Onur Buldu | Demirkol'un Galaxy Rehberi | Socrates x Samsung Galaxy

  görünümler 179,222

Socrates Dergi

Socrates Dergi

Gün önce

YORUMLAR: 151
esdfg
esdfg 2 aylar önce
Ata Demirer, Ercan Taner ve şimdi Onur Buldu. Bu üç ismin olduğu programlar seyrettiklerimin arasında açık ara en iyi üç program.
Berke k
Berke k 2 aylar önce
KESINLIKLE
Umut Öztürk
Umut Öztürk 2 aylar önce
@Murat Kalan 222 ne
Murat Kalan
Murat Kalan 2 aylar önce
@Kadir B 222
Mehmet Hanifi Kaplan
Mehmet Hanifi Kaplan 2 aylar önce
Yılmaz Hoca bölümü de iyidi 😊
Kadir B
Kadir B 2 aylar önce
Fuat Akdağıda eklersen tam olur o bölümde güzeldi ntvspord yıllarca severek izlediğimiz ikili
ECS
ECS 2 aylar önce
Onur Buldu sempatikliği ile programa renk katmış. İzlerken hep gülümsedim, çok eğlendim. Harika bir konuk seçimi olmuş, Socrates Dergi ekibini yürekten tebrik ederim.
Furkan Sen
Furkan Sen 2 aylar önce
Mehmet abi yeni sezona bomba gibi girdi iki bölüm de harikaydı. Onur Buldu'yu acayip keyifle izledim ya süper. Abi bir de şu sandalyenin boyunu bi kısalt artık ya.
Önder Türk
Önder Türk 2 aylar önce
Onur Buldu aşırı komik bir adam çok güzel bir program olmuş
Muharrem Acar
Muharrem Acar 2 aylar önce
hem bu kadar eğlenceli hem bu kadar içten bi insan...
ogy 26
ogy 26 2 aylar önce
Gerçekten çok iyi bir program. Format, konuklar, kurgu mükemmel....
muharrem aydın
muharrem aydın 2 aylar önce
Ugur meleke, önder ozen, murat kosova gormek isterdim konuk olarak cok başarılı format sunum ve doğallık teşekkürle socrates teşekkürler mehmet demirkol
Deniz Can
Deniz Can 2 aylar önce
Harika programdı Onur Buldu harika bir oyuncu çok samimi. Teşekkürler Socrates.
Brad David White
Brad David White 2 aylar önce
Onur Buldu çoookkk iyi oyuncu
Burak
Burak 2 aylar önce
Ercan Taner bölümü çok iyiydi.. Başarılarınızın devamını dilerim...
Fko
Fko 2 aylar önce
İyi komedi oynayan her rolü oynar. Onur buldu drama başta olmak üzere çoğu rolün üstesinden gelir umarım güzel bir film de güzel bir rolde izleriz.
mevlüt atak
mevlüt atak 2 aylar önce
Yine güldünüz bizi çok teşekkür ederim. Harika bir program
onur akçay
onur akçay 2 aylar önce
harika bölüm, ilk kez sonuna kadar izledim. Onur buldu muazzam bir çarsın 😂
Fatih Kurt
Fatih Kurt 2 aylar önce
Onur buldu ile kaş'ta yüz yüze küçük bir sohebt etme fırsatı bulmuştum yaklaşık 4 yıl önceydi çok doğal ve sıfır egolu enerjik bir adamdı hiç değişmemiş emin olun bu videoda neyse dışarda da öyle birisi hiç yapmacık birisi değil bravoo:))
Ilker Yesilyurt
Ilker Yesilyurt 2 aylar önce
Şuana kadar izlediğim en akıcı ve eğelneceli program dı 👍🏻
SharpKnife
SharpKnife 2 aylar önce
Çağlar Çorumlu ve Onur Bulduyu aynı formatta oynatmak milyon dolar
Yakup
Yakup 2 aylar önce
Dk 13’te Mehmet Demirkol’un “Abi zaten ülkede yeteri kadar dram yok mu neden bu dram oynama isteği?” minvalindeki sorusu o kadar haklı bir soru ki. Aynı şeyi kendim Türk edebiyatından kitap seçerken yapıyorum, hiç maruz kalmıyormuşuz gibi neden bir de izleyerek ya da okuyarak maruz kalalım?
