LASTİK İLE KARPUZ PATLATMAK (EĞLENCELİ DENEY)

  görünümler 16,847

Baran Kadir Tekin

2 aylar önce

Baran Kadir Tekin , LASTİK İLE KARPUZ PATLATMAK güzel ve eğlenceli ve komik bir video oldu iyi seyirler. LASTİK İLE KARPUZ PATLATMAK (EĞLENCELİ DENEY)
🚩KANALIMA ABONE OLMAK İÇİN TIKLAYIN: bit.ly/TRshow_Abone_Ol
🎮 Discord Sunucuma Katıl - discord.gg/KunxPDK
🡆Efsane Videolarımı İzlemek İçin : bit.ly/Efsane_Videolar
🡆VLOG'ın Bütün Bölümlerini İzlemek İçin : bit.ly/Baran_VLOG
🡆Challenge Videoları'ın Bütün Bölümlerini İzlemek İçin : bit.ly/Challenge_Videolar
🡆Annemle Oynadığım Oyunlar - bit.ly/Baran_Anne
🡆Fortnite'ın Bütün Bölümlerini İzlemek İçin - bit.ly/Baran_Kadir_Fortnite
🡆GTA V'ın Bütün Bölümlerini İzlemek İçin : bit.ly/Baran_GTA
🡆BRAWL STARS'ın Bütün Bölümlerini İzlemek İçin : bit.ly/Brawl_Stars_Oyun
🡆PUBG - bit.ly/Baran_PubG
🡆Roblox - bit.ly/Baran_Roblox
🡆Zula - bit.ly/Baran_Zula
🡆Minecraft Evi yapımı'ın Bütün Bölümlerini İzlemek İçin : bit.ly/Minecraft_Evi_Yapim
🡆Minecraft Videolarını İzlemek İçin : bit.ly/Baran_Minecraft
🡆En Güzel Minecraft Modlu Survival - bit.ly/Baran_Survival
🡆Mobil Oyunlarım'ın Bütün Bölümlerini İzlemek İçin : bit.ly/Mobil_Oyunlar
🡆Canlı Yayınlar İzlemek İçin : bit.ly/Canli_Yayin_BKT
🡆Kanalımızın Şarkılarını Dinle - bit.ly/Kanal_Sarkimiz
🡆BugraaK Buğra Kazancı Videoları - bit.ly/Minecraft_Bugraak

😍 SOSYAL MEDYA'DA BENİ TAKİP EDİN 😍
📷Instagram - barankadirtekin
💻Facebook - barankadirtekin
🐦Twitter - barankadirtekin
💻Baran Kadir Tekin Web Sayfam: www.barankadirtekin.com
🛏İletişim - ositekin@gmail.com
Merhaba Ben Baran Kadir , TRshow Türkiye benim en büyük mutluluğum, bur da dev gibi bir starBRO ailesi için her gün yeni video yüklüyorum. Kanalımda oyun gaming , eğlence , challenge , komedi , şaka , vlog , montaj ,şarkı tepki ve benzeri bir sürü video paylaşıyorum. Bunları yaparken çok eğleniyorum ve bir çok komik anlar eğlenceli anlar yaşıyorum. Sizde aileye katılın hadi abone olun !
İZLEDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM SÜPERSİNİZ!!! Baran Kadir Tekin 2020

YORUMLAR
Enes Dinçer
Enes Dinçer 23 gün önce
çok güzel videolar çekiyonn
Enes Dinçer
Enes Dinçer 21 gün önce
@Baran Kadir Tekin bişeydeğil ben seni çok seviyorum
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 21 gün önce
çok sağol
Mert Topdemir
Mert Topdemir 23 gün önce
Haramladınız😡😡😡😡😡😡😡😡 bize verseniz yerdik güzelce
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 21 gün önce
çok sağol
Hasan Laçin
Hasan Laçin 24 gün önce
Yükselmen lazim eski gunlerdeki gibi
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 21 gün önce
:)
Mirhan Oyuncu
Mirhan Oyuncu 24 gün önce
Nimete öyle yapılırmış o karpuzu bulamayanlara vAr
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 21 gün önce
Akif Atilgan
Akif Atilgan Aylar önce
Para bol karpuz olmuş 10 milyon
Ayaz Özkan
Ayaz Özkan Aylar önce
kanka modern ev videosu atarmısın minecraft
Furkan BS
Furkan BS Aylar önce
Reklamada lastik çıktı hwhdjwjdjw
Serkan Coşkun
Serkan Coşkun Aylar önce
Helal olsun güzel bir viddio
CREPYPASTA_TURKEY
CREPYPASTA_TURKEY Aylar önce
Sen kac yasındasın baran
Enes Avcı
Enes Avcı Aylar önce
0:44 oha 10k beğeni atmışlar ohaa
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin Aylar önce
ben izleyenlerin 10.000 likedan daha fazla atacağına inanıyorum.
