Lynx | TRY HARD YARI FİNAL ANALİZİ | GS VS BJK YARI FİNAL ANALİZ

  görünümler 46,655

Lynx Çerezz

Lynx Çerezz

Yıl önce

Lynx | TRY HARD YARI FİNAL ANALİZİ | GS VS BJK YARI FİNAL ANALİZ Adlı videom yayında! Rehber gameplay videoları oynanış özet leri challenger analiz leri ve LoL moba maç yayın anları devamı için videoyu beğenmeyi unutmayın.
Abone ol: bit.ly/34XjCuw
League of Legends oyununda kendini geliştirmek için bir numaralı LoL asistanı SenpAI'yi tamamen ücretsiz indirebilirsin: bit.ly/2TItRCA
Daha fazla video için:
LOL Maç Özetleri : bit.ly/3cA49Hx
Challenger Analiz : bit.ly/3u1qQKC
Maç Analizleri: bit.ly/3we0R4y
Canlı Koçluk : bitly/3sHFSov
Demirden Challengera Analiz : bit.ly/3dj7ERP
LOL Tier List: bit.ly/39xbmWZ
Soru Cevap : bit.ly/3m94nZ6
Merhaba arkadaşlar, adım Furkan Arıkovan, Bursa'da yaşıyorum. Oyuna sezon 3 sonunda başladım. 1603 Nilüfer Belediye ,ANT ve BPI takımlarında orta koridor oyuncusu olarak görev yaptım. Profesyonel oyunculuğu bıraktıktan sonra koçluk yapma kararı aldım. Pars E-spor ile Yükselme Ligi'ni kazandık ve şimdilerde Dark Passage takımının koçluğunu yapıyorum.
İnstagram Hesabım : furkanariko...
Twitch Kanalım : www.twitch.tv/lynxcerezlol/
Discord : discord.gg/JBe3x4mw6D
Sponsorluk İçin : furkanarikovan@gmail.com

YORUMLAR: 135
selim
selim Yıl önce
Buralara senin gibi oyunu gerçekten öğretecek biri lazımdı koç seviliyorsun
kurshad
kurshad Yıl önce
Juuzou gerçekten final oynamayı hak eden bi oyuncu ama takım bokuna gitti dağ gibi adam.
Murat Paşa
Murat Paşa Yıl önce
Koç: Leona çok kötü oynamiş
Samed Turgut Gümüştekin
Samed Turgut Gümüştekin Yıl önce
Maç ların hepsini izlesem de KOÇ dan izlemek Bi ayrı dadlıı❤️
Nusret Dönmez
Nusret Dönmez Yıl önce
koç söylememiş ama bu maçı discord tan herkese açık şekilde, bizle birlikte izledi, istediğimiz şeyleri sorduk güldük eğlendik. güzel sohbet muhabbet ettik, istiyorsanız koçun discord sunucusuna gelin, haftada bir iki sohbet ediyoruz
Qnline1Hayat
Qnline1Hayat Yıl önce
yarı finali analiz ederken sıradan bir player'in vereceği tepkileri çekinmeden veren ADAM :)
İhsan Şahinoğlu
İhsan Şahinoğlu Yıl önce
Koç yemin ederim açık ara en beğendiğim analiz videon bu olmuş, normalde de beğenirim genel olarak ama hataları daha az dile getirdiğini düşünürdüm ama mükemmel bir video olmuş tebrikler
Ahmet Ari
Ahmet Ari Yıl önce
reis kastettiğim de buydu bak istediğin zaman muazzam analiz oluyor bol macrolu.ama bazı videolar da sadece oyy çok iyi oynamışdan öteye gitmiyordu.Böyle güzel analizlerinin devamını bekliyoruz eline sağlık.
Muhammed Hakan Ekinci
Muhammed Hakan Ekinci Yıl önce
Aaaaa tanıdılar 😂😂😂😂😂. Koçun espriler ve benzetmeler beni öldürüyor ya. Seviliyorsun koç❤️
berkan tapu
berkan tapu Yıl önce
Bursa'nın espordaki gururu Bursa'dan selamlar kardeşim izlemedigim tek bir video yok kanalında muhabbet zaten mükemmel başarılar
DontCRYyou
DontCRYyou Yıl önce
Ben bu son maçın çekişmeli olduğunu pek düşünmüyorum. Galatasaray uzattı. Yoksa 0-6 mid 0-6 adc maç kazanması çok zor. Set’in erken oyunda aldığı üstünlükle. Juzunun çabalarıyla oyun uzadı.
Ali Gündüz
Ali Gündüz Yıl önce
Sonunda geldi su maçların analizi 👍
Emir Tunalı
Emir Tunalı Yıl önce
t1 vs geng , fnc vs g2 varken bu geldi koç üzdü
Futboll Türkiye
Futboll Türkiye Yıl önce
morde alsalar morde nasıl vuracakki o şampiyonlara azir bile ulaşamıyo aphelios vuramadan ya ölüyo ya ölme kıvamına geliyo sett birini alıp attığı için içeriye girme şansı olabilir o yüzden daha mantıklı mesela mordenin önüne ziggs bir e bıraksa 0 mobilitesi olan morde akşama kadar bitmesini beklicek
Murathan Sönmez
Murathan Sönmez Yıl önce
vallahi biz bu koçu çok sevdik.
Batuhan Şen
Batuhan Şen Yıl önce
Koc surekli izliyorum videolarini normalde televizyondan izliyorum ama sirf bu yorumu yapmak icin telefona gectim.
Efe Urkmez
Efe Urkmez Yıl önce
26:40
v a p o r w a v e
v a p o r w a v e Yıl önce
Koç yama notlarını da incelesen çok kıyak olur
Kutay Kaan Başer
Kutay Kaan Başer Yıl önce
GS: Bıraktığın GS'ye dön bir bak istedim.
sedat kurtay
sedat kurtay Yıl önce
böyle agrasif analiz yap ya bunu ıstıyoruz