Alparslan Büyük Selçuklu Dizi İncelemesi - Yaparken En Güldüğüm Video

  görünümler 2,488,799

Murat Soner

Murat Soner

10 aylar önce

Alparslan Büyük Selçuklu dizisi ile ilgili inceleme yapmam için istekler vardı. Sonradan anladım ki Fahriye Evcen'in uluma sahnesinden dolayıymış. Ben de bu dizinin videosunu yaptığımı zannettiğimden açıp izlememiştim bile. Meğer geçen sene bazı sorunlardan dolayı Uyanış yayından kalkmış ve bu dizi bambaşka bir kadro ve tarih olarak daha da geriden başlamış. Özellikle kuyu sahnesini de gördükten sonra dedim "bu görev bizi bekler". Ve kesinlikle bu video, kurgusunu yaparken en çok güldüğüm video oldu.
Bu arada daha önce yaptığım Uyanış Büyük Selçuklu incelemesine de buradan gidiliyor: trshow.info/watch/EscGwGGCZMU/video.html
Belki şu video da ilginizi çeker:
BARBAROSLAR İncelemesi: trshow.info/watch/v2thkQG2uxI/video.html
Bir de hazır ulumadan bahsetmişken, SEN ÇAL KAPIMI için yaptığımız video da burada: trshow.info/watch/hGQlIkxJM9I/video.html
Sosyal Medya Hesaplarım;
Twitter: goo.gl/oVnQ9J
Instagram: goo.gl/5DVH6h

YORUMLAR: 7 601
Rabia Aşık
Rabia Aşık 10 aylar önce
Ya gerçekten ciddi bir emek var burda, adamın 8 kere ölmesini bulman da ayrı bi izleme yeteneği hem gülüyorum hem şaşırıyorum sana nasıl şeyleri yakalıyorsun ya 😃
Ruxshona Bekhimova
Ruxshona Bekhimova 12 gün önce
gerçek yaaa
Ruxshona Bekhimova
Ruxshona Bekhimova 12 gün önce
axaxaxax
Guldeniz Yazici
Guldeniz Yazici Aylar önce
CAHİLİYE DEVRI YAŞIYORUZ
FATİH MEHMET KAYA
FATİH MEHMET KAYA 3 aylar önce
fatih Mehmet kaya gel kanal TRshow lütfen engelli yotube re
Karişik diziler
Karişik diziler 4 aylar önce
Gerçekten öyle ya bende çok seviyorum videolarini 🤣😂❤
zombi mahalli
zombi mahalli 7 aylar önce
2 saat türk dizisi yerine murat abiyi izleyen daha çok keyif alıyor 😂👏
Nicat Nebiyev
Nicat Nebiyev Aylar önce
Eledi🤣😂😂😂
mert
mert 2 aylar önce
Kesinlikle 😂
Burak Abdulbaki Ulu
Burak Abdulbaki Ulu 9 aylar önce
2:44 "Koca koca adamlar işi gücü bırakıp bu beyaz atın peşinden koşmaya başlıyor ve bir de ne görsünler ?" çok güzel bir eleştiri olmuş gerçekten 🤣👍
ANNA Fairy
ANNA Fairy 9 aylar önce
"Var bir kuyu sevdamız hadi bakalım" "Buna ceza sadece tekmeyle ölsün" abi alemsin ya 😂😂
Deli Dumrul
Deli Dumrul 7 aylar önce
vallahi çok güldüm,kitap okumayı çok sevdiğmiz içinde tarihi dizilerden öğreniyoruz,şaka değil gerçek,ne hale geldik
ASMR çambeyli massage
ASMR çambeyli massage 10 aylar önce
murat sen efsanesi . seni izleyince moralim bile bozuk olsa mimiklerinle beni güldürmeyi hep başarıyorsun :)
ziya abbasov
ziya abbasov 6 aylar önce
@Officialluccy🖤 izlemiyelim zaten
Murad Altay
Murad Altay 9 aylar önce
@ejder sabri para neredeyse soner orada Aynen öyle
Anvar Rozyyev
Anvar Rozyyev 10 aylar önce
İzlediğim 2 Türk TRshow kanalı var biri Murat Söner biri de Filmler ve Filmler
ilhan aktaş
ilhan aktaş 10 aylar önce
Murat Soner bir yandan kadına şiddeti "özendiriyorlar, etkiliyorlar" diyerek kötüleyip beğeni ve izleni alarak para kazanırken, diğer yandan U dönüşü yaparak bin beteri kadına şiddet olan dizileri (Dexter, Dr. Death gibi) yayınlandığı platform sırf daha fazla para veriyor diye hem de aynı özeniyor dediği topluma önerip insanları enayi yerine koyuyor.
Şeydanur_ytm05
Şeydanur_ytm05 10 aylar önce
Aynen öyle 😂👏😁
Boz Kurt
Boz Kurt 3 aylar önce
Ay gülmekten karnım ağrıyor ! Sen bizleri nasıl güldürüyorsan, Allah da seni güldürsün ! Tarihi dizi çekimlerine ağlıyasım variken ... Kötü olduğu için... Yorumlarına bayılıyorum ! Emeklerine sağlık Soner bey !
Frk Uzr
Frk Uzr 8 aylar önce
Yemin ediyorum duygularıma tercüman oldunuz, çoook teşekkürler :D Tetikteyim evde pusu atabilirler :)
Turgut ÇAKMAKÇI
Turgut ÇAKMAKÇI 7 aylar önce
Kardeş seni iyi ki buldum, sabahtan beri izleyip gülüyorum. Çok iyi iş çıkartmışsın, tebrik ederim. :))
Reyhan
Reyhan 9 aylar önce
Bayıldım ya çok güldüm 🤣🤣Hiçbir bölümünu kaçırmadan izledim ama eleştirisini çok begendim.Ayni şeyi bende düşünüyorum hep savaşta ölenler tekrar tekrar ölürler diye.
Kaan Tekinoğlu
Kaan Tekinoğlu 10 aylar önce
3 saatlik diziyi bizim yerimize izleyip 12 dakikada anlatan adam gibi adam
Anar Xelilov
Anar Xelilov 5 saatler önce
@ejder sabri bunun kimi pislikləri məhkəməyə vermək lazım. Millətə anxaq ziyançılıq verir belə alçaqlar namussuzlar
Sensei
Sensei 9 aylar önce
Hamaset olmayan, gerçek TÜRK tarihi dizisi izlemek isteyen varsa KURULUŞ OSMANCIK isimli şaheseri izleyebilirler.
ejder sabri
ejder sabri 10 aylar önce
@Sinan D İyi misin sen? O bahsettiğin hesapların en azından ne olduğu belli. Murat Soner gibi saman altından su yürütmüyorlar. Murat Soner gibi bir taraftan duyarlı insanları kazanıp diğer taraftan o güvenini kazandığı insanları daha vahşet dolu dizilere yönlendirmiyorlar. NE MAL OLDUKLARI BELLİ. BİLMEM ANLATABİLDİM Mİ?
Sinan D
Sinan D 10 aylar önce
@ejder sabri Kardeşim sen bu işi takıntı yapmışsın, okadar zamanın varsa git Murat sonerin kat kat fazla takipçisi olan ve amcasını parmaklayip millete izleten hesaplarla uğraş,yani katma değeri daha yüksek bir iş yapmış olursun.
ejder sabri
ejder sabri 10 aylar önce
@Sinan D Ne alakası var? Bunu aylardır yapmamın nedeni insanları bilgilendirmek. Elimden geldiğince daha fazla insana ulaşmak. Bu adamın çelişkilerini görmelerini sağlamak. Yani bilgi dediğiniz şey ''bir kere yazayım gören görür görmeyen görmez'' mantığı değildir. Ayrıca herkes olayın farkında olduğu için mi hala ''Murat Soner ne diyorsa haklıdır'' , ''Murat Soner ne önerdiyse kesinlikle izlenilir'' diyen on binlerce yorum sahibi ve Murat Soner repliklerini dizi replikleri gibi özenip her yere yazan büyük bir kitle var? Bu videodaki yorumları bile okusanız böyle çocğusunun olduğunu görürsünüz. Resmen iradeleri Murat Soner'e telim etmiş ve onun ağzından çıkan herşeyi doğru kabul eden bir kitlenin olduğu yadsınamaz.