Berke Erşan
Berke Erşan 2 aylar önce
Mehmet demirkol'un spor dışındaki konularda maksimum yüzde 40 bilgisi var. Kendi zorlanıyor, konukları zorluyor. Ayak işleri dedektif, o skecin ikincisi vs vs... Her bölüm böyle. Güzel abim bilmiyorsan sor, sallama
yaşar cihat altınsoy
yaşar cihat altınsoy 2 aylar önce
Çok eğlenceli bir program oldu 👏👏👏
oğuz ak
oğuz ak 2 aylar önce
Bu bölüm de mükemmeldi. Bir daha ki konuk Önder özen olsun lütfen. Bu iki efsaneyi izlemek mükemmel olur
Serkan Çelik
Serkan Çelik 2 aylar önce
Tek kelime ile " harika " bir program olmuş.
StinsonBaba
StinsonBaba 2 aylar önce
dogallik ve samimiyet muthis bir adamsin onur abi
Huso Lewo
Huso Lewo 2 aylar önce
Tüm güldür güldür ekibini bekliyoruz efsane bölüm
Arif ÜMİT
Arif ÜMİT 2 aylar önce
Güldür güldürün Bilal'i olarak hep aklımda kalacak. Bir çok skeçi tak diye aklıma gelen oyuncu.
ercan okur
ercan okur 2 aylar önce
onur bizim son zamanlarda neşelendiğimiz sevdiğimiz nadir karekterlerden biri
dobyvatel
dobyvatel 2 aylar önce
çok iyiydi tebrikler devamını bekliyoruz
Gökhan Kılıç
Gökhan Kılıç 2 aylar önce
Onur Buldu'ya bu bağlama konusunda kesin katılıyorum. Yani Erdal Erzincan'ı izleyince ben bu seviyeye çıkamam diyorum ve bırakıyorum 😀😁🙃
Empath
Empath 2 aylar önce
Ülkenin talk show açığını bir nebze de olsa kapatan program. Kaan Sekban, Dayı Show falan şunun kadar keyifli değil. Her cuma merakla bekliyorum bu haftanın konuğu kim olacak diye. Umarım uzunca bir süre devam eder. Emeğinize sağlık.
Tgzz Kzlca
Tgzz Kzlca 2 aylar önce
Çok güzel bir bölüm daha 🙌🙌
Yasin Kurugöl
Yasin Kurugöl 2 aylar önce
Televizyonda olması gereken adamlar hep sosyal mecrada tv de kalite çok düştü özellikle spor programlarında
Ugur Erden
Ugur Erden 2 aylar önce
Sunucunun masasının konuktan yüksek olması olmamış. Programsa çok başarılı:)
Kerem Altun
Kerem Altun Aylar önce
Mehmet Demirkol sadece spor değil, ne programı yaparsa yapsın kaliteli ve eğlenceli olacağını kanıtlamıştır efendim.
Mustafa Eren YILDIZ
Mustafa Eren YILDIZ 2 aylar önce
En iyi bölümlerden biri olmuş.
Önder sevda Pulgat
Önder sevda Pulgat 2 aylar önce
Emeğinize sağlık olsun
tunahan Keleş
tunahan Keleş 2 aylar önce
Program gayet güzel başarılı ama lütfen konuklarla sohbet sırasında başka kişilerden bahsederken özellikle tanınan kişilerde anlık küçük bi foto koyup o kişiyi kolayca hatırlamamıza yardımcı olsanız gayet güzel olur bu bölümde o kadar farklı isim geçti ki acaba o hangisiydi demekten güzel içeriğe odaklanamadım
Okan Ceylan
Okan Ceylan 2 aylar önce
Yine şahane program
Tugay Kacar
Tugay Kacar 2 aylar önce
Abi net en iyi birbirini en iyi tamamlayan ikili
Ali Ömer Davulcu
Ali Ömer Davulcu Aylar önce
başakşehir maçında kırmadı bizi selfie çekinmiştik :)) abi seviliyorsun maçta yine buluşmak üzere :)
Ecemingulseni
Ecemingulseni 2 aylar önce
Onur Buldu sen en iyisisin be
emin ali özmen
emin ali özmen 2 aylar önce
Çok güzel program olmuş.
sherlock holmes
sherlock holmes 2 aylar önce
çok iyi bölümdü.
razer mantis
razer mantis 2 aylar önce
Harika program. Tek bir eleştirim olacak. Aralarda bahsi geçen isimlerin yanlardan böyle küçük fotoğrafı falan koyulursa atıyorum daniel day lewis gibi daha iyi olur bence. Severek takip ediyorum.