GAME STAR TV
GAME STAR TV Aylar önce
HANGI LISE
Ali Aral
Ali Aral Aylar önce
açilaya mı ne esmer çocuk çok yakışıklı la kardeşim benim
BIOTEC
BIOTEC Aylar önce
Selam kanka öncelikle Minecrafttaki CraftRise serverine yeni gelecek güncelleme ile Arena PvP gelecek takipcilerimle vs atiyorum diye bir seri yaparsan çok iyi olur
110 Mn Abone
110 Mn Abone Aylar önce
GTA 5 GTA 5 GTA 5 GTA 5 GTA 5
musta musraz
musta musraz Aylar önce
Annen ve sen Güzel video içeriği yapmışsınız
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin Aylar önce
Teşekkür ediyorum
oyuncu halil brom
oyuncu halil brom Aylar önce
Onu kaç yıl önce yapmışlardı baran gerçi senin bakıp görcek zamanın olmuyo valla işin zor hem youtubersin hem öğrencisin bi yorum bırakırmısın abi !!!!!!
Racing Eren
Racing Eren Aylar önce
Abi Masaüstü Bilgisayar mı kullanıyorsun Laptop mu
Alperen Majima
Alperen Majima Aylar önce
50. dislike
Serkan Bayram
Serkan Bayram Aylar önce
Bu deney çoktan yapıldı
Bs - Buğra
Bs - Buğra Aylar önce
Çok iyi reis gta5 cekermisin
Muhammed Çağrı
Muhammed Çağrı Aylar önce
Kanalima goz atarsan sevinirim
Hanife Sarıboğa
Hanife Sarıboğa Aylar önce
Garrrbarius
Burak Akman
Burak Akman Aylar önce
Zengin hayatı böyle bisi
Deniz Coşkun
Deniz Coşkun Aylar önce
işşalah 500 b olur sun
Deniz Coşkun
Deniz Coşkun Aylar önce
baran minecraft cek plsssssssssssssssssssssssss abone yim
BLACKPİNK LİSA
BLACKPİNK LİSA Aylar önce
Movie star Planet (MSP) oynarmısın
Yalnız Kurt
Yalnız Kurt Aylar önce
abi lütfen kalp aboneyim
Mustafa Dıvar Zula
Mustafa Dıvar Zula Aylar önce
İyi çocuksun yaşın kaç 14 ben
Efkan Oyunda Şenol
Efkan Oyunda Şenol Aylar önce
Çok Kaliteli videolar çekiyosun helal olsun!! Umarım 1M abone olursun Edit: Bana Mesaj Atarmısın Video fln Çekeriz (youtubeden)
X.Mami.x 41
X.Mami.x 41 Aylar önce
Daha çok böyle videolar gelsinn
Mehmet Alphan
Mehmet Alphan Aylar önce
Abi söylemesi ayıpta zenginisin?
Talha Balcan
Talha Balcan Aylar önce
Kalbimi benden al yiyosa
Talha Balcan
Talha Balcan Aylar önce
Eyv :D
KRALIYIZ
KRALIYIZ Aylar önce
Girişte lastik diyeceğine bant demiş jdjdjdjdjjd
Tek Kol
Tek Kol Aylar önce
Kanalimi tanit
Oyunistan The Game
Oyunistan The Game Aylar önce
0:04 Koli Bandı değil.