Mustafa Zambak
Mustafa Zambak 7 aylar önce
çok iyi özetlemişsin eline sağlık..adamıın 8 kere ölmesini yakalamana bayıldım..:)
Gökhan Demirok
Gökhan Demirok 9 aylar önce
Ya harika bir şeysiniz siz yaa. Pek iyi degildim ama kahkalar attirdiniz. Isinizi gercekten cok iyi yapiyorsunuz. MaşAllah😂😂😂😂😂
azad allahverdi
azad allahverdi 8 aylar önce
Dizi ve filmleri güzel bir şekilde inceleyip yorumluyorsunuz. Ellerinize sağlık
К.Б
К.Б 7 aylar önce
Ay çok guldüm abi😂😂😂😂😂😂 Ne güzel anlatmışsın mantiksiz şeyleri😂😂😂😂😂😂
Özlem Kızıl
Özlem Kızıl 10 aylar önce
Murat Soner dinlemek ayrı bir keyif, izlemediğim o diziye yapılan gömmeli eleştiriyi dinlemek ayrı bir keyif
mehmet ekşi
mehmet ekşi 10 aylar önce
Bananr
mehmet ekşi
mehmet ekşi 10 aylar önce
Keyiflimiyiz keyifliyiz keyif makarna
RONIA
RONIA 10 aylar önce
AYNEEEENNNNN....
ejder sabri
ejder sabri 10 aylar önce
BİLGİNİZ OLSUN Murat Soner hep yanlı ve eleştiri hatırına eleştiri yapıyor. Murat Soner dizilerin türüne, sınıfına, kategorisine bakmadan cımbızla şiddet, kadına şiddet, yada işine gelen sahneleri koyup dakikalarca eleştiriyor. Örneğin: Üç Kuruş dizisi ana konusu ''ırkçılık karşıtı'' olan AKSİYON dizisiydi. Ne yaptı hiç ana konusuna bile değinmeden - ki değinse eleştirdiği sahnelerin yazılma nedeni anlaşılacaktı - ''kadına şiddet'' var diye dakikalarca eleştirdi. Halbuki Türk dizileri içinde hiç işlenmemiş bir konuyu yani ''ırkçılık karşıtlığı''nı ele alıyordu. Yada Dark yada La Casa De Papel gibi Dexter'den (Dexter'ın yayınlandığı platform para veriyor diye överek önermişti) yüzbinlerce defa daha masum, böyle şiddet sahneleri olmayan, sizin dediğiniz gibi farklı senaryoları bulunan dizileri bile yerden yere vurdu. Onların suçu platformlarının Murat Soner'e para mı vermemesiydi yoksa? Yada bu Aziz dizisi 1930'lu yıllarda geçiyor. İlk olarak dizinin türü tarih dizisi değil ama videonun başlığına bakın bu mu tarih? Halbuki dizi sadece dram türünde bir dönem dizisi. İsterseniz teyit için imdb, vikipedi, ShowTv dizi ile ilgili bilgiler kısmına da bakarak dizinin gerçekten dram dizisi olduğunu görebilirsiniz. Bakın herkes Diriliş Ertuğrul, Muhteşem Yüzyıl, Kuruluş Osman, Barbaroslar, Alparslan olsun net tarih dizisi olduğunu bilir. Ama Aziz farklı şayet tarih dizisi olsa tarihi şahsiyetler olurdu. Murat Soner'in de izlediği zaman bunu görmemesi ve bilmemesi imkansızdı. Dram dizisine ''bu nasıl tarih deyip'' video boyunca tarih dizisi gibi linçlemek ve yerden yere vurmak sanki eleştiri için yapılmış eleştiriydi. Aynı zamanda izlemeyen insanların da diziyi tarih dizisi olarak görmelerine neden olmuştur ki onlar da Murat Soner'in bu videosunun altına ''izlemedim ama böyle tarih dizisi nasıl olur'' gibi cümleler yazmaya başlamışlar. Sahneler üzerinden yok ''kadın hakları'' falan diyor. Ama ana konuya bakmıyor. 1930'lu yıllarda hele de Hatay gibi uç noktalarda ve kırsal kesimde kadın haklarından söz etmek imkansız gibi birşeydi. Nineniz yada Dedenize sorarsanız söylerler. Hatırlayın kadınlara Türkiye'de seçme ve seçilme hakkı bile 1934 yılında verilmişti. Cem Yılmaz'ın güzel bir kelimesi var: ''Eleştiriyorsun tamam da öküzlemesine de eleştirilmez ki. Sen böyle yaparsan ben de TEMA vakfını ararım. Konuşan balta var diye'' diyor.
Yiğit Uğur
Yiğit Uğur 10 aylar önce
Hem de nasıl 😀
Suna Armağan
Suna Armağan 6 aylar önce
Valla bu dizileri hiç bu gözle seyretmediğimi anladım resmen içim şişti ne kadar yorucuymuş Allah size kolaylık versin.
Cazı
Cazı 6 aylar önce
Kahkahalarla başa alıp alıp izledim ,ay çok yaşayın emi !!! müthiş tespitler harikasınız!!!
Turcocum
Turcocum 2 aylar önce
Cidden şu senaryo işine bir el atmamız ve saçmalıklar veya reyting kasacak şeyler yerine gerçekten tarihe uygun gitmemiz gerekli. Tarihe uygun bir senaryoyu izlenecek hale getirmemiz gerekli. Savaş sahneleri, dekorlar, kıyafetler vs her şey çok güzel duruyor ama şu senaryo ve bazı oyuncuların kuaförden yeni çıkmışcasına abartılı makyajlarını vs azaltmamız ve daha doğal göstermemiz gerekiyor karakterleri. Umarım Bi 20 30 yıla bunları aşmış oluruz artık
Emin KILINÇ
Emin KILINÇ 26 gün önce
Umarım yakın tarih dizilerini ve filmlerini de eleştirecek objektifliği bulursun
Burak Maşalı
Burak Maşalı 10 aylar önce
çekim, oyunculuk, görsel efekt, dekor, sahne her şeyi halletti türk dizi sektörü de bir senaryoyu halledemedi ya hic mi yok aklı başında senarist ülkede
BURAK FATİH
BURAK FATİH 27 gün önce
Ethem Özışık'ın Dizileri Çok İyi. Bence Tek Aklı Başında Senarist.
CİĞERCİ
CİĞERCİ Aylar önce
Alper Çağlar var börü incelemeri var asayiş berkemal kanalında çok gerçekçi
Asya
Asya 4 aylar önce
Aklı başında senarist var aklı başında izleyici yok
Crank
Crank 4 aylar önce
@ilhan aktaş Dediğin sahneyi savunuyorsan senle işimiz var İlhan. Karının kızının bir yerini bizde öyle elleyelim tepki verir misin vermez misin görürüz
Eğlence
Eğlence 5 aylar önce
Uzattıkça uzattıkları için. 2 bölümde yabancıların 1 sezonu kadar uzun yapıyorlar. Ve sezon yıl boyu sürüyor.
Meryem Kaya
Meryem Kaya 6 aylar önce
7:25 8 kere ölen adamı bulman da büyük bir emek verdiğinin kanıtı abi ya. Nereden aklına geldi.😀
Cemile Ağaya
Cemile Ağaya 9 aylar önce
Televizyon izlemeyi yıllar önce neden bıraktığımı hatırlamamı sağladı bu video 😂
Cemile Ağaya
Cemile Ağaya 16 gün önce
@Arda genç Oldu bir 6-7 yıl
Arda genç
Arda genç 19 gün önce
Kaç yıl önce bıraktın TV izlemeyi
Léonard Tek
Léonard Tek Gün önce
"Bir ulkede bir dizi sadece bir dizi degilse, yeterli bir egtimden olmadiginda belkide..." Finali Muthis olmus! 😂😂😂😂😂
Fatih Yeşil
Fatih Yeşil 9 aylar önce
maşallah size ya iyi ki bu diziler var yoksa sizin gibi insanı tanıyamazdık
Yavuz Boz
Yavuz Boz 10 aylar önce
Sen bu işi en üst seviyeye taşıyorsun gün geçtikçe reis emeğine sağlık çok güzel olmuş bu arada “ MAHKUM VE DESTANIDA “ yaparmısın. Teşekkürler 🙏
sosis kafa
sosis kafa 6 aylar önce
@semanur gazii bencede destan çok iyi
Serhat Gönül
Serhat Gönül 10 aylar önce
Sonunda Destan diyen biri 💙
Seda ARSLANER
Seda ARSLANER 10 aylar önce
Mahkummm
Afrodit
Afrodit 10 aylar önce
@☞︎𝚂𝚝𝚊𝚢 𝙲𝚊𝚕𝚖☕︎︎ benimde görmüyorlardı :D
☞︎𝚂𝚝𝚊𝚢 𝙲𝚊𝚕𝚖☕︎︎
☞︎𝚂𝚝𝚊𝚢 𝙲𝚊𝚕𝚖☕︎︎ 10 aylar önce
@Afrodit ben hep istiyordum :D ama kimse yorumumu görmüyordu galiba
Elif ALTÜRK YÜKSEL
Elif ALTÜRK YÜKSEL 2 aylar önce
Süper bir anlatım ,Fahriye evcenin aşırı bakımlı halini çok güzel dile getirmişsiniz.