Furkan Kılıç
Furkan Kılıç 2 aylar önce
Güldür güldür’ü hiç izlememiştim biraz yavan kaldım ama en güzel bölümlerden biri kesinlikle
unforgiven 2
unforgiven 2 Aylar önce
Engin Günaydın'la beraber en iyi bölüm 🤜🏻🤛🏻
SeyyarSatıcı
SeyyarSatıcı 2 aylar önce
Suana kadar ki en iyi bolumdu,tesekkurler
zeynep
zeynep 2 aylar önce
Caner Özyurtlu gelsin artık muhteşem bir bölüm olur kesin
Ufuk Karabağlı
Ufuk Karabağlı 2 aylar önce
Deniz Baykal'ın istifa konuşmasında yapma diye ağlayan savcı sayan gibi oldum Güldür Güldür'ü bıraktım deyince
kubilay ÖZDEMİR
kubilay ÖZDEMİR 2 aylar önce
Galaxy rehberine hosbulduk abi😄
ruhicosta
ruhicosta 2 aylar önce
mehmet demirkol yakında kendi youtube kanalını açar arkadaşlar demedi demeyin.
ahmet okumuş
ahmet okumuş Aylar önce
onur buldu reis D: harbi adam komedi :D
Yuçub
Yuçub 2 aylar önce
çok içten birisi!
Naki Songur
Naki Songur 2 aylar önce
Cok eglenceliydi valla
Tulpar55
Tulpar55 2 aylar önce
Nasıl yani herkes kendisiyle konuşmaz mı? Ben herkeste var sanıyordum bunu 😱
Бурак Фейзиоглу
Бурак Фейзиоглу 2 aylar önce
Güntekin Onay'ı mutlaka ve heyecanla bekliyorum programa
Can Yiğit Koç
Can Yiğit Koç 2 aylar önce
Tabelacı her zaman çıkar. Ustalar Son 2 oynar. King rulez!
onur yıldız
onur yıldız 2 aylar önce
Mehmet Abi kaç program oldu, selfie de nereye bakacağını öğren artık :)
meçhul
meçhul 2 aylar önce
Onur buldunun exzen deki yeni dizisi normal de onurun oyunculuğu baya iyi herkes o kadar farklı tipleri oynayamaz çok başarılı... Fakat bence berbat format bence yeterli izlenmeyi bulaöayacak dlye düşünüyorum
Mustafa
Mustafa Aylar önce
13:10 Mehmet Demirkol bu ülkede yeterince dram var demekle ne demek istedin bak Silivri soğuktur söyliyim 😂🤣😂😂
Levent Swift
Levent Swift 2 aylar önce
Yeni introlar süperrr
Tolga bey
Tolga bey 2 aylar önce
Yine cok guzeel ☺️
Melih YILDIRIM
Melih YILDIRIM 2 aylar önce
mehmet abi programı açarken hafif gerginlik yaşaman niye :d
Yunus BÜYÜKDENİZ
Yunus BÜYÜKDENİZ Aylar önce
Mesut Özil ve Dele Ali gibi oyuncuların Türkiye de olmasını hiç istemem.Futbolu seven insanlar lazım.
fatih sorkun
fatih sorkun 2 aylar önce
Yelnızken kendi kendine konuşmakla ilgili ilave ediyim gidiyim. "Kendi kendine konuşan değil, kendi kendine konuşmayan delidir.."
Taha Korkmaz
Taha Korkmaz 2 aylar önce
Sırada Tolga Çevik var benim aldığım bilgi böyle. 🤙
aydın yıldız
aydın yıldız 2 aylar önce
"Ali Sunal ne yapıyor orada" :D Demirkol çakmış doksana.
Beşiktaş 18
Beşiktaş 18 2 aylar önce
BENDE BU ONUR NEKADAR İYİ DİYORDUM SEBEBİ BELLIYMİŞ ADAM BEŞİKTAŞLI
HEUNG MİN SON
HEUNG MİN SON 2 aylar önce
Onur bulduyu izleyip de gülmediğim olmadı
shia mastaga
shia mastaga 2 aylar önce
evet aynen
Ahmet Eyüp Uslu
Ahmet Eyüp Uslu 2 aylar önce
Harika!
Yorumcu Aslan
Yorumcu Aslan Aylar önce
Nadir komik programlardan. Hepsi laf salatasi genelde. Cok iyi olmus tebrikler...
Seyfihan Sahin
Seyfihan Sahin 2 aylar önce
Çok eğlenceliydi
AHMET BULUNTU
AHMET BULUNTU 2 aylar önce
Çıtayı baya yükseltiniz ama 😊
Gara Hes
Gara Hes 2 aylar önce
Saygılar sevgiler.👍👍👍🎋🎋🎋
rüya avcısı
rüya avcısı 2 aylar önce
Onur'u bulduğunuz çok iyi olmuş.
Mustafa
Mustafa Aylar önce
Ooooo Bilal gelmiş naber Bilal 😂🤣😂😂
yalcın tuna
yalcın tuna 2 aylar önce
Mehmet bey👏👏
Caglar Turhanli
Caglar Turhanli 2 aylar önce
Sergen Yalçın'ın adı çok geçiyor. Gelsin bence
Fuat Erdol
Fuat Erdol 2 aylar önce
Onur buldu iyi muhabbet di ...
