yeni sezonda Alparslan pek görünmeyecek bilginize
Ercüment Çözer
Ercüment Çözer 2 aylar önce
Benim de bu sahne karşıma çıkıp duruyordu diyodum nasıl Bi racon nasıl Bi racon acaba diye Kendini aleme tanıtma raconu diyor Alem dediği o 1 kişi heralde
Behiye Gul
Behiye Gul 2 aylar önce
yep yeni EDHO fragmani yeni sezon yeni katılan oyuncu njs nejmeddin saftirik (sadece mizah amaçlı 🌹 😁) mutlaka izle ; youtube : njs nejmeddin saftirik kacirmadan izle 😁
Savaş Şahan
Savaş Şahan 2 aylar önce
Abi İlyas reis oldu diziden çıkması çok saçma olur
yamaç koçovalı
yamaç koçovalı 2 aylar önce
alparslan çakırbeyli 👏👏👏
Yolcu Atabey
Yolcu Atabey 2 aylar önce
KOÇÇUM ALP ARSLAN
Tarihten Bilgiler
Tarihten Bilgiler 2 aylar önce
Eşkiya dünyaya hükümdar olmaz. Aynen öyle 👍
Abdullah Ceyhun
Abdullah Ceyhun 2 aylar önce
Senarist dostum degilsin ulaann
tr apo
tr apo 2 aylar önce
Olm bu fahri baba olmedimi kurşun yedi
Bahar Buttanri
Bahar Buttanri 2 aylar önce
Alpaslan çakırbeyli
anil kose
anil kose 2 aylar önce
Kapıda ne dandik kapıymış
T3K FURKAN
T3K FURKAN 2 aylar önce
kaçıncı bölüm du bu
SanaL Player
SanaL Player 2 aylar önce
alparslanın hızırdan farkı her olaya çözüm bulur hızır sadece suçlar
Д ж о н    С н о у
Д ж о н С н о у 2 aylar önce
Gulmezlerin babasi vardi bi zamanlar
BİLGE KAĞAN
BİLGE KAĞAN 2 aylar önce
Ulan senaristler hep öne çıkarır gibi yapıp arkaya atıyorsunuz Alperern reisi boykot etme vakti saygıdeğer edho izliyiciler
Serkan Bulut
Serkan Bulut 2 aylar önce
Kapı nin ne suçu var
Meftun meftun
Meftun meftun 2 aylar önce
Trendlere girmişiz🥳😍
ekrem
ekrem 2 aylar önce
Alparslan edho nün Polat Alemdar i dir
Hüseyin Çelik
Hüseyin Çelik 2 aylar önce
Mükemmel sahne
iyicegevsedinhee
iyicegevsedinhee 2 aylar önce
6:03 sahtekar sldjaşdnaşmsaş
iyicegevsedinhee
iyicegevsedinhee 2 aylar önce
5:25 HIRRRRR
#KRONOS
#KRONOS 2 aylar önce
bu dizi artık bakışma sahnesinden ibaret :)
Türkan Aydoğdu
Türkan Aydoğdu 2 aylar önce
İlyas ve Alpaslan tek gerisi yok
Türkan Arslan
Türkan Arslan 2 aylar önce
Yunus Emre Yıldırımer Alparslan Çakırbeyli 👑❤️
Türkan Arslan
Türkan Arslan Aylar önce
@Sevda Altınbilek çok komik
Türkan Arslan
Türkan Arslan Aylar önce
@Sevda Altınbilek Alparslan Çakırbeyli 👑
Sevda Altınbilek
Sevda Altınbilek Aylar önce
@Türkan Arslan ve namı diğer ozan akbaba yani İlyas reis 🤣🤣
Sevda Altınbilek
Sevda Altınbilek Aylar önce
Ozan akbaba İlyas çakırbeyli 💓💓💓
Serdar Koyulmuş
Serdar Koyulmuş 2 aylar önce
Şu keşi İlyas’a benzettim
KeSaLo & Pro
KeSaLo & Pro 2 aylar önce
Film Gelsin Artık Baktı Her Kes Eski Bölümlerden ,!!!