Vangelle Caps
Vangelle Caps 9 aylar önce
01:53 Hakikaten adam 'ın yuzu çok yatkın bu dizilere slkdjfsdflkjasd
Hüseyin Kaan Han
Hüseyin Kaan Han 9 aylar önce
Eleştirileriniz yerli yerinde ama yanlış yorumladığınız bir konu var. Ben, Ortaçağ Tarihi, Selçuklu Devletleri Tarihi ve Türk Mitolojisi üzerine okumalar yapan bir takipçinizim. Tarihi dizi denilince aklınıza ne geliyor, bilmiyorum. Ama belgesel niteliğinde bir şey gelmemeli, çünkü adı üstünde ''dizi'' bu. Akça'nın '''uluması'' konusuna gelirsek bu da keza yanlış bir şey değil, okuduğum çoğu mitoloji kitabında bu hareketin bir kög (günümüz anlamı ile dua) olduğu yazılmış. Mitolojik yanından ziyade ulumak ve kılıçları kalkanlara vurarak sesler çıkarmak kadim savaş sanatımızdır. Bakın biz kendi tarihimizi hakkıyla öğrenmekten aciz bir milletiz. Tarihimizi madem kitaplardan okutamıyoruz, bari dizisini yapalım da belki ilgi çeker, milleti tarih okumaya, öğrenmeye teşvik ederiz. Bu diziler sayesinde hiç değilse bile azıcık kim nedir, ne yapmış öğreniliyor. Mesela Melik Hasan, Sultan Tuğrul ve Çağrı Bey'in amcası Musa Yabgu'nun tek oğludur. İnşallah dizi devam eder de görürüz; Emir Artuk, Mardin merkezli kurduğu Artuklu Beyliği ile Suriye Selçuklu Devleti'nin kuruluşuna büyük katkılar vermiştir. Emir Afşin Bey, Anadolu'ya sayısız kez akınlar düzenleyip Bizans kuvvetlerini yıpratmış ve Malazgirt'in yolunu açmıştır. İşin prodüksiyon kısmını bir kenara bırakıp, diziye daha çok bu yönden bakarsanız sevinirim. Ama kuyu ve at sahnesinde size kesinlikle hak veriyorum :) Tekrardan iyi çalışmalar.
Vangelle Caps
Vangelle Caps 9 aylar önce
7:26 Figuran'a üzüldüm ekmek parası zor :(((((
Büsra K
Büsra K 10 aylar önce
Keşke eski efsane olmuş dizileride eleştirseniz mesela aşkı memnu, yaprak dökümü, adını feriha koydum vs. Eminim çok eğlenceli olur 😊 Bu videoda her zamanki gibi süper olmuş.
Hz. Hamza
Hz. Hamza 10 aylar önce
@ejder sabri d-dostum bunu izlediğine göre aramıza hoş geldin!!?
Hilal MDA
Hilal MDA 10 aylar önce
@ejder sabri Bahsettiğiniz bu platformlar 7'den 77'ye herkesin sadece televizyon kumandasını kullanarak erişebileceği kadar göz önünde mi ? yoksa sadece para vererek, tercih meselesi şeklinde izlenen platformlar mı ? Hiç bir çocuk durup dururken kendine Netflix hesabı açıp bu içeriklere ulaşamaz ancak televizyona erişimi olan her çocuk TRT çocuğun bir üstündeki ATV de kadının yatağa bağlanıp tecavüze uğradığı sahneyi izleyebilir.
ejder sabri
ejder sabri 10 aylar önce
Murat Soner bir yandan kadına şiddeti "özendiriyorlar, etkiliyorlar" diyerek kötüleyip beğeni ve izleni alarak para kazanırken, diğer yandan U dönüşü yaparak bin beteri kadına şiddet olan dizileri (Dexter, Dr. Death gibi) yayınlandığı platform sırf daha fazla para veriyor diye hem de aynı özeniyor dediği topluma önerip insanları enayi yerine koyuyor
Sobirov Mirjahon
Sobirov Mirjahon 10 aylar önce
Ben kuzey Güney dizisinin eleştirildig'ini görmeyi çok merak ediyorum 😁😁
Chana
Chana 10 aylar önce
Ohh adini feriha koydum da malzeme cok😂😂
Ölüm Arzusu
Ölüm Arzusu 3 aylar önce
Allah razı olsun senden Murat abi kuyu sahnesi muhteşem gülmekten gözlerimden yaş geldi artık
Yusuf Mert Oztoprak
Yusuf Mert Oztoprak 9 aylar önce
Uzun zamandır izlemiyordum seni baya geliştirmiş sin kendini küfürsüz argosuz guldurebiliyorsun ya helal olsun emmioğlu 👍
Aysegul Tapik
Aysegul Tapik 9 aylar önce
Çok iyiydi ya Elinize , gözünüze,beyninize sağlık.koptum gülmekten. Göze toprak sahnesi çok iyiydi
Gaming Channel
Gaming Channel 9 aylar önce
Çok büyük bir emek, kaliteli oyunculuk kaliteli çekim var. Onlarca ülkeye dizileri satıyoruz. Eksiklerin çoğu dizilerin uzun olmasından dolayı. Maalesef 2 saat dizi mi olur
JITEM6464
JITEM6464 Aylar önce
Bir çok ülkeye dediğin ülkelerin bir eğitim seviyesine birde refah seviyesi bak :) nusretin olduğu ülkelere satıyoruz diye kısaltabiliriz cevabı...
hasannkapln
hasannkapln 10 aylar önce
Hiç dizi izlemeden birinin bizim yerimize izlemesi çok iyi değil mi? ❤️❤️❤️
ilhan aktaş
ilhan aktaş 10 aylar önce
Öyle diyorsunuz da hep yanlı ve eleştiri hatırına eleştiri yapıyor. Örneğin Murat Soner dizilerin ana konusuna, türüne, kategorisine bakmadan cımbızla hep kadına şiddet sahnesini yada alakasız sahneleri alıp eleştiriyor. Örneğin. "Üç Kuruş" dizisi ana konusu "ırkçılık karşıtı" olan AKSİYON dizisiydi. Ana konusuna yada türüne bakmaksızın onda da "kadına şiddet" sahnesi koyup eleştirdi. Yada Aziz dizisi 1930'larda geçen DRAM dizisiydi. Ama Aziz dizi eleştirisine bakın. "Bu mu tarih" diye başlayıp başından sonuna kadar TARİH dizisi gibi eleştiriyor. Halbuki Vikipedi, IMDb, ShowTV resmi dizi sayfası yada dizinin resmi sayfasına bakarsanız tarih diye birşey olmadığını, sadece türünün DRAM olduğunu görürsünüz. Yada La Casa De Papel ve Dark dizileri de yabancı diziydi ve Dexter'dan daha masumdu. Konuları da farklıydı. Neden yerden yere vurdu? O dizilerin yayınlandığı platform Murat Soner'e para vermiyor diye mi? Daha sayayım mı?
Nereye Geldik
Nereye Geldik 10 aylar önce
*İNŞALLAH BİZİM KANALIMIZ DA SİZİN KANALINIZ GİBİ BÜYÜR (SİZİ ÇOK SEVİYORUZ NİCE MİLYONLARI GÖRÜN İNŞALLAH)* ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ .
moroRomantico
moroRomantico 10 aylar önce
Devamlı dizi izleyenler neden böyle diye soruma ilaç oluyor her defasında 🤗
Yiğit
Yiğit 10 aylar önce
Lise Öğrencisiyim TRshow'dan Gelir kazanmak için bu kadar insan için'den 7-8 kişi bile destek olsa bana birazda olsun moral vermiş olurlar. Şimdiden destek verenlere çok çoook teşekkür ederim hepimizi çok seviyorum cansınız
Ömer Ömer
Ömer Ömer 10 aylar önce
İzlemedigin diziyi başkası inceleme nolcak kafasiz
Furkan Can
Furkan Can 7 aylar önce
Bu kadarda içimizde ki ses olmazsın be adam :D Resmen ekran başındakileri aptal yerine koyuyorlar millet te bayıla ayıla izliyor.
OİSD ?
OİSD ? 7 aylar önce
Milletin içinden geçiyosun, bide tebrik ediyorsun. Alemsin reis. 😂
Amine Cudi
Amine Cudi 2 aylar önce
Ya böyle her diziyi eleştirmeniz bizi sevdiğimiz dizilerden soğutuyo sosyal medyada ister istemez karşımıza çıkıyor bu yüzden sadece eleştirmesi çok fazla istenilen veya gerçekten eleştirmeyi hakeden dizileri elestirirseniz sevinirim. Çoğu kişinin böyle düşündüğünü tahmin ediyorum. Sizce arkadaşlar?
Bahtsız Adam
Bahtsız Adam 8 aylar önce
Abi muhteşemsin ben izledım daha o adamın bırak 8 kere yi 2 kere öldüğünü bile farketmedım cok hızlı gecıyolar sahnelerı galiba ondan ama işinin hakkını veriyosun dizilerde saçma olayları türk milletine sindirmişler sen ne kadar çıkarsanda onlara gerçek gibi gelir peynir ekmek gibi yemeye devam ederler ^^
Zeynep Sezgin
Zeynep Sezgin 9 aylar önce
Ya acayip başarılı bir kanalsin eline emeğine sağlık. Sayende evdeki televizyonu kaldirdik
halis yolcu
halis yolcu 7 aylar önce
Allah iyiliğini versin okadar güzel yorumluyorsunki senin yorumların varken başka birşey izlemeye gerek yok.