somebody some
somebody some Aylar önce
Özgün ol hep başka youtuberlardan içerik alıyorsun
Créaxy
Créaxy Aylar önce
0:07 koli bandı? .d
Sad-Zombie
Sad-Zombie Aylar önce
Nice boii CS:GO ÇEK ⚡
Sezsiz oyuncu
Sezsiz oyuncu Aylar önce
A
Kerim Tahan HD
Kerim Tahan HD 2 aylar önce
Eski Minecraft videolarını özleyenler +1
Baran Ediş
Baran Ediş 2 aylar önce
Baran video ma yorum yapar mısın her video na yazıyor um nolur yorum yap
Ege Beken
Ege Beken 2 aylar önce
baran klavyen ne ve ekipman vlog çekermisin
Ege Beken
Ege Beken 2 aylar önce
Çok sevindim abi iyi günler
Ege Beken
Ege Beken 2 aylar önce
Çok sevindim abi
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 2 aylar önce
bu hafta geliyor
Eldar-Bs
Eldar-Bs 2 aylar önce
Umarım zengin olursun Umarım Ailen uzun yaşar İnşallah korona olmassın 37 Aboneyim 50 olurmu
Müslüm Əlizadə Official
Müslüm Əlizadə Official 2 aylar önce
İyi olmuş baran
Arda TYT
Arda TYT 2 aylar önce
Baran abi minecraftta crazy craft çek nolur
Yusuf TV
Yusuf TV 2 aylar önce
Yunus abinlen fall guys oyna
Yusuf TV
Yusuf TV 2 aylar önce
Eski baran geri dön fall guys vido cek bitane oyun herkes oynio vallaha sarp atilla oynio ümidi gereksiz oda sende cek oyun videolari cek hadi ama birisiylen cek
Servan Ali
Servan Ali Aylar önce
@uuu maygat AKQKKQKQKQ
uuu maygat
uuu maygat Aylar önce
Anan skssjaldka
Nihad TV pro kanal
Nihad TV pro kanal 2 aylar önce
tatlı ne olur bu yoruma yorum at
Arda Törer
Arda Törer 2 aylar önce
My disappointment is immeasurable and my day is ruined
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 2 aylar önce
Diğer videoda senleyiz
Alper Ünal
Alper Ünal 2 aylar önce
Güzel Video
Denis iyido
Denis iyido 2 aylar önce
Kardeşim yine güzel bir video olmuş
Ali Berkay Erdal
Ali Berkay Erdal 2 aylar önce
Merhaba baran benim bayagi youtuber olmak isteyen bir arkadaşım va r ismi ABDULKADİR onun kanalını önerebilirmisin ismi OD ABDULKADİR oni mutlu edersen çok mutlu olur profil resminde büyüteç var
X LORDZ X
X LORDZ X 2 aylar önce
aga bunlar aklına nerden gelio ben xxxlordz
Vural Üzül
Vural Üzül 2 aylar önce
13.disslike benden sana hediye olsun
Vural Üzül
Vural Üzül 2 aylar önce
@Baran Kadir Tekin çünkü video nu beğendim ondan disslike attim beğenmeseydim like atcaktım
Baran Kadir Tekin
Baran Kadir Tekin 2 aylar önce
neden?
Omer Turkdogdu
Omer Turkdogdu 2 aylar önce
çok güzel olmuş
MİRAÇ BOĞATEKİN
MİRAÇ BOĞATEKİN 2 aylar önce
Çok güzel olmuş baran abi
beggie
beggie 2 aylar önce
Baran.
Atilla Yazicioglu
Atilla Yazicioglu 2 aylar önce
Elinize sağlık
Osman Tekin
Osman Tekin 2 aylar önce
Videoda efsaneydin Atilla
bu benim işim
bu benim işim 2 aylar önce
Hayatımda kimse bana kalp atmamışdı
bu benim işim
bu benim işim 2 aylar önce
Aga minecraft çek sana zahmet
Ege Abiad
Ege Abiad 2 aylar önce
özlemişim eskiden düzenli izlerdim
Duygu Azra
Duygu Azra Aylar önce
@Enes Avcı aynn baranın bi zula kanalı var b..k gibi noob
Enes Avcı
Enes Avcı Aylar önce
Bu kanalida izlemezsin be
Alican Metin
Alican Metin 2 aylar önce
0:06 koli bandı derken ? :D
Pikachu Gaming
Pikachu Gaming 2 aylar önce
VİDEO ÇOK KALİTELİ OLMUŞ KADO! 😀💚
Pikachu Gaming
Pikachu Gaming 2 aylar önce
BARAN KADİR TEKİN
Kayra Bs
Kayra Bs 2 aylar önce
Selamın aleyküm sa
Ege Yener
Ege Yener Aylar önce
Kayra Bs as
Zombi Maskesi Sponsurluk
Zombi Maskesi Sponsurluk 2 aylar önce
Kalp at bide minecraft modlu çek
Lord Meliodas
Lord Meliodas 2 aylar önce
Güzel müthiş
Mehmet Mert Şengün
Mehmet Mert Şengün 2 aylar önce
Güzel olmuş
Asrın Ada Filiz
Asrın Ada Filiz Aylar önce
@Mehmet Mert Şengün kankam ironik ve cahilce bir yanıta vereceğin cevabı çok merak ettim ondan yazma gereği duydum
Mehmet Mert Şengün
Mehmet Mert Şengün Aylar önce
@Asrın Ada Filiz bu senin kendi düşüncen 🤭
Asrın Ada Filiz
Asrın Ada Filiz Aylar önce
Yoo olmamış
VortigeNN
VortigeNN 2 aylar önce
hobb bildirim
Mustafa Doruk Serttaş
Mustafa Doruk Serttaş 2 aylar önce
25. like
Ahmet Yağız KILIÇ
Ahmet Yağız KILIÇ 2 aylar önce
Kral Çok İyi Olmuş Eline Sağlık.