Ayşe Gül
Ayşe Gül 2 aylar önce
Alparslan karakteri çok geri plana atılıyor Alparslan devlet terbiyesi alıp Çakırbeyli ailesi zekasını almış nerden baksan dizide ki en zeki karakter Yunus Emre Yıldırımer çok güzel oynuyor bu karakteri
Türkan Aydoğdu
Türkan Aydoğdu 2 aylar önce
@HeaX27 yazı yazmayı senden mi öğrenicem hadsiz sen önce dün aynaya kendi sıfatına bak ulan
HeaX27
HeaX27 2 aylar önce
@Türkan Aydoğdu Daha Düzgün Yazı Yazamıyorsun :D
Türkan Aydoğdu
Türkan Aydoğdu 2 aylar önce
@HeaX27 ben gayet iyim ama anlaşılan sen hiç iyi değilsin konuştuğundan beli
HeaX27
HeaX27 2 aylar önce
@Türkan Aydoğdu İyi Misin?
Türkan Aydoğdu
Türkan Aydoğdu 2 aylar önce
@HeaX27 yavaş gelin ulan kim kim baba diyen kim burada tek baba tek reis benim yani İlyas çakırbeyli
10. Youtube Kanalım
10. Youtube Kanalım 2 aylar önce
Yeter artık Alpaslan'ı dizide harcamayı bırakın. Çok büyük hata yanlış yapıyorsunuz! Artık Alpaslan reis ve fedailerin dizide sahneleri çok olsun.
tayfun çeysa
tayfun çeysa 2 aylar önce
Sayın Nurana mahmatova bizler bütün eşkiya dünyaya hükümdar olmaz dizisi oyuncuları prodüksiyon ekipi dahil olmak üzere emeği geçen herkes bizim için değerlidir yorumlarınızı bu kanaldan veya başka youtube kanallarından takip ediyoruz sizlerden ve diğer youtube kanallarında yorum yada 200 bölüm yeni sezon fragmanı diye eski bölüm kolajı yaparak yalan haber yaparak yayınlayan arkadaşları esefle kınıyoruz ayrıca benim severek yazdığım ilyas çakırbeyli karekderi için yapılan yalan haberler bizleri derinden yaralıyo emek sarf ediyoruz bu iş biraz daha böyle giderse üzülerek mahkeme aracılığıyla bu kanallara erişim engeli kararı çıkarttırmak zorunda kalacağız saygılarımızla
Yağmur Astepe
Yağmur Astepe 2 aylar önce
Ne olmuş ki kim yapıyor büyle şeyleri
Хаяла Насибова
Хаяла Насибова 2 aylar önce
Кинонун 1 номрели генреманы яАлпаслан!!!! Амма найрийе анненин айрылмасына чох пис олдум
deniz çakırbeyli
deniz çakırbeyli 2 aylar önce
Alparslan Çakırbeyli 🔥🔥🔥 Dizinin 1. Sezondan beri değişmeyen tek karakteri Alparslan Çakırbeyli 👍 7. Sezon da daha çok operasyon sahnesi olması lazım 🔫 dizinin olmazsa olmazı 😎
Dream Planet
Dream Planet 2 aylar önce
Reha, Fahri ne güzellerdi be çok özlendiniz
sinyora ferrari
sinyora ferrari 2 aylar önce
Kelde iyiydi
Eneshusnegul Yörük
Eneshusnegul Yörük 2 aylar önce
Bu eski bölümleri mi
The Alemdar
The Alemdar 2 aylar önce
Alpaslan Baba bu dizinin beynidir
General
General 2 aylar önce
Özlemişiz Fahri Babayı
demirhoca
demirhoca 2 aylar önce
Oyuncuların gerçekçi oynamaları ve adeta o havaya girmeleri çok güzel. Sokakta görsek, kötü adamları dövesimiz gelir.