AYŞE SÜMEYYE
AYŞE SÜMEYYE 6 aylar önce
Tarihi dizilerde oynamak için dünyaya geldiğini düşündüğümüz oyuncu ifadesi nasıl komik bir o kadar doğru bir ifade çok güldüm
Turkane Huseynova
Turkane Huseynova 9 aylar önce
Murat abi Allah seni güldürsün. Yorumlamak için diziyi izliyorsun ya sanırım en büyük eziyet bu. Azərbaycandan salamlar)
kaptanin esi
kaptanin esi 10 aylar önce
atla birlikte çek kısmında gülmemek imkansız
Osmanlı Torunu
Osmanlı Torunu 9 aylar önce
Sorvayvir müziğide çok iyiydi
Akemi_san
Akemi_san 9 aylar önce
@ejder sabri kalite konu ile ilgili değildir ben filmin çekim şekli ve film için harcanan o emekten bahsediyorum.
ejder sabri
ejder sabri 9 aylar önce
@Akemi_san ''ilk sezonun baştan sona tümünde "Ice Truck Killer" direkt Miami'deki kadınları hedef alıp onların bütün kanlarını kurutup vücutlarını parçalayarak sergiliyordu. 5. sezonun tamamı tecavüz edilip öldürülen ve varillere koyulan kızlarla alakalı. 4. sezon tüm ailesine şiddet uygulayan üçlemeci adlı katille alakalı. Eski eşlerini bulup öldüren Turner adlı katil var, sırf zevk için kadınları alıp labirente koyup sonra bulup kafalarını patlatan Speltzer adlı katil bile var Dexter dizisinde. Sayarsam bitmez.'' ÇOK KALİTELİYMİŞ GERÇEKTEN NAZAR DEĞMESİN.
Akemi_san
Akemi_san 9 aylar önce
@ejder sabri size önceden de dediğim gibi, önerdiği filmler aşırı kaliteli filmler. Ve ayrıca herkes reklam yapıyor neden bir tek murat sonerinki zorunuza gitti anlamadım :D?
ejder sabri
ejder sabri 9 aylar önce
@Akemi_san Kabul etmek istemeseniz de bu benim düşüncem değil gerçekler. Her dediğimi bu kanaldan bizzat teyit de edebilirsiniz. Murat Soner'in çıkıp bu dizilerde ''kadına şiddeti, iki eşliliği'' eleştirmesi güzel ama diğer taraftan sırf reklam hatrına önerdiği dizilerden bunların on bin misli olması da bir o kadar çirkin birşey.
Ali Kızılkaya
Ali Kızılkaya 3 aylar önce
Ya ne kadar güldüm kuyudan çıkma sahnesine.Harikasın 🤣🤣
MeHMeT Göl
MeHMeT Göl 6 aylar önce
Yeminle komedi filmleri bu kadar güldüremez 😁
Abdullah Eker
Abdullah Eker 6 aylar önce
Reis kuyu konusunda çok haklısın ,sanki Akça kiz yaralimiş gibi kuyuya iniyor ,ya ipi gönder ve çek. Birde Kuruluş Osman dizisindede uzun uzun bakişiyorlar ,roman anlatıyorlar , yanı uzatmak için her şeyi yapiyorlar. Bu arada eline ağzına yüreğine sağlık çok güzel olmuş.
bahisciniz
bahisciniz 6 aylar önce
Tek kelimeyle harika işler çıkarıyorsunuz.Tebrik ederim
Merve Türkmen
Merve Türkmen 10 aylar önce
"Libidosunun ipiyle kuyuya inen başrolümüz, imdi çıkıcaz diyor ama çıkamıyor" hahahahah bu kadar doğru tasvir edilemezdi yaa😂 Harikasın
ilter Topbas
ilter Topbas 6 aylar önce
@ilhan aktaş ya bari burda trol olmasın kötü bir dizi işte
ilhan aktaş
ilhan aktaş 10 aylar önce
Murat Soner yanlı ve eleştiri hatrına eleştiri yapıyor zaten. Örneğin dizilerin ana konusuna, türüne, kategorisine bakmadan cımbızla hep kadına şiddet sahnesini yada alakasız sahneleri alıp eleştiriyor. Örneğin. "Üç Kuruş" dizisi ana konusu "ırkçılık karşıtı" olan AKSİYON dizisiydi. Ana konusuna yada türüne bakmaksızın onda da "kadına şiddet" sahnesi koyup eleştirdi. Yada Aziz dizisi 1930'larda geçen DRAM dizisiydi. Ama Aziz dizi eleştirisine bakın. "Bu mu tarih" diye başlayıp başından sonuna kadar TARİH dizisi gibi eleştiriyor. Halbuki Vikipedi, IMDb, ShowTV resmi dizi sayfası yada dizinin resmi sayfasına bakarsanız tarih diye birşey olmadığını, sadece türünün DRAM olduğunu görürsünüz. Yada La Casa De Papel ve Dark dizileri de yabancı diziydi ve Dexter'dan daha masumdu. Konuları da farklıydı. Neden yerden yere vurdu? O dizilerin yayınlandığı platform Murat Soner'e para vermiyor diye mi? Daha sayayım mı?
RONIA
RONIA 10 aylar önce
;-DDDDDD
Safiye S
Safiye S 8 aylar önce
Murat Soner çok zeki, iyi bir gözlemci, mantıklı düşünebilen, bir şeyi iyi ifade edebilen, izah edebilen, mizahı kuvvetli nadir insanlardan biri,Türkiyemin böyle insanlara ihtiyacı var.Diziler ve filmlerle yeteri kadar meşgul olan insan var zaten.Türkiyenin tek ihtiyacı gibi neden herkes bu konu üzerinde yoğunlaşıyor bende bunu anlamıyorum. burda kendini harcamak yerine ülkem için faydalı kalıcı bişeyler yapmalı.Buda benim görüşüm.Selamlar.
Ugur Dolek
Ugur Dolek 6 aylar önce
"Tek beygir güçle libidonun kahrını çekmek" 👏👏👏👏👏😄😄😄
Shəfa Dadashova
Shəfa Dadashova 4 aylar önce
10:20 dizi komple pusu,arada olaylar gelişiyor 🤣mükemmelsin Murat Soner👌
mrsrmsg
mrsrmsg 9 aylar önce
Ya sen hep dizileri yorumla abi. Gülmekten yerlere yattım. O kadar haklısın ki
Game Paradise
Game Paradise 10 aylar önce
8 kere ayni adami mi öldürmüsler cidden ahahahahh alllaahimm Battal Gaziyi aklima getirmemem imkansiz. Her zamanki gibi cok komik bir Video olmus, emegine saglik
#2023tayfa
#2023tayfa 9 aylar önce
@ejder sabri murat soneri severim ama haklısın. Yine de izlemeye devam edicem dlmvkgmslfmsg.
Berat
Berat 9 aylar önce
@ejder sabri abi okumuyomku yorma kendini
ejder sabri
ejder sabri 9 aylar önce
@Berat üzgünüm ama gerçekleri BUyurun teyit edin: . Murat Soner TRshow kanalında Üç Kuruş dizi inceleme videosundan hemen bir önceki ''Dünya Konuşuyor Bilin İstedim- 5 dizi önerisi'' adlı videosunun 5.30 dakikasından itibaren manyak ve psikopatların başrolde oldukları Dexter ve Dr. Death gibi dizileri nasıl överek önerdiğini bizzat kendiniz de görebilirsiniz. Hatta o videoda seri katil Dexter'e kahraman bile diyor. Yani bu adam dediklerinde samimi olsa bunu yapar yada söyler mi? İçyüzünü anlayın diye bilgilendirdim sizi.
Berat
Berat 9 aylar önce
@ejder sabri Dayı ne diyon
ejder sabri
ejder sabri 10 aylar önce
Hiç düşündünüz mü neden Murat Soner bir taraftan kadına şiddeti kötülerken öteki taraftan kadına daha fazla şiddetin içerdiği dizileri para hatrına öneriyor? Örneğin: Murat Soner'in para hatrına sponsor yayıncı platformun överek önerdiği Dexter dizisinde kadınlar masaya yatırılır, türlü işkenceler edilir, doğranır, kafası patlatılır, tecavüz edilir, varillere konulur yada kadının cesedi bile kanı kurutulur, lime lime edilir herkese sergilenir. Örneğin: Murat Soner Euphoria dizisindeki tecavüz sahnelerine hiç değinmeden neden sadece ÖVEREK ÖNERİYOR? Bir örnek daha: Murat Soner ilk Squid Game videosunda ''yanarlı dönerli ben beğendim'' yazıp överken, ikincisinde diziyi özeniyorlar diye yerden yere vuruyor. Peki insanlık halidir olabilir ilk videosunda öngörmemiştir ama ikinci videosunda herşeyin farkına varmasına ve takipçileri arasında 18 yaştan küçük çocukların da olmasına rağmen neden övdüğü ilk Squid Game videosunu kaldırmadı. Bir taraftan duyarlı insanların gönlünü kazanırken, öteki taraftan insanları izleyerek özenmeye teşvik etti. 4 milyonu aşkın izlenme ve yüzbinlerce beğeni geldiği için parasından vazgeçemedi diye olabilir mi? Bir diğer örnek: Madem dizilerde cımbızla sahne alıp kadına şiddeti yerden yere vuruyor, öyle bakınca Murat Soner'in en sevdiğim dizi dediği Ezel'de gençliklerini gösterdiklerinde Kenan Birkan'ın Selma'ya, Cengiz'in Eyşan'a tecavüz sahneleri vardı. Hatta Cengiz Eyşan'ı bıçaklayıp komaya bile sokuyordu. Hani Murat Soner kadına şiddete karşıydı? Öyleyse bu dizi nasıl en sevdiği dizi oluyor? Murat Soner durmadan Netflix, Exxen yada TV dizilerini yerden yere vururken şimdiye kadar hiç Gain, Amazon Prime yada Bein Connect dizisi eleştirdiğini gördünüz mü? Bilakis hep överek öneriyor. Bu platformlar mükemmel yada 4*4'lük mü? Para hatrına sözünden, düşüncesinden dönen adam nasıl haklı olabiliyor ki? Mevlana hazretleri ''ya olduğun gibi görün yada göründüğün gibi ol demiş.''