Mehmet Özkaya
Mehmet Özkaya 2 aylar önce
Güldür Güldür bir gün bitecek diye çok üzülüyorum
Fatih Yilmaz
Fatih Yilmaz 2 aylar önce
Cok seviyorum kendisini , cok guzelsin Onur bey.
Fatih Mehmet Karacalar
Fatih Mehmet Karacalar 2 aylar önce
Sarp Apak’ı davet etseniz keşke, nefis sohbet olur.
Yasin Güneysu
Yasin Güneysu Aylar önce
Harikasınız
Siyah Beyaz
Siyah Beyaz Aylar önce
Dolar 8 Ken 18 olunca esprisi gol oldu
Ümit Erkılınç
Ümit Erkılınç 2 aylar önce
En iyisiydi
Özcan Yüksel
Özcan Yüksel Aylar önce
Papatya dizisinden hatırlıyorum, 🖐️
Emre Güler
Emre Güler 2 aylar önce
Abi ilber ortaylı'yı da bekliyoruz
Fuat Erdol
Fuat Erdol 2 aylar önce
Güldür Güldür nadir iyi seneryo bulursun çoğu saçma oyunculuk Lara sözüm yok tabi ki.
Nesrin Ak
Nesrin Ak 2 aylar önce
Artık bakmıyorum ilk baslarda seçenek azdı şimdi o kadar cokki talep sadece belli Bi kesimden sanirim Vala onyil neredeyse sundurmeye gerek yok ama memleketten malzeme çıkıyor işte ne yazıktır onu bile yapanlar izletmemek için ambargo koyuyo
Bartu Bey
Bartu Bey 2 aylar önce
Tolga çevik istiyoruz.
Şamil Torunu
Şamil Torunu 2 aylar önce
Güldür güldürden keşke çıkmasaydın. Taş yerinde ağırdır.
Ali Veli Maria
Ali Veli Maria 2 aylar önce
Bu adam eyvah düşüyorum adlı yarışma programını sunarken Fenerbahçe li olduğunu söylemişti araştırın bulursunuz.
samed yıldız
samed yıldız 2 aylar önce
Bu arada Mehmet abinin söyledikleri ile alakam yok sadece izleyiciyim teşekkürler
Ahmet Can Balkır
Ahmet Can Balkır 2 aylar önce
Onur Bey kusura bakmasın ama kendisinin adını ilk olarak Ciddiyetten Uzak'ta duymuştum. :)))
Çağlar
Çağlar 2 aylar önce
32:10 Kukla söylemisti Mehmedim :)
By Ethem
By Ethem Aylar önce
Ya Mehmet Başkan , sevgili hemşehrim. Bir çılgınlık yapıver bir gün. Tersine git. Programa beni çağır mesela. Kimsenin tanımadığı bir insanı. Saçma sapan bir fikir belki ama ya tutarsa???
Umutcan Topal
Umutcan Topal 2 aylar önce
Tolga Çevik'i de çağırın lütfen harika bir program olur
cekkolviv
cekkolviv 2 aylar önce
Veli toplantısına katılanların tanışınca yıkılacağı ünlü kim?
i s m a i L
i s m a i L 2 aylar önce
Onur Buldu'nun bu performansını beğenmedim yaa...
YallowJay23
YallowJay23 2 aylar önce
23:32 Süt içtim dilim yandı olmasin 🙂
Azizhan Usta
Azizhan Usta 2 aylar önce
yalnız olmamak güzel :D
canciin
canciin 21 gün önce
Lui de finnes olsa da izlesek 😊
Kaan
Kaan 2 aylar önce
Çağlar Çorumlu denen yerden itibaren çağlar corumlu videolarına daldim
Gelsin Hayat Bildiği Gibi - 21.Bölüm Tanıtımı
0:57
Beşiktaş Kültür Merkezi (BKM)
görünümler 370 B
PİERCİNG TAKTIRAMAZSIN! (AĞLADIM) #YAPAMAZSINFERİDE
12:43
Doğru Logoyu Bil - Lüks Arabalar #shorts
0:59
#gorilfaruk bizim max basketball 😂
0:20
Goril Faruk
görünümler 215 B
Ronaldo Will Retire If This Happens
0:49
Lessons in 30s
görünümler 6 Mn
Neymar vs Cavani 🌪⚔️
0:15
FunChannel
görünümler 10 Mn
Combining 6 of the best skills ever...
0:52
Woody & Kleiny
görünümler 3,7 Mn
#gorilfaruk bizim max basketball 😂
0:20
Goril Faruk
görünümler 215 B