nuran acar
nuran acar 2 aylar önce
İlyas yani ozan akbaba diziden çıkmamalı kadro tm olmalı
Маматулла Ешан
Маматулла Ешан 2 aylar önce
👍👍👍👍
Arzu N177
Arzu N177 2 aylar önce
Bu kim ya Alpaslanın sahnesinin altında bin tane sahte hesapla aynı-aynı yorumları kopyalayıp yazıyor. Alpaslan 🖤
Bahar Sağlam
Bahar Sağlam 11 gün önce
@Its yüzde yüz katılıyorum
Its
Its 2 aylar önce
Çok doğru 😂 Yorumlar : Ne hizir baba ne alparslan baba , tek kral ozan akbaba 😂 Ilyas cakirbeyli bizim kirmizi çizgimizdir ,o yoksa bizde yokuz 😂😂
Sevil Sevil
Sevil Sevil 2 aylar önce
İşte Alpaslan Çakırbeyli 😎 Senden başkası yalan!
Türkan Aydoğdu
Türkan Aydoğdu 2 aylar önce
Kral İlyas çakırbeyli o yoksa bizde yokuz ilyasız edho olmaz sonuna kadar İlyas çakırbeyli namı diğer ozan akbaba
Gamze Soydere
Gamze Soydere 2 aylar önce
Edho nun vazgeçilmez karekteri ilyastır ilyastan sonra Alpaslan dır gerisi boş
Elif Başaran
Elif Başaran 2 aylar önce
İlyas çakırbeyli namı diğer ozan akbaba İlyas çakırbeyli namı diğer ozan akbaba sonuna kadar İlyas çakırbeyli namı diğer ozan akbaba sonuna kadar İlyas çakırbeyli namı diğer ozan akbaba sonuna kadar İlyas çakırbeyli namı diğer ozan akbaba sonuna kadar İlyas çakırbeyli namı diğer ozan akbaba sonuna kadar İlyas çakırbeyli namı diğer ozan akbaba
Nuranə Məmmədova
Nuranə Məmmədova 2 aylar önce
Yunus Emre Yıldırımer, senaristler senin değerini bilmeseler de, biz biliyoruz 💚
Nuranə Məmmədova
Nuranə Məmmədova Aylar önce
@Sayın Hakim Alpaslan ön planda olsa 5 dəqiqə göstərilməz və yan rollar da ondan çox göstərilməz
Sayın Hakim
Sayın Hakim Aylar önce
@Nuranə Məmmədova Alpaslan onsuzda on plandadi.Birazda on planda olsa Alpaslan deyilde Hizir passivlesecek
gokay goksu
gokay goksu 2 aylar önce
Aynn kanka tamam sensin
Nuranə Məmmədova
Nuranə Məmmədova 2 aylar önce
@Hakkı Öztürk Yüceltikleri içinmi hemen yere vuruyorlar. Diziyi tekbaşına götürdüğü için hemen passivleştirip 5 dakika gösteriyorlar
Hakkı Öztürk
Hakkı Öztürk 2 aylar önce
en özel karakterlerden biri nasıl bilmiyorlar onu yucelttikleri gibi kimseyi yuceltmiyorlar
Yasin Ozan
Yasin Ozan 2 aylar önce
Sonuna kadar İlyas çakırbeyli namı diğer ozan akbaba kesinlikle edho nun baş temelidir sonuna kadar kalmalı
Sinem Yıldırım
Sinem Yıldırım 2 aylar önce
Tipinde dediği gibi tabikide en sevdiğimiz İlyas o yoksa biz yokuz senarist
Kadir Güneş
Kadir Güneş 2 aylar önce