My Qwk
My Qwk 2 aylar önce
Helal knk
The KillerYT
The KillerYT 2 aylar önce
12. yorum
forever 52
forever 52 Aylar önce
13
Mert Duman
Mert Duman 2 aylar önce
Abi seni çok seviyorum
Emirali YILDIZ
Emirali YILDIZ 2 aylar önce
5. Yorum abi fortnite gelsimm
Berkay Emir Ünsal
Berkay Emir Ünsal 2 aylar önce
1 görüntülenme 7 like 0 diss like 4. Yorum
oyun roketi TV
oyun roketi TV 2 aylar önce
Cok iyi olmus adam sın 👍🏽
Baran OZY
Baran OZY 2 aylar önce
İlk 🙃
Yusuf Buğra Sevim
Yusuf Buğra Sevim 2 aylar önce
Bam
Göktan Toklu
Göktan Toklu 2 aylar önce
İlk görüntüleme
Emin Firtin
Emin Firtin 2 aylar önce
Ilk
Göktan Toklu
Göktan Toklu 2 aylar önce
İlk beğeni
Zeq
Zeq 2 aylar önce
Abi İlk
Kral Oyuncu Nazım efe
Kral Oyuncu Nazım efe 2 aylar önce
Ilk
Göktan Toklu
Göktan Toklu 2 aylar önce
İlk
Konuşanlar 25. Bölüm
59:41
Konuşanlar
görünümler 1,6 Mn
Miray Daner ve Boran Kuzumla *çok* SAMİMİ sohbet
20:34
Filme Gitmeden Önce
görünümler 149 B
100 TANE LAHMACUN YEDİK! /w Uras Benlioğlu
20:34
MasterChef Türkiye 87. Bölüm Fragmanı | KÖR TADIM!
2:02
MasterChef Türkiye
görünümler 696 B
ÇOCUK SURVIVOR
12:10
Baran Kadir Tekin
görünümler 40 B
Güldür Güldür Show 126. Bölüm, İdeal Damat
17:05
Beşiktaş Kültür Merkezi (BKM)
görünümler 8 Mn
Suat Durmuş: ‘Annem Kötü Yemek Yapıyor.
25:56
Mekanın Sahibine Geldik
görünümler 10 B
LANET MERDİVENLER - XRUN DROPPER Bölüm 2
13:58
Oğuz Aslan
görünümler 585 B
3 GÜNLÜK KARPUZ DETOKSU | İrem Güzey
16:26
Irem Guzey
görünümler 101 B
MY MOTHER WITH "IN THE BOX WHAT THERE IS?" GAME WE PLAYED!
12:30
Miray Daner ve Boran Kuzumla *çok* SAMİMİ sohbet
20:34
Filme Gitmeden Önce
görünümler 149 B
100 TANE LAHMACUN YEDİK! /w Uras Benlioğlu
20:34
MasterChef Türkiye 87. Bölüm Fragmanı | KÖR TADIM!
2:02
MasterChef Türkiye
görünümler 696 B
AMONG US X BRAWL STARS - AMONG US ANIMATION #3
2:45
Mucize Doktor 34. Bölüm 2. Fragmanı
0:47
Mucize Doktor
görünümler 1,9 Mn
BIÇAKLANDIM ! EMRE AĞLADI (K*NLI ŞAKA)
11:35
Deniz Toma
görünümler 712 B
Mesut Süre İle İlişki Testi | Konuklar: Elif Ertekin & Emrah Safa Gürkan
1:0:24