Zünnun Turna
Zünnun Turna 6 aylar önce
Hahahhaha muhteşemsin 😄😁 izlerken kahkaha ile güldüm ALLAH iyiliğini versin. Ama gerçekten çok haklısın ben dört yılımı verip tarih okuyorum amcanın birine rastlıyorum bana tarihi anlatıyor nerden öğrendin diyorum diriliş ten uyanıştan öğrendiğini söylüyor üstelik birebir doğru sanıyor
Merve Gürsoy
Merve Gürsoy 6 aylar önce
tarihi dizilerde oynamak icin dunyaya geldigini düşündüğüm 😂😂😂😂 aklimdan gecen......
Han Zade
Han Zade 9 aylar önce
Bizim için dizilere objektif baktığın için tşk ler…. Gerçekten bazı sahneler çok saçma🤣
ilhame Kerimova
ilhame Kerimova 6 aylar önce
Demeye söz bulamıyorum,Allah sizi güldürsün her zaman
Rose Skya
Rose Skya 10 aylar önce
-Bu tarihi dizi çok farklı. +Nasıl? -Engin Altan Düzyatan yok..
ejder sabri
ejder sabri 9 aylar önce
@Selly N.S Rica ederim.
ejder sabri
ejder sabri 9 aylar önce
@Derya Dexter özendirmiyor mu zannediyorsunuz? Dexter'in en kötü yanı bir seri katilin hem dizide, hem Amerikan toplumu tarafından hem de bizzat Murat Soner tarafından kahraman ilan edilmesi. Sonuçta bir seri katil kahraman ilan ediliyor. Bu da ister istemez bir seri katile meşruiyet kazandırıyor ve insanlar da özeniyorlar. Örneğin, Dexter'ın kurtardığı örneğin 5 sezondaki kız gibi kurbanlar ona kahraman diyorlardı. Hepsini geçtim 8.sezonda bizzat Dexter'in psikiyatristi (dikkatini çekerim psikiyatrist demişti bunu) bile Dexter sosyopat olduğu için onun öldürme isteğini kanalize ettim ve bir kahraman oluşturdum diyordu. Ayrıca 8 sezon birilerini asıp kestiği halde hiçbir zaman yargılanmadı ve hapse atılmadı. Bu arada daha o dizideki Üçlemeci katil gibi diğer seri katillerden bahsetmiyorum bile. Amerika'da ne kadar kişi özenmiştir bir internete yazıp araştırın lütfen. ABD tarihinde ilk defa bir dizi kongrede tehlikeli ve insanlar özeniyor diye tartışıldı. Hatta makaleler bile yazıldı bununla ilgili. Dikkatlice araştırın lütfen. Örneğin: Bir kadının cesedi parçalanmış halde Louisiana'da bulundu ve katil yakalanınca Dexter gibi ceset parçalarını yok etmek istedim ama başarısız oldum dedi. Bakın ABD tarihinde ilk defa bir dizi tehdit olarak görülüp kongrede tartışılmıştır ki o da Dexter'dir. Ayrıca Murat Soner'in bizzat kendisi bile bundan önceki videosunun 6.30 dakikasında ''Olmayan adaletleri kendi sağlayan kahramanın olduğu dizi'' diyerek Dexter'i kahraman olarak gördüğünü söylemiştir.
Derya
Derya 9 aylar önce
@ejder sabri iyi de özendirmek başka dizi de filmde kadına şiddeti vb. görmek başka. O zaman dizilerin filmlerin çizgi filmlerden farkı nedir? Önemli olan ozendirmeden yayinlayacaksin
Selly N.S
Selly N.S 9 aylar önce
@ejder sabri türkcem yeterli ama anlamak zor oldu. Tekrar özet verdin icin tesekkür ederim Arkadasim
ejder sabri
ejder sabri 10 aylar önce
@Selly N.S O zaman kısasını ve oldukça basitini söyleyeyim. Murat Soner bir yandan kadına şiddeti "özeniyorlar" deyip kötüleyip beğeni ve izleni alarak para kazanırken diğer yandan bin beteri kadına şiddet olan dizileri (Dr. Death, Dexter vb gibi) yayınlandığı platform sırf daha fazla para veriyor diye hem de aynı özeniyor dediği topluma önerip insanları enayi yerine koyuyor. Gerçek yüzünü görün.
FIKRET SENEM
FIKRET SENEM 2 aylar önce
Tarihi dizi izleyip, dizi oyuncularinin heykelini diken belediyemiz var :) 😂🤣
Bahar
Bahar 8 gün önce
🤣🤣🤣🤣 yaa ağlanacak halde güldürdüğünüz için teşekkürler 🤣 Azərbaycanlı olaraq moskvada yaşayıb Türk qardaşlarımızı izleyirem🤗
Kadir KILINÇ
Kadir KILINÇ 6 aylar önce
ülkedeki en büyük sorunda bu zaten izlediğimiz diziyi tarihten üstün tutuyoruz bi girinde araştırın bakın internete doğrusu neymiş dizide izlediğinizle tarih profesörlüğü yapmayın
Nurebru Emekli
Nurebru Emekli 7 aylar önce
@muratsoner seninle tanışmayı çok istiyorum, her videoda gözümden yaş gelene kadar gülüyorum resmen 🤣 moralim bozuk olunca seni açıp izleyebiliyorsam bu senin başarındır, çok sağol ve ellerine sağlık 💗💗💗💗
Ruru
Ruru 10 aylar önce
Eğer beni gerçek şahsiyetlere laf ediyormuş sanıp linçlemeyecekseniz ve eleştirimi sadece dizi için algılayacaksanız bir şey söylemek istiyorum; bence bu tarihi dizilerin en büyük eksikliklerinden birisi de bu canlandırılan kişilerin çok kusursuzmuş gibi lanse edilmesi. Adam çok fazla yara alıyor ama bir saatte dip diri oluyor, asla yanılmıyor, asla hastalanmıyor arada depresyona girmiyor,yaptığı her şey harika... Bu çok yapmacık duruyor en nihayetinde bu insanlar da etten kemiktendi hata yapma, hastalanma hakları vardı mesela her insanda olduğu gibi. Toplum olarak demek ki çok mükemmelliyetçiyiz böyle şeyler dikkatimizi bile çekmiyor 🤷🏽‍♀️ olayların, Kişilerin daha gerçekçi olması lazım 🙄 onun dışında bu dizi için söylüyorum savaş sahnelerinde, kostüm ve mekan konusunda büyük bir emek var, emeği geçenlerin eline sağlık...
zynix2
zynix2 9 aylar önce
@Esma o drvrin sartiyla bu devrin sarti aynimi .... gunumuze gore dusunmeyin . O doneminde kendine gore bi ilmi vardir . Malum dunyanin gucuyuzya . Bu kadar ayrintili yormaya gerrk yok bence
ejder sabri
ejder sabri 10 aylar önce
@Emir C Hazır kadına şiddet lafı açılmışken hiç düşündünüz mü neden Murat Soner bir taraftan kadına şiddeti kötülerken öteki taraftan kadına daha fazla şiddetin içerdiği dizileri para hatrına öneriyor? Örneğin: Murat Soner'in para hatrına sponsor yayıncı platformun överek önerdiği Dexter dizisinde kadınlar masaya yatırılır, türlü işkenceler edilir, doğranır, kafası patlatılır, tecavüz edilir, varillere konulur yada kadının cesedi bile kanı kurutulur, lime lime edilir herkese sergilenir. Örneğin: Murat Soner Euphoria dizisindeki tecavüz sahnelerine hiç değinmeden neden sadece ÖVEREK ÖNERİYOR? Bir örnek daha: Murat Soner ilk Squid Game videosunda ''yanarlı dönerli ben beğendim'' yazıp överken, ikincisinde diziyi özeniyorlar diye yerden yere vuruyor. Peki insanlık halidir olabilir ilk videosunda öngörmemiştir ama ikinci videosunda herşeyin farkına varmasına ve takipçileri arasında 18 yaştan küçük çocukların da olmasına rağmen neden övdüğü ilk Squid Game videosunu kaldırmadı. Bir taraftan duyarlı insanların gönlünü kazanırken, öteki taraftan insanları izleyerek özenmeye teşvik etti. 4 milyonu aşkın izlenme ve yüzbinlerce beğeni geldiği için parasından vazgeçemedi diye olabilir mi? Bir diğer örnek: Madem dizilerde cımbızla sahne alıp kadına şiddeti yerden yere vuruyor, öyle bakınca Murat Soner'in en sevdiğim dizi dediği Ezel'de gençliklerini gösterdiklerinde Kenan Birkan'ın Selma'ya, Cengiz'in Eyşan'a tecavüz sahneleri vardı. Hatta Cengiz Eyşan'ı bıçaklayıp komaya bile sokuyordu. Hani Murat Soner kadına şiddete karşıydı? Öyleyse bu dizi nasıl en sevdiği dizi oluyor? Murat Soner durmadan Netflix, Exxen yada TV dizilerini yerden yere vururken şimdiye kadar hiç Gain, Amazon Prime yada Bein Connect dizisi eleştirdiğini gördünüz mü? Bilakis hep överek öneriyor. Bu platformlar mükemmel yada 4*4'lük mü? Para hatrına sözünden, düşüncesinden dönen adam nasıl haklı olabiliyor ki?