Demişler ki öldü süyleyin onlara kral İlyas çakırbeyli geri dündü
Ömer Aslan
Ömer Aslan 2 aylar önce
Ne Hızır baba ne Alpaslan baba tek kral ozan akbaba bilmeyenler bilsin seni seviyorum İlyas çakırbeyli ozan akbaba
Sevda Altınbilek
Sevda Altınbilek 2 aylar önce
İlyas çakırbeyli kırmızı çizgimizdir senarist bey ona Güre
Nuran Bozbey
Nuran Bozbey 2 aylar önce
Tabi kide en sevdiğimiz İlyas o bizim herşeyimiz seni seviyoruz İlyas çakırbeyli namı diğer ozan akbaba
Nihan Demirkan
Nihan Demirkan 2 aylar önce
İlyasın olduğu yerde Alpaslan kim kim sonuna kadar İlyas çakırbeyli
Türkan Aydoğdu
Türkan Aydoğdu 2 aylar önce
@Its yahu he he boş yapma hadi
Its
Its 2 aylar önce
@Türkan Aydoğdu ne hizir baba ne alpaslan baba tek kral ozan akbaba 😂😂 ne alaka ? 😂😂🥱 gerçekten çok komiksin
Türkan Aydoğdu
Türkan Aydoğdu 2 aylar önce
@Its ya git işine Allahını seversen ilyasın binlerce seveni var ilyası bu dizide Hızır dan daha çok seviyorlar sen kalkmış Alpaslan diyorsun kim kim Alpaslan kim ne Hızır baba ne Alpaslan baba tek kral ozan akbaba
Its
Its 2 aylar önce
@Türkan Aydoğdu alparslan varken ilyas kim ? Ilyas boş bi karakter , hep vir vir konuşuyor, başka bi espirisi yok 🥱
Türkan Aydoğdu
Türkan Aydoğdu 2 aylar önce
@ekrem İlyas varken Alpaslan bir hiç okim İlyas reis kim
Its
Its 2 aylar önce
Aşik olmuşum 3:10 😍
Sevda Altınbilek
Sevda Altınbilek Aylar önce
@Its ah canım sen kara sevda ya mı tutuldun
Its
Its Aylar önce
@Sevda Altınbilek alpaslana tabiki .. saçma bir soru olmuş 😂
Sevda Altınbilek
Sevda Altınbilek Aylar önce
Kime oldunuz acaba 🤣🤣🤣🤣
Nunu Əlizdə
Nunu Əlizdə 2 aylar önce
Bu adamı senaristler harcamaktan, arka plana atmaktan bıkmadılar
heç kim heç nə
heç kim heç nə 2 aylar önce
İşte harcadıkları Alpaslan Baba!
Yusuf Aziz Çalımlı
Yusuf Aziz Çalımlı 2 aylar önce
18. Yorum benim
Racon Kesen Ağabey
Racon Kesen Ağabey 2 aylar önce
Alpaslan önplanda olmalı dizinin en çaplı adamı olmalı
Cavid Aliyev
Cavid Aliyev 2 aylar önce
Adamım Alpaslan
Cansuuu Cansuu
Cansuuu Cansuu 2 aylar önce
Kaçıncı bölüm
Çağrı Ayda
Çağrı Ayda 2 aylar önce
49.bölüm 1.sezon
Arsız Thresh ಥ‿ಥ
Arsız Thresh ಥ‿ಥ 2 aylar önce
Alpaslan dı fedai oldu fedaiydi baba oldu baba idi tekrar reis oldu reis idi kimsesizlerin babasi oldu ama ben anlamiyorum bu adam bu kadar sey oluyor ne bi fedai ne bi kimsesiz ne de alpaslana baba diyen var yeni sezonda da bunlari ort pas ederseniz sacmalik...