lokma imparatorluğu
lokma imparatorluğu 10 aylar önce
@Aynura adam kusursuz falan değildi.
Emir C
Emir C 10 aylar önce
@MenZan hahahhah dışarıya satılan diziler bunlarmış hiç güleceğim yoktu. ben türk dizisi izlemiyorum bile ne yasak elması. böyle uyduruk reyting sistemi ile çekilmiş ve her bölümü 3 saat olan boktan yapımları izlemem
Emir C
Emir C 10 aylar önce
@MenZan hahahah en kaliteli diziler trt ve atv deymiş 😂😂 tamam kanka izle, kimse sana izleme demiyoki ama bu görüşlerini kendine saklaki etrafta salak olduğun anlaşılmasın 😉
Gunel Novruzova
Gunel Novruzova 8 aylar önce
Keşke sen bir dizi senaryosu yazsan. Çok dikkatimi çekiyor ve severek izliyorum videolarını
Gacha Melek Melike bayramova
Gacha Melek Melike bayramova 9 aylar önce
Sonunda bir insan gercegi soyledim. Oldum gulmekten. Ne yazik ki turkiye de gercek tarihi bilen az.
Haydar İnce
Haydar İnce 6 aylar önce
Seni izlemek, dizi izlemekten daha zevkli 😄 süpersin
youtubes tubetube
youtubes tubetube 8 aylar önce
Kahkalarla dinledim 😁 Bi de şu dizilerin müzik ses seviyesine deģindiniz mi bilmiyorum deginmediyseniz lütfen dile getirin bizler bölüm altında yazıyoruz ama kaale alan yok. Diyaloglari duyuyoruz diye ses açıyoruz sonra bam diye müzik giriyo apartman kalkıyo
Mutlu şahin
Mutlu şahin 9 aylar önce
Miğfer niyetine kafalarına eciş bücüş teneke geçiren Bizans askerlerini söylersiniz diye beklemiştim aslında ,böyle birşey yok yaa 😂
halil ibrahim
halil ibrahim 8 aylar önce
Fahriye: Beni uluttunuz, rezil oldum 😔 Senarist: Fahriye üzülmüş, bu bölüm (15.bölüm) herkes uluyacak 🤨
Dream Catcher
Dream Catcher 9 aylar önce
Her dakikasında güldüğüm bir video oldu gerçekten, emeğinize sağlık.
Maidenur Cengiz
Maidenur Cengiz 9 aylar önce
Diziyi sevsem bile Murat abinin yaptığı yorumlarla daha güzel ve komik oluyor.
Ilahe Agalarova
Ilahe Agalarova 10 aylar önce
1:57 "tarihi dizilerde oynamak için dünyaya geldigini düşündügüm bu oyuncumuz" videodaki en çok sevdigim replik oldu, Barış Bagcı muhteşem bir oyuncu 🔥 ayrıca çok iyi, çok güldüm, emeginize saglık Murat bey. Lütfen, Destan dizisinide yorumlayın 🤗
euler02
euler02 10 aylar önce
Harbiden ona çok güldüm çok güzel bir detaya değinmiş
ASAKİRİ MANSUREİ MUHAMMEDİYE *TR & UKR*
ASAKİRİ MANSUREİ MUHAMMEDİYE *TR & UKR* 10 aylar önce
настоящее имя ???
curdo brasileiro
curdo brasileiro 8 aylar önce
muhteşem yorumlama , İlber ortaylı’da bu diziyi çok ağır eleştirmişti hatta şunu söylemişti , Bir millet düşünün tarihini salak saçma dizilerden öğrenenler var
Furkan Büyükyıldırım
Furkan Büyükyıldırım 9 aylar önce
İnsanların emeğine saygı duyun sizede saygı duysunlar hatalar var sizde hatalar üzerinde yükselen bir kişi olmayın
Yavuz 3k
Yavuz 3k 6 aylar önce
senin anlattıklarını bir yere yazıp komedi dizisi çekilse varya. Efsane olur.. :))
neslihan ♥︎
neslihan ♥︎ 9 aylar önce
ya şöyle uzun dizilerin gereksiz sahneleri çıkartılarak yeniden düzenlense ne iyi olur be
gülşah
gülşah 10 aylar önce
Evet arkadaşlar hepimizin daha izlemeden yüzünde gülümseme oluştuysa haykırmaya hazır olabiliriz 😂
ejder sabri
ejder sabri 10 aylar önce
Hiç düşündünüz mü neden Murat Soner bir taraftan kadına şiddeti kötülerken öteki taraftan kadına daha fazla şiddetin içerdiği dizileri para hatrına öneriyor? Örneğin: Murat Soner'in para hatrına sponsor yayıncı platformun överek önerdiği Dexter dizisinde kadınlar masaya yatırılır, türlü işkenceler edilir, doğranır, kafası patlatılır, tecavüz edilir, varillere konulur yada kadının cesedi bile kanı kurutulur, lime lime edilir herkese sergilenir. Örneğin: Murat Soner Euphoria dizisindeki tecavüz sahnelerine hiç değinmeden neden sadece ÖVEREK ÖNERİYOR? Bir örnek daha: Murat Soner ilk Squid Game videosunda ''yanarlı dönerli ben beğendim'' yazıp överken, ikincisinde diziyi özeniyorlar diye yerden yere vuruyor. Peki insanlık halidir olabilir ilk videosunda öngörmemiştir ama ikinci videosunda herşeyin farkına varmasına ve takipçileri arasında 18 yaştan küçük çocukların da olmasına rağmen neden övdüğü ilk Squid Game videosunu kaldırmadı. Bir taraftan duyarlı insanların gönlünü kazanırken, öteki taraftan insanları izleyerek özenmeye teşvik etti. 4 milyonu aşkın izlenme ve yüzbinlerce beğeni geldiği için parasından vazgeçemedi diye olabilir mi? Bir diğer örnek: Madem dizilerde cımbızla sahne alıp kadına şiddeti yerden yere vuruyor, öyle bakınca Murat Soner'in en sevdiğim dizi dediği Ezel'de gençliklerini gösterdiklerinde Kenan Birkan'ın Selma'ya, Cengiz'in Eyşan'a tecavüz sahneleri vardı. Hatta Cengiz Eyşan'ı bıçaklayıp komaya bile sokuyordu. Hani Murat Soner kadına şiddete karşıydı? Öyleyse bu dizi nasıl en sevdiği dizi oluyor? Murat Soner durmadan Netflix, Exxen yada TV dizilerini yerden yere vururken şimdiye kadar hiç Gain, Amazon Prime yada Bein Connect dizisi eleştirdiğini gördünüz mü? Bilakis hep överek öneriyor. Bu platformlar mükemmel yada 4*4'lük mü? Para hatrına sözünden, düşüncesinden dönen adam nasıl haklı olabiliyor ki?
Oktay Çıtak
Oktay Çıtak 7 aylar önce
Ben diziyi izliyorum ama bu anlatım diziden daha sürükleyici olmuş süper anlatım 👍🤣🤣🤣😉🎉
ftmsymgcl
ftmsymgcl 8 aylar önce
Allah ım çok güzel eleştiri yapıyor adam 😅❤️
Huzunyuzu Sesssiz
Huzunyuzu Sesssiz 6 aylar önce
Yaaa murat seni cok gec kesfetim ama iyiki kesfetmisim 🤣🤣🤣🤣sen harikasin ya Bayiliyorum senin su acik søzlulugune ve zekana👏🏻👏🏻👏🏻 Cok guzel gercek elestiri yorumlarin var,helal sana
Emine Pekol
Emine Pekol 12 gün önce
Mukemmelsin Murat Soner yaa kahkaha atıyorum izlerken bu nasıl güzel yorum nasıl güzel gömme 😁😂😂 Allah ta seni guldursun dicem ama diziler seni sinir hastası ediyor
Merve Oğuz
Merve Oğuz 10 aylar önce
Ama şimdi o uluma eksik yazılmış " Arkadaşlar, aranızda yeni doğum yapmış emziren yaralı bir dişi kurt var mı ? " olmalıydı 😂😂
AlbusDumbledorefly
AlbusDumbledorefly 6 aylar önce
@ejder sabri , ya kardeşim Dexter bir romandan uyarlanma dizi bu 1. si, 2. olarak burada normal bir insandan değil bir seri katilden bahsediliyor doğal olarak şiddet içerdiğini herkes biliyor ve ona göre izliyor. Ama saçma Türk dizlerinde olan durumda ise hangi Erkek karakter olursa olsun şiddet gösteriyor. Seri katil ile normal insan ayrımı yapamıyorsan her Murat Soner kanalı altına saçma sapan fikirlerini yazma olur mu. Senin düz mantığına göre korku filmi de izlemeyelim orada da şiddet var. Murat Sonerin eleştirdiği dizilerin birçoğunun başında gerçek olaydan alıntıdır diye geçer, yani uzun lafın kısası insanların beynini yıkamak üzerine çıkmış bu dizileri gömdükçe gömüyor çokta iyi yapıyor. Murat Soner para kazanıyor çünkü bir emek veriyor, sende emek ver seni de izleyelim. Her önüne gelen bu şekilde izleyiciye sahip olamıyor, istisnalar var mı çok var, ama istisnalar kaideyi bozmaz diye de bir söz var
ejder sabri
ejder sabri 8 aylar önce
@queenofurself İyi diyorsunuz da yalnız böyle dizileri eleştirse tamam ama Murat Soner para aldığı platformların (Bein Connect, Gain, Amazon Prime) dizileri hariç diğer tüm dizilerin ana konusuna, türüne, sınıfına, kategorisine bakmadan cımbızla şiddet, kadına şiddet, yada işine gelen sahneleri koyup dakikalarca eleştiriyor. Örneğin: Üç Kuruş dizisi ana konusu ''ırkçılık karşıtı'' olan AKSİYON dizisiydi. Ne yaptı hiç ana konusuna bile değinmeden - ki değinse eleştirdiği sahnelerin yazılma nedeni anlaşılacaktı - ''kadına şiddet'' var diye dakikalarca eleştirdi. Halbuki Türk dizileri içinde hiç işlenmemiş bir konuyu yani ''ırkçılık karşıtlığı''nı ele alıyordu. Yada Mahkum dizisi. Ana konusu yargı-polisiye idi. Ama onda da kadına şiddet sahnesini cımbızla alarak eleştirdi. Yada Dark yada La Casa De Papel gibi Dexter'den (Dexter'ın yayınlandığı platform para veriyor diye överek önermişti) yüzbinlerce defa daha masum, böyle şiddet sahneleri olmayan, sizin dediğiniz gibi farklı senaryoları bulunan dizileri bile yerden yere vurdu. Onların suçu platformlarının Murat Soner'e para mı vermemesiydi yoksa? Yada Aziz dizisi 1930'lu yıllarda geçiyor. İlk olarak dizinin türü tarih dizisi değil ama videonun başlığına bakın bu mu tarih? Halbuki dizi sadece dram türünde bir dönem dizisi. İsterseniz teyit için imdb, vikipedi, ShowTv dizi ile ilgili bilgiler kısmına da bakarak dizinin gerçekten dram dizisi olduğunu görebilirsiniz. İŞTE BU DA TUHAF KAÇIYOR. NEDEN Mİ? ÇÜNKÜ BİR ADAM DÜŞÜNÜN dizilerde cımbızla kadına tokatı alıp yerden yere vuruyor ama para aldığı platformlarda kadının doğranması ve parçalanmasını (Dexter, Dr. Death), kadına tecavüzü (Euphoria, Dexter), kadına işkenceyi (Saygı), bir erkeğin gizlice bir kadının türbanını koklayıp cinsel hazz almasını (Bir Başkadır) içeren dizileri tek eleştiri yapmadan sadece överek öneriyor?
queenofurself
queenofurself 8 aylar önce
@ejder sabri anladım knk ne demeye çalıştığını ama bunu duzeltemeyiz, cidden
ejder sabri
ejder sabri 8 aylar önce
@queenofurself iyi de Konu şu ki, Murat Soner'in 2 milyonu aşan bir takipçisi var. Bu takipçilerinin önce duyarlı görünerek güvenini kazanıyor ve bu takipçiler öyle bir hale geliyor ki aşağıdaki yorumlardan da görüldüğü gibi ''Murat Soner ne dediyse haklıdır'' ''Murat Soner ne önerdiyse izlenilir'' diyorlar ve Murat Soner'in repliklerini (örneğin bir örnek: bir diziye ait binlerce yorumda: kuralı olmayan şehrin kralı olur diye yazılmış) özenip dizi replikleri gibi her yere yazmaya başlıyorlar. Sonra aynı Murat Soner sırf daha fazla para kazanmak için güvenini kazandığı insanları Dexter gibi Dr. Death gibi Euphoria (ki uzun uzun tecavüz sahneleri var) gibi ve diğer birçoğu gibi daha beter dizilere yönlendiriyor. Bu iyilik mi yoksa daha beter kötülük mü siz söyleyin. Siz de o takipçilerden biri olduğunuz için onu tanıyın istedim hepsi bu.
queenofurself
queenofurself 8 aylar önce
@ejder sabri peki kadına şiddetten başka hiç dizi ya da film varmi yok.Ben burada bunlar iyi şeyler demiyorum sadece sen ben halktan insanlar bunun icin birseyler yapamaz.
Bi Neghab
Bi Neghab 6 aylar önce
Vay emeğinize sağlık vallah çok güldürdün beni 👏👏😁😂😂😂 browooo 🤣🤣🤣
Sabir Azizli
Sabir Azizli 6 aylar önce
Türkiye türkcesinde "döş" yoktur, "göğüs" var, hem ayrıca Allah bu adamı güldürsün, hiç böyle bi gülmeli video analiz görmemiştim, çok güldüm buna
RUBİFLİX
RUBİFLİX 8 aylar önce
adam artık profesyonel olmuş yerli dizi incelemede aga
Yusuf As
Yusuf As 6 aylar önce
Valla harikasın Murat. Ama unutma ki dünyanın en saçma film veya dizilerini hintliler ve amerikalılar çekiyor 🤣🤣🤣
Altug Önal
Altug Önal 10 aylar önce
Sen nasıl bir kralsın yaaa adamın 8 kere ölmesi gibi bir ayrıntıyı yakalamak ve emek verip bunu bize göstermen kahkalara boğman kralsın kral 😂😂😂😂
ejder sabri
ejder sabri 8 aylar önce
@Venessa👾🦋#blimy Kesinlikle.
Venessa👾🦋#blimy
Venessa👾🦋#blimy 8 aylar önce
@ejder sabri tabiki yapmaz
ejder sabri
ejder sabri 8 aylar önce
@Venessa👾🦋#blimy Maalesef öyle isterseniz kendiniz de teyit edebilirsiniz. Örneğin bir tanesi: Murat Soner TRshow kanalında Üç Kuruş dizi inceleme videosundan hemen bir önceki ''Dünya Konuşuyor Bilin İstedim- 5 dizi önerisi'' adlı videosunun 5.30 dakikasından itibaren manyak ve psikopatların başrolde oldukları Dexter ve Dr. Death gibi dizileri nasıl överek önerdiğini bizzat kendiniz de görebilirsiniz. Hatta o videoda seri katil Dexter'e kahraman bile diyor. Yani bu adam dediklerinde samimi olsa bunu yapar yada söyler mi?
Venessa👾🦋#blimy
Venessa👾🦋#blimy 8 aylar önce
@ejder sabri oha 😱
ejder sabri
ejder sabri 10 aylar önce
Hiç düşündünüz mü gerçekten neden Murat Soner bir taraftan kadına şiddeti kötülerken öteki taraftan kadına daha fazla şiddetin içerdiği dizileri para hatrına öneriyor? Örneğin: Murat Soner'in para hatrına sponsor yayıncı platformun överek önerdiği Dexter dizisinde kadınlar masaya yatırılır, türlü işkenceler edilir, doğranır, kafası patlatılır, tecavüz edilir, varillere konulur yada kadının cesedi bile kanı kurutulur, lime lime edilir herkese sergilenir. Örneğin: Murat Soner Euphoria dizisindeki tecavüz sahnelerine hiç değinmeden neden sadece ÖVEREK ÖNERİYOR? Bir örnek daha: Murat Soner ilk Squid Game videosunda ''yanarlı dönerli ben beğendim'' yazıp överken, ikincisinde diziyi özeniyorlar diye yerden yere vuruyor. Peki insanlık halidir olabilir ilk videosunda öngörmemiştir ama ikinci videosunda herşeyin farkına varmasına ve takipçileri arasında 18 yaştan küçük çocukların da olmasına rağmen neden övdüğü ilk Squid Game videosunu kaldırmadı. Bir taraftan duyarlı insanların gönlünü kazanırken, öteki taraftan insanları izleyerek özenmeye teşvik etti. 4 milyonu aşkın izlenme ve yüzbinlerce beğeni geldiği için parasından vazgeçemedi diye olabilir mi? Bir diğer örnek: Madem dizilerde cımbızla sahne alıp kadına şiddeti yerden yere vuruyor, öyle bakınca Murat Soner'in en sevdiğim dizi dediği Ezel'de gençliklerini gösterdiklerinde Kenan Birkan'ın Selma'ya, Cengiz'in Eyşan'a tecavüz sahneleri vardı. Hatta Cengiz Eyşan'ı bıçaklayıp komaya bile sokuyordu. Hani Murat Soner kadına şiddete karşıydı? Öyleyse bu dizi nasıl en sevdiği dizi oluyor? Murat Soner durmadan Netflix, Exxen yada TV dizilerini yerden yere vururken şimdiye kadar hiç Gain, Amazon Prime yada Bein Connect dizisi eleştirdiğini gördünüz mü? Bilakis hep överek öneriyor. Bu platformlar mükemmel yada 4*4'lük mü? Para hatrına sözünden, düşüncesinden dönen adam nasıl haklı olabiliyor ki?