Sevda Altınbilek
Sevda Altınbilek Aylar önce
@Arsız Thresh ಥ‿ಥ sen kimseyi sevme bence bir tek kendini sev kim kim sen kimsin Alpaslan kim ilyasın olduğu yerde ne sen ne de Alpaslan üç kuruşluk bir edersiniz. Yok
Arsız Thresh ಥ‿ಥ
Arsız Thresh ಥ‿ಥ Aylar önce
@Sevda Altınbilek Kimse alpaslan gibi olamaz hızırda diyor alpaslan çok özel ve dizi tamamen alpaslanın etrafında dönüyor her konuda alpaslan var kimsesizler fedailer falan her konuda o var planları vs zeki oluşu polat alemdar gibi oluşu bu yuzden alpaslancıyım ben ilyasıda seviyorum ama alpaslanı daha çok
Sevda Altınbilek
Sevda Altınbilek Aylar önce
Saçmalamayın isterseniz bir tutmuşsunuz Alpaslan da Alpaslan bu dizide tek adam tek baba tek reis İlyas çakırbeyli dir nokta
Muhammed Beyhan
Muhammed Beyhan 2 aylar önce
Ozan Akbaba Diziden Çıkmasın Diyenler 👍
Gazi Çelik
Gazi Çelik 20 gün önce
İlyas çıkacağına reyis çıksın
Emre Yırtıcı
Emre Yırtıcı Aylar önce
Sen daha ordamısın
Mert Can
Mert Can Aylar önce
Hem çıkıcak sada çıksın alparslan var hepsine bedel
Mert Can
Mert Can Aylar önce
Ya kardeşim ne dizi den çıkması öyle bişey yok nedir bu çıkmasın çıkmasın diye yorumlar sonunda şom ağzınızı açıcak sınız adam beklenmedik yere dizi den çıkıcak
YİĞİT KAAN ŞAHİN
YİĞİT KAAN ŞAHİN Aylar önce
Dizi bitti ne cikmasi
Tursunbay Koshanov
Tursunbay Koshanov 2 aylar önce
ALPASLAN BABA👍😎
sd 123
sd 123 2 aylar önce
Alparslan bakın böyle ne güzel planlı operasyon falan yapıyor. Alparslanı da diğerlerinden ayıran bu hep mantığıyla hareket etmesi, lütfen kendisini kabadayı gibi yapmaktan vazgeçin.
Muhammet Şenel
Muhammet Şenel 2 aylar önce
İlyas Çakırbeyli diye bir gerçek var kimse atlamasın
Nihan Demirkan
Nihan Demirkan 2 aylar önce
Ne Hızır baba ne Alpaslan baba tek kral ozan akbaba
Nisa Nur [Galiba]
Nisa Nur [Galiba] 2 aylar önce
❤️ALPARSLAN ❤️
Show Music ➊
Show Music ➊ 2 aylar önce
" ɪɴşᴀʟʟᴀʜ, ᴀɪʟᴇɴ ᴜᴢᴜɴ ʏᴀşᴀʀ " " ɪɴşᴀʟʟᴀʜ, ʜᴇᴘ ɪsᴛᴇᴅɪɢ̆ɪɴ şᴇʏ ɢᴇʀᴄ̧ᴇᴋ ᴏʟᴜʀ " " ɪɴşᴀʟʟᴀʜ, sᴇᴠᴅɪɢ̆ɪɴᴇ ᴋᴀᴠᴜşᴜʀsᴜɴ " " ɪɴşᴀʟʟᴀʜ, ɪsᴛᴇᴅɪɢ̆ɪɴ ᴀʀᴢᴜʟᴀʀ ɢᴇʀᴄ̧ᴇᴋ ᴏʟᴜʀ " " ɪɴşᴀʟʟᴀʜ, ᴄᴏʀᴏɴᴀ ᴄ̧ᴏᴋ ʜɪᴢʟɪ ʙɪʀ ᴢᴀᴍᴀɴᴅᴀ ʙɪᴛᴇʀ " ( 8527 ᴀʙᴏɴᴇᴍ ᴠᴀʀ, 8778 ʏᴀᴘᴀ ʙɪʟɪʀᴍɪʏɪᴢ ? )
cmm vvv
cmm vvv 2 aylar önce
Ah alpaslan senin hakkını hiç vermediler. Ha tam simdi oldu dediğimde hemen geri plana attılar.
GÜNEY TEKİNOĞLU
GÜNEY TEKİNOĞLU 2 aylar önce
7. sezonda da Alpaslan'ı harcamayın. Artık ara sıra öne çıkan değil hep ön planda olan Alpaslan istiyoruz.