Türkün Gücü
Türkün Gücü 7 aylar önce
1:31 abi yapma senarist ne yapsin akill oraya kadar aslinda süper dizi 😂😂😂 ben severek izliyorum uyaniş alparslani
Şerafettin Aygün
Şerafettin Aygün 5 aylar önce
Ulen şu sosyal iyiki varsın 😄😄 ama çok yerinde tespitlerin var diziler gerçekten insanlar üzerinde etkisi var 15 yaşındaki kızım aman bu yaşlarda çocuklarınız var ise mutlaka telefonları ailenin kontrolünde olmalı!!! Geçtiğimiz yıllarda canlı yayında hayatına son veren bir şahıs vardı Mehmet pişkin isminde bir kaç sefer izlemiştim böyle bir hayat tarzı olan bir insan nasıl olurda bir boşluğa düşer ve intihar edebilir diye çok düşündüm. Asıl sorun bu şahsın videosunu benim çocukta izlemiş bir gün baba dedi sana birini sormak istiyorum sor kızım dedim yaa dedi nasıl anlatsam'ki sormaya çekiniyorum dedi ya sor kızım n'lcak dedim baba yutupta bir adamın videosunu izledim ismi Mehmet pişkin tanıyormusun diye sorunca kan beynime sıçradı!!! Amman kızım sakın olaki izleme o tür haberleri vs videoları diye sıkı sıkı tembihledim rehber öğretmen vs psikolok destek sağlıyorum aman çok dikkatli olalım saygılar.....
Reyhan Aksoy
Reyhan Aksoy 9 aylar önce
Türk Dizisi Nasıl Yapılır: Kabı alıyorsunuz içine bol bol pusu katıp nusret usulü olay serpiyorsunuz ve alın size Türk Tarih Dizisi
Reşit Mehmet Coşkun
Reşit Mehmet Coşkun 8 aylar önce
09:55 bu kadar espriyi tek kişi bulamaz öldüm gülmekten 😭😭😭😭
Sıla Çavdar
Sıla Çavdar 10 aylar önce
Murat abi geçen anneannemle oturuyorum. Kanal 7 de bir dizi izliyor "Emanet" diye. Çin işkencesi gibi ama gerçekten büyüklerimizin bayılarak izlediği bir dizi. Yorumlarsan çok komik olur. Rica etsem şu emaneti gömer misin? Anneanneme ne izlediğini ben anlatıyorum ama çok takmadı beni belki seni dinler.🥲😂
Sunay •
Sunay • 8 aylar önce
haydaa anneannemin izledigi bize de isgence etdigi o dizi off ustelik haftada 5 kere hahahahah
vecna
vecna 8 aylar önce
@Yalçın Yıldız wkdhdkwbeiwndh
Yalçın Yıldız
Yalçın Yıldız 8 aylar önce
Ya bende iskence
MehmetçikKural
MehmetçikKural 8 aylar önce
Valla benim kayınvalidem de bayılarak izliyor. İnanın deliriyorum ama yine de ikna edemiyorum 😀😀😀
Zeynel Abidin
Zeynel Abidin 9 aylar önce
Yannaemle babam birde üniversite bitirmiş kız kardeşim var Hint dizisini bı heycanla izliyorlar bende onları hayretle izliyorum🤣
Resad Cebrayilzade
Resad Cebrayilzade 9 aylar önce
Heyatimda bu kadar gulmemisdim. Sen nasil bi adamsin yahu
HAYAT KISA
HAYAT KISA 8 aylar önce
Hiçbir film,dizi,gösteri ya da espiri senin kadar güldürmedi Murat Soner. Çizginden şaşma emi. :)
CESUR
CESUR 2 aylar önce
Öldüm gülmekten , Allah sizi güldürsün 🤣🤣🤣
D.00
D.00 8 aylar önce
Bu ülkede muhteşem yüzyıl a yeterli değer verilmediğini düşünüyorum. Aşk meşk vardı, ama savaş sahnesinde bile emek vardı.
Medine Ağaç
Medine Ağaç 10 aylar önce
Her seferinde gelip izleyip beğenip gidiyorum.😂. 03:07 ’ de kahkaha attım. Adam delirmiş resmen mantık aramaktan!
Tüzemen 🏳️‍🌈⃠
Tüzemen 🏳️‍🌈⃠ 9 aylar önce
03:07
ilhan aktaş
ilhan aktaş 10 aylar önce
Murat Soner dizileri hep yanlı ve eleştiri hatırına eleştiriyor. Örneğin dizilerin ana konusuna, türüne, kategorisine bakmadan cımbızla hep kadına şiddet sahnesini yada alakasız sahneleri alıp eleştiriyor. Örneğin. "Üç Kuruş" dizisi ana konusu "ırkçılık karşıtı" olan AKSİYON dizisiydi. Ana konusuna yada türüne bakmaksızın onda da "kadına şiddet" sahnesi koyup eleştirdi. Yada Aziz dizisi 1930'larda geçen DRAM dizisiydi. Ama Aziz dizi eleştirisine bakın. "Bu mu tarih" diye başlayıp başından sonuna kadar TARİH dizisi gibi eleştiriyor. Halbuki Vikipedi, IMDb, ShowTV resmi dizi sayfası yada dizinin resmi sayfasına bakarsanız tarih diye birşey olmadığını, sadece türünün DRAM olduğunu görürsünüz. Yada La Casa De Papel ve Dark dizileri de yabancı diziydi ve Dexter'dan daha masumdu. Konuları da farklıydı. Neden yerden yere vurdu? O dizilerin yayınlandığı platform Murat Soner'e para vermiyor diye mi? Daha sayayım mı?
Nereye Geldik
Nereye Geldik 10 aylar önce
*İNŞALLAH BİZİM KANALIMIZ DA SİZİN KANALINIZ GİBİ BÜYÜR (SİZİ ÇOK SEVİYORUZ NİCE MİLYONLARI GÖRÜN İNŞALLAH)* ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ .
Leyla Qurbanova
Leyla Qurbanova 7 aylar önce
Allah sizi güldürsün Fahriyenin bir vahsi canavar sagmasl çox güldüm vallah 🤭🤣
BARBAROSLAR Dizi İncelemesi - YİNE Mİ?
9:34
Murat Soner
görünümler 1,9 Mn
PERA PALAS'TA GECE YARISI Nefretsiz Eleştiri
16:02
Murat Soner
görünümler 3,1 Mn
Güldür Güldür Show 318. Bölüm
2:1:23
Güldür Güldür
görünümler 787 B
DENİZDEN UZAYLI YARATIK YAKALADIK!!
26:04
Deli Mi Ne?
görünümler 1,2 Mn
Little Mateo Lopez crushes MIMEMAMOMU Vocal Exercise w/Vocal Coach
0:23
Cheryl Porter Vocal Coach
görünümler 10 Mn
Ateist dediğin böyle soru sorar !   Dr  Zakir Naik
19:38
Ferhat Akdemir
görünümler 792 B
MASUMLAR APARTMANI İnceleme - Yeni Dünya Rekoru!
9:39
KAĞIT EV İncelemesi - LA HAVLE!
9:37
Murat Soner
görünümler 2,4 Mn
BÖRÜ 2039 İNCELEMESİ - ELEŞTİREL ÖVGÜ
11:59
Nereden Bilecek Bakıp Bakmadığını Hasan Can Kaya (KONUŞANLAR)
0:30
Kadem, Sonunda Yakalandı | Arka Sokaklar 638. Bölüm
12:31
Kasaba Doktoru 25. Bölüm
2:34:12
Kasaba Doktoru
görünümler 613 B
Osman Kabadayı Şans Sakızı TikTok Videoları #shorts
0:47
Gelsin Hayat Bildiği Gibi - 18.Bölüm
2:23:27
Gelsin Hayat Bildiği Gibi
görünümler 5 Mn