Resul Basmakçı
Resul Basmakçı 2 aylar önce
Adam zaten ön planda birazda ilyas öne çekilmeli çok azaldı sahneleri
Türkan Aydoğdu
Türkan Aydoğdu 2 aylar önce
@GÜNEY TEKİNOĞLU Hızır dan sonra ilyastır namı diğer ozan akbaba İlyas bence Hızır dan bile daha iyi oyuncu hemde edho nun en iyisi
Ahmet Tekin
Ahmet Tekin 2 aylar önce
@GÜNEY TEKİNOĞLU sen ne kadar aldın peki bu iş için
GÜNEY TEKİNOĞLU
GÜNEY TEKİNOĞLU 2 aylar önce
@Ahmet Tekin Alpaslan, ilyastan daha önce gelen bir karakter, boş yapma. ATV'nin sitesinde de dizi karakterleri sıralanırken Hızır'dan sonra Alpaslan konmuş.
Ahmet Tekin
Ahmet Tekin 2 aylar önce
@Türkan Aydoğdu kesinlikle
Buse Cetin
Buse Cetin 2 aylar önce
O şimdi Alpaslan baba 🔥
Akkurtreis Longrunner
Akkurtreis Longrunner 2 aylar önce
Sürekli geri plana attınız adamı
Emre Furunci
Emre Furunci 2 aylar önce
İlk
Cihat Boran
Cihat Boran 2 aylar önce
*O* *kadar* *yorum* *arasından* *bu* *yorumu* *görüyorsanız* *umarım* *istediğiniz* *her* *şey* *gerçekleşir.* *Bende* *Güzel* *Bir* *Kitlemin* *olmasını* *istiyorum* *6* *yıl* 😅 🙏❤️sa
GÜNEY TEKİNOĞLU
GÜNEY TEKİNOĞLU 2 aylar önce
ALPASLAN BABA
GÜNEY TEKİNOĞLU
GÜNEY TEKİNOĞLU 2 aylar önce
Kanalımdan yeni hazırladığım Alpaslan Çakırbeyli klibine ulaşabilirsiniz.
Hızır Çakırbeyli Raconları
29:54
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
görünümler 1 Mn
Alpaslan Çakırbeyli'nin En Baba Sahneleri - Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
1:02:05
SORU - CEVAP | SEVGİLİ? | ESTETİK?
12:30
The Sera
görünümler 57 B
Masumlar Apartmanı 44. Bölüm Fragmanı
0:55
Masumlar Apartmanı
görünümler 1,2 Mn
Kalp Yarası 17. Bölüm 2. Fragmanı
0:31
Süreç Film
görünümler 349 B
Hızır, Özer'i infaz etti! - EDHO Efsane Sahneler
17:39
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
görünümler 788 B
Alpaslan, Cemal'in kafasına sıkıyor! - EDHO Efsane Sahneler
12:13
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
görünümler 3 Mn
Çakırbeyliler, Kara Mürsel'e ağır racon kesti! - EDHO Efsane Sahneler
18:09
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
görünümler 418 B
Çakırbeyliler'e silahlı saldırı! - EDHO Efsane Sahneler
9:26
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
görünümler 499 B
Kimsesiz Yaşar'dan masadaki herkese çay! - EDHO Efsane Sahneler
21:55
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
görünümler 208 B
Alpaslan Baba'nın Saltanatı - Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
52:02
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
görünümler 1 Mn
SORU - CEVAP | SEVGİLİ? | ESTETİK?
12:30
The Sera
görünümler 57 B
Masumlar Apartmanı 44. Bölüm Fragmanı
0:55
Masumlar Apartmanı
görünümler 1,2 Mn
Kalp Yarası 17. Bölüm 2. Fragmanı
0:31
Süreç Film
görünümler 349 B
Ceren Yaldız - Ara Ara (Official Video)
2:21
Ceren Yaldız
görünümler 2,8 Mn
Yasak Elma 117. Bölüm 1. Fragmanı
1:01
MILLION JAMOASI 2021-KONSERT DASTURI
2:10:30
Million Jamoasi ™
görünümler 3,8 Mn
Ali Şehit Oldu! | Arka Sokaklar 600. Bölüm
6:26
Arka Sokaklar
görünümler 1,4 Mn
SQUID GAME İZLETTİRMEYİN!* - Geç Kalmış Video
8:10